
Skeith
V.I.P.-
Pranešimai
792 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Laimėta dienų
3 -
Atsiliepimai
0%
Turinio tipas
Profiliai
Forumas
Blogai
Galerija
Video
Skelbimai
Viktorinos
Failai
Gidai
Naujienos
Atnaujinimai
Kalendorius
Parduotuvė
Visas Skeith turinys
-
Taip tikrai taip yra. Ir dežutėje yra Other OS palaikymas kaip viena iš funkcijų. P.S. Dėkui TomasFBR - prisijungiau per PSN
-
Štai ką dar galiu pasakyti Sony dėl to
-
Naujas UPDATE netik NEPRIDEDA naujų galimybių, bet ir išema OTHER OS naudojimą. Pvz man tai SUPER BLOGI ŽINIA, kadangi naudoju Linux Yellow Dog emuliatoriams per TV pažaisti ir šiaip padirbėti su programomis, kurie reikalauja daug resursų (Folding pvz) Taigi gaunasi taip kad po kažkokio nevykelio pranešimo apie tai kad GALIMAS HAKAS PS3 per OTHER OS - SONY jį nusprendė tiesiog užblokuoti. Pvz aš už tą galimybę pinigus mokėjau. Aš suprantu kad SLIM neturi tos funkcijos ir todėl šį modelį neperku. Tėgul Sony tada gražina pinigus už tai. Nes šita galimybė oficialiai anonsuota ir palaikoma, o dabar jie nusprendė taip pasielgti - gėda. Aš asmeniškai naujo UPDATE neinstaliuosiu todėl kol Sony nenuspres sugražinti šias funkcijas - manęs PSN nebematysite. Daugelis žmonių pasaulyje manau pasielgs taip pat.
-
Taip - ta kovos sistema man labai patiko. Deja turiu sutikti su tavimį kad visų privalumų atskleidimas yra gana letokas žaidime. Skaičiau kad tai buvo padaryta dėl Universe level režimo, bet truputi persistengta. Galaxy dėl to prarado taktikos žaidimo pradžioje. Bet dėl keturių val... Nu kažkaip jau per daug tikrai. Nebent tą laiką leisdavai, renkant materialus ir kitką. Sutinku kad su įtraukimų į kovas yra truputi problema. Manę asmeniškai įtraukė kovos muzika - labai jau patiko palyginus su kitais Star Ocean. (Muzika keisis žaidimo eigoje tai dar vienas pliusas didelis). O įtraukimas į istoriją man visai patiko. Nepamiršime kad Star Ocean: The Last Hope yra visos Star Ocean serijos PREQUEL (PRIEŠISTORIJA) taigi kada mes žiurime istorijos intarpus ir kitką - toks jausmas geras apima bent jau manę kada supranti kas buvo prieš kitas Star Ocean (aš visus buvau žaidęs). Tiesiog super.
-
Tada bus tau gera žinia dar kad kuriamas Omikron 2 Manau kažkaip pasidarė tokia tendencija pasaulyje - ko mažiau žaidimų išleidžia kompanija, tai tuo jie geresni. Indigo Prophecy, Heavy Rain ir Omikron kompanijos Quantic Dream - to patvirtinimas
-
Ne į temą Nu kad neprisimenu kad kažkas panašaus kad turėti specialų item buvo reikalinga butinai. Tai kad taktikos ir GRINDING buvo reikalinga gana daug - sutinku pilnai. Beto žaidimas padarytas taip kaip seniau buvo su LOD (Legend Of Dragoon) - sunkus levelių kelimas verčia ieškoti silpnų vietų priešo, skillų naudojimo effektyvumo. Vat čia jau taktika prasideda. Pvz General Kakanas bossas (paskutinis susitikimas) tikrai verčia daug laiko sunaudoti sprendžiant strategija. Beto dar vienas unikalus dalykas šiame žaidime kad jeigu PARTY nors vienas žmogus gyvas - nemirtingieji patys savę atgaivina po kelių TURN. Nu kagi. Perejau (damušiau tiesa sakant) pagaliau šį žaidimą. Paskutinis bossas gana sunkus (tik pirma forma), bet gana idomus. Istorija tuo momentų tiesa sakant labai suklaidino, nera kažkokio supratimo gal. Toks jausmas kad reikėjo viską staigiai užbaigti. Pabaiga padaryta irgi labai staigiai ir kažko truksta. (beje čia vieninteli vieta žaidime kur PAGALIAU išgirsime Leona Lewis dainą) Jausmų sutiksiu kad netruksta, bet nesuprantami dalykai bent man: Žodžių labai daug neaiškumų kaip šiaip buvo pvz spirits within (kažkoks panašumas man istorijos link) Žaidimas paliko tokį nevienareikšmį jausmą. Iš dalies yra geras, bet truksta daug ko... Geresnis galbut už FF XII IMHO, bet vistiek kažkaip atrodo kad FF serija jau nebe ta, kuri buvo iki Squaresoft ir Enix susiliejimo. Aišku matosi kad Cyberpunk tema kažkaip pradėjo jaustis vos nevisur (Enix trademark???) ir labai neglobaliai ir staigiai pradėjo viskas vykti. Tikėsimes nuo Versus daug daugiau. Mano išvada - FF XIII yra neblogas žaidimas, bet neužbaigtas ir su fantazijos ir darbų trukumų. Franchise... Not a game, created with a soul and passion... Unfortunately...
-
Sveikinu Žaidimas tikrai įspudingas. Quantic Dream padirbėjo šauniai.
-
Iš dalies nesutiksiu su scalman. Pvz Lost Odyssey žaidimas - gera grafika, gražus ir nemonotiškos vietovės, kovos magijos ir kitkas. Istorija super, gameplay super. Mistwalker tikrai pasistengė. Reiškia gali kada nori FF XIII šiuo atvėjų tiesiog (pasakysiu rusiškai) - HALTURA...
-
Star Ocean 4 - labai patiko tiesa sakant. Bent jau man asmeniškai šia Star Ocean dalis yra geriausia. Dėl tupo knopkių paspaudimo - nesutinku aplamai. Pažaistum truputi toliau, suprastum apie ką aš kalbu. Labai daug combo, Blindside sistema, kada jau galima Critical daryti tiesiog apeinant priešą tuo momentų kada jis smugioja (Kaip counter) (Kai-kuriems priešams butina naudoti). Istorija SUPER, pasauliai labai gražiai padaryti. Ir kaimai ir aplamai. Nepatiko tik tupi questai a.la. MMORPG (DEJA VU tongue.gif ) ir vėl gi - Disintegration rings sistema. Paskutinį ring galima gauti tik praeinant žaidimą. Bet čia padarytas dalykas gana gerai tame plane kad surenkant 50% trofėjų - nuimamas LEVEL CAP ir galima jau eiti į sekretinį Dungeon, kuriame paskutini bossai jau begioja kaip paprasti priešai nekalbant jau apie kitus. Yra žaidime ir labai sunkių kovų (pvz prieš Phantom kareivius (nespoilinsiu)). Pasirinkimo valdymo labai daug - bet kokį veikėją, nustatymai kokie nori ir taktika ir magijos, skillų pilna kiekvienai situacijai. Nuo pasirinkimų priklauso ir žaidėjai ir istorija. Labai daug sekretinių pabaigų ir žaidimo momentų kada priklausomai nuo to ką duoda bendravimas su kitais komandos nariais. . Item creation irgi labai gerai patobulintas palyginus su Till The End Of Time pvz (nekalbu kad TTEOT nelabai buvo subalansuotas ir kokybiškas, nors ir idomus) Taigi šitas Star Ocean nors ir sulaukė nelabai gerų atsiliepimų iš daugelio žmonių - vistiek man lieka geriausias.
-
Su Crisis Core lyginaus ne pačia istorija, o kaip ji buvo pateikta. Jos dvasia, jausmai, veikėjų vidinis pasaulis ir t.t. Ne į temą Star Ocean 4 - labai patiko tiesa sakant. Bent jau man asmeniškai šia Star Ocean dalis yra geriausia. Dėl tupo knopkių paspaudimo - nesutinku aplamai. Pažaistum truputi toliau, suprastum apie ką aš kalbu. Labai daug combo, Blindside sistema, kada jau galima Critical daryti tiesiog apeinant priešą tuo momentų kada jis smugioja (Kaip counter) (Kai-kuriems priešams butina naudoti). Istorija SUPER, pasauliai labai gražiai padaryti. Ir kaimai ir aplamai. Nepatiko tik tupi questai a.la. MMORPG (DEJA VU ) ir vėl gi - Disintegration rings sistema. Paskutinį ring galima gauti tik praeinant žaidimą. Bet čia padarytas dalykas gana gerai tame plane kad surenkant 50% trofėjų - nuimamas LEVEL CAP ir galima jau eiti į sekretinį Dungeon, kuriame paskutini bossai jau begioja kaip paprasti priešai nekalbant jau apie kitus. Yra žaidime ir labai sunkių kovų (pvz prieš Phantom kareivius (nespoilinsiu)). Pasirinkimo valdymo labai daug - bet kokį veikėją, nustatymai kokie nori ir taktika ir magijos, skillų pilna kiekvienai situacijai. Nuo pasirinkimų priklauso ir žaidėjai ir istorija. Labai daug sekretinių pabaigų ir žaidimo momentų kada priklausomai nuo to ką duoda bendravimas su kitais komandos nariais. . Item creation irgi labai gerai patobulintas palyginus su Till The End Of Time pvz (nekalbu kad TTEOT nelabai buvo subalansuotas ir kokybiškas, nors ir idomus) Taigi šitas Star Ocean nors ir sulaukė nelabai gerų atsiliepimų iš daugelio žmonių - vistiek man lieka geriausias. P.S. Tas straipsnis dar tiems, kurie galvoja kad aš tiesiog principingas RETRO style fanas. Ne - taip tikrai nera. Koks žaidimas yra senas ar naujas man nera svarbu. Svarbu žaidimo kokybė ir dvasia, kurios deja mažai kur dabar jaučiu.
-
Ne į temą Teisingai
-
Sutinku su scalman - turbut šitas MMORPG atneš kažko naujo. Bent to norisi tikėtis.
-
Asmeniškai pražaidęs beveik jau visą žaidimą (Jau tiesiog einu missijas Pulse) (pagal istoriją esu jau gale) galiu pasakyti ką patyriau. Kai kurie FMV intarpai tiesiog nuostabus - su tuo gincytis sunku. Bet istorija pati nesukuria jokių jausmų... Pirma karta toks effektas man FF žaidimuose iš tikro. Labai silpna istorija, veikėjų emocijos ir jausmai kažkokios suvaidintos - kaip nepavykę muilo opera. Pats žaidimų pasaulis labai monotoniškas ir tik kai-kurios lokacijos vertos dėmėsį. Prisiminkime Crisis Core missijas - vat man panašus buvo jausmas kaip bučiu pusę žaidimų varęs po vienodus absoliučiai dungeons. Žaidimas padarytas kaip kovinis - jokio bendravimo, miestų, išradimų (bačkuose items ar panašiai) NERA absoliučiai. Tik eini kaip per STAGE one, STAGE two ir t.t. Tas nuvylė manę stipriai. LINEAR modelis labai jaučiasi. Teleport - LAMEST THING. Neskaitant tai kad nelabai ten ir yra kur teleportuotis. Parduotuvių sistema A.LA. Crisis Core su passkey nuo kiekvieno shop. LAME tiesa sakant man bent, neskaitant kad visas trading vyksta per save points... Eidolon battles - beveik jokios taktikos ir net visi Eidolonai reikalauja to pačio - Build the chains, endure hits, heal the others, blah blah. Nu tiesiog neidomu. Beto kuriant eidolons kažkas per daug žiurėjo transformers... Nu jau labai tuom kvepia Einame toliau: Mušių sistema. Čia S-E reabilitavo savę sukuriant Paradigm Shift. Bet kokio velnio jeigu miršta lideris - GAME OVER??? Suprantu per Persona ten nuo to daug ko priklausė nes Items revive turėjo tik pagrindinis veikėjas. Bet čia... Taktika - taip, dalykas geras. Bet nervina negyvai kada vietoj to kad papraščiausiai Synergist užmestų kokį ENTHUNDER (Kas buvo Cave tame kur Atomos manę supras), Synergist pradeda su Haste, paskui Protect, Shell, Bar kokį nors ir tik paskui PRAŠOME - kai tu galėjai nužudyti priešą per minutę daugiausiai, kova užtrunka iki penkių grubiai. Tuo pačių jeigu lyginti su TALES OF seriją tai čia net ir negalima nei nustatyti prioriteto ar taktinių veiksmų ROLE bet ir negalima atjungti kažkokios magijos ar skillo naudojimo laikinai. Beto užknysa skaninti kiekvieną priešą (AGAIN PERSONA ANYONE?) Beto LEVELING sistema APGAILĖTINA IRGI - paprasta kaip diena palyginus su FFX kur tu galėjai kaip tu nori kurti savo žaidėją. Beto nesamonė kad toliau kelti levelį gali tik po tam tikrų momentų iš kurių paskutinis - WTF - UŽMUŠTI PASKUTINĮ BOSSĄ??? . Tai manę tiesiog primušė vietoj. Beto kovos ant galo žaidimo darosi nerealiai ilgos ir sunkios ir neduodantys nei velnio CP. O kad užkelti nors vieną parametrą CP reikia vln žino kiek. Missijos Pulse planetoje APGAILETINOS - A.La. MMORPG - ateik ten užmušk tą, ieškok kitos, ateik ten, užmušk tą ir vėl tas pats per tą patį virš 60 missijų. Aš perėjau virš 30 jau ir man tai jau taip nusibodo kad negaliu papasakoti, tuo pačių kad missijų kristalai ir monstrai padaryti taip kad visą Pulse išnaršysi tokiais millionais kilometrų begiodamas kad padėsi didelį b`bį ant jų pagaliau. Soundtrack - tikrai neblogas. Irgi negaliu pasakyti nieko blogo. Kovos muzika nuostabi, kiti soundtrack irgi. Overall - Pasistengė padaryti kažką o išėjo pusfabrikatinis hybrid. Apgailėtinai atrodo net prieš Crisis Core, kuris irgi tikrai nėra tobulas. Bet ką padarysi. Turime ką gavome. Square - good, Enix - good, S-E - shit . Shame... P.S. Dar pamiršau pridėti kad datalog nuknystas iš Star Ocean (ENIX signature maybe ? ) Taigi mano išvada. Tai žaidimas ir pusę velnio JRPG žaidimas. BET TAI NE FINAL FANTASY, už ką mes tai mėgstame tą seriją. Laukiame Versus kaip paskutinį viltį... (Bent jau aš)
-
Iš tikro Spectrum buvo pati pagrindinė mano žaidimų konsolė iki pat 1996 galvoju. Pirma kartą susipažinau su šią konsolę kompiuterinėje, kur jie stovėjo. Tarp žaidimų esančių ten buvo Cybernoid (рус. Киберноид), Beyond The Ice Palace (рус. Подземное царство), Soldier of Fortune (рус. Искатель), Saboteur (рус. Разведчик). Visi jie buvo RUS versijos ir sugebėjau surasti iš tu žaidimų tik išvardintus. Kiti buvo: Битва в космосе, Детектив, День смерти, Бармэн. Paskui įsigyjau pats 48k modeliuką, o veliau ir 128k. Deja jų jau nebera - sulužo nepataisomai. Buvo žaista tikrai labai daug. Žaidimai turėjo dvasę ir buvo sunkus bet įdomus, pvz Elven Warrior, Batman, Xybots ir daugelis kitų Jeigu kažkam kyla klausimas kokias aš konsoles turėjau tuo laikų - tai tik buvo Atari 2600, Zhiliton, Sega Genesis ir Spectrum. Juos turėjau butent savo auksiniais laikais LT.
-
Sega Nomad The Sega Nomad (Dar yra vadinama Sega Genesis Nomad arba tiesiog Nomad) buvo portatyvinė konsolė, kuri buvo parduodama Šiaurės Amerikoje ir žaidimų mediumas buvo Sega Mega Drive/Genesis kartridžai. Sistema buvo panaši į Japonų Sega Mega Jet, bet turėjo savo ekraną, (Mega Jet konsolei buvo reikalingas monitorius) kuris buvo spalvotas ir gana nemažas. Nomad niekada nebuvo išleistas PAL territorijoje (Europa, Australia), nors konsolėje buvo įdiegtas PAL/NTSC jungiklis motininėje plokštėje. Nomad buvo išleista Japonijoje tik po didelio laikotarpio kada Jet jau buvo parduota gana daug kopijų. Nomad viena iš nedaugelių Sega konsolių, kuri gali paleidinėti beveik visus žaidimus, nepriklausomai nuo jų regiono be jokio adapterio. Šios konsolės kodinis pavadinimas buvo project Venus, nes per Sega kompanijos politiką visi projektai turi kodinius vardus, susiję su planetomis. Išleidimas ir funkcijos. Sega išleido Nomad 1995 metų Spalio mėnėsį ir kaina jos buvo 180$. Parduodama kaip poratyvinė Genesis konsolė Nomad buvo visų pirma Mega Jet konsolės evoliucija. Kada Mega Jet neturėjo ekrano ir jai reikėjo dar ir AC adapteriaus, Nomad turėjo savo ekraną ir pakraunamą bateriją kartu su dar galimybę įsidėti šešias AA tipo baterijas, kas daro Nomad pilnai portatyvinę, o ne tik maža žaidimo konsolė. Dar jeigu kalbėti apie patobulinimus tai Nomad turėjo dar A/V išėjimą, kuris leisdavo prijungti konsolė prie televizoriaus, naudojant A/V kabelį. Viena iš įdomiausių funkcijų Nomad konsolės buvo tai kad ji leisdavo vienam žaidėjui žaisti ant Nomad konsolės, o kitam per televizorių vienų metų. Pačios konsolės pultelis kontroliavo pirmą žaidėją ir apačioje konsolės buvo įejimas dar vienam pulteliui, skirtam žaidimui dviese. Taigi Nomad gali buti naudojama netik kaip portatyvinė bet ir pilnavertė paprasta naminė konsolė su daugeliu žaidimu. Problemos Nors Nomad ir sulaukė gerų atsiliepimų dėl savo funkcijų ir labai gero ekrano, konsolė turėjo problemų su Sega Mega Drive konsolės papildymais, tokiais kaip Sega Mega CD, Sega 32X ir Power Base Converter. Nors jie ir buvo palaikomi technologiškai - jų paleidimas reikalavo išorės perdarymo arba specialių konverterių naudojimo. Nomad tikrai turėjo tais laikais įspudingus technologiškus duomenys, labai gerą ekraną su pilnu apšvietimu ir palaikydavo daugiau negu 600 žaidimų jau išleistų nekalbant jau apie esant pilnavertė naminė konsolė. Bet Nomad buvo gana nemažo dydžio ir baterijos palyginus su GameBoy pvz ilgai nelaikydavo. Akkumuliatoriai miršdavo gana greitai ir naujas kainuodavo apie $79. Pakraunamos AA baterijos buvo nenaudojamos dėl srovės problemų. (Ni-Cds duoda 1.2V vietoj 1.5V , kurias duoda paprastos alkaline baterijos, ir dar reikalavo pilno iškrovimo prieš pakraunant vėl; Ni-MH AA baterijos nebuvo pasiekiamos tuo metų. Net ir po kainos kritimo $100 konsolė nesulaikė didelio palaikymo kad tęsti gamybą. Kada Nomad buvo išleista - Mega Drive gyvybė jau beveik buvo baigta - jau pakeitė ja tokios sistemos kaip Saturn, Playstation ir beveik pasirodęs Nintendo 64, ir per bitų kovą niekam jau buvo neįdomios 16-bitų eros žaidimai. Beto žaidimas X-Men reikalauja iš žaidėjo paspausti RESET kad testi žaidimą. Deja ant Nomad jums to padaryti neišeis kadangi RESET mygtuko Nomad neturi. Techniniai duomenys Processor: Motorola 68000 16 bit processor running at 7.67 MHz Co-processor (Sound Controller): Zilog Z80 8-bit at 3.58 MHz Memory: 156KB total - 64 KB Main RAM, 64KB VRAM, 8KB Sound RAM. 20 Kb ROM Display Palette: 512 Onscreen colors: 64 Maximum onscreen sprites: 80 Resolution: 320 × 224 Sound: Yamaha YM2612 6 channel FM, additional 4 channel PSG. Stereo sound. Also Texas Instruments SN76489 PSG (Programmable Sound Generator) Display: Integrated CSTN LCD at 320 x 224 Power Rating: 9V 850mA (same as Genesis/Mega Drive model 2) P.S. Pats kolkas Nomad neturiu bet kadangi forume buvo kalbos apie Sega portatyvines konsoles - nusprendžiau aprašyti
-
Hokuto No Ken 2 (US - Fist Of The Northern Star) - čia antra dalis. Pirma nebuvo ant tiek populiari Lietuvoje.
-
Iš tiesų tokių konsolių buvo keleta. Sega Nomad: Sega Game Gear: Sega Mega Jet: O grižtant prie temos - patariu nusipirkti GBA SP kol neužaugs - konsolei tinka ir GB ir GBC ir GBA disketes ir kaina labai ir labai nedide. Beto jeigu konsole kur nors padedama - jinai yra uzlenkiama kad ekrana nesubraižytų. Beto ten yra jau įkraunama baterija ir laiko ji gana ilgai. + jau yra ekrano apšvietimas kad vaikai negadintų akių irgi jeigu kambaryje nepakanka šviesos. Ateityje nusipirktum jau geresnią konsolę, atsižvelgiant į poreikius. DS kaina gana tokia nemaža ir kadangi DS naudoja Touchscreen gali atsitikti kad greitai jį sulaužys vaikai (paspaus ant jo stipriai ir bye bye)
-
Paskutinis toks projektas, kuris vadinosi Cross Edge buvo grynas shit (IMHO). Jeigu vėl bus tokio pačio tipo - net nevertas demesio geimas mano manymų. Kolkas atrodo bent jau kaip eilinis Gust kurinys (Atelier ir panašus)
-
Turbut, turbut. Grišime prie čipų. Bet kas žino - sukurs kitą softmod ir toliau bus viskas gerai. Jeigu vieną kartą rado exploit - tai į priekį.
-
uhum. Linkiu sekmės jį surasti iš pradžių Top Loader yra gana retas ir kad jį pamatysi Ebay - nedažnas atvėjis. Ir kaina trigubai didesnė yra
-
Originalių NES konsolių Lietuvoje beveik nebuvo dėl FAMICOM klonavimo. Per visą gyvenimą tik du esu matęs ir nei karto diskečių nemačiau. ON TOPIC - ebay normali kaina nuo 30 iki 200 svarų (200 - Deluxe set jeigu pilnas ir geroje kondicijoje) Kur pigiau - ten dažniausiai nepakeistas connector, o tai papildomi tie patys dvidešimt svarų. Jeigu connector nepakeistas - konsolė dirbs aišku, bet kol paleisi disketę - tai teks pasiknysti. Šiaip NES - išskyrus šitos ligos, labai gera konsolė ir kad ji sudegs, gali nebijoti. Tarnaus ir tarnaus dar.
-
Man tik iškilo vienas klausimas - SQUARE-ENIX ... To nelabai supratau iš tikro. Bet sprendžiant iš trailer ir interview žaidimas tikrai turi buti idomus. Turėtumėme sužinoti kaip atsirado tokie kaip Anne Navarre ir panašiai. Tuo pačių jeigu kurėjai sako kad nori daugiau padaryti jį panašesnį į pirmą dalį - SUPER. Kadangi esu Die-Hard Deus EX fanatas tai labai laukiu šio žaidimo (nors paskutinių metų jau atrodydavo kad project eis į "Forever" gretas)
-
Kažkur apie 4 val. Teko grižti į Hassan's shop, nuo jo daryti jau Perfect Crime, o po to jau užtrukau gal valandą su puse prie kitų jau.