Mason13
Maniakai-
Pranešimai
277 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Laimėta dienų
14 -
Atsiliepimai
0%
Turinio tipas
Profiliai
Forumas
Blogai
Galerija
Video
Skelbimai
Viktorinos
Failai
Gidai
Naujienos
Atnaujinimai
Kalendorius
Parduotuvė
Visas Mason13 turinys
-
Dabar mes kalbėsime apie lietuvišką versija jos jau užbaigta 85% (tiek ištikrinta teksto) Vaizdas su titrais: trumpai aptariu keturiu mėnesių projekto situaciją: Treilas https://www.youtube.com/watch?v=aSuwQa07F74 Kas liko - Šriftai, zombių laiškai ir viskas. Greitu metu: Sistemos šriftas Parsisiųsti čia.
-
Shin Megami Tensei Kūrėjas: Atlus Platforma: iOS(Apple mobilieji įrenginiai) Žaidimo programos tipas : Universal Kaina: aštuoni JAV doleriai Nuoroda į parduotuvę: https://itunes.apple.com/us/app/shin-megami-tensei-eng/id804069802?mt=8 Shin Megami Tensei (jap. Tikrosios Deivės Atgimimas) – tai vaidmenų žaidimas originaliai išleistas dar 1992 metais „Super Famicom“ konsolei, dėl didelio populiarumo Japonijoje perleistas „Sega CD“, „Playstation“, „Gameboy Advance“ platformoms su geresne grafika ir garsu. Nors žaidimas buvo išleistas tik Japonijoje, vertimų grupė „Aeon Genesis“ 2002 metais išvertė žaidimą į anglų kalbą ir padarė jį prieinamą platesnei auditorijai. Žinoma, vertimas turi šiokių tokių bėdelių, kurios ištaisomos papildomais pataisymais. Šis žaidimas yra trečiasis serijos „Megami Tensei“ žaidimas. Kompanija „Atlus“ kovo 18 išleido žaidimo „iOS“ versiją su pirmuoju oficialiu vertimu į anglų kalba, dėl Android versijos kol kas nieko nežinoma. „iOS“ versija tai „GBA“ versijos portas su priedais ir ankščiau minėtu vertimu. Kuo skiriasi ši versija nuo originalo pamatyti nesunku – iš karto į akis krenta detalesnė grafika ir modernizuotas meniu, taip pat perpiešti demonai, o pasaulio žemėlapis atvaizduojamas izometrine perspektyva. Atsirado du ekrano režimai kuriais galime žaisti: Portrait (kai prietaisas pastatytas stačiai ir ekranas padalintas į dvi dalis: viena vaizdui, kita mygtukams) ir Landscape (kai prietaisas gulsčias ir mygtukai naudoja tą patį ekrano plotą, kuriame atvaizduojamas žaidimas, deja žaidimo laukas neužpildo viso ekrano, kas man labai nepatinka). Abu šiuos režimus įjungsime paspaudę mygtuką, o ne paverstus prietaisą, kaip įprasta kituose žaidimuose. Taigi, svarbiausias klausimas – kuo gi šis žaidimas ypatingas? Kitaip negu daugelis tuo meto konsolinio stiliaus vaidmenų žaidimų (angl. Console-Style RPG), kurių veiksmas vyksta viduramžiuose, „Shin Megami Tensei“ pasižymi stiprią siužetine linija, kuri pasakoja apie Japonija 1990 - aisiais, kai tarp dviejų šalių JAV ir Japonijos kyla konfliktas. Šiame žaidime, liečiamos visos „jautrios“ temos: genocidas, religinis fanatizmas, besaikis politikų godumas, rasizmas ir beveik viskas, kas vakarų pasaulyje daugiau ar mažiau laikoma tabu. Žaidime naudojami visų religijų simboliai ir mitai. Kūrėjai, galėčiau sakyti, neblogai pasidomėję ir apie sąmokslo teorijas. Be išvardintų dalykų žaidime nagrinėjami ir moraliniai, filosofiniai klausimai, kurie dažname žaidime neužduodami, pavyzdžiui, „Ar blogis visada blogas?“, „Ar gėris visada geras?“, nes žaidime pasitikėti gali tik vienu žmogumi – savimi, kadangi tik nuo žaidėjo pasirinkimų priklauso kaip baigsis žaidimas. Žaidimo eigai daugiausiai įtakos turi tik pats žaidėjas. Todėl šis žaidimas laikomas vienu įnovatyviausių savo žanro atstovų tarpe. Žaidimo siužetas Šio žaidimo veiksmas padalintas į dvi dalis: 1990-sius ir 2020- sius. 199x arba žaidimo įžangoje Tokijo mieste, mūsų veikėjas septyniolikmetis paauglys iš vieno labai talentingo ir vežimėlyje įkalinto programuotojo Styveno gauna demonų iškvietimo programą, kuri kaip ir sako pavadinimas, iškviečia skaitmeninius demonus. Tokijo mieste įvyksta serija kraupių žmogžudysčių ir tebevyksta politiniai neramumai, kurie griauna visuomenę. Šie įvykiai, Styveno manymu, nutiko demonų serverių sutrikdymo, kurį sukėlė žmonės. Tokijas visiškai užblokuotas, vienas iš Japonijos generolų surengia perversmą ir paima valdžią į savo rankas, todėl į šalį skubiai atvyko amerikiečiai su tikslu gražinti tvarką. O kadangi Japonijoje pradėjo siautėti demonai, jos tikrai neras. Ši žaidimo dalis yra kaip geras trijų valandų prologas, kuriame žaidėjas susipažįsta su visomis žaidimo įmantrybėmis ir suranda pagalbininkų, be to šiame etape žūtbūt reikia apsirūpinti atsargomis, nes kitame bus riesta. 2020-ieji Šiame etape prasideda tikrasis žaidimas, praėjus trisdešimt metų po to, kai visame pasaulyje įvyko branduolinis holokaustas. Didžioji dalis Tokijo gyventojų žuvo, pinigai nuvertėjo. Dvi grupuotės Gajai ir Mesianai pradėjo atvirą karą ir visus, nepriklausančius jiems, laiko priešais, kuriuos reikia išnaikinti. Žaidimo eiga „Shin Megami Tensei“ žaidžiamas kaip pirmo asmens požemių tyrinėjimų žaidimai. Vaikštant mieste, mes kamera mums rodo vaizdą izometriniu 2D režimu, o užėję į pastatus grįžtame į pirmo asmens režimą. Kaip ir kituose panašiuose žaidimuose, šiame yra naudojama „random encounter“ mechanika t.y. iš niekur atsirandantys priešai. Žinoma, kitaip negu kituose žaidimuose, prieš pradedant laidyti kulkas iš ginklų ar prieš smeigiant kardais mes turime pasirinkimą ar norime bendrauti su demonais, ar ne. O bendrauti su jais reikia paprastai – paspaudus kovos mygtuką „TALK“, kuris leis šnekėti su demonu ir pasirinkti ar nori kalbėti švelniai („Friendly“) ar grubiai („Threatening“). Demonas gali atvirai šaipytis iš veikėjo ir versti jį vykdyti savo sąlygas, nes demonai į tavo būrį už „ačiū“ neprisijungia. Demonai taip pat negali prisijungti į tavo būrį jeigu tavo lygis mažesnis už jų arba tavo „Intelligence“ mažas. Sutikę demonus ir įvykdę kalbos patikrinimą galime prašyti, kad jie duotų pinigų ar demonų išlaikymo energijos. Žinoma, bus demonų, su kuriais teks labai atsargiai tartis. Žaidime yra ir dar vienas labai svarbus dalykas – mėnulio fazės. Nuo jų priklauso kaip gerai jums seksis ir tam tikroms fazėms esant jums net neapsimokės derėtis su demonais, tik žudyti. Šioje versijoje atsirado demonų pasirodymų dažnio matuoklis (mėlyna reiškia, kad demonų nėra, raudona, kad tuoj užpuls) Kovos žaidime vyksta panašiai kaip ir „Pokemons“ – veikėjas šaukia komandas, o demonai vykdo. Kovoti žaidime teks dažnai, bet ne tiek kiek originalioje versijoje, nes kovų sunkumas buvo ženkliai sumažintas, tačiau kai kurios kovos gali labai užsitęsti. Šioje vietoje reikia dėkoti kūrėjams, kad davė automatinės kovos funkciją, nes paskutiniuose žaidimo lygiuose dėl padidėjusio demonų sutikimo dažnio be jos neįmanoma apsieiti. Kovos animacijos paprastos, bet suprantamos: t.y kai naudojamės kulkosvaidžiu (angl. machine gun) mums parodo kulkų serija, kai šauname su vinčesteriu mums rodo šratus pataikančius į priešą. Kai kaunamės su priešu mums rodo monstrą ir jeigu jo pajėgų yra daugiau negu vienas, viršuje atsiranda žmogeliukai, kurie parodo kiek dar demonų liko. Taip pat viršuje rodo demonų būklę (kai demonai turi daugiau negu pusę gyvybių rodomas stovintis žmogeliukas, kai demonui lieka mažiau ne dvidešimt procentų, jis atsitūpia ir jį nugalėjus nuskrenda) Kadangi žaidimas pakankamai senas, jis turi savų bėdų, tačiau net ir ši modernesnė versija nuo jų kenčia, jos pakiša koja prie naujesnių serijos žaidimų pripratusiems žmonėms. Nors žaidimo koridoriai, palyginus su kitais žaidimais ir yra primityvoki, jie vis tiek turi savų triukų, pvz.: praėjus daugiau negu pusę žaidimo atsiranda nuodingos grindys, vienos krypties praėjimai (galima eiti į priekį, atgal ne) ir visokie užkeikti aukštai, nematomos sienos, verpetai ir t.t, kurie prailgins jūsų blaškymąsi po požemius, nors ir visada galima pažiūrėti žemėlapį, kad nepasiklystume, netgi yra burtas, kuris padaro žemėlapi permatomu ir padeda į dešinįjį kampą. Labiausiai man šiame žaidime patinka tai, kad jis visiškai nelaiko žaidėjo už rankos, kituose serijos žaidimuose būna pažymėta, kad laukia bosas, priešai pasunkėjo ir taip toliau . Tačiau “Shin Megami teisei“ dažnas žaidėjas gali nežinoti, kad tuoj įeis pas bosą ir teks pradėti žaisti iš naujo. Kaip ir visuose senuose vaidmenų žaidimuose, gali būti, kad žaidėjas nepastebės tam tikro siužetui svarbaus veikėjo, kuris tūnos kažkur pasislėpęs (laimei egzistuoja toks dalykas kaip internetas). Kitaip negu dažname RPG reikia pasukti galva derantis su demonais ar kovojant, nes viena maža klaidelė ir tavo veikėjui „batai“. Laimei, išsaugoti galima kada tik žaidėjas nori ir todėl lengviau šia versiją įveikti, nes suklydus nebeteks grįžti į išsaugojimo tašką, kuris buvo prieš kelis kambarius, ir užtrukti dar kelias papildomas valandas, o tai iš dalies daro žaidimą lengvesnį. Kaip dėl sunkumo, ar jis tikrai toks sunkus.? Šis žaidimas sunkus jeigu žaidėjas nesilaiko paprastos taisyklės – nejungia demonų. Tai yra esminė žaidimo taisyklė, nes negalima prisirišti prie demonų, o kodėl taip? Mūsų veikėjo lygis kyla, demonų ne, todėl reikia jungti demonus, kad vėlesniuose lygiuose galėtume efektyviai pasipriešinti. Be demonų mūsų veikėjas galės gintis kardais, vėliau šaunamaisiais ginklais, kurie prieš žmones ir demonus labai galingi. Žaidžiant patarčiau jungti demoną, kuris moka žaibo magijos, nes ji palengvina žaidimą. Žaidime jungti demonus tam skirtoje patalpoje – katedroje galima dviem būdais „dyad“ – du demonus ir „triad“ – tris demonus. Trijų demonų jungimas dažniausiai leidžia sukurti stipresnių ir retesnių demonų. „Shin Megami Tensei“ turimi burtai gali pagerinti veikėjo sugebėjimus (angl. buff) ir, kitaip negu kituose žaidimuose, šiame jie yra labai svarbūs norint išgyventi. Vienoje vietoje, mano veikėjui bosui darant 10 žalos po penkių ėjimų, demonas leisdavo puolimo galią padidinanti burtą, taigi mano veikėjo daroma žala padidėjo iki šimto.Taip pat supratau, kad priešų sugebėjimus silpninatys burtai (angl. debuff) irgi svarbūs, nes jie padaro žaidimą ne tokį sunkų. Žaidžiant toliau supranti, kad šie burtai tiesiog privalomi vėlesnėse žaidimo stadijose. Dar vienas įdomus dalykas susijęs su minėtu dalyku yra tas, kad dauguma bosų nėra atsparūs iš karto žudantiems burtams (angl. instant death spells). Žinoma, žaidimas būna tikrai sunkus ką tik pradėjus žaisti kai dar nesi subūręs demonų komandos ir neturi galimybės jos išlaikyti. Nes demonų išlaikymas komandoje kainuoja demonų energijos vienetus (MAG), kurių mažėja, kai žaidėjas vaikšto su iškviestais demonais. Pradžioje netgi kamuos įtampa, nes priešiški demonai bus už kiekvieno kampo, o gynybos priemonių turėsime mažai. Aišku, žaidėjas gavęs geresnius ginklus ir demonus vis tiek negali eiti kaip Džonas Rembo per demonus, nes bus blogai. Nors ir „Shin Megami“ serija akcentuoja, kad puolimas visada geriau už gynybą. Kalbant apie pasirinkimą duodamą žaidime. Žaidime yra trijų pusių pasirinkimas: „Law“ (Įstatymas) – Dievo pajėgos, „Chaos“ – Velnio pajėgos, ir „Neutral“ – neutrali pusė, kuri neina nei už Dievą, nei už Velnią, ši pusė užsitraukia tiek Law, tiek Chaos nemalonę. O kaip ją pasirinkti? Mūsų herojus juda link tam tikros pusės atsakydamas į klausimus ir žudydamas demonus, nes ir demonai priklauso vienai iš šių pusių. Nuo priklausymo kuriai nors pusei priklauso ar demonas klausys komandų ar ne. Žinoma, anksčiau ar vėliau žaidėjui teks pasirinkti, į kurią pusę slinkti. Nuo pasirinkimo priklausys, kurią žaidimo pabaigą išvysime, ir su kuo mums teks kautis žaidimo pabaigoje. Grafika Nors grafika ir pagerėjo, žaidimą vis tiek kankina tie patys pasikartojantis fonai judant per žaidimo požemius, monstrų dizainas gražus, bet jų net negalima lyginti su kitais šios serijos žaidimais. iOS versija dar labiau pagerėjo vaizdiniu požiūriu: atsirado daugiau detalių, sklandesni perėjimai. „iOS“ versijos grafika beveik prilygsta Playstation, tik be ilgo krovimosi. Žinoma, aš manau, kad nėra gerai tai, kad žaidimo metu vaizdas neužima viso prietaiso ekrano. Kalbant apie tai, ką įnešė „iOS“ versija, pagerėjo „draw distance“ (žaidėjas gali matyti toliau ir geriau). Kairėje pusėje atsirado mygtukas „i“ , kurį paspaudus išmeta žaidimo vadovą, padedantį žaisti žaidimą. Lyginant su kitais iPhone žaidimais, savo grafika „Shin Megami Tensei“ net negali lygintis. Garsas „Shin Megami Tensei“ garso takelis pakankamai geras, kad jį būtų galima klausyti. Didžioji dalis muzikos yra rimtesnio tono, tačiau galima išgirsti roko ir kitų žanrų. Vienose vietose muzikos kuriama atmosfera yra gan linksma, kitose kraupi, o trečiose stipriai „kalanti“. Valdymas Valdymas, mano nuomone, nėra blogas, tik prie jo reikia įprasti. Vienintelis minusas, kurį randu, yra tai, kad negalima reguliuoti keisti mygtukų dydžių Žaidimo trukmė Kompanija „Atlus“ teigia, kad žaidimą galima pereiti per 40-60 valandų, tačiau jeigu žaisite kaip aš, jūs būsite vos pasiekę trisdešimties valandų slenkstį. Žinoma, norint pilnai įveikti žaidimą, t.y. išbandyti visus šioje versijoje atsiradusius režimus ir priedus reikės daugiau laiko, kadangi papildomo turinio baisiai daug. Kokia mano nuomonė vertimo atžvilgiu? Dėl vertimo sunku apsispręsti, nes lyginant su „Aeon Genesis“ vertimu, oficialusis ženkliai nesiskiria, kai kuriose vietose geresnis vienas, kitose kitas. Verdiktas - 8.5 Atvirai pasakius, tai yra vienas iš geriausių kada nors sukurtų vaidmenų žaidimų, nes jis išlaiko sudėtingumą ir neveda už rankos. Šis žaidimas yra tikrai kietas RPG, kurį kiekvienas turintis „iOS“ prietaisą, privalo bent jau išbandyti. Man šis žaidimas yra vienas geriausių, pasakojančių apie skaitmeninius monstrus . Neeiliniai siužeto vingiai, fantastiškas garso takelis laukia visų, kurie išdrįs išbandyti šį žaidimą. Taigi, ko laukiate jeigu turite bent iPhone 3GS, griebkite šį gėrį nesidrovėdami. Viskas, ko galime tikėtis iš kompanijos „Atlus“ yra tai, kad būtų išversta ir antroji žaidimo dalis. [1800]
-
https://www.youtube.com/watch?v=6HPD6Dk_dfs&list=UUMBVDbDBZeEW_-xXlJaLFhw - Žaidimo pirmieji įspūdžiai (anglų kalba) Žemiau lietuvių: Shin Megami Tensei Kūrėjas: Atlus Platforma: iOS(Apple mobilieji įrenginiai) Kaina: iki balandžio 6 baksai, nuo balandžio aštuoni Nuoroda į parduotuvę: https://itunes.apple.com/us/app/shin-megami-tensei-eng/id804069802?mt=8 (Už Soul hackers Apžvalga(http://www.games.lt/g/game.apzvalga/1810), mes gavome press versija) Taigi ilgai lauktas SMT su oficialiu vertimu pagaliau pasirodė, taigi kokia mano nuomonė, pražaidus lygiai 8 valandas? Šis perdirbinys nuo originalo tikrai skiriasi. Pirmas pokytis, kurį iškarto žaidėjas pamato yra grafika, kuri šiektiek detalesnė turi geresnį - draw distance (matai truputėli toliau), meniu sumodernintas, veikėjai geriau nupiešti, pakeista overworld map. Žaidimą galima žaisti dviem režimais: Portrait (Šis režimas man nelabai patinka, nes nematau pusės ekrano) Landscape(Ši naudoju, bet man keista, kad visas ekranas nėra užpildytas) Overworld žemėlapis. Galiu teigti, kad žaidimas duoda vaizdų: Manau dėl grafikos kai ir viskas aišku, kas pridėta šioje versijoje : kairėje pusėje matote mygtuką į, kuris atidaro žaidimo vadovą (Angl. Manual), dėja šio mygtuko negalima panaikinti, kalbant apie mygtukus jie galėtų būti ryškesni ir turėti reguliavimo funkcija. Ekrano pozicijų keitimas irgi vyksta spaudžiant mygtuką, šis yra ekrano viršuje (nors galėtų persiversti automatiškai). Kitas pokytis sunkumas ir kovų dažnis: Kovų dažnis buvo ženkliai sumažintas, kaip jų sunkumas, žinoma kovose žūsite jeigu būsite nepasiruošę, tačiau jeigu žaisite protingai pirmoje žaidimo dalyje mirti neturėtumėte(199x) , kalbant apie antrają žaidimo dalį (20xx) jeigu neapsirūpinsite ginkluote ir vaistais prieš ją jums teks grumtis siekiant gauti šiektiek pinigėlių geresniai ekipiruotei. Be minėtų dalykų atsirado lentelė, kuri rodo koks šansas patekti į kovą. Bosų kovos žaidime nėra ypač sunkios, jeigu žinai tinkama strategija, bosai irgi duoda vaizdų Kalbant apie tokius dalykus kaip valdymas ir muzika: valdymas, kaip rpg žaidimui, neblogas tik reikia įprasti. Muzika lyginant su originalų turi platesnį instrumentų pasirinkimą iOS versijoje naudojamas PSX OST, Galite pasiklausyti ir įvertinti: [ORIGINALAS] https://www.youtube.com/watch?v=H8TCwi0z3BU [iOS] Bendras žaidimo greitis: Kadangi prieš žaidžiant šia versija žaidžiau originalą galiu pasakyti, kad šį žaidimą tikrai galima įveikti greičiau, nei originalą, be to visos strategijos, kurios veikė originale veikia ir šioje versijoje, kol kas žaidimu esu patenkintas, kaip eisis toliau žiūrėsim. Kokia mano nuomonė vertimo atžvilgiu? Oficialusis vertimas, ženkliai nesiskiria nuo Aeon Genesis vertimo, kai kuriose vietose geriau atrodo vienas, kituose kitas. galima sakyti šiuo atžvilgiu sunku apsispresti, kuris geresnis. Daugiau kalbėsiu apžvalgoje. Šitoje vietoje žaidime atrodė, kad visiškai šakės.
-
Dėja nesu programeris (esu susipažines su C++ pagrindais), bet gal kai pabaigsiu šį projektą, pabandysiu sukurt internete gi pilna medžiagos(neatmetu galimybės, kad viskas įmanoma) . Bus gal koks (Žaisklietuviškai.lt ar com) jeigu savo vebą turėčiau, būtų cool, bet reiktu jį ir išlaikyti.
-
Atsiprašau žmonės, kad double postinu, bet yra vienas dalykas, kurį labai noriu parodyti. Tai yra žaidimo "Plants VS Zombies" vertimo bandomoji versija, kurį bus įdėta čia , kad galėtumėte parsisiusti ir įvertinti. Kaip ir minima šiame klipe, buvo išverstas gameover ir jau žinau, kad tikrai jau išversta apie 25% žaidimo. Grubiai tariant - išverstas visas nuotykių režimas, apart žaidimo pabaigos titrų (Kai dainuoja There's a zombie on the lawn). Kas dar neišversta: Titrai Įspėjimai žaidimo sistema(meniu nesurištas su LT raidėmis). Ę žaliame šrifte, nes rodo kažkokį AE. Zombių laiškai ir pagalba. Almanachas Dar reikia sutvarkyti šriftus Kad nebūtų problemų, su žaidimu eikite į control panel (Valdymo skydą) >> region and settings(regionas kalba) >> set non unicode language - Lithuanian Ačiū, kad skyrėte savo laiką peržiūrai. Parsisiųsti čia.
-
Shin Megami Tensei (1992,2014) Apžvalga + (RE4HD ir kt dalykai)
Mason13 pakomentavo Mason13 blogo įrašą Mason13 blogas
Ne, išversta tik originali versija (neoficialiai), ir dar pasirodys mineta iOS versija (greitai po jos galbūt ir android) su oficialiu vertimu, kaip žaisis ši versija sužinosim kovo 18. -
Bandomoji versija: http://www.failai.lt/hskv5owcz5bm/PVZLTBETA20.rar.htm Jeigu kartais būtų toks bajeris, kad nerodytų Lietuviškų raidžių eikite (control panel>>region and setting>> set locale Lithuanian arba non unicode language Lithuanian)
-
FFVIII (Steam) - Žaidimas, kurį gavau tiesiai iš kūrėjų (mainais į Review), man asmeniškai geriausia Final Fantasy dalis. 10 h in. FFVI (Android) - Neoptimizuotas seno žaidimo portas, reikia rimto telefono, kad pavežtų normaliai. 3 h (bet bandau išsaugoti nervus ir nežaisti, nes krešina, kaip nežinau). Shin Megami Tensei(SFC, Android emu) - Žiauriai, senas geimas, jau esu prie pabaigos, žaidžiu tam, kad galėčiau palyginti su greitai pasirodysiančią iOS versija. Breath Of Fire IV (PC) - Lengvas RPG, Gerai veikia su moderniais pc. MGS II (PC) - Geras geimas, tik prie nustatymų reikia praleist laiko norint žaisti normaliai, valdymas toks pusė velnio, reikia atkalti. Plants vs Zombies (PC) - visi žino kodėl, vakar padariau gameover ekraną ir rytoj mesim bandomają versiją.
-
Shin Megami Tensei (1992,2014) Apžvalga + (RE4HD ir kt dalykai)
Mason13 patalpino blogo įrašą Mason13 blogas
Sveiki, broliai ir seserys su jumis aš Mason13 ir šiandien pristatau seną, bet už mane šiek jaunesnį vaidmenų žaidimą Shin Megami Tensei (Jap. Tikrosios Deivės Atgimas) išleistą dar 1992 metais „Super Famicon“ konsolei, dėl didelio populiarumo buvo perleistas „Sega CD“,“Playstation“, „Gameboy Advance“ platformoms su geresne grafika ir garsu. Nors žaidimas buvo išleistas tik Japonijoje vertimų grupė „Aeon Genesis“ 2002 metais išvertė žaidimą į anglų kalba ir padarė jį prieinamą platesniai auditorijai. Žinoma vertimas turi šiokių tokių bedėlių, kurios ištaisomos su papildomais pataisymais. Šis žaidimas yra trečiasis serijos „Megami Tensei“ žaidimas. Kompanija „Atlus“ šio pristatymo kūrimo metu pranešė, kad 2014 kovo 18 žaidimas išeis „iOS“ platformoje pirmakart su oficialiuoju vertimų į anglų kalba, Android versija turėtų pasirodyti vėliau. „iOS“ bus „GBA“ versijos portas su priedais ir ankščiau minėtu vertimu. Taigi svarbiausias klausimas kuogi šis žaidimas ypatingas? Kitaip negu daugelis tuo meto Konsolinio styliaus vaidmenų žaidimų, kurių veiksmas vyksta viduramžiose Shin Megami tensei pasižymi stipria siūžetine linija, kuri pasakoja apie Japonija 1990 - ais, tarp dviejų šalių JAV ir Japonijos kyla konfliktas,Jav įveda karinę intervencija, nes Japonijos generolas Gato surengia, karinį perversmą ir užima valdžia. Atsiranda branduolinio karo gresmė. Šiame žaidime, liečiamos visos „jautrios“ temos : Genocidas, Religinis fanatizmas, besaikis politikų godumas, Rasizmas ir beveik viskas, kas vakarų pasaulyje daugiau-mažiau laikoma tabu.Žaidime naudojama visų religijų simbolika ir mitai, kūrėjai galėčiau sakyti apsiskaite ir samokslo teorijų prasme Be išvardintų dalykų žaidime nagrinėjami ir moraliniai, filosofiniai klausimai, kurie dažname žaidime neužduodami: Ar blogis visada blogas ar gėris visada geras, nes žaidime pasitikėti gali tik vienų žmogumi – savimi, nuo žaidėjo pasirinkimo priklauso kaip baigsis žaidimas. Visą įtaka žaidime daro pats žaidėjas.Todėl šis žaidimas laikomas vienu įnovatyviausiu savo žanro atstovų tarpe. Žaidimo siužetas Šio žaidimo veiksmas padalintas į dvi dalis: 1990-sius ir 2020- sius. 199x arba žaidimo įžangoje Tokijo mieste, mūsų veikėjas septiniolikmetis paauglys iš vieno labai talentingo ir vežimėlyje įkalinto programuotojo Styveno (kuris nors labai panašus,tačiau nėra įžymusis fizikas) gauname demonų iškvietimo programą, kuri kaip pavadinimas pasako išviečia demonus, tačiau automiškai jie neišlenda, nes juos reikia sugauti kaip pokemonus vaikštant gatvėje. O gaudyti juos reikia paprastai kovos mygtuką „TALK“, kuris leis šnekėti su demonų ir pasirinkti ar nori kalbėti švelniai „Friendly“ ar grūbiai „Threatening“. Demonas gali atvirai šaipytis iš veikėjo ir versti jį vykdyti savo salygas, nes demonai į tavo būrį už „Ačiū“ neprisijungia. Žaidime yra ir vienas labai svarbus dalykas – mėnulio fazės nuo jų priklauso kaip gerai jums seksis ir tam tikroms fazėms esant jums net neapsimokės derėtis su demonais, tik žudyti. Mūsų veikėjas šiame žaidimo etape susiranda tris draugus, kurie jam padeda žaidime, Tokijo miestas dėl Gato įvykdyto karinio perversmo yra izoliuotas, nuo likusio pasaulio, prie kiekvieno kelio pastatyti kareiviai, kurie nepraleidžia pašaliečių. Viename sapne kurį susapnuoja herojus, mes pamatome Juriko, mergina, kuri siekia užvaldyti mūsų bičą, ji taip pat siekia Gato valdžios įtvirtinimo. Tuo pačiu metu į Tokija pasiunčiamos ir Amerikos pajėgos, kurios palaiko tvarka mieste. Dėl kilusių neramūmų pasireiškia ir dvi fanatikų koalicijos Gajai (The Giaians) – kuri siekia prikelti šėtoną ir Mesianai (The Mesians) – šita grupė siekia įvesti Dievo valdžia. Abi jos šiame žaidimo etape ganėtinai ramios. Dėl mieste neseniai prasidėjūsių nužudymų ir pagrobimų, kaltė suverčiama pasirodžiusiems demonams, o kadangi mūsų veikėjas ir jo draugai gali valdyti demonus jie suemami Gato ir nusiunčiami į ligoninę „perprogramavimui“ nuo šitos vietos tiek herojaus tiek ir tokijo gyventojų, gyvenimai pradeda blogėti. 2020-eji Šiame etape prasideda tikrasis žaidimas, praėjo trisdešimt metų po to kai visame pasaulyje įvyko branduolinis holokaustas. Didžioji dalis Tokijo gyventojų žuvo, pinigai nuvertėjo. Ankščiau minėti Gajai ir Mesianai pradėjo atvira karą ir visus ne su jais jie laiko priešais, kurios reikia iškarto žudyti. Trečiadienį sumąsčiau paįvarinti kanalo turinį ir šiek tiek paprikolinti (end result iz dis): https://www.youtube.com/watch?v=TZ_aDcS_I1s Toliau Resident Evil 4 HD (PC) pristatymas: https://www.youtube.com/watch?v=f-lZf8JHK-c Ir jeigu kas nematė atnaujinimas dėl PVZ projekto (pranešama tiksli vertimo bandomosios versijos išleidimo data) INDIE Game parodymas (Anglų kalba) https://www.youtube.com/watch?v=pU1kZurDxpk -
Trečios savaitės trumpas atnaujinimas (0:45) Aptarta kas buvo padaryta su Nukvakusiu Deivu ir Pranešta tiksli žaidimo vertimo demonstracinės versijos įkėlimo data.
-
Žaidimo veiksmas vyksta nuošaliuose salose vadinamuose Niekur salomis (The nowhere islands), Tazmilės kaime. Ši istorija prasideda kai dvyniai Lukasas ir Klausas ,bei jų mama aplanko senelį Aleką, kuris gyveną name ant aukštos uolos. Ten mes praeiname mokomajį lygį, kuris supažindiną su vietine flora ir fauna, jį praėjus prasideda pirmas skyrius. Tazmilės kaimas, kur gyvena mūsų herojai yra beveik utopinė gyvenvietė , visi visiems padeda, niekam nieko netrūksta, žmonės nežino ir jiems nereikia žinoti kas yra pinigai ir taip gyvenimas šiame mažame kaime nuošalioje salose eina ramiai iki to momento, kai iš niekur nieko pasirodo taip vadinamą „PIGMASK ARMY“ (na jeigu kalbėsime lietuviškai tai jie vadintusi Kaulkaukių armija) žmonių su kiaulių kostiumais armija. Ši armija iškart užviria rimtą košę, kuria tenka srėbti vietiniams gyventojams. Vietiniai gyviai mutuoja, kaime prasideda keisti reiškiniai, kažkas grasina sugriauti kaimo ramybę, bet kas? Na šitiek istorijos pristatymo taigi kuo be jos dar man šis žaidimas patinka? Visų pirmą man patinka nekiekviename vaidmenų žaidime matomi veikėjai, kurie gali pasakyti daugiau negu vieną ir tapatį sakinį. Kiekvienas iš jų turi savitą asmenybę ir charakterį. Ir pats geriausias dalykas, kad tai ne mūsų keturi veikėjai, kurie nors ir šiame žaidime kitaip negu daugumoje šio žanro atstovų turi kalbos dovana .... ne... šiame žaidime įdomus yra visi veikėjai. Jeigu duoti pavyzdį – tai būtų magypsiai magiškos būtybės, kurios panašios į transvestitus (atrodo kaip vyrai su moteriškais drabužiais) arba minėtoji Kiaulkaukių armija, net ir vietiniai gyventojai tokie kaip bičas duodantis žemėlapius Mapsonas ar aukštas varpininkas Lederis visi jie fantastiški.Šiame žaidime yra ir serijos fanų mėgiami padarai vadinam Mr.Saturn tai tokie į bulves panašus padarai kurie gali šnekėti su mūsų veikėjais. Antras dalykas yra tas, kad šis žaidimas vyksta nuostabiai nukakusiame pasaulyje, kiekvienas bajeris žaidime yra rimtas ir apgalvotas išties matosi vertėjų komandos darbas. Vertimo kokybė yra aukščiausios klasės ir galima sakyti, kad tai yra pats geriausias fanų vertimas. Trečias dalykas, kuris man patinka yra tai kaip šis žaidimas nagrinėja žmogaus psichologija , kai tenka susidurti su artimojo netektimi, tuo pačiu jame vaizduojama Lukaso brandos istorija. Kadangi žaidime veikėjo motina neatlieka jokio rimtesnio vaidmens, jos mirtis pastumėja Lukasą tapti savarankiškų už save ir draugus atsakančiu vaikinu. Žaidime taip pat tyrinėjami filosofiniai ir egzistenciniai klausimai. Šis žaidimas savo geimplėjumi/žaidimo eiga iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, kaip eilinis 2D vaidmenų žaidimas, tačiau jis ir be aukščiau minėtų dalyku skiriasi nuo savo žanro atstovų, nes turi įdomią kovos sistemą, kuri paremta kovoje grojančios muzikos ritmu ir gyvybės skaitliukų sistemą, kuri patyrus mirtiną žalą, leis suduoti dar kelis smūgius prieš bučiuojant žemę. Kovos vyksta priekinio vaizdo režimu dar vadinamu Frontal View. Minėta ritmo sistema leidžia mūsų veikėjui daryti papildomus smūgius, maksimaliai galima padaryti 16 smūgių kombo, bet pirmiausia reikia pataikyti į ritmą, atvirai sakant man daugiausiai išėjo padaryti 6 smūgių kombo. Šiame žaidime tiek pasaulyje,tiek požemiuose, tiek sklepuose mes priešus matysime ir jeigu mūsų lygis didesnis už priešų, mes pastebėsime jų baimę, nes jie bėgs nuo mūsų veikėjo. Žaidime kovojant su paprastai priešais neteks daug grindinti, nes juos greitai įveiksime. Kita kalba yra kovojant su bosais, kurie nesigailės mūsų veikėjų ir valys jais grindis, jeigu mes nesugalvosime rimtos strategijos, neišnaudosime jų silpnybių ar neturėsime gydančių daiktų. Priešų įvairovė šiame žaidime ganėtinai didelė – mutantai gyvūnai, robotai, vaiduokliai, zombiai ir kiti veikėjai. Kalbant apie inventorių ir daiktus, kurios naudoja mūsų šaika – jame bus galima talpinti ribotą kiekį daiktų, viena persona – 10 daiktų. Tarp daiktų nebus jokių „Magic Potion“ juos pakeis riešutų duoną ir vytinta jautiena, kartais ir sūris, sausainiai. O tarp daiktų, kurio galėsime dėvėti ir avėti nebus jokių armoru bus megztiniai, maikės, koženkės ir neperšaunamos liemenės, bei sportbačiai. Ginklai šiame žaidime irgi iš šio pasaulio, ne kokie kardai ar patrankos, O lazdos, bytos, keptuvės ir netgi pirštinės ir šuns letenos. Žaidime taip yra sistema, kuri įspėja, kad žaidėjas praleido pakankamai laiko žaidime ir jau reikia padaryti pertraukėlę Kalbant apie žaidimo grafika. Man patiko, kad kūrėjai pasirinko nesenstanti pixel art grafinį stilių, kuris atrodo gražiai ir ant originalios konsolės. Dėl to, kad kūrėjai pasirinko tokį stilių laimi ir žaidėjai neturintis originalios konsolės,t.y žaidžiantys per emuliatorių, nes papildomi grafikos filtrai ženkliai pagerina žaidimo vaizdą. Mano mėgstamiausias filtras vadinąs HQ4X, kuris padidina žaidimo tekstūras keturis kartus. Žaidime dominuoja ryškios spalvos, todėl bus galima atsikvėpti nuo amžinai rudos ar pilkos kituose žaidimuose naudojamos paletės. Garso Takelis. Mother 3 garso takelis – dieviškas, galima sakyti jis pranoksta Chrono Trigger OST, nes jame labai daug įsimintinų epinių melodijų tokių kaip : Pollyanna, 16 memories ir Phantamagoric. Kas man dar patinka dėl garso takelio yra tai, kad žaidime skamba įvairių muzikos žanrų melodijos. Išviso yra 260 melodijų iš kurių galima išsirinkti tinkamą ringtonui, muzika pritaikyta prie visų žaidimo momentų. kadangi šis žaidimas nėra veiksmo, daugelis žaidėjų neturės bėdų su valdymų. Jis paprastas ir sklandžiai veikiantis. Mother 3 trukmė – kaip vaidmenų žaidimui yra vidutiniška, tik 25-30 valandos.Todėl žaidimas nesijaus ištemptas. Mother 3 – tai šedevras nedažnai pasitaikantis žaidimų pasaulyje, jis turi rimtą siužetinę linija, išplėtotus veikėjus, įdomią kovos sistema, dievišką garso takelį ir pakankamai melo dramatišką pabaiga. Nenuostabu kodėl šis žaidimas yra laikomas vienu geriausių XXI amžiaus žaidimų. O žinant, kad šis žaidimas tilpo į 32 MB talpos kortelę yra kažkas nerealaus. Šį šedevrą taip pat galima išbandyti ir ant android ir ios išmaniujų prietaisų. iOS turėtojai naudojasi gba. Emu ar ba gpsphone , o Android Gba.Emu ir My Boy. Final Fantasy After Years (Tragedija kainuojanti keturiasdešimt litų) https://www.youtube.com/watch?v=9HfYEKOfZjw&list=UUMBVDbDBZeEW_-xXlJaLFhw Atnaujinimas dėl Plants vs Zombies bus negreitai, nes dar yra reikalų
-
Seniuk tu iš Šiaulių? Geras tokia nostalgija užėjo kaip prisiminiau Aladina, vėjelį. Šiaip gera retrospektyva.
-
Meniu update:
-
Projekto pristatomasis klipas darytas praeita pirmadienį: Jame rodoma, kas pradėta daryti su žaidimu 2014-01-27 Žaidimas verčiamas nekomerciniais tikslais (nesiekiant parduoti), o pažintiniam prasižaidimui namuose. Siekiant supažindinti su žaidimų kultūra. Kada bus baigtas - 2014 spalį (gali būti baigtas ir ankščiau, jeigu atsiras žmonių, kurie padėtų su Photoshop programa) Vieša demo pasirodys - Kovo 10d. (Jeigu kompas nesuges) Šiame klipe rodomą kas buvo nuveikta su meniu, grafikomis ir koks proginių litų likimas. Skrynai:
-
Aš tai darau,ne iš reikalo o dėl to,kad domiuosį tokiais dalykais - realiai pradėjau tuo domėtis, kai atradau į lietuvių kalbą išversta Zelda(1986) - dabar tai darau dėl iššūkio sau.
-
Projektas pradėtas šį pirmadienį 2014-01-27 "realiai". Sveiki visi, kadangi su Cave Story viskas baigta , pereinam prie antro projekto tai yra Plants vs Zombies. Žaidimą modinti,versti nėra labai sunku,bet ir nelengva, pagrinde yra tik keturi žingsniai: 1)Ištraukti main.pak; 2)Atsiradusiame Data folderyje, su programa Photoshop, pakeičiame šriftus, nes jei tai darysime su paint matysime grafinius artefaktus. 3)Properties folderyje yra tekstinis failas LAWNSTRINGS.txt (čia yra beveik visi žaidimo tekstai, kitus reikia pasiekti ieškant programinių būdų) 4)Didžiają dalį žaidimo sudaro paveiksliukai png formatu, kurie gali būti tvarkomi photoshop programa. Skrynai: http://i41.tinypic.com/2s19f28.jpg http://i41.tinypic.com/262wd4w.jpg http://i43.tinypic.com/29lmc7r.jpg Su programa Hex Workshop pačiame exe faile atradau, tekstą, kurio nėra LAWSTRINGS.TXT tačiau yra apribojimų modifikuojant šį tekstą - Lietuviškas atitikmuo neturi simbolių kiekių viršyti originalo (Problem)
-
Geros apžvalgos seniuk, man patinka, nes jos su laiku gerėją. Sveikinu gavus šešis šimtus pasekėjų tu jų nusipelnei. Norėčiau ir aš tuo rimtai užsieminėt, bet kadangi esu studentas (no money- no honey).
-
Ninja warriors - tai senas, bet geras žaidimas apie nindzes-kiborgus išleistas 1994 super nintendo konsolei. Na ir naujas projektas (Work in progress)
-
System shock II internete pagarsėjo, kaip vienas geriausių siaubo žaidimų. Jis susilaukė daugybės kritikų liaupsių ir teigiamų įvertinimų, tačiau žaidimui , nepasisekė gerai “parsiduoti”, nes šio žaidimo konkurentas išleidimo metu buvo taip pat gerai įvertintas ir kritikų pamėgtas žaidimas “Halflife” ir kitus populiarius žaidimus, kurie pagrobė visą dėmesį ir studija kūrusi žaidimą dėl nesekmės greitai bankrutavo. Na, o ką apie pats žaidimas? System Shock II pasakoja apie dirbtinį intelektą “Shodan” ,kurį prieš keturiasdešimt du metus, pirmo žaidime veikėjas Hakeris įveikė ir apie karį tylenį, kuris žinomas kaip akiniuotis (angl.Goggles). Dabar 2114 metais , mūsų veikėjas pasiunčiamas į greitesnį už šviesą laivą “Von Braun“ ,kuris yra kartu sujungtas su mažesniu laivu „Richenbacher“. Kad kelionė laivų neprailgtu mūsų veikėjas užšaldomas, prieš tai mums duoda pasirinkti kokį mes norime turėti kareivį: Jūrų pėstininką,OSA agentą, Ar pareigūną. Po keliu mėnesių kelionės, laivai gauna pagalbos prašymą iš planetos „Tau Ceti V“ ir nuo šios vietos viskas tik pablogėja. Pirmoje dalyje “Shodan” paskleistas virusas , pavertes žmonės jos vergais, be Dirbtinio intelekto priežiūros pradėjo mutuoti , ir per keturiasdešimt metų susiformavo mutantai- kirminai vadinantis savę “The Many” arba jeigu kalbėsime lietuviškai jie vadina save “Daugybe” ir šlovina masę, nes jį sukuria daugiau kirminų.Jie po pirmojo žaidimo pabaigos kažkokių būdų pasiekia „Tau Ceti V“ ir iš ten jie sugeba infekuoti „Von Braun ir Richerbacher“ įgulas. Pagrindinis „Daugybės“ tikslas sunaikinti „Mašininę Motiną“ dar žinomą, kaip „Shodan“, kurios tikslas šiame žaidime sugrįžti ir užvaldyti žeme, bei sunaikinti „Daugybę“ padedant mūsų kariui. Taigi mes atsibundame būdami labai toli nuo žemės ir pamatome nusiaubtą erdvėlaivio interjerą , bei ant žemės gulinti veržliarakti.Kuris mums labai pasitarnauja žaidime daužant priešus,kadangi žaidime labai dažnai trūksta amunicijos, mes paprastus priešus mušame su juo. Pirmieji mūsų sutikti priešai yra įgulos nariai, kuriems iš krutinės išlindes kirminas prisijungia prie smegenų ir kontroliuoja visus jų veiksmus. Jie ištolo mus pradės rėkti įvairias frazes tokias kaip : Bėk, Nužudyk manę, Šlovė masei ir t.t. Tai vieninteliai dalykai, kuriuos jie patys dar gali pasakyti, nekontroliuojami kirmino. Jų yra trys rušys, su kuoka, su šratinių ir su granata, tačiau palyginus, su kitais žaidimo priešais jie kelia mažiausiai problemų. Labiausiai šiame žaidime nervinantys priešai yra beždžionės ir vorai, kartais ir kirminai, bet kartais.Beždžiones, kaip ir vorus yra sunku mušti su veržliarakčių ir kitais šaltaisiais ginklais todėl reikia naudoti brangius šovinius.Šovinius ginklams galima, gauti perkant iš automatų (sumokant apie 100 ar daugiau nanitu,kurie yra šio žaidime piniga už dešimt šaudmenų) arba juos randant. Kiekviename lygyje yra atkūrimo zona, kurioje mūsų veikėjas prikeliamas, už tam tikrą nanitų mokestį, jeigu žaidžiate lengvu režimų išviso nieko nemokate.
-
Bus sutvarkyta. Matai žodį tęsk reikia piešt(ne rašyt, nes tai paveiksliukas, o aš piešt nemoku). Dabar pasižiūrėjau į finalinę versiją ir pamačiau, kad dar reikia pataisyti daug ką, nes kaikur yra ir naujų būgų. Edit: Pabaigoje buvo bugas --- Framebuffer Overload, dabar nebėra. ||||||||||||| Pataisyta versija ||||||||||||||||| cavestor.rar - 970.2 Kb
-
Projektas baigtas: finalinė versija čia: http://www.playmanija.lt/forumas/blogas/b90-i529/projektas-baigtas-cave-story-lt/
-
Sveiki playmanai, šiandien aš su labai gera naujiena, kaip galima spresti iš antraštės projektas baigtas(svarbiausia šiais metais). Dabar žaidimą "Cave Story" galima žaisti ir lietuviškai -----Žinoma, kadangi viską dariau vienas klaidų gali būti, aš tokios galimybės neatmetu ir jeigu atsirastu žmogus galintis padėti parašykite šiuo adresu - Mason13@team.games.lt - Visos klaidos lengvai ir greitai ištaisomos. Progresas: Istorija/Žemėlapiai ~ 100% Daiktai,jų aprašymai ~100% Meniu- 100% Ko skiriasi nuo praeitos versijos: Sutvarkytas dizainas ir žaidimo pabaiga dabar lietuviška jeigu, kas turit bėdu su lietuviškais rašmenimis, bandykit pasikeisti sistemos lokalę Control panel >> Region Setting >> System locale Lithuanian Pats žaidimas: apačioje Žaidimo pristatymas,kad būtų aišku, kaip atrodo žaidimas(matosi ir vertimas,senesnė versija): https://www.youtube.com/watch?v=P2m72e0gKBs&feature=c4-overview&list=UUMBVDbDBZeEW_-xXlJaLFhw
-
vertimo parodymas(nebedaug liko): https://www.youtube.com/watch?v=LDnQEq8U9SU&feature=c4-overview&list=UUMBVDbDBZeEW_-xXlJaLFhw