Mason13

Maniakai
  • Pranešimai

    277
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    14
  • Atsiliepimai

    0%

Mason13 Blogų įrašai

  1. Mason13
    Vasarį išėjo labai daug įdomių, žaidimų, net būtų galima sakyti tai buvo pats produktyviausias mėnuo Indie kūrėjams.
    Teko trumpinti sąrašą.
     
     
    Vasario mėnesio žaidimai
    Sutrumpintas sąrašiukas
     
    1. Alwa Awakening
     
    Žaidimukas tiems kas pasiilgo 8 bitų platformerių su zilitono laikų grafika ir garsu.
    Siužetas maždaug toks blogio jėgos užvaldė Alwos šalį ir jūs valdote Zoje (Zoe), kuri turės surinkti pakankamą kiekį magiškų rutulių įveikti blogajį Vikarą.
     
    Kūrėjų puslapis http://alwasawakening.com/
    Kaina: 9.99
    Steam: http://store.steampowered.com/app/549260/
     
     

     
     
    2. GIGA WRECKER / gamefreak
     
    vasarį sužinojau, kad Japonų kūrėjai GameFreak, be pokemonų kuria ir kitus žaidimus, tad man SSD raidą parėjo jų žaidimas Giga Wreacker, kuriame jūs žaisite už merginą-kyborge, kuri gali valdyti nuolaužas ir jomis pasiekti savo tikslą. Šiaip LABAI geras saundtrekas
     
     
     
    STEAM: http://store.steampowered.com/app/454410/
    Kaina: 19.99
     

     
    3. Bleed 2
     
    Po ilgo laukimo taip pasirodė ir tęsinys Bleed pavadintas atitinkamai Bleed 2,
    run n gun bullet hell platformeriai dar niekada nebuvo užkelti iki tokio aukšto lygio.
    Šis žaidimas kurtas vieno žmogaus ir jame mes turėsime išvengti šimtus kulkų ir sunaikinti kruvas priešų,
    taip pat galesime sulėtinti laiką ir bandyti išgyventi kulkų beprotybėje pilnoje boso kovų.
     
    Steam http://store.steampowered.com/app/396350/
    Kaina: 9:99
     

     

     
    4. Princess Maker Refine
     

     
    Mėnulio runų iš Japonijos neskaitantiems žmonėms, Korejiečių kompanija CFK suteikia galimybę žaisti studijos Gainax kurto žaidimo remeiką Princess Maker Refine anglų kalba ir šiame žaidime mes turėsime auginti našlaitę nuo dešimto iki aštuoniolikto gimtadinio ir nors žaidimas nėra hentai ar eroge jis yra necenzuruotas.
     
    Kaina: 9.99
    Steam: http://store.steampowered.com/app/583040/
     
    5. RIVER CITY RANSOM: UNDERGROUND
     

     

     
    Į senus gerus zilitono laikus gražina, „River City Ransom Undergriound“ labai senos serijos Japonijoje žinomos kaip Kunio-kun per kickstarter platformą paremtas vakarietiškas tęsinys. Jame grįšime į River City ir duosime į kaulus tiems, kas negavo pakankamai nuo Alex‘o ir Ryan originaliajame River City Ransom. Žaidimas palaiko co-op režimą iki 4 žaideju prie vieno kompiuterio. Kas yra labai didelis pliusas.
     
    Steam: http://store.steampowered.com/app/422810/
    Kaina: 19.99
     
    6. HOLLOW KNIGHT
     

     
    Naujas pakankamai nelengvas metroidvania, pasižymintis rankomis piešta grafika ir atmosferišku garso takeliu.
    Daugybė atrakinimų bonusų, slaptų kelių ir bosų. Tiems kam reikia iššūkio ir labai ilgai trunkančio žaidimo.
     
    Steam: http://store.steampowered.com/app/367520/
    Kaina: 14.99
     
    7. HOLY POTATOES! WE’RE IN SPACE?!
     
     

     
     
    Tai taktinis ėjimų žaidimas, kuriame statote kosminius laivus, aplankote nematytas planetas ir surandate veikėją kurį pagrobė slapta organizacija the eclipse. Daugumai žaidėjų jis primena FTL, Faster than light tik su daugiau spalvos.
     
     
    Steam: http://store.steampowered.com/app/505730/
    Kaina: 14.99
     
     
    8. FUMIKO!
     

     
    Šis žaidimas nors ir turi pakankamai japonišką pavadinimą nėra kurtas japonų ir jis yra labai sunkiai apibrėžiamas. Nes yra tai ką amerikiečiai vadina Acid Trip su siužetine linija, kurio taip rimtai neišgėrus nesuprasi. Jame mes valdome dirbtinį intelektą, kuris turi įveikti testus ir pereiti į realų pasaulį.
     
    Steam: http://store.steampowered.com/app/563810/
    Kaina: 12.99
     
    9/10. ATELIER SOPHIE: THE ALCHEMIST OF THE MYSTERIOUS BOOK / NIGHTS OF AZURE
     

    Du RPG, siužetas labai ilgas, per abu 40h.
     
     
    Steam: http://store.steampowered.com/bundle/2371/
    Kaina: 47.99
    11. Berserk
     


     
    Steam: http://store.steampowered.com/app/502280/
    Kaina: 59.99
     
     
    12. Tides Of Numenera
     

     
    Steam: http://store.steampowered.com/app/272270/
    Kaina: 44.99
     
     
    Ir pabaigai ilgai lauktas Planescape: Torment tęsinys Tides Of Numenera. Gražinantis į laikus, kai izometriniai vaidmenų žaidimai tokie kaip Fallout, Diablo buvo populiarus. Šio žaidimo pasaulyje viską lemia senieji reliktai numenera. Mes turėsime keturiu žmonių būrį ir su jais ieškoti minėtų reliktų, bei sąjungininkų kurie padės juos rasti. Šiame pasaulyje nebus magijos ir ją pakeis aukštesnės technologijos, taip pakeičiant viduramžiuose pasilikusiu RPG žaidimų standartus.
  2. Mason13
    1. Kingdian 120GB - 44 eur
    2. MOTOSPEED Inflictor CK104 Mechanical Gaming Keyboard - 42 eur
    3. Motospeed V18 Gaming Wired Mouse - 13 eur
    4. Xiaomi Bluetooth Controller - 22 eur
    5. Mikrofonas BM - 8000 - 20 eur
    BM 800 - 15 eur
    SF-920 - 12 eur
    dar 4 eur pop filtras
    6. Ausinės Meizu HD50 Hi-Fi - 50-54 eur
    7. Raspberry Pi model 3b - 30 eur
    8. Elephone ELE Explorer 4K - 48 eur
    9. Taoholl Mixza
    10.Ezcap 1080P HD
     
    Bus papildyta...
     
    Kingdian SSD
     

     
    Motospeed Inflictor
     
    https://www.youtube.com/watch?v=psmlfkIOJq0
     
    Xiaomi Controller
     

  3. Mason13
    Inspiration
     

     

    Išleidimo data: 2016 metų Sausio 15.
    Kūrėjai: Capcom
    Leidėjai: Capcom
    Kaina: 29,99€
     
    Pagaliau perejau „Dragons Dogma The Dark Arisen”.O tai yra atviro pasaulio vaidmenų žaidimas (Open World RPG), kurį anksčiau esu bandęs Playstation 3 konsolėje, tad norėjau patikrinti, kuo ši versija skiriasi nuo originalo, kuriame praleidau apie šimtą su trupučiu valandų. Vienas dalykas, kurį privalo žinoti pirmą kartą žaidžiantys šį žaidimą yra tai, kad į „Dark Arisen“ įdėti visi konsolės versijoje buvę DLC be papildomų mokėjimų, tad paciame pirmame mieste nakvynes namuose rasite pakankamai gerus sarvus ir teleporteri Eternal Ferry stone. Kitas dalykas, kurį irgi labai svarbu žinoti tam tikriems taip vadinamosios „aukščiausios rasės“ atstovams yra tai, kad ši versija palaiko 1080p bei aukštesnes rezoliucijas ir net 144 kadrų per sekundę kadrų kaitos dažnį (jei monitoriaus leidžia ir geležis paleidžia). Na, o pats svarbiausias dalykas – šis žaidimas suteikia gana įdomų iššūkį, kadangi dėl savo „Open World“ prigimties vieną kartą netikusiai pasirinkus kelią jūsų veikėjas gali būti rastas negyvas pakelėje su daugybę durtinių žaizdų.
     

    Pradžioje, kaip ir kituose vaidmenų žaidimuose, mes išvysime pasirinkimų langą ir galėsime nustatyti savo veikėjo svorį, ūgį, raumenų masę, plaukų, odos ir akių spalvą... Na, man šios galimybės labai patiko, todėl susikūriau vidutinio sudėjimo baltaplaukį vyruką su heterochromija ir Falcon pravarde. Tiems, kurie mėgsta tamsiosios „fantasy“ žanro grafinę novelę „Berserk“, supras pagal kieno atvaizdą buvo sukurtas šis veikėjas. O prieš visa tai mums leis pavaldyti aukšto lygio veikėją, vardu Savan, kurio lygį žaidėjui pasiekti užtruks apie 20h. Su jo pagalba mes būsime išmokyti kaip tvarkytis su žaidimo bosais ir kitus pagrindus.
     
    Senai senai, Kasardžio (Cassardis) kaime gyveno paprastas žvejys/-ė (kadangi veikėjo lytį galima pasirinkti) ir gyvenime nieko jam/jai netrūko bei turėjo užsiėmimą, kurio dėka galėjo prasimaitinti. Paskutinių metu kibo kaip reikiant, todėl mūsų veikėjas ir jo draugai galėjo ramiai ir niekieno neklibinami gyventi šiame pasaulyje.
    Ir nebūtų „Dragons Dogma“, jeigu šio taikaus kaimo neužpultų slibinas, dėl kurio mūsų veikėjas turėjo išeiti savo komforto zonos ir pabūti tikru vyru arba moterimi. Vis dėlto, kadangi mes tuo metu valdėme paprastą žmogelį, viskas gerai nesibaigia – mus stipriai užduominuoja Slibinas ir atima širdį. Taip mes tiesiogine prasme tampame „beširdžiu“ ,
     
    kuris prisikėlė naujam gyvenimui (Arisen) ir gauna tikslą susigražinti tai, ką prarado, bei atkeršyti už žuvusiuosius liepsnose. Jūsų gyvenimas pasikeitė visiems laikams – iš paprasto žvejo tapsite monstrų naikintuoju ir visi jūsų kelią pastoję, nesvarbu, ar tai bus troliai, golemai, hidros, ar šiaip žmogeliai, norintys užsidirbti, žus nuo jūsų ginklo. O turimi žudymo įrankiai skiriasi priklausomai nuo to, kokią klasę pasirinkote, o jų pradžioje yra trys, nors atrakinti galima dar šešias. Kiekviena iš jų dar turi ir papildomų atrakinamų įgūdžių.
     
    Fighter (Kovotojas) – tai tradicinis „tankas“, kuris geras tiek gynyboje, tiek puolime, gali blokuoti priešų kirčius skydu. Tačiau tai lėčiausia klasė, kadangi jūsų kardai bei šarvai sveria daugiausiai, taigi šios klasės nariai turi problemų su priešais, naudojančius magiją.
     
    Strider – ne, tai nėra veikėjas iš to paties pavadinimo žaidimo, o pakankamai balansuota klasė, kuri nėra tokia stipri kaip kovotojas, bet ir ne tokia silpna kaip magas. Praktiškai ją galima laikyti šio žaidimo DPS (damage per second) klase, kuri vardan puolimo greičio paaukoja šarvus ir sunkesnius ginklus (kituose RPG žaidimuose dažniausiai vadinasi Rogue (maištininkas).
     
    Mage (Magas) – tai pagrindinis būrio atgaivintojas ir puolėjas, naudojantis magiškąsias galias. Dėl prastų gynybinių sugebėjimų ir pakankamai mažų gyvybės atsargų, nėra tinkamas naudoti net ir ant „mėsos“, todėl jeigu pasirinksite šią klasę, turėsite vengti ar būti atsitraukęs atitinkamu atstumu nuo priešo.

    Tiesa, reiktu paminėti tai, kad prieš einant naikinti mistinių žvėrių, turėsite įveikti mokomąjį lygį, kuris jus supažindins su paslaptingaisiais samdiniais Pawns (jums pavaldžiais NPC padedančiais žaidimo eigoje). Jie jums suteiks galimybę nukreipti pabaisų dėmesį, kol jūs suradę tinkamą momentą pulsite silpniausią priešo kūno dalį. Pawns galite samdyti iš visų klasių, tiesa, pirmąkart reikia įveikti tam tikrą „patikrinimą“, po kurio priėjus prie tam tikro akmens ir susikūrus savo pagalbininką, galėsite kviesti kitus. Jeigu žaidžiate prisijungę prie interneto, įmanoma pasikviesti ir kitų žaidėjų kurtus Pawns, o tai gali šiek tiek palengvinti žaidimą, jeigu minėti veikėjai yra didesnio lygio negu jūs – taip galėsite greičiau pereiti žaidimą. Jie mėgsta kartoti ir labai aiškius dalykus, kaip „laiptai gali mus atvesti į vietą“ , „Vilkai medžioja grupėmis“ arba „Harpijos“. Laimei, tai galima išjungti.

    Keliaujant po miestus ir juose vykdant tam tikrų veikėjų suteiktas užduotis, didėja jūsų „Affinity“ reitingas, nuo kurio priklauso kai kurie pasirinkimai žaidimo pabaigoje. Ši sistema labai panaši į „Social links“, naudojamą „Persona ¾“, taigi kai kurie veikėjai, priklausomai nuo jūsų poelgių, praktiškai taps romantiniais interesais. Deja, jūs iki pat žaidimo pabaigos nežinosite, su kuriuo veikėju turite didžiausią Affinity, nes žaidime tai jokiais būdais nerodoma. Ir nesvarbu, kad prieš kelias minutęs matėte audringą pirklės Madelaine meilės prisipažinimą, vietoje jos į jūsų namus gali ateiti riteris Julien ir visiems laikams ten pasilikti.
     
     
    Sunkumo lygis
     
    Dėl pridėtų DLC, žaidime kai kurios zonos skirtos tiems, kurie yra jau pabaigę pagrindinę siužetinę liniją. Deja, jos atsirakina praėjus kiek mažiau nei valandai nuo žaidimo pradžios, o tai gali privesti žaidėjus prie greitos pabaigos. Viena iš tokių zonų – Bitterblack Isle, kurioje visus veikėjus iki 30 lygio išskraidina į „game over“ ekraną iš vieno smūgio.
    Žinoma, reikia nepamiršti ir to fakto, kad nuo klasės pasirinkimo gali priklausyti, kokį žaidimo stilių teks naudoti, kadangi magas didžiąją laiko dalį net prieiti prie tam tikrų žvėrių negali, kovotojas nesugeba apsiginti nuo magiškų atakų, o „mietiežnikas“ nepakelia sunkiųjų šarvų. Tačiau nereikia pamiršti, kad žaidimo eigoje galėsite pasikeisti klasę ir atsirakinti aukštesnių. Tiesa, priklausomai nuo turimų įgūdžių, žaidimo eiga gali ir ženkliai palengvėti.

    Naktį žaidimas pasunkėja – jeigu neturite šviestuvo ar alyvos, beveik nieko nematote, taigi žaisti tampa sunkiau, o kaip tik naktį pabunda visi miško žvėrys ir šiaip jūsų kailį norintys nudirti padarai. Svarbiausia saugoti save ir išlikti gyviems, kadangi nors jūs ir galite pakelti suspardytus savo kovos draugus, jie jūsų prikelti negali ir jums žuvus atsisakys tęsti kovą. Nereikia pamiršti ir to fakto, kad negalėsite pagydyti savo veikėjo kelionės metu todėl jūs arba eisite į nakvynės namus (inn) mieste, arba pasiimsite su savimi eliksyrų, arba pasamdysite magą.
    Tęsiant kalbą apie žaidimą galiu teigti, kad plotai milžiniški ir kadangi neturite jokio kito pasirinkimo kaip keliauti naudojant tik savo kojas, užtruks pasiekti tam tikras vietas. Laimei, egzistuoja greito keliavimo (fast travel) sistema, naudojanti tam tikrus žaidime randamus daiktus, tačiau pirmąkart reikia pasiekti vietą, į kurią vėliau norėsime grįžti, ir ten padėti tam tikrą akmenį.
     

    Zombiai, troliai, goblinai, ciklopai, žmogėdros ir kiti paimti tiesiai iš „Berserk“ – visi jie bandys praturtinti jūsų ir jūsų pagalbininkų gyvenimą savo puolimais ir, priklausomai kaip jūs pažengęs, tai bus arba lengvas susirėmimas, arba žūtbūtinė kova. Be minėtų priešų taip pat matysime ir grifus su harpijomis bei driežus, visus turinčius savo silpnąsias vietas, kurias tinkamai išnaudojus, užbaigsite kovas be rimtų pasekmių. O smagiausias dalykas yra tai, kad, priklausomai nuo priešo, galite ir nunešti tam tikras galūnes.
    Jūsų veikėjas, priklausomai nuo klasės, turi tam tikrą šarvų ir ginklų pasirinkimą, kuriuos už mokestį galėsite ir patobulinti, o retus ginklus ir šarvus galima rasti įvykdžius kai kurias užduotis ar urvuose. Dėl kai kurių stiliaus pasirinkimų galite gauti pasiekimų, pavyzdžiui, jeigu aprengsite vyruką moteriškos klasės drabužiais. Taip turėčiau pranešti, kad šarvai bei ginklai gali būti tobulinami, o iki paskutinių skyrių jų dizainas išlieka pakankamai realistiškas. Norint, kad žaidimas per daug nepasunkėtų, būtų labai gerai jei ir savo „draugus“ aprengtumėte geriausiais šarvais ir tinkamai apginkluotumėte.
     

    Deja, minėtos grafinės novelės gerbėjai šiek tiek nusivils, kadangi tiek Gatso, tiek Grifito šarvai bei kardai, dėl problemų su anime kompanijų frančizių licenzijavimu, buvo pašalinti iš Steam versijos. Tačiau modų dėka juos galima gražinti į žaidimą. Kai kurių modų dėka net galėsite visiškai nurengti savo veikėją ir pridėti dalykų, kurių originaliai žaidime nebuvo.
    Pirmąkart įveikus žaidimą, atsirakina new game+ režimas, kurio metu galėsite iš naujo pereiti žaidimą su geriausiais turimais daiktais bei atrasite sudetingesnių užduočių. Nepradėję new game+, bet įveikę Slibiną taip pamatysite pokyčių žaidimo pasaulyje: monstrai sustiprės, dangus apsiniauks, draugiški NPC pakeis gyvenamąsias vietas todėl aplink bus labai tamsu, dėl ko teks apsirūpinti žibintais ir kitomis apšvietimo priemonėmis.

     
    Kalbant apie žaidimo portą, galima atkartoti labai dažnai šiame žaidime girdimą posakį: „They're masterworks all. You can't go wrong.“ Taip, portas taip gerai padarytas, kad jokių neigiamų aspektų negaliu paminėti.
     
    O tiems, kurie nebandė šio žaidimo, turiu pasakyti tai, kad šis žaidimas nors ir išleistas 2012, tačiau po ketverių metų vis dar jaučiasi pakankamai šviežias, o atitinkamą geležį savo namuose turintys žmonės gali pamatyti visą žaidimo siūlomą grožį. Taip pat nereikia pamiršti labai aktyvios modų scenos, kuri, praėjus vos mėnesiui, jau turi beveik 200 įvairių modifikacijų. Jeigu jums patinka ir grafinė novelė „Berserk“, šis žaidimas sukels šiltų jausmų, kadangi viskas jausis labai pažįstama bei sava.
  4. Mason13
    .
     
    Išleidimo data: Vasario 18, 2016 (Steam versija, apie kuria kalbama apžvalgoje)
    Kūrėjai: Spike ChunSoft
    Leidėjai: Spike ChunSoft
    Kaina: 27,99€
     
    Steam versija taip pat galima žaisti ir Linux platformoje, kas man kaip Arch Linux sistemos vartotojui labai džiuginantis dalykas.
     
    „Danganronpa: Trigger Happy Havoc“ – tai detektyvinė vizualinė novelė su mistikos elementais. Pirmąkart ji buvo išleista PSP platformai dar 2010 metais, tačiau tik Japonijos rinkoje. Žinoma, atsirado žmonių, kurie, atradę šį žaidimą, nusprendė neoficialiai išversti jį į anglų kalbą, tai 2013 metais ir įvyko, o po metų Playstation Vita konsolėje pasirodė ir oficialus vertimas į anglų kalbą su anglišku įgarsinimu. Kadangi egzistuoja žmonės, kuriems angliškas įgarsinimas ne prie širdies, žaidėjams suteiktas pasirinkimas tarp angliško ir japoniško. Bet, atvirai kalbant, skirtingai nei tikriausiai daugumai, japoniškas man nėra labai mielas ausiai, todėl aš palikau anglišką.
     
    2016 metų vasario 18 dieną pasirodė ir versija asmeniniams kompiuteriams. Tai yra 4-oji platformą, kurioje pasirodė šis žaidimas, neskaitant Playstation konsolių. „Trigger Happy Havoc“ taip pat pasirodė ir mobiliuosiuose Android ir iOS, deja, tik japoniškos versijos, todėl žaidėjai, kurie nesupranta japoniškai, bet nori išbandyti šį žaidimą savo telefonuose, turės tai daryti naudodami PPSSPP emuliatorių. Lyginant su PSP versija, pagerėjo grafika, atsirado papildomi žaidimo režimai, Steam pasiekimai ir kortos, bet apie juos vėliau. Šį žaidimą kūrė studija „Spike Chunsoft“, atsakinga už tokias vizualines noveles kaip 9 Persons, 9 Hours, 9 Rooms ir Conception 2.
    Žaidime pasakojama apie tokį Makotą Naegi, vidutinioką, kuriam pasisekė patekti į vieną iš geriausių miesto gimnazijų „Hope's Peak Academy“, kur patenka tik geriausi iš geriausių savo sferose pasižymėję mokiniai (geriausi programuotojai, sportininkai, menininkai, stilistai). Na, o mūsų veikėjas prie visos šitos grupės atrodo kaip tarpklasiniame krepšinio turnyre žaidžiantis Trečiokas Marius prie Lebron‘o James‘o.

    Prisistatęs į atidarymo ceremonija jis apsvaiginimas ir kaip japonų filme „Karališkas Mūšis“ („Battle Royale“ – vyresnė „Bado Žaidynių versija“) nieko nesuprasdamas atsibunda klasėje bei bando išsiaiškinti, kas nutiko. Suradęs bendraklasius jis išsiaiškina tai, kad kažkokiu neaiškiu būdu atsidūrė mokykloje, visi išėjimai uždaryti, o prie langų prikaltos metalinės plokštės, taip pat kiekvienoje patalpoje yra vaizdo kamera.
    Ir visai netrukus prisistato pagrindinis šio žaidimo piktadarys Monokuma, kurį paprastumo vardan toliau vadinsiu tiesiog „Meškiu“. Jis visai klasei praneša, kad jie gimnazijoje pasiliks visam gyvenimui, tačiau yra vienas dalykas, kuris leis jiems išeiti į laisvę. Tad Meškis pasako kažką panašaus į:
     

    - Gyvenimas tai žaidimas.
    - Žudyk arba būsi nužudytas.
    Meškio sąlygos paprastos – jeigu kas nors taps blogiuku ir nužudys savo klasioką bei sugebės išsisukti, tas pilietis galės keliauti namo. Tačiau yra vienas dalykas – jis privalo išlikti nepastebėtas ir nepagautas nusikaltimo vietoje. Išklojęs visą informaciją, Meškis mums suteikia elektroninę pažymių knygelę, kurioje galima rinkti duomenis apie savo klasiokus, įrodymus, sužinoti taisykles ir išsaugoti žaidimą.
    Norėdamas užtikrinti, kad visi mokiniai prarastų bet kokią viltį ir žaistų šį žaidimą, jis pradeda imtis įvairių raginimo priemonių, pvz., jis praneša, kad jeigu iki tam laiko nebus jokių nužudymų, Meškis atskleis blogiausias jų paslaptis arba ima spausti labai didelėmis pinigų sumomis. Žinoma, po kiek laiko jo pastangos duoda vaisių, tarp klasiokų sumažėja pasitikėjimas ir po truputį pradeda kilti paranojos jausmas. Aišku, yra vienas dalykas, kuris asmeniškai man laužo visą įsijautimą į žaidimą ir tai specialiai buvo padaryta siekiant sumažinti žaidimo amžiaus cenzo reikalavimus – kraujas nudažytas rožine spalva.
     
    „Trigger Happy” – tai žodžiai, kuriais apibūdinamas veikėjas, negalintis ar nenorintis paleisti pirštų nuo gaiduko ir galintis nupilti kitus. Šiuo atvejų tai gali būti vienas iš mokinių, kuris mes kaltinimus kitiems, nesvarbu kokia proga ar kuo jie nusikalto šiam asmeniui. Kitaip tariant, tai žmogus, kuris nelauks progos paleisti kaltinimus į jūsų pusę, o kadangi pagrindinis veikėjas pakankamai gerai gaudosi situacijose, jis bus vienas iš pirmųjų, kuriam pareis „serija”(angl. – Burst).
    Po kiekvieno nužudymo ar nelaimės, surinkus visus įkalčius nusikaltimo vietoje, pristatomas klasės teismas, kurio metu bus ieškoma kaltininko ir bandoma jį patraukti atsakomybėn. Meškis praneša, kad jeigu bus surastas tikrasis kaltininkas, jis bus nubaustas mirties bausme, tačiau jeigu nusitaikysite į nekaltą veikėją, egzekucija bus surengta visai klasei išskyrus kaltininką, kuriam bus leista išeiti į laisvę.

    Pradžioje viskas prasideda nuo „Nonstop Debate“, kuriame jūs atsišaudote į surastus prieštaravimus tarp klasiokų parodymų ir turimų įrodymų, kurie šioje vietoje atspindi kulkas. Tiesa, jūs negalite švaistyti šių kulkų, kadangi už neteisingą spėjimą neteksite gyvybių. Einant siužetine linija tolyn, visi režimai atitinkamai pasunkės ir pridės naujų elementų, kurie arba padės, arba pakenks. Po svarstymų seka krūva galvosūkių ir po jų įrodymų – tikrinimai ir nesutapimų paieška. O galiausiai turime „Machinge Gun Talk|bullet time Talk“ – tai svarbiausias etapas, kurio metu į jūsų pusę bus paleista serija kontrargumentų, į kurią jūs turėsite ritmingai ir greitai atsišaudyti turimais įrodymais. Nuo to, kaip greitai ir tiksliai jūs reaguojate, priklauso po teismo gauti taškai, kurie suteikia monocoins – žaidimo pinigų, kuriuos galima naudoti siekiant atrakinti papildomos medžiagos. Po kiekvieno teismo užbaigiamas skyrius, tačiau aš nežinau skyrių skaičiaus ir kas tie blogiečiai.
     

    Kai niekas nieko nebando nužudyti ir po truputį įsivyrauja ramybė, jums suteikia laisvo laiko, kuris gali būti panaudotas siekiant artimiau susipažinti su klasiokais, duoti dovanų ir gauti kokį įgūdį, kuris padės kitame teisme, taip pat galėsime apie rinkti daugiau informacijos ir užpildyti failą elektroninėje knygelėje. O monocoins bus naudojami pirkti dovanas, kurių, atvirai šnekant, devynios galybės ir kiekviena iš jų skirtingai veikia žmogų, su kuriuo bendraujame.

    Kadangi kiekviena persona šioje gimnazijoje turi savitą asmenybę, charakterį ar šiaip nuvažiavusį stogą, bus gana sunku atsirinkti, kas tikrai žaidžia meškio žaidimą, o kas tėra ne vietoje ir ne laiku pasitaikęs „družbanas“. Kai kurie veikėjai žaidimo metu taip pat įgauna transformacijas, panašias į tas matytas „Drakonų kovose“ ir nukreipia taikiklį tiesiai sau prie smilkinio. Visos bylos, sukurtos gana įdomiai ir tikrai bus įdomu jas narplioti, kadangi tikrasis kaltininkas, bus ne tas, apie kurį galvojame, o žaidimo kinematografiški kameros kampai prideda žaidimui „over the top“ anime jausmo. Vietomis Meškis prie niūrių aplinkybių pradeda skaldyti labai juodus juokus taip užtikrinant, kad žaidimas nesilaiko prie depresyvios nuotaikos, visgi išlaikomas balansas tarp rimtumo bei juokų. Tiesa, reikia paminėti ir tai, kad Meškis gali ir pats susitepti rankas, jeigu koks nors veikėjas sulaužo taisykles.

    Kaip vizualinė novelė ji pasižymi labai greito tempo žaidimo eiga, jeigu lyginsime su žanro standartais, Ir labai sklandžiai perėjimais, bei minėtais kameros kampais. Prie šio gėrio prisideda ir gana originali, lyginant su kitais žaidimais, veiksmo vieta bei mums skirtos užduotys.
     
     

    Vizualinių novelių ir nuotykių žaidimų mėgėjams šis žaidimas bus tikras saldainiukas, kaip ir žmonėms žaidusiems tik originalią versija, kadangi papildomas turinys žymiai prasilenkia su tuo kas buvo originale. Kalbant apie AK/PC versija turiu pasakyti tai, kad tai išties labai gerai padarytas portas, žaisti galima 60 fps ir ekrano raiškose virš 1080p su antialiasing ir puikiai suderintu klaviatūros bei pelės valdymu. Žaidimą įveikti užtruks šiek tiek daugiau nei 20 valandų. Galiu drąsiai teigti, kad žaidimas išlaiko kokybę nuo pradžios iki pabaigos, apie kurią galiu pasakyti tik tai, kad ji tikrai dviprasmiška ir vers jus ieškoti atsakymų patiems.

  5. Mason13
    Sveiki visi, neseniai berašant šio žaidimo apžvalga kilo mintis šiek tiek atsipūsti ir padaryti kažką neįprasto, todėl sugalvojau paimti kažką seno (1994 dainą) ir sumaišyti su nauju žaidimu ir taip gavosi šis klipas. Tai yra VGMV - Video Game Music Video.
    Pažiūrėkite, įvertinkite, kritikos numeskite.
     

     
    Svarbiausias klausimas:

  6. Mason13
    https://www.youtube.com/watch?v=_85HHpBZfDo&index=1&list=UUMBVDbDBZeEW_-xXlJaLFhw
     
    Kaina: 93 eurai
    Steam: http://store.steampowered.com/app/325180/
     
     
     
    2014 žiemą Kalėdų senelis mane aplankė anksčiau ir suteikė žaidimų kūrimo įrankį „App Game Kit 2“. Šis britų programinės įrangos kompanijos „The Game Creators LTD“ darbas skirtas naujokams, norintiems sukurti savo žaidimą ir turintiems bent minimalius programavimo įgūdžius. Apžvelgtoje versijoje pridėtas ir C++ palaikymas. Dabar ši programinė įranga „Steam“ internetinėje parduotuvėje kainuoja 93 JAV dolerius. Tai nėra pirmasis „The Game Creators“ darbas, jie taip pat žinomi dėl tokių produktų kaip „FPS Creator kit“, „FPS Creator Reloaded“, „DarkBasic“ ir „3D gamemaker“
     

     
    Kol kas 2D palaikymas yra kiek geresnis nei 3D, bet laikui bėgant tai turėtų pasikeisti. Šis varikliukas leidžia paleisti savo kūrinį parašius vos kelias kodo eilutes. Šiuo metu palaikomos tokios platformos kaip PC, Mac, Ouya, Android ir iOS. Kūrėjai ateityje žada pridėti papildomą 3D ir platformų palaikymą, kuris turėtų padėti kuriant rimtesnius žaidimus. Kalbant apie dabartinį palaikymą, ši programinė įranga leidžia sukurti žaidimo .Apk ir .Ipa failą nenaudojant pašalinių programų kaip „Xcode“ ar „Eclipse“ neprašant jokių papildomų mokesčių. Taip pat ši programinė įranga gali būti naudojama kuriant kelių žaidėjų žaidimus, mokomąsias programėles ir ką nors savo malonumui, egzistuoja GPS, giroskopo sensorių ir įvairių išorinių valdiklių palaikymai.
     

     
    Kaip jau buvau minėjęs, šis varikliukas palaiko C++ kalbą, orientuotą į rimtesnius programuotojus, tačiau visiškai žaliems į pagalba ateina „AGK BASIC“ kalba. Šia kalba bet kuris norintis gali išmokti naudotis per kelias valandas – kūrėjų tinklapyje išdėstytos visos reikalingos komandos ir funkcijos, o jeigu reikia papildomos medžiagos pasiskaitymui, nusipirkęs šią programinę įrangą nemokamai gausite knygą „Hands on AGK“, kuri šiek tiek plačiau apžvelgia pagrindinius žaidimo kūrimo ir programinės kalbos aspektus. Na, o jeigu tiesiog nenorite apsikrauti knygų skaitymų ir viską darote „Aš viską galiu pats“ metodu, jums į pagalbą ateis šio įrankio kūrėjų forumo vartotojai, kurie plačiau paaiškins šio kūrimo įrankio sistemą, taip pat neblogi pagalbininkai gali būti ir Youtube pamokų kūrėjai, kurie jums greitai ir paprastai išdėstys programavimo pagrindus.
     
    Žinoma, lyginti su studentams skirtomis nemokamomis programomis kaip „Unity Pro“ ar „UDK“ šiuo metu neapsimoka, nes šie varikliukai daugiau skirti 3D žaidimų kūrimui ir turi platesnę vartotojų bazę.
     
    Taigi, manęs dabar galite paklausti – kokio velnio mokėti 93 „žalius“, jeigu egzistuoja nemokamos alternatyvos?
    Visų pirma, šis žaidimų kūrimo įrankis skirtas visiems kurie nenori per daug užtrukti mokydamiesi C# ar kitas programavimo kalbas ir nori kurti žaidimus čia ir dabar. Egzistuoja ir galimybė perkelti savo žaidimuką į kitas platformas vos keliu mygtukų paspaudimu. AGK Basic kalba lengvai išmokstama ir joje parašytas funkcijas galima naudoti kaip C++ bibliotekas rimtesniam žaidimo projektui. Jeigu pilietis nusipirkęs šią programą turi bent minimalias programavimo C++ ar Basic žinias, jis neturės jokių bėdų.
     

     
    Tik pradėję naują projektą gausime naują programavimo langą su jau parašytomis standartinėmis eilutėmis, nustatančiomis ekrano dydį ir kadrų dažnio rodymą.
     
    Su keliu paprastų komandų pagalba :
     
    SetTextDefaultFontImage() – Leidžia pakeisti žaidimo šriftą iš sistemos standarto į mano įkeltą.
    CreateText(“For The Win”) – Žaidimo lange atsiranda užrašas For The Win.
    CreateSprite(LoadImage „RED“) – Sukuriame žaidimo užsklandą.
    CreateSprite(Krillin,“krillin.png”) – Į žaidimą įkeliame DBZ herojaus Krilino paveiksliuką .
    Playmusic(„Šėtone Prašau.mp3“) – Paleidžiame dainą „Šėtone prašau“ žaidime. (Kadangi žaidimas nebus leidžiamas „Google Play“ ar kituose parduotuvėse galiu naudoti mp3 failus, kitu atveju reiktų mokėti apie 2,5 Javainietiškų „gabalų“ už licenziją)
    GetRawMouseLeftPressed() = 1 – žaidimas reaguoja į veiksmą, kai panaudojamas kairysis pelės klavišas.
    GetRawMouseRightPressed() = 1 – žaidimas reaguoja į veiksmą, kai panaudojamas dešinys pelės klavišas (abu veiksmai turi būti cikle). Pavyzdyje šis veiksmas priskirtas muzikos sustabdymui su komanda StopMusic().
    GetdirectionXY(Krillin) – pakreipus telefoną ar paspaudus rodykles klaviatūroje DBZ veikėjas Krilinas pajudės į tą pusę. Aišku, jeigu labai norite, galima ir patiems sukurti funkcijas.
    Taip sukuriamas žaidimo meniu, kuris atrodo taip:

     
    Norėdami padaryti taip, kad žaidimas išsijungtų turime įtraukti funkciją
     

    Į ciklą ir nuspaudus „Escape“ mygtuką mūsų kūrinys išsijungs.
    Tiek tereikia žaidimo pagrindui. Visa kita paliekama pačio kūrėjo fantazijai.
     
    Ir į pabaiga [1 daliai] – svarbiausia šio varikliuko funkcija:
     
    Norėdami savo darbą perkelti į Android platformą, mums tereikia paspausti „export as apk“ ir suvesti reikalingus duomenis apie mūsų kūrinį.

     
    Daugiau nieko nereikia daryti ir po kelių sekundžių atsiras .apk failiukas. Na, kaip ir viskas kas liko padaryti, tai ištestuoti jį per savo telefoną ar kompiuterį.
     

     
    Baigiamasis Žodis
    Mano nuomone, naujasis „The Gamecreators LTD“ kūrinys „AppGameKit2“ – tai puikus pradedančiojo rinkinys tinkantis 2D ir įprastų 3D žaidimų kūrimui, tik yra vienas bet – tai šios programinės įrangos kaina, nors dabar ji dėl vykstančio Steam žiemos išpardavimo tekainuoja 62 JAV dolerius. Tačiau, jeigu visgi yra noro pabandyti ir pažiūrėti ar šis varikliukas yra prie širdies, visada galite parsisiųsti Demo versiją.
    Programinę įrangą galite įsigyti čia: http://store.steampowered.com/app/325180/
     
    Antroje dalyje sužinosite ir pamatysite, kaip su šia programinę įrangą sukurti paprastą begalinio bėgimo ir 2.5 D žaidimą (pavizdžiai apačioje)
     


  7. Mason13
    Leidimo Data : 12.29.2002
    Žanras : Strategija
    Platforma: PC (Asmeninis Kompiuteris)
    Cenzas: Teen (n-14?)
    Kalba: English, Esu žaides ir su rusų perevodu.
     
    The Impossible Creatures. Tai 2002 metais sukurtas „Microsoft Studios” ir “Relic” žaidimas. Jame jūs žaidžiate už Ispanijos Pilietiniame kare karo korespondentu buvusį Reksą Šansą, kuris 1937 metais. gavo laišką iš savo beveik 30 metų pradingusio mokslininko tėvo, kuris dėl nepavykusio eksperimento buvo priverstas pradingti į nuošalų salyną . Deja ten nuvykęs Reksas supranta, kad tėvo gyvo jau neberas ir tai buvo spastai, kurios paspendė turtingas magnatas Uptonas Julius, kuris finansiškai parėmė jo tėvo tyrimus su naująją „Sigma Technologija“ ir tikėdamasis, kad jo sūnus turi panašius gebėjimus, ketino jį pagrobti. Laimei pasirodo jo Tėvo kolegė Liusi Willing, kurį jam pabėgti su skraidančią laboratorija.
    Jis sužino, kad jo tėvo sukurta technologija leidžią maišyti gyvūnus ir iš jų daryti įdomius hibridus. Išviso yra 76 gyvūnai, 51 jeigu žaidimas be priedų. Kadangi savo laikų žaidimui nepavyko pateisinti jam kurti išleistu pinigų tęsinio kaip teigė kūrėjai nebus.

    Žaidimo Eiga
     
     
    Taigi Reksas siekdamas keršto prieš Uptoną turės įveikti jo parankinius ir jo kuriamus hibridus, žaismas eina panašiai kaip ir kitose realaus laiko strategijos, mes pirksime darbininkus, kurie kas anglį, statysime generatorius, kurie duos mums elektros. Reksas turi gebėjimą ištraukti gyvūnų DNR į juos pašovus, O Liusė gali suprasti priešų technologijas ir jas pritaikyti, papildomai gali ir sunaikinti priešo pastatus. Žinoma kai nėra pinigų ji taip pat atlieka ir darbininko vaidmenį. Tiek Reksas, Tiek Liusė žaidimui svarbūs todėl jeigu bent vienas iš jų žus bus gameover.
    Kiekvienos misijos tikslas dažniausiai bus sunaikinti visas priešo bazėje esančias struktūras, kartais teks gelbėti vietinius salų gyventojus ar šiaip pasiekti tašką A. Mūsų kuriami hibridai yra skirstomi pagal lygius nuo 1-5. 1 pirmo lygio hibridai patys paprasčiausi ir reikalauja santykinai mažų išteklių, bei greičiausiai pagaminami. 5 lygio patys kiečiausi tačiau turi savų problemų, nežinant tinkamos kombinacijos galima prikurti daugybę tankų, kurie vos vos gali pasiekti priešo bazę, dėl savo mažo greičio, nekalbant ir apie priešo puolimus.
    Einant tolyn siužetinę kompanija atsiras – skraidyti ir plaukti galintis hibridai. Kai kurie turės nuotolinę ataką tai yra galės pulti elektra, liežuvėlio pagalba, mėtyti akmenis ir taip toliau. Norint materializuoti kokį rimtesnio lygio gyvūną reikia turėti atitinkama tyrimų (angl.Research) lygį.
    Žinoma nuo geresnių monstrų apsiginti gali padėti darbininkų statomi bokštai ar hibridų tobulintojai, kurie padidina gyvūnų savybes. Kuriant hibridus žaidėjui gali padėti integruota armijos analizės funkcija kuri leidžia pažiūrėti kokius trūkumas ar pranašumus turi mūsų gyvūnėlių armija. Žaidimui einant į galą turiu pasakyti, kad reikia turėti padarą su kuo didesnę puolimo ir gynybos galią, nes greiti monstriukai, greitai patenką ir į amžinuosius medžioklės plotus. Žinoma iš daugybės galimų kombinacijų, tik keletas vertų dėmesio.
    Kalbant apie grafiką kaip 2002 metų žaidimui ji tikrai nebloga, na kaip ir visi seni žaidimai aišku jis neatrodo fotorealistiškai dabar. Dauguma intarpų lygio metu kuriami žaidimo varikliuko, o prieš lygius rodomi intarpai kuriami pasitelkus ribotos animacijos technologijas. Kalbant bendrai apie žaidimo modelius visi jie pakankamai gerai sukurti, žinoma dėl žaidimo varikliuko apribojimu dauguma žaidimo gyvūnų neturi akių vyzdžių, bet tai ganėtinai nesvarbus dalykas.
     
     

     
    Silent Storm
     

    Siužetas: 1943 metai, vyksta II pasaulinis karas, viena pogrindinė organizacija pasivadinusi Toro kūjų bando užvaldyti pasaulį, kol ašis ir sąjungininkai kaunasi tarpusavyje. Ji stengiasi sukurti tobulą ginklą "WunderWaffe", kuris įtvirtins jų viešpatavimą žemėje. Jūsų pagrindinė užduotis surasti bei sunaikinti šią organizacija ir išgelbėti pasaulį.
     
    Į pagalba ateis 40 žmogeliukų beveik iš viso pasaulio : Lietuvos, Airijos, Vokietijos, Korėjos, Italijos , Japonijos ir daugybės kitų šalių.
     
    Kūrėjai: Nival interactive
    Leidėjai: Nival interactive
    Išleidimo metai: 2003, 2004 (Sentinels)
    Platforma: PC only

     
     
    „Silent Storm Gold Edition" - tai taktinis vaidmenų žaidimas dar angliškai vadinamas "Tactical Roleplaying game". Sukurtas dar 2003 metais rusų kūrėjų „Nival" ir tuo metu beveik iškarto buvo teigiamai sutiktas tiek apžvalgininkų tiek ir šio žanro megėjų, nes naudojo tikrovišką varikliuką, kuris leido žaidėjams pasitelkti fantazija griaunant pastatus ir kitus dalykus, nes minėtas varikliukas leidžia tikroviškai naikinti aplinka, žinoma netokiame lygyje kaip Battlefield 3 ar kituose, nes čia senas žaidimas, be to kulkos gali atsimušti ir rikošetuoti atgal į šaulį. Aš esu šio žanro žaidimų man ypač patinka tokie žaidimai, Final Fantasy Tactics, Ogre Battle, Yggdra Union, bet kitaip negu minėti žaidimai šiame, veiksmas vyksta Europoje antrojo pasaulinio karo metu ir žmonės čia nenaudoja kardų ir kalavijų ar muškietų o tikrus automatus, kulkosvaidžius, šautuvus, granatas, raketas ir kitus karo meto prietaisus.
    Į gold leidimą įeina originalus žaidimas ir jo papildymas Sentinels, kuris pataiso originalo klaidas ir pristato ginklų susidėvėjimo mechanika, bei pasiūlo papildomą siužetine kampanija.
     
    Legend Of Link

    Apie modą: http://acmlm.kafuka.org/board/thread.php?id=7308
     
    Labai įdomi modifikacija, patariu išbandyti, nes palyginus su originaliąją Zelda skiriasi kaip diena ir naktis.
     
    Now for the rom specs:
    Converted from MMC1 to MMC5
    1MB PRG-ROM
    1MB CHR-ROM
    8KB SRAM
    Inserted custom MMC5 irq engine
    Installed custom modified Capcom 6C80 Sound Engine, with DPCM usage
     
    Palyginimui


  8. Mason13
    Išleidimo metai : 2014
    Platforma : PC (Playism), iOS
    Žanras : Platformeris
    Kūrėjas : Studio Pixel
     
    Taigi, kas tas „Kero Blaster“ ?
    Tai į senuosius aštuonių bitų platformerius panašus žaidimas, savo grafika primenantis "Zilitoną".
    Jame žaidžiate už varlių, kuris naikina visus jo kelyje pasitaikiusius priešus.

     
     
    Žaidimą puošia puikus grafinis stilius ir riški spalvų paletė, kurios nematome kituose žaidimuose. Pats žaidimas nėra labai ilgas, jį pereiti užtruks dvi ar tris valandas, tačiau tai nėra labai blogai, nes jis nėra labai rimtas, atvirkščiai, pakankamai linksmas.
     
    Kitaip nei kitas minėto kurėjo Daisukės Amajos žaidimas „Cave Story“ "Kero Blaster" neturi stipraus siužeto ar stiprios siužetinės linijos bei daugybės įsimintinų veikėjų, tačiau lyginti abu žaidimus yra nesąžininga, nes „Cave Story“ buvo sukurtas per penkerius metus, o „Kero Blaster“ tik per vienerius.
    Tuo aš noriu pasakyti, kad viskas, ką jums reikia žinoti yra tai, kad į siužetą iš viso nereikia gilintis, nes norint žaisti nereikia mokėti kalbos. Tereikia naikinti viską, kas juda, o kas nejuda - pajudinti.
    Kaip ir kitose tokio tipo žaidimuose, jūs gausite visokių patobulinimų, pavyzdžiui, reaktyvinę kuprinę, kurį leidžia pašokti du kartus, gyvybių padidinimas .

    Žaidimas nėra labai sunkus, tačiau vėliau žymiai pasunkėja. Nors žaisite tik septyniuose lygiuose, lygio viduryje kausitės su keliais lengvais minibosais, o pabaigoje teks susidurti ir su pačiu lygio bosu, kuris bus sunkesnis nei prieš tai matytieji. Kiekvienas iš jų yra skirtingas ir kiekvienam įveikti reikia skirtingų ginklų. Įveikus bosą gausite ypatingą ginklą ar kokį nors daiktą. Kalbant apie paprastus priešus jų dizainas, mano nuomone, yra labai geras. Kiekvienas priešas tinka prie aplinkos.
     
    Kitaip nei minėtame „Cave Story“ jūs neturėsite gyvybės eilutes, o tik pavienes širdis, kurių iš pradžių bus tik dvi. Praradus jas pradėsite lygį iš naujo. Daugiau širdžių reikės nusipirkti, tas pats galioja ir su ginklais. Nors juos gauti nieko nekainuoja, už jų patobulinimus reikia mokėti .
    Ginklus taip pat galima naudoti ir kaip įrankius judėti į prieki, nes ugniasvaidis gali ištirpdyti ledą ir t.t.
    Šis žaidimas turi labai mažus reikalavimus kompiuteriui, todėl galite laisvai žaisti beveik su bet kuriuo. Su iOS versija yra šiek tiek kitaip, nes nors žaidimas puikiai "suktųsi" ir ant senesnių nei iPhone 4 prietaisų, norint žaisti "Kero Blaster" reikia turėti ne žemesnę kaip 7.1 iOS versiją.
     
    Siužetas
     
    Jūsų valdomas varlius dirba įmonėje, kurią valdo katė. Pastaruoju metu, kompanijai prastai sekasi su finansais, kažkas naikina kompanijos teleportavimosi įrenginius , taigi, su vieninteliu likusiu likusiu sveiku, varlius nusiunčiamas į keistas vietas, kuriose naikins priešus.

     
    Muzika ir Garsas
    Garso efektai skamba taip kaip ir turėtų skambėti 8 bitų žaidime. O štai muzika yra tai, kas puošia šį žaidimą, nes galima drąsiai teigti, kad be muzikos šis žaidimas nebūtų toks geras, koks yra dabar. Ši muzika turi tokį retro šarmą, kuris suteikia žaidėjui teigiamų emocijų, nekalbant apie gerą pačios muzikos kokybę. Vienintelis minusas, apie kurį galima kalbėti garso srityje yra tai, kad negalima reguliuoti garso žaidime.
    Verdiktas
     
    Kero Blaster – tai linksmas žaidimas, skirtas tiems, kurie jaučia nostalgiją platforminiams "Zilitono" žaidimams ar pasiilgo kitų šio žanro atstovų. Galiu atvirai teigti, kad muzika yra vienas geriausių šio žaidimo aspektų, taip pat ir nepriekaištingas valdymas. Taigi, Kero Blaster, mano nuomone, yra vienas iš tų nepriklausomų kūrėjų žaidimų, kurie pateisino mano viltis. Žaidimas lengvai žaidžiamas tiek naujiems šiam žanrui, tiek žanro veteranams.
     

  9. Mason13
    Shin Megami Tensei
    Kūrėjas: Atlus
    Platforma: iOS(Apple mobilieji įrenginiai)
    Žaidimo programos tipas : Universal
    Kaina: aštuoni JAV doleriai
    Nuoroda į parduotuvę: https://itunes.apple.com/us/app/shin-megami-tensei-eng/id804069802?mt=8
     
     
    Shin Megami Tensei (jap. Tikrosios Deivės Atgimimas) – tai vaidmenų žaidimas originaliai išleistas dar 1992 metais „Super Famicom“ konsolei, dėl didelio populiarumo Japonijoje perleistas „Sega CD“, „Playstation“, „Gameboy Advance“ platformoms su geresne grafika ir garsu. Nors žaidimas buvo išleistas tik Japonijoje, vertimų grupė „Aeon Genesis“ 2002 metais išvertė žaidimą į anglų kalbą ir padarė jį prieinamą platesnei auditorijai. Žinoma, vertimas turi šiokių tokių bėdelių, kurios ištaisomos papildomais pataisymais. Šis žaidimas yra trečiasis serijos „Megami Tensei“ žaidimas.

    Kompanija „Atlus“ kovo 18 išleido žaidimo „iOS“ versiją su pirmuoju oficialiu vertimu į anglų kalba, dėl Android versijos kol kas nieko nežinoma. „iOS“ versija tai „GBA“ versijos portas su priedais ir ankščiau minėtu vertimu. Kuo skiriasi ši versija nuo originalo pamatyti nesunku – iš karto į akis krenta detalesnė grafika ir modernizuotas meniu, taip pat perpiešti demonai, o pasaulio žemėlapis atvaizduojamas izometrine perspektyva.
    Atsirado du ekrano režimai kuriais galime žaisti:

    Portrait (kai prietaisas pastatytas stačiai ir ekranas padalintas į dvi dalis: viena vaizdui, kita mygtukams) ir Landscape (kai prietaisas gulsčias ir mygtukai naudoja tą patį ekrano plotą, kuriame atvaizduojamas žaidimas, deja žaidimo laukas neužpildo viso ekrano, kas man labai nepatinka). Abu šiuos režimus įjungsime paspaudę mygtuką, o ne paverstus prietaisą, kaip įprasta kituose žaidimuose.
    Taigi, svarbiausias klausimas – kuo gi šis žaidimas ypatingas?
    Kitaip negu daugelis tuo meto konsolinio stiliaus vaidmenų žaidimų (angl. Console-Style RPG), kurių veiksmas vyksta viduramžiuose, „Shin Megami Tensei“ pasižymi stiprią siužetine linija, kuri pasakoja apie Japonija 1990 - aisiais, kai tarp dviejų šalių JAV ir Japonijos kyla konfliktas.

    Šiame žaidime, liečiamos visos „jautrios“ temos: genocidas, religinis fanatizmas, besaikis politikų godumas, rasizmas ir beveik viskas, kas vakarų pasaulyje daugiau ar mažiau laikoma tabu. Žaidime naudojami visų religijų simboliai ir mitai. Kūrėjai, galėčiau sakyti, neblogai pasidomėję ir apie sąmokslo teorijas.
    Be išvardintų dalykų žaidime nagrinėjami ir moraliniai, filosofiniai klausimai, kurie dažname žaidime neužduodami, pavyzdžiui, „Ar blogis visada blogas?“, „Ar gėris visada geras?“, nes žaidime pasitikėti gali tik vienu žmogumi – savimi, kadangi tik nuo žaidėjo pasirinkimų priklauso kaip baigsis žaidimas. Žaidimo eigai daugiausiai įtakos turi tik pats žaidėjas. Todėl šis žaidimas laikomas vienu įnovatyviausių savo žanro atstovų tarpe.

    Žaidimo siužetas
    Šio žaidimo veiksmas padalintas į dvi dalis: 1990-sius ir 2020- sius.
    199x arba žaidimo įžangoje Tokijo mieste, mūsų veikėjas septyniolikmetis paauglys iš vieno labai talentingo ir vežimėlyje įkalinto programuotojo Styveno gauna demonų iškvietimo programą, kuri kaip ir sako pavadinimas, iškviečia skaitmeninius demonus.
    Tokijo mieste įvyksta serija kraupių žmogžudysčių ir tebevyksta politiniai neramumai, kurie griauna visuomenę. Šie įvykiai, Styveno manymu, nutiko demonų serverių sutrikdymo, kurį sukėlė žmonės.

    Tokijas visiškai užblokuotas, vienas iš Japonijos generolų surengia perversmą ir paima valdžią į savo rankas, todėl į šalį skubiai atvyko amerikiečiai su tikslu gražinti tvarką. O kadangi Japonijoje pradėjo siautėti demonai, jos tikrai neras. Ši žaidimo dalis yra kaip geras trijų valandų prologas, kuriame žaidėjas susipažįsta su visomis žaidimo įmantrybėmis ir suranda pagalbininkų, be to šiame etape žūtbūt reikia apsirūpinti atsargomis, nes kitame bus riesta.
    2020-ieji
    Šiame etape prasideda tikrasis žaidimas, praėjus trisdešimt metų po to, kai visame pasaulyje įvyko branduolinis holokaustas. Didžioji dalis Tokijo gyventojų žuvo, pinigai nuvertėjo. Dvi grupuotės Gajai ir Mesianai pradėjo atvirą karą ir visus, nepriklausančius jiems, laiko priešais, kuriuos reikia išnaikinti.

    Žaidimo eiga
    „Shin Megami Tensei“ žaidžiamas kaip pirmo asmens požemių tyrinėjimų žaidimai. Vaikštant mieste, mes kamera mums rodo vaizdą izometriniu 2D režimu, o užėję į pastatus grįžtame į pirmo asmens režimą.

    Kaip ir kituose panašiuose žaidimuose, šiame yra naudojama „random encounter“ mechanika t.y. iš niekur atsirandantys priešai. Žinoma, kitaip negu kituose žaidimuose, prieš pradedant laidyti kulkas iš ginklų ar prieš smeigiant kardais mes turime pasirinkimą ar norime bendrauti su demonais, ar ne. O bendrauti su jais reikia paprastai – paspaudus kovos mygtuką „TALK“, kuris leis šnekėti su demonu ir pasirinkti ar nori kalbėti švelniai („Friendly“) ar grubiai („Threatening“). Demonas gali atvirai šaipytis iš veikėjo ir versti jį vykdyti savo sąlygas, nes demonai į tavo būrį už „ačiū“ neprisijungia. Demonai taip pat negali prisijungti į tavo būrį jeigu tavo lygis mažesnis už jų arba tavo „Intelligence“ mažas. Sutikę demonus ir įvykdę kalbos patikrinimą galime prašyti, kad jie duotų pinigų ar demonų išlaikymo energijos. Žinoma, bus demonų, su kuriais teks labai atsargiai tartis.

    Žaidime yra ir dar vienas labai svarbus dalykas – mėnulio fazės. Nuo jų priklauso kaip gerai jums seksis ir tam tikroms fazėms esant jums net neapsimokės derėtis su demonais, tik žudyti. Šioje versijoje atsirado demonų pasirodymų dažnio matuoklis (mėlyna reiškia, kad demonų nėra, raudona, kad tuoj užpuls)

    Kovos žaidime vyksta panašiai kaip ir „Pokemons“ – veikėjas šaukia komandas, o demonai vykdo. Kovoti žaidime teks dažnai, bet ne tiek kiek originalioje versijoje, nes kovų sunkumas buvo ženkliai sumažintas, tačiau kai kurios kovos gali labai užsitęsti. Šioje vietoje reikia dėkoti kūrėjams, kad davė automatinės kovos funkciją, nes paskutiniuose žaidimo lygiuose dėl padidėjusio demonų sutikimo dažnio be jos neįmanoma apsieiti. Kovos animacijos paprastos, bet suprantamos: t.y kai naudojamės kulkosvaidžiu (angl. machine gun) mums parodo kulkų serija, kai šauname su vinčesteriu mums rodo šratus pataikančius į priešą. Kai kaunamės su priešu mums rodo monstrą ir jeigu jo pajėgų yra daugiau negu vienas, viršuje atsiranda žmogeliukai, kurie parodo kiek dar demonų liko. Taip pat viršuje rodo demonų būklę (kai demonai turi daugiau negu pusę gyvybių rodomas stovintis žmogeliukas, kai demonui lieka mažiau ne dvidešimt procentų, jis atsitūpia ir jį nugalėjus nuskrenda)

    Kadangi žaidimas pakankamai senas, jis turi savų bėdų, tačiau net ir ši modernesnė versija nuo jų kenčia, jos pakiša koja prie naujesnių serijos žaidimų pripratusiems žmonėms. Nors žaidimo koridoriai, palyginus su kitais žaidimais ir yra primityvoki, jie vis tiek turi savų triukų, pvz.: praėjus daugiau negu pusę žaidimo atsiranda nuodingos grindys, vienos krypties praėjimai (galima eiti į priekį, atgal ne) ir visokie užkeikti aukštai, nematomos sienos, verpetai ir t.t, kurie prailgins jūsų blaškymąsi po požemius, nors ir visada galima pažiūrėti žemėlapį, kad nepasiklystume, netgi yra burtas, kuris padaro žemėlapi permatomu ir padeda į dešinįjį kampą.

    Labiausiai man šiame žaidime patinka tai, kad jis visiškai nelaiko žaidėjo už rankos, kituose serijos žaidimuose būna pažymėta, kad laukia bosas, priešai pasunkėjo ir taip toliau . Tačiau “Shin Megami teisei“ dažnas žaidėjas gali nežinoti, kad tuoj įeis pas bosą ir teks pradėti žaisti iš naujo. Kaip ir visuose senuose vaidmenų žaidimuose, gali būti, kad žaidėjas nepastebės tam tikro siužetui svarbaus veikėjo, kuris tūnos kažkur pasislėpęs (laimei egzistuoja toks dalykas kaip internetas). Kitaip negu dažname RPG reikia pasukti galva derantis su demonais ar kovojant, nes viena maža klaidelė ir tavo veikėjui „batai“. Laimei, išsaugoti galima kada tik žaidėjas nori ir todėl lengviau šia versiją įveikti, nes suklydus nebeteks grįžti į išsaugojimo tašką, kuris buvo prieš kelis kambarius, ir užtrukti dar kelias papildomas valandas, o tai iš dalies daro žaidimą lengvesnį.

    Kaip dėl sunkumo, ar jis tikrai toks sunkus.?
    Šis žaidimas sunkus jeigu žaidėjas nesilaiko paprastos taisyklės – nejungia demonų. Tai yra esminė žaidimo taisyklė, nes negalima prisirišti prie demonų, o kodėl taip?
    Mūsų veikėjo lygis kyla, demonų ne, todėl reikia jungti demonus, kad vėlesniuose lygiuose galėtume efektyviai pasipriešinti. Be demonų mūsų veikėjas galės gintis kardais, vėliau šaunamaisiais ginklais, kurie prieš žmones ir demonus labai galingi. Žaidžiant patarčiau jungti demoną, kuris moka žaibo magijos, nes ji palengvina žaidimą.

    Žaidime jungti demonus tam skirtoje patalpoje – katedroje galima dviem būdais „dyad“ – du demonus ir „triad“ – tris demonus. Trijų demonų jungimas dažniausiai leidžia sukurti stipresnių ir retesnių demonų.

    „Shin Megami Tensei“ turimi burtai gali pagerinti veikėjo sugebėjimus (angl. buff) ir, kitaip negu kituose žaidimuose, šiame jie yra labai svarbūs norint išgyventi. Vienoje vietoje, mano veikėjui bosui darant 10 žalos po penkių ėjimų, demonas leisdavo puolimo galią padidinanti burtą, taigi mano veikėjo daroma žala padidėjo iki šimto.Taip pat supratau, kad priešų sugebėjimus silpninatys burtai (angl. debuff) irgi svarbūs, nes jie padaro žaidimą ne tokį sunkų. Žaidžiant toliau supranti, kad šie burtai tiesiog privalomi vėlesnėse žaidimo stadijose. Dar vienas įdomus dalykas susijęs su minėtu dalyku yra tas, kad dauguma bosų nėra atsparūs iš karto žudantiems burtams (angl. instant death spells).

    Žinoma, žaidimas būna tikrai sunkus ką tik pradėjus žaisti kai dar nesi subūręs demonų komandos ir neturi galimybės jos išlaikyti. Nes demonų išlaikymas komandoje kainuoja demonų energijos vienetus (MAG), kurių mažėja, kai žaidėjas vaikšto su iškviestais demonais. Pradžioje netgi kamuos įtampa, nes priešiški demonai bus už kiekvieno kampo, o gynybos priemonių turėsime mažai. Aišku, žaidėjas gavęs geresnius ginklus ir demonus vis tiek negali eiti kaip Džonas Rembo per demonus, nes bus blogai. Nors ir „Shin Megami“ serija akcentuoja, kad puolimas visada geriau už gynybą.
    Kalbant apie pasirinkimą duodamą žaidime.

    Žaidime yra trijų pusių pasirinkimas: „Law“ (Įstatymas) – Dievo pajėgos, „Chaos“ – Velnio pajėgos, ir „Neutral“ – neutrali pusė, kuri neina nei už Dievą, nei už Velnią, ši pusė užsitraukia tiek Law, tiek Chaos nemalonę. O kaip ją pasirinkti? Mūsų herojus juda link tam tikros pusės atsakydamas į klausimus ir žudydamas demonus, nes ir demonai priklauso vienai iš šių pusių. Nuo priklausymo kuriai nors pusei priklauso ar demonas klausys komandų ar ne. Žinoma, anksčiau ar vėliau žaidėjui teks pasirinkti, į kurią pusę slinkti. Nuo pasirinkimo priklausys, kurią žaidimo pabaigą išvysime, ir su kuo mums teks kautis žaidimo pabaigoje.

    Grafika

    Nors grafika ir pagerėjo, žaidimą vis tiek kankina tie patys pasikartojantis fonai judant per žaidimo požemius, monstrų dizainas gražus, bet jų net negalima lyginti su kitais šios serijos žaidimais. iOS versija dar labiau pagerėjo vaizdiniu požiūriu: atsirado daugiau detalių, sklandesni perėjimai. „iOS“ versijos grafika beveik prilygsta Playstation, tik be ilgo krovimosi. Žinoma, aš manau, kad nėra gerai tai, kad žaidimo metu vaizdas neužima viso prietaiso ekrano. Kalbant apie tai, ką įnešė „iOS“ versija, pagerėjo „draw distance“ (žaidėjas gali matyti toliau ir geriau). Kairėje pusėje atsirado mygtukas „i“ , kurį paspaudus išmeta žaidimo vadovą, padedantį žaisti žaidimą.
    Lyginant su kitais iPhone žaidimais, savo grafika „Shin Megami Tensei“ net negali lygintis.
    Garsas
    „Shin Megami Tensei“ garso takelis pakankamai geras, kad jį būtų galima klausyti. Didžioji dalis muzikos yra rimtesnio tono, tačiau galima išgirsti roko ir kitų žanrų. Vienose vietose muzikos kuriama atmosfera yra gan linksma, kitose kraupi, o trečiose stipriai „kalanti“.

    Valdymas
    Valdymas, mano nuomone, nėra blogas, tik prie jo reikia įprasti. Vienintelis minusas, kurį randu, yra tai, kad negalima reguliuoti keisti
    mygtukų dydžių
    Žaidimo trukmė
     
    Kompanija „Atlus“ teigia, kad žaidimą galima pereiti per 40-60 valandų, tačiau jeigu žaisite kaip aš, jūs būsite vos pasiekę trisdešimties valandų slenkstį. Žinoma, norint pilnai įveikti žaidimą, t.y. išbandyti visus šioje versijoje atsiradusius režimus ir priedus reikės daugiau laiko, kadangi papildomo turinio baisiai daug.
    Kokia mano nuomonė vertimo atžvilgiu?
    Dėl vertimo sunku apsispręsti, nes lyginant su „Aeon Genesis“ vertimu, oficialusis ženkliai nesiskiria, kai kuriose vietose geresnis vienas, kitose kitas.

    Verdiktas - 8.5
     
    Atvirai pasakius, tai yra vienas iš geriausių kada nors sukurtų vaidmenų žaidimų, nes jis išlaiko sudėtingumą ir neveda už rankos. Šis žaidimas yra tikrai kietas RPG, kurį kiekvienas turintis „iOS“ prietaisą, privalo bent jau išbandyti. Man šis žaidimas yra vienas geriausių, pasakojančių apie skaitmeninius monstrus . Neeiliniai siužeto vingiai, fantastiškas garso takelis laukia visų, kurie išdrįs išbandyti šį žaidimą. Taigi, ko laukiate jeigu turite bent iPhone 3GS, griebkite šį gėrį nesidrovėdami.
    Viskas, ko galime tikėtis iš kompanijos „Atlus“ yra tai, kad būtų išversta ir antroji žaidimo dalis. [1800]
  10. Mason13
    https://www.youtube.com/watch?v=6HPD6Dk_dfs&list=UUMBVDbDBZeEW_-xXlJaLFhw - Žaidimo pirmieji įspūdžiai (anglų kalba)
     
    Žemiau lietuvių:
     
    Shin Megami Tensei
    Kūrėjas: Atlus
    Platforma: iOS(Apple mobilieji įrenginiai)
    Kaina: iki balandžio 6 baksai, nuo balandžio aštuoni
    Nuoroda į parduotuvę: https://itunes.apple.com/us/app/shin-megami-tensei-eng/id804069802?mt=8
    (Už Soul hackers Apžvalga(http://www.games.lt/g/game.apzvalga/1810), mes gavome press versija)
     

    Taigi ilgai lauktas SMT su oficialiu vertimu pagaliau pasirodė, taigi kokia mano nuomonė, pražaidus lygiai 8 valandas?
     
    Šis perdirbinys nuo originalo tikrai skiriasi. Pirmas pokytis, kurį iškarto žaidėjas pamato yra grafika, kuri šiektiek detalesnė turi geresnį - draw distance (matai truputėli toliau), meniu sumodernintas, veikėjai geriau nupiešti, pakeista overworld map. Žaidimą galima žaisti dviem režimais:
    Portrait (Šis režimas man nelabai patinka, nes nematau pusės ekrano)

    Landscape(Ši naudoju, bet man keista, kad visas ekranas nėra užpildytas)

    Overworld žemėlapis.

    Galiu teigti, kad žaidimas duoda vaizdų:

    Manau dėl grafikos kai ir viskas aišku, kas pridėta šioje versijoje :
    kairėje pusėje matote mygtuką į, kuris atidaro žaidimo vadovą (Angl. Manual), dėja šio mygtuko negalima panaikinti, kalbant apie mygtukus jie galėtų būti ryškesni ir turėti reguliavimo funkcija. Ekrano pozicijų keitimas irgi vyksta spaudžiant mygtuką, šis yra ekrano viršuje (nors galėtų persiversti automatiškai).
     
    Kitas pokytis sunkumas ir kovų dažnis:

    Kovų dažnis buvo ženkliai sumažintas, kaip jų sunkumas, žinoma kovose žūsite jeigu būsite nepasiruošę, tačiau jeigu žaisite protingai pirmoje žaidimo dalyje mirti neturėtumėte(199x) , kalbant apie antrają žaidimo dalį (20xx) jeigu neapsirūpinsite ginkluote ir vaistais prieš ją jums teks grumtis siekiant gauti šiektiek pinigėlių geresniai ekipiruotei.

    Be minėtų dalykų atsirado lentelė, kuri rodo koks šansas patekti į kovą.

     
    Bosų kovos žaidime nėra ypač sunkios, jeigu žinai tinkama strategija, bosai irgi duoda vaizdų

     
    Kalbant apie tokius dalykus kaip valdymas ir muzika:
    valdymas, kaip rpg žaidimui, neblogas tik reikia įprasti.

    Muzika lyginant su originalų turi platesnį instrumentų pasirinkimą iOS versijoje naudojamas PSX OST, Galite pasiklausyti ir įvertinti:
     
    [ORIGINALAS] https://www.youtube.com/watch?v=H8TCwi0z3BU
    [iOS]
     
    Bendras žaidimo greitis: Kadangi prieš žaidžiant šia versija žaidžiau originalą galiu pasakyti, kad šį žaidimą tikrai galima įveikti greičiau, nei originalą, be to visos strategijos, kurios veikė originale veikia ir šioje versijoje, kol kas žaidimu esu patenkintas, kaip eisis toliau žiūrėsim.
     
    Kokia mano nuomonė vertimo atžvilgiu?
    Oficialusis vertimas, ženkliai nesiskiria nuo Aeon Genesis vertimo, kai kuriose vietose geriau atrodo vienas, kituose kitas.
    galima sakyti šiuo atžvilgiu sunku apsispresti, kuris geresnis.
     
    Daugiau kalbėsiu apžvalgoje.

    Šitoje vietoje žaidime atrodė, kad visiškai šakės.
  11. Mason13
    Žaidimo veiksmas vyksta nuošaliuose salose vadinamuose Niekur salomis (The nowhere islands), Tazmilės kaime. Ši istorija prasideda kai dvyniai Lukasas ir Klausas ,bei jų mama aplanko senelį Aleką, kuris gyveną name ant aukštos uolos. Ten mes praeiname mokomajį lygį, kuris supažindiną su vietine flora ir fauna, jį praėjus prasideda pirmas skyrius.
     
    Tazmilės kaimas, kur gyvena mūsų herojai yra beveik utopinė gyvenvietė , visi visiems padeda, niekam nieko netrūksta, žmonės nežino ir jiems nereikia žinoti kas yra pinigai ir taip gyvenimas šiame mažame kaime nuošalioje salose eina ramiai iki to momento, kai iš niekur nieko pasirodo taip vadinamą „PIGMASK ARMY“ (na jeigu kalbėsime lietuviškai tai jie vadintusi Kaulkaukių armija) žmonių su kiaulių kostiumais armija. Ši armija iškart užviria rimtą košę, kuria tenka srėbti vietiniams gyventojams.
    Vietiniai gyviai mutuoja, kaime prasideda keisti reiškiniai, kažkas grasina sugriauti kaimo ramybę, bet kas?
    Na šitiek istorijos pristatymo taigi kuo be jos dar man šis žaidimas patinka?
    Visų pirmą man patinka nekiekviename vaidmenų žaidime matomi veikėjai, kurie gali pasakyti daugiau negu vieną ir tapatį sakinį. Kiekvienas iš jų turi savitą asmenybę ir charakterį. Ir pats geriausias dalykas, kad tai ne mūsų keturi veikėjai, kurie nors ir šiame žaidime kitaip negu daugumoje šio žanro atstovų turi kalbos dovana .... ne... šiame žaidime įdomus yra visi veikėjai.
    Jeigu duoti pavyzdį – tai būtų magypsiai magiškos būtybės, kurios panašios į transvestitus (atrodo kaip vyrai su moteriškais drabužiais) arba minėtoji Kiaulkaukių armija, net ir vietiniai gyventojai tokie kaip bičas duodantis žemėlapius Mapsonas ar aukštas varpininkas Lederis visi jie fantastiški.Šiame žaidime yra ir serijos fanų mėgiami padarai vadinam Mr.Saturn tai tokie į bulves panašus padarai kurie gali šnekėti su mūsų veikėjais.
     
    Antras dalykas yra tas, kad šis žaidimas vyksta nuostabiai nukakusiame pasaulyje, kiekvienas bajeris žaidime yra rimtas ir apgalvotas išties matosi vertėjų komandos darbas. Vertimo kokybė yra aukščiausios klasės ir galima sakyti, kad tai yra pats geriausias fanų vertimas.
    Trečias dalykas, kuris man patinka yra tai kaip šis žaidimas nagrinėja žmogaus psichologija , kai tenka susidurti su artimojo netektimi, tuo pačiu jame vaizduojama Lukaso brandos istorija. Kadangi žaidime veikėjo motina neatlieka jokio rimtesnio vaidmens, jos mirtis pastumėja Lukasą tapti savarankiškų už save ir draugus atsakančiu vaikinu. Žaidime taip pat tyrinėjami filosofiniai ir egzistenciniai klausimai.
    Šis žaidimas savo geimplėjumi/žaidimo eiga iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, kaip eilinis 2D vaidmenų žaidimas, tačiau jis ir be aukščiau minėtų dalyku skiriasi nuo savo žanro atstovų, nes turi įdomią kovos sistemą, kuri paremta kovoje grojančios muzikos ritmu ir gyvybės skaitliukų sistemą, kuri patyrus mirtiną žalą, leis suduoti dar kelis smūgius prieš bučiuojant žemę. Kovos vyksta priekinio vaizdo režimu dar vadinamu Frontal View. Minėta ritmo sistema leidžia mūsų veikėjui daryti papildomus smūgius, maksimaliai galima padaryti 16 smūgių kombo, bet pirmiausia reikia pataikyti į ritmą, atvirai sakant man daugiausiai išėjo padaryti 6 smūgių kombo.
    Šiame žaidime tiek pasaulyje,tiek požemiuose, tiek sklepuose mes priešus matysime ir jeigu mūsų lygis didesnis už priešų, mes pastebėsime jų baimę, nes jie bėgs nuo mūsų veikėjo. Žaidime kovojant su paprastai priešais neteks daug grindinti, nes juos greitai įveiksime. Kita kalba yra kovojant su bosais, kurie nesigailės mūsų veikėjų ir valys jais grindis, jeigu mes nesugalvosime rimtos strategijos, neišnaudosime jų silpnybių ar neturėsime gydančių daiktų. Priešų įvairovė šiame žaidime ganėtinai didelė – mutantai gyvūnai, robotai, vaiduokliai, zombiai ir kiti veikėjai.
     
    Kalbant apie inventorių ir daiktus, kurios naudoja mūsų šaika – jame bus galima talpinti ribotą kiekį daiktų, viena persona – 10 daiktų. Tarp daiktų nebus jokių „Magic Potion“ juos pakeis riešutų duoną ir vytinta jautiena, kartais ir sūris, sausainiai. O tarp daiktų, kurio galėsime dėvėti ir avėti nebus jokių armoru bus megztiniai, maikės, koženkės ir neperšaunamos liemenės, bei sportbačiai. Ginklai šiame žaidime irgi iš šio pasaulio, ne kokie kardai ar patrankos, O lazdos, bytos, keptuvės ir netgi pirštinės ir šuns letenos.
    Žaidime taip yra sistema, kuri įspėja, kad žaidėjas praleido pakankamai laiko žaidime ir jau reikia padaryti pertraukėlę
     
    Kalbant apie žaidimo grafika.
    Man patiko, kad kūrėjai pasirinko nesenstanti pixel art grafinį stilių, kuris atrodo gražiai ir ant originalios konsolės. Dėl to, kad kūrėjai pasirinko tokį stilių laimi ir žaidėjai neturintis originalios konsolės,t.y žaidžiantys per emuliatorių, nes papildomi grafikos filtrai ženkliai pagerina žaidimo vaizdą. Mano mėgstamiausias filtras vadinąs HQ4X, kuris padidina žaidimo tekstūras keturis kartus. Žaidime dominuoja ryškios spalvos, todėl bus galima atsikvėpti nuo amžinai rudos ar pilkos kituose žaidimuose naudojamos paletės.
    Garso Takelis.
    Mother 3 garso takelis – dieviškas, galima sakyti jis pranoksta Chrono Trigger OST, nes jame labai daug įsimintinų epinių melodijų tokių kaip : Pollyanna, 16 memories ir Phantamagoric. Kas man dar patinka dėl garso takelio yra tai, kad žaidime skamba įvairių muzikos žanrų melodijos. Išviso yra 260 melodijų iš kurių galima išsirinkti tinkamą ringtonui, muzika pritaikyta prie visų žaidimo momentų.
    kadangi šis žaidimas nėra veiksmo, daugelis žaidėjų neturės bėdų su valdymų. Jis paprastas ir sklandžiai veikiantis.
    Mother 3 trukmė – kaip vaidmenų žaidimui yra vidutiniška, tik 25-30 valandos.Todėl žaidimas nesijaus ištemptas.
     
    Mother 3 – tai šedevras nedažnai pasitaikantis žaidimų pasaulyje, jis turi rimtą siužetinę linija, išplėtotus veikėjus, įdomią kovos sistema, dievišką garso takelį ir pakankamai melo dramatišką pabaiga. Nenuostabu kodėl šis žaidimas yra laikomas vienu geriausių XXI amžiaus žaidimų. O žinant, kad šis žaidimas tilpo į 32 MB talpos kortelę yra kažkas nerealaus.
    Šį šedevrą taip pat galima išbandyti ir ant android ir ios išmaniujų prietaisų. iOS turėtojai naudojasi gba. Emu ar ba gpsphone , o Android Gba.Emu ir My Boy.
     
     
    Final Fantasy After Years (Tragedija kainuojanti keturiasdešimt litų)
    https://www.youtube.com/watch?v=9HfYEKOfZjw&list=UUMBVDbDBZeEW_-xXlJaLFhw
     
    Atnaujinimas dėl Plants vs Zombies bus negreitai, nes dar yra reikalų
  12. Mason13
    Sveiki playmanai, šiandien aš su labai gera naujiena, kaip galima spresti iš antraštės projektas baigtas(svarbiausia šiais metais). Dabar žaidimą "Cave Story" galima žaisti ir lietuviškai -----Žinoma, kadangi viską dariau vienas klaidų gali būti, aš tokios galimybės neatmetu ir jeigu atsirastu žmogus galintis padėti parašykite šiuo adresu - Mason13@team.games.lt - Visos klaidos lengvai ir greitai ištaisomos.
    Progresas:
    Istorija/Žemėlapiai ~ 100%
    Daiktai,jų aprašymai ~100%
    Meniu- 100%
    Ko skiriasi nuo praeitos versijos: Sutvarkytas dizainas ir žaidimo pabaiga dabar lietuviška

    jeigu, kas turit bėdu su lietuviškais rašmenimis, bandykit pasikeisti sistemos lokalę
    Control panel >> Region Setting >> System locale Lithuanian
    Pats žaidimas: apačioje
    Žaidimo pristatymas,kad būtų aišku, kaip atrodo žaidimas(matosi ir vertimas,senesnė versija):
    https://www.youtube.com/watch?v=P2m72e0gKBs&feature=c4-overview&list=UUMBVDbDBZeEW_-xXlJaLFhw
  13. Mason13
    Sveiki broliai ir seserys, mes su Final Final fantasy nebaigiam ir dabar matysite penktosios dalies apžvalga.
    http://www.youtube.com/watch?v=-bfhCEaNfIk&feature=c4-overview&list=UUMBVDbDBZeEW_-xXlJaLFhw
     
    Žaidimas prasideda diena kai žemėje nebepučia vėjai, to sudomintas Tycoon karalystės karalius nuskrenda patikrinti vėjo šventyklos.Jo dukra princesė Lena seka iš paskos.
    Tuo tarpu vienišas klajoklis Bartzas mano atveju Meisonas, nutaria patikrinti nukritusio meteorito,ten jis randa atsijungusia princesę Lena ir senį Galufa,kuris kaip nekeista nieko neprisimena.Jis žino tik tai,kad reikia neleisti kristalams suskilti, nes tada didelis blogis nusileis į žemę.
    Po kurio laiko trijulė pagrobiama piratės Faris, kuri yra Lenos sesuo.
    Grupei įveikus piratus. Faris padėda jiems pasiekti
    Vėjo šventykla, kurioje mūsų herojai pasirodo per vėlai, kristalas skyla ir jie gauna pirmuosius darbus.
    Po kurio laiko veikėjai išsiaiškina, kad kristalai blokuoja piktajį burtininką EXDEATH. Suskilus kristalams
    Didelis blogis pažadinamas ir atsiveria kelias į kita pasaulį.
    Nuo čia prasideda žaidimo istorija, kuri palyginus su praeitu serijos žaidimu FFIV ir 2014 žiema pasirodysiančios FFVI linksmesnė
    Ir mėgsta iš saves pasijuokti, taip pat ji nėra tokia epinė, kaip ankščiau minėtu žaidimų, aišku karts nuo karto būna koks melodramatinis momentas paimtas iš rozamundės filčer filmu, bet ačiū kurėjams jų netiek daug. Žaidime juokiamasi iš žaidimu vaidmenimis klišių, tokiu kaip Kvaili herojai, Blogiečiai be tikslo ir beviltiškų boso kovų. Spėkit
    Kuriai pusiai šios kovos beviltiškos šiame žaidime?
    Visi veikėjai pakankamai išplėtoti, kiekvienas turi savo istorija paiškinančių intarpų ir istorijos elementu.
    Ir jeigu, kam įdomus keli faktai. Šis žaidimas yra pirmas serijoje, kuriame daugiau moteriškos lyties pagrindinių veikėjų ir visos jos princesės. Ir iš GBA
    Papildomose požemiuose yra paiškinama didžioji dalis žaidimo istorijos vykusios prieš žaidimą.
    Mechanika
    Visiems žaidusiems kitus Final fantasy žaidimus bus artima, kovos ėjimais mechanika ir didžiulis pasaulis, kuri pasiulo žaidimas, žaidime atsiranda nauja transporto priemonė – povandeninis laivas, kurio pagalba galime pasiekti papildomus požemius.
    Žaidime kaip ir trečiajame žaidime yra darbų sistema, kuri leidžia, keisti veikėjų pareigas ir įgudžius.
    Palyginti su trečiuoju žaidimų mūsų nebaus už tai, kad keičiame darbus, juos galėsime keisti kada norime
    Ir kaip norime. Kiekviena profesija duoda skirtingu gebėjimų. Atvirai pasakius dėl šios sistemos žaidimas
    Veža.
    Žaidimo sunkumas – tiesiogiai priklauso, nuo darbu kombinacijos, kuria pasirinkote specifinei vietai
    Jeigu kažka parinkto netaip, gali būti, kad ilgai sėdesite toje pačioje vietoje. Darbu sistema pakankamai
    Lanksti, nes ištobulinus, kuri nors darba gausime gebėjimu,kurios galės išnaudoti kiti darbai pavizdžiui
    Baltasis magas, galės duoti į kaulus su tokia žala kokia daro vienuoliai arba Vienuolis galės leisti baltają magija.
    žinoma tai galioja tik tam veikėjui, kuriam ištobulinome darba.
    Kalbant apie darbus dauguma paskutiniose lygiuose, nieko ar labai mažai lemia.
    Jeigu kalbėti apie klases naudingos yra tik šios:
    Freelancer – Pradžioje ši klasė nieko verta, bet žaidimo pabaigoje ištobulinus nindzės profesija tampa
    Naudinga.
    Mimo – Šį klasė leidžia kopijuoti prieš tai komandos nario atliktus veiksmus, nenaudojant manos
    Nindzė – Ši klasė leidžia kautis su dviem ginklais ir pasižymi dideliu greičiu.
    Samujus- Ši klasė turi kovos veiksma, kuris leidžia efektyviai naikinti priešus, trinant savo pinigų kiekį.
    Ir visi magai išskyrus juodajį, kuris palyginus su kitais žaidimais nėra toks efektyvus.
     
    Žaidime maksimalus lygis 99 bet ji galima baigti ir bunant 40-50 lygio .
    Mano grupė pirmakart baigė žaidimą budama 46-47 lygio.
  14. Mason13
    http://www.youtube.com/watch?v=f97xwPByiv0&feature=youtu.be
    Tai žaidimas apie gedintį tėvą, kuris itikinamas nužudyti su kompiuteriniais žaidimais susijusius asmenis, kad smurtiniai žaidimai nebeplistu ir žmonės, nežudytu, kitų žmonių.
    Žaidimas nemokamas: http://www.imok.gzwn.net/
  15. Mason13
    http://www.youtube.com/watch?v=VMxLS6wM5mY
    Ką aš galiu pasakyti:
     
    Žaidimas žaidžiant easy-normal sunkumo lygius labiau primena veiksmo žaidimą,nei išgyvenimo siaubo , nors iš pradžių baisu, trūkstą šovinių, bet toliau paėjus amunicijos ir ginklų tiek, nors vežimu vežk ir žaidimas tampa grynu veiksmo šuteriu. Kiek kitaip su Infernal režimu,kuriame priešai turi daugiau gyvybės taškų ir ginklai kelia mažiau žalos,taip verčiant jus taupyti amunicija ir vengti kovų su jais,be to veikėjai juda lėtai.
     
    Žaidime yra ginklų patobulinimai,kurie padarys žaidimą lengvesniu. Žaidėjams duotas skeneris,kuris leidžia surasti paslėptų daiktų ir gauti gydančias žoles.
     
    Žaidime pasakojama kaip Jill ir Parkeris yra nusiunčiami į teroristų laivą,kuriame yra įkalintas Chrisas ir džesiką, bet jiems ten nusigavus, paaiškėja, kad tai tebuvo apgaulė ir Blogas dėdė su dujokauke juos apsvaigtina. Taigi juos gelbėti turi Chrisas su Džesika, laive pilna mutavusiu padarų ir veikėjai randa Racheal lavoną( na kas nežino tai jį yra mergina iš reveal trailerio.) . Paskui paaiškėja, kad teroristų nėra, o jų pačių organizacijoje yrablogiu kas
     
    Na kas man patiko šiame žaidime
     
    Pirmoje vietoje būtų atmosfera,kuri išlaikyta baugi, tačiau negąsdiną kaip taip praeitos dalys , priešai neatsiranda iš niekur ir negali atidaryti duru. Priešai yra sukurti iš naujo tipo viruso atmainos, kuri yra kiekvienoje Re dalyje pvz. Re4 las plagas.
     
     
    Be to žaidimas nevyksta visalaik tame pačiame laive, o persikelia į kitų veikėjų istorijas, kas padaro žaidimo siužetą mažiau nuspėjamu ir įdomių.visa laiką aš laukiau žaidimo pabaigos, nes galvojau, kad paskutinis bosas bus osom pasirodo taip ir buvo. Žaisite už Jill Valentine,Chris,Parker ir nauja personažą.
     
     
    Trečias dalykas man patiko žaidimo grafika, na jį Battlefield 3 lygio, bet ir nėra tokia kaip kurie troliai sako„mano zilitonas galėtų geresnia išvežti“, Žaidimo grafika yra pakankamai detali, kad suprastum kas vyksta aplinkui. Daugiausia dėmesio buvo skirta, kuriant Atrakinimo meistrės“ subiniuką, nes veikėjai judant jis lengvai pastebimas. Žaidimas ganėtinai gerai optimizuotas, todėl veiks ir ant silpnesniu kompiuteriu
     
     
    Žaidimo trukmė yra apie 6 h žaidžiant normal režimu.
     
     
    Trūkumai.
     
     
    Man nepatiko, kad po kokio nors veiksmo rodomas reklaminis intarpas, kuriu žaidime labai daug, be to jose kalba nėra sinchronizuota su lūpomis,todėl, kad iš pradžių žaidimas buvo įgarsintas japoniškai.
     
     
    Kompiuterio valdomas personažas kovoje mažai padeda ir šaudo gana netaikliai, bet ji galima panaudoti, nustatant ar priešas gyvas. Žaidimo valdymas yra sunkokas,bet žaidžiant galima įprasti prie jo.
  16. Mason13
    Sveiki visi pristatau dar vieną super įdomu žaidimą.
    Battle Moon Wars- tai įdomus strateginis cross-overis. Jame bus veikėju iš tokių serijų:
    Fate/hollow ataraxia
    Fate/stay night
    Fate/unlimited codes
    Fate/zero
    Kara no Kyōkai
    Kagetsu Tohya
    Melty Blood
    Tsukihime
    Žaidimas savo stiliumi panašus į SUPER ROBOT WARS serija.
  17. Mason13
    http://www.youtube.com/watch?v=Gr1BNOb9GhY
    Kūrėjas,Leidėjas: Square Enix.
    Išleidimo metai: 2012.
    Palaikomi įrenginiai: iPhone 3gs ir galingesni.
    Veikėjas atsiranda savo kambaryje iš jo patekęs į pagrindine sale,žaidėjas turi nueiti prie Lesikos(Per kuria jūs nurodote su kuriais veikėjais eisite į kovos vieta kurioje turėsite ką nors atrasti ar nugalėti kokį nors bosą ,galima pasirinkti tik du veikėjus.Prieš įeinant į kovos vieta jūs taip pat galite pasirinkti jos lygi(su kokio kietumo monstrais kausitės).Kovos vietose jūs turėsite nuvesti savo veikėja į nustatytą tašką.Kaip ir senuose rpg žaidimuose šiame žaidime bus kai kurios žmones erzinanti „Random Encounter“ mechaniką,kai priešai atsiras jums paprasčiausiai einant ar bėgant pro lygi.Kovos metu galite kautis po vieną arba poroje.Poros atakos režime jūsu veikėjai gali kartu atlikti paprasta ataką,burtus,kurie žaidime vadinami Sopia arba specialia ataka.Poros režime galite atlikti daugiau žalos priešams ir įveikti šarvuotus priešus,kuriu neveikia pavienės atakos,taip pat abu veikėjai gali leisti burtus,kurios moka tik vienas iš veikėjų,aišku yra ir blogų dalykų susijusiu su poros režimu,kadangi abu veikėjai bus sužeidžiami šiek tiek stipriau.Dar vienas dalykas,kuris yra žaidime tai-Awakenings ir Advent(poros režime) atakos,kurios panašios į Limit breaks iš FFVII jūsų veikėjui patyrus priešo smūgius Awakening eilutė užsipildys ir galėsite daryti savo specialia ataką.Kovojant bus svarbu žiurėti kokio elemento yra priešas,o jų yra trys Gale,Aqua,Blaze nuo jų stipriai priklauso jūsų veikėjo daroma žala priešui.Žaidimas yra pakankamai gerai subalansuotas todėl dauguma žaidėjų neturės problemų su žaidimų,nes kovose viskas priklausys nuo žaidėjo strategijos,o ne lygio.