Mason13
Maniakai-
Pranešimai
277 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Laimėta dienų
14 -
Atsiliepimai
0%
Turinio tipas
Profiliai
Forumas
Blogai
Galerija
Video
Skelbimai
Viktorinos
Failai
Gidai
Naujienos
Atnaujinimai
Kalendorius
Parduotuvė
Visas Mason13 turinys
-
Megami Tensei the old testament
-
Išleidimo metai : 2002 Platforma : GBC Žanras : Kortų žaidimas Kūrėjas : Banpresto Leidėjas : Banpresto „Dragon Ball Z Legendary Super Warriors“ – tai vienas iš tų rimtesnių „Drakonų kovos Z“ žaidimų, kuriame svarbu ne tik greitai kalti per mygtukus, bet ir šiek tiek pagalvoti. Išleistas tos pačios kompanijos „Banpresto“, kuri po kelių metų pertraukos išleido „Advanced Adventure“ . Bet abu žaidimai nesulyginami dėl savo žanro skirtumo. LSW žinomas DBZ žaidimų mėgėjų dėl savo grafinio stiliaus gerai nupieštų veikėjų spraitų. Kurie įkvėpė daugybę su programomis „RPG Maker“ ir „Flash“ kūriančių žmonių, šie piliečiai pagal žaidimo pavizdį sukurtais spraitais rodo savo gebėjimus pixel art. Šiame žaidime mes vėl iš naujo pergyvensime, visus tuos dramatiškus filmuko epizodus. Taip pat sužinosime, kad dėl cenzorių kaltės europietiškoje versijoje, žaidimo/filmuko veikėjai pamėgo vieną labai populiarų amerikietišką serialą, kuris pasirodė tik po dviejų metų. Žaidimo metu bus perpasakota visą DBZ istorija nuo Radito iki Siaubūno Bū. Praktiškai tai vienas iš daugiausiai filmuko siužeto išpasakojantis licenzijuotų žaidimų. Žaidimo eiga paprasta, turime pasirinkimą iš kelių tipų puolimo veiksmų Beam/Defeat/Knock kortų. Beam – tai bangos, Defeat – kovos manevrai, Knock down tai pagalbinės žalą sukeliančios kortos. Kovos metu gauname tam tikrą, kovos taškų kiekį, kuris leidžia paleisti vieną iš minėtų veiksmų žinoma, tik jeigu turime pakankamą. Kovos taškus gauname už sukeltą arba patirtą žalą kovos metų. Būdami ore daugiausia žalos patirsime iš Beam puolimo veiksmų. Kiekvienas veikėjas turi galimybę prisiskirti tris kovos veiksmus, kurios galės naudoti užsikrovęs. Dažnai jie nulems kovos baigti, tačiau juos reiktų naudoti protingai, nes priešas laisvai gali ir išvengti ir taip jūs prarasite svarbius taškus. Aišku kovos sunkumas priklauso nuo to ar jūs pakankamai joms pasirengęs ar ne. Vyrauja ir sėkmės faktorius, nes vienas tinkamas veiksmas gali nulemti ar matote Gameover ar Win. Muzika Žaidimo garso takelis bendrai paėmus nėra visiškai prastas, tačiau didžiąją dalį laiko skamba nekabinanti muzika. O labiau kabinančios pasirodo tik pačioje pabaigoje ar per specialius įvykius. Verdiktas LSW – tai žaidimas skirtas žmonėms, kurie nori greitai ir lengvai sužinoti DBZ filmuko įstoriją. Taip pat jis tinka ir serijos fanams, nes puikiai perpasakoja visą filmuko siužetą. Šis žaidimas puikiai tinka ir žmonėms norintiems išbandyti šiek tiek intelektualesnį DBZ žaidimą. Na, kadangi nevisi šiais laikais turi veikianti GBC, į pagalba ateina emuliatoriai. Iš kurių aš asmeniškai rekomenduoju : My Oldboy (Android), Gbc.emu(iOS) , Visual boy Advance (Win) Pats su šiuo žaidimu susipažinau Java2me emuliatoriaus dėka, per kurį su savo senu Sony Eriksonu dar 2006m. išbandžiau žaidimą su 10-14fps.
-
Užbaigiam Legenda apie Zelda
-
Žaidimo "Devastation" lietuviškos versijos parodymas
-
Pabaigiau , visai neblogas toks, tik ant galo sunkokas pasidaro, bet praeinamas (Taip žaidimas lietuvių kalba)
-
Išleidimo metai : 2014 Platforma : PC (Playism), iOS Žanras : Platformeris Kūrėjas : Studio Pixel Taigi, kas tas „Kero Blaster“ ? Tai į senuosius aštuonių bitų platformerius panašus žaidimas, savo grafika primenantis "Zilitoną". Jame žaidžiate už varlių, kuris naikina visus jo kelyje pasitaikiusius priešus. Žaidimą puošia puikus grafinis stilius ir riški spalvų paletė, kurios nematome kituose žaidimuose. Pats žaidimas nėra labai ilgas, jį pereiti užtruks dvi ar tris valandas, tačiau tai nėra labai blogai, nes jis nėra labai rimtas, atvirkščiai, pakankamai linksmas. Kitaip nei kitas minėto kurėjo Daisukės Amajos žaidimas „Cave Story“ "Kero Blaster" neturi stipraus siužeto ar stiprios siužetinės linijos bei daugybės įsimintinų veikėjų, tačiau lyginti abu žaidimus yra nesąžininga, nes „Cave Story“ buvo sukurtas per penkerius metus, o „Kero Blaster“ tik per vienerius. Tuo aš noriu pasakyti, kad viskas, ką jums reikia žinoti yra tai, kad į siužetą iš viso nereikia gilintis, nes norint žaisti nereikia mokėti kalbos. Tereikia naikinti viską, kas juda, o kas nejuda - pajudinti. Kaip ir kitose tokio tipo žaidimuose, jūs gausite visokių patobulinimų, pavyzdžiui, reaktyvinę kuprinę, kurį leidžia pašokti du kartus, gyvybių padidinimas . Žaidimas nėra labai sunkus, tačiau vėliau žymiai pasunkėja. Nors žaisite tik septyniuose lygiuose, lygio viduryje kausitės su keliais lengvais minibosais, o pabaigoje teks susidurti ir su pačiu lygio bosu, kuris bus sunkesnis nei prieš tai matytieji. Kiekvienas iš jų yra skirtingas ir kiekvienam įveikti reikia skirtingų ginklų. Įveikus bosą gausite ypatingą ginklą ar kokį nors daiktą. Kalbant apie paprastus priešus jų dizainas, mano nuomone, yra labai geras. Kiekvienas priešas tinka prie aplinkos. Kitaip nei minėtame „Cave Story“ jūs neturėsite gyvybės eilutes, o tik pavienes širdis, kurių iš pradžių bus tik dvi. Praradus jas pradėsite lygį iš naujo. Daugiau širdžių reikės nusipirkti, tas pats galioja ir su ginklais. Nors juos gauti nieko nekainuoja, už jų patobulinimus reikia mokėti . Ginklus taip pat galima naudoti ir kaip įrankius judėti į prieki, nes ugniasvaidis gali ištirpdyti ledą ir t.t. Šis žaidimas turi labai mažus reikalavimus kompiuteriui, todėl galite laisvai žaisti beveik su bet kuriuo. Su iOS versija yra šiek tiek kitaip, nes nors žaidimas puikiai "suktųsi" ir ant senesnių nei iPhone 4 prietaisų, norint žaisti "Kero Blaster" reikia turėti ne žemesnę kaip 7.1 iOS versiją. Siužetas Jūsų valdomas varlius dirba įmonėje, kurią valdo katė. Pastaruoju metu, kompanijai prastai sekasi su finansais, kažkas naikina kompanijos teleportavimosi įrenginius , taigi, su vieninteliu likusiu likusiu sveiku, varlius nusiunčiamas į keistas vietas, kuriose naikins priešus. Muzika ir Garsas Garso efektai skamba taip kaip ir turėtų skambėti 8 bitų žaidime. O štai muzika yra tai, kas puošia šį žaidimą, nes galima drąsiai teigti, kad be muzikos šis žaidimas nebūtų toks geras, koks yra dabar. Ši muzika turi tokį retro šarmą, kuris suteikia žaidėjui teigiamų emocijų, nekalbant apie gerą pačios muzikos kokybę. Vienintelis minusas, apie kurį galima kalbėti garso srityje yra tai, kad negalima reguliuoti garso žaidime. Verdiktas Kero Blaster – tai linksmas žaidimas, skirtas tiems, kurie jaučia nostalgiją platforminiams "Zilitono" žaidimams ar pasiilgo kitų šio žanro atstovų. Galiu atvirai teigti, kad muzika yra vienas geriausių šio žaidimo aspektų, taip pat ir nepriekaištingas valdymas. Taigi, Kero Blaster, mano nuomone, yra vienas iš tų nepriklausomų kūrėjų žaidimų, kurie pateisino mano viltis. Žaidimas lengvai žaidžiamas tiek naujiems šiam žanrui, tiek žanro veteranams.
-
Pagaliau surinkau visą išminties trikampį.
-
Senai senai prieš dešimtmetį, ant savo pirmo asmeninio kompiuterio aš atradau vieną iš trijų man giliai atmintyje išlikusį žaidimą – Metal Gear Solid 2 : Subtance. Originaliai šis žaidas pasirodė Playstation 2 konsolėje dar 2001 metais. 2003 m. Xbox, AK ir PS2 pasirodė pagerinta žaidimo versija su priedu - 500 virtualių misijų ir atskiromis Solid Snake istorijomis. Man tada šis žaidimas labai įsiminė, dėl savo užimamos vietos kietajame diske. MGS2:S užėmė daugiau nei 7.8 GB vietos, kas tuo metu buvo daug, jis užėmė daugiau negu tame pačiame kompiuteryje buvę NFS underground, Max Payne ir vėliau įrašytas pirmas Call of Duty bendrai paėmus. (dabar žinoma toks dydis jau nieko nebestebina, kai vidutinis žaidimas 2014 metais užima apie 10-11 GB, nekalbant apie tokius žaidimus kaip Wolfeinstein ze new order). Tada dėl didelio žaidimo svorio manę apėmė jausmas, kad šis žaidimas epic, žinoma jis tokiu pasijautė tik dar kartą peržaidus šį žaidimą šiemet. MGS2 – tai sėlinimo žaidimas, kuriame jums teks stengtis išvengti tiesioginės kovos ir likti nepastebėtiems, nes jeigu pabandysime eiti kaip rembo mus greitai supakuos ir išmes į jūra. Jame teks žaisti už du veikėjus: Solid Snake ir šiame žaidime pristatytą dar ne robotą Džeką (dar vadinamą Raidenų) . Realiai tai pirmas ir kolkas paskutinis mano žaistas pagrindinės serijos žaidimas, na esu dar bandes kitą žaidimą su šio veikėjų „Rising Revengeance“, bet jo statuso serijoje nežinau. Veiksmas Šis žaidimas padalintas į du skyrius : Tanker ir Plant – tanker tai trumpas skyrius vysktantis 2007 metais, kuriame jūs žaisite už Solid Snake bandantį infiltruotis į Tankerį, kuriame laikomas naujo modelio „Metal Gear“ ir jį paviešinti dėja misija nepavyksta ir Sneikas žūsta po šio įvykio veiksmas nukeliamas dviem metais į priekį į Big Shell ir jame pristatomas virtualiomis priemonėmis treniruotas karys Raidenas/Džekas. Jis turi užduotį išgelbėti šiame skyriuje paimtus įkaitus iš teroristų rankų, bei surasti Jungtinių Amerikos Valstijų prezidentą. Teroristams vadovauja mirusiu laikomas Solid Sneikas. Žaidimo metu mūsų valdomas veikėjas supažindinamas su įdomiai veikėjais tokiais kaip Irokėzas Pliskinas, Per sienas bėgantis vampiras, Savižudė negalinti nusižudyti,Nindzė, Kietas senukas, Solidas Sneikas,Olga ir daugybė kitų žaidimą paįvairinančių veikėjų turinčių savotišką asmenybę, bei įdomių charakterio bruožų. Žaidime bus ir serijoje įprastų melo dramatinių akimirkų. Kalbant apie patį žaidimą, jo siužetas pasakojamas ilgais vaizdo intarpais kuriamais žaidimo varikliuku ir jau įrašytais filmukais. Dėl kurių žaidimas žymiai pailgėją. Man iš pirmo karto pereiti visą žaidimą žiūrint filmukus užtruko apie 13h, o žaidžiant dar kartą ir praleidus visus intarpus žaidimą perėjau per 5h ant normal. Minėtieji filmukai išpradžių , kol žaidimo siužetas išlaikomas rimtas ir atrodo rimtai, visi veikėjai turintis savo kodekus,kuriais paskambinus, jie padeda žaidėjui ar šiaip duoda patarimų, net ir norint išsaugoti prie žaidimo teks pasidėti, nes po išsaugojimo dažniausiai seks ilgas Džeko ir jo panos Rauzės dialogas. Žaidžiant pagrindinę siužetinę linija supranti, kad misijos daug nuo kitų žaidimų nesiskiria turėsime naikinti bombas, kautis su bosais, vykdyti lydėjimo misijas, plaukioti ir galiausiai pabaigti žaidimą. Siužetas žaidimo pabaigoje praranda rimtumą veikėjai pradeda naikinti ketvirtąja sieną jungiančią juos ir žaidėją. Kodekai tampa nebeprognozuojami ir vienas žaidimo veikėjas atvirai parodo, kad įsijungė taip vadinamuosius čytus, šio atvejų begalinę amunicija. Paskutiniuose dviejuose kambariuose iš sėlinimo MGS 2 pavirsta veiksmo žaidimu, nindzės simuliatoriumi siužetas pradeda žaisti su žaidėjų ir švelniai tariant knisti protą savo išvedžiojimais ir jo vardą lemiančiomis istorinėmis aplinkybėmis. Ar viskas ką mes iki šiol žaidėme yra tik kompiuterinė simuliacija. Taip man patiko neblogi kai kurių veikėjų ištarti žodžiai, kurie atrodo aktualus ir šiandien susiję su internetu ir cenzūrą. Atvirai pasakius į siužetą išvis neapsimoka negalintis, nes jūs išgirsite labai daug susipynusiu sąmokslo teorijų ir keistu siužeto posūkių. Kalbant apie žaidimą bendrai galiu pasakyti tai, kad žaidimo kūrėjas Hideo Kojima įdėjo labai daug lengvai praeinamų ir nepastebimų detalių pavyzdžiui : taškant vabalus su granatsvaidžių jie nukrenta ant kameros, galima išmokyti papūgą kartoti priešų iškvietimus, pereiti per auksinį lietų bei gauti pagirių iš priešo kareivių. Dėmesys detalėms šiame žaidime tiesiog stulbina. Perėjus žaidimą du kartus einant trečiąjį kartą žaidėjas gauna akinius nuo saulės žinoma tai atrodo keista, kai žaidžiate su Solid Sneik. Kalbant apie priešus, jie ypatingi savo geru dirbtinių intelektu todėl nereikia bėgti tiesiai į juos, laimei normal ir hard sunkumo lygiuose jie yra trumparegiai, tačiau pačiame sunkiausiame režime „european extreme“ priešai kaip sakalai mato, todėl išlikti nepastebėtoms bus sunku. Jie jūsų ieškos paskutinėje matytoje vietoje, jeigu bus aktyvuotas alermas. Grafika Kalbant apie grafiką, kaip iš konsolinio žaidimo porto tikėtis gali nedaug tekstūros ir kitų elementai atrodo kaip paimti iš originalio Playstation 2 versijos. Žinoma kai kurie efektai ir veikėjų modeliai atrodo geriau. Žaidimas palaiko plokščiaekranius monitorius ir full hd rezoliucija žinoma vaizdas bus ištemptas, kad tilptų monitoriuje. Veikėjai atrodo santykinai realistiški, dėl išraiškų gausos bei puikau įgarsinimo. Garsas Tiek muzika,tiek įgarsinimas šiame žaidime aukščiausios klasės, nes atrodo, kad veikėjai tikrai perduoda savo emocijas žaidėjui. Mane ypatingai veža David Hayter įgarsinimas(Solid Snake). Hayterio balsas puikiai tinka žaidimo sąmokslo teorijoms skleisti. Valdymas Kalbant apie valdymą dauguma konsolinių žaidimų portų kenčia nuo šios bėdos. Metal Gear Solid 2 neįšimtis. Kol pripranti prie valdymo reikia pamiršti kitų žaidimų mokytą valdymą. Pavyzdžiui su mygtuku E mes įeiname į pirmo asmens režimą, prie žaidimų pripratę žaidėjai paims pelę į ranką ir suglums kai pamatys, kad niekas nevyksta. Taikytis reikia su rodyklėmis dėl ko tai kelia bėdų aukštesnio nei normal sunkumo lygiai, nes taikytis su rodyklėmis užtrunka keliomis sekundėmis daugiau, kas kai kuriose vietomis yra gyvybės ar mirties klausimas. Šiame žaidime taip pat vietomis reikės daužyti klaviatūra geras dalykas tas kas tokie seansai žaidime reti. Aš šį žaidimą perėjau du kartus su klaviatūrą, nes jau buvau pripratęs prie nestandartinio valdymo. Laimei kadangi žaidime yra auto aim funkcija, ji sumažiną pirmo asmens vaizdo reikalingumą. Na tiems kam nepatinka klaviatūra, gera žinia žaidimas palaiko ir ps2 padą ar kita išorinį valdiklį. Verdiktas Atvirai pasakius nors Asmeninių kompiuterių versija ir turi bėdų su valdymų, tačiau siužetas yra faktorius dėl kurio žaisti verta. Nes mes žaisime už veikėją, kuris iš pradžių bandys kopijuoti visų pamėgtą Sneiką , tačiau žaidimo pabaigoje jis supras, kad turi savo kelią, kurio reikia eiti ir reikia priimti sprendimus pačiam nieko nekopijuojant atradus save ne kaip žaidėją, o kaip save patį, tam jis išmetą identifikavimo žetoną su žaidėjo vardu. Be to kaip jau buvau minėjęs žaidimo į garsintojai tikrai atliko puikų darbą todėl Metal Gear Solid II tiesiog įtraukią žaidėją į veiksmą.
-
Su nustatymais netilpau, o achievmentus ir Almanac ir kitus elementus sutvarkyt nėr ką veikti su photoshop pavartyt biški ir viskas . Pataisymą įmesiu rytoj. Turėdamas omenyje, kad tai vertimas baigtas norėjau pasakyti, kad žaidimo tekstas(script) buvo pilnai išverstas be to originale, nėra achievment. Vaizdas iš game of the year versijos, originale šiektiek gražiau atrodo.
-
Užsireginau, pažiūrėsim kaip seksis.
-
Turiu džiugią žinią visiems - vertimas baigtas. daugiau detalių čia : http://www.playmanija.lt/forumas/blogas/b120-i598/originalios-versijos-vertimas-baigtas-dalis-vertimo-veikia-su-legalia-originsteam-versija/
-
Sveiki visi norėjau pranešti džiugią naujiena "originalios versijos vertimas baigtas", nes atradom savanorių, kurie padėjo sutvarkyti žaidimą pagal visas lietuvių kalbos ir gramatikos taisykles. Bėda ta, kad origin/steam versija turi papildomo turinio, dėl ko vertimas neatrodo pilnai baigtas. (yra viena bėda t.y exe failas, kuriame yra apie 20% žaidimo teksto, nes legalioje versijoje jį pakeitus, galima gauti baną) Vaizdo šiandien nebus, nes esu susiplanavęs, kada paskelbsiu. Svarbu : norint, kad vertimas veiktų reikia turėti jau instaliuotą žaidimo versiją. Nuorodoje bus įmestas archivas - jame du folderiai "Original" ir "Origin". (original tai ne game of the years versija, kurią pilnai baigėm/ o Origin fold. Steam/Origin GOTY versija, kurios dar ne). Taigi kaip paleisti per origin versija/ pasirenkam kalba, kurią žaidžiam Ištrinam main.pak ir įkeliam visus folderius iš origin aplanko tik nekeičiam partner.xml failo, nes mes erora (Tačiau žaisti vistiek bus galima). (Taip atrodyti turėtų po operacijos) Originali versija ORIGIN GAME OF THE YEAR versija Jeigu turite instaliuota steam/ origin versija - original aplanke esantis turinys turėtų veikti, be problemų su pilnu vertimu. Parsisiųsti čia
-
Dar egzistuoja ir Dreamcast emuliatorius, bet šiuo metu su greičiais nelabai (nebent high endas, s5,Z2) https://play.google.com/store/apps/details?id=com.reicast.emulator&hl=lt
-
Šių metų t.y 2014 birželį šis žaidimas buvo fanų išverstas į anglų kalba ir beveik tuo pačiu metu atėjo žinia apie, kad žaidimo kūrėją ir leidėją kompanija „Square Enix“ išleis pagerinta žaidimo versija Xbox one ir Playstation 4 konsolėms. Šis niekada nesibaigiančios serijos žaidimas taip pat priklauso ir „Fabula Nova Crystalis“ subserijai, kuriai priklauso ir „Final Fantasy XIII“ ir greitai pasirodysianti XV dalis. „Final Fantasy type 0“ – veiksmo vaidmenų žaidimas, kuriame turėsite valdyti grupę 0 klasės kadetų ir padėti jiems įvykdyti akademijos jiems skiriamas užduotis. Taigi dabar kalbėsiu apie PSP versija. Jai žaisti žinoma reikia turėti „PSP“ na, o jeigu šios konsolės nebėda. Asmeninių kompiuterių ir Android savininkai gali šį žaidimą išbandyti per „PPSSPP“ emuliatorių, kuris leidžia žaisti su geresnia grafika ir efektais, žinoma yra šiokių tokių bėdų, bet su ateinančiomis emuliatoriaus versijomis juos turėtų išnykti. Siužetas trumpai Žaidimas prasideda, kai Milites imperija įsiveržia į mūsų veikėjų žemes ir pradeda grobti miestus saugančių kristalų magija, siekdama pasinaudoti ją savo imperijos stiprinimui, taip pat sukurdama specialius magijos blokuotojus, kurie neleidžia prie magijos pripratusiems žmonėms pasipriešinti. Žinoma atsiranda veikėjų kurių šie blokuotojai neveikia ir tai yra mūsų veikėjai priklausantys 0 karinės akademijos kadetų klasei. Taigi žaidimo pagrindinis tikslas sustabdyti Milites imperija, bet kokia kaina. Praėjus žaidimo prologą, mums parodys akademija, kurioje bus priskirtas mums vadovaujantis kapitonas , duodamos misijos ir supažindinami veikėjai. Prie įprastų misijų, kurias gausime taip bus ir specialios misijos, už kurių neįvykdymą gresią mirtis, laimei šios misijos yra pasirinktinės ir už jų įvykdymą duodami neblogi atlygiai. Be minėtų misijų dar bus ir specialūs įvykiai dar vadinami „Events“, kuriose bus atskleistos veikėjų istorijos. Žaidimas nėra griežtai linijinis, todėl galimybę apžiūrėti visą pasaulį ir bekeliaujant susirasti gausybę nematomų priešų. Žaidime bus miestų, dirižablių ir galimybė keliauti su serijai unikaliu gyvūnų „Čokobo“. Šis žaidimas patiks žmonėms kurie mėgsta japoniškus filmukus dar vadinamus mandru žodžiu „Animė“, nes PSP versija su fanų vertimu nesulaukė angliško įgarsinimo, tai teks klausytis tokio vietomis juokingo, komiško japoniško įgarsinimo su angliškai subtitrais. Taip pat ir tiems , kuriems patinka žaidimai su dideliais žaidžiamų veikėjų kiekiais. Išviso žaidime galėsite išsirinkti iš keturiolikos veikėjų iš kurių į misijas galėsime pasiimti po tris. Kiekvienas savo skirtingus gebėjimus ir magija, man labiausiai patinkantis veikėjai yra Nainas ir Kingas, dar Eisas toks neblogas. Kiti veikėjai ypač visos žaidimo merginos sukurtos fanservisui. ///////////////// Na dabar pereikime prie dalykų kurie nėra tokie geri šiame žaidime – prasti kameros kampai, nebėra „phoenix down“, žaidime teks ilgai farmintis tam, kad galėtume įveikti dažną bosą. Be to jeigu norėsite gilintis į istorija turėsite praleisti gerą pusvalanduką, kol pradėsite žaisti, laimei žaidimo filmukai ir kiti intarpai laisvai praleidžiami. //////////////// Šiek tiek gėrio pabaigai: „Final Fantasy Type 0“ žaidžiant jau perėjus žaidimą atsirakiną daugiau scenų, bei „Secret“ pabaiga. Taigi žmonėms gilaus ir įtraukiančio norintiems japoniško veiksmo rpg šis žaidimas pasiūlys krūva turinio. Šis žaidimas serijos fanams tikras „perliukas“, o tiems, kuriems šio žaidimo neužtenka, reikia palaukti, kol pasirodys žaidimo tęsinys Agito anglų kalba.
-
Tiek ant iPod tiek ant Xperia U, Galaxy S2 naudoju Roberto Broglia emuliatorius - GBA.Emu, Snes9x, Nes.emu, MD.emu. Veikia fantastiškai bei leidžia naudoti grafikos filtrus(Kolkas tik Snes ir Gba). Palaiko tiek bluetooth tiek ir prijungiamą kontrolerį. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.explusalpha.GbaEmu https://play.google.com/store/apps/details?id=com.explusalpha.Snes9xPlus (Šitas nemokamas) https://play.google.com/store/apps/details?id=com.explusalpha.NesEmu https://play.google.com/store/apps/details?id=com.explusalpha.MdEmu Kitų konsolių : DS Exophase "Drastic" https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dsemu.drastic . Populiarūs žaidimai gerai važiuoja dažnai galima žaisti be lago visu greičiu.
-
Shin Megami Tensei I pilnas garso takelis, man geriausia pati paskutinė (21:20)
-
Čia baisiau vyrai : (old shame) https://www.youtube.com/watch?v=MCx57tH3OgA
-
Legacy of goku 2 arba lietuviškai Goko palikimas 2, Tai yra veiksmo - vaidmenų žaidimas sukurtas 2003 metais „Gameboy Advance“ platformai - žaidimas pasirodes tada, kai jo kūrėjai jau buvo išleidę du nevykusius kūrinius - Legacy of goku 1 ir Taiketsu, kurie neigiamai sutikti tiek apžvalgininkų, tiek ir serijos gerbėjų. Žinoma jiems pavyko iš jų neblogai užsidirbti ir skirti daugiau finansavimo antrajai „Legacy of Goku“ daliai , kuri yra geriausiai įvertinta iš visos „Legacy of GoKu“ trilogijos žiūrint į metacritic duomenis. Serijos vertinimas eina taip 53 – 75 – 62. Buu’s fury techniškai tobulesnis žaidimas turintis dalykų, kurių neturėjo Log2, tačiau dauguma apžvalgininkų buvo nepatenkinti, dėl lengvumo. Kalbant apie šį žaidimą jo siužetas eina nuo metalinio fryzo pasirodymo iki Selo įveikimo. Ir dar keli įdomus faktai – šis žaidimas vienintelis iš serijoje išleistas Japonijoje ir tai vienintelis žaidimas, kurį žaidžiau ant tikro gameboy advance. [istorija] Žaidimas prasideda, kai Gohanas ir draugai pajaučia galingą energiją, pasirodo metalinis fryzas, kuris grįžo keršyti Son Gokui ir draugams, tačiau jį sustabdo paslaptingas jaunuolis violetiniais plaukais ir supjausto fryzą, kaip dešrelę, po to jis sutinka Goko draugus ir kai pasirodo Gokas jis praneša, kad po trejų metų pasirodys kyborgai, kurie sunaikins Z- kovotojus. Be pagrindinės istorijos yra galimybė susikauti su serijose nerodytu fryzo broliu Kuleriu, kuris lauks Nameko planetoje. [Žaidimo eiga] Lyginant su preita dalimi, matosi ryški pažanga, patobulinta beveik viskas, atsirado galimybė skraidyti po pasaulį, tačiau kitaip negu buu’s negalėsite reguliuoti skrydžio aukščio ir po pasaulį neskraidys priešai. Žaidime taip nėra pinigų, šarvų, ir galimybės laisvai skirstyti gaunamus taškus. Pasaulyje egzistuoja kapsulės, kurios duoda stiprybės, galios ar ištvermės, jų yra įvairių tipų, +1,+3 ir +5. Dar vienas dalykas, kuo šis žaidimas skiriasi nuo buu’s fury yra ta, kad kiekvienas veikėjas turi savo specialų smūgi dar (angl. supermelee), kuris iš mokinamas džino vėžlio. Super smūgis paleidžiamas palaikius mygtuką A. Jis daro kelis kartus didesnią žalą jeigu žaidėjas pataiko. Taigi kalbant apie žaidimo veikėjus, kitaip negu pirmoje dalyje apie tokį veikėją kaip Gokas galime iš viso nekalbėti, nes jo nebus veiksme didžiąją dalį žaidimo – žinoma Drakonu kovos Z fanai žino kodėl. Iš viso bus šeši veikėjai už kuriuos žaisime – Pikolas, Gohanas ,Vedžitas, Gokas, Trankas ir šiaip vienas kuris šiai šaikai nepriklauso, bet jį reikia atsirankinti , nes jis turi savo atskira pabaiga. Nuo buu’s fury šį žaidimą skiria sunkumas, kuris nors ir didelis jis nėra toks, kad iškarto norėtusi mesti žaidimą. Dažniausiai pradėsime su veikėjų, kuris iš pradžių gauna nuo aplinkos, mes jį ištobuliname ir staigiai pristatomas naujas veikėjas, su kurio viskas kartojasi, bet kadangi tai veiksmo rpg, lygių kėlimasis nėra nuobodus. Kiekviena boso kova pareikalaus tinkamai paruošti veikėją (išskyrus celo kova su gohano), nes bosų kovos meta tikra iššūkį, vienas ne tikslus judėsis ir matysime gameover. O dėl sunkumo žaidimas tampa tik įdomesnis, šiaip daugeliui bosų užtenką nuleisti gyvybės eilute iki tam tikros ribos. Gyvūnų naikinimui šiame žaidime dėl patirties taškų, kitaip negu pirmame bent duodamas paaiškinimas, kad jie paveikti Garliko Jaunėlio magijos ir nebegali atvirsti į normalią būsena, nes žmonės nežiurėje filmuko galėtų pagalvoti, kad taip gyvūnai keršija už voveres, krabus vilkus ir kitus Goko pirmoje dalyje nužudytus gyvulius. Norėdami, kad žaidimas būtų ilgesnis kūrėjai pridėjo papildomų užduočių, kurie kitaip negu praeitoje dalyje yra gerai apgalvoti ir padeda įgyti daugiau patirties taškų. žaidėjui duodamos dvi svarbios užduotys: rasti 25 auksines kapsules ir 7 namekus. Suradus namekus, mes galėsime kautis su kuleriu. O suradę visas kapsules galėsime, bet kada sugrįžti į pasaulio žemėlapį [Grafika] Lyginant grafika su buu‘s fury, nesimato kuri geresnė, tačiau pažiūrėjus į pirmos dalies grafika matosi žymus pagerėjimas. Visas pasaulis atvaizduotas detaliai, fanams bus atpažįstamos visos filmuko vietos. [Garsas] Žaidimo efektai išdirbti, todėl skamba žymiai geriau negu pirmoje dalyje. Kalbant apie muzika, labiausiai kabina West City muzika, nežinau kitos žaidimo melodijos, kuri taip ilgai išliktu atmintyje ar Capsule corpmuzika. Didžioji dalis muzikos buvo paimta iš amerikietiškos filmuko versijos. [Verdiktas] [groja Bruce Faulconer- New earth] Legacy of goku II yra įrodymas, kad net ir sukūrus, prastus licenzijuotus žaidimus. Legacy of goku – smagus ir kiekvienam Drakonu kovos z fanui tiksiantis žaidimas, nes jis autentiškas originaliai medžiagai, žinoma su GBA apribojimais. Todėl kiekvienas žmogus, kuriam patiko buu‘s fury turėtų griebti šį žaidimą, nes kaip fanui jo neturėti yra nuodemė.
-
Iš albumo: Plants vs zombies LT
Hex editorius ir žaidimas, rodo seką kaip eina, lietuviškos raidės yra atvaizduotos ? arba [], bet žaidime matosi gerai. -
-
Iš albumo: Plants vs zombies LT
_Brianetod32 šriftas jį naudoja žaidimo titrai,kai kur į vienos raidės vietą įmestos dvi, dėl vietos taupymo. -
Iš albumo: Plants vs zombies LT
Ai, čia tik hex editorius ir žaidimas "Plants vs Zombies". -
Plants vs Zombies su sistema jau susitvarkyta.
Mason13 pakomentavo Mason13 blogo įrašą Žaidimų Vertimo blogas
Jau įdėtas, tik tai šiame faile nebus, sistemos vertimo, nes neveikia modifikuotas exe, failas kituose kompuose, bet šį dalyką galima sutvarkyti, taigi 65% versija, jau įdėta čia. Žmonės galbūt prašau, per daug, bet ar kas galėtų šį projektuką promotint, kad daugiau žmonių pamatytų? -
75% versijos apžvelgimo video. 70% versija - http://www.failai.lt/g16xw05ncmfb/plants_vs_zombies70.rar.htm