Javelin
Maniakai-
Pranešimai
1.301 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Laimėta dienų
132 -
Atsiliepimai
–
Turinio tipas
Profiliai
Forumas
Blogai
Galerija
Video
Skelbimai
Viktorinos
Failai
Gidai
Naujienos
Atnaujinimai
Kalendorius
Parduotuvė
Visas Javelin turinys
-
Paaiškėjo naujos detales apie būsimą PS5 virtualios realybės šalmą, kurį kol kas pavadinsim PSVR2. Pagal portalo UploadVR duomenis naujas šalmas palaikys 4K rezoliuciją, kurios raiška bus 4000 * 2040 arba po 2000 * 2040 kiekvienai akiai. Kai seno šalmo rezoliucija buvo tik 960 * 1080, tai yra dvibugai mažiau. Tokiu būdu naujame šalme neturėtu matytis tarpų tarp pikselių (pikselizacijos) kaip su senu ir logiškai mąstant žymiai padidinti įsitraukimo jausmą. Taip pat pranešama, kad naujas šalmas turės savo nuosavus vibrovarikliukus (masažos galvą?) bei akių judesių sekimą, tokiu būdu dinamiškai mažinant rezoliuciją periferijoje kur nebus nukreiptas žvilgsnis, taip taupydamas konsoles resursus. Pajungimas dėja pasiliks laidinis per usb C, (konsoles priekyje yra lizdas), tačiau jeigu teisngai supratau šitam šalmui vartotojo judesio sekimui nereikės atskiros kameros, sekimui bus naudojmaos kameros pačiame šalme. Na ka gi naujienos daug žadančios, pasižiurėsim kas paaiškės per oficialų "statement". Aš asmeniškai vis pagalvodavau laiks nuo laiko apie pirmos revizijos šalmą, bet tuom viskas ir pasibaigdavo, labiausiai stabdydavo maža šalmo raiška ir atsilepimai apie tokių būdu matomus pikselius bei rimtų žaidimų nebuvimą, bet su nauju šalmu sužaisti ką nors panašaus į Half Life Alyx būtu neblogai. Laukiam?
-
Šitas geras. Pradėjau Nier: Automata (laukiu kol Returnal gausiu pigiau). Pradžia visai patiko, žiūrėsim kas bus toliau. Tiesa SDR pas jį gerai padaryta, ryšku, šviesų ir gražu, nes nemažai SDR žaidimu ant HDR tv užtamsinti tokie gaunasi.
-
Jeigu telikas išneša 4K120fps, tai kaifas. Būtinai reikia duoti šansą. Mano nuomone ne šedevras, bet tikrai geras žaidimas. Visai patiko Exodus, perėjau ant hardo ir nepasakyčiau, kad taip jau ir lengva buvo. Pirmą dalį perėjau dar ant PC, irgi visai patiko. Šiaip kad bus 4k60fps, mano akim svarbiausia. Jeigu būtu padarė tik RT su 30 fps (na jeigu jiems kitaip neišeitu), tai nevertas man būtu peržaidimo.
-
Ten kur spoilas turėjo būt tritaškiai sudėti?, tai kad gali drasiai skaityt. Šiaip patiko, tiesiog reikai priprasti, kad tam tikrose vietose kur ankščiau buvo tamsu, labai iššviesina vaizdą, nes dabar nuo menkiausio šviesos šaltinio visus atspindžius ant paviršių apskaičiuja. Šiaip čia tam tikrais momentais gaunasi kaip tv su expert ar "filmmaker" mode. Protas supranta kad taip "teisingai" turi rodyt, bet akis įpratusi prie "blogio", nori "neteisingo" grožio? Tiesiog pats sau manau, kad su pilnu RT, kokioje tamsoje einant su dinaminiu šviesos šaltiniu fantastiški ir neprilygstami vaizdai tyrėtu būt, po to prie seno bus sunku priprast. Svarbiausias dalykas - "Metro Exodus will run at 4K / 60FPS with full Ray Traced lighting throughout on PlayStation 5 and Xbox Series X. The base game and DLC expansions will feature both our ground-breaking Ray Traced Global Illumination (RTGI) and the Ray Traced Emissive Lighting techniques pioneered in The Two Colonels expansion across all content" the blog reads. Pagaliau, ko ir norėjau??. Galima bus peržaisti 2rą kartą?. Laukiam 06.18. Turintiems seną versiją upgraidas nemokamas? Šaltinis: https://www.gfinityesports.com/gaming-news/metro-exodus-ray-tracing-enhanced-edition-pc-ps5-xbox-series-s-x-upgrade/
-
Pasižiūrėjau palyginimą per TV ir puse laiko bandžiau suprasti kas su manimi negerai, kodel man neRT versija patinka labiau, negu RT, kol pabaigoje nepamačiau atkarpa kur veiksmas vyksta (spoiler alert) ..... komandiniame bunkeryje. Tuomet viskas atsistojo į savo vietas realus RT pranašesnis dalykas. Dar pridesiu vieną palyginimą, kur gal nuo pat pradžių tas labiau matosi.
-
Taip pat nenorint kurti naujos temos (nes manau kad ji nesiplėtos) - 10 geriausių visų laikų RPG žaidimų pagal portalo https://progamestars.com/ versija. Kiek supratau žaidimai sudėti ne pagal numeracija, nėra geriausio ir prasčiausio, tiesiog 10 geriausiu. eilės Nr. palieku tik patogumo sumetimais. 1. Mass Effect 2, klasika, pritariu, nors pats ir nesu žaidęs. 2. Star Wars: Knights of the Old Republic, taip pat deja nesu žaidęs, bet atsilėpimus girdėjau tikrai gerus. 3. Bloodborne, neabėjoju pasirinkimo teisingumu. Pradėjau, bet kol kas padėjau į šalį, gal dar grįšiu. Šiaip jam mirtinai reikia 60 fps patcho. 4. World of Warcraft, be komentarų. 5. Fallout 2, pritariu visu 100%, pats esu žaidęs ir perėjęs (kaip ir originalų Fallout, kas įdomu pradėjau būtent nuo 2 dalies, dar piratinę pirkau?). Padovanojo tikrai nuostabiu, fantastiškų net ne akimirkų, o praktiškai visą laiką nuo pradžios iki pabaigos. Sakyčiau, kad vienas iš žaidimų, kuriems privalomai reikėtu daryti remaiką, kardinalai atnaujinant grafiką, bet paliekant tą pati stilių ir visą identiška turn based gameplay. Na panašiai kaip su Diablo II Resurrection. 6. Demon’s Souls Remake, ką aš galiu pasakyt - taip ir dar kartą taip. 7. The Witcher 3: Wild Hunt, be komentarų. Mano nuomone iš visų išvardintu savo prasmę gal yra geriausias. 8. Baldur’s Gate II: Shadows of Amn, gaila, bet dėja ne teko sužaist, nors pirmą dalį žaidžiau ir iki šiol turi rarirtetinį originalu 6 (ar kiek jų ten CD diskų) žaidimo kopija? 9. Final Fantasy VI, turbūt, nieko negaliu pasakyt. Dėja nesu žaidęs nei vienos FF dalies. pats įtariu kad labai daug praleidau, bet gal bus pirmas kartas? 10. Vagrant Story, taip pat dėja niekuo negaliu pasakyt. Kas žaidėt galit pakomentuot. Forumiečių norėčiau paklausti, o kokie dar jūsų nuomone čia nepaminėti RPG žaidimai galėtu atsidurti visų laikų geriausių sąraše??
-
jerry ar tu tikrai nesupranti ar apsimeti? Dellinkas turėjo omeny pirma XBox One konsole išleista 2013 m., kuria ir pavadino "origanalia" kas visai logiška, nes su ją pirmą kartą pasirodė pultelis, kurio kiek patobulintą versiją tu dabar turi. Ir tuomet iš tikrųjų pirmą kartą atsirado ir kai kuriose žaidimose buvo panaudoti tie impulse triggers ir gal jeigu Microsoft apie tai tuo metu daugiau šauktu, kaip tu sakai "net analogov v mire", tai gal devai ir pradetu tą intensyviau naudot, bet dėja. Maža sukurti, reika dar ir mokėt panaudoti ir išreklamuoti kad naudotu ir kiti ir tik tuomet nuo to visiems būna naudos. O Dualsens funkcijas daugiau ar mažiau jau dabar naudoja praktiškai visi išeinantis žaidimai. Mano kuklia nuomone, nėra blogai kad tu rašai savo įspūdžius apie Series S, tačiau jeigu tuo pačiu metu akivaizdžai nesityčiuotum iš kitos konsoles, kurios dualasens panaudojimas ir efektai yra tikrai nepalyginamai geresni, niekas taip kaip dabar ir nereaguotu.
-
O iš tikrųjų įdomu kaip ten pas Boxą su tais "impulse triggers"?? @Dellinkas tu gi turi SeriesX, jeigu neklystu? Iš senų laikų žinau, kad pas boxa tie impulse trigers yra, tik pradžioje labai mažai žaidimų palaikė, dabar nežinau. Dėl haptic feedback kad turi, tai labai abėjoju. Vnž galėtum papasakot kas ir kaip.
-
Sugalvojau kad visiems būtu naudinga jeigu trumpai apžvelgtume OLED vs LED Tv vaizdo technologijų principus. OLED tv dabar tikrai didžiausiame trende, manau kad visi forumečiai daugiau mažaiu supranta skirtumus, bet sudėti į vieną vietą ir apžvelgti esmę visada naudinga. Taigi pradėkime. 1. Kas yra LED ? LED nuo (Light Emission Diod) yra jau tradicine iki šiol visgi daugumos TV naudojama technologija. Jos pagrindinė esmė yra ta kad TV matricai kad jį galėtu rodyti vaizdą yra naudojamas iš matricos užpakalio esantis pašvitinimas (backlight), kuriam ir naudojami minėti LED diodai (priminsiu kad dar seniau buvo naudojamos CCFL lempos, bet tai jau praetis). LED diodai gali būti išdėstomi palei matricos kraštą (edge LED) arba per visą matricos paviršiu (tiesioginis arba "direct" LED), kas yra geresnis variantas, nes pritaikius atitinkama elktroniką, tos LED diodus galima didesnemis ar mažesnemis zonomis valdyti, dinamiškai mažinant, didinant arba išvis išjungiant, tokiu būdu gaunant dinaminį lokalų (atskirų matricos dalių, o ne visos) scenos ryškūmo valdymą. Tai yra FALD arba Full Array Local Dimming. Tai yra geraiusio ką dabar gali pasiūlyti LED TV technologija. Kokie jos pagrindiniai privalumai ir trūkumai. Didžiusias privalumas yra matricos ryškūmas. Kadangi naudojams aktyvus matricos pašvitinimas, kuriam galima naudoti gan dideli galinguma, tai dabartiniai FALD LED be problemų duoda 800 - 1000 nits ryškumą, kurio užtenka bet kokiam HDR ryškumo reikalavimui. Kitas privalumas kadangi šviesios diodams nenaudojamos organinės medžiagos, tai praktiškai nevyksta jokia matricos elementų degradacija (na vyksta bet mizerinė), todėl tokį TV gali ant vaizdo pauzės palikti nors ir visą dieną (čia aišku hiperbolizuoju) ir nieko jam neatsitiks (neišdegs). Na o dabar iš to einatis ir didžiausias trūkumas. Kadangi matricos pašvitinimui visą laiką naudojamas papildomas šviesos šaltinis (RGB pikseliai patis nešvečia), tai net LC (liquid crystal) dalelėms pilnai užsidarius, jie vistiek praleidžia dalį šviesos, todėl ekranas nors ir minimaliai, bet vistiek "šviečia" (IPS matricu daugiau, VA mažiau), todėl neįmanoma gauti visiškai juodos spalvos, o aplink šviesius objektus juodame fone atsiranda didesnis ar mažesnis šviesos "halo". 2. Na o dabar "magiška" OLED technologija. OLED (Organic LED) TV ekranų kardinalus ir esminis skirtumas yta tas kad jie RGB(W) matricos pašvitinimui nenaudoja spėkitit ko, ogi pašvitinimo (backlight). Tam kad pikseliai šviestu ir "rodytu" vaizdą į jos pačius pakanka tiesiogiai paduoti elektros srautą ir jiek patis šviečia ir dar kiekvienas (keletas milionu) skirtingu intensyvumu. Kiekvieno pikselio švytėjimo ryškumą galima kontroliuoti individuliai, nuo pilno maksimalaus švytėjimo iki visiško išjungimo. Taip vadinami self lit pikselai, kas ir duoda tobulą juodą spalvą ir tą visgi neprilygstama OLED vaizdo kokybę. Kad būtu dar aiškiau pasakysiu kad su OLED šalia maksimaliai šviesaus pikselio tuo pačiu metu gali būti maksimaliai tamsus (išjungtas) pikselis ir taip su kiekvienu, kas duoda dar vieną esminį OLED privalumą, tai yra begalinį kontrastą (infinite contrast). O kaip žinoma kontrastas (skirtumas tarp šviesiu ir tamsiu polių) yra vertinamas kaip pagrindinis TV vaizdo kokybės rodyklis. Palyginimui standartinis LED IPS matricu kontrastas yra apie 1000 : 1, VA LED 3000 - 5000 : 1, OLED begalinis. Koks gi yra didžiausias OLED technologijos trūkumas. Dėl savo organinės RGB diodu kilmės jie yra jautrus netolygiam devėjimuisi ir sąlyginai greitam devėjimusi apskritai. Ir ko didesenę įtampa yra paduodama į organinį pikselį, tuo greičiau jis dėvisi. Dėl netolygaus dėvėjimosi ir gaunasi kad jeigu ilgą laiką OLED ekrane yra rodomas nejudantis statinis tūrinis (naujienu juosta, žaidimu hud elementai ir pan.), šitos vietos nusidėvi greičiau, negu likusios ir lieka seno vaizdo pėdsakas (burn in), kuris lieka matomos ir naujame tūrinije. Pridursiu kad negrįžtama burn in reikia skirti nuo grįžtamo image retention, bet apie tai kitą kartą. Iš šito ir išplaukia kiti mažaiau reikšmingi OLED trūkumai. Jie paprastai negali pasiekti tokio ryškumo maksimumo kaip LED, paprastai apie 600 - 700 nits, ne daugiau ir tas ryškumas drastiškai krenta kuo didesnis yra rodomas šviesus plotas. Pvz. jeigu 10% ekrano lango ryškumas gali būti 700 nits, 50% kokie 400, tai jau viso ekrano tik 150 nits. Taip veikia visose OLED įmontuotas ABL (automatic brightness limiter), kuris yra viena iš apsaugos technologijų saugančių OLED ekraną, nuo to paties burn in. Taigi ne visi OLEdai gali būti tinkami dažnam naudojimui ypač šviesiam kambary, bet tamsiame jie neprilygstami. Na ir dar vienas pastebėjimas dėl Samsung QLED technologijos. Kaip sakoma LG reklamose (ir tai visiška tiesa) QLED jokių būdu netolygu OLED ir tai yra tik marketingo pavadinimas. QLED iš esmės yra ta pati tradicinė LED technologija, naudojanti backlight, tik turinti papildoma nano daleleiu (Quantum Dot) filtrą, kuris papildomai filtruoja iš backlight gaunamos šviesos srautą ir padaro spalvas ryškesnes ir grynesnes. Bet ir tiek. LG analogas būtu Nanocell dalelių filtras. Trumpos išvados: šiam momentui OLED tv technologija duoda neprilygstamą vaizdo kokybe, ypač naudojant tamsiame kambaryje, tačiau yra jautri burn in ir gali būti netinkama žmonėms, kurie dažnai palieka tv ant pauzės su vaizdu, nuolat ir daug žiūri naujienų ar filmuku kanalų su nuolatiniais logotiapais. LED duoda neprilygstama ryškuma, tinka bet kokiam šviesiam kamabariui, nėra jokios burn in gresmės ir išvis tv nereikia "rūpintis" žiūrėk kaip nori ir kiek nori. Nesvarbu kaip ir kada žiūri žmona, vaikai ar senelai. Geriausi FALD LED variantai prie vidutinio apšvetimo gali duoti sulyginama arba net geresnę negu OLED vaizdo kokybę, bet tamsoje ne. (C) Javelin PLM 2021
-
Na ką gi vakar užbaigiau šitą tikrai nuostabų žaidimą. Iš karto pasakau, kad originalios dalies nebuvau žaidęs. Ką galiu pasakyti. Žaidimas labai patiko (mano stiliaus), pagal oficialią statisitika padovanojo man be kelių min. 60 val. džiaugsmo ir lygiai 200 mirčių? Pats asmeniškai ji įvertinčiau 10 balų. Jis tikrai duoda iki šiol neprilygstama klasikinės Dark Souls mechanikos ir naujausios grafinės vizualizacijos derinį. Toks sakyčiau su "siela"? žaidimas. Buvo įdomu ir malonu žaisti, per visą žaidimą tikrai nesutikau momentu, kad jis mane nervuotu ar norėtusi mesti. Man tai yra antras iki galo pereitas Souls žaidimas (pirmas buvo DS3) ir pasakyčiau kad jis praktiškai visom prasmėm yra lengvesnis, negu DS3, ypač kalbu apie bosus. Daugumą jų tokie nors ir įsimenantis, bet tokie nevarginantis kaip čia pasakyt. Dauguma jų nekankina taip kaip pvz. beveik visi DS3 bosai. tikrai save vertinu kaip labai vidutinį Souls žaidėja, todėl nebuvo jau visi visai lengvi. tikrai turėjau problemų su Flamelurker ir jam asmeniškai vieninteliam kviečiausi pagalba (nežinau gal sutapo taip, gal persas buvo dar per silpnas). Labiausiai tai patiko Pentrator ir apskritai visą Inner Yard sekcija, ten turbut vienintelį kartą perejėjau visą lygi įskaitant ir boss figtht be mirčių. King Alant, na ką aš galiu pasakyt. Palyginti su DS3 gali daryt ką nori, ramiai jis tau duoda pasiilsėt, arena didžiūlė, aš sakyčiau kad man susidurimai su juodais fantomais gal daugiau vargo duodavo, negu boss fightai. Dar viena kuris tikrai jau vargino, panašiai kaip DS3, tai Maneater, kai nugalabijau (daugumoj naudojai lanką), tikrai džiugiausi. Šiap jis ne tiek sunkus kaip madinga sakyti, kaip tiesiog pastovaus kropštumo ir apdairumo einant per lygį reikalaujantis žaidimas. sakau jiegu jis man būtu pirmas Souls like tai manau keikčiausi kaip turi būt. Bet po DS3 jau buvau užsigrūdinęs? Ir apskritai man tą niūri mediveal kardai/šarvai atmosfera visą laiką patikdavo. Antro perėjimo iš karto tikrai nepulsiu daryt, nes viskas galvoj dar labai šviežia, bet po kurio laiko, už kitą persą, kodėl gi ne. šiam žaidimui naudojau hanterį. Šaudymo iš lanko mechaniką visą galvą viršiją viską ką iki šiol esu žaidęs. From Software respect už fantastišką idėją, kuri originalaus žaidimo išleidimo metu atrodė beprotiška. Blue Point už nuostabų grafinį išpildymą?
-
Gera naujiena, ačiū? Na ką dabar daryt. Neturi, tai neturi. Užtat gaimų turės.
-
Man irgi demo lošiant susidarė toks įspūdis. toks tarpinis variantas gaunasi, lyg geram senesniam 1080p žaidimui po kurio laiko padarė 4K grafika. Bet ne, ne next gen.
-
Šiaip esu skeptiškai nusiteikęs tokių "vaikiškų" žaidimų atžvilgiu, bet kaip rašiau čia jau mano problema. kiek suprantu Ratchet yra PS5 exclusive. Naujo reikės video pažiūrėt, gal visgi pabandyt kai išeis. ką tikrai žinau kad pirksiu Keną ir planuoju šitą dukrai duot pabandyt, jeigu žmona per jautriai nesureaguos kad prie konsoles pratinu?
-
Super, šaunuolė, retai taip būna? Wellcome to the club? Manau kad ir nerasit, kaip tomashex jau minėjo kažkas su vaizdo perdavimu čia. Brocken thing?
-
Va ką PS5 su žmonėm daro? Kur auksiniai gaimingo laikai, kur cinematic 30 fps enough? O jeigu rimtai, tai taip reikia. Iš tokių dalykų, tai labiausiai nesuprantama kodėl Bloodborne iki šiol 60 fps patcho negavo, nes net modderiai rodė su 60 fps. Nebent remasterį ruošiasi pardavinėt?
-
@Lukrecija, tą ir meta "nėra signalo", nors jeigu teisingai įžiūrėjau pati konsole šviečia žaliai, kaip ir dirba. Reiškęs nepaduoda vaizdo signalo į tv dėl kažkokio vidaus gedimo. Net nežinau ką jums patarti, nesu tikras kad remontas (jeigu galima suremontuot) nekainuos tiek pat kiek pati konsole? Offtopic: pati žaidžiat?
-
Na ką gi, šiandien krito oficilaus embargo Village apžvalgoms. Bendrai žaidimas surinko Metacritic labai gerus įvertinimus - nuo 82 iki 86% prikalusomai nuo platformos (PS5 84%). viskas kaip ir neblogai, išskyrus tai, kad daugumai recenzentų užteko 10 val., kad pamatyti finalinius titrus. 10 val. Karlai Ir jo, jis daugiau action, negu survival horor. Citata iš IGN review: "By the story’s end I was gleefully indulging in chaotic levels of carnage that reminded me more of a run-and-gun Call of Duty campaign than a slow-paced horror game."
-
Tiesa @liencas, ne buvau susiduręs su senesnės kartos konsolėm, tai jeigu ne tingi gal galėtum papasakot ką tai reiškia "nekokybiškai atrištas", ko ten "prichimičinta"?
-
Kad jų ir dabar tokie perjungėjai? Čia kad jaustum telefone kinoteatro formatą (21:9)?
-
Portalas IGN pravedė apklausą tarp savo skaitytojų dėl laukiamiausio 2021 m. PS5 žaidimo ir spėkit kas laimėjo - ogi Horizon: Forbiden West?, kas nieko stebėtino, nes tarp konkurentu buvo Kena, Ghost wire, Ratchet ir Deathloop. Man asmeniškai savo laiku pirmą dalis kažkaip tai neužėjo, bet tai mano problema. Pradėjau žaisti ir mečiau, kas labai retai būna, nors protu suprasdavau kad lošiu viena iš geraiusių (buvusiu) Playstation excluzsive. Atrodo ir grafika super ir heroje labai charizmatiška ir siužėtas geras, bet neužėjo nors tu ką. Man jis toks biški vaikiškas pasirodė, per minkštas, šita prasme nei šis, nei tas - ne pasaka kaip pvz. bus Kena bet ir ne TLOU. Bet gal reikės kada vėl pabandyt ir žaidimas man "atsiskleis"?
-
Na taip, praktiškai jus tie veikėjai (ne Eneba, jie tik tarpininkai) apgavo, parduodami brokuotą konsolę. Dabar problema, nes daiktas smarkiai devėtas ir yra teorinė galimybė kad dėja galėjo sugesti jau jums per tas nelemtas 48 val. Užuojauta. Vienintelį ką galiu patarti, jeigu dar neatšalo noras ieškoti teisybės, tai pabandyti kreiptis į vartotjį teises, motyvuojant tuom kad uždelsė, nes jau buvo brokuotas hdmi ir kad patikrinti reikįjo pirkti naują, o konsole tuomet neįsijungė per pat pirmąjį jungimą. Sekmės.
-
@Lukrecija, matau atsakėt į kolegos svarbiausius klausimus ir kiek matau visai neblogai gaudotės. Vienintelis likęs dalykas yra patikrinti jeigu konsole įjungta mygtuku ir veikia, bet tv nerodo vaizdo ar pasirinkta tinkama hdmi įvestis tv nustatymose (nes jos yra kelios), tai per tv pultelio "input" mygtuką pasirinkti tą hdmi numeri (nuo 1 iki 3 ar 4) prie kurio pajungta konsole. Jeigu ir tuomet nėra vaizdo, tai skambinti į enebą, nes pagal skelbimą jums pardavė "puikiai" veikiančią konsolę.
-
Galu gale bandysiu šitą, kiek kartu vis pasižiūrėdavau, bet dabar paėmiau. Žiūri pas mane tuoj nemažas žaidimų backlogas gausis, dar Cyber ir Valhalla nebandyti. Dėl Cyber tai pats nežinau ko aš laukiu. Pirkau Day1 dėžutę, po to prasidėjo visas šitas šaršalinas su performance, laukiau kol pataisys. Daugiau mažiau aptaisė, tuomet laukiau PS5, gavau. Dabar pats nesuprantu, gal PS5 versijos laukiu? Taip ir guli stalčiuje, tik kad išpakavęs buvau? Vakar išėjo naujas Returnal patchas iki versijos 1.3.3. Bet kaip dažnai būna jis be tam tikrų pataisymų daliai žaidėju atnešė ir problemų. Kai kurie su jo gauna klaidą CE-100028-1, kuri sunkiausiais atvejais panaikiną visą žaidėjo progresą, o šito žaidimo naudojamos mechanikos mastu, tai yra tam tikra katastrofa, nes jeigu nepasiekiai hard pointo (nežinau tiksliai ar 1 ar 2 yra per žaidimą), tai viską gali pradėt nuo nulio. Patchas jau atšauktas, kaip suprantu laukiama hot fix, o žaidėjams housmark kol kas rekomenduoja išvis neleisti Returnal "saugumo sumetimais".
-
Tai ir viskas, reikia pirkt.