Ne į temą Nezinau cia tiesa ar ne bet tikrai nebus vien miskai bus ir paslepti asmenys ar kaip jie ten vadinas.
Ne į temą Pradėkime nuo naujojo žudiko. Tai britų kareivio ir indėnės sūnus Ratohnhaketon, save vadinantis tiesiog Connor‘u. Jis ramus ir nekalbus žmogus, pasirinkęs žudiko dalią vardan teisingumo. Žaidime bus paruoštos trys vietovės: Niujorkas, Bostonas ir juos jungianti teritorija, kuri yra 1.5 karto didesnė, nei buvo Roma „Assassin‘s Creed: Brotherhood“ dalyje. Atnaujinta laisvojo bėgimo sistema. Dabar galėsime įsiropšti į medžius ir judėti kitais natūraliais aplinkos elementais, taip pat įšokti pro langą ir čiuožti. Pakeista kovų sistema. Connor‘as vienu metu galės valdyti du ginklus. Tarp jo turimų ginklų bus peilis, indėniškas kirvis, muškietos, lankas su strėlėmis ir, žinoma, paslėptas durklas. Atsiranda galimybė išnaudoti priešus kaip gyvuosius skydus taip apsaugojant savo kūną nuo šaunamųjų ginklų žalos. Kūrėjai paruošė ir naujas kovų animacijas. Dabar kovos bus greitesnės ir dinamiškesnės. Kadangi tai „Assassin‘s Creed III“, Desmondas persikelia į Animus 3.0. 100% prisiminimų sinchronizacija grįžta, tačiau šį kartą norint ją gauti, nereikės nepavykusio lygio kartoti iš naujo. Žaidimo naujovė - išsaugojimo taškai, angliškai vadinami checkpoint‘ais. Amerikoje labai daug miškų, o juose bus ir gyvūnų. Connor‘as galės sutikti elnius ar lokius, kurių kailį bus galima parduoti dėka atnaujintos ekonomikos sistemos. Žaidime bus panašių galvosūkių, kokius teko spręsti antrojoje ir „Brotherhood“ dalyse, tačiau juos pateiks ne Subject 16. Platfrominiai tyrinėjimų lygiai, primenantys „Prince of Persia“ seriją, sugrįš. Pasak „Ubisfot“ darbuotojo Corey May‘aus, žaidėjai juos ypač pamėgo. Daugelio žaidėjų režimas niekur nedings, tačiau šiuo metu apie jį nieko nėra žinoma Žaidimas kuriamas naudojant atnaujintą variklio „Anvil“ versiją, kuri pavadinta tiesiog „Anvil 2.0“
Saltinis