Paieška
Užklausos ''electronic arts / ea games'' žymių rezultatai.
10 rezultatų
-
Pasirodo, korporacija „Valve“, kuri specializuojasi žaidimų kūrimo, leidybos ir skaitmeninės distribucijos srityje, galėjo tapti kanadiečių kompanijos „Electronic Arts“ (EA) dalimi, praneša interneto portalas „Digital Trends“. Amerikiečių laikraštis „The New York Times“, remdamasis dviem EA atstovais, panorėjusiais likti anonimais, praneša, jog kompanija „Electronic Arts“ rimtai svarstė galimybę įsigyti konkurentą „Valve“. Nežiūrint į rimtus ketinimus, dėl kažkokių priežasčių iki faktinių derybų taip ir nebuvo prieita, nors EA už „Valve“ buvo pasiruošusi sumokėti 1 mlrd. JAV dolerių. Abi kompanijos, švelniai tariant, ypatinga meile viena kitai nespinduliuoja. Pavyzdžiui, 2007 m. EA išleido žaidimų komplektą „The Orange Box“, kuriame buvo įtrauktas žaidimas „Half-Life 2“ ir du šio projekto epizodai, galvosūkį „Portal“ ir tinklinę šaudyklę „Team Fortress 2“. Perkėlimu į „PlayStation 3“ užsiėmė EA padalinys D. Britanijoje, ir, „Valve“ teigimu, tai padarė pasibaisėtinai. Vėliau kilo ginčų dėl to, kaip dalintis pelną, gautą iš komplekto pardavimų; dar vėliau EA pradėjo šalinti savo žaidimus iš „Valve“ priklausančios skaitmeninės platinimo sistemos „Steam“. Dabar gi kompanijos skaitmeninio platinimo rinkoje apskritai kariauja ne juokais, kadangi EA visomis išgalėmis bando populiarinti savo sistemą „Origin“. Iš esmės, gana aiškiai matomas principas „Negali nugalėti – nusipirk“. Antra vertus, „Valve“ įkūrėjo ir dabartinio vykdomojo direktoriaus Gabe'o Newello teigimu, toks sandoris yra neįmanomas: „Greičiau jau mes patys eisime kompanijos „dezintegracijos“ keliu, nei užsiimsime didelio pirkėjo paieškomis, kuris, išlaukęs 2 – 3 metus, ims masiškai atleidinėti mūsų darbuotojus“, – pareiškė G. Newellas. Išskirti galima iš labai jau mažą neįvykusio sandorio sumą. „Valve“, kuri yra vienas garsiausių prekinių ženklų žaidimų industrijoje, kartu valdanti tokius prekės ženklus, kaip „Counter-Strike“, „Left 4 Dead“, „Half-Life“, „Dota 2“, taip pat būdama skaitmeninio platinimo lydere (dabar „Steam“ turi apie 45 mln. aktyvių vartotojų), šiuo metu rinkos ekspertų vertinama mažiausiai 2,5 mlrd $. Dar juokingiau „vienas milijardas už Valve“ skamba po to, kai „Facebook“ už visiškai jokio pelno negaunantį „Instagram“ atidavė tą patį vieną milijardą. Po šio fakto tiek pat įvertinta kompanija – tai tarsi kompanija už dyką.
-
Beveik prieš mėnesį kompanijos Electronic Arts finansų direktorius Blake Jorgensen pareiškė, kad šaudyklė Titanfall, prie kurios darbuojasi studija Respawn Entertainment, visuomet liks Microsoft platformoms skirtu projektu, t.y. juo galės mėgautis PC ir Xbox konsolių savininkai. Neseniai vykusioje konferencijoje UBS Global Technology kompanijos EA atstovas teigė, kad tai padaryti, remiantis partneryste su Microsoft, ir tai visai nesusiję su kūrėjų santykiais su Sony ar požiūriu į PS4. „Industrijoje jau seniai naudojama tokia praktika, kai žaidimai specialiai išleidžiami tik konkrečiai sistemai“, – kalbėjo Blake Jorgensen. „Tokiais atvejais, kai leidėjai bendradarbiauja su konsolių gamintojais, svarbu, kad sandoris būtų maksimaliai naudingas kiekvienai iš pusių. Ir būtent apie tai mes galvojome, galvodami apie tikslines Titanfall platformas“. Antra vertus, kompanijos EA atstovas eilinį kartą pabrėžė, kad toks žingsnis susijęs tik pirmąja Titanfall dalimi, kuri sėkmės atveju taps pilnavertės serijos pagrindu. Tai reiškia, kad šaudyklės išskirtinumas aiškinamas visai ne Microsoft „debesų“ architektūros išskirtinumu, kuri, kaip anksčiau teigė Jon Shiring, padės eliminuoti amžinas online žaidimų problemas. Iš kitos pusės, galima kalbėti apie Xbox Live svarbą – viename iš interviu Titanfall prodiuseris Drew McCoy pastebėjo, jog be dedikuotų serverių palaikymo, o taip pat firminių Respawn „debesų“ technologijų palaikymo toks dinamiškas ir įtemptas žaidimas, kaip Titanfall, rizikuoja pasilikti be stabilaus ir patogaus daugelio žaidėjų režimo.
-
EA įkūrėjas: naršyklės – kompiuterinių žaidimų ateitis
Impaler patalpino straipsnį Žaidimų naujienos
Trip Hawkins, tokių kompanijų kaip „Electronic Arts“ (EA) ir „Digital Chocolate“ įkūrėjas, neseniai portalui „Industry Gamers“ duotame interviu pasidalino gana įdomiais pastebėjimais apie žaidimų industrijos ateitį. Jo teigimu, žaidimų ateitis – tai interneto naršyklės, kurios šiandien pažįstamos praktiškai kiekvienam, besinaudojančiam Internetu: ar tai būtų stalinio kompiuterio, ar išmaniojo telefono vartotojas, ar net „protingo“ televizoriaus savininkas. Taigi bet kas, kuris žino, kaip naudotis interneto naršykle, galės žaisti savo mėgstamus žaidimus. Taip pat šalia žaidimų, kurie veikia per interneto naršyklę, kaip šios industrijos ateitį T. Hawkins paminėjo nemokamus žaidimus su socialinių tinklų galimybėmis ir virtualiomis prekėmis, ir čia žmonės galės pasirinkti, ar jiems leisti realius pinigus savo virtualiems įgūdžiams tobulinti, ar ne. Ir tai jau vyksta – daugelis MMORPG žanro žaidimų tampa nemokami (pavyzdžiui, „DC Universe Online“, „Star Trek"), taip pat tokie MMO žanro žaidimai, kaip „Battlefield Heroes" ir „Team Fortress 2“. Daugelis kompiuterinius žaidimus kuriančių studijų jau dabar aktyviai žiūri į žaidimų, veikiančių per interneto naršyklę, pusę. „Epic Games“ perkelia savo „Unreal Engine 3“ varikliuką į „Adobe Flash“ platformą, o „iD Software“ jau gali didžiuotis, kad „Quake Live“ jau veikia per naršyklę online režimu. Trimačių internetinių žaidimų variklį kuria ir „Firefox“ programuotojų bendruomenė „Mozilla“. Turbūt jau gana greitai pamatysime, kiek gyvybingi tokie projektai, ir ar jie pakeis „tradicinius“ kompiuterinius žaidimus. Trip Hawkins prognozuoja, kad šie minėti pasikeitimai įvyks per artimiausius dešimt metų, todėl dar galime pasidžiaugti įprastais žaidimais, kurie veikia ir be interneto naršyklės. Bet jei viskas vystysis tokiais tempais, Trip'o Hawkins'o prognozės, visai tikėtina, gali tapti tikrove. -
Bendrovė „Electronic Arts“ pranešė keičianti jai priklausančios įmonės „EA Sports“ pavadinimą į „EA Sports FreeStyle“. Pasak bendrovės atstovų, „EA Sports“ vardu nebebus išleistas nei vienas projektas. „EA Sports Freestyle“ bus žaismingesnis, lengviau įsimenamas vaikams, jų tėvams, taip pat moteriškajai auditorijai“, - motyvus dėstė EA atstovas. Pirmasis žaidimas, kurį išleis naujuoju pavadinimu veikianti bendrovė „EA Sports Freestyle“ bus bokso projektas „FaceBreaker“. Jis konsoles PS3, „Xbox 360” bei “Wii” turėtų pasiekti dar šiemet. Taip pat užsimenama apie kitus du projektus, kurie turėtų debiutuoti per metus. Tiesa, kol kas daugiau detalių apie juos leidėjai neatskleidžia.
-
Iš pradžių savo pranešime, kuris buvo skirtas konferencijos „Gamescom“ dalyviams, F. Gibeau pareiškė, jog savo akimis matė dabartinius „Xbox 360“ ir PS3 pakeisiančias sistemas, o vėliau, duodamas interviu „Bloomberg TV“, EA atstovas teigė: „Šiuo metu mes esame šeštuose ar septintuose dabartinių žaidimų konsolių gyvavimo metuose, todėl kalbame apie labai brandžią rinką. Jei į viską žiūrėtume ir programinės įrangos pardavimų atskaitos taško, šiuo atveju kalbame apie suformuotą, stabilią rinką“. „Pardavimai išsilygina, žaidimų sistemoms pasiekus savo gyvenimo ciklo pabaigą. Paprastai maždaug prieš metus prieš pasirodant naujoms aparatinėms žaidimų platformoms, stebimas pardavimų verslo kreivės išsilyginimas. Naujos aparatinės sistemos turėtų pasirodyti maždaug po metų, todėl mes šiuo metu esame kaip tik tame taške, kai rinka pradeda buksuoti, kai jau ant nosies naujos sistemos, kurios keičia situaciją rinkoje, atnešdamos naujas technologijas ir įrangą, visa tai leidžia vėl tikėtis naujo augimo periodo“, – pridūrė jis. Kai „EA Labels“ vadovo paklausė, ar naujos kartos „Sony“ ir „Microsoft“ žaidimų konsolės vadinsis „PlayStation 4“ ir „Xbox One“, Frank Gibeau atsakė: „Aš nežinau, kaip jos tiksliai bus pavadintos, tik tai, jog aš susijęs su tam tikrais susitarimais dėl informacijos neplatinimo, t. y. niekam negaliu pasakoti per daug“. Jis taip pat nepamiršo pridurti, jog „Electronic Arts“ dabar labai nekantriai laukia naujos kartos žaidimų konsolių pasirodymo: „Mes kompanijoje EA dažnai sakome: „Pereinamasis periodas – mūsų draugas“, kadangi tai suteikia mums savotišką šansą pradėti beveik viską iš naujo. Šiame versle perėjome per daugybę pereinamųjų etapų, todėl žinome, ką darome, ir ketiname pilnai pasinaudoti naujos kartos konsolių startu. Tačiau reikia pažymėti, jog per pereinamąjį laikotarpį galima pamatyti, kaip naujos kompanijos tampa lyderėmis, o kai kurios tradicinės palieka sceną“. Šių metų gegužės mėnesį kompanija „Electronic Arts“ buvo pareiškusi, jog į naujos kartos žaidimų kūrimą ketina investuoti apie 80 mln. JAV dolerių. Tiek žadama skirti šiais finansiniais metais, kurie kanadiečių kompanijos EA atveju baigiasi 2013 m. kovo 31 d.
-
- electronic arts / ea games
- playstation 4
-
(ir dar 1)
Su žymėmis:
-
Po beveik septynių mėnesių derybų, pasiūliusi virš 2milijardų dolerių, EA nusprendė pasiduoti ir nebepirkti Take-Two kompanijos. Šiandien, matyt supratę, kad Take-Two įsigyjimas kainuos perdaug, EA atšaukė visas derybas ir pranešė, kad nebežada pirkti Take-Two kompanijos. Mano manymu, žaidėjams, tai tik į gerą, nes monopolinės kompanijos naikina konkurenciją, o nelikus konkurencijos - produktų kokybė kristų, o kainos kiltų.
-
EA noras įsigyti bendrovę „Take-Two Interactive“ neblėsta ir drama tęsiasi toliau. EA neseniai vėl pratęsė savo pasiūlymo terminą iki birželio 16 dienos. Kaina liko ta pati – 25,74 JAV dolerio už akciją. Jau anksčiau „Take-Two“ vadovai yra pareiškę, kad tokia kaina jų netenkina. Tačiau EA nėra naivūs, jie nesitiki, kad „Take-Two“ per papildomas porą savaičių pasiduos jų vilionėms. Pasiūlymas pratęstas todėl, kad EA tikisi tokiu būdu laimėti papildomo laiko bei užsitikrinti sau palankų JAV Federalinės prekybos komisijos, atliekančios rinkos reguliatoriaus vaidmenį, sprendimą. Anot ekspertų, tikėtina, kad EA ir toliau turės pratęsti savo pasiūlymą, mat komisija galutinį sprendimą turėtų priimti tik liepos 18 d.
-
EA ir „Take-Two“ drama toliau tęsiasi. Visiškai neseniai EA pratęsė savo pasiūlymą, kuriame paliko galioti prieš tai siūlytą kainą – 25,74 JAV dolerius už akciją. Jau po pirmojo bandymo „Take-Two“ atstovai buvo pasipiktinę tokia kaina bei teigė, kad ši jų jokiais būdais netenkina.„EA ir toliau derasi su „Take-Two“ dėl pastarosios įsigijimo“, - lakoniškai komentavo EA atstovai. Tuo tarpu „Take-Two“ vadovas Straussas Zelnickas sakė, jog jo vadovaujama įmonė, kaip žadėjusi, pradėjo diskusijas dėl akcijų pardavimo po balandžio 30-osios dienos, po GTA IV debiuto, užauginusio bendrovės akcijų vertę. „Šiuo metu vyksta diskusijos ir galiu pasakyti, kad EA tikrai nėra vienintelė kompanija, susidomėjusi mūsų akcijomis“, - sakė S. Zelnickas, nenorėjęs įvardinti kitų interesantų. GTA IV išleidusios bendrovės akcijų vertė šiuo metu biržoje siekia 27,10 JAV dolerio už akciją. EA šiuo metu valdo 8 proc. bendrovės akcijų.
-
Naujojo „SimCity“ žaidimo pasirodys nebuvo toks, kokį jį planavo „Electronic Arts“. Visai neseniai pasirodęs žaidimas naudoja ypač įmantrią DRM apsaugos sistemą, o viskas pasibaigė tuo, jog nusipirkę žaidėjai jo tiesiog negalėjo pažaisti dėl „perkrautų“ EA serverių. Nieko keisto, jog internete pasipylė kritikos banga iš žaidėjų, kurie įsigijo žaidimą, bet jo tiesiog negali pažaisti. Štai didžiausioje pasaulyje interneto mažmeninės prekybos parduotuvėje „Amazon“ daugelis žaidimui specialiai duoda „vieną žvaigždę“, o „Metacritic“ lankytojų reitingas - 2.5 iš 10, nors kritikai žaidimą vertina gana palankiai. EA visaip bando „užlopyti“ skyles, kurių visiškai nesitikėjo ar tiesiog nenumatė, kaip ir bando įtikti įsiutusiems žaidėjams. Kompanija pareiškė, jog visi žaidėjai, kurie aktyvavo „SimCity“ žaidimą, galės nemokamai parsisiųsti bet kurį žaidimą iš EA asortimento. Taigi kovo 18 dieną, kitą pirmadienį, EA išsiuntinės laiškus, kaip parsisiųsti nemokamą žaidimo kopiją iš „Origin“ parduotuvės.
-
Žaidimų kūrimo ir platinimo bendrovė Electronic Arts nusprendė už 1 mlrd. JAV dolerių (2,4 mlrd. litų) įsigyti vieną didžiausių mobiliesiems įrenginiams skirtų žaidimų kūrėją PopCap. Nors šis sandoris nėra patvirtintas oficialiai, tačiau interneto šaltiniai skelbia, kad „Elektronic Arts“ nori įsigyti „Bejewelled“ ir „Plants vs. Zombies“ platinančią bendrovę už sandorį sumokant daugiau nei 13 proc. savo rinkos vertės. Skelbiama, kad „Electronic Arts“ vertina „PopCap“ įsigijimą kaip didelį žingsnį siekiant tapti svarbiu žaidėjų mobiliųjų telefonų žaidimų rinkoje. Praėjusiais metais „Electronic Arts“ įsigijo žaidimo „Angry Birds“ platintojus „Chillingo“. Jei gandas yra tiesa, šis sandoris taptu vienu didžiausių kompiuterinių žaidimų pasaulyje – kitas didžiausias „Electronic Arts“ pirkinys 2007 metais buvo bendrovės „BioWare“ įsigijimas.