Javelin

Maniakai
  • Pranešimai

    1.354
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    148
  • Atsiliepimai

Visas Javelin turinys

  1. Praėjo jau kiek laiko po PS5 Pro išleidimo, todėl turiu didelį prašymą forumiečiams, kurie visgi įsigijo šią naujovę. Būkit geri pasidalinkit savo įspūdžiais lyginant su vaniline PS5. Ar tikrai vertėjo atsinaujinti ir ar matot tą skirtumą tiesiog žaidžiant be įsižiūrėjimų ar ne labai. T. p. labai domina overall konsoles kokybė, triukšmas palyginti su PS5. Vnž visi įspūdžiai. Būsiu dėkingas.
  2. @Impaler, jo žinomas pilietis, Vincent Theon lygtais, jeigu nepainioju. JIs yra pofesionalus TV apžvalgininkas ir kalibratorius. Verta įsiklausyt ką sako. Čia dar geras straipsniukas, kur populiariai paaiškina kas yra HGIG ir kodėl ji verta naudoti: https://www.whathifi.com/advice/hgig-explained-what-is-hgig-how-do-you-get-it-and-should-you-use-it
  3. Įdedu naudinga ir pamokanti filmuką apie svarbiausius LG OLED tv nustatymas kartu su Playstation 5. Kas tingi viską žiūrėti, tai esminiai dalykai yra šie: 1) Pajungus konsole, tv turėtu automatiškai pereiti arba bent jau pasiūlty pasirinkti Game Optimizer vaizdo režimą, kuris užrikrina mažiausią įvesties delsą. Visi modernus LG OLED tv palaiko ALLM (automatic Low Latensy mode). 2) Kitą ką reikėtu padaryti, tai TV bendruose nustatymose išjungti Automatinį Energijos taupymą (Energy saving), nes jį palikus TV savo nuožiūrą pagal apšvi etimo davyklį regulios OLED ryškumą, Gamma ir tokių būdu keis dalį Jūsų vaizdo nustatymu. OLED Pixel brightness HDR automatiškai paliekama 100, kad naudotu maximalias TV galimybes HDR išpildymui ir sakyčiau kad B ir C serijoms taip ir reikėtu palikti, bet galingai G serijai ryškumą galima biški pamažinti (individualų), aš su G3 esu palikęs 80 Playstation ir netgi 75 XBox, nes man per ryškų. 3) Spalvų temeperatura. Pagal nutylėjimą Game Optimizer yra "0", kas yra ne taip tragiška kaip pvz. Cold20, bet vistiek ryškiai per melyną ir neatitinka kaip turi būtu iš tikrųjų (nors manau kad daugumą taip ir sėdi, nes neleda arba patinka šaltesnės spalvos). Bet normoje turi būti "all the way" iki Warm50, kas atitnka visuotini media kūrėju (fimai, žaidimai, fotogtrafijos) 6500K standartą (D65 White point) ir yra taip kaip turėtu būti iš tikrųjų. Bet čia kaip norit - patinka šaltos spalvos, gyvenkit su šaltom spalvom. 4) Dar vienas ypač svarbus dalykas - "tone mapping" nustatymas. Normoje žaidimams reikai rinktis HGIG. Pradžioje gali atrodyti kiek tamsoka, bet tai irgi yra taip kaip kūrėjai matė savo kūriamo žaidimo vaizdą reference monitoriose (bent jau į tą pusę).Pasirinkdami pvz. DTM (Dynamic Tone Mapping) jus leidžiate savo TV "ant viršaus" dar dėti antrą tonų padengimą taip kaip TV atrodo geriausia, o TV tikrai nežino kaip yra geriausia, todėl jus gaunate taip vadinama dvigubą Tone Mapping, tokių būdu gaudami dažniusiai žymiai ryškesni, "gražesnį", peršviestą vaizdą, dažnai prasdami detales, ypač šviesiose fonuose, pvz. saulės apšviesti debesys, žibintai bus kaip paprasti balti "lopai" be vidinės tekstūros ir pan. 5) Pačios Playstation nustatymai. Tam kad teisingai nustatyti HDR vaizda neužtenka vien TV nustatymų, reikia teisingai nustatyti ir konsolę (panašiai galioja ir XBox) Playstation konsoles HDR nustatymose (prieš tai TV - Svarbu - pasirinkdami HGIG) spaudžiam pultelio mygtukus kol "saulute" neišnyksta 1 ir 2 punktose (svarbu - iki išnykimo, o ne iki "vos matosi") ir kol visai nedingsta tamsiame fone 3 settingas, kai nustatom minimalų ryškumą, tai yra juodą. Dar vienas momentas - Vaizdo diapazoną nustatom į Auto, nes jeigu pasirinsit Limited, o šaltinis (konsole) paduos Max, tai galit prarasti tam tikras detales vaizde, ir atvirkščiai jeigu pasirinsit Max, o šaltinis bus Limited, tai vėl bus pakeistas vaizdas. Kaip ir viskas. Būs klausimu - klauskyte. Pastebėjimui, tai yra ne tik fimukas, bet ir mano reali patirtis, nes būtent taip esu nustatęs vaizdą savo TV ir labai patenkintas rezultatu. Tiems kas abėjoje - teisingai nustatytas HGIG jokių būdu nesumažyna max TV HDR ryškumo, tiesiog jį išlaiko "teisngu" taip kaip turi būti. PVz pagal kūrėja max ryškus šviesos šaltinis eis iki numatyto TV ryškumo maximumo, pvz 1000 ar 1500 Nitų, kai kitą aplinka išliks tamsi jeigu taip turi būt.
  4. Taip. primena. Bet bendras vibas biški kitoks bus, labiau žemiškas ir time travel. Bet kurio atveju šitas žaidimas man. Užtenka ir dabar ką pamačiau😀
  5. Teikia vilčių👍 Vis gerin ir gerin. Laukiam pilno gameplay, bet jau dabar maždaug galima įsivaizduot. Kol kas mano Day1 pirkinys☺️
  6. Daugiau žinių turim sulaukti 20 03, per kažkoį game show😀
  7. @Impaler, pritariu. Manau labiau būs psichologinis siaubo, negu pastaruoju metu tie visi horor action. Bet reikės pažiūrėt, kai parodys saugiau gameplay. Kol kas neaiškus toks man.
  8. @Impaler, t. y. tik žaidimas, kuri man bėje labai patiko. Žaidimas yra apie postapoaklipse, santykius ir žmonės toje postapokalipsėje. Nėra ten akivaizdažai specilaiai kažkas tai padaryta ar peršama, viskas logiškai susiryša. Kai išėjo 2 dalis pagrinde visi buvo užsiparine pats žinai dėl ko (spoiler alert), o ne dėl kažkoių wake dalykų.
  9. Liūdnos žinios. Gali būti kad taip ir nesulauksim TLOU 3čios dalies (bent jau artimiausi laiku). Neseniai duotame inteview žurnalui Variety (ten daugiausiai ėjo kalba apie būsimus HBO TLOU serialo sezonus), Nielas Drukmanas paminėjo kad "Neverta tikėtis dar vienos TLOU žaidimo dalies. Gali būti kad tai pabaiga". Man asmeniškai sunku patikėti kad tai jau pabaiga ir Sony paliks tokia franšize be trečiosios dalies. Jau nekalbant apie tai kad tai vienareikšmiškai bus 100% finasinė sekmė ir Sony bet kurio atvėju uždirbs krūvą pinigų, nesvarbu ar patiks daliai fanatų ar ne, bet vien tik su dviem dalim istorija tikrai atrodo neišbaigta ir reikalaujanti tęsinio. Aišku gal pats taip noriu galvoti. O ką manote Jūs ? Šaltinis Variety: " Then there’s the long-whispered possibility of “The Last of Us Part III.” “I was waiting for this question,” Druckmann says, sighing, when I bring up the prospect of a third game. “I guess the only thing I would say is don’t bet on there being more of ‘Last of Us.’ This could be it.”
  10. Nekyla net menkiausios abejonės. Kalba kad pačios architektūros parengimo darbai baigti. Prasideda testavimas.
  11. @WirmiS, aš taip ir nesakiau. Skaityk tiesiogiai - "išeina iš konsolių ir excliuzivų karų", o ne "iš konsolių". Aišku kad Microsoft pasilieka konsolinių žaidimų rinkoje, tik jau nebekonkuros su Sony tiesigiai geležimi kas daugiau parduos konsolių exclusive pagalba. Ir ištikrųjų gali būti kad naują XBox išleis jau 2026 metais. Žiūrėsim.
  12. Na lyginant su Civ V ir VI reikėtu pirmiausia pamimėti kad Firaxis jau kurį laiką niekuomet iš karto neišleidžia pilno žaidimo. Ne tą prasmę kad jis yra nefunkcionalus, bet dalis papildomų mechanikų dar bus ateity, būsimose expansion pakose. Be to visada išleisdama naują žaidimo iteracija paprastai apie 60% core mechanikų palieka senas, bet ~ 40% keičia. Ir tai imho yra gerai, nes priešingu atveju po n metų laukimo gautum seną žaidimą, tiesiog su nauja grafine išvaizda. Iš dalies Firaxis toliau stebi žaidėjį reakcija ir gali pastumti žaidimą ar į vieną ar kitą pusę kiek tai dar įmanoma. Na pagal tai ką dabar turim. Žaidimas yra pasikeitęs. Jis nėra labiau sudėtingas, sakyčiau tam tikra prasme kiek paprastesnis, negu ankstesnės versijos (ypač Civ 6) ir toks visas labiau tiesmukas. Kaip jau buvo ra6oma yra tik 3 epochos (kol kas) - Antika, Atradimų laikotarpis ir Modern. Manau ateittį tikrai bus dar ketvirtą epocha, pvz. Information Age, nes verrinant visą žaidimo eigą akivaizdžaii matosi kad truksta dar gabalo. Unitai baigėsi ties II Pasaulinio karo lėktuvais ir tankais - taip niekuomet nėra buvę, visada budavo Modern armor, reaktyviniai lektuvai ir t. t. Aš jau nekalbu apie Giant Death robots. Kaip jau sakiau tu iš esmės pasirenki lyderi su kurio eisi per visas epochas, o nacijos keičiasi. Bet tai atrodo tikrai organiškai ir savaip žavi. Keičiant epochą dalis nacijų pasirinkimų būna defaultiniai, dalį galima atrakinti, dalis lieka neįmanoma dėl pasirinkto lyderio. Bet kurio atvėju atrodo gan organiškai ir gerai padaryta. Šiaip žaidimas dabar toks vosas labiau atitinkantis "istorine realybe" taip pasakykikim. Iš dalies tai yra smagu iš dalies ne. Antikoje pvz tu gali rinktis iš riboto civilizacijš skaičiaus, kurios iš tikrųjų ir buvo Antikoje. Logiškai mastant JAV civilizacija nuo Antikos atrodo keistai. Bet tame buvo savotiškas prieš tai visų buvusių Civilizacijų žavėsis. Bet pvz. jeigu lyderį pasirinksi Jekateriną Dydžiają, tai Rusija automatiškai atsirakins Modern Age pagal lyderį. Esu baigęs viena pilną patija. Tai atrodė maždaug taip - pasirinkau Cezarį ir Romenus, Exploration pavirtau Ispanija, Modern prancūzais. Laimėjau Domination victory. Buvo savotiškai linksma. Visas pirmas amžius yra praktiškai mokomasis. Tave už rankos vedžioja aiškinant žaidimo mechanikas. Tikras žaidimas prasideda II etape. Bet ir pirmoje epochoje po senovei kokią vieną civilizacija (t. y. lyderį) galima išnešti iš žaidimo. Kariniai unitai negauna patirties, tik generolai (kurie pasilieka) ir nusiresetina su kiekviena nauja epocha, todėl kaip ankšęiau sutikti pirmikšti karį su kuoka prieš tanką jau neįmanoma. Religija dabar "išpjauta" dar labiau negu V serijoje. Religinės pergalės nėra. Veikia tik Explaration Age ir dingsta Modern. Tą prasmė kad miestai su religija pasilieka, bet ji nebevystoma ir jos negalima palatinti. Domination Victory jeigu teisingai žaisti dabar tikrai gan paprasta. Pirmame žaidime buvau ją pasiekęs, nepastatęs dar nei vieno lėktuvo, bet aviacija jau atidariau. Nereika užkariauti viso pasaulio, užtenka sukurti Atomine bombą. Kas liečia grafika, tai žaidimas atrodo praktiškai tobulai. Įsivaizduokit tą ramesnį V serijos istorinį styliu + graži 3D grafika iš 6. Dėmesys detalėms milžiniškas - pvz. Rusijos modern age pėstininkai ir atrodo kaip jos rodo su WW2 filmose - su durtuviniais šautuvais ir Maxim kulkosvaidžiais. Pranc0zų tankai atrodo kaip jų tikri WWI tankai ir skiriasi nuo kitų civilizacijų. Reziumuojant dabartinėje savo versioje yra tam tikra prasme supaprastintas, bet vistiek labai smagiai žaidžiasi. Manau kaip ir ankstesnės serijos būs n metų vystomas, sulauksim expansion pakų su mechanikų praplėtimų ir bus super. Tiesa labai gerai optimizuotas. Mano vaiko gan sename i5 ir GTX1070 pilnai veža 4K su vidutiniais/aukštais grafikos nustatymais. Vienintelio ko jam tikrai reika, tai SSD. Kol kas tiek.
  13. @WirmiS, na eina tokios šnekos, kad Microsoft visgi pristatys naujos kartos konsole, nors kaip ir oficialiai išėjo iš konsolių ir excliuzyvų "karų" vesdami nauja politiką "XBox visur". Netgi eina kalbos kad tai gali įvykti 2026 m. Tuomet Sony teks pasiskubinti ir išleisti naują konsolę 2027. Kartosis XBox 360/Playstation 3 situacija.
  14. Playstation 6 greičiausiai pasirodys dar negreitai, bet žinoma tikrai bus išleista. Todėl manau pats laikas pradėti diskusijas apie būsimą ir manau visų laukimą naują Sony konsole. Ypač kai nemažai dalykų jau žinoma taip pavadinkime "patvirtintų gandų lygije😀 Tai nieko nelaukiant ir pradedam. Ką šiam momentui žinoma apie galimas PS6 specifikacijas ? Tikrai žinomą kad geležį kaip ir ankščiau teiks AMD. Buvo gandų apie galimas deribas su Intel, bet šneka kad kompanijoms nepavyko susitarti. Taigi būs AMD ir tai yra viisškai gerai, bent jau dėl backward suderinamumo, be to AMD tikrai save užsirekomendavo kaip patikimas Playstation partneris. Grafikos čipas turėtu būti būsimos UDNA archtektūros, kuri pakeis dabartine (AMD grafikos kortų prasmę, ne PS5) RDNA 4. Kokios kartos būs UDNA, pirmos ar jau sekančios laikas parodys. Verta atsiminti, kad kai 2020 m buvo pristatyta Playstation 5, jį turėjo tam momentui pažangiausia AMD RDNA 2 archtektura. Taigi tikymibė kad mes turėsim nauajusia grafikos lūstą architektūros prasme gan didelė. Dėl CPU tai galimas variantas kad būs Zen 6 ar kažkas tai dar geresnio iš AMD X3D technologijos (turi labai daug cash atminties). T. p. kelia mažai abėjonių (jeigu imti pavyzdį kokiu kelių eina nVidia), kad dabar pradėta mashininio mokymo PSSR technologija būs vystoma toliau ir PS6 turės PSSR2 ar kitaip besivadinančia PSSR technologijos tęsinį. Kaip dėl būsimos konsolės našumo ? Leisiu sau teigti kad dar PS5 kartoje žadėti 4K60fps galu gale taps naujos konsolės standartų (tam pagelbės ir PSSR), dalyje žaidimų būs pasiekta ir stabilus 4K120fps (nes ir dabar kai kuriose yra) bei įtariu kad nauja konsole gan stabiliai leis rinktis 8K30fps jeigu bus norinčių, bet tokia raiška praktiškai nebus naudojamą dėl iki šiol labai mažo 8K TV populiarumo. Jeigu kalb4ti paprastai, tai manau kad nauja konsole būs 2, o greičiausiai 2,5 karto galingesnė, negu dabartinė PS5 Pro. Ypač turint omeny kad Playstation6 pilnai atnaujins savo archtekturą, o turės ne tik galingesnį grafikos procesorių (skaityk naują vaizdo plokšte) kaip PS5 Pro. Retrospektiviai PS4 vs PS5 vs PS5 Pro - 1,84 vs 4,2 vs 10,3 vs 16 TFlops. Aišku bus "custom" kaip mėgsta daryti Sony SSD, klausimas tik kokio dydžio. Logiška manyti kad nemažiau 1Tb (žiūrint kiek norės sutaupyti ties kaina). Bet 2Tb kaip dabar PS5 Pro būtu visai smagu. Gandus apie galimai ruošiamus 2 čipset variantus, na kaip sakykim PS6 ir PS6 Lite (vienas galingesnis ir brangesnis, kitas pigesnis ir lėtesnis) dabar praleisiu, nes tai atskiros gandų diskusijos tema. Dizainas ? Apie dizaina kalbėti nėra ką iki pat oficialaus anonso, nes tai beprasmiška. Atsiminkit kokių renderintų vaizdų buvo su PS5 ir k1 gavom finale (ne vienas renderingas net iš arti neatspėjo oficialaus dizaino). Taigi kaip sakau spėlioti beprasmiška. Aišku greičiausiai atėjus laikui pamatysim devkitų leakų, bet tam jie ir yra devkitai. Dualsens tikrai liks ir manau bus kiek patobulintas. Tas naujas PS5 "joystikas" buvo tikrai stiprioji Sony pusė. Ir man asmeniškai kaip turinčiam abi konsoles (ir PS ir XBox) dažnai Dualsens fiškės būna nusverenti žaidimo varianto pusė. Diskasukis manau dar šitoje kartoje visgi lis dėl visų fizinių kopijų megėjų ir rinkų su prastu interneto greičiu ar išvis ano nebuvimu. Bet bus papildomai kaip dabar PS5 Pro padaryta, nes Sony stabilai eina prie Digital only ateities ir sakyti kad taip nebus būtu kvaila - parodykit man PC kur dabar dedami diskai kad žaisti ? Apskritai mažas fintas. Gan daug apie būsimą PS6 (įskaitant ir kainą) gali parodyti dabartinė konsolės Pro versija, reikia tik mokėt skaityti. PS5 Pro čia toks bandymas apčiuopti būsimą PS6 dirvą - atsegamas diskasukis, PSSR ir t. t. Na ir pagaliau smagiausi dalykai kaina ir kada išeis. Dėl kainos tai mano asmenyne nuomone bus nuo kokių 599 iki 699 euro (be dikasukio ir neaišku 1 ar 2 Tb SSD). Kad Sony pardavinės bazine versija už panašiau dabartine Pro 800 euro kaina tai nelbai drisčiau tikėt, bet kad ne už 500 tai tikrai. Nežinau kada išeis, niekas nežino, tik Sony. Pats norėčiau kad tai būtu 2027 ruduo, bet didesnė tikimybė kad visgi 2028 m., nes su PS5 Sony puikiai einasi ir konkuruoti su XBox dabar praktiškai nereikia. Bet yra vienas mažas bet. Jeigu Microsoft kaip grasinasi išleis nauja XBoxa (o žada kad visgi išleis ir jis bus kaip visada "Fastest" ir "the Most Powerfull") 2026, tai netiku kad Sony dar 2 metus tuomet sėdės be jokio atsako. Šiaip kalba kad būsimos PS6 lūsto projektavimas iš esmės jau baigtas ir dabar prasidės testavimo darbai. Taigi visus forumečius kviečiu pradėti diskusiją. Šaltiniai - įvairus susistemti gandai ir pavieniai oficialių su Playstation susijusių asmenų pasisakymai.
  15. Gali būti kad iki dabartinės XBox konsolių kartos gyvavimo ciklo sulauksim naujo (ar atnaujinto) XBox kontrolerio, kuris palaikys funkcijas, panašias kaip Sony Dualsens, t. y. adaptive triggers ir haptic feedback (kas būtu visai logiška, seniai jau reikėjo). Bent jau Filas Spenceris apie tai kalba. Jeigu ne šiai kartai, tai būsimai, kurios visai galim sulaukti ir 2026 m. (būtu stiprus ėjimas iš Microsoft) tai tikrai.
  16. So, so. Tokia europetiška Stellar Blade versija (bent jau taip pasirodė). Pasižiūrėsim kas išeis.
  17. Jau turiu. Early acsess buvo 02 06, pilnas paleidimas 02 11 visoms patformoms. Na ka gi - nauja Civilizacijos serija visada šventė!!!. Žaidžiu priepuolimais per sūnaus kompą, taigi dabar esu pirmos sesijos pabaigoje. Vizualai puikia padarytas, toks labiau kaip Civ V ramesnis stilius, dėl gamplay tai daug visokių naujovių. Puse kontento aišku dar įdės eigoje. Turiu ir konsoline versija ž atrodo identiškai, bet su pulteliu žaidžiasi sunkai, visgi tai yra PC žaidimas. Daugiau apie įspūdžius parašysiu kiek vėliau. To be continued kaip sakoma😄
  18. Šitas. Po kokių gerų pusės metų gulėjimo stalčiuje (nors 2 buvo puikiai suėjęs) pagaliau užsikabinau ir labai patinka. Gėda prisipažinti, bet kelis kartus bandžiau pradėti ir mesdavau priėjęs pirmą rimtą encounterį zombių kaime - pradžioje vis nesuprasdavau kad jų visų nereikia bandyt išžudyti, o tik atsilaikyti kurį laiką😁 Bet dabar veža kaip turi būt, esu gal kokiam 9 chapterį. Formulė pparasta, bet visa dar smagi. Ir tiesa dabar jau puikiai optimizuotas. Performance mode ant vanilines PS5 labai gerai atrodo.
  19. Javelin

    Saros

    Šito laukiu. Jeigu patiko Returnal (o man patiko), patiks ir šitas. Mūsų dabartinėje remasterių ir remaikų eroje vis kažkas tai naujo. Be to Housmark gerai daro😀
  20. Na šitas gali būti visai nieko, bent jau man asmeniškai patiko. Pačios kovos gal ir nestebuklingai, bet exploringas jau bus toks kaip žada (be jokių markerių, pagalbų, viską pats turi sužinot) visai veža. 04.09.2025
  21. Taip, šitas puikiai tiks. Turi radiatoriu (nes jo reikia pagal reikalavimus) ir be to yra "official licensed product".
  22. Na pasižiūrėsime kas iš to išeis.
  23. @Džekeris, ne visai, bet yra panašumų. Ciri išvaizda labiau atitinka mano skonį😀