Mason13

Maniakai
  • Pranešimai

    277
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    14
  • Atsiliepimai

    0%

Visas Mason13 turinys

  1. Na bus su kuo pratestuoti GTX980, žaidimo kodas su grafikos korta atėjo, tai antradienį šviesim su pilnais efektais.
  2. Pradžia buvo visai nebloga, bet ant galo reikėjo šiek tiek daugiau gyvumo (čia turiu omenyje nuo ir 21-os minutės iki pabaigos).
  3. Sveikinu playmanijos narius @zippas, @dalioras ir save @Mason13 su gimtadieniu, laimės ir sėkmės.
  4. ^^Man kovos sistema pliusas, nes klaviatūra išlieka sveika ir pirštai per daug nepavargsta.
  5. Išleidimo Data: 2015, vasario 26 Kūrėjai : Dimps Leidėjai: Namco Bandai Games Steam: http://store.steampowered.com/app/323470/ Kas nežino, šis žaidimas sukurtas Budokai serijos kūrėjų studijos „Dimps“ ir tai pirmasis oficialus Drakonų kovos žaidimas pasirodęs asmeninių kompiuterių platformoje. Pradedant žaidimą mums leidžiama pasirinkti vieną iš 5 rasių: Žmonių, Namekų, Sajanų, Fryzų ir Siaubūno Bu. Kiekviena iš jų skiriasi savo gebėjimais ir išvaizda, kurią rūbų ir aksesuarų pagalba galima pakeisti. Išsirinkus rasę ir susikūrus veikėją prasideda žaidimas. Dievas drakonas į Toki Toki miestelį, kuriame dabar 850-ieji metai, iškvietė mūsų veikėją, tuo tarpu Dievą drakoną iškvietė laiko patrulis Tranksas, nes yra reikalų, kuriuos reikia sutvarkyti. Po trumpos kovos jis nusprendžia, kad mūsų veikėjas tinkamas jo skiriamai užduočiai. Siužetas įneša įvairovės, todėl vietoje tradicinio istorijos perpasakojimo mums pateikiami „What-if“ siužetiniai vingiai, pavyzdžiui, kas būtų, jeigu Ginis užvaldytų Vedžito kūną vietoje Goko ar kas būtų, jeigu ponas šėtonas įgautų galių ir įveiktų Z kovotojus. Jūs, žinoma, sakysite, na, kam tam reikia, bet ta,i kaip jau buvau minėjęs, atneša šviežumo ir neleidžia serijai atsibosti. Na, o mums skiriama užduotis rasti atsakingus už pokyčius laiko linijose ir juos pašalinti. Kiekvienas laiko linijos pokytis pasireiškia tuo, kad beveik visi blogiukai, su kurias kovėsi Z kovotojai, gauna daugiau galios ir juos įveikia, taip pakeisdami ateitį. Mūsų veikėjas nusiunčiamas į tą laiko tarpą ir, nukovęs blogiuką, atstato viską į savo vietas. Žinoma, pačioje pradžioje, kai dar nesusipažinote su žaidimo pasauliu ir veikėjais, gali būti labai sunku susigaudyti kas kur ir kaip. Man pačiam teko pusvalandį lakstyti pirmyn ir atgal, kol supratau, ką reikia daryti, kad pasirodytų užduotis, tačiau nesijaudinkite – žaidimas nėra labai painus, o jeigu labai sunku, atrasti kelią padės internetas. Taigi, kas man šiame žaidime patinka: 1. Valdymas – svarbus dalykas, ypač tokio tipo žaidimams. Atvirai pasakius, su valdymu jokių bėdų neturėtų kilti net ir žaidžiant su klaviatūra. Valdymas, kaip bebūtų keista, negi labai vykęs ir tikrai nekelia problemų žaidėjui. Žinoma, rekomenduočiau konsolės pultelį, tačiau kadangi žaidimas neturi labai sudėtingos kombo sistemos, pirštų laužyti nereikės. Negalima pamiršti ir to, kad į priešą galima automatiškai nusitaikyti, dėl to žaisti pasidaro lengviau. 2. Veikėjo tobulinimas, aprangos gausa Kaip DBZ gerbėjas galiu pasakyti tai, kad beveik kiekvienas ras pažįstamų kostiumų iš filmuko ir galės jais aprengti savo veikėją, žinoma, galima rūbų ir nekeisti, tačiau gera žinoti, akd tokia galimybė yra. Veikėją tobulinti galima keliais būdais. Pirmasis reikalauja rasti trenerį, juo gali būti Z kovotas (mano pirmasis mokytojas buvo Krilinas), jis, pasiekus tam tikrą lygį, išmokina savo kovos veiksmą ir pakomentuoja gautą įvertinimą po kovos. Kitas būdas – patobulinti veikėją pasikėlus lygį „Customize“ skiltyje ir ten radus „Boost atributes“. Sistema pakankamai lengvai supranti žaidėjui. 3. Trečias dalykas – tai žaidimo istorija ir kovos, tačiau nenoriu apie tai per daug išsiplėsti. Galiu pasakyti tik tai, kad įveikti pagrindinę žaidimo istoriją, jeigu nebandote šalutinių misijų, galite per 4–8 val., o su šalutinėmis misijomis„ Parallel Quest“ tai užtruks apie 10–15 val., nes norint įgyti geresnių įgūdžių reikia gauti labai gerus įvertinimus šiame režime. Pačios kovos istorijos režime nėra labai sudėtingos jeigu jūs esate tokio pačio lygio, tačiau, kaip, deja, dažniausiai būna, jūs tokio lygio nebūsite pasiekęs, todėl turėsite pasikliauti gydančiomis kapsulėmis ir kitais veikėją stiprinančiais efektais. Žinoma, šio žaidimo dėl sunkumo numesti neverta, nors jis ir yralabai sunkus lyginant su kitais serijos žaidimais. Pati kovų mechanika labai primena žaidimus „Dragon Ball Legends“(PS1) ir „Tenkaichi Tag Team“(PSP), žaidę šiuos žaidimus supras, ką daryti. Paskutinis ir labiausiai patikęs dalykas, tai žaidimo optimizacija, nes žaidimas gerai sukasi net ir ant kompiuteriuose su integruotomis vaizdo plokštėmis. Taigi, kas nepatiko? Žėmėlapių dydis, lyginant su žaidimo „Half Life“ modifikacija „Earth Special Forces“, nublanksta. Tačiau nesupraskite manęs klaidingai – Xenoverse žemėlapių pakanka filmuke matytam veiksmui, jie tiesiog nėra tokio dydžio kaip minėtoje modifikacijoje. Antras nepatikęs dalykas – įgarsinimas. Nors galima pasirinkti tiek japonišką, tiek anglišką, nei vienas iš jų nėra labai geras. Man labiau patinka angliškas garso takelis, nes iš dviejų kalbų, kurias pateikia žaidimas aš „kertu“ tik anglų ir tai galima iškentėti. Trečias dalykėlis, tai žaidimo MMO pojūtis, kadangi žaisdamas jaučiausi kaip žaisdamas kaip šio žanro atstovą. Aišku, šis žaidimas ir buvo kuriamas turint omenyje daugelio žaidėjų režimą, bet skaitant žmonių Steam įvertinimus, galima sakyti, daug nepasigendu. Pagrindinis pasaulis ganėtinai tuščias, todėl visą įdomumą galima patirti vykdant misijas. Baigiamasis žodis Baigdamas norėčiau pasakyti tai, kad Xenoverse gal ir nėra pats geriausias "Drakonų Kovos" žaidimas, tačiau, kaip buvau minėjęs pradžioje, šis yra pirmasis pasirodęs PC platformoje ir jis tikrai padės DB žaidimų gerbėjams sulaukti, kol pasirodys „Earth Special Forces Final“, žinoma, jeigu jis pasirodys, nes visko gali būti šiame gyvenime. Man pačiam žaidimas patiko, tačiau tikrai yra dalykų, kurių galėtų būti ir geresni: pavyzdžiui – žaidimo kaina, nors žinant, kad žaidimas yra "Steam" Platformoje, visada egzistuoja tikimybė, kad ji sumažės per artimiausią Steam Sale. Na, o tiems, kurie dėl kainos nervų negadina arba žaidžia bandomąją versiją linkiu gero žaidimo ir malonių įspūdžių.
  6. Kaip minėjo Reikaz reikės naudoti Hex Editorių, tačiau priklauso nuo to ką tu nori daryti su subtitrais (sakykim nori, vienoj vietoj ilgą baiką parašyt, tuo atvėjų jeigu simbolių kiekis viršiją originalo turėsi sumažinti teksto iš kitų vietų faile, kurį redaguoji) Žinoma jeigu moki programuoti, gali su tuo reikalu susistvarkyti. Skyrim Failai kurios tu nori redaguoti turėtų būti: Data\Strings\Dawnguard_English.DLSTRINGS Data\Strings\Dawnguard_English.ILSTRINGS Data\Strings\Dawnguard_English.STRINGS Data\Strings\Dragonborn_English.DLSTRINGS Data\Strings\Dragonborn_English.ILSTRINGS Data\Strings\Dragonborn_English.STRINGS Data\Strings\Hearthfires_English.DLSTRINGS Data\Strings\Hearthfires_English.ILSTRINGS Data\Strings\Hearthfires_English.STRINGS Data\Strings\Skyrim_English.DLSTRINGS Data\Strings\Skyrim_English.ILSTRINGS Data\Strings\Skyrim_English.STRINGS Data\Strings\Update_English.DLSTRINGS Data\Strings\Update_English.ILSTRINGS Data\Strings\Update_English.STRINGS Data\Interface\Translate_ENGLISH.txt .DLSTRINGS - Questų aprašymai. .ILSTRINGS - NPC Dialogų titrai. .STRINGS - Daiktų pavadinimai, actor vardai, rasių pavadinimai, vietovės, questai, krovimo lango tekstas, žaidėjo dialogų pasirinkimai, interfeisas.
  7. https://www.youtube.com/watch?v=_85HHpBZfDo&index=1&list=UUMBVDbDBZeEW_-xXlJaLFhw Kaina: 93 eurai Steam: http://store.steampowered.com/app/325180/ 2014 žiemą Kalėdų senelis mane aplankė anksčiau ir suteikė žaidimų kūrimo įrankį „App Game Kit 2“. Šis britų programinės įrangos kompanijos „The Game Creators LTD“ darbas skirtas naujokams, norintiems sukurti savo žaidimą ir turintiems bent minimalius programavimo įgūdžius. Apžvelgtoje versijoje pridėtas ir C++ palaikymas. Dabar ši programinė įranga „Steam“ internetinėje parduotuvėje kainuoja 93 JAV dolerius. Tai nėra pirmasis „The Game Creators“ darbas, jie taip pat žinomi dėl tokių produktų kaip „FPS Creator kit“, „FPS Creator Reloaded“, „DarkBasic“ ir „3D gamemaker“ Kol kas 2D palaikymas yra kiek geresnis nei 3D, bet laikui bėgant tai turėtų pasikeisti. Šis varikliukas leidžia paleisti savo kūrinį parašius vos kelias kodo eilutes. Šiuo metu palaikomos tokios platformos kaip PC, Mac, Ouya, Android ir iOS. Kūrėjai ateityje žada pridėti papildomą 3D ir platformų palaikymą, kuris turėtų padėti kuriant rimtesnius žaidimus. Kalbant apie dabartinį palaikymą, ši programinė įranga leidžia sukurti žaidimo .Apk ir .Ipa failą nenaudojant pašalinių programų kaip „Xcode“ ar „Eclipse“ neprašant jokių papildomų mokesčių. Taip pat ši programinė įranga gali būti naudojama kuriant kelių žaidėjų žaidimus, mokomąsias programėles ir ką nors savo malonumui, egzistuoja GPS, giroskopo sensorių ir įvairių išorinių valdiklių palaikymai. Kaip jau buvau minėjęs, šis varikliukas palaiko C++ kalbą, orientuotą į rimtesnius programuotojus, tačiau visiškai žaliems į pagalba ateina „AGK BASIC“ kalba. Šia kalba bet kuris norintis gali išmokti naudotis per kelias valandas – kūrėjų tinklapyje išdėstytos visos reikalingos komandos ir funkcijos, o jeigu reikia papildomos medžiagos pasiskaitymui, nusipirkęs šią programinę įrangą nemokamai gausite knygą „Hands on AGK“, kuri šiek tiek plačiau apžvelgia pagrindinius žaidimo kūrimo ir programinės kalbos aspektus. Na, o jeigu tiesiog nenorite apsikrauti knygų skaitymų ir viską darote „Aš viską galiu pats“ metodu, jums į pagalbą ateis šio įrankio kūrėjų forumo vartotojai, kurie plačiau paaiškins šio kūrimo įrankio sistemą, taip pat neblogi pagalbininkai gali būti ir Youtube pamokų kūrėjai, kurie jums greitai ir paprastai išdėstys programavimo pagrindus. Žinoma, lyginti su studentams skirtomis nemokamomis programomis kaip „Unity Pro“ ar „UDK“ šiuo metu neapsimoka, nes šie varikliukai daugiau skirti 3D žaidimų kūrimui ir turi platesnę vartotojų bazę. Taigi, manęs dabar galite paklausti – kokio velnio mokėti 93 „žalius“, jeigu egzistuoja nemokamos alternatyvos? Visų pirma, šis žaidimų kūrimo įrankis skirtas visiems kurie nenori per daug užtrukti mokydamiesi C# ar kitas programavimo kalbas ir nori kurti žaidimus čia ir dabar. Egzistuoja ir galimybė perkelti savo žaidimuką į kitas platformas vos keliu mygtukų paspaudimu. AGK Basic kalba lengvai išmokstama ir joje parašytas funkcijas galima naudoti kaip C++ bibliotekas rimtesniam žaidimo projektui. Jeigu pilietis nusipirkęs šią programą turi bent minimalias programavimo C++ ar Basic žinias, jis neturės jokių bėdų. Tik pradėję naują projektą gausime naują programavimo langą su jau parašytomis standartinėmis eilutėmis, nustatančiomis ekrano dydį ir kadrų dažnio rodymą. Su keliu paprastų komandų pagalba : SetTextDefaultFontImage() – Leidžia pakeisti žaidimo šriftą iš sistemos standarto į mano įkeltą. CreateText(“For The Win”) – Žaidimo lange atsiranda užrašas For The Win. CreateSprite(LoadImage „RED“) – Sukuriame žaidimo užsklandą. CreateSprite(Krillin,“krillin.png”) – Į žaidimą įkeliame DBZ herojaus Krilino paveiksliuką . Playmusic(„Šėtone Prašau.mp3“) – Paleidžiame dainą „Šėtone prašau“ žaidime. (Kadangi žaidimas nebus leidžiamas „Google Play“ ar kituose parduotuvėse galiu naudoti mp3 failus, kitu atveju reiktų mokėti apie 2,5 Javainietiškų „gabalų“ už licenziją) GetRawMouseLeftPressed() = 1 – žaidimas reaguoja į veiksmą, kai panaudojamas kairysis pelės klavišas. GetRawMouseRightPressed() = 1 – žaidimas reaguoja į veiksmą, kai panaudojamas dešinys pelės klavišas (abu veiksmai turi būti cikle). Pavyzdyje šis veiksmas priskirtas muzikos sustabdymui su komanda StopMusic(). GetdirectionXY(Krillin) – pakreipus telefoną ar paspaudus rodykles klaviatūroje DBZ veikėjas Krilinas pajudės į tą pusę. Aišku, jeigu labai norite, galima ir patiems sukurti funkcijas. Taip sukuriamas žaidimo meniu, kuris atrodo taip: Norėdami padaryti taip, kad žaidimas išsijungtų turime įtraukti funkciją Į ciklą ir nuspaudus „Escape“ mygtuką mūsų kūrinys išsijungs. Tiek tereikia žaidimo pagrindui. Visa kita paliekama pačio kūrėjo fantazijai. Ir į pabaiga [1 daliai] – svarbiausia šio varikliuko funkcija: Norėdami savo darbą perkelti į Android platformą, mums tereikia paspausti „export as apk“ ir suvesti reikalingus duomenis apie mūsų kūrinį. Daugiau nieko nereikia daryti ir po kelių sekundžių atsiras .apk failiukas. Na, kaip ir viskas kas liko padaryti, tai ištestuoti jį per savo telefoną ar kompiuterį. Baigiamasis Žodis Mano nuomone, naujasis „The Gamecreators LTD“ kūrinys „AppGameKit2“ – tai puikus pradedančiojo rinkinys tinkantis 2D ir įprastų 3D žaidimų kūrimui, tik yra vienas bet – tai šios programinės įrangos kaina, nors dabar ji dėl vykstančio Steam žiemos išpardavimo tekainuoja 62 JAV dolerius. Tačiau, jeigu visgi yra noro pabandyti ir pažiūrėti ar šis varikliukas yra prie širdies, visada galite parsisiųsti Demo versiją. Programinę įrangą galite įsigyti čia: http://store.steampowered.com/app/325180/ Antroje dalyje sužinosite ir pamatysite, kaip su šia programinę įrangą sukurti paprastą begalinio bėgimo ir 2.5 D žaidimą (pavizdžiai apačioje)
  8. Gavau žaidimų kūrimo įrankį 'APP GAME KIT 2' ir pinigų.
  9. Animacinių Filmukų legenda "Digimon Adventure" jau ir pusiau išverstoje žaidimo formoje. Ta proga pristatymas, apie šį nostalgiją kelianti žaidimuką
  10. Nuo mokytojų ir pačio motyvacijos priklauso, tačiau pasakysiu tai, kad kai mokiausi mokykloje (kurią baigiau prieš 8 pagrindinę ir prieš 4 gimnazija, na ir šiais metais KTU) Labiausiai patiko anglų kalba, nes buvo žiauriai lengvai dalykas, kadangi egzistavo kanalas Cartoon Network per kurį rodydavo įdomią užsienietišką animacija, tai į anglų k. pamokas jau atėjau suprasdamas šiek tiek. Antroje vietoje buvo IT ir Istorija - abu šie dalykai, mane "vežė" taip sakant, Istorija labai patiko, netgi buvau tas bičas, kuris tapdavo "Draugu" per istorijos kontrą. IT - buvo įdomi pamoka, dėl to, kad dėstytojas vienintelis visoje mokykloje apart kūno kultūros buvo vyras, jo pamokos buvo aiškios ir motyvuojančios siekti daugiau, realiai mokėmės ten Excel ir C++ tai buvo įdomu ir naudinga. Nekenčiamiausi dalykai buvo - Matieka ir Chemija, atvirai pasakius aš ten nieko gero nedarydavau, abu dalykai buvo tiek neįdomus tiek kosmosas. Visi kiti dalykai taip in-between kaip anglai sako.
  11. Naujausias mano žaistas "Final Fantasy" tai X-2 ir type 0, na turiu XIII kompiuteryje, bet dėl laiko stokos dar nebandžiau. 9 - 10 dalys irgi pakankamai geros, tačiau joms kažko trūksta. Type 0 - toks pusė velnio veiksmo žaidimas, kam patinka japoniškas įgarsinimas ir grindinimas tam patiks.
  12. Sveiki gerbiami žiūrovai ir skaitovai, dabar jūs sužinosite ką aš manau apie labai ilgai besitęsiančios Final Fantasy serijos 8-ą dalį. Kūrėjai: Square Enix (originaliai SquareSoft) Išleidimo metai: 2013 Steam versija (iš kurios paimti vaizdai) (org. 1999) Kalbos: Anglų, Prancūzų, Italų, Ispanų, Vokiečių (nėra lietuvių, nors jos šiaip dar ilgą laiką ir nebus). Nuorodą į Steam: http://store.steampowered.com/agecheck/app/39150/ Metacritic : http://www.metacritic.com/game/pc/final-fantasy-viii Apie žaidimo 2013 steam versija Final Fantasy VIII antras leidimas pasirodęs PC/AK platformoje „Steam“ internetinėje parduotuvėje 2013 metų pabaigoje, mano nuomonę ištaiso pagrindines pirmojo blogybes. Žinoma ši žaidimo versija labai daug nuo pirmosios nesiskiria grafiniu požiūrių, laimei sutvarkytas žaidimo kodas leidžia paleisti žaidimą ant naujesnių kompiuterių ir be problemų jį žaisti. Kai kuriems žaidėjams nepatinka paliktas midi formato garso takelis, tačiau moderių dėka, galima įsimesti Playstation Versijos OST ir pasigerinti grafika. Žaidimo Steam bendruomenės puslapyje „guides“ skiltyje rasite visų žaidimą galinčių pagerinti modų sąrašą. http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=203527336 Mano kuklia nuomone šis žaidimas yra serijos bestas, joks kitas serijos žaidimas taip stipriai neužkabino kaip aštuntoji dalis, po ja seka tik „Final Fantasy V“ ir „Final Fantasy VI“. Esu išbandęs beveik visus serijos žaidimus išskyrus 11, 13, 14 dalis. Daugumai jaunesnių žaidėjų kurie neegzistavo šiame pasaulyje kaip pasirodė FF8 žaidimas jiems gali pasirodyti kaip dar vienas senas vaikščiojimo simuliatorius pasižymintis lieva grafika ir neturintis visiškai jokio įgarsinimo. Tad šį žaidimą gali žaisti tik tie kurie moka skaityti viena iš 5 kalbų kuriomis prieinamas šis žaidimas t.y Anglų, Vokiečių, Italų, Įspanų, Prancūzų kalbomis. Kalbanta apie grafika galiu pasakyti, žaidimo grafikai laikas nebuvo gailestingas, kas kadaise žaidimų pasaulyje atrodė „gerai“ pagal šių dienų standartus atrodo tragiškai, žinoma tai labai tinka siaubo žaidimams, bet visiems kitiems nelabai. Tačiau tuo metu kai pirmąkart jį pasileidau tiek veikėjų tiek vaizdo intarpų grafika buvo žymiai pagerėjusi nuo septintosios dalies, kuri buvo pirmasis kūrėjų bandymas sukurti 3D žaidimą. Realiai man ir dabar atrodo, kad didžiąją dalį šio žaidimo kūrimo kaštų sudarė vaizdo intarpu kūrimas, kurie savo laiku buvo kompiuterinės grafikos aukštumoje. Nuo pirmosios versijos ši tikrai pagerėjo valdymo atžvilgiu dabar žaidimo metu vaizduojami klaviatūros o, ne konsolinio pulto mygtukai. Final Fantasy VIII pasakoja apie jaunuolį vardu Skvolius (jį žinoma galima ir pervadinti taip istorija taps asmeniškesmė), mūsų veikėjas ruošiasi egzaminui, kuris jam leis tapti vienu iš geriausių samdinių vadinamų SeeD, tam jis beveik visą gyvenimą praleido ugdymo įstaigoje pavadintoje „Balamb Garden“. Kurios kadetai mokinami visų su darbu susijusių dalykų. Tapęs Seed nariu mūsų veikėjas pastoviai gauna alga, kuri priklauso nuo jo SeeD rango, nuo kovos veiksmų priklauso ar jis didės ar mažės. Šis veikėjas dažnam serijos gerbėjui yra vienas nemėgstamiausių ir nėra sunku suprasti kodėl. Jis šaltas, užsidaręs savyje, stengiasi vengti kontakto su kitais, tačiau jis pakankamai protingas ir sumanus visada susikoncentravęs ties savo tikslu. Žinoma kartais jis abejoja dėl savo veiksmų panašiai kaip ir Hamletas. Jis iš vienišiaus vėliau tampa jaunuoliu kuriam rūpi jo draugai ir Rinoja. Tokie personažai kaip Skvolius nedažnai pasitaiko japoniškų vaidmenų žaidimų tarpe, jis neturi aiškaus tikslo ir nesiekia tapti pačiu pačiausių. Kas man labiausiai patinka dėl šio veikėjo yra tai kaip jis žaidimo pabaigoje pasikeičia ir tampa atviresnis, bei labiau pasiaukojantis savo komandos narių vardan. Be Skvoliaus mes sutiksime ir kitų įdomių veikėjų, jo merginą Rinoja, SeeD samdinius Zellą, Selfie (Taip toks jos vardas), Quistis ir šaulį Irviną. Šie veikėjai suteikia žaidimui įvarovės ir atmosferos. Įdomus faktas yra tai, kad iš visų žaidžiamų veikėjų pervadinti galime tik Skvolių ir Rinoja. Garso takelis manau apie jį nereikia rašyti ar kalbėti, just listen: https://www.youtube.com/watch?v=voMy4OJ4_qY Eiga Žaidimo pradžioje jūs keliausite pėščiomis ir jūsų kelionių maršrutas bus šiektiek apribotas, jūsų didžiausias valdomas būris bus 3 žmogeliukai ir toks išliks visą žaidimą. Vėliau jūs atrakinsite laivus, traukinius ir galėsite pasigrožėti pasauliu iš orlaivio. Dar kaip buvau minėjes bus galimybė pabūti atvirame kosmose. Žaidime kitaip negu praeitoje dalyje nebegalime pirkti ginklų, juos reikia kraftinti suradus atitinkamus ginklų mėgėjų žurnalus, laimei galima pereiti žaidimą ir su pirmoju ginklu. Pabaigai Be pagrindinio žaidimo žaidėjus dar kabina trigubos triados (Triple Triad) mini žaidimas, kuris pasižymi įdomiomis kortų žaidimo mechanikomis ir iki šiol jis laikomas vienu iš geriausiu Final Fantasy serijos mini žaidimu. Žinoma daugelis žaidėjų gali laisvai pro jį praeiti tačiau tiems, kuri patirti pilna FF8 žaidimą jį išbandyti būtiną, nes atgaivina po aktyvaus žygio. Tiesiog reikia surasti NPC (kompiuterio valdomą veikėją) ir paspausti mygtuką S. Final Fantasy 8 galbūt ir senas pagal šių dienų standartus, ir taip pat veiksmas jame vyksta lėtai, kitaip negu moderniuose žaidimuose tačiau jeigu esate Konsolinio stiliaus vaidmenų žaidimų mėgėjas ar šiaip norite išbandyti tai ko dar nebandėte aš tikrai rekomenduoju šį žaidimą, nes jūs nerasite geresnio žaidimo su tiesiog kabinančia istorija ir tiesiog dažnai nepasitaikančiai siužeto posūkiais. Man šis žaidimas įsiminė kaip tik dėl savo siužeto ir veikėjų, be to šis žaidimas dar ir dabar turi savotiško šarmo dėl kurio norisi sugrįžti vėl ir vėl. Steam versija patarčiau žaisti tik su modais.
  13. Ebay, Amazon - kitų variantų nežinau.
  14. Sveiki visi gerbiami žiūrovai, dabar pasakosiu apie vieną iš senų ir pakankamai įdomių žaidimų, kurį atradau prieš savaitę tik, vienos vokiečių internetinės žaidimų parduotuvės Dlh.net vykdomos akcijos dėka, kai tinklapis dalino trijų žaidimų „Steam“ kodus, Kolkas žaidime esu praleidęs, tik 3-4 valandas ir galiu drąsiai teigti, kad žaidimas man patinka. Išgirdęs ir pamatęs pavadinimą iš karto pradėjau galvoti apie rimtus kentus jėgos šarvuose iš žaidimų serijos „Fallout“ tačiau, buvau nustebintas, kai įsijungiau žaidimą. Tai yra „Hack and Slash“ tipo žaidimas su žaidimų vaidmenimis elementais, kuris galbūt savo kovos sistema ir neprilygsta tokiems žaidimams kaip „Vindictus“ ar „Continent of ninth“, tačiau vis tiek yra pakankamai smagus. Originaliai išleistas ant pirmo Xbox, dar 2002 ir vėliau 2003 pasirodęs asmeniniuose kompiuteriuose. Kaip 2002/3 metu žaidimui jo grafika tiesiog fantastiška, man pirmą kartą įjungus atrodė, kad žaidimas išleistas 2005-2006. Visi veikėjai ir jų modeliai, bei tekstūros pakankamai detalūs ir pagal to metų grafikos standartus tiesiog įspūdingi. Enclave – veiksmas vyksta tipiniame viduramžių fantazijos siužete, mūsų žemę užpuolė blogio imperija „Dregatar“ ir mūsų veikėjas, kuris dabar uždarytas, kalėjime priverstas klausyti, kažkokios moters su gobtuvu monologo, kaip ji jį sutvarkys, bet kaip sakoma jeigu nori nužudyti-žudyk, nevaryk monologų. Kalbant apie žaidimo eigą, galiu pasakyti, kad sunkumas einant tolyn stipriai padidėją, ir kadangi negalime išsaugoti žaidimo kada norime, turime ieškoti išsaugojimo taškų, kurie būna labai toli ir juos pasiekiame dažniausiai leisgyviai. Nors ir pradedame žaidimą su kariu, aš patarčiau jį keisti vos tik atsirakinus kitas klases, nes priešai lengviau juo susidoroja. Enkleive prieš priešus geriausią yra naudoti tolimo puolimo ginklus lankus, arbaletus ir magija, nes ypač tą būsenos efektais , nes dažniausiai einant tolyn, sutiksite šarvuotų priešininkų, kurių neiims paprasti kovos veiksmai. Aš pats aktyviai naudoju lankininkę ir Halfling, nes šitos veikėjos, gali sukelti didžiausią žalą priešams ir išgyventi.
  15. FFVIII (8) mano nuomone geriausias serijos žaidimas, po jo laukiu penktos dalies, kuri man antroje vietoje, pasirodymo "steam", kadangi ketvirtoji dalis jau ten pasirodė.
  16. Paemiau visus tris, ir dabar klausimėlis iškilo ar dažnai taip žaidimukus dalina?
  17. East India Company Gold irgi siūlo nemokamai iš to pačio tinklapio.
  18. Leidimo Data : 12.29.2002 Žanras : Strategija Platforma: PC (Asmeninis Kompiuteris) Cenzas: Teen (n-14?) Kalba: English, Esu žaides ir su rusų perevodu. The Impossible Creatures. Tai 2002 metais sukurtas „Microsoft Studios” ir “Relic” žaidimas. Jame jūs žaidžiate už Ispanijos Pilietiniame kare karo korespondentu buvusį Reksą Šansą, kuris 1937 metais. gavo laišką iš savo beveik 30 metų pradingusio mokslininko tėvo, kuris dėl nepavykusio eksperimento buvo priverstas pradingti į nuošalų salyną . Deja ten nuvykęs Reksas supranta, kad tėvo gyvo jau neberas ir tai buvo spastai, kurios paspendė turtingas magnatas Uptonas Julius, kuris finansiškai parėmė jo tėvo tyrimus su naująją „Sigma Technologija“ ir tikėdamasis, kad jo sūnus turi panašius gebėjimus, ketino jį pagrobti. Laimei pasirodo jo Tėvo kolegė Liusi Willing, kurį jam pabėgti su skraidančią laboratorija. Jis sužino, kad jo tėvo sukurta technologija leidžią maišyti gyvūnus ir iš jų daryti įdomius hibridus. Išviso yra 76 gyvūnai, 51 jeigu žaidimas be priedų. Kadangi savo laikų žaidimui nepavyko pateisinti jam kurti išleistu pinigų tęsinio kaip teigė kūrėjai nebus. Žaidimo Eiga Taigi Reksas siekdamas keršto prieš Uptoną turės įveikti jo parankinius ir jo kuriamus hibridus, žaismas eina panašiai kaip ir kitose realaus laiko strategijos, mes pirksime darbininkus, kurie kas anglį, statysime generatorius, kurie duos mums elektros. Reksas turi gebėjimą ištraukti gyvūnų DNR į juos pašovus, O Liusė gali suprasti priešų technologijas ir jas pritaikyti, papildomai gali ir sunaikinti priešo pastatus. Žinoma kai nėra pinigų ji taip pat atlieka ir darbininko vaidmenį. Tiek Reksas, Tiek Liusė žaidimui svarbūs todėl jeigu bent vienas iš jų žus bus gameover. Kiekvienos misijos tikslas dažniausiai bus sunaikinti visas priešo bazėje esančias struktūras, kartais teks gelbėti vietinius salų gyventojus ar šiaip pasiekti tašką A. Mūsų kuriami hibridai yra skirstomi pagal lygius nuo 1-5. 1 pirmo lygio hibridai patys paprasčiausi ir reikalauja santykinai mažų išteklių, bei greičiausiai pagaminami. 5 lygio patys kiečiausi tačiau turi savų problemų, nežinant tinkamos kombinacijos galima prikurti daugybę tankų, kurie vos vos gali pasiekti priešo bazę, dėl savo mažo greičio, nekalbant ir apie priešo puolimus. Einant tolyn siužetinę kompanija atsiras – skraidyti ir plaukti galintis hibridai. Kai kurie turės nuotolinę ataką tai yra galės pulti elektra, liežuvėlio pagalba, mėtyti akmenis ir taip toliau. Norint materializuoti kokį rimtesnio lygio gyvūną reikia turėti atitinkama tyrimų (angl.Research) lygį. Žinoma nuo geresnių monstrų apsiginti gali padėti darbininkų statomi bokštai ar hibridų tobulintojai, kurie padidina gyvūnų savybes. Kuriant hibridus žaidėjui gali padėti integruota armijos analizės funkcija kuri leidžia pažiūrėti kokius trūkumas ar pranašumus turi mūsų gyvūnėlių armija. Žaidimui einant į galą turiu pasakyti, kad reikia turėti padarą su kuo didesnę puolimo ir gynybos galią, nes greiti monstriukai, greitai patenką ir į amžinuosius medžioklės plotus. Žinoma iš daugybės galimų kombinacijų, tik keletas vertų dėmesio. Kalbant apie grafiką kaip 2002 metų žaidimui ji tikrai nebloga, na kaip ir visi seni žaidimai aišku jis neatrodo fotorealistiškai dabar. Dauguma intarpų lygio metu kuriami žaidimo varikliuko, o prieš lygius rodomi intarpai kuriami pasitelkus ribotos animacijos technologijas. Kalbant bendrai apie žaidimo modelius visi jie pakankamai gerai sukurti, žinoma dėl žaidimo varikliuko apribojimu dauguma žaidimo gyvūnų neturi akių vyzdžių, bet tai ganėtinai nesvarbus dalykas. Silent Storm Siužetas: 1943 metai, vyksta II pasaulinis karas, viena pogrindinė organizacija pasivadinusi Toro kūjų bando užvaldyti pasaulį, kol ašis ir sąjungininkai kaunasi tarpusavyje. Ji stengiasi sukurti tobulą ginklą "WunderWaffe", kuris įtvirtins jų viešpatavimą žemėje. Jūsų pagrindinė užduotis surasti bei sunaikinti šią organizacija ir išgelbėti pasaulį. Į pagalba ateis 40 žmogeliukų beveik iš viso pasaulio : Lietuvos, Airijos, Vokietijos, Korėjos, Italijos , Japonijos ir daugybės kitų šalių. Kūrėjai: Nival interactive Leidėjai: Nival interactive Išleidimo metai: 2003, 2004 (Sentinels) Platforma: PC only „Silent Storm Gold Edition" - tai taktinis vaidmenų žaidimas dar angliškai vadinamas "Tactical Roleplaying game". Sukurtas dar 2003 metais rusų kūrėjų „Nival" ir tuo metu beveik iškarto buvo teigiamai sutiktas tiek apžvalgininkų tiek ir šio žanro megėjų, nes naudojo tikrovišką varikliuką, kuris leido žaidėjams pasitelkti fantazija griaunant pastatus ir kitus dalykus, nes minėtas varikliukas leidžia tikroviškai naikinti aplinka, žinoma netokiame lygyje kaip Battlefield 3 ar kituose, nes čia senas žaidimas, be to kulkos gali atsimušti ir rikošetuoti atgal į šaulį. Aš esu šio žanro žaidimų man ypač patinka tokie žaidimai, Final Fantasy Tactics, Ogre Battle, Yggdra Union, bet kitaip negu minėti žaidimai šiame, veiksmas vyksta Europoje antrojo pasaulinio karo metu ir žmonės čia nenaudoja kardų ir kalavijų ar muškietų o tikrus automatus, kulkosvaidžius, šautuvus, granatas, raketas ir kitus karo meto prietaisus. Į gold leidimą įeina originalus žaidimas ir jo papildymas Sentinels, kuris pataiso originalo klaidas ir pristato ginklų susidėvėjimo mechanika, bei pasiūlo papildomą siužetine kampanija. Legend Of Link Apie modą: http://acmlm.kafuka.org/board/thread.php?id=7308 Labai įdomi modifikacija, patariu išbandyti, nes palyginus su originaliąją Zelda skiriasi kaip diena ir naktis. Now for the rom specs: Converted from MMC1 to MMC5 1MB PRG-ROM 1MB CHR-ROM 8KB SRAM Inserted custom MMC5 irq engine Installed custom modified Capcom 6C80 Sound Engine, with DPCM usage Palyginimui
  19. Mason13

    Legend of Link

    Iš albumo: Įdomios Modifikacijos/overhaulai

    |Legend of Link 2014|- tai rimta žaidimo "Legend of Zelda" (1986) modifikacija paverčianti jį visai kitu žaidimu. Kas pakeista? Visų pirmą pakeistas garso varikliukas (Sound engine and soundfont), pridėta naujų daiktų, gebėjimas iškviesti arklį, naujos kardo mechanikos, pagerinta žaidimo grafika ir pridėta naujos muzikos. Patobulinti žemėlapiai ir viskas perdarytą taip, kad iškylą klausimas ar žaidi ne "Link to ze past Ziliton edition". Realiai turite išbandyti šią modifikaciją, kad patikėtumėt, ką moderiai sugebėjo išspausti iš seno žaidimo. Greitu metu padarysiu pristatymą, kad pamatytumėte, koks nuostabus šis modas. modas čia: http://www.romhacking.net/forum/index.php/topic,18615.html
  20. Mason13

    Įdomios Modifikacijos/overhaulai

    Šiame albume bus vaizdai iš žaidimų modifikacijų modų, kurie mane asmeniškai nustebino ir man asmeniškai pagerino žaismo kokybę.
  21. Žaidimo "Pallete" Pristatymas Paletė - tai psichologinis žaidimas,nei siaubo. Sukurtas vieno japono Nišidos Jošitakos (西田好孝) dar 1998 metais su RPG MAKER 95 versija. Žaidimo kūrėjas pristatė žaidimą kompanijos ASCII rengiamame konkurse ir laimėjo pagrindinį 10.000.000 jenų prizą, kas būtų apie 15000 ir daugiau USD. Nors ir sukurtas su RPG Maker programa šis žaidimas nėra rpg, labiau jau tyrinėjimo, mistikos. Žaidimas prasideda Cianoso B. kabinete, jis yra visame pasaulyje žinomas psichiatras rašantis memuarus vienam „respektabiliam" dienraščiui. Jau darosi vėlu, jis paskutinį kartą paskambiną ir pradeda eiti namo, kol jis eina prie durų jis išgirsta moters balsą, moteris paprašo paslaugos, daktaras žinoma atmeta. Nepatenkinta tokių atsakymų ji išsitraukia Koltą, peršauna duris ir liepia Daktarui paskambinti nurodytu numeriu. Neturėdamas kitos išeities daktaras sutinka, jam liepiama gražinti atminti skambinančiai merginai, kuri prisistato B.D inicialais. Pasirodo ji yra akla ir nieko neprisimena Vieninteliai dalykai, kurios ji prisimena ir mato yra raudonos spalvos. Didžiąją žaidimo dalį mes valdysime B.D ir stengsimės atskleisti prisiminus, kuriuos protas stengia užgniaužti. Suradus visus prisiminimus žaidimas, bus baigtas.Dešinėje pusėje, bus atgautu prisiminimų eilutė, kuri taip yra ir gyvybės eilutė, kiekvieną kartą kai stiklas dužtą ar kas nors atsitinka ji nukrenta.kartais ant žemės ir pasirodo apskritimai, kurie gražina protinį stabilumą. Eilutei pasiekus 0 BD pradeda skaudėti galvą ir pokalbis su ja baigiasi. Kadangi šiame žaidime nėra jokių „Gameover" mes galime paprasčiausiai jai perskambinti ir tęsti.
  22. Čia ne klaidos, europietiškos versijos cenzoriai visuose vietuose, kur yra žodis "Die","Dead" ir "death" pakeitė į žodį "Lost" nesvarbu ar gramatiškai atitinka ar ne . Pasirodo USA versija yra tokia reta, kad net internete jos nėra . Vegeta: LOST, KAKAROT!!