chem232

Priklausomi
  • Pranešimai

    258
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Visas chem232 turinys

  1. Be tavo minėtų žaidimų Cross Play galioja šitiems žaidimams: 1. Hustle Kings. Perki PS Vita versiją - gauni PS3 versiją nemokamai (ir atvirkščiai). 2. Top Darts. Perki PS Vita versiją - gauni PS3 versiją nemokamai (ir atvirkščiai). 3. WipEout. Jeigu turi nusipirkęs WipEout 2048 ant PS Vita ir WipEout HD bei HD Fury DLC versijas ant PS3, tai rudenį ant PS Vita išleidžiamus žaidimus WipEout ir HD Fury DLC galėsi parsisiųsti nemokamai. 4. Ultimate Marvel vs. Capcom 3. Perki DLC ant PS Vita - gauni atitinkamą DLC ant PS3 parsisiųst nemokamai (ir atvirkščiai). Informacijos šaltinis P. S. Nepykit jei truputį nusišnekėjau (jei Cross Play laikom žaidimą tinkle, kuriame gali susitikt PS Vita ir PS3 vartotojai)
  2. chem232

    FIFA 13

    Kaip čia suprast? Man toks driblingas labai patiko, mandresnio beveik niekada nenaudodavau
  3. Manau galėtum prašyt kažkur apie 600 Lt., nes nors komponentų būklė ir ideali tavo teigimu, bet jie vis tiek po kelerių (o kadangi pas tave ne quad core - tai tikėtina, kad netgi >4-6 metų) metų naudojimo morališkai paseno, dėl to ir kaina jų kritusi. Beje, dabartinis laikas nėra pats tinkamiausias pardavinėt savo įrangą. Visi ruošiasi vasarai ir dėl to, kad susirinktų šiek tiek pinigų vasarai, pigiau išparduoda savo elektroniką, todėl pavasarį, vasaros pradžioje skelbimuose kainos yra žemiausios visų metų atžvilgiu. Dėl šios priežasties ir tavo kompo kaina yra ~100 Lt mažesnė nei rudenį. Ir tai tie 600 Lt yra optimistinis variantas. Jei nori greito pardavimo, gali dar tekt numest kainą 100-150 Lt. Kas dėl supirkėjų - retas tau pasiūlys daugiau nei 300 Lt
  4. Jei galvoji apie DSi, tai siūlau ieškotis DSiXL, kaip jau minėjau. Šiek tiek padidinti abu ekranai, tuo jis skiriasi nuo ankstesniųjų DS
  5. Viskas priklauso nuo to, kokio tipo žaidimus tu labiausiai mėgsti. Aš linkęs tau rekomenduot PS Vita, tik trūkumas būtų tas, kad ši konsolė neseniai išleista ir neturi kol kas daug žaidimų. Kitas klausimas, ar esi linkęs pirataut, ar pirkt žaidimus Jei nori pirataut, tada gal geriau imt PSP ar kokį Nintendo DSiXL
  6. chem232

    Padėkit!

    Matyt yra kažkoks sistemos nesuderinamumas su žaidimu, nes tai, kad protarpiais monitorius nieko nerodo, reiškia kad tuo metu jis negauna jokio signalo iš vaizdo plokštės išvesties. Pabandyk persirašyt arba atsinaujint savo vaizdo plokštės tvarkyklę.
  7. chem232

    Padėkit!

    Kokia pas tave vaizdo plokštė? Ar kai 'atkimba' kompas, apačioje prie datos nerašo jokio pranešimo?
  8. Splinter Cell serija (split screen Co-Op) F1 2011 NBA 2K12 Forza Motorsport 4 Top Spin 4 Virtua Fighter 5 PES 2012
  9. chem232

    FIFA 12

    Dėl EURO 2012 DLC paleidimo ant namų konsolių tikrai nežinau, bet kas dėl PC, kol kas jokio būdo šį DLC pažaisti piratams nėra. Visi failai sėkmingai nukopijuojami ten kur reikia, EURO 2012 parinktis atsiranda FIFA 12 meniu, bet į jį užėjus siūloma tik pirkt tą EURO 2012 DLC, o jokių kitų parinkčių nėra Labai gaila, kad šio DLC neišleido ant PS Vita, manau tikrai būčiau pirkęs. Šiaip papildymas gal ir visai nieko, bet internete mačiau nemažai nusiskundimų, pagrinde dėl rinktinių marškinėlių stiliaus/spalvos, net ir tų valstybių, kurių rinktinės yra žaidime licencijuotos. Iš 53 UEFA rinktinių, nelicencijuotos yra 24 rinktinės, tarp jų ir vienos iš čempionato šeimininkių Ukrainos rinktinės (manau tikrai didelis minusas).
  10. Ne į temą Svarbus pokalbis buvo, tad kai perrestartinau PS Vita, tiesiog nebebuvo daugiau laiko eksperimentuot ir kalbėjom paprastu pokalbiu be video. Tas aštuonias minutes viskas veikė gerai. Ne į temą Beje vakar irgi turėjau problemą su konsole - touchscreen'as pasidarė beveik visai nejautrus ir veikė invertuotai (vietoj kairės - dešinė, o vietoj viršaus - apačia ir atvirkščiai). Bet po pilno perrestartavimo viskas susitvarkė, laimei
  11. Ne į temą Galbūt ne į temą rašau, bet norėjau pasakyt, kad prieš keliolika minučių turėjau videopokalbį su vienu draugu per Skype ant PS Vitos, tai po 5 min pokalbio mano Vita pastrigo, teko restartint.. Tad programos kūrėjai tikrai turės darbo optimizuojant ir pildant programą.
  12. Koks pas tave WLAN adapteris? Jeigu rašo, kad jungiasi ir niekaip neprisijungia, įtariu, kad yra problema su 802.11 protokolais. Man su juo būdavo problemos ant Win XP, o su Win 7 tokių problemų man nebuvo. Tada pagooglink pagal savo WLAN adapterį ir paieškok 802.11 WLAN driver'ių, skirtų Win 7. P. S. Tikiuosi, tas Wi-Fi yra tavo, o jeigu ne, tai turi WLAN router'io savininko leidimą naudotis internetu, nes vogti NEGALIMA
  13. Sveikinu visu playmanus su gražia sukaktimi ir rėkiu garsų ačiū Impaler'iui ir moderatorių komandai, eilę metų formavusiems šio puslapio veidą. Kai pagalvoji, tie 6 metai išties kaip puslapiui yra daug, nes nedaugeliui užtenka tiek kantrybės atlikti nuolatinę priežiūrą, tvarkytis su nepaklusniais naujokais ir nuolat tobulinti portalą. Šaunuoliai! P. S. Keliu už visą bendruomenę stiklinę citrinų sulčių
  14. Rašyt moku, bet kai žinai apie žaidimą labai daug smulkmenų, patogiau juos punktais pateikt, mano nuomone Liko dar nepaminėtas vienas techninių aspektų pliusas. Žaidime žaidėjo gyvybių indikatoriaus nėra, jo sveikatos būklę galima nustatyti iš išvaizdos, laikysenos ir eisenos. Jei jis bus rimtai sužeistas, tada bus kruvinas, šiek tiek susilenkęs ir eidamas šlubuos. Tiesa, health procentą galima pasižiūrėti per pause menu, bet nepatogu kiekvieną kartą ten junginėt.
  15. Kaip Silent Hill serijos fanas, noriu pasidžiaugti, kad įveikiau naujausią šio žaidimo dalį Silent Hill: Downpour. Nors žaidimas pereitas, bet galvoje paliko daug minčių, kurias ir norėčiau papasakoti šioje apžvalgoje. Kūrėjas: Vatra Games Leidėjas: Konami Digital Entertainment Platformos: XBOX 360, Playstation 3 Žanras: Siaubo-išgyvenimo Išleidimo data: 2012 03 13 (Šiaurės Amerikoje), 2012 03 30 (Europoje), 2012 04 05 (Australijoje) Grafinis variklis: Unreal Engine 3 XBOX 360 informacija DVD tipas: XGD2 Žemiausia reikalinga Dashboard'o versija: 2.0.13599.0 Prologas Pagrindinis šio žaidimo veikėjas yra Murphy Pendleton - kalinys, artimiausiu metu turintis būti perkeltas į kitą kalėjimą. Visai nebetoli savo kelionės tikslo į avariją papuola Murphy ir kitus kalinius pervežantis autobusas. Kaip ir galima numanyti, pagrindinis veikėjas šią avariją išgyvena ir bando kuo greičiau sprukti iš avarijos vietos. Bėgdamas Murphy ieško artimiausios gyvenvietės, nors vėliau labiau už viską norės iš jos pasprukti... Koks tai miestelis? Be abejo, kad Silent Hill! Silent Hill - tai tartum muziejus, kurio pagrindinis eksponatas esate Jūs pats. Būdami čia privalėsite pažiūrėti realybei į akis ir priimti ryžtingus sprendimus, antraip liksite čia įkalinti amžiams. Kadangi pagrindinis veikėjas - kalinys, galima numanyti, kad siužetas žada būti įdomus. Esminiai aspektai, pagal kuriuos vertinau žaidimą yra techniniai aspektai, siužetas, garso efektai ir grafinė pusė. Nuoseklaus teksto šį sykį nebus, bus tiesiog pateikti atskiri faktai, sugrupuoti į teigiamus (+), neutralius (+-) ir neigiamus (-). Po to pateikiamas trumpas skilties vertinimas-apibendrinimas. Blogo pabaigoje pateikti kiekvieno aspekto vertinimai, tada išdėstytas bendras žaidimo įspūdis bei duotas mano asmeninis žaidimo galutinis įvertinimas. Techniniai aspektai + Su pagrindine žaidimo siužeto linija susijusios vietos užima nedidelę dalį visos žaidėjui prieinamos miestelio teritorijos. Taip yra dėl šalutinių užduočių gausos, kurioms su pagrindiniu siužetu nesusijusios teritorijos ir yra panaudotos. + Žaidimo pradžioje leidžiama atskirai pasirinkti žaidimo veiksmo ir galvosūkių lygius. + Žaidime mūsų laukia ankstesnėse dalyse dar nematyta Silent Hill teritorija, esanti į rytus nuo Silent Hill 2 veiksmo vietos, pietrytiniame Toluca ežero krante. + Žaidime yra nemažai vietų, kur pateikiama klasikinė, iš ankstesniųjų SH žinoma kamera. + Žaidime yra nuorodų į Silent Hill 1, Silent Hill 4: The Room bei Silent Hill: Homecoming. +- Žaidėjas, eidamas pro duris, jas atidaro. Man asmeniškai priimtinesnis iš senesnių SH dalių likęs variantas, kai prieini prie durų ir darydamas išgirsti tik atidarymo garsą, o po kelių akimirkų žaidimas tave įkelia kitapus durų. Tiesa, SH: Downpour kūrėjai pasistengė, kad praėjus pro duris ir paėjus kelis žingsnius į priekį pasigirsta nemalonus durų užsitrenkimo garsas. - Iš ankstesniųjų Silent Hill žaidimų esame įpratę, kad kontaktuodamas su įvairiais aplinkos komponentais pagrindinis veikėjas nuolat juos komentuoja, net jei tie daiktai visiškai siužeto prasme beverčiai. Silent Hill: Downpour žaidime to nėra. Tiesa, šis kūrėjų sprendimas dalinai pateisinamas, kadangi žaidime yra didžiulė teritorija, tad ir daiktų yra daug. - Nesunkūs galvosūkiai. - Einant į tam tikras vietas, iš kurių nebebus galima grįžti atgal, pavyzdžiui, lipant kopėčiomis, nušokant žemyn ar pasukant vožtuvą, žaidimas mūsų neklausia ar tikrai norime taip elgtis (YES<->NO). - Vietomis labai nepastovus kadrų per sekundę (FPS) skaičius. - Nors žaidimas labai dažnai išsisaugo automatiškai, vėliau įkeliant išsaugotą save'ą gali būti pasigesta kai kurių daiktų žaidėjo inventoriuje, kurie buvo paimti prieš išsaugojimą (asmeninė patirtis). Savepad'ai, kurių žaidime nėra, galbūt būtų išsprendę šią problemą. ---------- Žaidime yra gerų techninių sprendimų, kurie atgaivino patį žaidimą, tačiau žaidžiant žaidimą susidaro įspūdis, kad nepaisant to, jog žaidimo išleidimas buvo atidėtas, kūrėjams vis tiek pritrūko laiko. Savo nuomonę grindžiu savepad'ų nebuvimu ir nepastoviu FPS, net ir įsirašius žaidimą į HDD (XBOX 360). Siužetas + Doras žmogus ar paskutinis niekšas? - Viskas priklauso nuo Jūsų veiksmų žaidime. Gauta žaidimo pabaiga iš 6-ių skirtingų galimų atskleis ne tik Murphy likimą, bet ir parodys jo praeitį iki žaidimo veiksmo, kuri, priklausomai nuo pabaigos, irgi gali keistis. + Didelis šalutinių, su pagrindiniu siužetu nesusijusių užduočių kiekis. Tik gaila, kad jos su pagrindiniu siužetu neturi jokio tiesioginio ryšio. + Murphy Pendleton - mano manymu ryškiausia asmenybė iš visų SH žaidimų pagrindinių veikėjų. + Trumpa, bet labai informatyvi ir įdomi žaidimo pagrindinė istorija. ---------- Nors minusų ir nėra, bet vis tik yra šioks toks nusivylimas, nes tikėjausi siužeto prasme masiškesnio žaidimo. Garso efektai + Muzika ir fone skambantys garsai primena mums, kad žaidžiame tikrai Silent Hill serijos žaidimą. Žaidime tylos beveik nebūna, o vaikščiodami po tam tikras vietas išgirsime joms būdingų garsų, pvz. užeidami į vaikų kambarį girdėsime vaikų juoką, o būdami banke girdėsime žmonių šurmulį. Tartum būtume visai šalia realaus, pilno žmonių pasaulio.. +- Ilgesnį laiką tyrinėjant tą pačią teritoriją, tie patys foniniai garsai pradeda erzinti. ---------- Nepaisant kompozitoriaus pasikeitimo, su garso paruošimu žaidimui susidorota labai gerai. Grafinė pusė + Autentiška, savotiškai gyva aplinka miestelio, kurį visai neseniai apleido gyventojai. Visur vyrauja netvarka, formuojanti nejaukumo įspūdį. - Nelabai detalūs veikėjų veidai. Dėl to juose beveik nesimato emocijų kaitos. Kad veikėjas yra išsigandęs, suprasti galima tik iš jo laikysenos - truputį pasilenkia į priekį ir nerimastingai žvalgosi į šonus. - Labai atmestinai sukurti medžiai ir jų tekstūros. ---------- Grafika nėra bloga, bet ne iki galo išnaudota (c'mon, juk Unreal 3 variklis!). Valdymas/monstrai + Galimybė kautis plikomis rankomis. + Ribotas inventorius (1 ginklas + 1 šaltasis ginklas). + Galimybė vienu mygtuko paspaudimu pažvelgti per petį. + Net trys skirtingi apšvietimo būdai: žibintuvėlis, žiebtuvėlis ir UV žibintuvėlis. + Personažas monstrų atžvilgiu sukurtas silpnesnis nei ankstesniuose žaidimuose. Dėl šios priežasties dažniau labiau apsimoka bėgti nei kautis. + Atakuojant priešininką smūgių serija dar nereiškia, kad priešininkas negali perimti iniciatyvos. + Galimos monstrų atakos 'per atstumą'. Tuo metu žaidėjas negali judėti. - Labai skurdi monstrų įvairovė. ---------- Nepaisant pagyrų gausos, kovos technika iš esmės išlieka 'medinė'. Kita vertus, nei vienas Silent Hill žaidimas kitokios ir neturėjo. Apgailėtina, kad žaidime yra labai mažai rūšių monstrų. ---------- Reziumė Žaidimas turi tam tikrų trūkumų, tokių kaip nedidelė veiksmo apimtis, nesunkūs galvosūkiai ar primityvi kovos sistema. Vis dėlto man asmeniškai Silent Hill: Downpour yra pats geriausias ne Konami šios serijos žaidimas (Konami sukūrė pirmąsias keturias SH dalis). Puiki atmosfera, daug, nors ir nesudėtingų, galvosūkių. Tačiau žaidimas neatrodo visiškai išbaigtas. Techniniai aspektai: 9 Siužetas: 9 Garso efektai: 10 Grafinė pusė: 8 Valdymas/monstrai: 8/6 Bendras įvertinimas: 8.5. Žaidimą rekomenduoju visiems prijaučiantiems Silent Hill serijai.
  16. Ne į temą Su Silent Hill 1 būtų daug vargo, nes tiek grafinė, tiek techninė žaidimo pusė reikalautų nemenko įsikišimo, bet tikrai būtų nuostabu, jeigu Konami padarytų remake'ą, kurio valdymas ir grafika būtų Silent Hill 2-4 dalių lygio. Kas be ko, laukiu ir Silent Hill 4 HD, galėtų supakuot kartu su Silent Hill 1 ar Silent Hill Origins (remake'ais)
  17. Ne į temą Jei sulauksim kokybiškų nulaužimų, galėsim tvirtinti kad tu esi teisus Beje, dėl PSP žaidimų paleidimo ant PS Vita, dar kartą pasikartosiu - kam permokėti trigubai, jei PSP gali už 200-250 Lt paimt
  18. Ne į temą Ar ant Nintendo 3DS gali paleist piratinius 3DS (ne DS) žaidimus? Įtariu, kad ne. PS3 naujausių piratinių žaidimų irgi nepaleisi, nes jie jau reikalauja naujesnio OFW.
  19. Ne į temą Suprantu tave, aš irgi už senąjį įgarsinimą
  20. Kiek teko domėtis, pradedant Silent Hill 2 žaidimą pradžioje galima pasirinkti ar klasikinius, ar naujus balsus norime girdėti? Nejaugi tokios funkcijos nebėra ant Silent Hill 3?
  21. Jasper buvo pati pirmoji XBOX 360 motininė plokštė, 99 % išsprendusi RROD problemą. Savaime aišku, kad problema nebesikartojo ir vėliau sukurtose motininėse plokštėse, kurios buvo ir Slim modeliuose
  22. Crap'as, nesąmonė, debiliškas... Įvairūs žodžiai, kurie, kaip jau minėjau anksčiau, nekeičia nei PS Vita išvaizdos, nei kainos Mielas kolega, nejaugi esi toks naivus? Apie kokius nulaužimus tu čia kalbi? Pirmiausia tegul kas nors Nintendo 3DS nulaužia, tada galėsim padiskutuot ir apie PSV nulaužimo galimybes. Labai teisingai supratai, kad prijungus konsolę prie PC, kompas konsolės failų nemato. Galvoji Sony taip atsitiktinai pasielgė? Tegul hackeriai pirmiausia galvoja kaip unikalaus formato atminties korteles prijungt prie PC, tada gal bent minimaliai kažką galės padaryt. Kaip jau minėjau, jau didelis pasiekimas būtų, jei paleistų piratinius PSP žaidimus. Bet tokiu atveju kam mokėt 900 Lt, jei gali PSP trigubai pigiau paimt? Gal kada trumpam PSV ir nulauš, bet manau jog bus identiška situacija su PS3, kur neaišku, ar ji nebuvo pačių Sony suplanuota.
  23. Nebūtina suprast. Visą esmę parašė aibo77. Planuoji rašyti originalią ar piratinę Windows versiją? Jei nori naudoti legalią, tai gali naudotis šiuo gidu, skaityk ten, kur rašo apie Windows Anytime Upgrade. Tokiu atveju tau pavyktų patobulinti sistemą neprarandant jokių duomenų kompe. Kas dėl piratinių versijų - nieko doro negaliu patart. Matyt tektų reikalingiausius failus kur nors atskirai išsisaugot, o tada rašytis Home Premium ar kitą Windows 7 versiją, palaikančią 16 GB RAM.
  24. Manau veiks taip pat. Skirtumas bus tik tas, kad galėsi daugiau aplikacijų paleisti vienu metu. Be abejo, 16 GB RAM yra ateities sprendimas, tik klausimas, kiek tolima ta ateitis.
  25. Pirk XBOX 360 laidinį pultą net nedvejodamas. Ne tik galėsi naudot ant konsolės, bet ir ant PC. Nebus jokių problemų žaidžiant XBOX 360 port'us ant PC. Be to ir pats pultas ilgaamžis, čia tau ne koks ACME.