Mason13

Maniakai
  • Pranešimai

    277
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    14
  • Atsiliepimai

    0%

Mason13 Blogų įrašai

  1. Mason13
    Išleidimo metai : 2002
    Platforma : GBC
    Žanras : Kortų žaidimas
    Kūrėjas : Banpresto
    Leidėjas : Banpresto
     
    „Dragon Ball Z Legendary Super Warriors“ – tai vienas iš tų rimtesnių „Drakonų kovos Z“ žaidimų, kuriame svarbu ne tik greitai kalti per mygtukus, bet ir šiek tiek pagalvoti. Išleistas tos pačios kompanijos „Banpresto“, kuri po kelių metų pertraukos išleido „Advanced Adventure“ . Bet abu žaidimai nesulyginami dėl savo žanro skirtumo.

    LSW žinomas DBZ žaidimų mėgėjų dėl savo grafinio stiliaus gerai nupieštų veikėjų spraitų. Kurie įkvėpė daugybę su programomis „RPG Maker“ ir „Flash“ kūriančių žmonių, šie piliečiai pagal žaidimo pavizdį sukurtais spraitais rodo savo gebėjimus pixel art.

    Šiame žaidime mes vėl iš naujo pergyvensime, visus tuos dramatiškus filmuko epizodus. Taip pat sužinosime, kad dėl cenzorių kaltės europietiškoje versijoje, žaidimo/filmuko veikėjai pamėgo vieną labai populiarų amerikietišką serialą, kuris pasirodė tik po dviejų metų. Žaidimo metu bus perpasakota visą DBZ istorija nuo Radito iki Siaubūno Bū. Praktiškai tai vienas iš daugiausiai filmuko siužeto išpasakojantis licenzijuotų žaidimų.

    Žaidimo eiga paprasta, turime pasirinkimą iš kelių tipų puolimo veiksmų Beam/Defeat/Knock kortų. Beam – tai bangos, Defeat – kovos manevrai, Knock down tai pagalbinės žalą sukeliančios kortos. Kovos metu gauname tam tikrą, kovos taškų kiekį, kuris leidžia paleisti vieną iš minėtų veiksmų žinoma, tik jeigu turime pakankamą. Kovos taškus gauname už sukeltą arba patirtą žalą kovos metų. Būdami ore daugiausia žalos patirsime iš Beam puolimo veiksmų.

    Kiekvienas veikėjas turi galimybę prisiskirti tris kovos veiksmus, kurios galės naudoti užsikrovęs. Dažnai jie nulems kovos baigti, tačiau juos reiktų naudoti protingai, nes priešas laisvai gali ir išvengti ir taip jūs prarasite svarbius taškus. Aišku kovos sunkumas priklauso nuo to ar jūs pakankamai joms pasirengęs ar ne. Vyrauja ir sėkmės faktorius, nes vienas tinkamas veiksmas gali nulemti ar matote Gameover ar Win.
     
    Muzika
     
    Žaidimo garso takelis bendrai paėmus nėra visiškai prastas, tačiau didžiąją dalį laiko skamba nekabinanti muzika. O labiau kabinančios pasirodo tik pačioje pabaigoje ar per specialius įvykius.

    Verdiktas
     
    LSW – tai žaidimas skirtas žmonėms, kurie nori greitai ir lengvai sužinoti DBZ filmuko įstoriją. Taip pat jis tinka ir serijos fanams, nes puikiai perpasakoja visą filmuko siužetą. Šis žaidimas puikiai tinka ir žmonėms norintiems išbandyti šiek tiek intelektualesnį DBZ žaidimą.
    Na, kadangi nevisi šiais laikais turi veikianti GBC, į pagalba ateina emuliatoriai.
     
    Iš kurių aš asmeniškai rekomenduoju :
    My Oldboy (Android), Gbc.emu(iOS) , Visual boy Advance (Win)
    Pats su šiuo žaidimu susipažinau Java2me emuliatoriaus dėka, per kurį su savo senu Sony Eriksonu dar 2006m. išbandžiau žaidimą su 10-14fps.

  2. Mason13
    Senai senai prieš dešimtmetį, ant savo pirmo asmeninio kompiuterio aš atradau vieną iš trijų man giliai atmintyje išlikusį žaidimą – Metal Gear Solid 2 : Subtance. Originaliai šis žaidas pasirodė Playstation 2 konsolėje dar 2001 metais. 2003 m. Xbox, AK ir PS2 pasirodė pagerinta žaidimo versija su priedu - 500 virtualių misijų ir atskiromis Solid Snake istorijomis.
    Man tada šis žaidimas labai įsiminė, dėl savo užimamos vietos kietajame diske. MGS2:S užėmė daugiau nei 7.8 GB vietos, kas tuo metu buvo daug, jis užėmė daugiau negu tame pačiame kompiuteryje buvę NFS underground, Max Payne ir vėliau įrašytas pirmas Call of Duty bendrai paėmus. (dabar žinoma toks dydis jau nieko nebestebina, kai vidutinis žaidimas 2014 metais užima apie 10-11 GB, nekalbant apie tokius žaidimus kaip Wolfeinstein ze new order).
    Tada dėl didelio žaidimo svorio manę apėmė jausmas, kad šis žaidimas epic, žinoma jis tokiu pasijautė tik dar kartą peržaidus šį žaidimą šiemet.
    MGS2 – tai sėlinimo žaidimas, kuriame jums teks stengtis išvengti tiesioginės kovos ir likti nepastebėtiems, nes jeigu pabandysime eiti kaip rembo mus greitai supakuos ir išmes į jūra. Jame teks žaisti už du veikėjus: Solid Snake ir šiame žaidime pristatytą dar ne robotą Džeką (dar vadinamą Raidenų) . Realiai tai pirmas ir kolkas paskutinis mano žaistas pagrindinės serijos žaidimas, na esu dar bandes kitą žaidimą su šio veikėjų „Rising Revengeance“, bet jo statuso serijoje nežinau.

    Veiksmas
    Šis žaidimas padalintas į du skyrius : Tanker ir Plant – tanker tai trumpas skyrius vysktantis 2007 metais, kuriame jūs žaisite už Solid Snake bandantį infiltruotis į Tankerį, kuriame laikomas naujo modelio „Metal Gear“ ir jį paviešinti dėja misija nepavyksta ir Sneikas žūsta po šio įvykio veiksmas nukeliamas dviem metais į priekį į Big Shell ir jame pristatomas virtualiomis priemonėmis treniruotas karys Raidenas/Džekas. Jis turi užduotį išgelbėti šiame skyriuje paimtus įkaitus iš teroristų rankų, bei surasti Jungtinių Amerikos Valstijų prezidentą. Teroristams vadovauja mirusiu laikomas Solid Sneikas.
    Žaidimo metu mūsų valdomas veikėjas supažindinamas su įdomiai veikėjais tokiais kaip Irokėzas Pliskinas, Per sienas bėgantis vampiras, Savižudė negalinti nusižudyti,Nindzė, Kietas senukas, Solidas Sneikas,Olga ir daugybė kitų žaidimą paįvairinančių veikėjų turinčių savotišką asmenybę, bei įdomių charakterio bruožų. Žaidime bus ir serijoje įprastų melo dramatinių akimirkų.
    Kalbant apie patį žaidimą, jo siužetas pasakojamas ilgais vaizdo intarpais kuriamais žaidimo varikliuku ir jau įrašytais filmukais. Dėl kurių žaidimas žymiai pailgėją. Man iš pirmo karto pereiti visą žaidimą žiūrint filmukus užtruko apie 13h, o žaidžiant dar kartą
    ir praleidus visus intarpus žaidimą perėjau per 5h ant normal. Minėtieji filmukai išpradžių , kol žaidimo siužetas išlaikomas rimtas ir atrodo rimtai, visi veikėjai turintis savo kodekus,kuriais paskambinus, jie padeda žaidėjui ar šiaip duoda patarimų, net ir norint išsaugoti prie žaidimo teks pasidėti, nes po išsaugojimo dažniausiai seks ilgas Džeko ir jo panos Rauzės dialogas.
    Žaidžiant pagrindinę siužetinę linija supranti, kad misijos daug nuo kitų žaidimų nesiskiria turėsime naikinti bombas, kautis su bosais, vykdyti lydėjimo misijas, plaukioti ir galiausiai pabaigti žaidimą.

    Siužetas žaidimo pabaigoje praranda rimtumą veikėjai pradeda naikinti ketvirtąja sieną jungiančią juos ir žaidėją. Kodekai tampa nebeprognozuojami ir vienas žaidimo veikėjas atvirai parodo, kad įsijungė taip vadinamuosius čytus, šio atvejų begalinę amunicija.
    Paskutiniuose dviejuose kambariuose iš sėlinimo MGS 2 pavirsta veiksmo žaidimu, nindzės simuliatoriumi siužetas pradeda žaisti su žaidėjų ir švelniai tariant knisti protą savo išvedžiojimais ir jo vardą lemiančiomis istorinėmis aplinkybėmis. Ar viskas ką mes iki šiol žaidėme yra tik kompiuterinė simuliacija. Taip man patiko neblogi kai kurių veikėjų ištarti žodžiai, kurie atrodo aktualus ir šiandien susiję su internetu ir cenzūrą.
    Atvirai pasakius į siužetą išvis neapsimoka negalintis, nes jūs išgirsite labai daug susipynusiu sąmokslo teorijų ir keistu siužeto posūkių.
    Kalbant apie žaidimą bendrai galiu pasakyti tai, kad žaidimo kūrėjas Hideo Kojima įdėjo labai daug lengvai praeinamų ir nepastebimų detalių pavyzdžiui : taškant vabalus su granatsvaidžių jie nukrenta ant kameros, galima išmokyti papūgą kartoti priešų iškvietimus, pereiti per auksinį lietų bei gauti pagirių iš priešo kareivių. Dėmesys detalėms šiame žaidime tiesiog stulbina. Perėjus žaidimą du kartus einant trečiąjį kartą žaidėjas gauna akinius nuo saulės žinoma tai atrodo keista, kai žaidžiate su Solid Sneik.
    Kalbant apie priešus, jie ypatingi savo geru dirbtinių intelektu todėl nereikia bėgti tiesiai į juos, laimei normal ir hard sunkumo lygiuose jie yra trumparegiai, tačiau pačiame sunkiausiame režime „european extreme“ priešai kaip sakalai mato, todėl išlikti nepastebėtoms bus sunku. Jie jūsų ieškos paskutinėje matytoje vietoje, jeigu bus aktyvuotas alermas.

    Grafika
    Kalbant apie grafiką, kaip iš konsolinio žaidimo porto tikėtis gali nedaug tekstūros ir kitų elementai atrodo kaip paimti iš originalio Playstation 2 versijos. Žinoma kai kurie efektai ir veikėjų modeliai atrodo geriau. Žaidimas palaiko plokščiaekranius monitorius ir full hd rezoliucija žinoma vaizdas bus ištemptas, kad tilptų monitoriuje. Veikėjai atrodo santykinai realistiški, dėl išraiškų gausos bei puikau įgarsinimo.
     
    Garsas
    Tiek muzika,tiek įgarsinimas šiame žaidime aukščiausios klasės, nes atrodo, kad veikėjai tikrai perduoda savo emocijas žaidėjui. Mane ypatingai veža David Hayter įgarsinimas(Solid Snake). Hayterio balsas puikiai tinka žaidimo sąmokslo teorijoms skleisti.
     
    Valdymas
    Kalbant apie valdymą dauguma konsolinių žaidimų portų kenčia nuo šios bėdos. Metal Gear Solid 2 neįšimtis. Kol pripranti prie valdymo reikia pamiršti kitų žaidimų mokytą valdymą. Pavyzdžiui su mygtuku E mes įeiname į pirmo asmens režimą, prie žaidimų pripratę žaidėjai paims pelę į ranką ir suglums kai pamatys, kad niekas nevyksta. Taikytis reikia su rodyklėmis dėl ko tai kelia bėdų aukštesnio nei normal sunkumo lygiai, nes taikytis su rodyklėmis užtrunka keliomis sekundėmis daugiau, kas kai kuriose vietomis yra gyvybės ar mirties klausimas. Šiame žaidime taip pat vietomis reikės daužyti klaviatūra geras dalykas tas kas tokie seansai žaidime reti. Aš šį žaidimą perėjau du kartus su klaviatūrą, nes jau buvau pripratęs prie nestandartinio valdymo. Laimei kadangi žaidime yra auto aim funkcija, ji sumažiną pirmo asmens vaizdo reikalingumą. Na tiems kam nepatinka klaviatūra, gera žinia žaidimas palaiko ir ps2 padą ar kita išorinį valdiklį.

    Verdiktas
    Atvirai pasakius nors Asmeninių kompiuterių versija ir turi bėdų su valdymų, tačiau siužetas yra faktorius dėl kurio žaisti verta. Nes mes žaisime už veikėją, kuris iš pradžių bandys kopijuoti visų pamėgtą Sneiką , tačiau žaidimo pabaigoje jis supras, kad turi savo kelią, kurio reikia eiti ir reikia priimti sprendimus pačiam nieko nekopijuojant atradus save ne kaip žaidėją, o kaip save patį, tam jis išmetą identifikavimo žetoną su žaidėjo vardu. Be to kaip jau buvau minėjęs žaidimo į garsintojai tikrai atliko puikų darbą todėl Metal Gear Solid II tiesiog įtraukią žaidėją į veiksmą.

  3. Mason13
    Šių metų t.y 2014 birželį šis žaidimas buvo fanų išverstas į anglų kalba ir beveik tuo pačiu metu atėjo žinia apie, kad žaidimo kūrėją ir leidėją kompanija „Square Enix“ išleis pagerinta žaidimo versija Xbox one ir Playstation 4 konsolėms. Šis niekada nesibaigiančios serijos žaidimas taip pat priklauso ir „Fabula Nova Crystalis“ subserijai, kuriai priklauso ir „Final Fantasy XIII“ ir greitai pasirodysianti XV dalis.
     
    „Final Fantasy type 0“ – veiksmo vaidmenų žaidimas, kuriame turėsite valdyti grupę 0 klasės kadetų ir padėti jiems įvykdyti akademijos jiems skiriamas užduotis. Taigi dabar kalbėsiu apie PSP versija.
    Jai žaisti žinoma reikia turėti „PSP“ na, o jeigu šios konsolės nebėda. Asmeninių kompiuterių ir Android savininkai gali šį žaidimą išbandyti per „PPSSPP“ emuliatorių, kuris leidžia žaisti su geresnia grafika ir efektais, žinoma yra šiokių tokių bėdų, bet su ateinančiomis emuliatoriaus versijomis juos turėtų išnykti.
    Siužetas trumpai
    Žaidimas prasideda, kai Milites imperija įsiveržia į mūsų veikėjų žemes ir pradeda grobti miestus saugančių kristalų magija, siekdama pasinaudoti ją savo imperijos stiprinimui, taip pat sukurdama specialius magijos blokuotojus, kurie neleidžia prie magijos pripratusiems žmonėms pasipriešinti. Žinoma atsiranda veikėjų kurių šie blokuotojai neveikia ir tai yra mūsų veikėjai priklausantys 0 karinės akademijos kadetų klasei. Taigi žaidimo pagrindinis tikslas sustabdyti Milites imperija, bet kokia kaina.
     
    Praėjus žaidimo prologą, mums parodys akademija, kurioje bus priskirtas mums vadovaujantis kapitonas , duodamos misijos ir supažindinami veikėjai. Prie įprastų misijų, kurias gausime taip bus ir specialios misijos, už kurių neįvykdymą gresią mirtis, laimei šios misijos yra pasirinktinės ir už jų įvykdymą duodami neblogi atlygiai. Be minėtų misijų dar bus ir specialūs įvykiai dar vadinami „Events“, kuriose bus atskleistos veikėjų istorijos. Žaidimas nėra griežtai linijinis, todėl galimybę apžiūrėti visą pasaulį ir bekeliaujant susirasti gausybę nematomų priešų. Žaidime bus miestų, dirižablių ir galimybė keliauti su serijai unikaliu gyvūnų „Čokobo“.
     
    Šis žaidimas patiks žmonėms kurie mėgsta japoniškus filmukus dar vadinamus mandru žodžiu „Animė“, nes PSP versija su fanų vertimu nesulaukė angliško įgarsinimo, tai teks klausytis tokio vietomis juokingo, komiško japoniško įgarsinimo su angliškai subtitrais. Taip pat ir tiems , kuriems patinka žaidimai su dideliais žaidžiamų veikėjų kiekiais. Išviso žaidime galėsite išsirinkti iš keturiolikos veikėjų iš kurių į misijas galėsime pasiimti po tris. Kiekvienas savo skirtingus gebėjimus ir magija, man labiausiai patinkantis veikėjai yra Nainas ir Kingas, dar Eisas toks neblogas. Kiti veikėjai ypač visos žaidimo merginos sukurtos fanservisui.
    /////////////////
    Na dabar pereikime prie dalykų kurie nėra tokie geri šiame žaidime – prasti kameros kampai, nebėra „phoenix down“, žaidime teks ilgai farmintis tam, kad galėtume įveikti dažną bosą. Be to jeigu norėsite gilintis į istorija turėsite praleisti gerą pusvalanduką, kol pradėsite žaisti, laimei žaidimo filmukai ir kiti intarpai laisvai praleidžiami.
    ////////////////
    Šiek tiek gėrio pabaigai:
     
    „Final Fantasy Type 0“ žaidžiant jau perėjus žaidimą atsirakiną daugiau scenų, bei „Secret“ pabaiga. Taigi žmonėms gilaus ir įtraukiančio norintiems japoniško veiksmo rpg šis žaidimas pasiūlys krūva turinio. Šis žaidimas serijos fanams tikras „perliukas“, o tiems, kuriems šio žaidimo neužtenka, reikia palaukti, kol pasirodys žaidimo tęsinys Agito anglų kalba.
  4. Mason13
    Legacy of goku 2 arba lietuviškai Goko palikimas 2, Tai yra veiksmo - vaidmenų žaidimas sukurtas 2003 metais „Gameboy Advance“ platformai - žaidimas pasirodes tada, kai jo kūrėjai jau buvo išleidę du nevykusius kūrinius - Legacy of goku 1 ir Taiketsu, kurie neigiamai sutikti tiek apžvalgininkų, tiek ir serijos gerbėjų. Žinoma jiems pavyko iš jų neblogai užsidirbti ir skirti daugiau finansavimo antrajai „Legacy of Goku“ daliai , kuri yra geriausiai įvertinta iš visos „Legacy of GoKu“ trilogijos žiūrint į metacritic duomenis. Serijos vertinimas eina taip 53 – 75 – 62. Buu’s fury techniškai tobulesnis žaidimas turintis dalykų, kurių neturėjo Log2, tačiau dauguma apžvalgininkų buvo nepatenkinti, dėl lengvumo. Kalbant apie šį žaidimą jo siužetas eina nuo metalinio fryzo pasirodymo iki Selo įveikimo. Ir dar keli įdomus faktai – šis žaidimas vienintelis iš serijoje išleistas Japonijoje ir tai vienintelis žaidimas, kurį žaidžiau ant tikro gameboy advance.
     
    [istorija]
    Žaidimas prasideda, kai Gohanas ir draugai pajaučia galingą energiją, pasirodo metalinis fryzas, kuris grįžo keršyti Son Gokui ir draugams, tačiau jį sustabdo paslaptingas jaunuolis violetiniais plaukais ir supjausto fryzą, kaip dešrelę, po to jis sutinka Goko draugus ir kai pasirodo Gokas jis praneša, kad po trejų metų pasirodys kyborgai, kurie sunaikins Z- kovotojus. Be pagrindinės istorijos yra galimybė susikauti su serijose nerodytu fryzo broliu Kuleriu, kuris lauks Nameko planetoje.
     
    [Žaidimo eiga]
    Lyginant su preita dalimi, matosi ryški pažanga, patobulinta beveik viskas, atsirado galimybė skraidyti po pasaulį, tačiau kitaip negu buu’s negalėsite reguliuoti skrydžio aukščio ir po pasaulį neskraidys priešai. Žaidime taip nėra pinigų, šarvų, ir galimybės laisvai skirstyti gaunamus taškus. Pasaulyje egzistuoja kapsulės, kurios duoda stiprybės, galios ar ištvermės, jų yra įvairių tipų, +1,+3 ir +5.
    Dar vienas dalykas, kuo šis žaidimas skiriasi nuo buu’s fury yra ta, kad kiekvienas veikėjas turi savo specialų smūgi dar (angl. supermelee), kuris iš mokinamas džino vėžlio. Super smūgis paleidžiamas palaikius mygtuką A. Jis daro kelis kartus didesnią žalą jeigu žaidėjas pataiko.
    Taigi kalbant apie žaidimo veikėjus, kitaip negu pirmoje dalyje apie tokį veikėją kaip Gokas galime iš viso nekalbėti, nes jo nebus veiksme didžiąją dalį žaidimo – žinoma Drakonu kovos Z fanai žino kodėl. Iš viso bus šeši veikėjai už kuriuos žaisime – Pikolas, Gohanas ,Vedžitas, Gokas, Trankas ir šiaip vienas kuris šiai šaikai nepriklauso, bet jį reikia atsirankinti , nes jis turi savo atskira pabaiga.
    Nuo buu’s fury šį žaidimą skiria sunkumas, kuris nors ir didelis jis nėra toks, kad iškarto norėtusi mesti žaidimą. Dažniausiai pradėsime su veikėjų, kuris iš pradžių gauna nuo aplinkos, mes jį ištobuliname ir staigiai pristatomas naujas veikėjas, su kurio viskas kartojasi, bet kadangi tai veiksmo rpg, lygių kėlimasis nėra nuobodus. Kiekviena boso kova pareikalaus tinkamai paruošti veikėją (išskyrus celo kova su gohano), nes bosų kovos meta tikra iššūkį, vienas ne tikslus judėsis ir matysime gameover. O dėl sunkumo žaidimas tampa tik įdomesnis, šiaip daugeliui bosų užtenką nuleisti gyvybės eilute iki tam tikros ribos.
    Gyvūnų naikinimui šiame žaidime dėl patirties taškų, kitaip negu pirmame bent duodamas paaiškinimas, kad jie paveikti Garliko Jaunėlio magijos ir nebegali atvirsti į normalią būsena, nes žmonės nežiurėje filmuko galėtų pagalvoti, kad taip gyvūnai keršija už voveres, krabus vilkus ir kitus Goko pirmoje dalyje nužudytus gyvulius.
    Norėdami, kad žaidimas būtų ilgesnis kūrėjai pridėjo papildomų užduočių, kurie kitaip negu praeitoje dalyje yra gerai apgalvoti ir padeda įgyti daugiau patirties taškų. žaidėjui duodamos dvi svarbios užduotys: rasti 25 auksines kapsules ir 7 namekus. Suradus namekus, mes galėsime kautis su kuleriu. O suradę visas kapsules galėsime, bet kada sugrįžti į pasaulio žemėlapį
     
    [Grafika]
    Lyginant grafika su buu‘s fury, nesimato kuri geresnė, tačiau pažiūrėjus į pirmos dalies grafika matosi žymus pagerėjimas. Visas pasaulis atvaizduotas detaliai, fanams bus atpažįstamos visos filmuko vietos.
     
    [Garsas]
    Žaidimo efektai išdirbti, todėl skamba žymiai geriau negu pirmoje dalyje. Kalbant apie muzika, labiausiai kabina West City muzika, nežinau kitos žaidimo melodijos, kuri taip ilgai išliktu atmintyje ar Capsule corpmuzika. Didžioji dalis muzikos buvo paimta iš amerikietiškos filmuko versijos.
     
    [Verdiktas] [groja Bruce Faulconer- New earth]
    Legacy of goku II yra įrodymas, kad net ir sukūrus, prastus licenzijuotus žaidimus. Legacy of goku – smagus ir kiekvienam Drakonu kovos z fanui tiksiantis žaidimas, nes jis autentiškas originaliai medžiagai, žinoma su GBA apribojimais. Todėl kiekvienas žmogus, kuriam patiko buu‘s fury turėtų griebti šį žaidimą, nes kaip fanui jo neturėti yra nuodemė.
  5. Mason13
    Sveiki, broliai ir seserys su jumis aš Mason13 ir šiandien pristatau seną, bet už mane šiek jaunesnį vaidmenų žaidimą Shin Megami Tensei (Jap. Tikrosios Deivės Atgimas) išleistą dar 1992 metais „Super Famicon“ konsolei, dėl didelio populiarumo buvo perleistas „Sega CD“,“Playstation“, „Gameboy Advance“ platformoms su geresne grafika ir garsu. Nors žaidimas buvo išleistas tik Japonijoje vertimų grupė „Aeon Genesis“ 2002 metais išvertė žaidimą į anglų kalba ir padarė jį prieinamą platesniai auditorijai. Žinoma vertimas turi šiokių tokių bedėlių, kurios ištaisomos su papildomais pataisymais. Šis žaidimas yra trečiasis serijos „Megami Tensei“ žaidimas.
    Kompanija „Atlus“ šio pristatymo kūrimo metu pranešė, kad 2014 kovo 18 žaidimas išeis „iOS“ platformoje pirmakart su oficialiuoju vertimų į anglų kalba, Android versija turėtų pasirodyti vėliau. „iOS“ bus „GBA“ versijos portas su priedais ir ankščiau minėtu vertimu.
     
     
    Taigi svarbiausias klausimas kuogi šis žaidimas ypatingas?
     
    Kitaip negu daugelis tuo meto Konsolinio styliaus vaidmenų žaidimų, kurių veiksmas vyksta viduramžiose Shin Megami tensei pasižymi stipria siūžetine linija, kuri pasakoja apie Japonija 1990 - ais, tarp dviejų šalių JAV ir Japonijos kyla konfliktas,Jav įveda karinę intervencija, nes Japonijos generolas Gato surengia, karinį perversmą ir užima valdžia. Atsiranda branduolinio karo gresmė.
    Šiame žaidime, liečiamos visos „jautrios“ temos : Genocidas, Religinis fanatizmas, besaikis politikų godumas, Rasizmas ir beveik viskas, kas vakarų pasaulyje daugiau-mažiau laikoma tabu.Žaidime naudojama visų religijų simbolika ir mitai, kūrėjai galėčiau sakyti apsiskaite ir samokslo teorijų prasme
    Be išvardintų dalykų žaidime nagrinėjami ir moraliniai, filosofiniai klausimai, kurie dažname žaidime neužduodami: Ar blogis visada blogas ar gėris visada geras, nes žaidime pasitikėti gali tik vienų žmogumi – savimi, nuo žaidėjo pasirinkimo priklauso kaip baigsis žaidimas. Visą įtaka žaidime daro pats žaidėjas.Todėl šis žaidimas laikomas vienu įnovatyviausiu savo žanro atstovų tarpe.
     
    Žaidimo siužetas
    Šio žaidimo veiksmas padalintas į dvi dalis: 1990-sius ir 2020- sius.
    199x arba žaidimo įžangoje Tokijo mieste, mūsų veikėjas septiniolikmetis paauglys iš vieno labai talentingo ir vežimėlyje įkalinto programuotojo Styveno (kuris nors labai panašus,tačiau nėra įžymusis fizikas) gauname demonų iškvietimo programą, kuri kaip pavadinimas pasako išviečia demonus, tačiau automiškai jie neišlenda, nes juos reikia sugauti kaip pokemonus vaikštant gatvėje.
    O gaudyti juos reikia paprastai kovos mygtuką „TALK“, kuris leis šnekėti su demonų ir pasirinkti ar nori kalbėti švelniai „Friendly“ ar grūbiai „Threatening“. Demonas gali atvirai šaipytis iš veikėjo ir versti jį vykdyti savo salygas, nes demonai į tavo būrį už „Ačiū“ neprisijungia. Žaidime yra ir vienas labai svarbus dalykas – mėnulio fazės nuo jų priklauso kaip gerai jums seksis ir tam tikroms fazėms esant jums net neapsimokės derėtis su demonais, tik žudyti.
    Mūsų veikėjas šiame žaidimo etape susiranda tris draugus, kurie jam padeda žaidime, Tokijo miestas dėl Gato įvykdyto karinio perversmo yra izoliuotas, nuo likusio pasaulio, prie kiekvieno kelio pastatyti kareiviai, kurie nepraleidžia pašaliečių. Viename sapne kurį susapnuoja herojus, mes pamatome Juriko, mergina, kuri siekia užvaldyti mūsų bičą, ji taip pat siekia Gato valdžios įtvirtinimo. Tuo pačiu metu į Tokija pasiunčiamos ir Amerikos pajėgos, kurios palaiko tvarka mieste. Dėl kilusių neramūmų pasireiškia ir dvi fanatikų koalicijos Gajai (The Giaians) – kuri siekia prikelti šėtoną ir Mesianai (The Mesians) – šita grupė siekia įvesti Dievo valdžia. Abi jos šiame žaidimo etape ganėtinai ramios.
    Dėl mieste neseniai prasidėjūsių nužudymų ir pagrobimų, kaltė suverčiama pasirodžiusiems demonams, o kadangi mūsų veikėjas ir jo draugai gali valdyti demonus jie suemami Gato ir nusiunčiami į ligoninę „perprogramavimui“ nuo šitos vietos tiek herojaus tiek ir tokijo gyventojų, gyvenimai pradeda blogėti.
     
    2020-eji
    Šiame etape prasideda tikrasis žaidimas, praėjo trisdešimt metų po to kai visame pasaulyje įvyko branduolinis holokaustas. Didžioji dalis Tokijo gyventojų žuvo, pinigai nuvertėjo. Ankščiau minėti Gajai ir Mesianai pradėjo atvira karą ir visus ne su jais jie laiko priešais, kurios reikia iškarto žudyti.
     
    Trečiadienį sumąsčiau paįvarinti kanalo turinį ir šiek tiek paprikolinti (end result iz dis):
    https://www.youtube.com/watch?v=TZ_aDcS_I1s
     
    Toliau Resident Evil 4 HD (PC) pristatymas:
    https://www.youtube.com/watch?v=f-lZf8JHK-c
     
     
    Ir jeigu kas nematė atnaujinimas dėl PVZ projekto (pranešama tiksli vertimo bandomosios versijos išleidimo data)

     
    INDIE Game parodymas (Anglų kalba)
    https://www.youtube.com/watch?v=pU1kZurDxpk
  6. Mason13
    Projekto pristatomasis klipas darytas praeita pirmadienį:

    Jame rodoma, kas pradėta daryti su žaidimu 2014-01-27
    Žaidimas verčiamas nekomerciniais tikslais (nesiekiant parduoti), o pažintiniam prasižaidimui namuose. Siekiant supažindinti su žaidimų kultūra.
    Kada bus baigtas - 2014 spalį (gali būti baigtas ir ankščiau, jeigu atsiras žmonių, kurie padėtų su Photoshop programa)
    Vieša demo pasirodys - Kovo 10d. (Jeigu kompas nesuges)

    Šiame klipe rodomą kas buvo nuveikta su meniu, grafikomis ir koks proginių litų likimas.
    Skrynai:


     





  7. Mason13
    System shock II internete pagarsėjo, kaip vienas geriausių siaubo žaidimų. Jis susilaukė daugybės kritikų liaupsių ir teigiamų įvertinimų, tačiau žaidimui , nepasisekė gerai “parsiduoti”, nes šio žaidimo konkurentas išleidimo metu buvo taip pat gerai įvertintas ir kritikų pamėgtas žaidimas “Halflife” ir kitus populiarius žaidimus, kurie pagrobė visą dėmesį ir studija kūrusi žaidimą dėl nesekmės greitai bankrutavo.
    Na, o ką apie pats žaidimas?
    System Shock II pasakoja apie dirbtinį intelektą “Shodan” ,kurį prieš keturiasdešimt du metus, pirmo žaidime veikėjas Hakeris įveikė ir apie karį tylenį, kuris žinomas kaip akiniuotis (angl.Goggles). Dabar 2114 metais , mūsų veikėjas pasiunčiamas į greitesnį už šviesą laivą “Von Braun“ ,kuris yra kartu sujungtas su mažesniu laivu „Richenbacher“. Kad kelionė laivų neprailgtu mūsų veikėjas užšaldomas, prieš tai mums duoda pasirinkti kokį mes norime turėti kareivį: Jūrų pėstininką,OSA agentą, Ar pareigūną.
    Po keliu mėnesių kelionės, laivai gauna pagalbos prašymą iš planetos „Tau Ceti V“ ir nuo šios vietos viskas tik pablogėja.
    Pirmoje dalyje “Shodan” paskleistas virusas , pavertes žmonės jos vergais, be Dirbtinio intelekto priežiūros pradėjo mutuoti , ir per keturiasdešimt metų susiformavo mutantai- kirminai vadinantis savę “The Many” arba jeigu kalbėsime lietuviškai jie vadina save “Daugybe” ir šlovina masę, nes jį sukuria daugiau kirminų.Jie po pirmojo žaidimo pabaigos kažkokių būdų pasiekia „Tau Ceti V“ ir iš ten jie sugeba infekuoti „Von Braun ir Richerbacher“ įgulas. Pagrindinis „Daugybės“ tikslas sunaikinti „Mašininę Motiną“ dar žinomą, kaip „Shodan“, kurios tikslas šiame žaidime sugrįžti ir užvaldyti žeme, bei sunaikinti „Daugybę“ padedant mūsų kariui.
    Taigi mes atsibundame būdami labai toli nuo žemės ir pamatome nusiaubtą erdvėlaivio interjerą , bei ant žemės gulinti veržliarakti.Kuris mums labai pasitarnauja žaidime daužant priešus,kadangi žaidime labai dažnai trūksta amunicijos, mes paprastus priešus mušame su juo. Pirmieji mūsų sutikti priešai yra įgulos nariai, kuriems iš krutinės išlindes kirminas prisijungia prie smegenų ir kontroliuoja visus jų veiksmus. Jie ištolo mus pradės rėkti įvairias frazes tokias kaip : Bėk, Nužudyk manę, Šlovė masei ir t.t. Tai vieninteliai dalykai, kuriuos jie patys dar gali pasakyti, nekontroliuojami kirmino. Jų yra trys rušys, su kuoka, su šratinių ir su granata, tačiau palyginus, su kitais žaidimo priešais jie kelia mažiausiai problemų.
    Labiausiai šiame žaidime nervinantys priešai yra beždžionės ir vorai, kartais ir kirminai, bet kartais.Beždžiones, kaip ir vorus yra sunku mušti su veržliarakčių ir kitais šaltaisiais ginklais todėl reikia naudoti brangius šovinius.Šovinius ginklams galima, gauti perkant iš automatų (sumokant apie 100 ar daugiau nanitu,kurie yra šio žaidime piniga už dešimt šaudmenų) arba juos randant. Kiekviename lygyje yra atkūrimo zona, kurioje mūsų veikėjas prikeliamas, už tam tikrą nanitų mokestį, jeigu žaidžiate lengvu režimų išviso nieko nemokate.
  8. Mason13
    [0:00;6:00]revievas
    [6:00:Pabaigos] Įdomus stufas, anonsai
    Sveiki visi Kakoroto ir sajanų gerbėjai,meison trylika jums parodys
    „Dragonball Buu's fury“ arba „Drakonu kovos Bū įtužis“.
    Tai yra veiksmo/ vaidmenu žaidimas sukurtas 2004 metais „Gameboy Advance“ platfomai.„Buu's fury“ yra paskutinė Legacy of goku trilogijos dalis.Žaidimas geriausiai iš visų drakonu kovos žaidimų seka Dragonball Z siužetą.Žaidimo siužetas eina nuo 195 iki 291 serijų jos padalintas į dvylika skyrių.
     
    Žaidimo istorija
    Žaidimas prasideda praėjus dešimčiai metų nuo selo žaidynių, kuriose Son Gohanas įveikė SELĄJis jau užaugęs ir lanko universitetą.Su tėvo draugės Bulmos jis pagalba gauna maskuojanti kostiumą
    Ir pasivadina didžiuoju sajamenu, bei gaudo visas šėtono miesto padugnes. Staiga jis sužino, kad jo tėvas Songokas grįš vienai dienai į gyvųjų pasaulį, tam, kad sudalyvautu kovos menu turnyre, ten jie sužino apie pasauliui grėsme nešanti siaubūną Bū.Kaip minėjau žaidimas tiksliai seka drakonu kovos z istorija , bei sugeba į žaidimo istorija sutalpinti du DBZ filmus
    Šitą[1:16] ir šita[1:35], be to pridėta ir šiai žaidimų serijai originalių misijų. Taigi filmuko/ animės fanai tikrai liks patenkinti.Beto žaidime sutiksime visus filmuke matytus veikėjus: Džiną vėžlį, Goka, Gohaną, Videlę ir kitus.
    Geimplėjus:
    Lyginant su praeitomis dalimis – tai Buu‘s fury yra pats pažangiausias žaidimas, jame pagerinta kovų sistema, pagražintos grafikos ir pagerinta sistema. Lyginant su pačių pirmu serijos žaidimų, galima
    pasakyti, kad pirmasis žaidimas buvo, kaip bandomoji versija, kuria kūrėjai bandė konsolės galimybės, o vatbuu‘s fury- tai produktas kuris sukurtas supratus visas gameboy advance galimybės.Kaip 2D veiksmo rpg žaidimas jis žaidžiamas ganėtinai paprastai mes spaudžiame mygtuką A ir lupame priešus ir kitus nekadėjus arba spaudžiame B ir tą pati darome leidami bangas . Dauguma žaidimo, kovų yra ganėtinai lengvos viskas ką reikia padaryti- taiispausti priešą į kampą ir jį ten sulupti, kadangi čia ne betlfildas tai sienos nekris. Žinoma tai negalioja stipresniems bosams.Kai kurie žmonės sako, kad žaidimas per lengvas RPG – Žaidimų Vaidmenimis požiūriu, tačiau atsižvelgiant į originalią medžiagą pagal, kurią buvo sukurtas žaidimas supranti, kad taip ir turi būti.Gi Songokas pabaigoje tampa galingiausiu žemės kariu. Be to kadangi tai RPG mes nematome kelias minutes trunkančio spoksojimo vienas į kita, o skaitome ilgus dialogus, kol jų spraitai žiūri vienas į kitą.Priešai apart bosų kartojasi ir kartais tebūna per spalvintos versijos (Angl.Pallete Swaps)
    Kol nevykdome misijų mes galime laisvai klajoti po žaidimo pasaulį ir skristi į piratu laivus arba , be piratu ir ten rinkt pinigus ir jeigu kartais ten jų būtų papraščiausiai mes jiems duotume į kaulus paimtume pinigus ir skristume toliai arba vyktume į jau aplankytas vietas, tam, kad pakeltume lygi.
    Žaidime yra ir vietu, kuriose reikia maigyti mygtukus,kad koks dalykas įvyktu, tad jeigu žaidžiate su emuliatoriumi ant išmaniojo įrenginio pasistenkite nesudaužyti ekrano. Šiame žaidime be prieš tai išvardintųdalykų yra ir eksponatai(Angl. Exibits) tai – daiktai, kurios surinkus žaidimo pabaigoje atrakinsite GOGETA.
    Žaidimo Grafika – originali grafika žaidimui ganėtinai prastoką tačiau jeigu žaidžiate su emuliatoriumi, jūs galite uždėti grafikos filtrus, kad žaidimas atrodytu geriau.
    Garso Takelis – Žaidimo garso takelis yra ganėtinai geras, kai kurios melodijos mano galvoje labai ilgai išliko
    Tokios kaip West city, Battle,Final battle.
     
    Verdiktas – Atvirai pasakius man asmeniškai Buu fury yra vienas iš geriausiu, kada nors sukurtu Drakonu kovu žaidimų, gebančiu tiksliai atvaizduoti Drakonų kovų siužetą ir perteikti mūsų mėgiamus filmuko herojus.Taigi, bet kuris Drakonų kovas fanas turėtų turėti šį žaidimą savo asmeninėje kolekcijoje.
    Šis žaidimas užima – tik 8 megus, bet suteikia valandas džiaugsmo fanams.
    Buu's Fury.gba - 8.0 MB
  9. Mason13
    http://www.youtube.com/watch?v=PMiwsURKjtU
     
     
    Sveiki broliai ir seserys, mes su Final Final fantasy nebaigiam ir vietoj V žaidimo apžvalgos, dabar greitai suvariau Kinietiško FFIV porto pristatymą.
    Kinai maladiec, rūpinasi tautiečias,kurie už zilitoną geriau neturi, nuportinadami tokius žaidiums. Porto kokybė ganėtinai nebloga, na gal tik
    spalvų paletė atrodo žiauriai.
  10. Mason13
    http://www.youtube.com/watch?v=qW_suZBqNYc&feature=c4-overview&list=UUMBVDbDBZeEW_-xXlJaLFhw
    Sveiki visi čia , kaip visada aš ir šiandien pristatysiu neoficialų fanų remeiką
    iš šitos versijos: http://en.wikipedia.org/wiki/Final_Fantasy_VII_(Famicom)
     
    Techniškai tai - Piratinio perdirbinio (Kinietiško originalo) - perdirbinys skirtas Famicom konsolei, dar žinomai kaip zilitonas.
  11. Mason13
    http://www.youtube.com/watch?v=OQ2GC4xFwew
    Sveiki visi! šiandien/dabar matysite: ketvirtosios final fantasy dalies apžvalga. Atvirai pasakius man, šis žaidimas buvo pirmasis, kuris tikrai patiko (palyginus su I,II ir III dalimis). Įdomi istorija, veikėjai, garso takelis... Žinoma žaidimas turi ir savų minusu - šiuo atvėju grafika ji ant iPhone 4s yra pixeliuota, be to kai kuriuose vietuose kadrų dažnis (Angl. Framerate) stipriai nukrenta.
    Originaliai išleistas 1991 metais super nintendo konsolei , žaidimas į kitas platformas buvo perkeltas dvylika kartų: 11(ios),12(android) abi versijos yra DS žaidimo portai.
  12. Mason13
    http://www.youtube.com/watch?v=B_0ihVAgIuc&feature=youtu.be
     
    Sveiki Playmanai, nesenai pasirodė pirmas rimtas DS emuliatorius skirtas Android platformai, jis veikia puikiai ant įrenginių su bent 512 MB R.A.M ir dviejų branduolių procesoriais. Prietaisai su Tegra II nepalaikomi.
    Šis emulis google play kainuoja 20.71LT
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dsemu.drastic&hl=lt
  13. Mason13
    http://www.youtube.com/watch?v=LMO3U67ZqkE&feature=c4-overview&list=UUMBVDbDBZeEW_-xXlJaLFhw
    Sveiki playmanai šiandien pristatau žaidimą Contra Evolution.
     
    „Contra Evolution“ – Tai legendinio žaidimo „Contra“ perdirbinys. Jis pasižymi geresne grafika, pagerintu garso takeliu ir in-app pirkimais. Originalus „Contra“ pasirodė 1987m. „Nintendo Entertaiment System” konsolei. Lietuvoje, žinoma, jis atkeliavo kiek vėliau, su kiniškomis “NES” kopijomis -“Ziliton”,”Bitman”,”Kenga” ir daugybe kitų. Šis žaidimas yra prisimenamas dėl savo aukšto sunkumo lygio, kuris parodo, kas yra tikras 'geimeris', o kas ne.
     
    Prieš žaidžiant
     
    „Contra Evolution“ žaidimo istorija nėra ypatingai sudėtinga: žemę užpuolė ateiviai, todėl du raumeningi vyrukai turi gelbėti planetą nuo „Raudonojo Sakalo“ ir jo pakalikų.
     
    Atidarę meniu, mes pastebime du žaidimo režimus: Arcade ir Mission. Arcade režime mes žaisime visus lygius eilės tvarka ir bandysime pereiti žaidimą. Geriausias dalykas tas, kad žaidėjo progresas yra išsaugojamas. Mission režime galėsime žaisti bet kurią sceną, tačiau jas galima atsirakinti tik pakėlus veikėjų lygį - originale to nebuvo.
     
    Pasirinkę bet kurį iš šiu režimų, mes atsirandame veikėjų pasirinkimo lange. Žaidime yra keturi žmogeliukai: du vyrukai ir dvi merginos, kurias reikia atsirankinti mokant pinigus arba ilgai žaidžiant.
     
    Žaidimo gėris
     
    Pradėjus žaisti, iškarto į akis krinta pagerėjusi grafika, tačiau manęs asmeniškai ji nežavi. Gal dėl to, kad mane veikia nostalgija, kas žino?
    Žaidimo pradžioje mums duodamos net septynios gyvybės (originale tik dvi). Atsirado naujų ginklų kaip sekiojančios raketos iš „Contra III“ ir daugybė kitų.
     
    Blogis
     
    Žaidime nėra galimybės žaisti kartu, kuri originalą padarė linksmu žaidimu žaidžiant dviese. Taip pat, sunkumas buvo stipriai sumažintas. Na, mūsų veikėjai vis dar išgrius po vieno šūvio arba bandydami „pasilabinti“ su priešais. Tačiau kulkos ir priešai juda žymiai lėčiau ir juos galima lengviau nuspėti. Tokie „patobulinimai“ gadina serijos vardą ir neturėtų egzistuoti.
     
    Veikėjas šaudo automatiškai, kas yra visai neblogas dalykėlis. Originalo mėgėjai gali šią funkciją išjungti ir grįžti prie tradicinio „Contros“ stiliaus, tačiau, dėl nepatogaus valdymo, geriau palikti automatinį režimą. Be to, nebėra to legendinio „kling-kling“ garso kai pataikai į priešą. Jis pakeistas į mažiau išraiškingą „puf“.
     
    Žaidime atsirado ir dvi valiutos... Taip, net dvi valiutos! Deimantai (perkami už tikrus pinigus) ir žaidimo pinigai - už juos galėsite kovos metu nusipirkti patobulinimų ir prikelti veikėją jam žuvus, taip palengvindami žaidimą.
     
    O kaip dėl „Konami“ kodo ir kitų dalykėlių?
     
    Deja, jo nebėra. Dabar norint gauti 30 gyvybių, teks pakloti 30 dolerių (81 litukas). Šis dalykas man ypatingai nepatinka, nes kūrėjų godumas, griauna žaidimą.
  14. Mason13
    http://www.youtube.com/watch?v=4y8bjPhpTyo&feature=youtu.be
    Jeigu esate vairuotojas ir jums teko važiuoti žymiosiomis Kauno gatvėmis, tai šio žaidimo esmę jau žinote- reikia kiek įmanoma vengti duobių ir nuvažiuoti kuo didesnį atstumą nesudaužius automobilio.
    Ekstremalių pojučių megėjams norintiems pajausti tikrą vairavimo Kauno gatvėmis siaubą yra eismo rėžimas, kuriame reikia vengti ne tik duobių, bet ir kitų vairuotojų, bandančių laviruoti tarp duobių.
    Taip pat galima žaisti lygiais, ar sugebėsit pervažiuoti visą Kauna?
  15. Mason13
    http://www.youtube.com/watch?v=ibuuAB3CjIM&lc=lHsA7LQB9gikWCERo5ODH4--um29hoH0iCfRh07a8WY
    Tai yra pirmojo asmens šaudyklė sukurta kompanijos „Gameloft“ ir išleista Android ir iOS platformoms gruodžio 6d,“Gameloft“ yra žinoma kaip kompanija sukurianti populiarių žaidimų kopijas mobiliems telefonams.Ketvirtoji dalis pasižymi pagerėjusia grafiką,tikrais šėšėliais, šiek tiek geresnių DI,bei tuo,kad naudoja „Havok“ varikliuką.
    Žaidimo valdymas yra tiesiog nuostabus ir geresnis negali būti,todėl žaidėjai galės greitai ir lengvai atsišaudyti.Priešų dirbtinis intelektas prastokas,nes jie dažnai išlys iš priedangos,taigi šaudymas,nebus sunkus ypač jeigu esate aktivave aim-assist funkcija,kuria naudojant yra automatiškai nusitaikomą į priešus,taip žaidimą padarant ypatingai lengvu,be šios funkcijos žaidimas pasunkėja.
     
    Žaidimo siužetas
     
    Žaidimas pasakoja apie kapralą Džo Bleiką(Joe Blake),kuris tarnauja spec. būriui ir turi sustabdyti teroristąPeidžą(Page),kuris siekia sunaikinti Jungtines Amerikos valstijas, biologiniu ginklu. Peidžas pagrobia JAV prezidentą ir paskelbia,kad rodys jo egzekucija viešai,tad Bleikas ir jo būrys siekia,bet kokia kaina jį sustabdyti.Galėsite žaisti iš abiejų veikėjų perspektyvos(Bleiko ir Peidžo),ir matyti istorija skirtingai,bet manPeidžo misijos ne itin patiko,nes jis kaip koks Duke Nukem po kiekvieno „kilo“ varo savo komentarus,na bent jau Duke Nukem įdomų klausytis,ko nepasakysi apie Peidžą,kuris varo klišini: Amerikiečiai degs pragare“,“tokie kaip jūs manęs nepaims“,“Aš super kietas,Amerikos žiurkės dvės“ ir daugelį kitų.
  16. Mason13
    Sveiki playmanai čia aš M13 ir dabar matysite dviejų žaidimų iš vienos populiariausių vaidmenų žaidimų(RPG) serijų "Final Fantasy"
    šie žaidimai svarbūs,nes jie kaip ir išpopuliarino RPG žanrą ir išgelbėjo kompanija "Square soft"(dabar "Squareenix") nuo bankroto.
    Superinės istorijos aišku,nerasime, nes pirmieji žaidimai ją nepasižymėjo ir gali buti sudėtingi šiuolaikinių vaidmenų žaidimų mėgėjams.
    http://www.youtube.com/watch?v=aR274MX3FVE&feature=youtu.be
    FFI APŽVALGA 1:40 - 3:00
    FFII 3:00 - 13:50
    MASS EFFECT 14:00 - PABAIGA
  17. Mason13
    Lapkričio 2-3 dienomis Litexpo parodų rūmuose vyko populiarusis dviejų dienų žaidimų kultūros konventas paroda “GameON 2018”. Jame buvo galima išbandyti naujausius žaidimus, sutikti kosplejerių, nusipirkti anime suvenyrų ir išgirsti žaidimų kūrėjų paskaitas ar sutikti mėgstamas interneto žvaigždes.
     
    Montavo, garsino: Mason13
    Taip pat dalyvavo - Konsolius, Bitplakis, Retromodas
     
    Foto apačioje
     

  18. Mason13
    Kaina - Nemokamas (10 eur Battlepass)
    Išleidimo Data - 2017 Rugsėjis
    Platformos - Playstation 4, Xbox One X, PC, iOS, Android, Nintendo Switch
     
     
    Sveiki, prieš aštuonis mėnesius buvau kalbėjęs apie tokį žaidimo „Fortnite“ nemokamą režimą „Battle Royale“ praeitas video vis dar sulaukia pakankamo dėmesio,
    tačiau viskas kas jame buvo rodyta, šiuo metu yra stipriai pasikeitę, kitais žodžiais tariant jo medžiaga tiek morališkai tiek ir faktiškai paseno todėl nutariau jį atnaujinti.
    Battle Royale išėjo 2017 rugsėjo mėnesį ir šis režimas paremtas pagal Japonų kūrėjo Kuošin Takami - knygų, filmų ir komiksų serija tuo pačiu pavadinimu, kuria rekomenduoju
    pažiūrėti ar paskaityti. Šiame režime uš šimto žaidėjų nusileidusių žaidimo saloje turi išlikti pats pačiausias.
     

     
    Kaip bebūtų keista praeitą kartą kalbėjau, kad vieno žaidimo kūrėjas žadėjo paduoti Fortnite ir Unreal Engine kūrėjus Epic Games į teismą dėl autorinių teisių pažeidimo,
    nors minėto kūrėjo žaidimas naudoja šios kurtą varikliuką – šių metų gegužės pabaigoje tai įvyko ir prasidėjo teismo procesas, bet kaip ir tada šiuo video kūrimo
    metu dar nėra aišku, kaip ten baigėsi su teisiniais reikalais. Kas dar gan įdomu yra tai, kad abi kompanijos priklauso tam pačiam investuotojui iš Kinijos Tencent,
    kuris žiūri į abi kompanijas žiūri kaip į smėlio dėžėje besidraskančius vaikus.
     
    Taigi kas pasikeitė?
     
    Jeigu trumpai – atsirado nauji žaidimų režimai ( Blitz, Teams of 20, sniper showdown), galimybė bendrauti su kolegomis, pasikeisti veikėjo skinus, BattlePass,
    mačo pakartojimai ir žemėlapis pradžioje buvęs gan tuščias dabar turi pakankamai savaip viliojančių vietų nuo Tilted Towers iki Risky Reels.
    Kūrėjai dažnai atnaujina žaidimą ir klauso vartotojų pasiūlymų kaip jį pagerinti. Nuo praeito karto taip pat išėjo konsolių ir mobiliųjų telefonų žaidimo versijos.
     

     
    Žaidimo laikotarpiai buvo suskirstyti į sezonus - šiuo metu žaidimas yra ketvirtajame, jie trunka po du mėnesius ir jų metu žaidėjas kaupdamas taškus ir keldamas Battle Pass lygį atrakina tam tikrų kosmetinių detalių: kūprinęs, šokius ir tam tikras emblemas. Minėto Battle Pass yra du tipai nemokamas ir mokamas, nemokamas suteiks minėtų prizų, o mokamas duos jų daugiau ir dar pridės papildomų iššūkių kurie pakels veikėjo lygį greičiau, tačiau jis nesuteikia jokio pranašumo kovos lauke.
     

     
    Kalbant apie patį žaidimą – žaidimo stilius drastiškai pasikeitė nuo to koks jis buvo pačioje pradžioje,
    kadangi padaugėjo geriau jį žaidžiančių žmonių, kurie moka statyti ir greitai redaguoti jau pastatytas struktūras.
    Prieš tai niekas stipriai nesistatydavo, tad žaidimas buvo žymiai lėtesnis.
     

     
    Žaidimo tobulėjimas
     
    Nors fortnite neegzistuoja gan ilgą laiką, jis tobulėja greitais tempais
    Su kiekvienu paču, Epic Games komanda reaguodavo į žaidėjų komentarus ir po truputi šlifavo „Battle Royale“.
    Pradžioje daugelis žaidėjų gan bukai žūdavo dėl to, kad negalėjo statyti jeigu koks nors objektas buvo tiesiai prieš bandomą pastatyti konstrukcija,
    su šia beda susitvarkius kūrėjai perėjo prie statymo greičio patobulinimo ir į žaidimą įdėjo turbo build funkcija, kuri leido automatiškai statyti struktūras.
     

     
    Kita didelė bėda buvo automatinių ginklų taiklumas, kuris nors ir dabar nėra pats geriausias palyginus su tuo, kas buvo ankščiau jis yra nepalyginamai geresnis.
    Prie šio dalyko kūrėjai leido išbandyti įvairius ginklus ir nuo statistinių duomenų, kuriuos jie surinko. Vienus ginklus pakeitė, kitus pašalino.
     

     
    Per trumpą „Battle Royale“ egzistavimą jį paliko tokie daiktai: SMG, Arbaletas, Elektriniai spąstai, dūminės granatos, sekiojančios raketos ir šio video kūrimo visai neseniai mus paliko – reaktyvinė kuprinė arba džetpakas. Kai kurie iš jų buvo pašalinti siekiant sumažinti vienodų ginklų kiekį kaip su SMG, kiti tiesiog nebuvo žaidėjų naudojami kaip Arbaletas ir Dūminės granatos, treti buvo pašalinti siekiant palengvinti spąstų sistemas ir paskutinė grupė dingo, nes suteikdavo per daug nesąžiningą pranašumą.
     

  19. Mason13
    Sveiki, šiandien susipažindinsiu jus su „Nintendo 3DS“, šiuo metu vis dar viena iš perkamiausių nešiojamų konsolių pasaulyje. P
    ažiūrėsime kas tai per daiktas ir su kuo jis valgomas...
     

     
     
    Šį prietaisą įsigyjau vedamas smalsumo, kadangi 3DS, turi gana intriguojantį dalyką – Akinių nereikalaujantį 3D ekraną, kuris suteikia žaidimams tokį - gylio efektą, praktikoje atrodantį gan neblogai.
     
    Pats Turiu, „New 3DS” modelį, kuris Europoje buvo išleistas 2015 vasarį, kai tuo tarpu Japoniška ir Amerikietiška versijos išėjo dar 2014-iais. Jis nuo originalaus „3DS“ modelio išleisto dar 2011m. skiriasi dvigubai galingesniu procesoriumi, didesniu operatyvinės atminties „ramų“ kiekiu ir pagerėjusiu 3D efektu su tobulesniu veido sekimu, kuriam padeda spartesnė geležis. Šį modelį nuo 2017 liepos nebegamina tuo tarpu, didesni XL modeliai kolkas dar gaminami.
     
    Kalbant apie „New 3DS“ jis stebina ekrano raiška kuri kaip 2014/5 prietaisui yra pakankamai maža. Pas vartotoją jis ateina su 800x240 taškų viršutiniu ekranu, kuris realiai vaizduoja 400x240 taškų skiriamąją gebą, palyginimui, jo atvaizduojama raišką yra žemesnė už PSP konsolės iš 2005-ų metų. O apatinis liečiamasis ekranas pasižymi kažkada labai senai „standartu“ laikomą 240p ir specialiai jam skirtu stilusu. Apatinis ekranas naudoja „resistive“ tipo panelę, kuri reaguoja į spaudimą, o ne šiluma, kaip įprasta išmaniusiose telefonuose.
  20. Mason13
    Nuotraukos iš renginio apačioje
     
    Naudota muzika -
     
    Great Days - Blast Processed
    Wuppo - Wondersplenk Night
    Earth, Wind & Fire - September
    Flashworx - Futurisma
    Rez Infinite Area X - Butterfly Effect
    Minna No Uta - Kyaru Kyaru
    Hatsune Miku - Popipo
    Kubbi - Doomday After Party
    Triple H - 365 Fresh
    Huey Lewis - Hip to be Square
    /v/ the musical IV - Doom
    Pogo - Bangarang
    Beneath The Mask - Persona 5
    Tenma - September
    Robkta - Ambush Vibes
    Pat Metheny - Last Train Home (Felipe Aguiar e Real Jr. Cover)
     
     
     
    Foto
     













     









  21. Mason13
    Kaina: 29.99
    Kūrėjai: Ninja Theory
    Leidėjas: Ninja Theory
    Išleidimo data: Rugpjūčio 8
    Yra permadeath? - Ne
     
     
    Sveiki,
     
    Visai netikėtai kaip steam raktas į pašto dėžutę parėjo Hellblade Senua Sacrifice.
    Tai yra trečiojo asmens nuotykių žaidimas naudojantis Unreal varikliuką ir pasižymintis nejaukiai tikroviškomis veido animacijomis,
    kurios atrodo žymiai geriau nei „Mass Effect Andromeda“.
     
     

     
    Tai galbūt daug nesako, bet vienas įdomus faktas apie šį žaidimą yra tai,
    kad jį kūrė nepriklausomi kūrėjai „Ninja Theory“ kas techniškai šį žaidimą įkelią į Indie skiltį.
    Kitas įdomus faktas yra tai, kad žaidime nagrinėjami sunkių gyvenimo pokyčių sukelti psichiniai sutrikimai.
     

     
    Jame mes valdysime balsus savo galvoje girdinčia moterį Senua,
    kuri norėdama prikelti ir iš pragaro išgelbėti žiauriai nukankintą savo mylimąjį
    Dilioną nukeliauja į skandinavų mitologijos pasaulį Helą ar Helheimą.
    Kurį valdo Lokio dukra mirties deivė Helė.
     

     
    „Senua Sacrifice“ nėra labai ilgas žaidimas,
    skubant jį galima pereiti per penkias valandas,
    kas yra labai geras dalykas tiems, kurie neturi
    daug laisvo laiko ar nori tai padaryti vienu prisėdimu,
    jeigu atvirai vietomis man žaidimas pasirodė ištemptas.
     

     
    Kalbant apie valdymą vienas keistas dalykas, kurį pastebėjau yra tai, kad mūsų veikėją,
    pati nenušoka žemyn, jai reikia pagalbos kurią suteikią universalusis klavišas F,
    o dar pakankamai dažnai naudosime ne ką prastesnį „E“ taip Shift,
    mousą ir kitus, taip, kad žaidimu galima mėgautis su klaviatūra ir pele.

    Hellblade: Senua's Sacrifice yra gan kinematografiškas žaidimas,
    jeigu kreipsime dėmesį į intarpus eigos metu,
    o prie to prisideda aukštos kokybės įgarsinimas ir veido animacijos,
    kurios perteikia pagrindinės veikėjos jausmus.
     

     
    Tiesa kūrėjai rekomenduoja seanso metu būti su ausinėmis, kad gautumėte pilną efektą
    ir aš jiems pritariu, nes be ausinių tiesiog sunku įsijausti į tai kas vaizduojama žaidime.
    Viską pagerina ir tai,kad žaidimas yra gerai optimizuotas ir juda aukštesniu nei 60 fps
    kadrų kaitos dažniu jei geležis tai leidžia.
     

     
     
    Šis žaidimas patiks žmonėms, kuriems patinka žaidimai su istorija,
    kinematografija ir kitais panašiais dalykais,
    bet tiems kurie tikisi geros žaidimo eigos šiuo atveju turiu omenyje
    naujų ir nematytų mechanikų asmeniškai jo nerekomenduočiau.