Suprantu tavo požiūrį ir nuomonę, tiesiog tu žiūri iš savo pusės o ne realią globalią situaciją. Free to play žaidimai su microtransactions generuoja daug daug didesnius pinigus, nei story based single player žaidimai, kuriuos kaip tu minėjai žmonės taip mėgsta ir kuriuos tokie, kaip EA "suvaro". Tie žmonės visoje rinkoje yra mažuma ir sugeneruoja labai nedidelę viso pelno dalį, dėl to viskas taip keičiasi ir atrodo, kad EA, kaip kokia blogio imperija viską daro blogiau nes taip nori, noru čia nėra, yra rinka prie kurios prisitaikoma. Jie yra akcinė bendrovė atsakinga akcininkam ir jie negali pasielgti kitaip, kai Viscreal pradėjo kurti tą Star Wars žaidimą, dar nebuvo viso microtransactions ir loot box bumo, praėjo pora metų, rinka pasikeitė ir EA primdama finansiškai teisingus sprendimus, naikiną tą studiją su tuo žaidimu, tam jog būtų perkurtas į dabartinės rinkos reikalavimus atitinkantį žaidimą. Aš beveik įsitikines, jog po kokių metų didžioji dalis žaidimų bus free to play su microtransactions, nes tiesiog traukinys jau pajudėjo ta puse ir kito kelio nėra. Kaip pvz. Fifa 17 praeitais metais, vien iš microtransakcijų uždirbo 600mln$, neturėdami praktiškai jokių išlaidų. Dėl kitų kūrėjų ir leidėjų, tai tiesiog jie atsilieka, Square Enix jau įkūrė atskirą padilinį būtent šiai free to play/microtransactions/loot box ir t.t. rinkai, Kitos kompanijos seka iš paskos. Kaip hardcore geimeris aš norėčiau jog viskas eitų visai kita linkme, labai tikiuos, kad aš klystu, bet tai nėra tik mano nuomonė, tą patį šneka ir didžioji dalis žaidimų rinkos analitikų. Žinoma forumuose verda š****, kaip ir mes dabar diskutuojam, bet tokiuose forumuose dažniausiai diskutuoja hardcore geimeriai su didele patirtimi, o deja mes esame visiška mažuma žaidimų rinkoje.