Paieška

Užklausos ''kinect'' žymių rezultatai.



Daugiau paieškos kriterijų

  • Ieškoti pagal žymes

    Žymes atskirkite kableliais
  • Ieškoti pagal narį

Turinio tipas


Forumas

  • Administracija
    • Diskusijos apie projektą
    • Prisistatymai ir pasveikinimai
  • Sony konsolės
    • PlayStation Network
    • PlayStation 5
    • PlayStation 4
    • PlayStation 3
    • PlayStation Vita
    • PlayStation Portable / PSP
    • PlayStation 2
    • PlayStation / PSone
  • Microsoft konsolės
    • XBOX live
    • XBOX Series X
    • XBOX One
    • XBOX 360
    • XBOX
  • Nintendo konsolės
    • Switch
    • Wii U
    • Wii
    • 3DS
    • Kitos Nintendo konsolės
  • PC, Apple ir kita
    • Kitos konsolės
    • Konsolių offtopic'as
    • Asmeniniai kompiuteriai
    • Išmanieji telefonai ir planšetiniai kompiuteriai
    • Apple
    • Televizoriai, garso įranga, kabeliai
  • Žaidimai
    • Žaidimai
    • Žaidimų offtopic'as
    • Steam, Epic Games ir kiti
    • Dovanos, akcijos ir išpardavimai
    • Klanai ir turnyrai
    • Žaidimų įrašymas
  • Aptarimas, klausimai, ir pastabos
    • Gidai
    • Parduotuvės, internetinės parduotuvės
  • Kitos diskusijos
    • Įvairūs pašnekesiai
  • RetroManiakai Temos
  • SnoutUp žaidimai Temos

Blogai

Rezultatų nėra.

Rezultatų nėra.

Kategorijos

  • Pažaiskime (Let's play!)
  • Pagaminta Lietuvoje
    • Konsolius - Konsolių apžvalgos
    • Bitplakis - Retro bendruomenė
    • Bachūrai Žaidžia
    • Done right
  • Žaidimų anonsai
  • Filmų anonsai
  • RetroManiakai Video
  • SnoutUp žaidimai Video

Kategorijos

  • Konsolės
    • Sony konsolės
    • Microsoft konsolės
    • Nintendo konsolės
    • Kitos konsolės
  • Konsolių priedai
    • Sony konsolių priedai
    • Microsoft konsolių priedai
    • Nintendo konsolių priedai
    • Kitų konsolių priedai
  • Žaidimai
    • PC žaidimai
    • Sony žaidimai
    • Microsoft žaidimai
    • Nintendo žaidimai
    • Kitų konsolių žaidimai
    • Stalo žaidimai
  • Kompiuteriai
    • Planšetiniai kompiuteriai
    • Nešiojami kompiuteriai
    • Stacionarūs kompiuteriai
    • Išoriniai įrenginiai
    • Kompiuterių dalys
  • Mobilieji telefonai
  • Archyvas

Kategorijos

  • Asmeniniai kompiuteriai
    • Emuliatoriai
    • Valdymo pultelių įrankiai
    • Diskų įrašymas
    • Multimedia
    • Archyvatoriai
    • Įvairios programos
  • Retro žaidimai
  • Programėlės
  • PlayStation 3
    • Media
    • Firmware
    • Online įrankiai
    • Žaidimų save'ų įrankiai
  • PlayStation 2
    • Emuliatoriai
    • Media
    • Menedžeriai
    • Atminties kortelių įrankiai
    • Kietojo disko įrankiai
    • Online įrankiai
    • Įvairūs įrankiai
    • Žaidimų save'ų įrankiai
    • Žaidimų pagerintojai
  • PlayStation 1
    • Emuliatoriai
    • Įvairūs įrankiai
    • Žaidimų save'ų įrankiai
    • Žaidimų save'ai
    • Žaidimų pagerintojai
  • PlayStation Portable
    • Emuliatoriai
    • Media
    • Įvairūs įrankiai
  • XBOX 360
    • Kietojo disko įrankiai
    • Firmware įrankiai
    • Įvairūs įrankiai
  • Kitos konsolės
  • Žurnalai
    • GameON
    • V.A. PlayStation
    • Computer Bild Lietuva
    • Computer Bild Lietuva Ekspertas
    • Computer Bild Lietuva Patarėjas
    • Computer Bild Lietuva Žaidimai
    • Kiberzona
    • PC Gamer Lietuva
    • PC Klubas
    • Game.EXE
    • Computer Active
    • Computer Active Gidas
    • Naujoji Komunikacija
    • Kompiuterija
    • Fun Games
    • Šokas
    • Žaidimų Šalis
    • Hakeris
    • Play
    • Žaidimai.com
    • Pixelio Gadynë
  • Žaidimų viršeliai

Kategorijos

  • PlayStation 1
  • PlayStation 2
  • PlayStation 3
  • PlayStation Portable
  • XBOX 360
  • Wii
  • Įvairūs

Kategorijos

  • Žaidimų naujienos
  • Sony naujienos
  • Microsoft naujienos
  • Nintendo naujienos
  • Įvairios naujienos
  • eSporto naujienos
  • IT naujienos
  • Projekto naujienos

Prekių grupės

  • XBOX 360 prekės
    • XBOX 360 konsolės
    • XBOX 360 kinect
    • Valdymo pulteliai
    • Laidai ir adapteriai
    • Kietieji diskai
    • Ausinės
    • Aušintuvai ir stovai
    • XBOX live kodai
  • PlayStation 3 prekės
    • PlayStation 3 konsolės
    • Valdymo pulteliai
    • Valdymo pultelių pakrovėjai
    • Laidai ir adapteriai
    • Ausinės
    • Aušintuvai ir stovai
  • PSP priedai
  • Diskų įrašymo įrenginiai

Ieškoti rezultatų...

Rasti rezultatus, kuriuose yra...


Sukurta

  • Pradžia

    Pabaiga


Paskutinį kartą atnaujinta

  • Pradžia

    Pabaiga


Filtruoti pagal kiekį...

Užsiregistravo

  • Pradžia

    Pabaiga


Grupė


Discord


Skype


Miestas


Pomėgiai


Origin ID


Steam ID


XBOX Live ID


PlayStation Network ID


Twitch ID


YouTube ID


Pagrindinė plokštė


Procesorius


Operatyvioji atmintis (RAM)


Vaizdo plokštė


Garso plokštė


Maitinimo blokas


Aušintuvas


Monitorius


Klaviatūra


Pelė


Kietasis diskas


Korpusas

27 rezultatai

  1. Tikrai nedažnas įvykis – populiarūs technologijų ir mokslo populiarinimo portalai „Engadget“ ir „Popular Science“ publikavo straipsnį apie Lietuvos kompaniją „Etronika“, sukūrusią programinę įrangą „Kinect“ įrenginiams, leidžiančią valdyti banko sąskaitą be pelės ir net be jutiklinio ekrano, o tik judesiais. „Pop Science“ cituoja „Etronikos“ direktorių Kęstutį Gardžiulį: „Su mūsų programa jūs galite gulėti ant sofos, gerti alų, ir tuo pačiu metu tvarkyti savo banko sąskaitą. Taip aš suprantu gerai praleistą laiką.“ Tereikia stovėti prieš televizorių ir judesiais stumdyti piktogramas bei pasirinkti reikiamą. Panašu, kad veikia visai neblogai, tiesa, naudojant mobiliojo prietaiso banko sąskaitos programėlę, tokių plačių mostų nereikia. „Pop Sci“ teigimu, ši programinė įranga jau siūloma bankams, tačiau tai gali būti gana sudėtinga – bendrovė „Microsoft“, kurianti „Kinect“ serijos prietaisus, kol kas neįsileidžia trečiųjų šalių programinės įrangos, tačiau viskas gali pasikeisti, jei ji atidarys internetinę „Kinect“ skirtų programėlių parduotuvę. O gal nutars pati įsigyti „Etronikos“ kūrinį?
  2. Po „Nintendo Wii U“ anonso žaidimų pramonei skirtoje konferencijoje „E3 2011“ ėmė sklisti įvairūs gandai apie naujuosius „Sony" ir „Microsoft" žaidimų kompiuterius. Preliminariais duomenimis, planuojamas išleisti „Sony PlayStation 4“ pasižymės panašiomis valdymo judesiais funkcijomis, kaip ir dabartinė sistema „Microsoft Kinect“. Pranešama, kad pastarosios kompanijos savo naujienas pristatys jau kitais metais. Internetinis portalas „DigiTimes“, remdamasis Taivano komponentų gamintojais, praneša, jog „Sony“ savo naująjį žaidimų kompiuterį pristatys daug anksčiau, nei planuota. Teigiama, kad „Sony PlayStation 4“ gamyba prasidės jau 2011 m. pabaigoje, o prekyba prasidės jau 2012 m. II pusėje. „DigiTimes“ duomenimis, į įrenginį bus integruotas judesių valdiklis, analogiškas „Kinect“. Matyt, „Sony“ tikrai gerai įvertino šią „Microsoft“ inovaciją žaidimų srityje. Pranešama, kad „PlayStation 4“ (PS4) gamyba užsiims kompanijos „Foxconn“ ir „Pegatron Technology“, t. y. tos pačios, kurios surinkinėjo ir PlayStation 3. Šaltiniai pažymi, kad 2012 m. rinkai žadama patiekti apie ne mažiau nei 20 mln. vienetų naujų „Sony“ PS4 žaidimų kompiuterių, kurie pakeis šiuo metu rinkoje esantį „PlayStation 3“.
  3. Jau galima parsisiųsti Kinect programą pokalbiams. Avatar Kinect galima rasti skaitmeninėje parduotuvėje Xbox Live Marketplace skyrelyje Kinect Fun Labs. Šia programa galima judesiais valdyti savo Xbox meniu personažą. Atpažįstami ne tik kūno judesiai, bet ir veido išraiškos, o tai turėtų išties praversti pokalbiuose. Galima net įrašyti savo transliacijas ir jas platinti.
  4. Kartu su vienu svarbiausiu ir galimai didžiausią sėkmę atnešiančiu Kinect žaidimu Kinect Star Wars kompanija išleis specialią Xbox 360 konsolę. RD-D2 spalvomis nudažyta konsolė kartu su C-3PO auksinių spalvų pulteliu bus pirmoji Xbox 360, siūloma su 320 GB standžiuoju disku ir balta Kinect kamera. Įjungiant konsolę ir išimant iš jos diską girdėsis RD-D2 garsai. Kartu su konsole, žinoma, bus platinamas Kinect Star Wars žaidimas, Kinect Adventures ir specialūs parsisiunčiami žaidimai. Tai bus viena brangiausių Xbox 360 versijų, tačiau jos kaina nebus smarkiai didesnė nei įprastos konsolės su 250 GB standžiuoju disku, kuri Lietuvoje kainuoja 1400 Lt.
  5. Kompiuterių gamintoja kartu su Kinect padėjusia sukurti kompanija PrimeSense sukūrė judesiais valdomą priedą Xtion Pro Live. Itin į Kinect panašus įrenginys be infraraudonųjų spindulių ir gylio jutiklių turi 640 x 480 taškų vaizdo kamerą bei stereomikrofonus. Asus sukūrė aplikacijų svetainę, kurioje žaidimų ir programų kūrėjai gali siūlyti savo projektus. Asus Xtion Pro Live prekyba turėtų prasidėti netrukus, įrenginys kainuos apie 600 Lt.
  6. Žaidimų valdiklis „Microsoft Kinect“, atvėręs visiems norintiems naujas erdvinės gestų sąsajos erdves, buvo pristatytas prieš trejus metus. Dabar gi kompanija „Leap Motion“ iš San Francisko (JAV) anonsavo naują sistemą, prieš kurią kultinis „Microsoft“ produktas atrodo beviltiškai pasenęs, o kartu dar ir brangus sprendimas. Gestų sąsaja „Leap Motion“ leidžia aptikti judesius šimtosios milimetrų dalies tikslumu. Tai reiškia, jog vietoj beprotiškų šuolių ir mojavimų rankomis, kurie būdingi „Kinect“, vartotojas gali ekrane esančius objektus valdyti menkiausiais pirštų judesiais. Dar vienu naujos technologijos privalumu yra jos atvirumas. Kitais žodžiais tariant, su „Leap Motion“ galima visus veiksmus, kurie atliekami paprasta pele, o ne iš anksto nustatytomis komandomis, kaip „Kinect“ atveju. Darbui su nauju valdikliu nereikia jokių papildomų manipuliacijų, užtenka tik prijungti jį prie kompiuterio USB jungtimi. Šiuo metu „Leap Motion“ kūrėjai ieško kompanijų, kurios sukurtų specializuotas programas, skirtas šiam unikaliam valdikliui, tačiau gamintojų teigimu, net ir bet to naujovė yra pakankamai patogus manipuliatorius. Įjungus papildomą komandų rinkinį, daug lengviau naršyti internete, dirbti su el. paštu ir 3D modeliavimu, jau nekalbant apie žaidimams skirtą programinę įrangą. vienintelis „Leap Motion“ trūkumas – šis sprendimas prekyboje pasirodys dar gana negreitai, tik 2013 metais. Tačiau labai džiugina jo kaina: gamintojas jau priima preliminarius užsakymus, o įrenginį siūlo už 70 JAV dolerių (~185 Lt).
  7. Balsą ir judesius atpažįstanti technologija „Kinect“ gali atsirasti operacinės sistemos „Windows Phone 8“ valdomuose išmaniuosiuose telefonuose. Teigiama, kad mintis integruoti „Kinect“ ir „smartfonus“ „Microsoft“ gimė po „Apple Siri“ sėkmės. Kol kas „Apollo“ ir „Kinect“ integracija oficialiai nepatvirtinama. Kontroleris „Kinect“ iš pradžių buvo išleistas žaidimų konsolei „Xbox 360“. Jo pagalba žaidėjai valdo žaidimą judesiais ir balso komandomis. Asmeniniams kompiuteriams adaptuotas „Kinect“ buvo išleistas šių metų vasarį. 2011-ųjų pabaigoje buvo skelbiama, jog „Kinect“ gali atsirasti nešiojamuosiuose kompiuteriuose ir televizoriuose. Sklando gandai, jog žurnalistai net matė „Windows 8“ valdomo nešiojamojo kompiuterio „Asus“ prototipą su „Kinect“ davikliais, o šiuo metu „Microsoft“ esą derasi su „Sony“ ir „Vizio“ dėl savo technologijos licencijavimo. Televizoriai su „Kinect“, pavyzdžiui, galės „atpažinti“ kiekvieną vartotoją ir automatiškai keisti jam nustatymus.
  8. Kompanija Microsoft paskelbė, kad vasario mėnesį prekyboje pasirodys kompiuteriams su Windows operacine sistema pritaikytas judesių daviklis Kinect. Šiuo metu „Kinect“ yra pritaikytas tik žaidimų konsolėms „Xbox“. Tiesa, kai kurie programuotojai namų sąlygomis sugebėjo prijungti juos prie kompiuterių ir kuria įvairias judesiais valdomas programas. Skelbiama, kad „Windows“ kompiuteriams skirtas valdiklis leis ne tik žaisti žaidimus, bet ir valdyti įvairias programas, judesiais aktyvuoti funkcijas, praneša Kotaku.com. Interneto parduotuvėje Amazon.com jau galima iš anksto užsisakyti „Windows“ pritaikytą „Kinect“, tiesa, jo kaina yra net 250 dolerių (675 Lt). Tai – šimtu dolerių brangiau, nei konsolei „Xbox“ skirta daviklio versija.
  9. „Microsoft“ galvoja apie naujo „Kinect“ įrenginio išleidimo, kuris turėtų būti toks jautrus, jog gebės skaityti iš lūpų. Naujasis judesius fiksuojantis įrenginys turėtų pasirodyti kartu su naujos kartos „XBOX“ konsole. Kol kas vadinamas tiesiog „Kinect 2“, įrenginys turėtų pristatyti pagerintą judesių fiksavimą ir balso atpažinimą. Anot šaltinių, „Kinect 2“ turėtų būti toks galingas, jog skaitys tiesiog iš lūpų, fiksuos, kada žaidėjas yra piktas ir nustatys, į kurią pusę jis nusisukęs. Įrenginys nustatys žaidėjo balso toną, tembrą ir veido mimikas, todėl pagal tai galės gebėti nustatyti vartotojo nuotaiką. Senasis „Kinect“ naudoja senstančią „USB“ duomenų perdavimą į „Xbox“ konsolę. Taip pat kamera, kuri veikia 30 kadrų per sekundę greičiu ir turi 320x240 skiriamąją gebą, anot „Microsoft“, turėtų būti atnaujinta ir pagerinta. Naujasis įrenginys naudos geresnį duomenų perdavimą ir didesnės skiriamosios gebos judesius fiksuojančią kamerą. Taip pat planuojamos dvi skirtingos naujosios „Xbox“ konsolės versijos. Viena bus kaip įmanoma pigesnė, ir orientuota į paprastus, mažiau patyrusius žaidėjus, o kita bus skirta patyrusiems žaidėjams ir į įrenginį bus įdiegta įvairių svarbių technologinių sprendimų. Kol kas kalbama apie tai, jog naujosios konsolės bus pristatytos per „E3 2012“ renginį, vyksiantį kitų metų vasarą.
  10. Pirmą kartą Lietuvoje vyksiančioje švietimo inovacijų parodoje „Mokykla 2011„ bendrovė „Microsoft“ pasiūlys Lietuvos mokykloms aktyviau naudoti žaidimus. Paroda „Mokykla 2011“ vyks lapkričio 4 – 6 dienomis „Litexpo“ parodų rūmuose, Vilniuje. „Microsoft“ pranešė parodoje pristatysianti judesius atpažįstantį „Xbox 360„ žaidimų konsolės priedą „Kinect“, planšetinius kompiuterius su operacine sistema „Windows 7“ ir programas, kurios padėtų mokiniams semtis žinių vaizdžiau ir įdomiau. Pasak bendrovės atstovų, judesius atpažįstantis „Kinect“ leidžia vaikams patiems kurti savo žaidimus ir žinių semtis taip, kaip jie įsivaizduoja geriausia. Vaikai ir mokytojai galės susipažinti su programa „Kodu“, su kuria savo žaidimų versijas gali kurti net ir pradinių klasių mokiniai. „Kodu“ leidžia pasirinkti įvairius gyvūnėlius, robotus, kalnus, medžius, iš kurių vaikai sudėlioja savo pasaulį. Taip moksleiviai ne tik kūrybingai atlieka mokytojo užduotis, bet ir išmoksta žaidimų programavimo pagrindų. Siekdama supažindinti mokinius su populiarėjančiais planšetiniais kompiuteriais, „Microsoft“ kartu su kitais partneriais Vilniaus Žemynos gimnazijos fizikos kabinete įrengė tokių kompiuterių klasę. Iškart po parodos „Mokykla 2011“ moksleiviai su šiais kompiuteriais galės mokytis iš skaitmeninių fizikos vadovėlių ir atlikinėti fizikos laboratorinius darbus. Įprastiniuose kompiuteriuose mokykloms siūloma įdiegti naudingus sunkiausių dalykų pagalbininkus. Apklausų duomenimis, sudėtingiausio dalyko – matematikos – užduotims „Microsoft“ siūlo atnaujintą matematikos pagalbininką – „Microsoft Mathematics 4.0“. Pagrindinis šios programos „ginklas“ – visas mokslines funkcijas turintis skaičiuotuvas. Su juo moksleiviai gali ne tik sudėti, atimti, dalinti ar dauginti, bet ir spręsti lygtis, greitai nubraižyti grafikus. „Microsoft Mathematics“ pateikia ne vien uždavinių atsakymus, bet ir parodo, kaip juos spręsti žingsnis po žingsnio. Po keleto uždavinių su matematikos pagalbininku moksleivis išmoksta spręsti savarankiškai, sakoma pranešime. Skelbiama, kad mokytojus labiausiai turėtų sudominti „Microsoft“ sprendimai, leidžiantys efektyviau pasiruošti pamokoms ir net sudėtingesnį dalyką dėstyti su ugnele. Su „OneNote“ programa, taip pat pristatoma parodoje, mokytojai gali lengvai paįvairinti pamokas įdomiais filmukais, dainomis, pristatymais, nuotraukomis ir nuorodomis iš interneto. Į darbą įtraukti visą klasę mokytojams padės Lietuvos mokyklose jau pamėgta programa „Mouse Mischief“, geriau žinoma kaip „Pelės išdykėlės“. Ši programėlė mokytojams padeda nepasiklysti „rankų miške“, mokiniams norint atsakyti į klausimus. Kiekvieno moksleivio atsakymai matomi kompiuterio ekrane, o vaikai savo atsakymus renkasi pelytės spustelėjimu. Taip mokytojai gali matyti net klasės „tylenių“ atsakymus ir stebėti, kur klasei reikia labiausiai pasitempti. „Microsoft“ pat pasiūlys mokykloms sutaupyti įrenginėjant kompiuterių klases. Su parodoje pristatoma „Windows MultiPoint Server 2011“ programa kompiuterių klasėje užtenka turėti tik vieną mokytojo pilnai sukomplektuotą kompiuterį, o ant mokinių suolų tereikia monitoriaus, klaviatūros ir pelytės. Taigi, mokykloms nebereikia įsigyti pilnai sukomplektuotų kompiuterių visai klasei ir mokytojas gali geriau prižiūrėti, ar mokiniai iš tiesų įdėmiai klausosi pamokos. Šiuose vaizdo įrašuose galima pamatyti, kaip „Kinect“ gali būti pritaikomas mokyklose, ir kaip mokomasi su „pelėmis išdykėlėmis“. https://www.youtube.com/watch?v=c6jZjpvIio4
  11. Skaitmeninė intelektinių teisių kontrolė turi gausybę veidų. Šios priemonės gali atimti galimybę kopijuoti ir platinti skaitmeninį turinį, tam tikram laikotarpiui apriboti galimybę naudotis skaitmeniniu turiniu ar riboti kūrinio peržiūrų skaičių. Bendrovė „Microsoft“ užpatentavo dar vieną apsaugos priemonę: galimybę nustatyti peržiūrų skaičių konkrečiam vartotojui. Nuo šiol turinio tiekėjas galės apsaugoti savo intelektinę nuosavybę keliais būdais: - Nustatyti ribotą peržiūrų skaičių; - Per tam tikrą periodą leisti tik nustatytą skaičių peržiūrų; - Riboti žiūrinčių asmenų skaičių; - Riboti peržiūras atsižvelgiant į vartotojo amžių; - Nustatyti išvardintų ribojimų kombinaciją. Tam, kad tokia kontrolė būtų efektyvi, teks naudoti prietaisus, kurie gali nustatyti ir identifikuoti turinio vartotojus. „Microsoft“ pateiktame patente vaizduojama „Kinect“ įrenginys su vaizdo kamera, kuri nustato kambaryje esančių vartotojų skaičių bei asmenybes ir atsižvelgiant į produkto licencijos taisykles suteikia galimybę arba ne, peržiūrėti įsigytą turinį. Todėl, jeigu įsigysite produktą, kuris yra skirtas tik jūsų asmeninei peržiūrai, neturėsite galimybės peržiūrėti jo su visa šeima. Ši priemonė leis intelektinės nuosavybės kūrėjams efektyviau kontroliuoti parduoto produkto vartojimą ir užkirs kelią licencijavimo pažeidinėjimams. Bent jau to tikisi „Microsoft“. Tikėtina, kad išplitus šiai kontrolės priemonei, elektroninėse parduotuvėse atsiras licencijavimas, skirtas atskiroms vartotojų grupėms. Pavyzdžiui, pirkėjas galės rinktis su kokio tipo licencija jis įsigis kompiuterinį žaidimą: skirtą vieno, dviejų asmenų peržiūrai ar visai šeimai. Vos tik kūrinio peržiūros įrenginys nustatys, kad turiniu naudojasi daugiau asmenų nei nustatyta licencijoje, jo peržiūrą bus galima sustabdyti automatiškai. Kol kas nežinia ar vartotojai bus linkę įsileisti tokį stebėtoją į savo namus ir sutiks, kad kažkas kontroliuotų jų vartojamą skaitmeninį turinį.
  12. Namie įrengus „Kinect“ jutiklių tinklą galima užtikrinti, kad niekada nebereikės ieškoti kur nugrūdote piniginę, nuotolinio valdymo pultelį ar kitus smulkius daiktus, rašo newscientist.com. „Norime pagaminti „Google“ namams“, - sakė Virdžinijos universiteto (JAV) kompiuterių mokslininkas Shahriaras Nirjonas. Jis su kolega Johnu Stankoviciumi sukūrė sistemą „Kinsight“, kuri registruoja visų namuose esančių daiktų buvimo vietą pasinaudojant erdvinėmis kiekviename patalpos kambaryje esančiomis „Kinect“ kameromis. Kamera stebi žmones ir nustato daiktų, su kuriais tie žmonės sąveikauja, formas bei dydžius. Kiekvienas objektas patikrinamas „Kinsight“ namų daiktų duomenų bazėje ir arba atnaujinama jo būklė (buvimo vieta), arba nematytas objektas įtraukiamas į duomenų bazę. Sekant objektų vietos kitimą „Kinsight“ netgi gali atskirti du identiškai atrodančius daiktus. Pavyzdžiui, jeigu puodelis iš virtuvės į svetainę staiga nukeliauja nekirsdamas koridoriaus, vadinasi, greičiausiai tai yra du atskiri puodeliai. Sistema maždaug kumščio dydžio daiktus gali atpažinti 13 centimetrų tikslumu. Kad objektų būtų galima ieškoti duomenų bazėje, jie turi būti sužymėti rankiniu būdu, bet S. Nirjonas ketina sukurti tai palengvinančią išmaniojo telefono programėlę. Savo darbą jis praėjusį mėnesį pristatė Kinijoje, Hangzhou mieste vykusioje Paskirstytojo skaičiavimo jutiklių sistemose konferencijoje.
  13. Kompanija Microsoft planuoja dar labiau išplėsti valdiklio Kinect galimybes, teigia šaltinis Dvice, remdamasis korporacijos prezidento Kudo Tsunoda pareiškimu. Tikimasi, jog antros kartos Kinect galės ne tik reaguoti į kojų, rankų ir balso komandas, tačiau atpažinti ir balso tembrą. Šios funkcijos dėka įrenginys atpažins nuotaiką ir emocijas to žmogaus ar žmonių, kurie yra Kinect jutiklių veikimo zonoje. Tokiu būdu siekiama dar labiau pagyvinti žaidimo procesą, o patys žaidimai taps realistiškesni. Microsoft atstovo teigimu, naujasis Kinect, galbūt, išmoks atskirti vartotojo kūno pozas. Iš esmės, kaip teigia šaltinis, naujos kartos Microsoft valdiklis bus tikslesnis ir protingesnis. Anksčiau buvo kalbama, jog korporacija ketina apdovanoti valdiklį aukštos raiškos kamera, daug galingesniu procesoriumi ir didelės spartos sąsaja (greičiausiai USB 3.0). Kada galime sulaukti antros kartos Kinect, ponas Tsunoda nepranešė. Gali būti, jog valdiklis debiutuos kartu su naujos kartos Microsoft žaidimų konsole XBOX 720, kurios tikimasi sulaukti 2013 m. pabaigoje. O iki tol, mielieji, teks tenkintis tuo, ką turime.
  14. Pasinaudojus prie XBOX 360 priedo prijungiamu įrenginiu Kinect žaidimus galima žaisti beveik perpus mažesnėje erdvėje. Plačiakampis Nyko Zoom lęšis tvirtinamas prie Kinect jutiklio. Nekliudydamas veikti, Nyko priedas sufokusuoja Kinect kameras į artimesnį nuotolį ir leidžia žaidimus valdyti stovint 40 procentų arčiau nei paprastai. Tokiu būdu Kinect žaidimus galės žaisti ir mažesniuose butuose gyvenantys žaidėjai. Nyko Zoom pasirodys rugpjūčio pabaigoje ir kainuos apie 80 Lt.
  15. Šiandien „Microsoft“ pristatė nemokamą „Kinect“ programavimo įrankį „Kinect Software Development Kit Beta (SDK)“, skirtą nekomercinių programų ir žaidimų kūrimui. Su šiuo įrankiu „Microsoft“ atveria unikalias „Kinect“ galimybes nekomercinėms programoms, padedančioms spręsti mokslo, medicinos ar švietimo klausimus, pasinaudojant papildytosios tikrovės (angl. augmented reality) aplinka. „Kinect SDK“ kiekvienam „Kinect“ entuziastui programuotojui ar mokslininkui leidžia dirbti su tūrio jutimo, judesių sekimo bei balso ir objektų atpažinimo technologijomis. Tokiu būdu „Microsoft“ skatina domėjimąsi natūralia vartotojo sąsaja ir „Kinect“ galimybių išplėtimu. Ši naujovė turėtų sudominti ir Lietuvos programavimo ir papildytosios tikrovės pritaikymo mėgėjus, kadangi tiek patį kompiuterį „Xbox 360“, tiek jam skirtą judesių jutiklį „Kinect“ galima įsigyti ir mūsų el. parduotuvėje. „Kinect SDK“ programuotojams suteikia pirminius (neapdirbtus) duomenis iš tūrio, vaizdo kameros jutiklių bei keturių mikrofonų. Judesio jutiklis, sekantis vieno ar dviejų žmonių judesius „Kinect“ lauke, leidžia kurti programas, grįstas gestų ir kūno judesių atpažinimo technologijomis. Taip pat „Kinect SDK“ leidžia kūrybiškai išnaudoti ir garsą. Programuotojai gali naudoti triukšmo sumažinimo, aido panaikinimo ar veikimo spindulio formavimo technologijas, taip pat atpažinti garso šaltinį. Be to, į „Kinect SDK“ integruota balso atpažinimo programavimo sąsaja. Programas „Kinect“ platformai gali kurti visi, išmanantys C++, C# ar „Visual Basic“ programavimo kalbas. „Kinect“ programų kūrimo įrankis diegiamas taip pat, kaip bet kuri paprasta „Windows“ programa. „Kinect SDK“ nemokamai parsisiųsti galima, paspaudus šią nuorodą. „Kinect“ technologijos išnaudojimo pavyzdžius švietime ir kitose srityse galite pažiūrėti čia: https://www.youtube.com/watch?v=c6jZjpvIio4
  16. JAV bendrovė „Apple“ už 345 mln. JAV dolerių įsigijo bendrovę „PrimeSense“ iš Izraelio. Pasinaudojus pastarosios bendrovės pagamintais procesoriais kompiuteriui įmanoma suteikti trimatį regėjimą. Apie tai sekmadienį paskelbė verslo naujienų leidinys „Calcalist“, nenurodęs pirminių šaltinių. „PrimeSense“ iš Izraelio ir JAV rizikos kapitalo fondų buvo pritraukęs 85 mln. JAV dolerių. „Mes kuriame klestinčią kompaniją, kuri suteikia 3D suvokimą ir natūralią sąveiką su kompiuteriu įvairiuose plačiai visuomenei prieinamuose rinkos segmentuose – pavyzdžiui, interaktyvioje svetainėje, mobiliuosiuose įrenginiuose. Nekomentuojame, ką daro mūsų partneriai, klientai ar potencialūs klientai, taip pat nekomentuojame gandų“, - sakė Izraelio bendrovės atstovė spaudai. „PrimeSense“ jutiklių technologijos skaitmeniniams įrenginiams suteikia galimybę stebėti aplinkos pokyčius trijuose matmenyse, jos panaudotos ir „Microsoft“ žaidimų kompiuterio „Xbox“ priede „Kinect“. Jeigu informacija apie įsigijimą pasitvirtintų, tai būtų jau antra „Apple“ įsigyta Izraelio bendrovė – 2012 sausį amerikiečiai nusipirko informacijos laikmenų gamintojus „Anobit“.
  17. Programinės įrangos gigantas yra ne kartą minėjęs, jog norėtų pasukti „Apple“ keliu ir pasiūlyti vis daugiau techninės įrangos. Tai jau yra daroma su „Surface“ planšetinių kompiuterių linija, „Xbox“ žaidimų kompiuteriais bei jų priedu „Kinect“, kurį kompanija vis tobulina. „Mes akivaizdžiai norime kuo galima pigesnio ir fizikai mažesnio įrenginio. Mano svajonė yra kažką panašaus į „Kinect“ patalpinti į planšetinio kompiuterio rėmelį.“, - sakė Craigas Mundie, „Microsoft“ vyresnysis vadovaujančiojo pareigūno padėjėjas portalui „The Verge“. Paklaustas, ar „Kinect“ artimiausiu metu galėtų pasirodyti, sakykime, nešiojamuosiuose kompiuteriuos, C. Mundie sakė, jog būtent toks tikslas ir yra: „Tai tikrai neatsitiks rytoj, bet mes matome taką, kuris veda link to. Tuo tarpu į televizorius tai galėtumėte integruoti jau dabar.“ Tiesa C. Mundie nenorėjo nurodyti, ar tai, ką šiuo metu „Microsoft“ demonstruoja, yra antroji „Kinect“ versija, kurią galbūt galėsime naudoti su trečiosios kartos „Xbox“ žaidimų kompiuteriu. Kad ir kaip ten bebūtų, „Microsoft“ iš tiesų norėtų „Kinect“ pritaikyti kuo daugiau įrenginių, tačiau tam trukdo kai kurie dalykai. Vienas iš šių dalykų yra per daug saulės šviesos. „Problema nėra tik įrenginio sumažinime, ką mes jau šiuo metu darome. Saulės šviesa skleidžia daug infraraudonųjų spindulių ir ko šviesos daugiau, tuo „Kinect“ veikia blogiau. Taigi didžiausia problema priversti tai dirbti įvairiose sąlygose.“ ,- sakė C. Mundie. Akivaizdu, jog technologija yra gana puikiai pritaikoma naudojimui patalpose, kuriose saulės šviesos nėra tiek jau ir daug. Štai prieš keletą dienų „Microsoft“ tyrimo centro darbuotojai savo „YouTube“ kanale pademonstravo „Kinect“ pritaikymą tam tikrame „Windows“ valdyme.
  18. Kompanija "3Gear" neseniai pristatė technologiją, kuri naudoja du "Microsoft Kinect" valdiklius įprastiniam kompiuteriui valdyti. Šie įrenginiai geba tiksliai nustatyti prieš kompiuterio ekraną esančių vartotojų rankų ir pirštų judesius. Paprastas "Kinect" sensorius vis tik sukurtas ne itin tiksliai judesių registracijai (tam dar papildomai reikalinga būti nutolusiam tam tikrą atstumą nuo jo). Savo ruožtu, "3Gear" technologija leidžia atpažinti pirštų judesius su gana dideliu tikslumu, juo labiau, kad pirštai gali būti visai šalia ekrano (kaip parodyta vaizdo klipe). Tiesa, tai pasiekiama padvigubinus jutiklių skaičių ir naudojant specialiai tam sukurtą programinę įrangą. "3Gear" nėra vienintelis žaidėjas tikslaus judesių atpažinimo srityje. Jai tenka susidurti su konkurentais "SoftKinetic", "Leap Motion" ir "Omek Interactive", kurios kuria analogiškas technologijas. Vis tik "3Gear" tvirtina, jog jos sistema yra patogesnė ir komfortiškesnė: rankų nereikia laikyti labai aukštai virš stalo paviršiaus, o naujas rankų riešų atpažinimo algoritmas, tikrinantis 3D kamerų gautus vaizdus su specializuota duomenų baze, labai supaprastina sąveiką su pačiu kompiuteriu. Tai žavi ir investuotojus, kurie kompanijai "3Gear" jau leido pasinaudoti pradinėmis $350 tūkst. investicijomis.
  19. Virdžinijoje (JAV) įsikūrusi kompanija „Intelligent Verification Systems“ federaliniam teismui pateikė skundą dėl žaidimų kompiuteriams „Xbox 360“ skirto judesių jutiklio „Kinect“. Šios įmonės teigimu, ji „Kinect“ naudojamą technologiją užpatentavo dar 2006 metais, tuo tarpu „Microsoft“ gaminys rinkoje pasirodė tik 2010 metais. Skunde įvardijamas kompanijos patentas Nr. 073 pavadinimu „Animated Toy Utilizing Artificial Intelligence and Facial Image Recognition“ (liet. „Animacinis žaislas, naudojantis dirbtinį intelektą ir veido atpažinimą“) išties buvo įregistruotas 2006 metais. Jame aprašoma veido ir jo išraiškos atpažinimo technologiją su potencialiomis jos pritaikymo sferomis: vaizdo žaidimuose, žaidimų kompiuteriuose ir kitose elektroninių pramogų sistemose. „Intelligent Verification Systems“ (IVS) teigimu, jie buvo pirmieji, išradę tokį įrenginį, ir kad veido atpažinimo technologija prieš įregistruojant patentą buvo naudojama tik biometrinės apsaugos srityje. Patentą neva pažeidžiantis „Microsoft Kinect“ įrenginys pirmą kartą rinkoje pasirodė 2010 metų lapkritį, maždaug ketveriais metais vėliau nei įregistruotas IVS patentas. Šio ieškinio „Microsoft“ atstovai kol kas nekomentuoja. Tuo tarpu IVS pabrėžia, jog „Kinect“ jau yra patekęs į Gineso pasaulio rekordų knygą kaip „sparčiausiai parduodamas plataus vartojimo elektronikos gaminys“. Tad jei patentas išties yra pažeistas, kalba gali suktis apie milijoninius IVS nuostolius ir jų atlyginimą. Tačiau prieš šis idėjos nuosavybės faktas dar turi būti patvirtintas.
  20. Ar kada nors svajojote bent akimirką pabūti kuo nors kitu, tačiau nebūtinai kitu žmogumi? Dabar „Kinect“ technologijos pagalba galite „apsivilkti“ kitą kūną ar net atgaivinti kokį nors negyvą objektą, užsinerdami jo virtualią „odą“. Pamosuokite „Microsoft Kinect“ jutikliu aplink jus dominantį objektą ir nauja sistema, kurią sukūrė Jiawen Chen ir Kembridže (JK) įsikūrusi jo komanda iš „Microsoft Research“ padalinio, greitai sukurs norimo objekto 3D modelį. Po to tereikia atsistoti priešais jutiklį tokioje pozicijoje, kad jūsų kūnas virtualioje erdvėje „susilietų“ su norimu objektu. Ištarus anglišką slaptažodį „Possess“ (užvaldyti) šie du kūnai yra sutapatinami ir pradeda veikti kaip vienas kūnas. Sistema automatiškai atlieka objekto transformacijas taip, kad sujungimo taškai būtų susieti su jūsų kūnu. Tokiu būdu jūsų kūnui judant, objektas ekrane atkartoja judesius. Susidaro įspūdis tarytum jūs esate įsikūnijęs į norimą objektą. Turint šį įrankį lengvai galima atkartoti scenas iš legendinio Disnėjaus animacinio filmo „Fantazija“ ar sukurti savo istoriją. Taip pat galima su draugais atkurti ir sudėtingesnių objektų (pavyzdžiui keturkojų, kaip arklio) judesius. Tyrimai, kuriais remiantis sukurta minėtoji sistema, buvo pristatyti šią savaitę tarptautinėje kompiuterinės grafikos konferencijoje „Siggraph 2012“, kuri vyko Los Angeles, Kalifornijoje. Daugiau apie šią sistemą žiūrėkite tolesniame video:
  21. Ekspertai iš „Siemens“ Sveikatos sektoriaus ir pasaulinio tyrimų centro „Corporate Technology“ sukūrė technologiją, leidžiančią chirurgams operacijos metu vien tik judesiais valdyti trimates rentgeno nuotraukas. Nuotraukos pritraukimas, pakeitimas kita ar pavertimas bet kuria kryptimi plaštakų ir rankų judesiais tapo įmanomas pasitelkus „Microsoft“ žaidimų konsolės „Xbox“ priedėlį „Kinect“, rašoma pranešime spaudai. Iki šiol galimybės peržiūrėti duomenis vykdant operacijas buvo ribotos, nes chirurgai ir jų padėjėjai dėl sanitarinių priežasčių gali liesti tik operacijai skirtus instrumentus. Naujoji sistema kol kas dar nėra parduodama, tačiau ateityje galėtų būti naudojama kaip pagalbinė priemonė nedidelių invazinių operacijų metu. Visgi, net ir smulkių operacijų metu chirurgai privalo žinoti visas paciento anatomijos subtilybes, todėl monitoriuose bus galima matyti ir skerspjūvio tipo, ir trimates rentgeno nuotraukas. Gydytojas gestų pagalba galės valdyti tiek nuotraukas, tiek matomų nuotraukų tipą. Šio išradimo pagrindu tapo „Xbox“ žaidimų konsolės priedelio „Kinect“ technologija, kuri projektuoja specialų infraraudonosios šviesos raštą į kambarį ir įrašinėja vaizdą kitu kampu pakreipta kamera. Erdvėje, kurią fiksuoja kamera, trimačiai objektai arba žmonės iškraipo minėtą raštą, todėl galima apskaičiuoti atstumą iki objektų ir stebėti jų judėjimą. Tačiau „Kinect“ technologija nebuvo sukurta lėtus ir preciziškus rankų judesius paversti tiksliomis komandomis. „Corporate Technology“ ekspertai sukūrė algoritmą, kurio dėka iš visų „Kinect“ fiksuojamų objektų būtų išskirtos chirurgo rankos. Kai įrenginys jas užfiksuoja, jis seka rankų judesius net kai operacinėje yra kitų žmonių. Ekspertai iš „Siemens“ Sveikatos sektoriaus sukūrė ryšį tarp rankų gestų ir rodomų rentgeno atvaizdų monitoriuje. Jie išskyrė labiausiai intuityvius judesius ir pavertė juos kompiuteriui suprantamomis komandomis. Pavyzdžiui, skleidžiant rankas, pasirinkta atvaizdo dalis yra pritraukiama. Po sėkmingų prototipų bandymų, technologija bus išbandyta dvejose ligonėse pusiau realiomis sąlygomis. Tai reiškia, jog operacijos bus atliekamos be pacientų.
  22. Kompanija „Microsoft“ nori užpatentuoti technologiją, leidžiančią nustatyti žmogaus amžių davikliu, kurį turi žaidimų kontroleris „Kinect“. Sprendžiant iš patentinės paraiškos, „Microsoft“ spręs apie žmogaus amžių iš kūno proporcijų. Gylio davikliai pamatuos vartotojo galvą, rankų ir ūgio santykį, galvos ir pečių pločio santykį ir kt. Šių rodiklių suma leis nustatyti apytikslį žmogaus amžių. Kūrėjai siūlo naudoti šią technologiją skiriant suaugusius nuo vaikų ir pastariesiems blokuoti prieigą prie nepageidaujamo turinio, pavyzdžiui, žaidimų ar filmų suaugusiems. Patentinė paraiška buvo paduota 2010-ųjų kovo pabaigoje, o informaciją apie ją JAV Patentų biuro tinklalapyje pasirodė šių metų rugsėjo 29 dieną. Ji vis dar nagrinėjama. Apie „Kinect“ galimybes nustatyti vartotojų amžių buvo kalbama ir anksčiau. Pavyzdžiui, 2010-aisiais parodoje „E3“ buvo kalbama, kad technologija leis keisti žaidimo sudėtingumo lygį priklausomai nuo žaidėjo amžiaus.
  23. „Microsoft“ dar praėjusiais metais įsigijo judesių jutiklių technologijų kūrimu užsiimančią kompaniją „Canesta Inc.“. Rinkos analitikai teigia, jog šio sandorio pagrindu įsigyta technologinė bazė leis iš esmės sumažinti kompiuteriniuose žaidimuose (ir ne tik) naudojamo „Xbox“ priedo „Kinect“ matmenis. Visai realu, jog jutiklis sumažės tiek, jog jį bus galima integruoti įprastiniuose išmaniuosiuose telefonuose. Dabar „Microsoft“ savo gaminamame „Kinect“ naudoja licenzijos pagrindu iš kompanijos „PrimeSense Ltd.“ įsigytą jutiklio „PrimeSensor“ technologiją. Nors vartotojo judesius galintis jausti įrenginys buvo skirtas žaidimų kompiuteriui „Xbox 360“, kūrybiški inžinieriai greitai pritaikė gaminį kitiems tikslams ir netgi išleido jam valdyti skirtų neoficialių tvarkyklių ir programų rinkinį. Savarankiškas „Kinect“ programavimas tapo toks populiarus, jog „Microsoft“ galiausiai išleido ir oficialią „Kinect“ tvarkyklių versiją. Portalo „EETimes“ teigimu, šiuo metu „Kinect“ tobulinimu užsiima kompanijos padalinys „Microsoft Robotics“ ir jau dabar jutiklio palaikymas įtrauktas į nemokamai platinamą robotų programavimo paketą „Robotics Developer Studio“. Toks žingsnis reiškia, jog „Kinect“ gali būti naudojamas kaip bet kurio „Windows“ operacine sistema valdomo roboto „akys“ ir „ausys“. Žadama, jog elektronikos gamintojai turės pilną priėjimą prie „Kinect“ naudojamų vaizdų atpažinimo algoritmų, o „Kinect“ turintys robotai galės būti valdomi judesiais ir žodinėmis komandomis. Tačiau kuo visa tai susiję su išmaniaisiais telefonais? Pasirodo, jog „PrimeSensor“ iš tiesų yra tarytum pirmasis prototipas, kuriuo „Microsoft“ siekė išbandyti tokios prekės poreikį rinkoje. Praėjusiais metais „Microsoft“ įsigijo lustų gamintoją „Canesta Inc.“, kuris kaip tik specializuojasi vaizdams atpažinti skirtų lustinių sistemų kūrime. Remiantis pirminiais gandais, „Canesta“ produkcija efektyvumu lenkia „Kinect PrimeSensor“ technologiją, nors konkretūs duomenys kol kas neatskleidžiami. Vertinant technologinį skirtumą, prognozuojama, jog „Microsoft“ galės sumažinti „Kinect“ sistemą iki vos vieno kvadratinio centimetro dydžio įrenginio. Na, o tokių gabaritų judesių jutiklį bus galima labai paprastai sumontuoti ne tik naujos kartos „Xbox“ žaidimų kompiuteriuose, bet ir mažyčiuose robotuose bei „Windows“ pagrindu veikiančiuose išmaniuosiuose telefonuose.
  24. „Microsoft Lietuva“ kartu su partneriais – IT bendrovėmis „Etronika“, „Gluk Media“ ir Kauno technologijos universiteto Informatikos fakultetu – pristatė „Kinect“ panaudojimo galimybes švietime, medicinoje, moksle ir žaidimuose, rašoma „Microsoft“ pranešime spaudai. Kompiuterinių žaidimų konsolės „Xbox 360“ priedas „Kinect“ vis dažniau naudojamas ligoninių operacinėse, mokslininkų laboratorijose, mokyklose ir meno studijose. „Kinect“ suteikiama galimybė gestais, judesiais ar balsu valdyti įvairias programas padeda gydytojams atlikti sudėtingas operacijas, gyventojams naudotis bankų paslaugomis, o mokytojams patraukliau vesti pamokas. „Kinect“ vis sparčiau skinasi kelią ir įvairiose verslo srityse. Lietuvos IT įmonių sukurtos „Kinect“ aplikacijos pelnė pripažinimą pasaulyje, turi augančią paklausą Lietuvoje ir užsienio šalyse. „Prieš keletą metų sutiktas kaip kompiuterinius žaidimus paįvairinantis įrankis dabar „Kinect“ sparčiai skinasi kelią į labai rimtas sritis – mediciną, mokslą, švietimą, finansų sritį. Gebėjimas užtikrinti natūralią vartotojo sąsają, atpažinti gestus, judesius ir balsą atveria didžiules galimybes pritaikyti „Kinect“ labai skirtingose srityse. Tai, kad Lietuvoje turime net keletą jau pripažintų „Kinect“ programas kuriančias įmones, rodo aukštą mūsų šalies programuotojų kvalifikaciją“, - sakė „Microsoft“ programavimo technologijų ekspertas Tautvydas Dagys. Ligoninėse „Kinect“ padeda gydytojams ir pacientams stoti į kovą su liga netradiciniu ir žaismingu būdu. Didžiojoje Britanijoje vaikai po sunkių traumų jėgas atgauna žaisdami „Kinect“ žaidimus. Mažieji pacientai mielai įsitraukia į reabilitacines mankšteles, kurias atlieka kartu su pamėgtais animacinių filmų, žaidimų personažais ar gyvūnais. Lietuvoje žaidimų konsolė „Xbox 360” su „Kinect“ buvo perduota Santariškėse esančios Vaikų ligoninės Fizinės medicinos ir reabilitacijos skyriui, kad po traumų sveikstantys vaikai galėtų žaisdami lavinti sutrikusias judėjimo funkcijas. Vaikų ligoninės Fizinės medicinos ir reabilitacijos skyriaus vedėja gydytoja Judita Doveikienė sakė: „Galėdami žaisti vaikai anksčiau laikomus nuobodokais pratimus atlieka noriai ir entuziastingai. Tai jiems padeda greičiau pasveikti, taip pat sušvelnina buvimo ligoninėje stresą.“ Atsigauti po patirtų sužeidimų „Kinect“ padeda ir vyresnio amžiaus žmonėms. Specialiai senjorams sukurtos „Kinect“ programos padeda atstatyti jėgas po infarkto ar insulto. Sekdami instrukcijas televizoriaus ar kompiuterio ekranuose pacientai atlieka gydomuosius pratimus, o gydytojai gali stebėti paciento progresą trimatės „Kinect“ kameros projekcijose. „Kinect“ stebėjimui pritaikė ir senelių namai JAV, kurie pasitelkė tūrines valdiklio kameras. Kaip teigia senelių namų atstovai, senyvi žmonės dažnai griūna ir rimtai susižeidžia, todėl darbuotojams labai svarbu laiku pastebėti suklupusį žmogų ir greitai suteikti pagalbą. Trimatės „Kinect“ kameros realiu laiku stebi judesius patalpose ir fiksuoja griuvimą. Signalas apie įvykį akimirksniu persiunčiamas personalui, todėl pagalba visuomet suteikiama laiku. Chirurgai judesiais atlieka sudėtingiausias operacijas Su „Kinect“ lengviau ne tik pacientams, bet ir gydytojams. Chirurgams atliekant operacijas neretai prireikia papildomų dokumentų, paciento sveikatos istorijos ar informacijos apie alergiją. Įprastai šiai informacijai, galinčiai turėti lemiamos įtakos operacijos sėkmei, peržiūrėti chirurgui tenka palikti operacinę – dėl to pailgėja operacijos laikas, atsiranda pavojus atnešti bakterijų į sterilią operacinės aplinką. Šiai problemai spręsti JAV bendrovė „Tedesys“ kuria „Kinect“ programą, kuri leis gydytojams operacijų metu nepaliekant operacinės peržiūrėti paciento ligos istoriją ir kitus būtinus dokumentus. Su „Kinect“ gydytojai ligos istorijos įrašus, tyrimų duomenis ir kitus dokumentus galės sklaidyti vien tik rankų mostais neišėję iš operacinės. Pamėgti personažai ir gyvūnai padeda mokytis matematikos, kalbų, muzikuoti ir piešti Bene plačiausiai valdymas judesiu naudojamas ugdant ikimokyklinio amžiaus vaikus arba pirmųjų klasių moksleivius. Su „Kinect“ vaikai gali mokytis muzikos, piešimo, užsienio kalbų, matematikos, geografijos, kalbos ar skaitymo. Jau šį pavasarį „Microsoft“ su viena populiariausių TV laidų vaikams „Sesame Street“ pakvies mažuosius į mokslo pasaulį su pamėgtais laidos herojais ir gyvūnėliais. Vaikai matematikos mokysis padėdami herojams suskaičiuoti vaisius, istorijos klausimus išgirs tiesiai iš populiarių televizijos veikėjų lūpų. Su „Kinect“ balso atpažinimo technologija vaikai užduočių sprendimus padiktuos savo numylėtiems personažams, kurie savo ruožtu praneš, ar užduotis atlikta teisingai. Geografijos ir gamtos pažinimo vaikus greitai bus galima mokyti su viena žymiausių gamtos ir atradimų draugija „National Geographic“. Specialiai sukurtas žaidimas „Kinect Nat Geo TV“ vaikų kambarį pavers džiunglėmis su dygstančia žole, o sofomis ir pakampėmis lakstys gyvūnai. Pažinti gamtą vaikai galės glostydami virtualias meškas ar mokydamiesi elgtis atsargiai su nuodingomis gyvatėmis. Tautvydas Dagys, „Microsoft“ programavimo technologijų ekspertas: „Populiarūs televizijos herojai ir vaikų pamėgti gyvūnai pamokas paverčia žaidimu. Atsiliepimai rodo, kad po „Kinect“ pamokų patenkinti lieka tiek vaikai, tiek jų tėvai ir mokytojai.“ Menininkai „Kinect“ mato savaip Meno atstovai su „Kinect“ piešia virtualius paveikslus ir net kuria muzikinius vaizdo klipus. Grupė „Ollisixtynine“ klipą savo dainai „Never Loved Your Eyes“ sukūrė naudodama tik trimates projekcijas iš „Kinect“ jutiklio. Grupė džiaugiasi, kad pavyko sukurti unikalius vaizdus, kurie puikiai perteikia dainos mintis. Muzikai išreikšti ekrane menininkai Ispanijoje taip pat pasitelkė „Kinect“. Žmonės galėjo savo rankomis „nupiešti“ tam tikrą muzikos kūrinį, kuriam spalvas parinko „Kinect“, atsižvelgdamas į muzikos ritmą ir stiprumą. Valdymas judesiu ir balsu atkeliavo į bankininkystę Jei pačioje pradžioje apie „Kinect“ buvo kalbama kaip apie žaidimams skirtą priedėlį, tai šiandien į jį vis atidžiau žvelgia verslas. Vasarį „Microsoft“ pristatė atnaujintą priedėlio versiją („Kinect for Windows“), leidžiančią jį naudoti komerciniais tikslais. Tokios bendrovės kaip „Toyota“, „Razorfish“ ar „American Express“ jau kuria produktus, panaudosiančius „Kinect“. Prieš oficialų „Kinect for Windows“ startą vos 200 bendrovių iš viso pasaulio gavo išankstinį leidimą kurti komercinius produktus – tarp jų ir Lietuvos bendrovė „Etronika“, sugalvojusi inovatyvų požiūrį į elektroninę bankininkystę. Bendrovės „Etronika“ direktorius Kęstutis Gardžiulis pasakojo: „Idėja labai paprasta – kam vargti su klaviatūra ir pele, jei galime tiesiog pasakyti „Pervesk mamai tūkstantį litų?“. Lietuvaičių sukurta programa valdoma gestais ir balsu, nebereikia įsiminti slaptažodžių, mat vartotojas identifikuojamas iš veido ir balso. „Etronika“ savo sprendimu sudomino tarptautinę žiniasklaidą ir verslo bendruomenę, tad planuoja tolimesnį programos tobulinimą. Nuo reklamos ir pramogų iki švietimo ir medicinos Lietuvos įmonė „Gluk Media“ sukūrė daugiau nei 10 aplikacijų, panaudojančių „Kinect“ įrenginio teikiamas galimybes. Dar panašiai tiek pat sukurta naujų aplikacijų prototipų. Šiuo metu įmonė bendradarbiauja su Santariškių klinikomis ir kitomis medicinos įstaigomis kuriant programą, skirtą pacientų fizinei reabilitacijai. Įmonė taip pat yra parengusi ne vieną aplikaciją, skirtą vaikams mokyti. „Gluk Media“ parengė Lietuvoje jau žinomą saugumo internete mokymo programėlę, kurioje rankų mostais vaikai ekrane pasirodančius teiginius priskiria prie teisingų arba klaidingų. Interaktyvi aplikacija iškart vaizdžiai parodo, ar pasirikimas buvo geras, ir už kiekvieną teisingą atsakymą suteikia taškų. Chemijos pamokoms skirtos programos leidžia moksleiviams iš atomų rankomis sudėlioti įvairias molekules – ekrane iškart parodoma, kokią cheminę medžiagą mokiniai sukūrė. KTU vysto skraidyklės valdymo judesiais, balsu ir „mintimis“ sistemą 2011 metų rudenį Kauno technologijos universiteto Informatikos fakultete buvo inicijuotas projektas, kuriuo siekiama pademonstruoti valdymo sąsajų įvairovę. Valdomu objektu pasirinkta skraidyklė „ArDrone Parrot“, kuriai galima siųsti valdymo signalus naudojant Wi-Fi ryšį. Skraidyklės valdymui gestais ir balsu realizuoti buvo pasirinktas „Kinect“ įrenginys. Be valdymo klaviatūra, mobiliais įrenginiais, gestais ir balsu buvo išmėgintas skraidyklės valdymas „mintimis“. Tiksliau, buvo panaudotas į ausines panašus smegenų bangų registravimo įrenginys, kuris matuoja žmogaus susikaupimą ir atsipalaidavimą, fiksuoja mirksėjimą bei smegenų veiklos duomenis.
  25. Dauguma žaidimų kompiuterių savininkų vieningai sutaria, kad „Kinect“ yra geriausias šiuo metu rinkoje parduodamas judesių daviklis pritaikytas „Xbox 360“ žaidimų konsolei. Tačiau pasirodo jis gali būti naudojamas ir su kitais įrenginiais. Pasirodė pranešimas, kuris gali sudominti ne tik „Xbox 360“ konsolės gerbėjus, bet ir „Apple“ produkcijos turėtojus. Šaltinis informuoja, kad vaikinai iš „LAAN Labs“ sukūrė būdą, leidžiantį „iPad 2“ planšetinį kompiuterį sujungti su „Kinect“ judesio daviklių sistema. Inžinieriams prireikė nemažai laiko, kol sugalvojo, kaip sujungti šiuos du tarpusavyje techniškai visiškai nesuderinamus prietaisus. Inžinieriai nuodugniai ištyrė abiejų aparatinių sistemų sandarą ir, remdamiesi jų veikimo principais, sugebėjo sukurti programinę įrangą, išnaudojančią visus „Kinect“ judesių daviklio ir „iPad 2“ planšetės privalumus. Žemiau pateiktame demonstraciniame vaizdo įraše parodyta, kaip „Kinect“ galima išnaudoti norint filmuoti erdvinius (3D) vaizdo įrašus ir peržiūrėti juos „iPad2“ planšetiniame kompiuteryje. Veikimo principas elementarus – „Kinect“ filmuoja ir bevieliu būdu siunčia medžiagą į „iPad2“, kuris savo ruožtu apdoroja medžiagą ir pateikia ją ekrane. Vaizdo įrašas leidžia susimąstyti apie tai, jog jei „iPad 2“ taip lengvai susidorojo su tokia užduotimi, tai galbūt jis jau nuo seno yra po truputį „Apple“ ruošiamas naująjam „Apple TV“ modeliui, kuris pasižymės ne tik pramoginio centro funkcijomis, bet ir žaidimų platformos galimybėmis. Galbūt neva nutekėjusi informacija yra autentiška ir naujasis bendrovės televizorius iš tikrųjų turės integruotą judesių daviklį? Kad ir kaip bebūtų, daugelis vartotojų bei apžvalgininkų oficialaus TV pristatymą tikisi išvysti šių metų spalį vyksiančioje kasmetinėje „Apple“ konferencijoje.
  • Narių statistika

    38.744
    Viso narių
    1.219
    Daugiausiai vienu metu prisijungusių lankytojų
    Corund
    Naujausias narys
    Corund
    Užsiregistravo