• Pranešimai

    160
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Visas Kolosas turinys

  1. Beabejo bus per kietas, tačiau net neabejoju, kad bus tokių, kurie jį nuleis ant žemės Pew pew.
  2. Neslidinėja tavo dviratis? Ratai neprasisuka?
  3. Patrauk tą dviratį, nematau tavo žvėries
  4. Kietai. Pamačiau kelis labai įdomius dalykus. Tas meniu, kur gali pažiūrėti kokie "santykiai sieja" tave ir tavo priešus. Netikėtas. Nesu tokio dalyko matęs. Tarsi RTS elementas, leidžiantis strateguoti ir rinktis kokiu keliu vėliau žengsi, siekdamas priartėti ir sumedžioti dar svarbesnius taikinius, palikdamas gyvus parankinius Šmėklos rėžimas bei savybės sukuria labai niūrią atmosferą. Tikriausiai tai bus pirmas toks "tamsus" LOTR žaidimas. Gal ir pagrindinis veikėjas nebus tipiškas geruolis, kuris kausis vien už garbę ir damų meilę. Batman'o detektyvo rėžimo vizualizacija akyvaizdi. Mūšio mechanika iš pirmo žvilgsnio primena Assassin's Creed, bet tos žaidimo serijos nelosiau, tai nesu įsitikinęs 100%. Manau, nėra blogai, jei nusistatai preoritetus ir mėgini atkartoti siektinus pavyzdžius. Klausimas tik ar pavyks tai padaryti taip gerai, kaip jie yra įgyvendinti originaliuose žaidimuose? Tikiuosi, jog taip
  5. Mano mėgiama muzika šiuo metu, kuri kažkaip išlaisvina... nemoku paaiškint Paklausykit, gal kam patiks. Relive Ultra Maiami 2012 Official Aftermovie [media=560x315] [/media] Lana Del Rey - Dark Paradise - Parov Stelar Official Remix [media=560x315] [/media]
  6. Man "nauja karta" labiau yra susijusi su protingesniu ir žmogiškesniu AI nei su gražiu vaizdu. Gera grafika vieniems yra, kai vaizdas yra "pritraukiamas" kiek įmanoma arčiau realybės, kitiems ryškus vizualinis stilius, dar kitiems - abiejų miksas. Kaip ten bebūtų, praeis metai - du, tikrai matysim ryškų skirtumą tarp PS3 ir PS4 ar X360 bei XONE žaidimų grafinės išraiškos
  7. Kolosas

    Destiny

    Aš ir stengiuosi sau nesispoilinti, bet kol kas informacijos apie žaidimą yra mažai ir realiai tik dabar po truputi yra pradedama aktyvesnė žaidimo reklamos kampanija, todėl viskas, kas yra pateikiama, tai kontekstas bei žaidimo "griaučiai", kurie tik truputi nušviečia "kas ir kaip". Atsiriboti nuo interneto reikės likus keliems mėnesiams iki žaidimo išleidimo. Kol kas, manau, galim būti ramūs dėl spoilerių Kas dėl žaidimo pobūdžio, šaudyklės šiuo metu yra pats populiariausias žanras, todėl pasirinkus jį ir primaišius kitų žanrų elementų (RPG, Action ir pan.), kas jau yra daroma gan senai, bei pridėjus socialinį MMO elementą - gauni sprogstamajį užtaisą, kuris sprogęs tave nuneš labai toli, jei pagauni kampą Plius šiek tiek medžiagos iš praėjusių metų GDC parodos. Bungie's Destiny Panel - GDC 2013 [media=560x315] [/media]
  8. Kolosas

    Destiny

    Mass Effect, Halo ir Star Wars miksas? Interviu su žaidimo kūrėjais The evolution of Destiny's art [media=560x315] [/media] Detailing Destiny's cometitive multiplayer [media=560x315] [/media] Designing the RPG elements of Destiny [media=560x315] [/media] Bungie and Paul McCartney: the collaborative music of Destiny [media=560x315] [/media] The big decisions od Destiny's development [media=560x315] [/media] Bungie's president talks Destiny [media=560x315] [/media]
  9. GameInformer interviu su Respawn The gameplay and world of Respawn's Titanfall [media=560x315] [/media] The history of Respawn and Titanfall [media=560x315] [/media] Why Titanfall is an Xbox One exclusive [media=560x315] [/media] Designing the titans of Titanfall [media=560x315] [/media]
  10. Interviu su žaidimo kūrėjais The Order: 1886's gameplay and story [media=560x315] [/media] The origins of The Order: 1886 [media=560x315] [/media] Why do games have lens flare? The Order: 1886's filmic approach [media=560x315] [/media] Inside The History of Ready at Dawn [media=560x315] [/media]
  11. Interviu su žaidimo kūrėjais Interview: designing The Witcher 3: Wild Hunt [media=560x315] [/media] The business of The Wither and CD Projekt RED [media=560x315] [/media] The story of The Witcher 3: Wild Hunt [media=560x315] [/media] The open world of The Witcher 3: Wild Hunt [media=560x315] [/media] Designing The Wither 3's ice giant [media=560x315] [/media] Capturing the animation for The Witcher 3: Wild Hunt [media=560x315] [/media] The music of The Witcher 3: Wild Hunt [media=560x315] [/media]
  12. Video medžiaga iš GameInformer interiu su žaidimo kūrėjais The sandbox world of Middle-earth: Shadow of Mordor [media=560x315] [/media] The story of Middle-eart: Shadow of Mordor [media=560x315] [/media] The orcs of Middle-earth: Shadow of Mordor [media=560x315] [/media] What Middle-earth: Shadow of Mordor means for Monolith [media=560x315] [/media] The music of Middle-earth: Shadow of Mordor [media=560x315] [/media]
  13. Ar čia kartais ne Nidhogg sukurtas Messhof?
  14. Šitas žaidimas yra priežastis, kodėl aš planuoju atėjus laikui įsigyti PS4. Per paskutinius 3 metus CD Projekt RED, kurdama raganiaus seriją bei valdydama gog'ą, mano akyse užsitarnavo garbingą vietą šalia tokių žaidimų kūrėjų, kaip Blizzard, Naughty Dog ar From Software. Laukiu nesulaukiu!