-
Pranešimai
1.301 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Laimėta dienų
132 -
Atsiliepimai
–
Visas Javelin turinys
-
Vandenilinė Toyota Mirai pasiekė naują oficialų Ginneso rekordą nuvažiuodama 1360 km su vienu pilnu vandenilio baku (5,6 kg) tuo pasiekdama absoliutu nuvažiuojamo vienu "įkrovimu" atstumo rekorda elektromobiliams. Reikėtu pastebėti kad visgi Toyota Mirai nėra "tradicinis" elektromobilis. Taip jis turi elektros varyklį, bet elektra jam gaunama ne iš sukauptos baterijoje, o iš cheminės vandenilio skilimo reakcijos, kurio rezultatas yra energija + išmetamas švarus vanduo. Veiksmas vyko 23-24 rugpjūčio Kalifornijoje, dar mėnesį užėmė rezultatšų tikrinimas ir patvirtiimas.
-
Neperseniausiai žiūrėjau tokį video kur aiškinama, kad vandeniliu varomi auto vis tiek nėra toks gėris kokiu vaizduojama. Taip jis žalias, bet esmė ta, kad pagamint tą vandenilį, jį išvežiot po įkrovimo punktus kainuoja ganėtinai daug. Be to krovimo stotelių įrengimas brangus, jų yra normalesnis kiekis tik japonijoj ir kalifornijoj. Visur kitur - labai retai sutinkamas dalykas.
-
Sutinku, bet gali būti kad vandenilis kol kas bus vienintelė alternatyvą norint masiškai kurti "žalesnį" sunkųjį komercinį transportą, nes "batarejines furas" tai aš sunkokai įsivaizduoju. Apskritai pastaruoju metu pas save pastebejau vis didėjanti norą sužinuoti "o kaip ten bus ateityje". Baisiai norisi pamatyti ("dagyventi?")
-
-
Atominės elektrinės EU išliks iki 2050 m. (kol kas) ir jų skaičius gali dar padidėti. Kalba eina apie tai kad išlaikant dabartinius pramonės pajėgumus ir tuo pačiu uždarinėjant iškastiniu kūru varomas jėgaines, jokios grynai "žalios" technologijos (vėjo, saulės, hidrolektrinės), negali to poreikio patenkinti nei per kur (ir negalės). Ypač žinant EU šalių norą (įskaitant ir Lietuvą) masiškai pereiti prie elektromobilių (kas irgi yra neišvengiama). Iš principo pritariu Atominės energetikos plėtojimui, nes kitaip tikrai neišeis, svarbu kad jinai būtu ko įmanoma saugesnė.
-
Aš irgi pritariu. Tik pamenu, kad su tais japonais kažkas irgi buvo ne taip, varkė irgi buvo kaip ir visos, statys matai Hitachi už Achiu ?kas ten žino kaip būtų su jais pasibaigę. Čekuolis savo reputacijai žalos prisidarė, nepavyko painfluencinti Šiaip nepamenu ir nežinau net aplinkybių, bet kyla klausimas kodėl nebuvo galima modernizuot esamos elektrinės? Ant tiek pasenusi?
EU išprotėję dėl to žalumo. Per daug. Nori viską išžalinti, dėka ko kyla mums degalų, dujų, galop ir elektros kainos.. Jaučiu, kad ne taip turėtų būti daroma. Dabar nuleido iš viršaus ir viskas, o jūs kapanokitės, šokit į elektromobilius. Realybė tokia ne kiekvienas tai sau gali leisti (kalbu ne asmeniškai apie save).
-
Tai, kad atominės elektrinės yra tiesiog nuostabi technologija, o energija kurią padaro vėjo, saulės ar atsinaujinančios yra absoliutus juokas palyginus su AE. Ta prasme energijos kiekio skirtumas toks milžiniškas, kad kai pasidomi, nes sunku suprasti kodėl svarsto tas vėjo jėgaines, tai kaip žaidimas atrodo. Be to naujausios kartos AE, kurią dabar stato Japonijoje, yra gana saugios ir apskaičiuotos praktiškai visiems įmanomiems scenarijams, net ir avarijoms, kur kuras savaime pats save užsikoncervuoja 150m gylyje berods. Šiuolaikinės AE yra visai kitokio saugumo lygio negu XX a. kurtos, nes yra sukurtos technologijos kaip tą kurą tiesiog palaidoti praktiškai su nuliniu radiacijos išmetimu. Žinoma Lietuvoje nebūtų tokios pažangios statę, tačiau jeigu ateityje statys, tai tikiuosi pačios naujausios kartos. O dėl kelių AE avarijų negalima daryti jokių išvadų, nes Černobylis kaltas dėl AE tipo, kur nebuvo nei minties apgalvota apie galima avariją projekte...nekalbu apie žmogišką klaidą. O Fukušima buvo saugesnė, tačiau buvo pasenusi ir neapgalvota cunamiams. Tad išvengus konstrukcijos klaidų, su naujos kartos AE žmonija galės saugiai patenkinti savo vis didėjančius energijos poreikius ir svarbiausiai neteršiant gamtos.
-
Aš nesu nusistatęs prieš "žalią" energetiką. Tegul jinai būna. Manau kad vėjo jėgainės eilėje pastatytos kur nors pakrantėje kur pučia nuolatinės krypties vėjai gali duoti tikrai nemažai naudos, arba kokios saulės elektrinės dykumose. Ką jau klabėti apie hidroelektrines. Tiesiog reikia suvokti kad nenorint masiškai deginti iškastinio kuro, ypač turint omeny kad jis vistiek (anglis, dujos, nafta) ankščiau ar vėliau pasibaigs ir tuo pačiu norint palikti galiojančius ir viršijančius pramonės pajėgumus "žaliosios" energijos tiesiog smarkiai neužteks. Tiesiog... Todėl AE lieka vienintelis išsigelbėjimas.
P.S. Su mielu noru ir dabar persėsčiau į elektromobilį, jeigu normalus naujas nekainuotu 40K euru, kai bezininį tokios klasės gerai paieškojus ir už kokius 22 gali paimti. Kol kas tiesiog per brangu iš karto tokią sumą išleist ir jokia pinigų ekonomija nuvažiuotam atstumui dar to skirtumo neatperka. Jau nekalbant apie tai kad yra ir kitų niuansų.
- Show next comments dar 84
-