Andrius11
Stebėtojai-
Pranešimai
3 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Atsiliepimai
0%
Turinio tipas
Profiliai
Forumas
Blogai
Galerija
Video
Skelbimai
Viktorinos
Failai
Gidai
Naujienos
Atnaujinimai
Kalendorius
Parduotuvė
Visas Andrius11 turinys
-
Tamsta esate keisto mąstymo žmogus, ne tik kad pats neriamete šio žaidimo, bet ir piktinatės, kad kiti remia... Kūrėjai sutiko kurti didesnio ir geresnio turinio žaidimą, o žaidėjai sutiko remti. Tai vienintelė priežastis kodėl nebuvo apsiribota $2mln. ir nematau tame problemos, nes abi pusės laimi. Dar kartą sakau, specialiai tau - Pay2win šis žaidimas nebus. Daugiausia kas gali nutikti šia linkme, tai galimybė nusipirkti tai ką įmanoma žaidime gauti žaidžiant, bet tai nėra p2w. Nežinantiems sakau, kad p2w modelis yra tada, kai už realius pinigus gali nusipirkti tai, ko neįmanoma gauti žaidime, toks yra oficialus sąvokos paaiškinimas. Žinoma atsiras krūva nepatenkintų žmonių kurie sakys, kad tai yra nesąžininga ir t.t., taigi užbėgdamas tam už akių pateiksiu keletą minčių jūsų asmeniniam pamastymui. 1. Ar tikrai yra skirtumas kaip žaidėjas gavo vieną ar kitą daiktą jeigu jį galiu turėti ir aš? Kita vertus žaidėjas kuris daiktą įgijo žaisdamas yra daug pavojingesnis už tą kuris jį pirko, nes pirmasis žaidėjas, savo įgudžių dėka iš jo gali išspausti daug daugiau. 2.Į mano pateiktą klausimą atsakantiems "Taip, yra!" galiu pasakyti, kad negalima pamiršti ir tų žaidėjų, kurie neturi pakankamai laiko žaisti ir gauti viską žaisdami. Galų gale šie žaidėjai jus išlaiko, ypač kalbant apie free2play. Galvojantiems kad tai vistiek kažkuria, tik jums žinoma prasme yra nesąžininga, nes jie turėdami pinigų yra pranašesni, pagalvokite, ar jūs patys nesate pranašesni už juos turėdami daugiau laiko žaidimui.
-
Trumpas palyginimas dėl aiškumo: GTA 4 biudžetas buvo $100mln., prie šio žaidimo dirbo 1000 žmonių, jį sukurti truko beveik 4 metus. Norėčiau pabrėžti, kad gta4 tokį biudžetą turėjo pirmosiomis žaidimo kūrimo dienomis, o star citizen tik po 2,5 metų nuo žaidimo kūrimo starto pasiekė $80mln. Šiandien šį žaidimą kuria 300 žmonių. Star citizen yra kuriamas naudojant daug sudėtingesnį varikliuką nei gta4, vien dėl šio fakto žaidimo kūrimas trunka ilgiau, taip pat ženkliai skiriasi žaidimų detalumas, gylis ir daugelis kitų aspektų. Pačių projektų apimtys yra visiškai skirtingos, vieni kūrė miestą, o kiti kuria visatą... Manau šis palyginimas turėtų atsakyti į visus klausimus susijusius su laiko ir finansų resusrsais reikalingais tokiam projektui. Dar karta pasikartosiu, kad žaidimas yra pre alpha stadijoje ir dabartinis modelis nėra sureikšminamas žaidėjų, nes šiuo metu nėra ir negali būti žaidybinės konkurencijos. Yra atvirkščiai, žaidėjai pamatę geresnį laivą nei jų džiaugiasi, nes žmogus parėmė projektą, kuris bus toliau tobulinamas, to rezultate geresnį produktą gaus ir tie kurie jokių laivų nepirko, taigi į šį reikalą patarčiau žiūrėti plačiau. Galutinė žaidimo versija bus subalansuota ir jokių pay2win nebus. "Kūrėjai yra godūs..." Taip manantiems pasakysiu tai, kad kiekvienas gautas doleris bus sukištas atgal į žaidimo kūrimą, tuo galite net neabejoti. Kūrėjų pelnas prasidės tik nuo žaidimo galutinės versijos pardavimų.
-
Šioje temoje pilna dezinformacijos ir šališkumo, todėl pasistengsiu jus užvesti ant kelio ir trumpai paaiškinti esminius žio žaidimo aspektus. 1. Kosmose girdimi garsai, nes laivo borto kompiuteris juos simuliuoja, tai papildoma pagalba mūšyje, nes kaip kitaip žinoti ar pataikei į priešo laivą esantį už 30km? Kūrėjai suteiks galimybę šiuos garsus išjungti. 2. Temoje išreikštas pasipiktinimas kad laivai daug kainuoja ir pats žaidimas yra pay to win modelio... Jūs klaidingai suprantat pačią esamo žaidimo struktūrą, tai ne laivų kainos, o galima parama kūrėjams, jie kaip atsidėkojimą, už suteiktą paramą duoda vieną ar kitą laivą. Visi laivai įgyti iki galutinės žaidmo versijos bus anuliuoti ir visus juos bus galima nusipirkti žaidime už žaidimo valiutą, o ne realius pinigus. 3. Dėl žalos modelio... Vienareikšmiškai jis yra nerealus! Sakantys kitaip, parodo savo neišmanymą...pasidomėkite cry engine 3 fizikos modelių galimybėmis. Kūrėjai žalos modelį gali padaryti tokį, kad laivas išsiardytų po varžtuką, bet tokiu atveju žaidėjų vaizdo plokštės tiesiog iškeptų. 4. Norėčiau palinkėti scalman daugiau objektyvumo, pasidomėk bazine žaidimo informacija ir suprasi, kad star citizen ir elite nėra net ko lyginti. 5. Ir paskutinysis punktas, atsakantis į visus neatsakytus klausimus - žaidimas dar tik pre alpha stadijoje, o jau atrodo įspūdingai. P.S. Mano manymu, tai vienas iš tų žaidimų dėl kurių verta mesti rukyti ir taupyti geram PC Peace.