Javelin

Maniakai
  • Pranešimai

    1.301
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    132
  • Atsiliepimai

Visas Javelin turinys

  1. @WirmiS, aš taip pat prieš fanboizmą ir kitų žmonių puolimą dėl jų išsakomos nuomones, kiekvienas turi į ją (nuomonę) teisę. Taip gali turėti kiek nori konsolių ir PC. Bet kaip tau paaiškint, Sony iki šiol lieka tiesiog geresnė KONSOLE, butent konsole, o ne apvilktas į patogia formą PC, kurį tu gali pastatyti prie teliko. Aš galvočiau kad SeriesX vieta labiau yra ant stalo prie monitoriaus, o ne svetainei prei tv. Nes jis kaip pc pakaitalas žaisti už savo 500-600e yra fantastiškas pasirinkimas, nes tokio galingumo PC už tokius pinigus, net sapne negausi, vien vaizdo plokštė kainos 700-800e. Tai va, kaip ten be būtu su PS5 tu iki šiol gauni tikra console nextgen, o su Boxu praupgraidintą PC. MS net nelabai įdomus tas XBOX, jiems tiesiog reikia kad tu pirktum Gamepass, o ant ko žaisi pofig, nors ir ant telefono, va ko jie siekia. Sony kokie jie be butu iki šiol tiki konsoliu kartomis ir exclusivais šitame servisu pasaulyje ir tai nėra blogai, nes žmonės visgi labiau vertina originalius daiktus, kur negal igauti kitur, o ne masinius. Pagal mane MS, tai DIDŽIŪLĮ promaxa padarė, kad paleidus Boxą, nesugebėjo nei vieno exclusiv paleisti. Bent būtu savo tą kosminį kareivį ir kokį Scorn paleidę, tai gal jų konsolių ir pardavimai būtu kitokie.
  2. @WirmiS, aš tai galvoju kitaip. Pirmas dalykas, skirtumas tarp SeriesX ir PS5 paklausos yra ir mano nuomone toliau liks didžiulis. Vien tas kad nors ir brangiai (bet ne už 1k eurų), Boxa gali oficialai su visom garantijom gauti ir dabar (nors ir šiandien ir ne tik gameroom), o PS5 niekur ir neperkur. Pabandyk. Antras kam man konsole, kuri artimiausius 2 metus turės tik 3rd party žaidimus ir ne vieno ekskliuzivo. Kai galiu gauti konsolę, kuri turės tą patį ir dar kelis gerus ekskliusiv tuo pačiu metu. Trečias dėl DualSens, tai tikrai naujas dalykas, dėl 3rd party nežinau, bet visi ekskliuzivai, o jų bus nemažai tikrai palaikys. Pats 2jų next gen konsolių nesiruošiu pirkti, nematau prasmės. Visa biblioteka PS4, tai lauksiu 5. P.S. Impuls triggers buvo jau ant Xone, bet jų dėja išskyrus Forza niekas iki šiol nenaudoja, o gaila. Tikios su Dualsens bus kitaip.
  3. Dėja manau kad "lengvai" dar negreitai PS5 bus prieinama, net dėl pavasario nesu tikras, gal vasara. Kiek girdėjau net gimtoje Japonijos rinkoje, kurią dabar Nintendo pagal pardavimus yra užvaldę, PS5 tokiom mizernom partijom paduota, kad juokas. Pas jos matyt arba gamybos pajėgumų dar negana arba AMD chipų mažai pristato arba ir tas ir tas. Aš tai tiesiog visai nusiraminau dėl to noro gauti čia ir dabar (nors jis tikrai buvo) ir dabar ramiai gyvenu, džiaugios gerai veikiančia PRO, peace of minde? P. S. Jeigu tikrai yra sustabdyta PRO gamyba, atlaisvins pajėgumus, tai gal kovui balandžiui ir prištampelios galu gale?
  4. Jeigu kam įdomu, tai per pirmas 10 dienų nuo relizo CD Projec pardavė 5 mln. kopijų (čia minus refundai). Preorderių buvo 8 mln. (koks hypas?), taigi iš viso 13 mln. Info 3D News.ru
  5. @Starro, gerai čia pavarei, Ačiū?
  6. @Jeisonas, dėl Easy, tai nematau prasmės, tai gi galu gale ne filmą žiūri, o žaidį, nes visgi dalį žaidimo pojučio sudaro sudėtingumo lygis, nes jeigu na nežinau preišininkas stovi ir vos ne pasyviai laukia kol tu jį nušausi, tai koks čia malonumas. Arba kai resursų tiek kad nėra prasmės kažaką tai papildomai daryti kad svarbius kokius gauti. Dėl Hardo tai pilnai suprantu kitų žaidėjų logika, nes jeigu tu nesi koks Souls fanas, tai normaliose žaidimose tikrai irgi būna tokios situacijos, specilaus sunkesnį momentai, bosai, kai tikrai ant hard realaiai reikia vargti, o jeigu dar prieš tai kokią neteisingą taktiką buvai pasirinkęs, tai dali žaidimo peržaist. Vis dėl to turi būti fun, tai kodėl tuomet nepasirinkus normal ir pereit. Pvz. atsimenu pimame TLOU buvo toks momentas ar jau patekus į miestą pas kitą draugą kontrabandininką ar po jo kai ant Hard daug vargo turėjau.
  7. @Džekeris, panašiai ir galvoju, @Lonsdale irgi gerą originalią ištrauką pateikė. Taip man irgi patinka kad jie stengiasi ir operatyviai leidžia patchus, nes visą tai daro eiliniai darbuotojai praktiškai šventinio laikotarpio metu, kai turėtu būti su šeimom ir džiaugtis premijos (lygtais žadėjo jiems išmokėt nepriklausomai nuo nieko). Ką tik pasižiūrėjau Analista deBits 1.04 ir 1.05 palyginimą, tai grafika dar labiau pagerėjus, net ant base PS4 jau visiškai nėra bliuro ir detales aiškesnės. Ant PRO tai išvis vos ne PS5 grafika tik su 30 fps. Kas nėra stebėtina, nes realai 5 ir leidžia 4 versiją per backwards compatibility. Na kai pradėsiu Cyberį jau bus sutvarkytas, o gal per stebuklą ir PS5 jau pavyks gauti (kitais metais)?
  8. @Džekeris, @Soujiro, aš ne game industry žurnalistas, bet iš logikos galvoju kad realūs Cyberpunk darbai prasidėjo ne ankščiau 2016 metų. Pačios idėjos apie žaidimą taip galėjo būti ir 2012 ir 2013 m., bet tikras developmentas ne ankščiau negu buvo galutinai baigtas Witcher 3 kūrimas ir ji buvo likę tik polišint, o Witcheris kaip žinoma išėjo 2015 m. Jie tuo metu dar nebuvo tokia didelė kompanija (ir dabar dar nėra) kad galėtu tuo pačiu metu developint 2 AAA lygio projektus, bamba plyštu. Taigi Cyberis tikrai buvo kūrimas tik nuo kokiu 16, anksčiausiai 15 metų. Taigi jis nuo pat pradžių tikrai buvo kūriamas jau praėjusios kartos konsolems. X One ir PS4 praktiškai ka ti ka tik buvo išėję, dalis išleistu žaidimų dar palaikė 360 ir 3. Dar įtariu kad projektas galėjo papulti į taip vadinama developmnt hell ir galėjo būti kardinaliai perdaromas 2018 m. (pagal tai ką jie pridirbo labai panašu, dėl to nieko nespėjo ir vis atidėliojo, nes jeigu reikėjo kodą iš pagrindų perrašyt ir keist koncepciją, tai jau ne baika. Manau kad būtent to metu jis iš RPG, kas pvz. vis dėl to yra Witcheris, nežoiūrint tai kad nėra personažo kūrimo, patapo beveik linijiniu Action/RPG. Ir pagal mane jie iki šiol nemoka kurti normaliu konsoliniu versijų ir vis dar lieka PC gamedeveloperiai. Jie ne kurė jo ateities kartai, tai nesąmonė. Jie kurie ji PC, ipratę kad kūrimo eigoje pas žmonės pasikeis bent 2 vaizdo plokšių kartos (kas 2 metai), ir tuomet žaidimas padoriai eis ant išleidimo laiko geležies. Konsoliniai developeriai daro visiškai atvirkščiai, žaidimas pirmiausiai yra kurimas kad normaliai veiktu ant silpniausios geležies ir po to jau išnaudotu galingesniu platformų galimybės, o ne atvikščiai.
  9. @Ainaras1986, galėjo gauti ne 200, o visu 450 pelną, nes čia buvo bundle, pati konsole ir toliau kainavo 550e. Visus preidus jeigu labai norėtu galėtu parduoti -10e nuo kainos ir nupirktu, bet čia taip, pastebėjimas. Aplamai tokia situacija yra susidariusi dėl nežmoniško pasiūlos neatikimo pakalusai. Nes jeigu jų (konsoliu) būtu kiek nori už rekomenduotą kainą, dalis žmonių gal net ir neskubėtu pirkti kol nėra daugiau tikrų next gen žaidimų. Realiai tikro vis dėl to dar nėra nei vieno, net Demons Souls, nors ir ofigennas, bet remasteris. Visas game dizain, levelai lygiai tie patys. Praktiškai kiek supratau, vieno nuolatinio labai ilgo koridariaus tasa, žaidimas visgi metuose. Čia kaip demke kokia grafika gali būti ant PS5. P.S. Įdomias žinias ką tik išgirdau iš Youtube IXBT games kanalo, kas gerai suprantat rusiškai būtinai pažiūrėkit, vyrai gerai pavaro, jie pvz. gal vienintelai savo blogose sakė kad su Cyber tikrai kažkas negerai, kodėl visiems žurnalistams davė tik pc versijas, ka jie slepia ir t.t. Tai va pasirodo Sony direct site pasirodė oficiali informacija kad PS4 PRO konsolių gamyba yra sustabdyta ir naujų partijų nebus. Slimkas leis toliau. Tai jeigu turite draugų, kurie nežada pirkti PS5, o čia ir dabar norėtu PRO (visai neblogas pasirinkimas žmogui, kuris prieš tai neturėjo jokios konsolės arba sony konsolės ir nori susipažinti su ps exclusivais už padorią kainą), tegul paskuba, nes išpardavus dabartinius likučius naujų partijų jau nebus.
  10. Šitas geriausias ? Go beyond Death!!!
  11. @Eiviokas, Ačiū už išsamu review, manau buvo naudingas visiems forumiečiams. Džiaugios ne tik kad sugebėjai normaliai taip anksti gauti konsole (labai tikios mūsų gretos po Naujų pradės daugėti) bet ir tai kad gavai su tyliu nebugovu ventiliatorium. Labai bijau įgarsinti tokias mintis kad nesimaterializuotu, bet net nežinau ką daryčiau priešingu atveju, kaip ne keistai skamba jaučiu grąžinčiau, nes negalėčiau su tuo taikytis. P.S. Dar turėsiu klausimą į PM.
  12. @Džekeris, @tomashex, jo aš irgi skaičiau kad eiliniai (o gal ir nevisai) darbuotojai tikrai pikti ant kompanijos TOP vadovybės, kurie priima visus strateginius sprendimus. Ir kaip nebusi piktas kai pvz. matai kad jie daro akivaizdžias nesąmones, bandys apgaudinėti vartotojus ir kuom tai baigsis. Be to tave verčia krančint už iliuzorinę premija, o tu žinai kad kiek bekrančink vistiek laiku nesuspėsi ir š****s gausys. ir Jaučiu jeigu ne griežtos neskelbimo sutartis su sankcijom, tai pilnas tviteris būtu eilinių darbuotoju žinučių kad dar ne pirkit, nepreorderinkint, nes žaidimas visiškai nesutvarkytas.
  13. Taip, liks be preorderiu, kokį hypą bedarytu. Cyber išleidimą žmonės ilgai atsimins. Aš nesakau kad Jų sekančio kūrinio, pvz. Witcher 4 nepirks, pirks ir aš pirksiu, nes manau kad tikrai bus geras žaidimą (ką moka tą moką). Tiesiog be preorederiu, be avanso. Pasitikėjimo kreditas išekvotas. P.S. Aš prieš jos (CD Project) ir dabar realiai jokio pykčio nejaučiu ir Cyber esu nusipirkęs jau po išleidimo, nors ir mačiau kokią nesąmonė darosi, nes žinau kad pats žaidimas geras ir jį galu gale sutaisys, bet Sony jiems tikrai gera pamoka padarė su laikinu išėmimu iš prekybos, manau kad antrą kartą nenorės pakartot, nes toks antras kartas gali baigtis kompanijos bankrotu (jie akcijų kompanija) ir jos nupirkimo pvz. kokią nors stambia studiją. Kažkodėl tai pagalvojau kad SIE mielai priglaustu tokiu atveju. Įsivaizduokit Witcher 4 Sony exclusivas? arba Microsoft
  14. @tomashex, ant PRO ir šitas atrodo visai padoriai, lyg būtu vos ne 4k. Tik kai žiūri į tolį, matai kad vis dėl to maža raiška, praranda detalės (kalbu ne apie backgraundą o apie pati renderingą). Jo PS4PRo patchas kiek skaičiau duoda tik anlocked FPS, bet nieko nedadeda vizualizacijai. Ne visi 1080p žaidimai taip gerai atrodo, pvz. Evil Within (pirmas) iš karto atrodo ne taip kaip kompe (buvai jį perėjęs ant 2540*1450 monitoriaus). O šitas geras - vaizdas labai šarp, nėra bliuro, nors vis dėl to ir matosi kad varikliukas senesnės kartos. Dėl Bloodbourne tai nežinau, nesu žaidęs, bet kiek skaitęs suprantu kad ten gi visiškai nėra jokios gynybos, jokių skydų, tik aktyv fight ir ridenimasis. Nors ir pvz. su Abyss Watchers tas skydas mažai davė, nes realiai gali atlaikyti tik viena jo praleista smugi su pilna stamina, o jis turi 3hit kombo, tai jeigu staminos mažai, tai tavę "atidaro" ir dakala, "the end". Vakar jau šitą buvau iki skausmo išmokęs?
  15. Ačiū visiems už palaikimą? @Eiviokas, taip pažįstamas jausmas. 2oje dienoje šio boss fight ėjimo irgi buvo jausmas tiesiog padėti žaidimą į šoną ir leisti sau pailsėti, nes su Dark Souls tokiais momentais būna ir frūstracijos jausmas, kuomet jauti piktį žaidimui, keiki jį kodėl jis tuok sunkus, nes gi taip norisi eiti toliau, bet negali "boss fight". Bet žaidimas pasidaro toks "addictive", kad spjauni į viską ir kalėsi. Paskutinę dieną tiesiog ėjau ir ėjau į areną, dieną prieš išbadęs įvairias strategijas kol galu gale atradau būtent savo, kuri ir suveikė, nes vakar pirmą etapą įveikdavau praktiškai visada ir paskutinis kelis kartus kai jau perpratau paprastai dagyvendavau iki pusės jo health baro, nes jau žinojau ką daryt. tiesiog stengiausi negalvoti kaip apie bosą ir tiesiog dariau kaip reikia kad įveikti. Kai nugalėjau, net nebuvauu matęs jo health baro, nes visas dėmesys ką jis daro. Tą paskutinį kartą turėjau vieną Ember, ir pasakiau sau kad jeigu gerai eisis pirmas, liks daug estus flask, tai 2me etape sunaudosiu ir pabadysiu įveikt. Po kovos likau tik su 1 flask, nors prieš tai turėjau gal 5 (iš viso buvo 7). Iš tikrųjų tai prieš tai nebuvau joks Dark Souls fanas, esu biški žaidęs 2 dalį ant kompo, su koop įveikiau pirmą bosą (tiksliau man jį įveikė), o šitas įtraukė. Labai patinka man tas grim settingas ir jo 1080p grafika ant 4k teliko atrodo puikiai (ne vsiems žaidimams taip išeina). Tiesa žaidžiu už eilinį knightą, bet su aukštu endurance (daug staminos) ir vigor, be to padariau jį "lengvu", greitai ridenasi? Tai va, toks story. Bandysiu toliau , nes užkabino. Cyber guli stalčiuje. P. S. Kiek suprantu galiu sveikinti su PS5? Kaip įspūdžiai ?
  16. Postas bus ilgas, bet negaliu nepasidalint? Po 3 dienų kalimosi ir gal 80 mirčių (tiksliai neskaičiavau, gali būti ir daugiau) įveikiau pirmą tikrą Dark Souls bosą - Abyss Watchers, kas žaidė žino. Visaks kas parašyta patarimose tiesa, taip reika bendros strategijos, reika pasiruošti, išsirinkti koks derinys labiausiai tinka, taip reikia žinoti judesius, kada galima trinktelt (1, max 2 kartus), o kada ne. Bet svarbiuasia yra psichologijos pasiruošimas. Po N mirtčių tavo jausmai tiesiog atbunka, tu pradedi matyti ne BOSA, o tiesiog vos ne eilinį priešininka, tik labai greitia judanti ir su galingu ginklu. Taip, aišku viduje labai nori laimėti, bet to metu tiesiog žiūri ką jis daro ir kali ir taip iki pabaigos. Kadangi per sesija, tai gal jau 20 kartas, pirštai šlapi nuo prakaito, rankos sutrauktos nuo migtuko užspaudimo, per kovos pertauka valaisi pirštus ir tiesiog stengės nežiūrėt į ekraną kaip jis virsta tikru Bosu, nes jeigu jaudulis ir suvokimas kad tai boss fight paims viršu, viskas, tikimybė laimėti maža. Prieš pergalingą kartą gal 2 kartus sakiau sau kad jiegu dar karta mirsiu, viskas, einu miegot, bet "na dar lartelĮ". Su bosu kai keliasi antrai fazei, jau pradėjau "šnekėt" - "na kagi partrnerį - pašokam". Kai nukaliau, prisipažinsiu rėkiau, pabudusi žmona pasakė "gal tu durnas?", bet negalėjau susilaikyti. Ir pripažįstu ką sakė žmonės tiesa - tokiu pojūčiu kai nugalį (realiai ne bosą, tu nugali pats save) ne duoda joks kitas žaidimas.
  17. Keli pamastymai apie susiklosčiusią CD Project RED ir Cyberpunk 2077 situacija. Mano nuomone blogiausias įvykęs dalykas yra ne tas kad jie po tiek metų developmento išleido nedadaryta bugova žaidimą, bet tas kad jie, tiksliau kompanijos vadovybė sistematiškai slėpė nuo žmoniu tiesa arba paprastai tiesiog MELAVO siekdami maximalios finansinės naudos. Ganėtinai daug didelių žaidimų (nors anaiptol nevisi) išeina daugiau ar mažiau nepoliruoti arba išvis bugovi kaip ir Cyber. Bet tai kad iki pat galo buvo slepiama tiesą apie realią padėtį, buvo elementariai meluojama, tai manau šito žmonės kurie tikėjo CD Project ilgai neatleis ir tikrai nepamirš. Ir visam likusiam laikui kompanija liks ne tik kaip išleidusi Witcher serija o kaip naglai apgavusi savo gerbėjus ir išvis vartotojus visame pasaulyje. Bagus jiems tikrai būtu atleidę, jos taisytu (ką dabar intensyviai ir daro) ir galu gale ištaistytu. Bet melas tai didžiūlė žala reputacijai. Gi atsiminkit kai kalbėjo jų vadovai - "mums reikia dar vieno atidėliojimo, kad iš puikaus žaidimo padaryti tobulą, kad viską nupolišinti ir t. t.". Ir jau tada adekvatesni neparsidavę žurnalistai kalbėjo kad kažkas yra negerai, nešvaru ir siūlė nepreorderint. P.S. Manau kad kitas jų žaidimas koks jis bebūtu (pvz. Witcher 4), kurio aš asmeniškai labai laukiu, tikrai nesurinks preorderiu, nes žmonės atsimins kaip buvo.
  18. @scalman, nori pasakyti kad jeigu dabar pradėsiu lošti diskinę versiją, tai man neatsinaujins iki šiai dienai paskutinio ver. 1.04 patcho dėl to kad išimtas iš psstore ? Norėčiau aiškumo šiame klausime.
  19. O, kažkas tai panašaus. Nes būtent taip ir darau. Very hard nesirenku niekuomet, nes žinau kad jau bus bereikalinga kankynė. O 3 lygiai šiaip būna porečiai, nebent aš nesusidūriau.
  20. Šiaip aš esu "survival horor" tipo žaidimų mėgėjas (Dead Space, TLOU, Evil Within etc.). Jose dažniausiai visas sudėtingumas yra tame kad apgalvotai eikvoti gautus resursus ir tinkamai daryti apgreidus, pasirinkus tinkama personažo vystimo kelia. Todėl pakėlus sudėtingumo lygį tiesiog turi kruopščiau planuoti šituos dalykus. O taip tai viskas turi savo ribas ir man asmeniškai virš hard nesinori rinktis, nes tuomet jau iš tikrųjų gaunasi kankynė, one žaidimas. P.S. Šiek tiek esu nustebęs, nes kažkaip galvojau kad hard daugiau renkasi, gi čia lygtais mačiau keletą forumečių, kurie visus Souls su "malonumu" perėjo.
  21. Aha, kol kas įdomi statistika, be abejo kiekvieno pasirinkimas? Man tai esmė tame, kad ne Souls tipo žaidimuose, dažniausiai būna normalus savai tavo pasirinkimu arba chekpointai. Todėl nereikia pastoviai eit nuo pradžios visą atkarpą iki sunkaus momento kaip Souls, todėl tas hard ir gaunasi ne toks jau hard, nors aišku būna sunkių momentu kur po kelis kartus plėkėsi. O šiaip nors aš ir ne fanatas Souls tipo ir dėl sistemos ir dėl bosų, bet settingas veža. Dabar Souls III kažkaip užkabino, bandau eiti (2 pradiniai bosai jau įveikti), o Cyber tai ir guli?
  22. Sveiki visi, kaip ir sako temos pavadinimas įdomu būtu sužinuot kokį sudėtingumo lygį paprastai pasirenkat žaidimose (kur galima) ir ar tai priklauso nuo paties žaidimo? Kas liečia mane pati, tai nuo senų laikų paprastai visada renkuosi hard, nes normal kaip ir numato kad žymesnio challengo nebus, tik kad pereiti. Retais atvėjais kai žaidimas tiek vertas, kad pereiti antrą kartą, tai pasirenku sekanti, bet antrą kartą žaidžiu retai (paskutinį ką atsimenu buvo pirmas TLOU, rinkausi Grounded, bet žaidžiau ne Game +). O kaip pas Jus?
  23. Jeigu kam įdomu gameroom pagaliau pagimdė SeriesX pardavime už 700e su šauktuku "turime parduotuvėje". Būdami specializuota konsolių/žaidimų parduotuvė turbut vėliausiai iš visų. Nesuprantu kuom čia didžiuotis. Už tokią kainą jų išvis ne problema praktiškai visur gauti, kas netiesiogiai nurodo kiek Boxas turi mažesnę paklausa pasaulyje, negu Sony. Aš sakyčiau kokie 1 prie 5. Linkas https://gameroom.lt/lt/xbox-series-x-konsoles/products/xbox-series-x-1tb-juoda-zaidimu-konsole-4301 Boxo neturiu, bet kiek matau iš apžvalgu pats vaizdas kol kas atrodys normalai, bet viskas bus 30 fps, ne daugiau. Ir čia su tarpiniais tarp next ir old gen žaidimais. Pirkti Series S būtu tas pats kaip dabar pirkti PS4 PRO vietoje PS5 arba OneX vietoje Series X. Tikrai neverta, vienintelis minusas turi kantriai laukti kol Series X pradės pardavinėti už normalią 500-600e kaina. Bet galimi varinatai, jeigu esi moksleivis/studentas, pajamos tikrai ribotos, tai visgi gali imti Series S už ko pigesnę kainą ir skirtumą išleisti ant žaidimų/game pass. Realiai jis tam ir buvo sukurtas.
  24. @tomashex, patis iš saves Lorafenas, Clonazepamas, Relanium etc. nesukelia absoliučiai jokių teisinių problėmų. Tiesiog tai yra receptiniai vaistai. Teisines pasekmes sukelia nelegalus jų įsigijimas arba platinimas, pvz. pagal padirbtą receptą, tuomet teisesauga užveda baudžiamasisas bylas, todėl tai nėra toks nekaltas dalykas kaip gali pasirodyt. O šiaip jų medicininis vartojimas turi būti labai pamatuotas, nes tai yra efektyvus, bet greitą psichofiziologinę priklausomybę sukeliantis vaistai (psichologinę duoda vidutiniškai mėnuo reguliaraus vartojimo).
  25. Suprantu ką nori pasakyti. Dėl smurtinių nusikaltimų neproporcingai mažo baudžiamumo esi visiškai teisus. Bet taip tiesiog yra kad "sušikta suktinė" yra priskirta prie nelegalių narkotinių medžiagų lygiai tokiu pat kaip heroinas, kokainas, amfą. Teisinėje sistemoje išskyrimo į "lengvas" ir "sunkias" narkotines medžiagas nėra. Dėl to ir tokios bausmės. Tam kad būtu kitaip kanapės turėtu būti dekriminalizuotos. Ir patikėk manim, tai liečia ne tik pvz. narkotikus bet ir taip vadinamus "psichotropinius" vaistus (Lorafeną, Relanium etc.), už nelegalų platinimą ir įsigijimą yra keliamos baudžiamos bylos. tokia realybė.