Jau iki šiol buvo aišku, kad kompiuterinio žaidimo, L.A. Noire, kūrimas buvo komplikuotas. Tačiau Tarptautinė Žaidimų Kūrėjų Asociacija, už šį žaidimą atsakingos australų studijos, Team Bondi, darbą neseniai apibūdino kaip „visiškai nepriimtiną“. Tačiau kompiuterinių žaidimų pramonės tinklalapyje, GamesIndustry.biz, pasirodė ir studijos nenaudai nutekėję privatūs elektroniniai laiškai.
„Daug girdėjau apie Rockstar pasišlykštėjimą Team Bondi studija ir darosi aišku, kad jie neišleis kito Team Bondi žaidimo.“ rašo nenurodytas šaltinis. „Rockstar labai stengėsi padaryti Team Bondi kažkaip panašų į Rockstar Sydney. Tačiau kuo artimiau jie dirbo su Team Bondi vadovybe, tuo labiau aiškėjo, kokia baisi ši idėja. „ Taip pat nutekėjo ir kitos barikados pusės elektoriniai laiškai. Team Bondi studijos galva, Brendan McNamara, rašo: „ Niekada nepamiršiu, kaip šie žmonės elgėsi su manim, lyg su paskutiniu...“ Laiškas atskleidžia nežmoniškas komandos darbo sąlygas – septynių darbo dienų savaitė po 12 darbo valandų dar nuo 2009 metų – daugiau nei du metai iki L.A. Noire išleidimo. Planai kurti L.A. Noire viešumoje pirmą kartą pasirodė 2004 metais, tačiau iš pradžių žaidimas buvo skirtas tik PlayStation konsolėms. Dabar jis pasieks ir PC. 2006 metais, kai Team Bondi pasirašė darbo sutartį su Rockstar, Brendan McNamara sakė: „Ilgametė pagarba ir įvairialypė patirtis mus abu suveda į didžią partnerystę.“ Atrodo, dabar nebeliko nei pagarbos, nei partnerystės...