Paieška
Užklausos ''nvidia'' žymių rezultatai.
11 rezultatų
-
Ne vieną kartą esame rašę, jog kompanija AMD vis atnaujina AAA tipo žaidimų sąrašą, kurį galima įsigyti kartu perkant ir šios kompanijos vaizdo plokštes. „nVidia“ kol kas siūlė tik virtualias valiutas įvairiems žaidimams, bet tai, pasak pranešimų, netrukus pasikeis. Pirmasis žaidimas, kuris neva bus pateikiamas kartu su „nVidia“ vaizdo plokštėmis, yra artėjantis „Metro: Last Light“. Šią šaudyklę plėtoja žaidimų kūrėjas „4A Games”, o platins „Deep Silver“, nes prieš tai šią teisę turėjęs gigantas THQ bankrutavo šių metų pradžioje. Europoje akcija, su kuria gausite „Metro: Last Light“ žaidimą, prasideda šiandien. Akcija neva vykdoma su „GeForce GTX 660” ir spartesnėmis vaizdo plokštėmis, tačiau kol kas negalime patvirtinti, ar taip iš tiesų yra. Bet „nVidia“, atrodo, juda ta kryptimi, kuria ir reikėtų judėti. Galime priminti, kad AMD pastaruoju metu stebina vaizdo plokštes perkančius žaidėjus. Kai įsigiję „nVidia GeForce GTX 660” jūs veikiausiai gausite tik vieną AAA tipo žaidimą, „Metro: Last Light“, tiek pat sumokėję už „AMD Radeon HD 7870” net tris: „Crysis 3”, „BioShock Infinite” ir „Far Cry 3: Blood Dragon“. Spręsti, ką įsigyti rinkoje, kurioje konkurencija ypač artima, žinoma, gali tik patys žaidėjai.
-
Naujos nVidia tvarkyklės paspartins žaidimus Linux sistemoje
Impaler patalpino straipsnį IT naujienos
Kompanija "nVidia" pranešė, jog naujos "GeForce R310" tvarkyklės padvigubina produktyvumą ir žymiai paspartina žaidimų krovimąsi kompiuteriuose, naudojančiuose operacinę sistemą „Linux“. Kompanijos atstovai pažymi, jog „GeForce R310“ tvarkyklės yra praktiškai vienerių metų darbo tarp „nVidia“, „Valve“ ir kitų žaidimų kūrėjų rezultatas, o kartu suteikia kompiuterių su OS „Linux“ savininkams plačias žaidimų galimybes, kurios demonstruoja didžiausios pasaulyje operacinės sistemos su atviro išeities kodu potencialą. „GeForce R310“ tvarkyklės palaiko naujausius „GeForce GTX 600“ serijos su „Kepler“ architektūra grafinius procesorius. Tiesa, nauja programine įranga gali pasinaudoti ir „GeForce“ vaizdo plokščių savininkai, įskaitant „8800 GT“ ir naujesnes. Panašus kompanijos „nVidia“ žingsnis gali būti vertinamas kaip pasitraukimas iš tos graudžios situacijos, su kuria jau spėjo susitaikyti daugelis „Linux“ kūrėjų. Tikėtina, jog ne paskutinį vaidmenį atliko ir ekscentriškojo Linus Torvalds pasirodymas šių metų vasarą, kai jis viešoje Aalto universiteto (Suomija) lekcijoje atvirai išsakė savo nuomonę nVidia atžvilgiu, parodęs vidurinįjį pirštą bei pasiuntęs žaliųjų stovyklos atstovę velniop. -
Tas faktas, kad dvi populiariausios naujos kartos konsolės – Xbox One ir Playstation 4 – naudoja AMD platformą, kompaniją labai džiugina, kadangi optimizacijos visoms platformoms bus įvykdomos kur kas greičiau, tuo tarpu žaidimų perkėlimas iš vienos platformos į kitą užims ir mažiau laiko, ir kainuos daug mažiau. Ką apie tai galvoja kompanija nVidia, galima sužinoti iš jos viceprezidento Tony Tamasi interviu, duoto australų leidiniui PC PowerPlay Magazine. Savo komentaruose jis pasakojo apie žaidimų industrijos evoliuciją, paaiškindamas, kodėl šiuolaikiniai asmeniniai kompiuteriai (PC) vis dar išsaugo didžiulį potencialą daugkartiniam spartos didinimui žaidimuose, o konsolės tokį potencialą praktiškai išnaudojo. nVidia atstovo teigimu, visa tai susiję ne tik su ilgesniu konsolių gyvavimo ciklu ir sparčiu vaizdo plokščių, skirtų PC platformai, progresu. Iš esmės, vienu iš pagrindinių konsoles ribojančių faktorių yra energijos suvartojimo lygis. Vaizdo plokštės šiuo atžvilgiu progresuoja be didelių problemų. Aišku, TDP lygis jau pasiekė 250-300 W ribą, tačiau sukurtos adekvačios aušinimo sistemos, o atitinkamų maitinimo blokų taip pat daug. Konsolės pasmerktos nuolat gyventi svetainėse, kur triukšminga aušinimo sistema ir aukštas energijos suvartojimo lygis yra nepriimtini, mano Tony Tamasi. Be to, nVidia gali išleisti $1,5 mlrd. kasmet naujų technologijų kūrimui. Tai reiškia, kad per vienos žaidimų konsolės gyvavimo ciklą kompanija vaizdo plokščių kūrimui skiria apie $10 mlrd. Konsolių gamintojai proporcingoms išlaidoms ryžtis negali. nVidia viceprezidento teigimu, konsolės turi potencialią padidinti savo spartą daugiausia du kartus, todėl vaizdo plokštės jau artimiausioje ateityje greitai pabėgs į priekį. Daugiau niekada nė viena žaidimų konsolė nepavys žaidimų kompiuterio. Žinoma, kyla klausimas, ką nVidia laiko tikru žaidimų kompiuteriu - juk galutinį našumą lemia visų kompiuterių komponentų parinkimas, ne vien vaizdo plokštė. Beje, sąlyginį „unifikavimą“ tarp PC ir naujos kartos konsolių aparatinių platformą nVidia laiko palankiu faktoriumi. Ji leis net 80% suvienodinti kūrėjų darbą, kalbant apie skirtingoms platformoms skirtus žaidimus. Vieni ir tie patys žaidimai skirtingose platformose pasirodys greičiau, o tai tik į naudą galutiniam vartotojui.
-
Sony PlayStation 4 palaikys technologijas nVidia PhysX ir APEX
Impaler patalpino straipsnį Sony naujienos
Kompanija „nVidia“ pranešė, kad ne taip seniai anonsuota naujos kartos žaidimų konsolė „PlayStation 4“ palaikys tokias firmines technologijas, kaip „PhysX“ ir „APEX“. Kompanijos specialistai jau dirba prie plataus spektro platformų, įskaitant asmeninius kompiuterius, žaidimų konsoles ir mobiliuosius įrenginius. Tai reiškia galimybę dirbti su skirtingų architektūrų procesoriais, o taip pat „nVidia“ grafiniais adapteriais, pradedant „GeForce 8“ serija. Pastarosios „nVidia“ technologijos skirtos realizmui žaidimuose padidinimui, simuliuojant fizikines sąveikas tarp įvairiausių objektų, kietų daiktų, skysčių ir t. t. Technologija „APEX“, kaip teigiama oficialiame pranešime spaudai, praplečia „PhysX“ galimybes, padidinant vizualių efektų kiekybę ir kokybę, pavyzdžiui, kai vykdomas aplinkos griovimo procesas, o visame tame dalyvauja žaidimo herojus. „Nvidia“ statistika rodo, kad „PhysX“ galimybėmis jau pasinaudojo daugiau nei 10 tūkst. kūrėjų daugiau nei 150 žaidimų. Iš žymiausių galima paminėti tokius projektus, kaip „Borderlands 2“, „Batman Arkham“, „Metro 2033“ ir „Mirror’s Edge“. Tiesa, kol kas „PlayStation 4“ skirtų žaidimų, palaikančių minėtas „nVidia“ technologijas, dar nėra pristatyta. Priminsime, kad naujos kartos „Sony“ konsolė naudoja pagrindinio „nVidia“ konkurento aparatinę platformą – 8 branduolių AMD hibridinį procesorių „Richland“ su „Jaguar“ architektūra, o specialiai konsolei bus sukurta vaizdo plokštė „Radeon HD“ su 1152 universaliais branduoliais, kurie leis produktyvumo lygį pakelti tiek, kad jis būtų maždaug tarp „Radeon HD 7850“ ir „Radeon HD 7870“. -
nVidia: maži PC yra daug galingesnė PS4 ir Xbox One alternatyva
Impaler patalpino straipsnį Įvairios naujienos
Matt Wright iš kompanijos nVidia mano, jog šiuolaikiniai asmeniniai kompiuteriai (PC) daug geriau tinka žaidėjams, nei Playstation 4 ir Xbox One. Jis tai pareiškė, duodamas interviu žaidimų portalui MCV po to, kai rinkoje debiutavo Microsoft ir Sony naujos kartos žaidimų konsolės su AMD aparatine platforma. „Mes manome, jog nedideli asmeniniai kompiuteriai yra daug patrauklesnė ir gyvybingesnė naujos kartos konsolių alternatyva“, – teigė jis, kalbėdamas apie nVidia bandymus padaryti sąveiką su kompiuteriais daug paprastesne ir taip pritraukti daug vartotojų, mėgstančių pailsėti prie video žaidimų. „PC platforma savo galimybėmis žymiai viršija bet kurią konsolę, be to, vartotojas gauna papildomą funkcionalumą“, – pažymėjo Matt Wright. Jis papasakojo, kad dabar el. distribucijos sistemoje Steam užregistruota daugiau vartotojų, nei Xbox Live, o už PC žaidimų stovi didžiulė bendruomenė. Kaip pavyzdį nVidia atstovas pateikė žaidimus Minecraft ir World of Tanks, su kuriais „užaugo ištisa naujų žaidėjų karta“, demonstruojanti, kad asmeniniams kompiuteriams skirti žaidimai turi šviesą ateitį ir kad ši platforma gyvuos dar ilgai. -
Daugelis žaidėjų prisimins, jog hibridinis žaidimų kompiuteris vardu „nVidia Shield“ turėjo pasirodyti praėjusį mėnesį, birželio 27 dieną, tačiau diena prieš jo išėjimą pasirodymas buvo nukeltas. Šiandien „nVidia“ pranešė oficialią datą, kada žaidėjai tikrai sulauks įrenginio: liepos 31. Oficialiame pranešime spaudai „nVidia“ ypač dėkoja tiems pirkėjams, kurie užsisakė „Shield“ žaidimų kompiuterį ir palaukė iki liepos 31 dienos. Kompanija pažymi, jog norėjo tobulo produkto, tad iškilusias mechanines problemas pataisyti prireikė kiek daugiau, nei mėnesio. Galime priminti, jog „nVidia Shield“ turės penkių colių prisilietimui jautrų ekraną, kuris pasižymės 1280x720 taškų raiška. Pats ekranas yra pritvirtintos prie bendros sistemos, kuri panaši į didelį pultelį. Tuo tarpu šis įrenginys taps vienu iš pirmųjų, kuriame darbuosis naujasis „Tegra 4” lustas. Nešiojamajame žaidimų kompiuteryje veiks „Google Android“ operacinė sistema, tad esant kelyje būtent šios OS žaidimus ir bus galima sužaisti. Vis dėlto esant namuose, bus galimybė iš savo AK, kuriame yra „GeForce“ vaizdo plokštė, transliuoti žaidimo vaizdą į prietaisą. Anonso metu šių metų pradžioje įrenginio kaina buvo ties 350 JAV dolerių riba, bet vėliau sumažinta iki 300 JAV dolerių.
-
Dar iki to laiko, kai kompanija „Sony“ pristatė naujos kartos žaidimų konsolę „PlayStation 4“ (tai įvyko vasario mėnesio pabaigoje), buvo žinoma, kad tiek procesoriaus, tiek grafikos posistemės gamintoju bus kompanija AMD. Įdomu tai, kad specialiai konsolei PS4 kompanijos AMD specialistai sukūrė ir išleido aštuonių branduolių procesorių su „Jaguar“ architektūra. Kiek vėliau pasirodė informacija, kad pastarasis procesorius pasirodys ir mažmeninėje prekyboje, tačiau šiek tiek apkarpytas. Kompanijos „nVidia“ atstovai, duodami interviu puslapiui „GameSpot“, paaiškino, kad „Sony“ nesugebėjo savo laiku sudominti grafinių sprendimų gamintojo materialiai, todėl „nVidia“ produktai į „PlayStation 4“ vidų ir nepateko. Konsolių rinka kompanijai „nVidia“ gerai pažįstama, kadangi dalyvauta projektuose „XBOX“ ir „PlayStation 3“, taigi iliuzijų dėl minėto segmento „nVidia“ tikrai neturėjo. Akivaizdu, jog „Sony“ norėjo gauti iš „nVidia“ kažką įspūdingo, tačiau už nelabai adekvačią kainą. Kompanijos „nVidia“ viceprezidentas Tony Tamasi paaiškino, kad procesoriaus žaidimų konsolėms kūrimas yra gamyba atima labai daug resursų, ir jei šių procesorių nepardavinėti dar kur nors, tai tokie sprendimai gali kainuoti tikrai nemažai. Arba mažą pajamingumą reikia kompensuoti iš kitų sričių. Akivaizdu, kad šiuo atveju AMD turi savo konkrečių planų, kadangi ji vis tik sutiko išleisti „PlayStation 4“ skirtą procesorių. aparatinė PS4 dalis privalo būti gana pigi, tačiau kartu reikia atsižvelgti, kad užsakymai formuojami kelerius metus į priekį, o tai gamintojui garantuoja stabilias finansines įplaukas. Tiesa, pinigai būna labai „ilgi“, ir ne visos kompanijos nori laukti metų metus, kol viskas atsipirks. Akivaizdu, kad AMD mato naudą iš PS4, kurios nepamatė „nVidia“.
-
Buksuojanti kompanija AMD iš dalies jau nugalėjo naujojoje žaidimų kompiuterių kartoje. Visiškai aišku, jog AMD APU procesorius su integruotu grafiniu branduoliu varys šiais metais pasirodysiantį „Sony PlayStation 4“ žaidimų kompiuterių, taip įveikdami konkurentą „nVidia“. Niekas nesistebėjo, kad kai tik žaidimų portalas „GameSpot“ gavo progą pakalbėti su „nVidia“ atstovu Tony Tamasi, kuris yra kompanijos turinio ir technologijų vyriausiasis viceprezidentas, užsiminė ne apie ką kitą, bet apie artėjantį „Sony PlayStation 4“ žaidimų kompiuterį. „Nusprendėme, jog tiesiog nenorime dalyvauti šiame versle su tokia kaina, kokią mums siūlė mokėti tie vaikinai.“, – sakė T. Tamasi, turėdamas omenyje, žinoma, „Sony“. „Mes turėjome pažvelgti į žaidimų kompiuterių verslą kaip į galimybę mums. Jei mes irgi pristatysime žaidimų kompiuterį, kokios kitos mūsų verslo dalys turės viską atlaikyti?“, – užsiminė T. Tamasi. Akivaizdu, jog „nVidia“ nusprendė, kad jai geriau sutelkti dėmesį į savo produktus nei rizikuoti bendradarbiauti su „Sony“ ir jiems leisti savo laiką. „Mes pažiūrėsime, kaip viskas susiklostys iš verslo perspektyvos pusės. Tai tikrai nebuvo tik technologiniai dalykai.“, – kartojo T. Tamasi, norėdamas pasakyti, jog AMD nebuvo pasirinkta tik tam, jog galėjo pasiūlyti galingą APU lustą.
-
Mes tik praėjusią savaitę rašėme apie tai, jog kompanija „Valve“, kuriai priklauso didžiausia kompiuterinių žaidimų parduotuvių vardu „Steam“, ruošia jos atitikmenį „Linux“ operacinei sistemai, o jau nuo vakar užsiregistravę iš anksto gali išbandyti bandomąją versiją. Kaip pranešė „Valve“, per labai trumpą laiką užsiregistravo net 60 tūkstančių „Linux“ operacinę sistemą naudojančių testuotojų, kurie panoro išbandyti bandomąją „Steam“ versiją. Pranešime spaudai kompanija visgi nenurodė, kiek gi žaidėjų iš tikrųjų gavo priėjimą prie bandomosios parduotuvės versijos. Šiuo metu bandomoji „Steam“ versija, skirta "Linux" operacinei sistemai, bandoma uždarai ir laimingieji žaidėjai gali išbandyti „Team Fortress 2“ bei kelis kitus žaidimus. „Valve“ ir vėlgi pašykštėjo informacijos bei nepranešė, kokie gi tie kiti žaidimai yra prieinami testuotojams. „Kai tik mūsų komanda, kuri dirba prie produkto, pamatys, jog jis veikia stabiliai ir greitai, „Steam“ skirtas „Linux“ OS taps prieinama visiems „Steam“ vartotojams.“, - pranešime spaudai rašo „Valve“. „nVidia“, tuo tarpu, pristatė naujas tvarkyles „Linux“ operacinėms sistemoms.
-
- valve corporation
- linux
-
(ir dar 2)
Su žymėmis:
-
Interaktyvių pramogų industrijos progresas gana glaudžiai susijęs su žaidimų konsolėmis, tačiau dabartinė jų karta kai kurių specialistų nuomone yra beviltiškai pasenusi. Naujos kartos konsolės dar tik ruošiasi pasirodyti horizonte, tačiau kompanija "nVidia" jau dabar joms pranašauja greitą išnykimą. Gana išsamiame interviu leidiniui "Games Beast" kompanijos "nVidia" atstovas Phil Eisler, atsakingas už "nVidia" debesų kompiuterijos technologijų kūrimą ir plėtrą, papasakojo, kodėl žaidėjus užkariaus taip vadinama „žaidimų online transliacijos“ idėja. Phil Eisler teigimu, debesų žaidimų platformų populiarumą didina vis plačiau plintantis didelės spartos internetas, taip pat panašių paslaugų tiekėjų mažėjančios išlaidos: serveriai ir kita tinklo įranga po truputį pinga, didėja ir ryšio su abonentais kokybė. Šiandien viena iš pagrindinių problemų, kalbant apie žaidimų debesų tarnybas, išlieka užlaikymai duomenų perdavimo metu, tačiau infrastruktūros plėtra leis šias problemas išspręsti, mano "nVidia" atstovas. Su šia mintimi sutinka nemažai ir kitų analitikų, vadindami naujos kartos žaidimų konsoles paskutinėmis savo „rūšies“ atstovėmis. Vis tik iki industrijos perėjimo į „naują lygmenį“ teks dar palaukti, kadangi ši sritis patirs dar nemažai metamorfozių, tačiau kartu reikia pabrėžti, kad dar ne visi pasirengę tokiems pokyčiams. Natūralu, kad ir patys žaidimų konsolių gamintojai neleis žlugti savo verslui, kuris atneša tikrai nemažai pajamų.
-
Mes rašėme, kad kompanija „nVidia“ nesureikšmino to, jog jie nebuvo pakviesti kuriant naujos kartos, japonų „Sony“ žaidimų kompiuterį „PlayStation 4”. Neva „nVidia“ netenkino kaina, tačiau AMD atstovas N. Robinsonas sako, jog konkurentai vis tiek yra „šiek tiek įsižeidę“. „Jei „PlayStation 4” pasirodys šių metų gruodį, tai jo galia bus tik apie puse to, ką gali šiuo metu pasiūlyti mūsų „GeForce GTX 680”, nors ši vaizdo plokštė pasirodė 2012 metų kovą, taigi nesunku paskaičiuoti, kad bus praėję daugiau nei pusantrų metų.“, - sakė „nVidia“ atstovas T. Tamasi. N. Robinsonas iš AMD turi visai kitokių minčių: „Na, gana akivaizdu, kad jie tą darys (aut. past. sakys, jog jų tai netenkino). Jie yra šiek tiek įsižeidę. Mes, ypač žvelgdami į APU lusto dizainą, negalime iš jo ištraukti vieno komponento ir pasakyti, kad šitas konkuruoja su X ar Y. Šis lustas daugiau nei tiesiog centrinis procesorius darantis savo skaičiavimus ir grafinis branduolys (aut. past. vaizdo plokštė) darantis savo skaičiavimus. Mes dabar galėsime tam tikras užduotis pateikti tarp jų abiejų.“ Nėra jokių abejonių, kad diskusijos ir toliau tęsis dėl to, jog daugeliui atrodys, kad APU procesorius pasiūlytas AMD yra „atsilikęs“ nuo laikmečio. Visgi žaidimų kūrėjams šis lustas patinka ir jie prašo palaukti bei patiems pamatyti, ką gali padaryti ypač geras optimizavimas tarp programinės ir aparatinės įrangos. Tiesa pasakius, tuo žaidimų kompiuteriai kūrėjus ir žavi.
-
- amd
- playstation 4
-
(ir dar 1)
Su žymėmis: