Paieška
Užklausos ''blizzard entertainment'' žymių rezultatai.
4 rezultatai
-
Blizzard papasakojo, kodėl mažėja World of Warcraft prenumeratorių skaičius Tom Chilton pažymėjo, jog World of Warcraft yra labai senas žaidimas – 2013 metų pabaigoje šiam projektui sukaks nei daug, nei mažai – 9 metai. Per tą laiką daugelis žaidime įdiegtų sprendimų tiesiog paseno, tačiau kūrėjai negali tiesiog surengti naują revoliuciją, pakeisdami viską ir iš karto. Blizzard atstovo teigimu, radikalus visko keitimas būtų labai žiaurus visų žaidėjų atžvilgiu, todėl World of Warcraft gali būti plėtojamas tik evoliuciniu būdu, mažai žingsneliais ir nuolat. Norėdama išlaikyti dabartinį žaidėjų skaičių, kompanija Blizzard šiuo metu planuoja dažniau išleisti įvairaus pobūdžio papildymus. Kūrėjai tai ketina daryti bent kartą per mėnesį. Taip pat Tom Chilton nesiruošė neigti, kad ateityje iš tikrųjų gali ateiti diena, jog bus pereita prie sąlyginai nemokamo žaidimo platinimo modelio. Priminsime, kad per paskutinius keletą metų World of Warcraft prenumeratorių skaičius nuo rekordinių 12 mln. nukrito iki dabartinių 7,7 mln., ir panašu, kad mažėjimas nesiruošia sustoti.
-
Programišiai populiariame žaidime „World of Warcraft“ rado klaidą, kuri leido jiems išžudyti tūkstančius virtualių personažų pagrindiniuose žaidimo didmiesčiuose. Patys žaidėjai nukentėjo tik tiek, kad 4 valandas negalėjo naudotis paslauga; tačiau įvykis aiškiai parodė, jog panašūs įsilaužimai gali turėti ganėtinai apčiuopiamų ekonominių pasekmių. Nuo sekmadienio internete plinta vaizdo įrašai ir nuotraukos, rodančios, kaip daugiausia virtualių gyventojų turintys žaidimo miestai – Stormvindas ir Orgrimaras – virto kapinynais. Žaidėjų personažai miršta tiesiog stovėdami ir nieko nedarydami. Programišiai pasiskelbė suradę programinę skylę, kuri leidžia pirmojo lygio personažams (t.y. vos prisijungusiems prie žaidimo) numarinti visus, esančius netoliese, jų nė nepuolant, praneša „Eurogamer“. Tokiu būdu jie sugebėjo išžudyti ne tik žmonių, bet ir centrinio žaidimo kompiuterio valdomus personažus. „Mes nepadarėme jokios neatstatomos žalos. Kai kuriems žmonėms patiko nauja tema pokalbiams, kai kuriems – ne. Pastarieji turėtų kaltinti „Blizzard“ (žaidimą sukūrusi kompanija – aut. past.) už tai, kad jie neištaisė klaidos greičiau – keturios valandos akivaizdaus jos naudojimo yra liūdna, – teigė anoniminis programišius. – Juk aš nepapildžiau kiekvieno sąskaitos 20 mln. aukso vienetų ir nesugrioviau [virtualios] ekonomikos, tačiau pasižiūrėkite į didžiuosius Kinijos aukso pardavėjus, kurie tai daro kiekvieną dieną. Dabar paklauskite savęs, kas iš tiesų žlugdo žaidimą?“ "Blizzard" atstovai paskelbė, jog šiuo metu atlieka išsamų programinio vandalizmo tyrimą. Bet kas, turintis informacijos apie šį ar kitus panašaus pobūdžio įsilaužimus, su kompanija gali susisiekti elektroniniu paštu hacks@blizzard.com. „Blizzard“ praneša, kad dabar klaida jau yra ištaisyta ir neturėtų pasikartoti ateityje. Naujausias „World of Warcraft“ papildymas buvo išleistas prieš dvi savaites. Populiarus daugelio žaidėjų žaidimas turi per 10 mln. prenumeratorių visame pasaulyje, beveik pusė jų, manoma, yra iš Kinijos. Na, o kaip atrodė šis virtualus "kapinynas", galite pažiūrėti tolesniame video:
-
Neseniai duotame interviu kompanijos „Blizzard“ meninio padalinio vadovas Robas Pardo išdėstė nuomonę, jog tradiciniai didelio biudžeto vienam žaidėjui skirti kompiuteriniai žaidimai jau artimiausioje ateityje gali išnykti. R. Pardo teigimu, esminiai tokį pokytį skatinantys veiksniai yra aukštas piratavimo lygis ir visiems žaidėjams prieinama žaidimų nuomos galimybė, kuri finansiniu požiūriu neatperka į produkto kūrimą investuotų lėšų. "Viena didžiausių tendencijų yra tai, jog netrukus turėtų atsirasti gerokai didesnis mažesnės apimties žaidimų asortimentas, kadangi tokie žaidimai mažina kūrėjo finansinę riziką. Šiuose inovatyviuose žaidimuose taip pat bus bandomos naujos mobiliojo verslo ir socialinių bendruomenių kūrimo idėjos", - teigia "Blizzard" atstovas. Jis taip pat linkęs manyti, jog abonentinio mokesčio principu apmokestinami internetiniai žaidimai turėtų išlikti ir ateityje, su sąlyga, jog kūrėjai sugebės sukurti tokį turinį, kuris vartotojus pažaisti trauks kasdien, t.y. žaidimas pirkėjo požiūriu nebus pervertintas ir kiekvienas jaus "gaunantis tai, už ką moka pinigus". Įdomu, ar tai nevirs savotiška "skaitmeninės narkomanijos" paskata iš žaidimų kūrėjų pusės? R. Pardo taip pat palaiko vadinamąjį "free-to-play" modelį, kai apmokestinama tik dalis žaidimo turinio. "Aš manau, kad tai yra išties stiprus [verslo] modelis. Free-to-play yra tarsti atskiras verslo modelių žanras, ir egzistuoja daug būdų, kaip jį tinkamai panaudoti. Esu įsitikinęs, jog šiuo tikslu jį reikia giliai integruoti su pačiu žaidimu", - sako R. Pardo.
-
Blizzard, viena iš populiariausių bendrovių pasaulyje kuriančių žaidimus, patvirtino žiniasklaidai, kad jos tinklalapis Battle.net buvo nulaužtas. Žaidimų „Diablo III“ ir „Warcraft“ kūrėja patvirtino žiniasklaidai gandus, kad jos paslaugų tinklalapis buvo nulaužtas, o programišiai nugvelbė žaidėjų duomenis. Kol kas teisėsauga aiškinasi kokie duomenis buvo pavogti, bet žaidėjams rekomenduojama pasikeisti slaptažodžius, saugumo klausimus, taip pat stebėti savo internetinį banką ir ieškoti operacijų, kurių jie neatliko. DELFI rekomenduoja tą patį padaryti ir Lietuvos žaidėjams. Bendrovė patikino, kad surinkti duomenys kol kas rodo, kad su finansais susijusi informacija (kaip kad žaidėjo kreditinės kortelės duomenys, gyvenamasis adresas, vardas ir pavardė) nebuvo pagrobti, tačiau programišiai pasisavino vartotojų pašto adresus. Taip pat pagrobti ir atsakymai į saugumo klausimą (kuris pateikiamas, jei pamiršote slaptažodį), kartu su užšifruotais prisijungimo prie sistemos slaptažodžiais. Neaišku iki galo ir ar programišiai apsiribojo tik žaidėjais žaidžiančiais „Diablo“, „World of Warcraft“ bei „Starcraft“. Gal jie pasisavino ir bendrovėje dirbančių žmonių duomenis ar informaciją apie vis dar kuriamus bendrovės žaidimus. Bendrovė „Blizzard“ viena pirmųjų pasuko link „žaidėjas visada prisijungęs“ žaidimų modelio, kai norint žaisti žaidimą, reikia būti prisijungus prie interneto. Būtent todėl žaidėjai žaidimus įsigyja bendrovės tinklalapyje ir ten palieka savo asmeninę informaciją, kuri ir tapo programišių taikiniu.