Tu jeigu nieko nenutuoki apie varyklius gal geriau tada isvis nieko ir neberasyk, kraupus vaizdas susidare apie tavo supratima palyginimuose VECTRA C su MONDEO TDDI/TDCI varykliais, as asmeniskai nelyginu skirtumu kiek procentaliai sugenda fordu ir kiek opeliu apemant siuos varykliu tipus, TDCI amzinos problemos su purkstukais(forsunkem) mazesniuose miestuose niekas net neapsiima tvarkyt su rimtesnem ju varyklio bedom, paskutinis mano toks tvarkytas varyklis man kainavo 1200lt (gyvenime nebepirksiu fordo ir niekam nelinkiu(fordu faai tik nesusireiksminkit cia tik mano asmenine nuomone)), VECTRA C 2.0DTI ir 2.2DTI didzaiusia problema kuri gali atsitikti tai nustips kuro siurblio elektrine dalis (mechanine irgi buna stimpa bet labia labia labia retai) tvarkimas iki 300lt 1.9CDTI varykliai absoliuciai neproblematiski niekas labai nebira, nelaiko mechanines 6 pavaru dezes, amzina problema su dezem kainuoja deze nemazai ~1000lt, opeliu automatai visiskai NELAIKO, jeigu kitos bet kokios automatines dezes remontas 500euru tai opelio 700euru ir daugiau, ten apie pasatus ka rasai tai net nesigilinsiu nes isvis juokas ima nuo kada VW 85kw(pampaduzinis varyklis) geriau uz 66kw/81kw(be tepalo vaziuojanti ir nebiranti) varykli? MANO isvados tokios FORDUI - NE, VECTRA C 2.0DTI arba 2.2DTI tik mechanine, PASSAT jeigu B5 tai tik 81kw jeigu B5+ tai tik 96kw Labiausiai pritariu @DOZY del BMW E46, maziausiai turintis "ligu" automobiliai, pats ju turejas per visa laika gal kokiu ~15, tiek coupe tiek sedanu tiek universal, su nei vienu neturejau jokiu rimtesniu bedu, praktiskai viska zinau apie juos nuo a iki z, kainos nesikandzioja tikrai nes yra gana populiarus automobilis, nesunkiai iperkamas ir gerai atrodantis, tikrai geriau nei Mondeo ar Vectra ar pasatas, tai tiek siam kartui...