Paieška
Užklausos ''world of warcarft'' žymių rezultatai.
2 rezultatai
-
Blizzard papasakojo, kodėl mažėja World of Warcraft prenumeratorių skaičius Tom Chilton pažymėjo, jog World of Warcraft yra labai senas žaidimas – 2013 metų pabaigoje šiam projektui sukaks nei daug, nei mažai – 9 metai. Per tą laiką daugelis žaidime įdiegtų sprendimų tiesiog paseno, tačiau kūrėjai negali tiesiog surengti naują revoliuciją, pakeisdami viską ir iš karto. Blizzard atstovo teigimu, radikalus visko keitimas būtų labai žiaurus visų žaidėjų atžvilgiu, todėl World of Warcraft gali būti plėtojamas tik evoliuciniu būdu, mažai žingsneliais ir nuolat. Norėdama išlaikyti dabartinį žaidėjų skaičių, kompanija Blizzard šiuo metu planuoja dažniau išleisti įvairaus pobūdžio papildymus. Kūrėjai tai ketina daryti bent kartą per mėnesį. Taip pat Tom Chilton nesiruošė neigti, kad ateityje iš tikrųjų gali ateiti diena, jog bus pereita prie sąlyginai nemokamo žaidimo platinimo modelio. Priminsime, kad per paskutinius keletą metų World of Warcraft prenumeratorių skaičius nuo rekordinių 12 mln. nukrito iki dabartinių 7,7 mln., ir panašu, kad mažėjimas nesiruošia sustoti.
-
Programišiai populiariame žaidime „World of Warcraft“ rado klaidą, kuri leido jiems išžudyti tūkstančius virtualių personažų pagrindiniuose žaidimo didmiesčiuose. Patys žaidėjai nukentėjo tik tiek, kad 4 valandas negalėjo naudotis paslauga; tačiau įvykis aiškiai parodė, jog panašūs įsilaužimai gali turėti ganėtinai apčiuopiamų ekonominių pasekmių. Nuo sekmadienio internete plinta vaizdo įrašai ir nuotraukos, rodančios, kaip daugiausia virtualių gyventojų turintys žaidimo miestai – Stormvindas ir Orgrimaras – virto kapinynais. Žaidėjų personažai miršta tiesiog stovėdami ir nieko nedarydami. Programišiai pasiskelbė suradę programinę skylę, kuri leidžia pirmojo lygio personažams (t.y. vos prisijungusiems prie žaidimo) numarinti visus, esančius netoliese, jų nė nepuolant, praneša „Eurogamer“. Tokiu būdu jie sugebėjo išžudyti ne tik žmonių, bet ir centrinio žaidimo kompiuterio valdomus personažus. „Mes nepadarėme jokios neatstatomos žalos. Kai kuriems žmonėms patiko nauja tema pokalbiams, kai kuriems – ne. Pastarieji turėtų kaltinti „Blizzard“ (žaidimą sukūrusi kompanija – aut. past.) už tai, kad jie neištaisė klaidos greičiau – keturios valandos akivaizdaus jos naudojimo yra liūdna, – teigė anoniminis programišius. – Juk aš nepapildžiau kiekvieno sąskaitos 20 mln. aukso vienetų ir nesugrioviau [virtualios] ekonomikos, tačiau pasižiūrėkite į didžiuosius Kinijos aukso pardavėjus, kurie tai daro kiekvieną dieną. Dabar paklauskite savęs, kas iš tiesų žlugdo žaidimą?“ "Blizzard" atstovai paskelbė, jog šiuo metu atlieka išsamų programinio vandalizmo tyrimą. Bet kas, turintis informacijos apie šį ar kitus panašaus pobūdžio įsilaužimus, su kompanija gali susisiekti elektroniniu paštu hacks@blizzard.com. „Blizzard“ praneša, kad dabar klaida jau yra ištaisyta ir neturėtų pasikartoti ateityje. Naujausias „World of Warcraft“ papildymas buvo išleistas prieš dvi savaites. Populiarus daugelio žaidėjų žaidimas turi per 10 mln. prenumeratorių visame pasaulyje, beveik pusė jų, manoma, yra iš Kinijos. Na, o kaip atrodė šis virtualus "kapinynas", galite pažiūrėti tolesniame video: