Paieška
Užklausos ''žaidimų save’ai'' žymių rezultatai.
8 rezultatai
-
Šiame gide aš papasakosiu kaip pats asmeniškai perkeliu PlayStation ir PlayStation 2 žaidimų save'us iš atminties kortelės į USB Flash raktą ir iš jo į PC uLaunchELF programos pagalba. Ir kaip tą patį padaryti Action Replay MAX EVO pagalba. O kam tai reikalinga? Nauda yra akivaizdi! Turėdami atminties kortelę ją ankščiau ar vėliau vistiek "pripildysite" ir nebebus vietos naujiems žaidimams išsaugoti. Taigi žaidimų save'us, kurių dabar nežaidžiate galite saugiai "pasidėti" kompiuteryje ir kai jų prireiks greitai vėl perkelti į atminties kortelę. Taip pat gali būti, kad sugadinsite ar kitaip pažeisite savo save'us ir juos atkurti galėsite prieš tai perkeltais save'ais iš PC. Beto žaidimų save'ų galima parsisiųsti iš www.GameFAQs.com (kuriuose žaidimas jau būna įveiktas ir belieka tik mėgautis svetimų žmonių darbo vaisiais) ir juos perkelti kažkaip tai reikia. Pirmas būdas su uLaunchELF Jums reikės USB Flash rakto Naujausios versijos uLaunchELF programos, kuri būtų įdiegta į atminties kortelę ir galėtų užsikrauti (boot'intis) Jeigu Jūsų PlayStation 2 konsolės čipas negali užkrauti programų iš atminties kortelės tai sudaro tam tikrų nepatogumų ir tada reikia tiesiog įsirašyti uLaunchELF į CD ir kaskart kai norėsite atlikti perkėlimą užkrauti uLaunchELF iš CD. Kaip įsirašyti uLaunchELF į CD rasite šiame gide, pirmoje jo dalyje. PlayStation 2 save'ų perkėlimas iš atminties kortelės į USB Flash raktą ir į PC: Iš esmės viskas yra gana paprasta, reikia užkrauti uLaunchELF programą, tada įkišti USB Flash raktą į PlayStation 2 konsolę. Per FileBrowser nueikite į "mc0:/" (pirmoji atminties kortelė) arba į "mc1:/" (antroji atminties kortelė), atitinkamai iš kurios atminties kortelės norite perkelti save'us. Taigi pasirenkate "mc0:/" ir programa užkrauna atminties kortelės turinį. Pasirenkate norimus žaidimų save'us pažymėdami juos "X" mygtuku (šalia jų tada atsiranda * simbolis). Kai viską susižymite spauskite "R1" mygtuką ir iš atsiradusio mini-meniu pasirinkite "Copy". Tuomet gryžkite į FileBrowser ir pasirinkite "mass:/" (čia yra USB Flash raktas) ir nuėję į norimą vietą rakte kur bus perkeliami save'ai vėl spauskite "R1" mygtuką ir iš mini-meniu pasirinkite psuPaste. Prasidės perkėlimo procesas ir bus sukurtas vienas failas vienam žaidimui. O kai perkėlimo procesas baigsis tada paprasčiausiai perkelkite gautus failus į PC. Štai ir viskas! Principas yra lygiai toks pat ir perkėlimo į atminties kortelę iš PC. Turbūt galvojate kuo skiriasi komandos "Paste", "mcPaste" ir "psuPaste"? O jos skiriasi tuo kad: "Paste" - yra skirta konkrečių failų perkėlimui (ne save'ų), pavyzdžiui kai yra diegiamos programos į atminties kortelę. "mcPaste" - senesnėse uLaunchELF versijose buvo naudojama kaip pagrindinė komanda PSX ir PS2 žaidimų save'ų kopijavimui, bet dabar yra nebenaudojama (nesuprantu, kodėl ji apskritai nepanaikinta iš uLaunchELF programos), nes PS2 žaidimų save'ai naudoja papildomus "timestamp'us", kurių ši komanda nenukopijuoja taip išvesdama iš rikiuotės ir sugadindama PS2 save'us (nors juos po ilgų vargų dar galima atstatyti). Taigi su šia komanda galima naudotis perkeliant tik PSX žaidimų save'us, nes jie nenaudoja "timestamp'ų". Nors apskritai tai ji yra bevertė. "psuPaste" - vienintelė komanda, kurią reikia naudoti perkeliant tiek PSX tiek PS2 žaidimų save'us! Palaiko "timestamp'us" ir t.t. uLaunchELF oficialus failų formatas yra PSU. Taigi ši programa perkels į USB Flash raktą ir priims iš jo tik šio formato save'us. Antras būdas su Action Replay MAX EVO (ar jai analogiška programa) Jums reikės USB Flash rakto Action Replay MAX EVO programos, kuri būtų įrašyta į CD Įspėjimas: Pasitaiko, kad išsaugotų žaidimų duomenis sugadinti gali Action Replay MAX EVO ir analogiškos programos, kai žaidimo save'ai yra kopijuojami į atminties kortelę iš MAX formato į normalų atminties kortelės formatą. Man taip kartą buvo nutikę. Pagal mano patirtį, tikimybė sugadinti duomenis yra 1 iš ~100. Rizika aišku nelabai didelė, bet vistiek. Todėl rekomenduoju tik kraštutiniu atveju naudotis šiuo būdu! Su Action Replay MAX EVO irgi viskas yra paprasta, reikia užkrauti Action Replay MAX EVO programą, iš atsiradusio meniu pasirinkiti "MAX Memory" ir kai programa užsikrauna, tada įkišti USB Flash raktą į PlayStation 2 konsolę. Iš atsiradusio kito meniu pasirinkti "My Devices" ir pasirinkti "Primary Device". Rinkitės atminties kortelę, jeigu norite perkelti žaidimų save'us į USB Flash Raktą. Arba USB Flash raktą, jeigu norite iš USB Flash rakto perkelti save'us į atminties kortelę. O jau iš ten viską atlikti paprasta. Varnele pažymėkite norimus PlayStation 2 žaidimų save'us, tada spauskite rankenėlę į dešinę ir iš meniu pasirinkite kokias funkcijas norite atlikti (kopijuoti, perkelti, ištrinti, archyvuoti, išarchyvuoti). Flash rakto, būtinai pasirinkti funkciją išarchyvuoti į atminties kortelę (uncrush to memory card). Su Action Replay MAX EVO visas procesas užtrunka ilgiau (tiek kol programa užsikrauna, tiek kol perkelia save'us). uLaunchELF sukasi greičiau. Action Replay MAX EVO oficialus failų formatas yra MAX. Taigi ši programa perkels į USB Flash raktą ir priims iš jo tik šio formato save'us. Dar šis tas apie PlayStation 2 žaidimų save'us iš interneto Nepaslaptis, kad PlayStation 2 ir kitų konsolių žaidimų save'ų galima parsisiųsti iš interneto. Ir kaip žinia, parsiųsti save'ai dažnai būna labai įvarių formatų MAX, CBS, PWS, NPO, SPO, SPS, MD, P2M, XPO, XPS (o PSU formate deja niekur dar nemačiau). Beto parsiųstų PlayStation 2 žaidimų save'ų regionai gali neatitikti ir jų taip paprastai neperkelsite ir jais nepasinaudosite. Šios dalies tikslas yra Jus informuoti kaip tai padaryti. Nepaisant kokią programą naudojate uLaunchELF ar Action Replay MAX EVO Jums reikia patikrinti parsisiųsto save'o regioną ir prireikus jį pakeisti. Jums pravers gidas - Kaip pakeisti PlayStation 2 save'ų regioną? Toliau, jeigu naudojate uLaunchELF: Jums reikalingas galutinis formatas yra PSU. Deja PS2 Save Builder v0.8x programa neturi galimybės išsaugoti šiuo formatu save'ų (gali tik nuskaityti). Taigi nepaisant to, kokiu formatu parsisiuntėte PS2 žaidimo save'ą ir atlikę regionų pakeitimus (jei reikėjo) su programa PS2 Save Builder išsaugokite save'ą formatu XPS. Tada save'ą atsidarykite su PS2 Save Converter programa ir nieko nedarę išsaugokite save'ą PSU formatu. Tada save'ą kelkite į USB Flash raktą ir iš jo į atminties kortelę. Toliau, jeigu naudojate Action Replay MAX EVO: Jums reikalingas galutinis formatas yra MAX. PS2 Save Builder v0.8x programa turi galimybę išsaugoti šiuo formatu save'us. Taigi atlikę regionų pakeitimus (jei reikėjo) su programa PS2 Save Builder išsaugokite save'ą formatu MAX. Tada save'ą perkelkite į USB Flash raktą (nekelkitę save'ų į aplankus, nes AR MAX iš jų nenuskaito) ir iš jo į atminties kortelę, pasirinkdami išarchyvuoti į atminties kortelę (uncrush to memory card). P.S. Primenu, kad žaidimų save'ų parsisiųsti galite iš www.GameFAQs.com. Sėkmės!
-
Toks dalykas atsitinka nenumatytai. "Corrupt data" reiškia, kad tam tikri duomenys Jūsų atminties kortelėje yra sugadinti. Tai gali būti vieno žaidimo save'as, keli save'ai ar net visi atminties kortelėje esantys save'ai. Taigi faktas toks, kad tų duomenų Jums atstatyti nepavyks, o ir ištrinti sugadintų duomenų per "PS2 Browser" meniu irgi nepavyks. Vienintelė išeitis yra išsisaugoti esamus sveikus duomenis ir suformatuoti atminties kortelę ir tikėtis, kad tai daugiau nepasikartos. Suformatuoti atminties kortelę galite su Memory Card Annihilator programa. Yra pastebėta, kad kartais tokias pasekmės gali sukelti per dažnas PlayStation 2 žaidimų save'ų kilnojimas į atminties kortelę naudojantis "Action Replay MAX".
-
Wii žaidimų save'ai yra saugojami vidinėje Wii konsolės atmintinėje (512 MB) arba SD kortelėse (iki 2 GB).
-
Galimas dalykas, kad antroji atminties kortelė yra sugedusi. Arba Jūs bandote kopijuoti PS2 žaidimo save'ą į PS1 atminties kortelę. Patikrinkite atminties korteles, taip pat nekopijuokite PS2 žaidimo save'ų į PS1 atminties kortelę, nes betkoks PS2 save'as yra daug didesnis už PS1 atminties kortelės bendrą talpą. Jei niekas nepadeda, tada galite pabandyti kopijuoti žaidimo save'ą naudodami uLaunchELF programą į USB flash raktą ir tada iš ten kopijuoti į kitą atminties kortelę.
-
Šiame gide konvertuosime "Grand Theft Auto: San Andreas" save'ą iš NTSC į PAL. Jums reikės Naujausios versijos PS2 Save Builder programos Atminkite, kad konvertavimo metodas iš PAL į NTSC yra visiškai toks pat! Būna atvejų (ir nemažai), kad tarkim parsisiųsto save'o regionas yra PAL, o ir Jūsų žaidimas yra PAL regiono, o save'as vistiek neveikia. Tokiu atveju šio gido pagalba galima konvertuoti ir iš PAL į PAL ir iš NTSC į NTSC! Save'o formatas neturi reikšmės tol, kol programa "PS2 Save Builder v0.8x" gali jį atpažinti ir leidžia išsaugoti pageidaujamu formatu. Tikimybė, kad save'as veiks po konvertavimo yra lygus apytiksliai 99% procentams. Pirma, Jūs turite žinoti savo norimo žaidimo Product ID, kuriam norite konvertuoti save'ą. Tą galima sužinoti langelyje, kuriame yra nurodytas Product ID, kai užkraunate savo save'ą, kurį išsaugojoje su žaidimu, kuriam norite konvertuoti save'ą. Trumpiau tariant, turėkite save'ą, sukurtą būtent Jūsų žaidimo. Daugybė žmonių susipainioja pirmą kartą naudodamiesi "PS2 Save Builder v0.8x", kai paleidę programą, kad atidarytų savo save'ą jie paprasčiausiai nutempia (drag & drop) į programos langą. Taip negalima! Reikia pirma rinkitis File -> Open ir pasirinkti save'ą. Atsidarome "Grand Theft Auto: San Andreas" save'ą per "PS2 Save Builder v0.8x". Atkreipkite dėmesį į Root/ID sekciją, kuri yra apbraukta. Keisti reikės šioje vietoje. Jūs taip pas pastebėsite, kad ten taip pat yra failas pavadintas tokiu pat verdu kaip Root/ID sekcijoje, 99% žaidimų turi šį failą ir jį reikia irgi pakeisti (ir jeigu yra daugiau failų juos irgi reikia pakeisti). Pasižiūrėję koks Product ID yra Jūsų PAL regiono žaidimo jį nukopijuokite ir atsidarykite NTSC regiono save'ą per "PS2 Save Builder v0.8x". Skirtumus tarp PAL ir NTSC regionų save'ų iškarto pastebėsite. Pakeisti Root/ID yra labai paprasta. Jūs turite pažymėti failą, kuris yra paryškintas ir po to jį pažymėti dar kartą (kažkas panašaus į lėtą double-click) ir tada galėsite pakeisti failo pavadinimą, kaip parodyta pavyzdyje. Arba Jūs galite išekstraktinti tą failą, ištrinti iš save'o per "PS2 Save Builder v0.8x", pakeisti vardą per Windows ir nutempti pervadintą failiuką atgal. Nors anksčiau minėtas metodas yra daug greitesnis ir lengvesnis. Ką beliko padaryti tai išsaugoti "Grand Theft Auto: San Andreas" save'ą norimu formatu (priklauso nuo turimo perkėlimo metodo) ir perkelti į PlayStation 2 atminties kortelę. Štai ir viskas. Sėkmės! P.S. Šio gido dėka galėsite parsiųstus save'us iš www.GameFAQS.com pritaikyti savo žaidimams!
-
Reikia išimti diską iš PlayStation 2 konsolės (jeigu viduje yra įdėtas) ir įjungti ją. Lygiai po septynių sekundžių atsiras meniu "Browser" ir "System Configuration". Spausdami X mygtuką pasirinkite "Browser", tada pasirinkite atminties kortelę (pirmas ar antras lizdas). Užsikrovus visiems kotelėje esantiems save'ams pasirinkite norimą save'ą, spauskite X mygtuką ir pasirinkite norimą veiksmą - kopijuoti ar ištrinti.
-
Galimas dalykas, kad Jūsų atminties kortelė yra sugedusi arba nešvarūs jos kontaktai. Gali būti, kad ir pats žaidimas yra pažeistas. Pirma reiktų patikrinti atminties kortelę. Pabandykite išsaugoti kito žaidimo save'ą į tą pačią atminties kortelę. Jeigu tai pavyksta - problema žaidime (bandykite siųstis kitą to paties žaidimo versiją ar relyzą ir bandykite dar kartą). O jeigu ne - tai yra problemos su pačia atminties kortele. Tokiu atveju rekomenduojame išsisaugoti savo turimus žaidimų save'us į USB flash raktą ir tada suformatuokite atminties kortelę su Memory Card Annihilator programa ir bandykite išsaugoti žaidimą dar kartą.
-
Galimos priežastys: Jūs neišsaugojote, atminties kortelė yra sugedusi arba nesuformatuota. Įsitikinkite, kad Jūs tikrai išsaugojote žaidimo save'ą. Jūs galbūt netyčia paspaudėte "cancel" išsaugojimo metu ir to nepastebėjote. O jeigu Jūs esate tikras, kad tikrai išsaugojote žaidimo save'ą, tada gali būti problemos su pačia atminties kortele. Pirma ją suformatuokite, jeigu Jūs kortelę esate katik įsigiję ir dar nesate išsaugoję nė vieno žaidimo save'o. Suformatuoti atminties kortelę siūlo daugelis žaidimų, pastebėję, kad atminties kortelė nėra suformatuota. O jeigu neturite tokių žaidimų, tai galite pasinaudoti Memory Card Annihilator programa.