Paieška
Užklausos ''intel'' žymių rezultatai.
2 rezultatai
-
Jei dar šių metų rugpjūtį kompanijos nVidia atstovas spaudai prasitarė, kad Grand Theft Auto V debiutuos ir asmeniniuose kompiuteriuose (tiesa, vėliau visa tai teko neigti), tai dabar neatsargiai pasielgė ir kompanijos Intel vienas iš vadovų Chris R. Silva. Bendraudamas su puslapio PCGamer žurnalistais, Intel marketingo padalinio direktorius pažymėjo, jog naujienų apie PC skirtą GTA V nėra todėl, kad dar nesibaigė išskirtinai konsolėms skirtas laikotarpis, o už tai konsolių kūrėjai studijai Rockstar Games „labai daug sumokėjo“. „Man atrodo, kad GTA V išskirtiniu konsoliniu projektu išbus neilgai. Tai yra tipinė situacija, kai taip laukiamas žaidimas pasirodo tų gamintojų konsolėse, kurie pasiruošę atiduoti labai daug pinigų, kad tam tikrą laiką šis išskirtinis turinys būtų pasiekiamas tik konsolių savininkams.“ Savo ruožtu, PC žaidimų rinka, Intel atstovo teigimu, demonstruoja neblogus augimo rodiklius – ir tai nežiūrint į tai, kad visame pasaulyje asmeninių kompiuterių pardavimai mažėja. „PC žaidimų ekosistema ir toliau auga“, – teigė Chris R. Silva. „Jei pažiūrėtumėte į pajamas, kurias atneša kompiuteriniai žaidimai, visa tai sudaro dešimtis milijardų dolerių kasmet. Tai yra neįtikėtinai įvairus ir turtingas rinkos segmentas, ir tai yra jo stiprioji pusė“. Studija Rockstar Games ir toliau išsaugo „kapų tylą“. Tačiau jei tikėtume Intel atstovu, GTA V pasirodymas asmeniniuose kompiuteriuose – tik laiko klausimas. Juo labiau, kad eilė D. Britanijos el. parduotuvių ir toliau priima preliminarius GTA V (PC) užsakymus.
-
Praėjusią savaitę vykusioje „Game Developer Conference“ renginyje lustų gamybos gigantas „Intel“ norėjo pakalbėti apie naujos kartos, savo integruotus grafinius posistemius. Pristatymas buvo visiškai kitoks, nei praeityje, nes „Intel“ pirmą kartą rimtai pažvelgė į AAA tipo kompiuterinius žaidimus. Atrodo, jog „Intel“ visad pristatant savo „HD Graphics“ vardą turinčius integruotus grafinius posistemius galime tikėtis gana menko pajėgumo, bet su ketvirtosios kartos „Core“ centriniais procesoriais norima tai pakeisti. Pastarieji dar žinomi kodiniu vardu „Haswell“, jie pasirodys šių metų vasarą, o neva su naujais „HD Graphics“ galėsime sužaisti netgi tokius reiklius žaidimus, kaip kad GRID 2. Kaip kai kurie žaidėjai žino, lenktynių žaidimas GRID 2 dar nepasirodė, tad „Intel“ vis artimiau bendrauja su žaidimų kūrėjais, nes būtent jį ir demonstravo. Tai rodo ir visai neseniai pasirodžiusios 15.31 tvarkyklės „HD Graphics“ integruotiems grafiniams posistemiams, kurios spartą padidina net iki 10%. Pridėtas ir „OpenCL 1.2“ palaikymas, o šios tvarkyklės taip pat jau visiškai pritaikytos „Haswell“ lustams. Ketvirtosios kartos „Core“ procesoriai ir juose esantys integruoti grafiniai posistemiai ne tik palaikys naujausią „DirectX“ standartą 11.1, bet ir pridės tam tikrų „prieskonių“ iš „Intel“ pusės. Skirtingai, nei, sakykime, „OpenGL“ atveju, „prieskonių“ pridėjimas turėjo būti palaimintas „Microsoft“, kas ir įvyko. „Intel“ prašo žaidimų kūrėjų atsižvelgti į pridėtus „prieskonius“ plėtojant AAA tipo žaidimus, jog šie būtų labiau pritaikyti „HD Graphics“ grafiniams posistemiams. Akivaizdu, jog „Intel“ nori sudaryti kuo galima didesnį spaudimą savo konkurentui AMD, kuris taipogi siūlo APU tipo procesorius. AMD visad pamini, jog jų integruoti grafiniai posistemiai yra spartesni, tačiau pasirodžius „Haswell“ lustams, atrodo, AMD tai reikės įrodyti dar kartą.