MiimisMaks
Stebėtojai-
Pranešimai
33 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Atsiliepimai
0%
Turinio tipas
Profiliai
Forumas
Blogai
Galerija
Video
Skelbimai
Viktorinos
Failai
Gidai
Naujienos
Atnaujinimai
Kalendorius
Parduotuvė
Visas MiimisMaks turinys
-
Gal uzteks zaidima vertinti tik pagal grafika? Pirmas klausimas kiek fps? Kodel kiekvirna sakele atskiros fizikos neturi? O kai tures tai vel reiks nepasitenkinima prastu performance? Neatsibodo jums dar tie visi blizgantys zaidimai su kiauru gameplay kur po pirmos valandos pabosta nuo banalios istorijos, veikeju ir dialogu ar prasto AI, skillu balanso ar apskritai trukumo su viskuo apart grazios grafikos? Gameplay visados svarbiausia buvo. Tuo labiau atrodo puikiai ir dabar sis witcheris. Sakele mat pajudinus nejuda...
-
Koks cia survival. Didele deathmatch arena. Visu pirma turetu kaip isivaizduoju but kazkokia ekonomika. Kad sukurt ekonomika, zaidejai turetu vienas su kitu dirbti. Imk kokias nors veiklas ar skillus del kuriu vienas zaidejas visuose srityse negaletu buti profas todel norint islikti turetu su kitais zaidejais dirbti. Tarkim butu sezonai, vasara ruduo ziema. Vienas zaidejas medzioja, antras zaidejas mesa apdoroja tarkim rukydami ja ar pns kad ilgiau issilaikytu, trecias kasa duobe tai mesai kad veiktu kaip saldytyvas nes mat elektros nera, ketvirtas rupinasi kailiu, daro drabuzius is jo jog ziemai atejus visi nesusaltu. Pridek tuzina kitu skillu ir turi kazkokia ekonomika kurios deka verstu vienas gyvenvietas pazindintis su kitomis ir prekiauti tarpusavi. Galbut zemelapio regionai nemazais atstumais skiriasi ir vienas regionas turi reikiamu dalyku ko kitas neturi ir atvirksciai. Paimk zemelapi kaip dying light kur esi uzdarytas kaip narve tarp zombiu ir einant lootint jau reik komandos, zombiai pavojjngi nes uzspeitus i kampa pavargsit kovot su ateinanciom bangom ir mirsit. Tada ir sakytum, survival. Aisku lengviau imest dideli tuscia zemelapi ir pavadint tai sandboxu nes zaidejai gali daryt ka nori, begiot aplink kitus ratais pagal laikrodzio rodykle ar atvirksciai. Atseit fun.
-
Ka ten dalintis. Prasmas pigiai padarytas mmorpg. Pinigu nevertas todel ir pereina i f2p.
-
Kūrėjas:Modulaatio Games Leidėjas:Modulaatio Games Žanras:Action, Indie, Early Access Išleidimo data:13 Mar, 2014 Reitingas:Overwhelmingly Positive (686 reviews) Metacritic įvertinimas: 8.8 Puslapis: http://www.modulaatio.com/runningwithrifles/ Smagus kabinantis komandinis žaidimėlis kuriame bėgioji ir kovoji prieš npc ir ne tik. Esu pakūręs privatų LT serverį su teamspeak kanalu komandoms. Bet tikriausiai taisyklės reklamuot neleidžia, tai kreipkitės privačiai, atsiųsiu visa info
-
Laukiam, laukiam. Senais laikais pamenu turėjo puikią atmosferą. O ir pats žaidimas labai smagiai žaidėsi. Tos nuostabios kosmoso kovos kur erdvėlaiviai sklandydavo erdvėje aplink kitus objektus, o ne kaip padėti ant pagrindo/žemės kaip šių laikų space strategy žaidimuose.
-
Elite tikrai nebuvo reklamuojamas kaip zaidimas kuriame tik gali ziureti i planetas.
-
Galiu sutikti tikrai su vienu dalyku. Zaidimas ne man. Neturiu tiek fantazijos jog tuscia zaidima prikrauciau nesamais dalykais. Norejau issakyt savo nuomone, ta ir padariau. Smagiai skamba bounty hunting'as ir explorinimas, het tai susideda is random saudymo i bet ka (brainless shooter) ir supaprastinto paspaudimo ant planetas. Manau galime pabaigti diskusija tarpusavio, nematau prasmes kai is pono zodziai eina ''verksniai, nepatinka nezaisk''. Zaidimas padetas i lentyna. Galbut po metu situacija pasikeis. O galbut ir ne.
-
Prasyciau neimpretuoti mano zodziu savaip ko as net neminejau. Visu pirma zadejo offline galimybe, o dar svarbiau, modu galimybe. Ko nebus. Antra ju didziausias kozeris gyva galaktika kur zaidejo veiksmai turi kazkokios itakos lygu nuliui. Tas neveikia stebink forume ''lave'' tema ir visas kitas. Niekas ten nesikuria jokie nusileidimai i planetas ir t.t kai pats zaidimas gali pasiulyti tik primityvia baze kuria galbut survarkys ateityje. Dabar reik tiketis jog visos jegos bus sutelktos i tvarkyma sios neisbaigtos betvarkes. ''Galbut'' nera tvirtas argumentas kai ypac pastaruoju metu FD priima kvailus sprendimas pvz palikti milijardus tiems kuriems del ju paciu klaidu isdalino. Del to nerekomenduoju dabar niekam sio zaidimo. ''Galbut'', o gal ir ''niekada''. Tikejausi nors bazinio zaidimo kuriame budu galima, ir butu idomu paskraidyti, atlikti idomesnes misijas su kitais pilotais dinamineje galaktikoje. Kad butu galima atlikti kazka idomaus ir nebutinai su saudymu susije. Greitai atsibosta lakstymas po juodas sistemas kurios niekuo nesiskiria kad paspaustum ant planetos. Lygiai tas pas su tradinimu. Viskas primityvu, neisbaigta ir kreivai atlikta siuo dalyku. Ir prasyciau be to ''norejo shooterio eilinio''. Man ir patinka tradinimas ir explorinimas, bet kaip tai atlikta elite, yra tiesiog nuobodu ir neidomu. Kas tai yra? Space trukinimas is vienos sistemos skraidymas i kita sistema, paspaudimas ir repeat. Bet kitaio nuo kitu truckinimo zaidimu, ka tu matai tik juoda ekrana su keliais rutuliukais, kitaio nuo truckinimo zaidimu kur visas idomumas greitkeliai, ivairus miestai bej kiti vairuotojai salia. Jokios dinamikos, ekonomikos nera. Visur vienodos, nuobodzios. Kame cia idomumas? Explorinimas? Paziurejus video net laiko tam negaisau. Nelyginsiu su eve online, nes nereikalauju is elite to paties, bet megaujuosi ten explorinimu nes tai reikalauja ismanymo ir pastangu, ir tai kartu rizikinga. O atradus didi lobi pajauti maza dziaugsmeli kai esi apdovanotas uz savo pastangas. O po to visa ekonomika yra, turi zvalgytis tarp sistemu, kur geriausia kaina uz komponentus, kur paklausa, kur neparduoti kad liktim apgautas. Apskritai tai lyg atskiras ekonominis zaidimas kurio Elite net nesistengia daryt, butent nesistengia, Elite to nera. Elite ekonomikos nera. Tik sekli balele kuri nieko verta. Explorinimas... Random atskrendi, paspaudi ir vuolia. Repeat...kaip ir visas kitas zaidimas. Didis vandenyno platumo zaidimas, bet gilus kaip trumpo lietaus bala ant kelio. Cia faktas jei tokios stadijos butu isleide bet kuri kita zaidima, o ne nisini space zaidima, jis butu visu sudraskytas ir greit pamirstas. Galbut ateityje, bet dabar Elite yra tik time sink'as kuriame gali kartoti tik tuos kelis primityvius veiksmus ir zavetis grazia grafika. Niekuo daugiau. Taip pat faktas ju tas 84 elite turejo daugiau feature's nei sis naujasis atsirades po vos ne 20 metu.
-
Ggrafika ir garsai. daugiau zaidimas neturi ka pasiulyti. Po paskutinio farso kuomet FD netycia isdalino daliai zaideju milijardus ir atsisake viska sutvarkyti tik parodo kompetencijos stoka bei zaidimo ateiti. Jokio gilesnio zaideju bendradarbiavimo nebus ar mechanikos su ekonomika ir t.t jie tiesiogiai parode kokia linkme zaieimas eis. Solo pve. Gailiuosi kad remiau ir pirkau si balagana. Ne tik melavo kickstartyje apie zadetas galimybes kuriu atsisake pries pat isleidima, bet taip pat ant releaso nesutebejo pristatyti net kruopelytes verto gameplay, o tik kazkoki time sink kuris prasmes neturi su nezmoniskais disbalansais ir bugu kruva. Totalus farsas, ar kaip sako total mess. Galeciau refundinciau jog susigrazinciau pinigus. Tikiuos sis postas pades kitiems zmonems nedaryti tos pacios klaidos kuria padariau as remdamas sita balagana.
-
Tai nieko, laivas 100-500 doleriu kainuoja. Ir tikrai nera taip jog jokios itakos nedaro pries kita zmogu su pigesniu laiveliu. Imk kad lentynes, greitesnis, manevringesnis ir tuo paciu brangesniais laivas uz tuos pacius dolerius laimet turi daugiau sansu uz pigesni. Pay 2 win. Ir tas labiausiai nepatinka. Todel ir palaidojas visa susidomejima is kart. Keisciausiai kaip zmones leidzia tukstancius kai to pacio zaidimo ten nelabai yra, tik svajones ir pazadai siuo metu. Ar tik po metu ar pns nebus internetas pilnas nuoskaudos sia tema?
-
Ka manai apie toki komentara? Sakyciau labai taikliai pataikyta. Turiu vilti jog viska sutvarkys, bet siuo metu elite neturi jokios ilgalaikes veiklos kad uzkabintu ilgam. Galima bijoti kad kol FD sugebes isteseti savi pazadus del dinamines galaktikos, zaidimas bus paprasciausiak uzmirstas ir finanasiskai nepasiteisins ir projektas nutruks. Why should a videogame - something one plays in the spare few hours of everyday life - require tons of "work"? And, yes, the mission rewards for the most part really are giving next to nothing. Especially later on, when you're looking at moving up from a 3-mil specced Cobra onto, say, an Asp. Still think those 1000-credit courier missions, or those 5-10`000-credit trade missions are worthwhile "work"? Especially when fuel costs, damage costs, repairs all cut into the profits in a significant way, when you're looking at mission payouts. And he's not wrong about that in any way. Missions so far are generally "dock, Bulletin-board, undock, jump, dock, bulletin-board (optionally undock, jump back, bulletin-board)". That IS boring. Especially when mission payouts make you do hundreds of them to earn anything notable. Why are you snarking about this? Mining IS tedious. Well, unless you enjoy being constantly jumped on by pirates n the 'official' mining instances. Must be fun for the people who decide to do mining and not, you know, a pvp combat game... Talk about unforgiving, eh... One stray shot (or even other players DELIBERATELY flying into the already-fired projectile stream to get a free warrant kill) and you're insta-wanted and hostile. Oh god forbid that things would actually happen at a reasonable pace in a videogame! No no can't have that. Let's instead tune everything so that there's 90% of downtime and 10% of docking. Good 'game' for listening to podcasts/radio! Riight, yes, that's exploration. Seeing the exact same 3 stations in 30 systems, with the exact same general wares and same price ranges (medium/low demand only, all the time), that's "exploration". yep. Gotcha. I bet all the great real-world explorers spent a lot of time "exploring" their local hometowns' market stalls. Going round and round to the same market, finding the same wares. "Exploring" yep gotcha. The problem is, the game does NOT give an indication that you've achieved anything. Take this example - yesterday I spent 4-5 hours doing missions for an Empire faction in an independent system, trying to boost their influence. 4 hours (let's round this down so you're happy). Must have been near 20 missions, all successful. What do you think the result was? Faction's influence didn't budge one bit. Not at all. Not even a blue arrow at their influence bar in the system factions list. Like - I was not expecting to singlehandedly make them 55%. I WAS, however, expecting to SEE at least SOME indication that I made a difference. AT LEAST show me "yeah, your work helped by 0.9%". The game doesn't say this, and I'm left wondering if I did anything at all, or if all my 4 hours of (largely not very profitable, because mission rewards are low) work amounted to 0.000% change. This problem extends to all aspects of the game - it doesn't make you feel like you've managed to achieve something, even with a HUGE investment of time. Go out, explore 10 unexplored systems. Might take a couple of hours. Go back, sell the data, and.. what changes in the galaxy? Nothing. What changes in the sectors you gave the data to? Nothing. What changes in the sectors you explored? Is there now more NPC activity? Is there any expansion going on? Nope. Nothing. Fly around and jump into USS hunting pirates. Or at the resource extraction sites. Spend like 5 hours doing that. Kill hundreds of baddies. What changes? Nothing. Is the system safer for traders? Nope. Are there less pirates eventually? Nope. Do pirates start responding to your sustained attack campaign? Nope. What impact have your actions achieved on the game state? Budger all. Spend a couple of hours raising your reputation with a minor faction. Say, from neutral to allied. Might take a couple of hours. Okay, at the end, their stations and ships have gone from orange to dark green. What changes because of that? Nothing. Do you get better prices in their stations? Nope. Do they jump into combat instances to help you? Nope. Do their ships in FSD cruising mode comm you, have a quick chat to an ally? Nope. Do they give you access to a "friends-only" private stock of modules, wares, weapons, sensors? Nope. What's the sum total of your work? Different colour scheme on the target hologram. But apparently it's okay, because it's "working towards something".. So what is it that you're working towards? What is this big, grand, huge achievement that requires tens of hours to even SEE the SLIGHTEST indication of change? It better be something huge, mind, because during this time, you could have read a ton of new books, watched several (good) movies, or gone out and spent a jolly good day with friends. So, again, what is this thing that you're working towards that offsets all this? No, YOU still have to show where PvP / space-battle centrism was meant. All of his points are about the PACING and FEEDBACK of the game mechanics (which, surprise surprise, are not set in stone and CAN be improved to be more fun), how does that in any way imply a necessity for more combat? B So.. In summary, "Really?!?"
-
Isivaizduok. Laikui begant pradejau manyti kad space citizen tik ir liks vaizduotes vaisius. Didelis hype'as, bet zinome kaip gali tokie traukinukai nusivaziuoti. Surinke virs 50 mln bet tam kokius tikslus jie uzsibrezia si situ projektu, tai tie 50mln tik centai. Chriss Robertas pats industrijoje turi reputacija kail sakant, daug pazadu, daugiau uzsibreztu siekiu su laiku, o pabaigoje snipstas. Pompastiskos reklamos niekuo neparemtos, bei ''digital'' modeliuku pardavinejimas po kelis simtus euru ar tukstanciu pasitikejimo man nekelia. Koki maciau laivo modeliu judejima, manes nesuzavejo. Kaip minejo... arkada. Skaickau jog zaidimo variklis baisiai netikes laivo simuliatoriui, bet tik tiek, nesidomejau detaliu kad galeciau kazka daugiau pasakyt. Ir nuo kada kosminiam zaidimui taip rupi poligonu skaicius. Matai tik taskiuka taikinyje, tad bereikalingas darbas kelia pc reikalavimus ir nustumia potencialia rinka sali , nes reikalavimai bus per ne lyg dideli jog nors ant puses potencialiu zaideju pc padoriai zaidimas veiktu. Bendrai noretus kad jiems pavyktu, bet kazkaip ju veikla skaitoma is nuotruolu ivairiuose gaming websituose man pasitimejimo nebekelia. Rodos labiau rupi daryt reklama, nei zaidima. Tiek laiko praejo, kuriamos atskiros dalys, fps visoks, o normalaus ''flight'' modelio kiek paskutini karta domejaus, dar nera. Skaitos zaidimas apie kosmosa.
-
Isidek shield cell bank. Buna tokiu kur po 9 shield potionus turi. PvP gal neaktuoliu, bet pve tampa vieni niekai. Jei vargdavai su npc anakonda ir laimejus jautei kad kazka pasiekei, na zinai, laimejai sunku musi, tai deka potionu gali stovedamas vietoje pries anacondos pabuklus visa zala sugerti ir vistiek laimeti. Gaila AI smegeneliu trumsta taimliai susaudyti ir prakirsti skydus kol neapejo atsistatinet. Del to siuo metu kazkaip visas noras zaisti pradingo. Paslaudi mygtuka ir skydai vel atsistate. Kai turi 16 tokiu stebuklingu potionu, nera beda penkias anacondas is eiles prigriebti. Kazkaip apsimetineti ir save limituoti nemegstu... Na siaip dar pagrinde laukiu kuomet misiju reward pagerins kad butu verta jas daryti ar siaip paivairins. Nera skubos zaist neuzbaigta zaidima.
-
Na kaip ir sakei. Bus dar vienas telltališikas žaidimas minecrafto kūbikuose. Linijinė istorija su paviršutiniškais dialogais ir pasirinkimų iliuzija.
-
Kodel ne? Telltale visada sokdavo ant populiariuju kupru kad pasigriebtu likusius likucius. Pirmasis ir antrasis walking dead man patiko. Bet tiesa sakant nusibodo tas pas per ta pati. Ta pati formule ir nulis inovacijos. Telltale kopijuoja ir kepa. Jiems tai sekasi. Pats tikejausi jog su laiku sukurs kazka labiau gilesnio ir rimtesnio. Kaip sakant tikejausi pajudes is tos pacios vietos.
-
Nuvykus į sistemą, patikrink taikinio Faction. Jei jis prikrauso pagrindinei "faction" kuri valdo sistema/taip pat federal security būna šiai valdančiai faction palanki, užpuolus taikinį, visi sistemoje pradeda tavęs nekęst. Taigi bounty hunting tik minor factionus.
-
Jau gal kokia penkta anaconda nunešu Kai pramokau vartytis, išnešu power plant ir sprogsta, nors hull dar like būna ~70% Dar shield cell padeda bei chafft neultralizuoti turretams. Teks skristi į imperija atsiimti bounty. Tuo pačiu aplankysiu pasižiūrėt kas ten vyksta Sorbago sistemoje, vergų sukilimas naujienos praneša.
-
Paskraidyk po sistemas, tikrai rasi. High tech sistemose didziausias pasirinkimas. Na su tuo stolen cargo tai jo, keistai. Kaip ir su misijom kurios reikalauja tik pavogto cargo. Pati zaidima as siuo metu matau kaip kaulus, ale barebone ant kuriu dar tik des tikraji zaidima. Kaip releasas? Gal jau isbandei? Daug pakeitimu ar ta pati gamma? Kiek sveria dabar zaidimas? Ar imanoma prisijungti? O gal kokia kita versija su daugiau bugu? Po darbo grizus tikiuos nereiks laukti iki nakties kol atsius (1MB/s uzsienis, bet su kiekvienu patch/versija zymiai prasciau siuncia, ju serveriai matyt perkrauti buna).
-
Ne. Ar blackmarketas bus nepriklauso nuo sistemos valdomos jegos, ar nepriklausoma, ar federacijos ir t.t ar anarchija ar ne. Kiek kartu esu rades blackmarket federacijai priklausancioje sistemoje. Bei vistiek net jei stotis turi blackmarket, jei speja nuskanuoti, gauni baudos. Gal nebent anarchijos sistemose kitaip, bet abejociau. Saugiausia rasti tuos mazesnius outpost su blackmarket. Blogiausiu atveju turi viena ar kita koki skraidziojanti policininka ant kurio vargiai ar uztaikysi.
-
Atsargiai. Seniau to lyg nebuvo, bet dabar ne tik prie kosminių stočių, bet visur jei Federation laivas tave nuskanuoja ir randa pavogta cargo, gauni bauda. Seniau rodos skanuodavo tik dėl nusižengimų/nusikaltimų. Šiaip jo lėtokai su sidewinderiu, kai geresnis laivas su rimtesniais ginklais, gali mestis ant didesnių nusikaltėlių laivų. Žymiai geresni bounty. Bei su paskutiniu patch pagerinu "war zone" reward'us už nukaltus priešo laivus. Jei neklystu 3,000 cr. USS signalai tikrai neblogi. Gali iš bounty uždirbti, gali rasti kanistrų po 4k-9k po vieną blackmarkete. Taip ir buvo seniau lėkiau patenkintas į stotį su pavogtu grobiu ir vietoj to kad uždirbčiau, gavau 30k baudos Išbandžiau ant cobros 4minigunus. Na "burst" gražiai suleidžia, bet ilgaainiui perkaista visi keturi pabūklai. Negerai. Nebešaudo. Tai nusprendžiau dėtis 2 didesnius gimbaled minigunus kaip pagrindinius, ir 2 rail lazerius fixed ,nes fixed taikliau į tolį šaudys, į bėgančius laivus ar šiaip pagal situacija). Negalėjau išbandyt šiandien kaip veikia tas derinys, nes kažkoks žoplis sumąstė atsitrenkti į mane ir teko nutraukti bounty medžiokle bėgant taisyt laivo. Na ką. Jau DEC 16 d. Žaidimas officialiai bus išleidžiamas. Kaip suprantu UK midday laiku reiks naują launcherį parsisiųst kuris naują clientą atsiųs. Tikiuosi vėl iš naujo "bidding'sų" nereiks nusistatinėti.
-
Aš va jau savo cobrike įsigijau Dar liks upgradinti. Bei kelinta diena kamuoja ta pati problema kaip daugelį. Kolkas su nauju "save" nieko neveikiau, tik bountinau. O kai kuriuose sistemose turiu "unfriendly" statusa. T.y gaudant nusikaltelius, tavo reputacija krenta, ir galbūt/nesu tikras ar dėl to/ npc pašėlsta. Blogiausia jog gintis negali, nes jiems paprastos taisyklės negalioja. Į tave šaudo, o jie bounty/wanted statuso negauna, tad atsišaudant tampi nusikalteliu Keisti nutikimai...
-
Buvo pasitaike likusios 20 sekundžių kol spėjau susitvarkyt pramušta laivo stiklą, o tai būčiau jau uždusęs (ar tai į pačia stotį įskrist) Aš ir pamėgau minigunus. Kulkos nors ir kainuoja, bet pastaruoju metu jas labiau pamėgau nei lazerius, nors ant laivo minigunai tik class 1 dydžio, o lazeriai class 2 (na geresni/didesni). Suvalgo laivus. Bei ženkliai padidina šansą kirsti paskutinį smūgį kai kiti laivai ant tavo taikinio užsirauna.
-
Buvo bėdų po naujo patch. Paskui dar vieną patch leido. Pervargo dev ištisus savaitgalius dirbdami. Išleidžia patch, sutvarko tiek pat kiek sugadina Apėjau problema jungiantis susikūręs nuosavą grupe ir nueidamas žaisti vienas į ja. Solo/open nekraudavo irgi. Vakare Anaconda buvau paėmęs. Vienas npc padėjo nublaškyti dėmesį kuris vėliau susprogo, tris kartus teko lėkti nuo jos kai shield'us numušdavo. Gana ilgai vargau, bet 90k kreditų apdovanojo už galvą. Vienui vienas būčiau nepaėmęs, dar gerai ant galo kitas laiviūkštis pasirodė, tai ne visus pabūklus teko suryti vienui vienam. Gale stebiu kai shield pasibaigė, hull pradėjo ardyti, ties 44% jam likus 7-10% girdžiu "BOOM". Užtektinai pažeidžiau pagrindinia laivo dalį, power plant. Nežinau ar būčiau ilgai išsilaikęs, labai nepatogioja padėtyje atsiradau priešais pat Anacondos priekinius pabūklus. Tai taip ir sukdamasis aplink su įskilusiais stikais pargrįžau į federacijos valdoma sistema atsiimti bounty, mat pažeidė ganėtinai smarkiai vieną iš mano "drive". Anarchijos sistemoje gana neblogų "bounty" ant laivų sutikdavau. Šį vakara gal pavyks Cobra pasiimti ir padoriai susimontuoti papildoma technika. Reiks skristi daryt misijų. Ar šiaip patradint, ar po sistemas pasiblaškyti. Beja visada domino kuo skiriasi laivų "armor'ai" vienas nuo kito. Jeigu įdomu, šiokia tokia informacija.
-
Gimbaled burst lazerius įsidėk, geresnį power distributor kad ginklai taip greit neperkaistų ir greičiau energija krautų. Ten 400-500 cr vienetai. Eagle vieną nesenai prašoviau. Tiksliau kelis. Vienas 9k, kitas 12k. ASP sumedžiojau, 16k. Gaila kitą ASP npc laivas sugebėjo prigriebti... 75k bounty buvo... Reiks skrist į Anarchy sistemą, su K-warant scaneriu pažiūrėt kas ten skraido. Kaip sistema be įstatymo, tai daug nusikaltelių turėtų tupėt. Reik įvesti tvarką. Nepamenu ar minėjau. Misijas vykdydamas dar gali naudoti ED best profit calculator. https://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=20181 Misijos cargo pasiemi, dar papildomai pasižiūri ką pasiimti kad apsimokėtų skristi į tą sistemą kur misija priduoti turi. Ne tik už misija gauni CR, bet dar papildomai pinigo už savo cargo P.S radau video su anuo "easter egg"/spoilas Bei... įdomu gali būti.
-
Na tai sakau mažai už tas misijas duoda kad ir tas kur didesnio rep reikalauja. Geriausi pinigai pradžioje tai bounty hunt. Su sidewinder labai lengva medžiot, visokie adder/hauler/eagle/kiti sader po 6 k eina. Jei įsiveli į kokią kova kur keli kiti laivai medžioja kokį ASP ir pasiseka paskutinį šūvį užtaikyt tai 30-40k dar gausi