• Pranešimai

    53
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Visas Natt turinys

  1. Man netgi šiek tiek gaila Capcom, kad seni fanai neįvertina to, ką jie daro dabar. RE jau penki metai kaip nebėra survival horroras. Turbūt ir dar po 20 metų dėl pirmų dalių inkš visi.
  2. RE4 irgi nušovus jie tiesiog pranykdavo, ir kulkų trūkumo beveik nebuvo, nes tie patys infekuoti neretai palikdavo vieną ar antrą apkabą. 4 dalis nebebuvo Rezidentiška pirmų trijų žaidimų atžvilgiu, daugiau šaudyklė nei siaubiakas, arba tiesiog šaudyklė tamsioj aplinkoj. Nežinau kaip tau, bet man jau ir 4 nebebuvo baisi. Žinoma, 5 situacijos pataisyti net nesivargina...O bendrai tai sutinku su tavim. Penkta dalis šiek tiek nuvilia, ir toli gražu nėra tokia pribloškianti kaip RE4. Ten buvo ir bosai įdomesni bei originalesni, o čia vien šaudai į silpnąją vietą ir viskas. Nebeliko nei galvosūkių, nei apskritai kokių nors geimplėjų paįvairinančių vietų(pvz kai reikėjo su beginkle Ashley eit paimti rakto, etc). Tiesiog nesijaučia, kad Capcom būtų įdėję tiek darbo, kiek į praeitą dalį. Tą atspindi ir kritikų apžvalgos, nes RE5 jau ne vieną septynetą gavo. Pats duočiau turbūt 8,5/10. Žaidimas geras ir smagus žaisti, bet nebus laikomas klasika, kaip RE4.
  3. Man atrodo, kad šitas bus nemenkas nusivylimas. Vienas didžiausų japonų žaidimų žurnalų Famitsu jį įvertino prasčiau nei Lost Odyssey, The Last Remnant ir Blue Dragon. Šiandien pasirodė ir pirma angliška apžvalga RPGFan.com, kuri irgi neturi kažką labai gero apie WKC pasakyt:
  4. Į RE 4/5 neverta žiūrėt kaip į ankstesnių dalių tęsinius, reikia priimti kaip naujus žaidimus, ir susitaikyti su tuo, kad senieji RE numirė(kartu, atrodo, ir visi tradiciniai survival horror). ;/ Tarp kitko, Capcom buvo taip pasiryžę pakeist RE seriją su 4 žaidimu, kad iš pradžių Devil May Cry buvo kuriamas kaip 4 dalis. Bet bent jau priešingai nei naujieji NFS, RE 4/5 vis tiek yra aukštos kokybės ir gerai sukalti žaidimai. Ne į temą Retorinis ar ne, aš vis tiek taip nesakiau... oj, t.y. NESAKIAU. edit: Galimybė šaudyti einant bus pilnoje versijoje, patvirtinta naujam interviu http://www.youtube.com/watch?v=l-vEW3Fj7tU (~1m20s)
  5. Teko skaityt/žiūrėt keletą apžvalgų, tai iš jų atrodo, kad SH, šiek tiek panašiai į RE, tapo truputį daugiau į veiksmą orientuotas. Pagrindinis veikėjas gali atlikti kombinacijas, išvenginėt smūgių, žodžiu, spardyt šiknas be didelio vargo. ;/
  6. Aš NESAKIAU, kad tai yra viskas, kas primena tradicinį survival horror'ą, taip kad nieko čia nuostabaus. O šiaip, sutinku, kad gali jo ir nebūti - šiaip ar taip RE jau šaudykle paliko.
  7. Atrodo, kad PS2 dar vieną gerą jRPG gavo - Games Radar 9/10 IGN 8.4/10, Game Vortex 85/100. Laikosi senukas, heheh.
  8. Ne tu vienas to norėtum. Senieji RE buvo nerealūs. Gaila, kad Capcom nebedaro tradicinių survival horror'ų, ir sunku suprast dėl ko. ;/ Galėjo geriau RE vardą palikti tikriesiem RE žaidimam, o 4/5 dalis po kokiu nauju vardu išleist(nors ir labai geri žaidimai). Tada nebūtų buvę ir tiek nepatenkintų fanų. :x Negali judėt taikydamasis, kad būtų sunkiau/baisiau, čia senas RE bruožas(spėju čia tau pirmas RE žaidimas?). Pilnai suprantu, kad po paprastų trečio asmens šaudyklių tas gali užknisti, bet čia ir yra kampas, kad RE nėra tik šiaip šaudyklė - čia dar kažkiek ir tradicinio survival horror'o likučių yra. Iš peilio yra naudos, ir dar kiek, tik reikia mokėti juo naudotis, tas pats ir su fizinėm atakom, ir geriausia jas naudoti drauge. Po kirčio peiliu gali smūgiuoti ranka... jei dar gerai pamenu (savo japonišką demo seniai bežaidžiau).
  9. Natt

    Killzone 2

    Lyginti konsolių ir PC parametrus yra mažų mažiausiai kvaila. Pažiūrėk į Killzone 2 grafiką; joks PC su GF7 tokios grafikos neišvežtų. Elementarus pavyzdys, kaip negalima lyginti PC ir konsolių parametrų. Konsolių architektūra yra visiškai kitokia, žaidimai programuojami irgi visiškai kitaip. Sony puikiai žinojo, kad ir tokio GPU pakaks, nes turėjo Cell. Išvada: faktas, kad GF7 yra senas, nieko nereiškia. ----- O šiaip, Killzone 2 žiauriai mane nustebino. Maniau, kad bus daugmaž kaip pirmas: plačiai išgirtas, gražiai atrodantis, bet baisiai lėkštas... Gerai, kad klydau. PS3 labai reikėjo tokio exclusive'o.
  10. O kas čia keisto? RE4 yra labai kokybiškas dalykas. Jeigu žmogui labiausiai patinka trečio asmens šaudyklės, tai geresnio varianto sunkiai ar rastų ant PS2.
  11. Dėl emuliacijos, tai ePSXe emuliatorius ant PC daugelio žaidimų grafiką gali pakelti iki maždaug DC ar ankstyvų metų PS2 lygio. Bet turėsiu omeny ir PSP, kadangi planuoju greitu metu įsigyt, hehe.Kas dėl įspūdžių, tai jau tikrai. Visi pažystami buvo pamišę dėl MGS, minimum po kelis kartus perėję... vienas net 15. Kažkas nerealaus. Pats geimplėjus tuo metu buvo toks originalus, neįprastas, niekur nematytas.. o bosai išvis turbūt patys įsimintiniausi iš visų žaidimų apart FF. Vien Psycho Mantis ko vertas. MGS remeikas ant GC turėtų būt labai neblogas. Galima iš pirmo asmens šaudyti kaip MGS2, o visi intarpai buvo perdaryti iš naujo bendradarbiaujant su R.Kitamura, atsakingu ir už Devil May Cry 3 intarpus, šiaip garsėjančiu savo nerealiais veiksmo filmais. Ir grafika geresnė nei bet kokio emuliatoriaus.
  12. Kaip galima gailėtis nusipirkus (kolkas) geriausią visų laikų konsolę? Kokybiškų žaidimų skaičiumi dar ilgai niekas neaplenks senuko PS2.
  13. Atrodo, kad MGS perėjau 6 kartus. Savo laiku tiesiog rovė stogą. Jokiame žaidime iki tol dar neteko matyti tokio vingiuoto siužeto su tiek ryškių veikėjų, niekur nebuvo dar tokių filmų kokybės intarpų su tiek profesionaliai įgarsintų dialogų. Prezentacijos prasme buvo kažkas ypatingo. O kur dar dinamiškas geimplėjus, pilnas keistų ir visiškai tuo metu žaidėjams netikėtų(nereiškia blogų) Kojimos sprendimų, kas praktiškai ir padarė MGS klasika. Dabar žiauriai norėčiau remeiką ant Gamecube palošt, prisimint viską dar kartą.
  14. Baitukas gali fake kortelę įkišt, ne vienam žmogui buvo taip, tai pats rizikuot nelabai tenoriu.
  15. Pats dabar irgi galvoju PSP pirkti, ir pamačiau vieną skelbimą: http://www.skelbiu.lt/3030059.html Gal kas turit kokių atsiliepimų apie šitą žmogų?
  16. Na ir kas, kad COD varikliukas? Kad vienas geras žaidimas jį panaudojo, tai nereiškia, kad ir kiti bus geri. Gears of War yra puikus žaidimas, bet pvz Turok ir Timeshift yra geriausiu atveju vidutinybės.
  17. Drįsčiau prieštarauti dėl Bondo. Everything or Nothing(PS2/Xbox/GC) buvo super, man iki šiol viena geriausių trečio asmens šaudyklių. Kritikų vertinimai taip pat buvo labai neblogi. Bet taip, filmai pagal žaidimus ir žaidimai pagal filmus dažniausiai yra š****.
  18. Nepamenu tiksliai, bet kai žiūrėjau kažkurią video apžvalgą, tai ten minėjo, kad New Game+ nepasilieka nei upragade'ai, nei šiaip kitos atsargos. Kaip kad ir RE4, į kitą sudėtingumo lygį persikelti savo ginklų negalima... kas šiek tiek nuvilia.
  19. Man Dead Space pasirodė gan lengvas, palyginus su kitais survival horrorais. Na, ant easy tai tikrai jau bet kas gali pereiti, nes man normal kolkas jokių problemų. Nei šovinių trūkumo, nei ko. Apskritai kaip žaidimas, tai atrodo geriausias survival horroras nuo Resident Evil 4.
  20. Spyro buvo gerai prieš dešimt metų. Paskui pasikeitė kūrėjai, ir serija nuvažiavo velniop. Manau, ir šitas yra šlamštas.
  21. Būtų keista jei būtų kitaip. Beveik visi multiplatforminiai geimai ant PC geriau atrodo, bet už geresnę grafiką tenka atitinkamai ir sumokėt.
  22. Natt

    Fable 2

    Užtat numirti neįmanoma. ;/ Baigiasi hp ir vėl atsikeli lyg niekur nieko. Galėjo geriau net nesivarginti tos hp eilutės sukurt, vis tiek ji nereikalinga...
  23. Saint's Row visiškai nepanašus į GTA IV, bet panašus į GTA:SA ir apskritai ankstesnius GTA. Krūva užsiėmimų/galimybių(kieno trūkumas buvo tikras nusivylimas su GTA IV), daug juodo humoro, ir nepretenduoja į realistiškumą.
  24. Natt

    NBA 2K9

    Kad jau šnekat apie versijas, tai įsikišiu ir aš. Mėginau visas tris. Pirmoji buvo tragedija, apie ją nėra ir ką šnekėt. Įsirašiau antrą, ir ten jau viskas atrodo lyg ir idealiai, galvojau, kad galutinė, bet draugas atsinešė 3ią parodyt, tai pastebėjau porą skirtumų. Truputį daugiau anti-aliasingo(padailinta grafika), nebepasitaiko super stagios animacijos(bugas), dar susidarė įspūdis, kad mažiau netikroviškų dėjimų pasitaiko(dėl šito nesu tikras). Skirtumai nėra dideli - praktiškai minimalūs - bet kadangi ruošiuos 2k9 visus metus lošt, tai paaukojau ir dar vieną dl'ą.
  25. Natt

    Fable 2

    Šitų žaidimų negalima lyginti. Fable yra veiksmo RPG, WOW ir L2 - MMORPG. LABAI didelis skirtumas. Kolkas labai smagiai žaidžiasi, tik kad apgailėtinai lengvas... ;/