
Skeith
V.I.P.-
Pranešimai
792 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Laimėta dienų
3 -
Atsiliepimai
0%
Turinio tipas
Profiliai
Forumas
Blogai
Galerija
Video
Skelbimai
Viktorinos
Failai
Gidai
Naujienos
Atnaujinimai
Kalendorius
Parduotuvė
Visas Skeith turinys
-
ATARI JAGUAR Atari Jaguar buvo konsolė, kurią išleido Atari Corporation 1993 metais. Ji buvo sukurta kad apeiti Mega Drive/Genesis ir Super Nintendo Entertainment System galingumo aspekte. Ji konkuravo su 3DO ir kitomis penktos kartos konsolemis. Konsolė iš pat pradžių buvo išleista kai-kuriuose išrinktuose JAV miestuose 1993 metų lapkritį, ir paskui kitur JAV šalyje 1994 metų pradžioje. Nors Jaguar buvo paskebta kaip pirma 64-bit konsolė, Jaguar tapo komercinę nesekmę ir Atari kompanija buvo priversta palikti konsolių rinką. Nors Jaguar ir buvo komercinė nesekmė, Iki šiol yra fanų klubai ir megėjiški žaidimai yra kuriami šiai konsolei, kas leidžia jai buti iki šiol kultinę klassiką. Istorija Jaguar buvo paskutinė ATARI konsolė kada nors pagaminta ir išleista. Flare Technology, kompanija, vadovaujama Martin Brennan ir John Mathieson, sakė kad jie gali sukurti konsolę, kuri bus netik galingesnė negu Sega Mega Drive (kitaip vadinama Sega Genesis) arba SNES, bet ir gamyba nekainuos labai daug. Patenkinti jų darbų kuriant Konix Multisystem, Atari privertė juos uždaryti Flare ir, su Atari Corp. sponsavimų suforumuoti naują kompaniją Flare II. Flare II iš pradžių pradėjo darbą, kuriant dvi konsoles Atari Corp. Viena buvo 32-bitų architekturos (kodinis vardas "Panther"), ir kita buvo 64-bitų sistema (kodinis vardas "Jaguar"); Darbai, kuriant Jaguar ejo greičiau ir sklandžiau negu Panther ir Atari Corp. panaikino Panther projektą kad visas jegas skirti Jaguar. Jaguar buvo pirmą kartą parodytas 1993 metų lapkritį ir kaina jo buvo $249.99, dėl $500 millionų gamybos sutarties su IBM. Sistema iš pradžių buvo parduodama tik New York City ir San Francisco Bay apskrityje. Visoje JAV pasirodė pardavimuose 1994 metų pradžioje. Sistema buvo parduodama su sloganų ""Do the Math", kuris buvo orientuotas kad Jaguar yra techniškai galingesnis, kadangi yra 64-bitųo kiti 16-bitų ir 32-bit. Iš pradžių pardavimai ejo sklandžiai ir Jaguar daugiau parduota negu populiarios (US$700 kainuojančios), 3DO, kuria buvo išleista irgi 1993 metų vasarą; bet Jaguar nepavyko išlaikyti savo pozicijas. Pardavimai smarkiai krito dėl mažos žaidimų bibliotekos, mažai suplanuotų žaidimų ir Atari reputacijos, kuri neatstatomai krito po 2600 konsolės išleidimo, dėl kurios ir pardavėjai ir žaidimų kurėjai skeptiškai žiurėjo į Jaguar ir Atari ir nenorėjo turėti su kompaniją nieko bendro. Jaguar užtarnavo aukštus įvertinimus už tokius žaidimus kaip Tempest 2000, Doom, ir Wolfenstein 3D. Pats geriausias Jaguar žaidimas skaitosi Alien vs. Predator. Šis žaidimas kartų su Tempest 2000 skaitosi pagrindiniai Jaguar žaidimai. Su labai mažą žaidimų biblioteką Jaguar netapo didelių konkurentų net ir 16-bitų konsolėms, Jaguar taip ir neužaugo iš mažo fanų rato. Klientai skundėsi kad Jaguar kontrolleris buvo per sudetingas, su daugiau negu 15 klavišų. Kontrolleris buvo paskelbtas blogiausių kada nors sukurtų žaidimų valdymo pultų (IGN ir jų redaktoriumį Craig Harris). Lemiantys faktoriai, kurie privedė prie labai mažos Jaguar žaidimų bibliotekos buvo: Jaguar perspektyvos buvo labai neaiškios tarp žaidimų kurėjų ir kurti žaidimus Jaguarui buvo labai problematiška. Atari turėjo vieną šansą atkreipti žaidimų kurėjų dėmėsį, pasirodant kad sistema yra perkama gerai, bet atsitiko taip kad pardavimai Jaguar buvo vos vos didesni už 3DO-sistemą (kuri kainavo beveik tris kartus daugiau negu Jaguar). Papildomai Jaguaro processoriaus atminties kontrolleris turėjo bugą, kuris neleido paleisti programinį kodą neiš sisteminės RAM. Netoks didelis, bet irgi lemtingas defektas buvo buguotas. Šis defektas buvo lengvai pašalinamas, kuriant tinkamą programinė įrangą žaidimams kurti, kad programmistas neturėtų rankinių būdų perdarinėti mikro daleles kodo. Programinė įranga Jaguarui palikdavo labai daug galvosukių pačiam programmistui kadangi nebuvo beveik jokios dokumentacijos ir ji buvo nepilna. Taigi žaidimo programminio kodo kurimas buvo tiesiog kankinimas programuotojui. 1995 metų gale, Jaguar likimas buvo aiškus. Atari pelnas sumažejo daugiau negu per pusę, nuo 38.7 millionų dollerių 1994 metais iki $14.6 millionų 1995 metais. 1995 metų gale, Atari Corp. leido anksti rytinės reklamas, kur entuziastiški pardavėjai siulydavo galingą žaidimų konsolę. Reklamos ejo iki pat metų galo, bet likusios konsolės taip ir nebuvo parduoti. Savo 10-K405 SEC raporte, data 4/12/1996, Atari informavo savo akcininkus apie blogą posukį Jaguar biznese: Nuo pat Jaguar starto 1993 metų gale ir iki 1995 metų pabaigos, Atari pardavė maždaug apie 125,000 Jaguar vienetų. Gruodžio 31, 1995, Atari vis dar turėjo maždaug 100,000 Jaguar konsolių savo sandeliuose. Atari jau nukentėjo dėl 1980 metų vidurio VIDEO GAME CRASH ir tai buvo paskutinis lašas. Per savo trumpą gyvenimą tik keletą papildymų (ADD-ON) buvo paskelbti. Bet tik ProController, the Atari Jaguar CD drive ir the JagLink (skirta dviejų konsolių sujungimui) buvo išleisti oficialiai. Garso modemas ir VR headset (su infra red judesių apskaičiavimo modulių), taip ir liko prototipo formoje ir nebuvo išleisti. Kada Atari Corporation buvo nupirkta Hasbro Interactive 1990s gale, Hasbro padarė teises Jaguarui public, paskelbdama Jaguar atvirą platformą ir atidaręs durys megėjams. Keleta gamintojų, tokių kaip Telegames ir Songbird Productions, netik išleido neužbaigtus praeito laikotarpio materialui Jaguar konsolei bet ir keletą naujų žaidimų konsolės fanatams. Paskutinis išleistas žaidimas yra arkadinio stilio žaidimas "Mad Bodies" (kurėjas Force Design Gegužės 2, 2009.) Techniniai duomenys Processors * "Tom" Chip, 26.59 MHz o Graphics processing unit (GPU) – 32-bit RISC architecture, 4 KB internal cache, provides wide array of graphic effects o Object Processor – 64-bit RISC architecture; programmable; can behave as a variety of graphic architectures o Blitter – 64-bit RISC architecture; high speed logic operations, z-buffering and Gouraud shading, with 64-bit internal registers. o DRAM controller, 32-bit memory management * "Jerry" Chip, 26.59 MHz o Digital Signal Processor – 32-bit RISC architecture, 8 KB internal cache + Same RISC core as the GPU, but not limited to graphic production o CD-quality sound (16-bit stereo) + Number of sound channels limited by software + Two DACs (stereo) convert digital data to analog sound signals + Full stereo capabilities o Wavetable synthesis, FM synthesis, FM Sample synthesis, and AM synthesis o A clock control block, incorporating timers, and a UART o Joystick control * Motorola 68000 "used as a manager."[15] o General purpose 16/32-bit control processor, 13.295 MHz Other Jaguar features * RAM: 2 MB on a 64-bit bus using 4 16-bit fast page mode DRAMS * Storage: Cartridge – up to 6 MB * Support for ComLynx I/O Žinomiausi žaidimai Alien VS Predator Tempest 2000 Wolfenstein 3D Mad Bodies Doom
-
Impaler - manau reikėtų padaryti, jeigu jau nusprendei palikti įvertinimų sistemą, kad kada žmogus duoda NEGATIVE tai privalo parašyti priežastį ir kad ta priežastis atspindėtų profilyje ir žmogus žinotų už ką butent. Taip sumažės neargumentuotų įvertinimų manau dvigubai bent jau.
-
Gera žinia tikrai, nes Dragon Quest visada kentejo butent dėl to kad daugelis dalių niekada nebuvo išleisti už Japonijos ribų. Laikas TO DOWNLOAD AND PLAY manau, nes žaidimas to vertas. Tikras oldschool.
-
Jeigu spėsiu padaryti - tai rytoj bus dar vienas tikriausiai. UPDATE: Padariau Amstrad GX4000 GX4000 tapo trumpų Amstrad kompanijos bandymų pasirodyti žaidimų konsolių rinke. Konsole buvo išleista Europoje 1990 metais ir bazavosi ant dar populiaros CPC technologijos. GX4000 iš apparatinės pusės buvo tiesiog modifikuotas CPC 6128 Plus kompiuteris. Tai leido GX4000 paleidinėti didelį dalį ir CPC Plus kompiuterio programinės įrangos. Iš pradžių konsolė sulaukė labai palankių atsiliepimų - konsolė turėjo labai gerą pagal tų laikų standartus grafiką ir garsą, labai didelė spalvų palete (4096 spalvos, kas yra daugiau negu pvz Sega Mega Drive), jau palaikydavo apparatinius spraitus ir skrollingą. Pradinė kaina buvo £99 ir konsolė ejo kartu su vairavimo žaidimų Burnin' Rubber. GX4000 žaidimų kartridžai galėjo buti naudojami naujiesniuose 464 ir 6128 Plus kompiuteriuose, kurie buvo išleisti tuo pačių laikų. Techniniai duomenys Amstrad GX4000 PCB. * CPU: 8-bit Zilog Z80A at 4 MHz * Grafika: o 16 spraitai o Resoliucija: nuo 160x200 iki 640x200 o 4096 spalvų palete - 32 vienų metų ekrane * Atmintis: 64 kB RAM, 16 kB VRam, 32 kB ROM * I/O: |Garso išejimas, 2 x skaitmeniai kontrollerių lizdai, analoginis kontrollerio portas (IBM standartas), Šviesos pistoleto lizdas (RJ11 socket), Audio & RGB video išejimas (8 pin DIN), Scart lizdas (audio & video), power supply socket iš išorinio PSU, power supply socket iš monitoriaus. * Garsas: 3 kanalų stereo; AY-3-8912 čipas * Žaidimų formatas: Kartridžas Žaidimai Iš viso mažiau negu 40 žaidimų buvo aplamai išleista šiai sistemai. Žaidimai buvo daugiausiai UK gamintojų Ocean ir U.S. Gold. Žaidimai, verti dėmėsio buvo Burnin' Rubber, John 64, RoboCop 2, Pang, Plotting (AKA Flipull), Navy Seals ir Switchblade. Paskutinis buvo paskui perleistas CPC kompiuteriams su labai mažais pakeitimais, pagrinde tik susiję su spalvomis. GX4000 buvo gaminamas tik keletą mėnėsių, paskui buvo atšauktas. Visuomeninis pripažinimas GX4000 buvo komercinė nesėkmė. Tai atsitiko iš dalies todėl kad GX4000 buvo gaminamas, naudojant 8 bitų technologiją ir beveik tuoj pat buvo aplenktas 16 bitų naudojančia Sega Mega Drive (išleista Lapkričio 1990 metų Europoje), ir paskui ir Super Nintendo Entertainment System. Konsolės pasirodymo metų buvo labai mažai programinės įrangos ir daugelis žaidimų buvo atšaukti ar išleisti labai velai. Dar labai blogas faktorius buvo tai, kad daugelis GX4000 žaidimų buvo papraščiausiai CPC žaidimai praeitų metų, perleisti kartridžuose. Tai nepatenkino vartotojus ir jie nenorėjo mokėti £25 už žaidimą kartridžuose, kurį galėjo nusipirkti už £3.99 kasseteje. Panašu kaip Commodore su ju C64GS sistemą, kuri iš esmės yra apkirptas C64. Labai panašiai ir GX4000 faktiškai buvo apkirptas CPC+, Amstrad labai blogai praskaičiavo kiek žmonės galėtų sumokėti už kartridžų patvarumą ir greitus užkrovimo laikui. Beveik po keletos savaičių sistema jau galima buvo nusipirkti sumažintomis kainomis. Daugelis žurnalų megėjų skundėsi kad labai mažai buvo aprašyta sistema Amstrad žurnaluose, tokiuose kaip Amstrad Computer User & Amstrad Action. Amstrad Action tesdavo konsoles palaikymą ir aprašydavo kiekvieną žaidimą, išleista šiais konsolei iki jos gyvenimo pabaigos. Plus kompiuterio dizaineris, Cliff Lawson sako kad GX4000 buvo beveik tokio pačio galingumo kaip ir SNES ir sistema pralaimėjo kovą tik todėl kad nebuvo žaidimų ir tokio biudžeto, kurį turėjo tuo laikų Sega ir Nintendo. Tikrai sistema atrodo įspudingai, bet 40 žaidimų - manau daugelis iš jūsų patvirtins kad tai yra labai mažai. Ir tai per visą konsolės gyvenimą, kuris tiesa buvo gana trumpas. Aišku tokie hitai kaip Burning Rubber, Robocop, Batman, yra iki šiol gana patrauklus žaidimai bent jau oldschool geimeriams. Burning Rubber: Robocop 2: Batman: Deja taip ir dingsta geros idėjos.
-
Deja niekaip. Tokie čipai buvo vieni iš pirmujų atsiradusių. Vienintelis išeitis tau - jeigu žaidimas leidžia tai padaryti SAVE prieš disko pakeitimą kad žaidimas galėtų prasidėti iš antro disko. Jeigu žaidimas to neleidžia - ieškoti draugo, kuris galės pakeisti diską ir padaryti tau seivą jau kitame diske. Paskutinis variantas - pakeisti PS2 ar čipą Štai ir visi tavo variantai.
-
Lost Odyssey. Tokio JRPG seniai nesu matęs. Tiesiog įspudingas. Prisiminimai, kurie leidžia apie daug pagalvoti (istorijos iš gyvenimo), tobula kovos sistema ir gera grafika. Superinė siužetinė linija, kuri laiko iki pačio galo. Labai daug sidequests ir įvairių galimybių, taktiniai sprendimai ir pasirinkimai. Viskas tiesiog super. Tokio žaidimo laukiau tikrai ilgą laiką ir nenusivyliau.
-
"But as soon as we have something to say, we will announce it. So, if we can just ask everyone to just be patient, we will give you an answer. But right now we can't say anything. So we just ask for everyone's understanding with that and just ask for everybody to remain patient and we'll let you know." Kolkas Konami sako tik tai. O Snake ant mano PortableID tik kaip dekoravimas dabar deja. Tikėsimes papildysiu ir trofėjais iš MGS jeigu išleis
-
Ankščiau šioje temoje buvo rašyta kad Konami ruošia Patch, kuriame be update bus ir Trophy pack (vat tada bus excuse dar karta pažaisti)
-
Neo-Geo Pocket Color The Neo Geo Pocket Color (sutrumpintai NGPC), buvo 16-bitų spalvota kišeninė konsolė, pagaminta SNK. NGPC tapo paskutinią SNK konsolę. Ji buvo išleista Kovo 16 dieną, 1999 Japonijoje, Rūgpjučio 6, 1999 JAV ir po kurio laiko tais pačiais metais ir Europoje. The Neo Geo Pocket Color buvo sukurta kad pakeisti SNK originalinę monohrominę konsolę Neo Geo Pocket, kuri debiutavo 1998 metais Japonijoje. 2000 metais, po to kai SNK kompaniją nusipirko Japonų kompanija Aruze, NGPC buvo išimtas iš pardavimo JAV ir europoje. Bet laikėsi Japonijoje iki 2001 metų, kur jų buvo parduota daugiau negu 2 millionai. JAV relizas: The U.S. versija NGPC pasirodė 1999 metais eToys portale. eToys taip pat pardavė pirmą partiją žaidimų, kurie dar buvo specialiuose plastikinėse dežutėse. Sistema debiutavo JAV kartu su 6 pagrindiniais žaidimais (SNK pažadėjo 20 iki metų pabaigos) ir kaina sistemos buvo $69.95. Konsolę buvo išleista su pasirinkimų iš 6 spalvų: Camouflage Blue, Carbon Black, Crystal White, Platinum Blue, Platinum Silver, and Stone Blue. Prieš SNK bankrotavimą NGPC buvo išreklamuotas JAV televizijoje ir konsolės buvo parduodamos pagrinde Wal-Mart, Best Buy, Toys R Us, ir kituose dideliuose supermarketuose. Post-Aruze pardavimai 2000 metų Birželį pardavimų likučiai buvo išperkti atgal, nes SNK norėjo perpakuoti ir parduoti juos Azijoje kur sistema buvo labai populiari ir pardavimai buvo dideli. Didelis kiekis tų konsolių pasirodė JAV ir Azijos parduotuvėse 2003 metais. Dažniausiai ejo su 6 žaidimais be jokių dežučių ir instrukcijų. Dažniausiai 2 žaidimai buvo Last Blade ir Faselei!, lurie nebuvo prieš tai išleisti JAV ir neturėjo US dežutės ar instrukcijų.; Bet šie žaidimai buvo išleisti europoje, todel juose buvo implementuota anglų kalba. Palikimas Sistema tapo labiau populiari negu kiti GameBoy konkurentai po Sega Game Gear. Lemtingas faktorius NGPC pralaimėjimui buvo nebendravimas su kitomis firmomis kad sukurti kitus naujus žaidimus, populiarumas tokių GameBoy žaidimų kaip Pokemon, GameBoy Color konsolės populiarumas ir tai kad tuo metų buvo ruošiamas jau Game Boy Advance Techniniai duomenys * CPUs: Toshiba TLCS900H core (16-bit), 6.144 MHz, Z80 at 3.072 MHz for sound. * RAM: 12 k for 900H, 4k for Z80 (shared with 900H). * ROM: 64 k boot ROM. * Interfaces: SIO 1 channel 19200 bit/s, 5-pin serial port. * Resolution: 160x152 (256x256 virtual screen). * DMA: 4 channels. * Colors: 16 palettes per plane, 48 palettes. 146 colors on screen out of 4096 (or 20 colors out of 4096 in monochrome mode). * Sprites: 64 sprites per frame (8x8), 4 colors per sprite. * Scrolling: 2 scrolling planes, 8x8 character tiles (characters matrix shared with the sprites), 4 colors per tile. * Sound: Two SN76489 equivalent (3 square wave tone generators + 1 independent noise generator + direct access to the two 6 bits DAC). * Cartridges: Maximum 4 MB (32 Mbit) with 4 to 16 Mbit flash memory. * Batteries: 40 hours on 2 AA batteries. Lithium CR2032 battery backs up memory and clock. Sistemoje buvo integruotas kalbų pasirinkimas ir jeigu cartridge palaikydavo kalbą, pasirinkta sistemoje - tai žaidimas buvo butent šią kalbą. Laikas, data irgi buvo integruoti ir net, įvedus savo gimimo datą, buvo galima gauti horoskopą. Buvo sukurta įvairių kabelių konsolių sujungimui (net ir NGPC ir Dreamcast pvz). Žaidimai, kurie palaikydavo konsolių sujungimą buvo: King of Fighters R-2 (sujungiamas su King of Fighters '99 Dream Match ir King of Fighters Evolution), SNK vs Capcom - Match of the Millennium (sujungiamas su Capcom vs SNK), SNK vs Capcom - Card Fighters' Clash (sujungiamas su King of Fighters Evolution), SNK vs Capcom - Card Fighters' Clash Expand Edition (sujungiamas su Capcom vs SNK) ir Cool Cool Jam (sujungiamas su Cool Cool Toon). Japonijoje buvo išleistas ir belaidis adaptorius, skirtas tam pačiam tikslui. Buvo sukurtas ir specialus priedas, skirtas MP3 muzikai, bet jis taip ir nebuvo išleistas dėl SNK bankrotavimo ir uždarymo.
-
Vat Kinijoje ir kokybė už tai ir yra kad per pus pigiau. O tikėti ir netikėti yra kiekvieno žmogaus pasirinkimas. Daugelis mano konsolių yra UK ar Japan gaminimo pvz
-
Nedėjau nes dar nebuvo už ką kam nors dėti iš tikro dar. Ir gana mažai tuo laikų buvau forume. Atejau ir žiuriu kad jau turiu minusus privarytus. Štai tokia vat ir situacija.
-
... Nuo prieš tai esančio gražumo ir unikalumo dėl portinimo į XBOX360 neliko nieko. Dabar grafika tapo gana eilinę sprendžiant iš trailer. (Primena labai Lost Odyssey grafiką) Nežinau kaip jums, bet aš taip ir nelikau sužavėtas Lewis dainą - ji maišo ir nesudaro atmosferos. Aišku dar anksti sakyti kaip ji skambės pačiame žaidime, bet prieš ankstesniame trailer buvo kita melodija, kuri tikrai tiko žaidimui. Šita tai kažkaip nepritampa. Dėl muilo operos - pagal kadrus sunkiai spresti kažką. Kiekviename Final Fantasy buvo visuokių momentų. Ir sadness ir grief ir kitkas tai pažiurėsim kas bus aplamai žaidime. Nepamirškime kad patys kurėjai pripažino kad storyline fokusuojamas ant veikėjų emocijų. Vanille personažas tikrai atrodo silpnai ir palyginus su panašio tipo veikėjais (Aerith pvz) nesudaro bent jau kolkas jokio įspudžio. Aišku nenoriu pasakyti iš viso peržiurėto kad žaidimas yra blogas, bet šiuo trailer aš nusivyliau pilnai. Prieš tai labai patiko šis trailer, kuris nors tikrai parodo atmosferą http://www.gametrailers.com/player/ww.game...l-fantasy/57150 Aišku aš net po viso girdėto pirksiu šitą žaidimą butinai, bet jeigu nusivilsiu juo - tai Square-Enix bus baikotuotas visam laikui. Nors manau kad pirksiu ir JAP ir EU versijas. (JAP žaisiu jau po EU kad į istoriją labai nesigilinti, nes deja dar netaip gerai žinau JAP kalbą)
-
Reputacija - nepasitvirtinantis dalykas. UG jau suprato tai. Privaro neobjektyviai minusų pastoviai koks nors idiotas, o pliusą pastatyti negali kur tikrai pagalba gauna. Manau reikia panaikinti reputaciją ir palikti padekas, tik galbut paryškinti juos kažkaip
-
kazinak - aš butent ir TURĖJAU OMENY kad butent PAGAMINTA ĮSPANIJOJE, o ne pirkta ten
-
Netaip supratai. Pastebėjau tiesiog kad YLOD dar lemia kažkodėl vieta, kur konsolė pagaminta. Matyt QC blogai dirba. Mano yra iš Ispanijos ir tfu tfu - jokių problemų.
-
tame ir esmė kad čia jokio neteisėtumo parsisiunčiant nebuvo * Nei Microsoft Windows skaitmeninės versijos (failo) siuntimasis, nei platinimas nėra prasižengimai – iki vartojimo pradžios ir EULA licencijos patvirtinimo vartotojo su Microsoft nesieja jokie santykiai. * Microsoft aktyviai naudoja nemokamo išbandymo principą. Jis dažniausiai būdavo 30-ies dienų, o kai kurios Windows 7 versijos leisdavo nemokamai naudotis iki pusės metų ar ilgiau. Vartotojas iki programos įdiegimo negali patikimai nustatyti, ar jo parsisiunčiama versija tai leidžia, ar ne.
-
Nelamės niekada jie to teismo. Dar vienas skmuo į LANVA daržą. 1/ IP adresai Lietuvoje nera statiniai ir gauti kitą IP gali visai kitas žmogus bet kada. 2/ Kaip teisingai paminėjo neramiBite - parsisiuntimas Windows nera nelegalus. Iki EULA patvirtinimo joks įsipareigojimas negalioja. 3/ IP adresų rinkimas - neteisėti privatumo pažeidimai. Taigi LANVA pati pažeidė įstatymus. 4/ Disclaimer - antipiratinių organizacijų atstovams NAUDOTIS sistemą draudžiama (LANVA atstovai surinko IP adresus, pagaudami juos per TORRENT klientą, kas patvirtina kad jie NAUDOJO sistemą) 5/ Microsoft paneigė davęs leidimą tokiais budais kovoti su NEEGZISTUOJANČIŲ piratavimų (Neegzistuojančių kadangi (žiurėti 2 punktą) 6/ Vartotojo kompiuteris nebuvo tikrinamas, piratavimo atvėjis nebuvo oficialiai užprotokoluotas policijoje ir t.t. Išvada : LANVA FUCKED AGAIN. Svarbu tik kad advokatai geri būtų. Aš pvz po šito teismo atsakymą LANVA duočiau, paduodamas visą medžiagą ir neteisėtus veiksmus kur reikia kartų su įeškinių į teismą.
-
Pagal naujus pranešimus išleidimo data yra April 27th and April 30th Amerikoje ir Europoje.
-
Ne į temą Jau pamokinau šiandien
-
Matau kad veikėjai visgi nusprendė sugrižti prie senos sistemos. Asmeniškai buvau nusivilęs paskutiniu Prince žaidimų, bet žiurint į šitą norisi vėl pamatyti panašų į Warrior Within, kuris tikrai buvo įspudingas. Jeigu kurėjai sugražintu free combat system - būtų išvis super. Kolkas tenka laukti ir laukti.
-
Štai pagaliau matome realių kadrų ir naujų ULTRA + veikėjų. Atrodo kolkas įspudingai Džiugina kad pagaliau bus Zangief Air Combo ir Ryu Shin-Shoryuken
-
Šiandien įjungiu Tekken 6 ir yra update iki 1,03. O su šitą versiją pagaliau atejo Online COOP režimas. Kas nori sužaisti? Ne į temą Dzozas - tu ne į XBOX360 temą žiuri. Prie ko PS3 ir XBL
-
Idomu ir liudna kad žmonės galvoja kad YLOD - tokia pati problema kaip ir XBOX RROD. Tačiau tai scam ir labai apgaulingas dalykas. Kaip rašiau kitoje temoje - reikia pirkti normalų PS3 ir tikrai jokio YLOD nebus. YLOD esmė nera perkaitinime kaip RROD. Kam reikia - suras info tikra o ne youtube scamą.