
Javelin
Maniakai-
Pranešimai
1.360 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Laimėta dienų
150 -
Atsiliepimai
–
Turinio tipas
Profiliai
Forumas
Blogai
Galerija
Video
Skelbimai
Viktorinos
Failai
Gidai
Naujienos
Atnaujinimai
Kalendorius
Parduotuvė
Visas Javelin turinys
-
TLOU 3 bus (o kas galėjo abėjoti). Naughty Dog prezidentas ir pagrindinis gamedirektorius Niel Druckmann patvirtino kad jau yra sukurtas TLOU 3 story pagrindas, taigi žaidimas yra numatomas ir liko mažumėlė - jį sukurti. Galima suprasti kad TLOU 3 yra early development stadijoje. Laukiam, ateis ir mūsų laikas. Tik neaišku ar tuo metu nereikės kariauti su priešais realybėje, o ne ekranose? https://earlygame.com/gaming/last-of-us-3-story-release-date/
-
Tai va, dėl bendradarbiavimo su Cyber Inerective pagal įvairius gandus kilo dideliu problemų. Tai nėra oficialiai CD Project patvirtinta naujiena, tačiau aktyviai kalbama kad CD Project nutraukia su Cyber Interective visus ryšius, įskaitant ir Witcher 3 remasterio kūrimą dėl visiems žinomų įvykių Ukrainoje. Taigi remasteris dabar jau išeis "kažkada", o gal ir išvis neišeis, paliekant viską "as is". CD Project pozicija nutraukti ryšius su rusiška kompanija yra pilnai suprantama, jie Cyber Interective gyvendami dabartinės Rusijos sąlygomis,net negalėtu kokiam facebook ar twitteri oficialai pasisasakyti kad yra prieš karą (nors gal būt taip ir yra, nes dauguma IT specialistų iš Rusijos dabar tiesiog bėga), nes Rusijoje už karo nepalaikymą ir net vadinimą karą karu gresia reali baudžiamoji atsakomybė. Taigi situacija kol kas atrodo be iešitės. https://www.aroged.com/2022/04/01/cd-projekt-red-may-again-delay-the-release-of-the-witcher-3-for-xbox-series-x-s/
-
Viliau, Ačiū už gražius žodžius ir visus Tavo darbus, įskaitant paskutinį Playmanija.lt dizaino atnaujinimą. Viso šito dėka turim jaukia kaip namai vietą kur galim rinktis ir diskutuot. Nežiūrint visų sunkumu pagrindinis Playmanija aktyvių dalyvių branduolis vis dar laikosi. Su Gimtadieniu✌️
-
Nepardavus, žiūrėk ir ji be Netflix atrastu nuostabu žaidimų pasaulį? Kartu galėtume žaisti,...idilė?
-
Tavo asmeninis reikalas, bet prisipažinsiu pradėjau stebėtis, kam tu taip kaitalioji žaidimo "priemones", jeigu taip galima išsireikšti. Mane pvz. pilnai tenkina PS5, na dar ir PC turėčiau (dabar neturiu kur padėt) dėl strategijų ir XBox excliuzivų (jeigu tokie galu gale atsiras). Jeigu nenori viešai gali parašyt į PM (...arba išvis neaiškint?)
-
Kam tau žaisti su PC jeigu SeriesX geriau atrodo ? su video draiveriais kažkas tai, pabandyk atnaujinti arba naudoti jam optimizuotus (jeigu yra). Paprastai ir Nvidia ir AMD leidžia tokius stambesniems AAA žaidimams.
-
Pradėtas kurti naujas „Witcher“ serijos žaidimas
Javelin pakomentavo Impaler straipsnį Žaidimų naujienos
viskas paprasta. REDEngine yra proprietari varyklis. Renkant komanda kiekvieną kartą naujus žmonės reikia apmokyti su jo dirbti, skirtingai nuo tu pačių UE, kurie yra tam tikra prasme industrijos standartas ir turint patirti darbo su jais galima iš karto pradėt dirbti. Taigi naudinga abiem pusėm ir firmai ir darbuotojui. O išmokęs dirbti su RE tu niekur kitur tos patirties nepritaikysi, skirtingai nuo Ureal. Be to RE jau morališkai ir pasenęs yra, neišnaudoja pilnai PS5/SeriesXS galimybių. Taigi labai teisingas sprendimas. Man tai labiau rūpi ar jie nesugalvos kokio online žaidimo kurt, vietoje normalaus siužėtinio RPG single player. Dabartiniais laikais ne divai. Nors dabartinio Elden Ring sėkmė manau padarys sprendimui savo teigiama įtaką. -
Na praktiškai visi Souls serijos žaidimai neturi istorijos (tai yra kažkokio siužetinio questo per kurį tave veda), bet turi pasaulio "biblija" jeigu taip galima išsireikšti - t. y. kas čia per pasaulis, kas ir kodėl su juo atsitiko ir ką tu čia veiki. Bet ir šitą informacija dažniausia gauni po truputi kaip nuotrupas žaidimo eigoje. Grafiškai viens prie vieno DS3, gal kiek geresnis (jau rašiau), su PS5 žaidžiasi labai maloniai. Nežinau, viskas gerai su jo. Čia tiesiog arba patinka ar ne. Man tokių žaidimų pats settingas ir stilistika labai patinka. Šitas sakyčiau šviesiausias iš visų, visgi nėra tokios gniuždančios nevilties atmosferos kaip DS3.
-
You just getting older, bro? that's all
-
Na jeigu ta prasme kad apsiženyji su žaidimu, nes įtraukia - tai taip. Bet čia apie bet kokį gerą žaidimą, kuris tave įtraukia galima pasakyt. Ne tik apie ER.
-
Padėjau kol kas į šoną, nes ER nugalėjo, ką panašiai ir maniau. Gal dar grįšiu kada, nes žaidimas tiek kiek pradėjau pasirodė visai neblogas, nors ir ne visai mano skonio (vis dėl to)
-
Neblogos žinios? Visgi panašu kad jie atsigaus. Ir tas perėjimas prie Unreal engine 5 yra neblogai, tikrai bus išnaudotos dabartinės kartos konsolių galimybės, svarbiausia kad su nauja grafika 60fps paliktu. Dar įdomu kada paskelbs oficialią Witcher 3 NextGen versijos išleidimo datą.
-
Pagal šios laikus taip. Bet tokiu būdu jie kažkiek tai pagyvins ir pardavimą tiems kas iki šiol nenusipirko ar konsole perkasi pirmą kartą ir tu žaidimų išvis nėra žaidęs. Panašiai kaip mane Civ V kabina. Poilsis ir malonumas vienu metu.
-
Nežinau ar kur nors pas mus jau buvo rašyta, nes pastaruoju metu dėl visų šių pasaulio įvykių man asmeniškai kažkaip pasidarė sunku rašyti apie žaidimus, bet Capcom oficialiai patvirtino kad dabartniai konsolių kartai (PS5/XSeriesXS) bus nemokamai išleistos atnaujintos RE 2 RE 3 (remaikai) ir RE VII versijos. Žaiidmai gaus pagerinta grafiką su RT, didesnį kadrų skaičių (įtariu bus arba 30fps RT arba 60fps be jo), pagerintą 3D Audio (šiaip XBox paliko Dolby Atmos, įdomu ar padarys?) bei su PS5 haptic feedback ir adaptive triggers. Tiesa update gaus ir PC. Šiap visa tai sveikitina, bus proga dar karta pereiti RE2.
-
Gali. Aišku norisi greičiau, bet svarbu kad padarytu gera remake, nes su PC 4K ant max settingu jis ir dabar žaidžiasi ir atrodo labai gerai. Aišku xbox360 ir ps3 versijos pagal dabartinius standartus jau nekažka. Dėl tokio galima ir palaukt. Aš šiaip savo laiku labai laukiau ir stebėjausi kodėl EA nedaro tiesiog visos serijos remasterio PS4/Xbox One kartai, nes maniaiu kad žmonės tikrai pirktu. Bet EA matyt turėjo savo motyvus. Stebuklas išvis kad ant remake pasirašė. P. S. Įtariu kad jeigu tokį editioną išleis žaidimui, tai bus mano pirmas Collectors edition. Baisiai norisi Isako statulėlę turėt?
-
@Džekeris, "Games journalist Jeff Grubb of GamesBeat reported that a remake of Dead Space was in development at Motive on July 1, 2021. He speculated that the success of EA’s single-player Star Wars: Jedi Fallen Order and Capcom’s remakes of Resident Evil 2 and 3 were instrumental in the publisher’s decision to green-light the Dead Space remake." Tai kaip ir vėliausiai nuo 2021 liepos.
-
Na ka gi. Kaip ir buvo žadėta, developeriai EA Motive pasidalino naujausia kuriamo Dead Space remake informacija ir pristatė nauja in game video (ten netoli pradžios yra, mineriu lygis?) Šiame streame didžiausias dėmesys buvo skirtas nauajam remaiko audio apipavidalinimui. Kiek supratau skirtingai nuo pirmos dalies visi ginklai turės papildomus audio "sluoksnius", kurie užsidės priklausomai nuo to kurioje aplinkoje ir kokiom aplinkybėm bus naudojamas ginklas. Ta prasme kad originale, tiesiog buvo irašyti standartiniai šūvio, užtaisimo ir taip toliau garsai, tai dabar ant visų šitų dar bus aplinkos ir įvykių sluoksnai. Be to yra kuriama atskira A.L.I.V.E garso sistema, kuri modulios Aiseko skleidžiamus garsus taip pat priklausomai nuo aplinkybių (sveikatos, nuovargio, deguonies trukumo, kovos intensyvumo ir t. t.). Kaip pavyzdys jeigu ankščiau po ryškaus deguonies trukumo Isekas pargėrėjus iš karto pereidavo prie normalaus kvėpavimo, tai dabar taip ne bus. Nuo savęs pridėsiu įdomu ar bus panaudotas PS5 Tempest audio engine, kurio galingumas kaip visos Ps4 konsoles. Numatoma išleidimo data (nepaskelbta oficialiai) 2023 pradžia. Laukiam.
-
Gero žaidimo nebūna per daug. Days Gone tikrai nusipelnė sequelo. Serialo iš jos daryti aišku nereikėjo, bet II dalys būtu gerai.
-
@paseles, gaila kad Days Gone 2 panašu taip ir nepamatysim
-
Tai gal jis kiekvieną kartą naują acc sukūria ir perka už "vieną pinigą" ? Nes kitaip tai sunku patikėt. Nors ką aš žinau, visko gali būt.
-
Pats puikiai žinai kad taip nėra. Nereikia ir žaidimo pirkti užtenka Youtube pasižiūrėt. Grafika vidutinė, bet ne bloga.
-
@Eiviokas, ne visai taip. Pats žaidimas nusivylimo nesukėlė. Su jo tikrai viskas gerai. Yra taip kaip parašiau "kiek nuvilia DS3 lygio grafika", nes taip ir yra. Šias laikais jau norėtusi daugiau, nes ir tas pats Ghost of Tsushima tikrai geriau atrodo. Nesakau kad turėjo duoti Demon's remaik grafikos lygio open world, tai nelabai įmanoma, bet Ghost of Tsushima, Horizen lygio galėjo. Bet grafika niekuomet nebuvo stiprioji Fromsoftware vieta ir jie patys tai žino. Twiterios net Mijadzaki pats rašė, kad komanda pergyvena ar grafika nebus įvertinta kaip per prasta, bet jie kitaip dar nemoką, jiems tuomet reikėjo parsiduoti Sony daryt PS exluzive ir gautu kokia palaikymo komanda ar dvi kur tą grafika datemptu. Bet ji nėra bloga, tiesiog vidutinė Praeitos kartos grafika, realiai viens prie vieno DS3, tai jeigu jį žaidei gali įsivaizduot. tiesiog norėjau pasakyti, kad jeigu nesi DS fanas, bet tokio tipo žaidimai visgi patinka, tai galima biški sutaupit ir palaukt pirmų nuolaidų.
-
@MixasPA, - geri. Gal kiek nuvylia DS3 lygio grafika (nes visgi ji tolia ir yra), bet bendra stilistika išlaikyta gerai, pasaulis vientisas ir yra ką veikt. Daug mini bosų ir miršti taip pat lengvai kaip ir kitose Souls? Kol kas tik pirminei lokacijoje, apsipratinėju. Pasirinkau Samurai starting class ir panašu neprašoviau. Tiesa HDR faikinis, tik iššviesina vaizdą ir daugiau nieko, žaidžiu SDR. Vibro palikymas tik per crit hits. PS5 versija gerai optimizuota, nelagina, performance mode iš akies išlaiko 60 fps (nors kas stebėtusi jam PS5 turėtu būti per akis). Vnž kol kas atrodo kaip DS3 atvirame pasaulyje. Šiaip jeigu nedega siūlau sulaukti pirmų nuolaidų.