Suveln
Maniakai-
Pranešimai
335 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Laimėta dienų
38 -
Atsiliepimai
0%
Turinio tipas
Profiliai
Forumas
Blogai
Galerija
Video
Skelbimai
Viktorinos
Failai
Gidai
Naujienos
Atnaujinimai
Kalendorius
Parduotuvė
Visas Suveln turinys
-
gal mintyje turėjai ELDEN RING? iš kur jūs tą Bloodborne traukiat?
-
kam remeikinti normaliai atrodančius žaidimus? aš norėčiau Vagrant Story remeiko labiau.
-
buvo neblogas eksperimentas, tačiau RE serija nuo pat pradžių mėgo eksperimentus. va ko nesuprantu, tai kokio velnio jie remeikina RE4
-
pats keisčiausias revealas per visą parodą. keista, kad sugalvota remeikinti naują, puikų, gražų žaidimą. suprantu, kad šis remeikas skirtas tiems, kas nori Demon's Souls pažaisti online, bet antra vertus gal ir normalu, nes visgi prieš 11 metų būtent šis žaidimas nustatė naujas RPG taisykles. labai tikiuosi, kad sekantis žaidimas, kuris nustatys naujas RPG taisykles bus Cyberpunk 2077.
-
asmeniškai man RE7 buvo panašus į serijos spin-off'ą, vienkartinį eksperimentą. keista, kad serija pasuko šiuo keliu.
-
mane šitas irgi labai pradžiugino.
-
svarbiausia GHOSTWIRE: TOKYO. visa kita ne man.
-
galvoju, gal visai variantas ir gera proga peržaist pirmą The Last of Us.
-
buvo buvo kažkur, kad 12d. nukelta, bet taip ir nesupratau, ar ten official, todėl ir paklausiau. nu jo jo, geimų, bet tipo ir konsolės išvaizdą turėtų pristatyt man regis. bus keista, jei nukels ilgesniam laikui. nelabai man suprast jau...
-
tai konsolės pristatymas nukeltas 12 dienai? ar niekas nepasikeitė?
-
o kas čia iš jūsų apžvalgas geras mokate rašyti?
-
kokia kaina? reikės manau įsigyti šiais metais, nors ir PS Vita turiu, tik su naujesniu FW (ant kurio neveikia PSP emu). šiaip jei netingėčiau, tai FW susimažinčiau, įsirašyčiau adrenaline ir žaisčiau PSP geimus. reikės galbūt kada nors taip ir padaryt. vien dėl Castlevania: Symphony of the Night.
-
nu va, labai liuks, kaip tik per mano gimtadienį
-
tiesiog šių laikų geimeriai tai ne prirūkytose kompiuterinėse sėdintys degeneratai, kuriems viskas nusispjaut, o atsakingi ir mąstantys humanistai. man irgi gaila, kad nukėlė, bet čia gi logiškas ir normalus žingsnis. fuck, tie 2020 šlykščiausi metai ever...
-
I.G.I. 2 Cover Strike mano tėvui labai patiko. ir nenuostabu - žaidimas tikrai tamsokas, sudėtingas ir gilus. kiek pamenu, jei miršti, pradedi visą misiją iš naujo, nebent kokie chekcpointai būdavo, dabar neatgaminu.
-
-
The Wonderful 101 Remastered visiems Clover Studios ir Platinum Games fanams must play.
-
kažkaip pastaruoju metu patraukė ant to, ką labai mėgau daryti vaikystėje - šaudyti nacius. klasiokai savo laiku labai gyrė pirmojo COD papildymą United Offensive, o aš tuo metu nemokėjau pirmos misijos pereit. na, dabar peržaidžiau visą, tai tikrai puikus geimas ir nėra lengvas, tad nieko keisto, kad strigau vaikystėje. tuo pačiu prisiminiau esminį faktorių, kuo senų žaidimų expansionai skyrėsi nuo šių dienų dlc. tada nebuvo (arba buvo labai lėtas) interneto, o žaidimų perėjimai būdavo nebent žurnaluose, tad žmonės kur kas rečiau pilnai pereidavo žaidimus, o papildymai būdavo skirti tiems, kas perėjo ir nori daugiau iššūkio. toks ir UE - tikrai ne vieną kartą reikėjo taktiškai mąstyt, nebuvo aklo ir kvailo šaudymo, kaip šiuolaikiniuose COD. dabar noriu pereiti abu savo mėgstmiausios WWII šaudyklės MOH: Allied Assault papildymus. nu šitie truputį jau too old, bet dar įmanoma žaist. kartais tik tenka sukąsti dantis. bet šiaip nostalgijos reikalas čia. kadangi užaugau su tokiais geimais, tai primena vaikystę, bet jei šiandien būtų 2003 metai, tai neabejoju, jau seniai už3,14sę tie naciai būtų :D. pastaruoju metu dažnai pagaudavau save mąstat apie tai, ar yra toks žaidimų žanras, kurio dar kaip reikiant nepažinau, tačiau norėčiau artimiau pažįst. taip, tai cRPG žanras, kuris šiais laikais išgyvena savo renesansą (Divinity: Original Sin žaidimai ir ne už ilgo pasirodysiantis Baldur's Gate III). vienas iš kultiškiausių šito žanro žaidimų yra ARCANUM: Of Steamworks and Magick Obscura, kurį labai norėjau išbandyti, tačiau pasidomėjus giliau, paaiškėjo, kad žaidimas toks pat skylėtas, kaip ir kitas tų pačių kūrėjų (studio "Troika") šedevras VAMPIRE: The Masquerade Bloodlines. labai žavus, atmosferiškas, bet kiauras, kaip rėtis. tad savo pažintį su žanru nusprendžiau pradėti ne nuo lūžusio žaidimo, o nuo dar vienos klasikos - PLANESCAPE: Torment. yra HD editionas, tad, nors originaliai išleistas gūdžiais 1999-ais, su enhansed versija atrodo gražiai net ir šiandien. tekstūros lygios, modeliai gražūs ir meniški. labai geras soundtrackas. atmosfera aukščiausio lygio. vienas dalykas, kuris senuose cRPG žanro žaidimuose būdavo atliekamas prasčiausiai - kova. apsidžiaugiau sužinojęs, kad P:T kovų beveik visada galima išvengti ir niekas nedraudžia, kaip ir kiekvienam tikram RPG žaidime, tiesiog išsikalbėt savo kelią pergalės link. taip, šiame žaidime labai daug dialogų, daug skaitymo, bet prieš miegą vietoj knygos nėra nieko geriau. ir nėra toks ilgas, kaip koks Baldur's Gate II.
-
b*** taip ir galvojau, kad skanavimas bus mokama paslauga :D. įdomu, kiek užsiplėš biblioteka. jau niežti nagai važiuot ir parsivežus žurnalus suskanuot. greičiau tas karantinas pasibaigtų
-
-
nu tai: iš pradžių ieškojau, galvojau, gal kas pigiau parduos. tokių neatsirado. tad tenka pirkt iš ten, kur randu.
-
kaip suprantu, pre-order kaina 62eur? šiaip tiek tikrai negaila, gal ir aš preorderinsiu vasarą.
-
jėga, new gameplay bus geriausia dovana artėjančiam gimtadieniui. žinoma, kad pirksiu day one on PS4. manau, kad tai bus svajonių žaidimo išsipildymas.