
GYNGA
Veteranai-
Pranešimai
1.241 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Laimėta dienų
13 -
Atsiliepimai
100%
Turinio tipas
Profiliai
Forumas
Blogai
Galerija
Video
Skelbimai
Viktorinos
Failai
Gidai
Naujienos
Atnaujinimai
Kalendorius
Parduotuvė
Visas GYNGA turinys
-
na, laukiam balsavimo
-
Gal koks corruptintas failas, bandyk kokį nors kitą release'ą siųstis. O tau errorą meta kokį nors ar tiesiog parašo, kad sėkmingai įkelta, nors iš tikrųjų neįkelia?
-
Music Unlimited appsas atsirado PS Store, bet bent jau man rašo service is not available in your country/region.
-
čia tipo ne renderis???
-
Tai dėkit kas norit, nesugalvoju nieko :/
-
Greičiau rodyk tą nelemtą ipadą, kretinas cookas nu
-
Žadėto ir jau užmiršto PS Suite open beta SDK pasirodys balandį, o pilnas SDK ir ko gero pats PS Suite bus išleistas "vėliau šiais metais". Dev'ams SDK prenumerata kainuos 99$ per metus, todėl galima bus tikėtis tikrai nemažai officialių homebrew appsų. Šaltinis: engadget.com
-
Kaip sutvarkyti Near programą Could Not Obtain Location Data problemos sprendimas Kaip jau daugelis pastebėjote, Near programa PS Vita konsolėje veikia ne itin gerai, o kai kuriems išvis neveikia. Šiame gide trumpai paaiškinsiu kodėl taip yra ir kaip tai pataisyti. PS Vita 3G/WiFi PS Vita 3G/Wifi modelis vietovės nustatymui gali naudoti tiek Wifi, tiek 3G, tiek GPS. Jei norit kad Near veiktų kuo tiksliau, įjunkite visus tris. Tiesa, Sony rekomenduoja GPS naudoti naudoti tik lauke, nes jis tiksliausiai veikia atvirose patalpose. Kambaryje užteks ir Wifi/3G. Jei net įjungus visus tris tinklus turite problemų su vietovės aptikimu (arba tiesiog norite naudotis Near vien tik su WiFi), tuomet skaitykite toliau ir atlikite tokius pat veiksmus, kokie nurodyti PS Vita WiFi modeliui. PS Vita WiFi-only Šiame modelyje vietovės nustatymui gali būti naudojamas tik WiFi, todėl Near programai aptikti jūsų vietovę dar mažiau galimybių, ypač jei gyvenate atokiau nuo miesto. Taip yra todėl, kad vietovės nustatymui su WiFi naudojama Skyhook technologija. Skyhook - tai duomenų bazė, kurioje WiFi stotelių/routerių informacija susiejama su GPS kordinatėmis ir tokiu būdu galima bent apytiksliai nustatyti esamą vietą naudojantis vien WiFi tinklu. Skyhook dengia nemažai pasaulio, tačiau Lietuvoje toks dalykas yra neišsiplėtojęs, todėl vietovė aptinkama netiksliai arba išvis neaptinkama. Gera žinia ta, kad mes savo WiFi routerius taip pat galime įvesti į Skyhook duomenų bazę ir tokiu būdu bent jau savo namuose tą tikslumą pagerint. 1. Taigi, einame į Skyhook tinklapį 2. Langelyje virš žemėlapio suvedame savo adresą ir spaudžiame Map It!. 3. Žemėlapyje bent jau apytiksliai turėtų surasti jūsų adresą. Jeigu raudonas žymeklis atsirado netikslioje vietoje, paimkite ir nutempktite jį būtent į tą veitą, kur stovi jūsų namas. 4. Toliau ties MAC Adress įveskite savo maršrutizatoriaus (router'io) MAC adresą. Kad jį sužinotumėte, parsisiųskite nemokamą inSSIDer programą jei naudojate Windows arba iStumbler programą jei naudojate Mac (MAC adresas, kuris yra užrašytas ant pačio maršrutizatoriaus NETINKA). 5. Ties Email įvedame savo el. pašto adresą, tuomet suvedam Captcha ir spaudžiam Submit. Skyhook iškart priims jūsų duomenis ir atsiųs jums patvirtinimą į el. paštą. Tačiau gali užtrukti net kelias savaites (mano atveju užtruko maždaug savaitę) kol šitie duomenys bus apdoroti ir pasiekiami įvairiuose service'uose, taip pat ir Near programoje.
-
Ne, įmanoma nebent demo versijas parsisiųst iš kitų regionų acc ir paskui persiloginus jas toliau sėkimingai žaist, kaip pavyzdžiui kai kurie su Gravity Rush demo taip padarė. Bet su pilnais žaidimais nieko nebus.
-
Hmmm, bandysiu spėt - Catherine gal?
-
Pas mane visdar Could not obtain EDIT: va, jau ir pas mane Near susitvarkė ) rado net DU žmones 8km atstumu ------------------------------------------------------------------------------- Jei kas esat užregisravę savo PS Vita ant US PSN accounto rytoj galėsit parsisiųst MotorStorm RC nemokamai plius dar gausit papildomą RC mašinytę. Akcija bus ribotam laikui, daugiau info - http://blog.us.playstation.com/2012/03/05/motorstorm-rc-driving-to-ps-vita-for-free-courtesy-of-scion/comment-page-2/#comments Ne į temą Gaila kad tik US PS Store šita akcija
-
Įdomi apžvalga O kiek kainuoja pats žaidimas?
-
Su bet kokia normalia video redagavimo programa gali greitai ir nesunkiai uždėt watermarką. Aš naudoju Sony Vegas, turbūt viena iš geriausių ir paprasčiausių tokio tipo programų.
-
Jap, Lietuvoj
-
Man šiaip irgi žiauriai patiko Unit 13 demo, bet greičiausiai kai pilnai pereisiu Uncharted tai imsiu WipEout. Tada jau Unit 13 tikriausiai, bet norėčiau ir FIFA, Raymano, laukiu Gravity Rush. Kolkas gerų žaidimų tikrai netrūksta, tik pinigų ir laiko jiems visiems pereit neperdaugiausia.
-
Platfroma: PS Vita Žanras: Veiksmo/nuotykių Kūrėjas: Sony Bend Studio Leidėjas: Sony Computer Entertainment Išeleidimo data: 2012 Vasario 22 (EU) Rinkdamasis savo pirmąjį žadimą PS Vita konsolei ilgai dvejojau. Niekaip negalėjau apsispręsti ar pirkti WipEout 2048 ar Uncharted: Golden Abyss. Veiksmo/nuotykių žaidimų žanras man niekad pernelyg neimponavo, todėl maniau, kad garsusis ir populiarusis Uncharted manęs nesužavės tiek, kad tapčiau jo gerbėju. Tuo tarpu nuo mažens mėgstu lenktynių žaidimus, todėl WipEout mane traukė labiau. Taip pat, kaip didelį pliusą laikiau tai, kad WipEout turi online multiplayer režimą. Galutinį sprendimą padariau jau būdamas parduotuvėje. Asistentė man pasiūlė išbandyt Golden Abyss. Nors jau buvau bandęs demo versiją, neatsisakiau porą minučių pažaisti pilną žaidimą. Keista, tačiau tos kelios minutės geimplėjaus man paliko geresnį įspūdį nei demo, o ir asistentė negailėjo gero žodžio šiam žaidimui. Pamaniau, kad jei jau nusipirkau PS Vita konsolę, būtinai turiu išbandyti ir vienos iš šiuo metu mėgiamiausios ir perkamiausios serijos pasaulyje dalį. Pirmas įspūdis Vau. Gražu. Labai Gražu. Ir įdomu. Išties pirmi įspūdžiai buvo labai geri, tiesiog pradėjai žaist ir nebesinori sustoti. Iš pradžių kiek keistai ir nereikalingai atrodo tas visas touch valdymas, bet apie tai plačiau parašysiu vėliau. Istorija Šiame žaidime istorijai skirta tikrai daug dėmesio. Tačiau aš nesu iš tų žmonių, kurie žaidimuose labai įsijaučia į istoriją, juolab kad žaisdamas mokyklos triukšme (ir dažnai be ausinių) daug ko nenugirsdavau. Žinoma, supratau daugmaž viską ir, kadangi pereisiu šį žaidimą dar ne kartą, tai į istoriją įsigilinsiu šiek tiek daugiau. Ką dabar galiu pasakyti, kad istorija yra įdomi, su daug įvairių vingių - tai gerietis pasidaro blogiečiu, tai atvirkščiai. Žingsnis po žingsnio aiškiniesi paslaptis, kol galiausiai randi Auksinę Bedugnę (Golden Abyss). Tačiau istorija man pasirodė gan šabloniška, kažkas panašaus jau matyta filmuose, tokiuose kaip Indiana Jones ar The Mummy. Geimplėjus Šiuo metu einu žaidimą jau antrą kartą ir visdar įdomu. Labai gerai, kad pats geimplėjus nėra monotoniškas - šiek tiek šaudymo, šiek tiek laipiojimo, šiek tiek muštynių. Žaidimą taip pat pagyvina ir įvairios dėlionės bei galvosūkiai. Manau daugeliui patiks ir tai, kad Uncharted: Golden Abyss nėra iš tų žaidimų, kuriuos galima pereiti per kelias valandas. Žinoma, jei žaisite Easy režimu ir nebandysite surinkti ir išsiaiškinti visų Paslapčių (Mysteries), ilgai neužtruksite. Tačiau jei norėsite iš žaidimo išspausti viską, pažadu - tikrai bus ką veikti. Grafika Šiuo atžvilgiu žaidimas mane išties sužavėjo. Nors ir tamsiose aplinkose gražu, tačiau Uncharted grafika sužiba saulės apšviestose džiunglėse. Tiesiog žaidi ir grožiesi tais ryškiai žaliais žalumynais. Išties nuostabus jausmas kai einant tamkumyno šešėliuose staiga išlendi į saulės nutviekstą plotelį ir puikiai sukurtas apšvietimas nušviečia Drake'ą. Ką jau kalbėti kai kopiant uolomis nežmoniškame aukštyje staiga iš už uolos krašto išlenda besisleidžianti saulė, o apačioje atsiveria neaprėpiamų džiunglių platybių vaizdai. Garsas Su žaidimo garsais kūrėjai išties gerai padirbėjo. Labai patiko puikus veikėjų įgarsinimas. Neliko pamiršti ir retkarčiais nuskambantys juokeliai, kai kuriose žaidimo vietose skamba graži dramatiška muzika. Trumpai tariant, jokių priekaištų neturiu. Valdymas Apie valdymą galima šnekėti labai daug. Iš pradžių tie visi "pribambasiniai" valdymai atrodo reikalingi tiek, kiek šuniui penkta koja. Džiaugiausi pagaliau žaisdamas žaidimą ant Vitos su mygtukais. Tačiau apsipratus savo nuomonę šiek tiek pakeičiau. Na, pirmiausia įdomiai padaryta tai, kad laipioti uolomis ir kitais atsikišusiais dalykais galima ne tik su mygtukais, bet ir nurodant lipimo kelią savo pirštu liečimajame ekrane. Aš asmeniškai beveik visada naudojau mygtukus laipjiojimui, tačiau kartais ši funkcija labai praverčia. Tarkim jei nesi tikras ar gali ant tam tikros vietos nušokti ar užlipti, tiesiog palieti ekraną ant tos vietos ir pažiūri ar tas veiksmas yra įmanomas. Taip pat liečiamas ekranas naudojamas įvairiems mini žaidimams žaisti. Man labiausiai patiko sudėti paveikslėlius iš rastų skiaučių (dėlioti dėliones) bei nuvalyti nešvarius 3D daiktus (taip pat naudojant ir liečiamą galinę dalį). Kas nelabai nepatiko, tai įvairūs veiksmai (bambukų iškirtimas, medžiagos supjaustymas, padėjimas partneriui kurnors užlipti) kai pagal tau parodytą pavyzdinę rodyklę tu turi atkartotį ją ekrane. Gal tiesiog būtų užtekę paspausti mečetės ar užlipimo ikonėlę. Kiek geriau tas rodyklių atkartojimas atrodo kovose. Tikrai ne ką blogiau, nei mums įprastas mygtukų spaudinėjimas. Dar geriau tokia schema pasirodė kovose su bosais - visų pirmą patiko sulėtinimai kol tas strėlytes braižai. Primena veiksmo filmų sulėtinimus ir šiek tiek užveda. Ir tikrai nėra taip lengva, netgi susikaupus nepavyks taip greitai nugalėti boso ir kartosite ne vieną kartą (bent jau ant Hard ir Crushing režimo). Kas mano nuomone ypatingai gera išnaudota, tai giroskopas. Pirmiausia tai jis naudojamas imituojant fotografavimą, kai reikia "nupyškinti" įvairias vietas. Tačiau dar labiau patiko taikymasis. Niekad nebūčiau pamanęs, kad taikytis su giroskopu yra išties patogu. Ir ne tik su snaiperiu, bet ir su visais kitais ginklais. Na, gal nelabai tiksliai išsireiškiau. Vien su giroskopu taikytis būtų labai nepatogu, bet kai jį sukombinuoji su analogu - tiesiog pasaka. Analogas yra šiek tiek per jautrus kai reikia vos vos pakreipti taikiklį, kai tuo tarpu giroskopinis taikymasis yra pernelyg nejautrus, kad galėtum plačiai valdyti taikiklį. Todėl nuoširdžiai rekomenduoju pabandyti juos abu. Beje, net jei ir nenaudoji giroskopo nusitaikymui, jis puikiai imituoja rankos judėjimą laikant ginklą ir nors taikymosi tai pernelyg neapsunkina, tačiau suteikia tikroviškumo. Ir galiausiai - lietimui jautri galinė nugarėlė. Ko gero geriausiai ji panaudojama valdant artinimą/tolinimą ant fotoaparato ir snaiperio. Taip pat visai neblogai 3D daiktų sukiojimui kai reikia juos iš visų pusių nuvalyti. Dar gali jį nauodoti laipioti virvėms. Šiam "darbui" visgi dažniausiai rinkdavausi tradicinius valdiklius, tačiau perėjus didžiąją dalį žaidimo kartais vien dėl įdomumo ir įvairenybės pasinaudodavau galine nugarėle. Išvada Uncharted: Golden Abyss mane nustebino. Gerąja prasme. Nors ir pats nesitikėjau, bet tapau vienu iš daugeliu Uncharted gerbėju. Tai yra tas žaidimas, dėl kurio verta nusipirkti PS Vita konsolę. Na, o jeigu ją jau turite, tai praleisti šį žaidimą pro akis būtų tikrų tikriausia nuodomė. Įvertinimas Istorija - 8 Geimplėjus - 9 Grafika - 9 Garsas - 10 Valdymas - 9 9.0
-
-
Kągi, galiausiai prizas atkeliavo į mano rankas, dar kartą oficialiai dėkoju narkatai už jį. Taip pat ačiū visiems, kurie pasveikino ir kuriems patiko mano darbas. Tikrai buvo labai malonu konkursui pasibaigus užeiti į šitą temą ir perskaityti, kad patiko vienam, antram, trečiam žmogui Na o dabar žiūrim unboxing nuotraukas
-
Visko gali būt aišku, bet kažkaip man keista būtų jei tik išleidus Tri G ant 3DS po kelių mėnesių jau ant PS Vitos naują MonHun anonsuotų. Aišku pardavimai žiauriai pašoktų, japonai ten išvis išprotėtų iš laimės jeigu du MonHunai per pusę metų išeitų
-
Ne į temą Tai taip ir klausk kaip wallpaperius užsidėt, o ne iš kur temų gaut :]
-
Šioje temoje galite klausti, diskutuoti itr dėti naujienas apie PS Vita nulaužimą
-
Skype greitai atsiras, Facebook programa jau buvo įdėta į PS Store ir buvo galima naudotis, bet po kelių dienų po Vitos išleidimo išėmė ir nebeleidžia prisijungt. Neaišku kodėl, gal kokį žiaurų bug'ą rado ir dabar taiso.
-
Naujausią CFG USB Loader gali atsisiųst čia - http://code.google.com/p/cfg-loader/downloads/detail?name=Cfg_USB_Loader_70.zip&can=2&q=