Karinės tematikos pirmo asmens šaudyklė „Call of Duty: Black Ops 2“ vos per parą nuo prekybos pradžiuos visame pasaulyje uždirbo net 500 milijonų JAV dolerių, skelbia žaidimo platintojai „Activision“. Bendrovė tvirtina, kad tai yra svarbiausias šių metų naujas žaidimas. Ir būtent „Activision“ žaidimai jau ketverius metus iš eilės skina stipriausio debiuto titulą.
„The Call of Duty“ franšizės žaidimai kelis pastaruosius metus pakaitomis leidžiamis tai su „Black Ops“, tai su „Modern Warfare“ vėliava – „Activision“ šiems žaidimams skiria daugiausiai savo dėmesio, todėl ir pritraukia daugiausiai žaidėjų bei, žinoma, pajamų.
„Call of Duty“ jau yra ne tik produktas, kurį perka žmonės – tai yra prekės ženkas, kuris traukia žmones. O kiekvieną lapkritį mes ne šiaip išleidžiame žaidimą į rinką – mes pradeda kasmetinį neoficialų, bet pasaulinio masto reiškinį, vadinamą „Call of Duty“ sezonu“, - gyrėsi „Activision Publishing“ generalinis direktorius Ericas Hirshbergas.
Tokia žaidimo debiuto sėkmė reiškia, kad „Halo 4“ žaidimo pirmųjų 24 valandų uždarbis – 220 mln. dolerių – vuco viršytas daugiau nei du kartus. „Halo“ franšizės žaidimai veikia tik asmeniniuose ir „Xbox 360“ kompiuteriuose, tuo tarpu „Call of Duty“ tinkami visiems žaidimų ir asmeniniams kompiuteriams.
Tačiau, nepaisant neprilygstamos „Call of Duty“ sėkmės, „Activision“ finansinių metų rezultatus vertina atsargiai – esą, potencialūs žaidimų pirkėjai dėl makroekonominės padėties gana dažnai būna linkę savo finansus nukreipti kitur, neretai renkasi pigesnius, paprastesnius žaidimus, kuriuos žaidžia išmaniuosiuose telefonuose.