Shliuzas

Priklausomi
  • Pranešimai

    1.144
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    2
  • Atsiliepimai

    0%

Visas Shliuzas turinys

  1. Oblivion pasizymejo tikrai epin'iu muzikiniu takeliu ir profesionaliu igarsinimu , bet truko ivairoves. Tas pats zmogus igarsindavo desimtis veikeju , bet manau Bethesda pasitaise su F3 ir New Vegas , daug tiketina , kad ir Skyrim balsai nesikartos.
  2. Kalbu ne apie toki open-world'a kaip Fallout'e ar Elders Scrolls , as pilnai suprantu kokie jrpg yra kuriami, o apie toki kuriame yra bent kazkoks pasirinkimas kur eiti ir ka daryti , kaip Star Ocean serijoje ar ankstesniuose FFV , VI , VII ir t.t. Nepatinka man zaisti , kai esu vedamas i prieki vien storyline'u be jokiu prosvaisciu nusukti desine ir ivykdyti pasalini quest'a. Mane pvz FFXIII siuzetas vargino , man jau pusiaukeleje buvo nusispjauti kas ten ir del ko vyksta , perejau kuo greiciau ir numeciau.
  3. Galetu SE padaryti siurpriza ir pratesima padarytu visai atvirkcia FFXIII zaidimui , t.y. open-world , grizta miestai , pakeista kovu sistema kur valdome kiekviena veikeja , puse FFXIII veikeju mirsta ir vietoje ju atsiranda kiti daug itikimesni , be tu 'let's save the world , oh yeah..!' bullshit , atsiranda normalus quest'ai , o ne ju parodijos. Butu pasaka, bet to nebus...
  4. Kaip suprantu cia klaida, nes kurejai teigia, kad lvl kelimas bus panasus i Fallout , o ne i Oblivion ir jei taip tai, aciu jiems
  5. Is dalies pritariu , Deadalus . Oblivion tikrai uzknisdavo tas dalykas, kad priesai keldavosi kartu su tavo veikeju . Pvz reikedavo pavargti kol rasdavai koki glass armor ar glass sword , bet kai tik pasikeldavai iki tam tikro lygio kiekvienas pakeles plesikas jau turedavo visa glass armor set'a ir ginklus. Aisku kurejai taip norejo islaikyti zaidimo sunkuma , bet idomiau zaisti tikrai nebuvo. Noretusi , kad priesai butu pasiskirste nuo stipriu iki silpnesniu tam tikrose teritorijose , tam geras pavyzdys yra New Vegas.
  6. Na tikrai ne dvd disku talpoje esme , pagal kurejus, norint papasakoti FFXIII istorija 20h zaidimo turejo vykti linijiniskai , todel buvom priversti valdyti tai viena pora veikeju, tai kita ir begioti nuo tasko A iki B , poto cut-scene ir t.t. , o poto kai viskas buvo lyg ir aisku, istorijos prasme , jie nuleido veikejus ant Pulse , kur jau pasirinkimo laisve kur eiti lyg ir didesne, bet tai lyg apgaule, rinktis nera daug is ko , arba atlieki misijas arba seki pagr. siuzetu. , jokiu miestu , jokiu NPC , jokiu pozemiu ir t.t. Kaip pvz FFVII zaidime po 5-7val. izangos gaunam open-world'a , buvo nors kazkokie pasirinkimai , o dabar tiesiog buvo nuobodu zaisti FFXIII.
  7. Cia tai tiesa , pats praziurejau , tikriausiai visi turejo aumenyje God of War: Ghost of Sparta
  8. Bet ar tikrai FFXIII butu geresnis zaidimas kaip exclusive'as ? Na butu truputi prasistume grafikos srityje , bet man atrodo tai ne esminis dalykas , o jei jau taip manai butu gerai keleta argumentu
  9. Kiekvienas pagrindines FF serijos isleidimas man budavo lyg svente , FF pateigdavo viska ko noredavome is zaidimo : gera istorija , itraukiancia kovu sistema , grafika , muzika ir t.t. Bet su paskutiniais FF zaidimais matome, kad kurejai suka kitu keliu noredami FF padaryti zaidima masems. FFXIII buvo gerai parduodamas , bet fanai buvo nusivyle . Tai koks gi turejo buti tas FFXIII , o gal geriau pamastykim koks turetu buti FFXV (jei toks bus) , kad grazintu fanu pasitikejima FF zaidimais. Taigi ka manot? Ar FFXIII buvo geras ir FF serija turetu nenutolti nuo jo ideju ar visdelto turi kazkas keistis? Padiskutuojam
  10. Formule , nice , bet ar galima ja naudoti visuose event'uose ar tik butent skirta F1?
  11. Uzskaiciau zaidimus , kurie gavo daugiau nei viena balsa , pvz uz PS Move zaidimus balsavo 3-4 zmones ir pasirinkimai buvo skirtingi , taipkad pamaniau , kad zaidimui buti isrinktam vieno balso nepakanka
  12. Aciu , kas nepatingejo ir prabalsavo. Buvo nemazai kuriozu tarp balsavusiuju : kaikurie nesuprato , kad reikia balsuoti uz 2010m isleistus zaidimus , nors buvo tai aiskiai parasyta , kazkas mano , kad CO: Black Ops yra action/adventure zanro zaidimas, o Gears of War 3 - FPS , taipat keista, kad kazkam FXIV yra metu zaidimas , bet drasiai ji galima priskirti prie metu fail'o. Siu metu rinkimuose dominavo Red Dead Redemption , X'o turetojai isskyre Alan Wake , o PS3 - GOW3 ir GT5. Populiariausios studijos buvo Bioware ir Rockstar , bet labiausiai playman'u nuomones issiskyre balsuojant uz 'labiausiai laukiama 2011 zaidima' , tai buvo ir Forza 4 , ir Uncharted 3 , Mass Effect 3 , ES:Scyrim , L.A.Noire , nusimato tikrai geri metai zaidejams Su Naujais visus Veiksmo/Nuotykiu : Red Dead Redemption Lenktynes: GT5 Rpg : Fallout:New Vegas MMORPG : World Of Warcraft : Cataclysm FPS : Battlefield: Bad Company 2 TPS : Red Dead Redemption Strategija : Starcraft II Sporto : Nba 2k11 Hack 'n Slash : GOW3 Online : Battlefield Bad Company 2 Xbox360 : Alan Wake PS3 : God of War 3 PC : StarCraft 2 Wii : ------------------- PSP : God of War: Ghost of Sparta DS : -------------------- Kureju studija : Bioware Grafika : God Of War III Veikejas : John Marston (RDR) Fail'as : NBA Elite 11 Geriausia istorija : Mafia 2 Labiausiai pervertintas : Call of Duty:Black Ops Labiausiai neivertintas : Heavy Rain XBL : Limbo PSN : Dead Nation Move : --------------------- Kinect : --------------------- 2011 laukiamiausias : L.A Noire 2010 metu PLM geriausias zaidimas
  13. Metų PSP žinovas: Metų xbox,xbox 360 žinovas: Metų PS3 žinovas: SudraSkytaS Metų PS2 žinovas: Metų Nintendo žinovas: Metų linksmiausias: Metų aktyviausias: scalman Metų naujokas: Metų n00bas: kazinak Metų valdžios atstovas: narkata (spaudziu ranka uz plm konkursu organizavima)
  14. Daugelyje siuolaikiniu zaidimu neimanoma uzstrigti , ta prasme , kad yra per daug uzuominu ka daryti , bet kartais jos uzknisa , nes neleidzia zaidejui galvoti. Kaip pvz viename is scalmano paveikslu , kur Lara su deglu uzdega deze ar kazka ir ten yra butent parodytas zenklas , kad ta objekta reikia uzdegti , bet na kam ta uzuomina, leiskit zmonems pasukti galvas. Noreciau , kad TR9 butu 70% tyrinejimo ir 30% saudymo , nors zinau , kad taip tikrai nebus.
  15. To MeowChew Neisivaizduoji kaip mums gaila, kad tu taip nusivylei
  16. Is to seka , kad svarbiausia kaip atrodys uzpakalis
  17. Sveix , Brickaz . Grazus foto , o ta kur sudauzyta tikriausiai nuotrauka draudimui Dabar 23lv , reikia pinigu labai
  18. Vien kvadrata spausti neuztenka , autofokusuoti lengva , bet reikia dar parinkti reikiama apsvietima , shutter speed , jei masina juda , taipat "depth of field" , kuris su F reguliuojamas ir t.t.