Compact
Priklausomi-
Pranešimai
161 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Laimėta dienų
49 -
Atsiliepimai
0%
Turinio tipas
Profiliai
Forumas
Blogai
Galerija
Video
Skelbimai
Viktorinos
Failai
Gidai
Naujienos
Atnaujinimai
Kalendorius
Parduotuvė
Visas Compact turinys
-
Iš albumo: Driving Sim PT2
Nuotraukoje matyti žaidybinis vairo mechanizmas OSW SW20. Labai nudžiugino 28-day orderis ir žinutė, kurią gavau 28ntą dieną paupgreidino už, kaip sakant, dyką. Tai turbūt brangiausia kūrinio dalis -
Iš albumo: Driving Sim PT2
nuotraukoje matyti į kėbulą sudėti žaidybiniai pedalai. teko gerai apypjaustyti dugną, gal nelinks dabar iš išorės apskardint ir bus galima kilimą klot, daryt saloną. kitą savaitę osw 20 atkeliauja, bus irgi ką paveikt -
Iš albumo: Driving Sim PT2
Nuotraukoje matyti pedalai Kaip minkius tik g25 pedalus, tai šitie jaučias kiek kitaip -
-
Iš albumo: Driving Sim PT2
Idėjau spyruoklę, kuri sugrąžina kėbulą į centrą, ko pasekoje sumažėja inercija ir drebėjimas atsimušant reduktoriaus dantims keičiant kryptį. Deja stiprios (nuotraukoje lyg 2mm, o norėjau 4mm) spyruoklės įtempti neišeina, nes paprasčiausiai trūksta variklio jėgos. Alkunei nukeliavus apie pusę atstumo į vieną pusę ir sustojus variklis nebepajėgė pradėti judėti toliau į ta pačią pusę. Variklis laiko apie 40 laipsnių, which is nice. Smagu matyti limitus. Įdomu, kas bus toliau, kai apsikraus svorio (sparnai, kapotas, buferiai ir t.t), bet manau kad šiai ašiai tai daug įtakos neturės. Reikia apgalvot sekančio komplekto galingumą Šiai ašiai beliko į vietą įstatyti hall sensorių. Taipogi reikėtų termo rėlės ir ekranuoto kabelio. Šią/kitą savaitę turi pareit pedalai ir vairas, kurio dabar trūksta, kad but galima parengti variklio skyrių Apačioj gifas -
-
Taaip, gana ilgai daros, viskas atsimusa i laika (puse metu salta, tuo metu vertinga reikala reik nestis i vidu, nes supelys, o paskui vel sudejinet viska atgal ir darbas nuo 8 iki 5 ir visi kiti gyvenimo reikalai, konstruot nebedaug lieka) ir pinigus aciu kad laukiat, laikinat, padeda noretusi si hobi i veikla paversti, viskas daug greiciau darytusi. Bedarant zinoma norisi vis daugiau, jeigu ateitis leistu tai noretusi prideti ir g-seatus ir platesni motion
-
Iš albumo: Driving Sim PT2
Nuotraukoje matomas variklis, reduktorius, jam padaryta ašis ir paprasta 5mm alkunė. Liko pasidaryti kelias smulkmenas, tada prisegti du šarnyrus ir matuotis reikiamą atstumą. Savaitgalio pradžioje pasisekė greičio lenktynėse ir užsisakiau ProtoSimtech PT2 pedalus. Taip pat gegužę atkeliauja OSW V2 20nm DD vairas. Pačiam vairui naudosiu e46 smg sport vairą su pavarų permetimo mentelėmis, kurias neseniai paverčiau į mygtukus. Dėl gtsport ps4 dar vilčių neprarandu, galima matyt apejimu, kaip suderinti įrangą su pačiu ps4 kolkas- 5 komentarai
-
- 12
-
Iš albumo: Driving Sim PT2
Paveikslėlyje matomi dažnio ketiklis, "control boxas" ir variklis su reduktoriumi. Apačioje - gifas Pagaliau viskas susijunge ir nustatymai atitiko vienas kitą. Galiu judinti variklį tiek su testiniais mygtukais, tiek su hall sensoriu. -
Iš albumo: Driving Sim PT2
Artėjant šiltiems orams ir galimybei pasidaryti judantį kėbulą, laikas visiškai sutvarkyti laidus. Nuotraukoje matyti mini atx dėžutė, lazeriu išpjauti org. stiklai su jungčių skylėmis. Taip pat ir AMC1280USB controlleris (raudonas), skirtas perduoti signalus dažnio keitikliui, kuris ir judins variklį. Plokštė valdo iki 6 DOF, turi mažiausius 1ms lagus ir gana plain simple, palyginus su zero tutorials arduino+pwm->0-10v converteriu. -
Iš albumo: Driving Sim PT2
Paveiksliuke matomas 1,1kW 4 polių 50hz variklis ir PMRV90 270Nm reduktorius. Palyginimui langų valytuvų motoriukas Dviejų savaičių bėgį turėtų dažnio valdiklis atkeliauti ir iš ibėjaus PWM -> Analog 0-10V, kad būtų galima su arduino valdyti. Būt smagu nesusvilinti! -
Iš albumo: Driving Sim PT2
Pasiskaitinėjus giliau apie variklius, jų valdymą ir galų gale nusprendus, kas per velnias judins agregatą ir kol dar nespaudžia šaltis, galima ir preliminarias variklių platformas pavirint. Apatinė platforma laikys variklį, kuris sukinės aukštesnę platformą su kėbulu ir kartu ant jos stovės kitas variklis, kurio alkūnė judins kėbulą aukštyn/žemyn. Judinimo darbą atliks trifaziai AC varikliai - iš vienos pusės gerai, nes jų ir jiems skirtų dažnio valdiklių apstu Lietuvoje, bet iš kitos - darbas su 220/400V, o ne su 12/24, tad teks pasirūpinti įžeminimu. Taip pat ateina laikas pagalvoti apie spyruokles, kurios padės varikliui žaisti su energija staigiai keičiant kryptis (centravimas). Tikslų reikiamą niutonų skaičių apskaičiuoti gana sudėtinga, manau pasukimui pradėsiu su 1,5kw 6polių 1000rpm varikliu ir 1:30 reduktoriumi. Vėlgi, kadangi prekės LT, bus nesunku variantus pasikeisti. -
Iš albumo: Budget DIY Racing sim
Sujungiau pasibandyti laidus motoriukų judinimui. Motomonsterį aprengeriau decent cooleriu, šale arduino. Maitinimas - 350w 30A 12V LED blokas, nors vėliau radau, kad serverių 12V 575w 47A maitblokiai kainuoja tiek pat, ateityje žinosiu, gal kam naudinga info taip pat Motomonsteris turėtų atlaikyti iki 30A srovę (peak), kas yra du fūros ar autobuso valytuvų motoriukai, kurie (abu) turėtų duoti apie 20nm (gal nusišneku) galios, kas turėtų pakakti lygsvaroje pajudinti pitch (gazas/stabdis) ašį. Yaw (sukinėjimo) ašiai reikės galingesnių motorų, ir daug daugiau motomonsterių, nes 30nm+ motorams vienas iš jų pataps Hbridgu. Tad nice pamokėlė prieš rimtesnį darbą. O dabar pasibandyt sujungt arduino su x-sim ir pasibandyt motoriukus P.S. neleidžia daugiau kaip 50foto kelti, gal kas žinot kodėl? Nes reikia trinti senas, kad įkelti naujas, dėkui -
Iš albumo: Budget DIY Racing sim
Pasibandinėjau, gana nesunkiai susijunge. Atbulinio bagazines srityje dedamų žibintų dar neturiu, tad plikai. Kažkada kažkas klause, ar įsijungia, tai atsakymas - taip apaćioje gifas. Priekiniams žibintams galvoju tiesiog tuos "angel lights" or whatever lankelius panaudot, kad vaizdas butu, o ne spiginimas -
-
Iš albumo: Budget DIY Racing sim
Meanwhile - sukrovus duris, sėdynes, atsisėdus žmogui pasikeitė svorio centras ir puikiai pasidarbavo "bėgiai", galima pasireguliuot. tuo metu apsikrovė Yaw (sukinėjimo) ašis, gana sunkiau pasukti gargarą, bet didelė to priežastis pagalbiniai, guminiai, kampiniai ratukai, kurie kiek sukiužo (tik 20kg laiko), tad teks juos pakeisti į plastmasinius ir dar tiksliau pareguliuoti aukščius. Vykdant temą "No more toy-ish" pavyko rasti europinį panelės rėmą - reikalai sustojo į vietas, daug mažiau pačios panelės klibėjimo (nors ji jau apdrožta, bus keičiama į kitą). Tuo pačiu pavyko pritaikyti ir E36 vairo kolonėlę - tiks vairai nuo e36/e46/e90, normaliai veiks posūkių svirtelės atmetimas, geriau įsidės skydelis, o svarbiausia mechanizmas stovi vietoje kaip reikalas ir nebereikės bijoti įlipti/išlipti iš automobilio nenuplėšiant juokingai priklijuoto vairo mechanizmo. to pasekoje kolonėles kitam galui išsikišus laukan iš salono teks kiek apipjaustyt lanžeroną ir porą skardų, padaryti "adapterį" ir gal ateityje jungti prie "kompaktiškesnio" ir gana brangesio direct drive motoriuko. dabar laisvalaikiu laidus dedu į gofrus, laukiu atkeliaujančių arduino mikruškių, lempučių (galinėms automobilio lempoms). spėju nebedaug kas šiais metais garaže vyks, namie bandantis geriau suprasti motoriukus -
Iš albumo: Budget DIY Racing sim
Daug laiko reikalauja aukscio reguliavimas:) yaw axis jau turi papildomus ratukus, galima ilipti masinon nebinant apvirsti. Dabar bandysim akseleracija/stabdis ašį pastatyt į vietą ir kažkaip sumastyt reguliuojamą tempimą kintant svoriui, sėdibt vienam arba dviem žmonems. Turbut refuliuojamaos įtempimo spyeuoklēs -
Jo, atvertus buvo keista, kad taip aukstai. Aukščio nezinau, bet jo tikrai sumažės apie 10cm pakeitus ratukus į "ašinius" ir suvirinant vidurinį aukštą, o ne dedant atramas vieną ant kitos. Dar būt galima plonint ašinį vamzdį, bet manqu neverta kol kas kad ir laiptukas įsėdimui galų gale. Dabar labai patogu prieiti ir dirbti toliau
-
-
Iš albumo: Budget DIY Racing sim
Skaitau sioks toks etapas baigtas. Tolimesni darbai aiskus - sutvirtinti apatini rema, sutvirtinti per pagrindiniu siju suvirinimus, deti papildomus ratukus. Kol kas judinimas stebinanciai lengvai https://media.giphy.com/media/l0MrE8Zfxl5fhB5FS/giphy.gif -
Iš albumo: Budget DIY Racing sim
Matyti ir apatinė kostrukcijos dalis. Užmoviau paprastus ratukus, kad lengviau but judint dabar atsivrsti agregata ir sujungti guolį -
-
Greičiausiai priklauso nuo to, kokios jėgos pasukimui reikės ivairiai galima sužaist, reduktorius? Alkūnė? Pagal fiziką pačiuose automobilio galuose, o gal net už jo judėjimą xsimulator forumiukuose labai išradingai panaudoja ne superinio galingumo varikliukus ir žodis "sukinas" mažybinis, "pasukimas", kelių laipsnių