• Pranešimai

    229
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

sakiras Blogų įrašai

  1. sakiras
    Neeilinis žaidimas kurių dabar reta...
     
    Nuostabi pieštinė grafika (primenanti Prince of Persia), lengvas humoro jausmas ir nemažas veiksmo kiekis. Atrodo šitas žaidimas turi visas svarbiausias žaidimo savybęs.
     

     
    Viską pradėsiu nuo tikriausiai originaliausios žaidimo funkcijos - piešimo. Vos paspaudus vieną mygtuką, visas vaizdas buvęs ekrane pavirsta piešiniu ir jūs į rankas paimate teptuką - visagalį teptuką, kurio techniką yra įvaldes vienas dievas (neprisimenu kas), o Amaterasu (vilkas, o tiksliau vilkė) jį įvaldė per kelias minutes. Pačioje žaidimo pradžioje išmokstama trijų technikų (pagal žaidimą jų yra 13): jei nupieši apskritimą nakties danguje, jis pavirsta saule, jei ant kokio objekto perbrauksi brūkšnį jis nukris, o jei aplink apdžiuvusį medį apibrauksi apskritimą jis sužaliuos numesdamas kelis obuolius. Eidamas tolesniu žaidimo keliu išmoksi visas 13 technikų. Kas geriausia kad nereikia piešti tobulo apskritimo (kas sunkiai išeina), bet aišku, jei ten visai pievas nupieši tai ir nieko nebus...
     

     
    Iš esmės Amaterasu yra įsikūnijusi deivė kuri perleido savo galias vilkui jog šis išgelbėtų pasaulį nuo blogio, taigi siužetas čia nėra stipriausia vieta. Būsite paleistas žemėlapyje kuriame pilna skraidančių kilimų, į kuriuos atsimušęs turėsi susiremti su priešais (tiesa, tuos kilimus gali perbraukti brūkšniu, tada jie trumpam pasitrauks ir tu galėsi ramiausiai prasliūkinti). Bus vartų, kurie yra viena iš pagrindinių žaidimo misijų, pro juos praėjas taip pat susiremsi su priešais...
     
    Kad jau pradėjau kalbėti apie priešus, tai papasakosiu šiek tiek apie kovas šiame žaidime. Susiremdami su priešais jūs būsite uždaromi rate, kuriame bus pilna visokių "blogosios pusės" padarų. Kovos sistema kad lengva, su muši priešininką su ant savo nugaros esančių, į pjūklą panašiu įrankiu, o su L2 pašoki į šalį, išvengdamas priešo smūgio. Gali kapoti priešus kol jie mirs, tačiau yra ir lengvesnis būdas, po kelių smūgių priešai pavirsta akmenimis, jei palauksi jie atvirs, tačiau užkirsi tam kelią išsitraukdamas savo teptuką ir dėdamas skersinį ant su akmenėjusiu priešų (stipresniems priešas reikės ne vieno brūkšnio). Priešų įvairovė bus gan didėlė, bus ir paprastų pėstinkų, bei keistuolių, tokių kaip po žemes besirausiančio būgnininko. Bus ir bosų...
     

     
    Humoras, čia jį sukelia Amaterasu draugas vabaliukas, kuris kartas nuo karto pameta o bajerį, kaip "At this fauntain you can save your game, but you will need a very special thing, one thing that I'm not sure if you have it... It's "Sony PlauStation 2 8MB Memory Card" you silly..."
    Tokio spalvingo, meniško žaidimo tikrai nemačiau
     
    Okami PS2 Top 100 Games sąraše užėmė 6 vietą...
     
    http://www.youtube.com/watch?v=JfJR_OKxVsk
  2. sakiras
    Pažiūrėkim į PS2 puošmeną, žaidimą - Shadow of the Colossus.
     

     
    2005 metais, ant PlayStation 2 platformos, "Sony Computer Entertainment America" kompanijos sukurtas žaidimas, kuris iškarto gavo aukščiausius įvertinimo balus. Nors žaidimas turi daug trūkumų, juos visus užgožia vienas stebuklingas dalykas...
     
     
     
    Žaidimas atsisakęs daug dalykų ir kaip jau įprasta Japonų kultūros žaidimams, skiriasi nuo kitų Action ir Adventure žaidimų. Čia nėra jokių labirintų, sunkių galvosūkių, įtemptų kovų, o tik 16 didelių monstrų...
     
    Vaikščiosime po didelį plotą, pasikliaudami savo kardu, kuris atsipindi šviešą ten kur mums reikia eiti (that strange). Juk nelakstysi po milžinišką pasaulį vien savo kojomis? Dėl to į pagalbą pasitelktas arklys.
     
    Kardas parodo mums tik kryptį, o kaip ta kryptimi eiti, turi sugalvoti pats, nes visur pilna skardžių per kuriuos galima pereiti tik vienu tilteliu. Todėl labai lengva pasiklysti, didžiuliame pasaulyje. Įsivaizduokite, jojame ta kryptimi kurią parodo kardas, jojame labai ilgai ir galų gale pamatome, jog kelią užkirtęs skardis, ieškome praėimo kuris gali būti kad ir už kilometro....
     
    Žaisdamas žaidimą priėjau prie pirmo Colossus'o, ir žinoma pirmą kartą miriau . Tada jau norėjau išmesti PS2 pro langą , tačiau susidvardžiau ir bandžiau iš naujo... Galvojau jei dabar nepavyks tai jau plyš nervai, bet kaip sakoma - pyst ir nugalėjau tą milžiną. Tada nepatikėjąs ką katik padariau sėdėjau išsižiojęs. Po kelių minučių į galvą atėjo mintis "Let's Rock!". Ir taip užsivedžiau jog dauguma Colossus'ų nugalėjau iš pirmo karto!
     

     
    Grafika tikrai dieviška, o pamačius Colossus'us norisi PS2 paklausti - "Kaip tu taip padarai?"
     
    Monstrus užmušime įsmeigia kardą į ženklu pažymėtas vietas, tačiau tas ženklas gali būti ne vienas ir bet kur- netgi ant pasturgalio. Colossus'ų mirimo scenos padarytos labai graudžios - liūdna muzika ir užtemdintas ekranas, po jo mirimo galit jausti kaltės jausmą
     
    Žaidime yra vienas stabdis - stamina. Jei kabame ant milžino gaurų, stamina senka ir jei pasibaigus nukrentame, bet ačiū dievui atsistojus ji greitai atsistato (tokių stotelių būna ir ant Colossus'ų)
     
    Sony dar 2009 metais kalbėjo apie šio žaidimo ekranizaciją, tačiau ji tęsiasi iki šių dienų. Kūrėjai nori filme parodyti visus 16 Colossus"ų, tačiau su jais ir pratesta istorija tarp kovų, filmas truks ilgiau nei 2 valandas. Kūėrjai apibrėžė, jog gali būt sunku sukurt tokios trukmės ir neatsibostantį filmą.
  3. sakiras
    Ną kagi,savo blogą pradėsiu žaidimo Prince of Persia: The Two Thrones skirtu PS2 apžvalga
     
    Vienu žodžiu - nuavažęvęs žaidimas. Jau per daug jame visko prigrūsta. Kodėl kūrėjai neėmė pavyždžio iš kitų savo PoP kūrinių?
     
    Kitu žodžiu - žaidimas geras, reiks daugiau smegenų, įpač bosų kovose.
     
    Dabar apie papildomas ir visai nereikalingas naujoves. Pirma - SpeedKill ataka, kurios dėka dabaiksime priešus keliais smūgiais. Bet jezau, kaip nervina tas dalykas, kad atliekant SpeedKill ataką reikia išlaukt tinkamo momento kada galima smogti (ekranas patamsėja, ginklas pradeda šviesti), taigi mažai kantrybės turintiems žmonės tai bus labai nervinantis dalyks (būtent! kalbu gi apie save!) SpeedKill ataką galima atlikti tik tada jei nepastebėtas priešo prieisi jam prie nugaros, tačiau jei bent akies krašteliu tave pastebi, tuoj pat gauni į galvą!
    Kita, tikriausiai šlykčiausia naujovė per visą žaidimų istorija! Žaidime du kartus teks įveikti distanciją, spėkit su kuo? Kariniu arklių kinkinių!? Vien tai pasakius tikriausiai nepasirodė šlykštu, bet skaitykite toliau... Viskas būtų gerai jei tektų važiuoti tiesia linija, bet ne kur gi tau... Staigūs posūkiai, maži prieangiai, ir siauri tarpeliai, štai pro ką jums teks pralysti! Negana to lėksite milžinišku greičiu ir stabdyti nebus galima!
     
    Bosai, čia tikriausiai jie geriausiai patobulinti. Dabar nereikės kapoti bosų kaip įprastai. Kiekvienas bosas turi silpnają vietą kurią turėsite rasti, ačiū dievui visai tai suprasti padeda atrasis balsas...
    Pirmas bosas - nerangus milžinas, teks rasti tiltelius arenoje, užlipti ant jų ir atlikti SpeedKill atakas, atlikus tai, prieisime prie tiesioginio jo kapojimo. Kapokite vieną koją, kol milžinas suklups, tada prieikite prie kitos kojos ir pradėkite ją pjaustyti. Kai milžinas parklups ant abiejų kojų užlipkite jam ant nugaros ir duokite paskutini SpeedKill
    Antras bosas - mergina kuri jums įtaisė TimeDaggerį. Pirma dalis - paprastas kapojimas. Po šiek tiek jos pjaustymo susiremsite kardais, spaudinėkite atakos klavišą įsivaizduodami, kad jum iš nasrų drimba putos. Po šiek tiek laiko pamatysite video kaip virstate tamsiuoju princu, tada ta beprotė peršoks į kitą balkoną. Eikite prie jos, ir kai užsikabinsite ant balkono briaunos, sulėtinkite laiką ir badykite ją su grandine. Pakartoje tai kelis kartus šią pupytę nugalėsite. Svarbu, nepamirškite pakely nugalėti stovinčių priešų, kitaip pritūksite gyvybės.
    Trečias bosas - du broliukai su nukarusiom nosim. Vienas su kardu, kitas su kirviu. Jus turi dominti tas su kardu (jei jus domina kitas, tai jau ne mano reikalas). Pradėkite jį kapoti, visi smūgiau bus atremti, tačiau kai jau matysite, jog kitas ateina vaduoti savo antrosios pusės imkite ir nusiridenkite į šoną, tada jo kirvukas įstriks žemėje ir jis bus lengvai pažeidžiamas. Pakartokiite tai kelis kartus, paskui dar prisidės ir SpeedKill atakos.
    Ketvirtas bosas - Patsai viziris . Tučtuojau pradėkime nes lengva tikrai nebus! Pirma dalis - pjaustymas. Laikykydami bloko klavišą prieikite prie vizirio ir jį akylai stebėkite. Kai jau pamatysite jog jis mojasi jums suduoti su savo spygliais, pašokite ir to išvenkite, po to nedelstadi nei minisekundės duokite jam kombo smūgį. Po to viziris pakils ir bandys jus užmėtyti, slėpkitės po juo ir nestovėkite vietoje ir jis į jus gal būt nepataikys. Po to seka vėl pjaustymas ir bombardavimas. Kai jau viziriui nusibos jis sugriaus arena, jos luitai suksis ratu, o pats viziris stovės prie kolonos. Ridenkitės pro luitus (galima sulėtinti laiką, tačiau visų galimybių neišnaudokite!) prie kolonos, užbėkite ja ir atlikite SpeedKill ataką, jis judės taigi galite ir apsikvailinti. Po trijų sėkmingū atakų viziris liks be savo puošmenų ir atrodys lyg kiaušinis. Tada jis pakels visus luitus į dangų, tai sudarydamas patogų kelią iki jo. Lipkite luitais (stenkitės nekaboti, nes jei viziris pataikys į jus jūs nukrisite ant žemės ir galbūt užsimušite). Priėje prie jo smokite pakutinę SpeedKill ataką žaidime. Vaizdas pradės suktis, čia ir svarbu nesuklysti! turite išlaukti momento kada kardas pradės švytėti (ekranas šįkart neužtems), jei paspausite atakos klavišą ankščiau jūs kukrisite ir užsimušite.
    Yra dar vienas monstras - Stoune Guard, kurį kai kurie laiko bosu, tačiau taip nėra nes tada nerodoma monstro gyvybinė lentelė. Ir jo įveikimas tikrai paprastas. Kapokite jį tol kol jis suklusps, tada užbėkita jam ant nugaros, įsmeikite jam į sprandą savo kardą. Tada monstras pasibaidys ir ims bėgioti, bet jūs galėsite iš dalies kontroliuoti (tas pats kas bėgimas girtam) jį. Jei atsitrenksite į sieną, jūs nukrisite o ant jūsų dar plius ir monstras, tada dar galima pasinaudot laiko atsukimu...
     
    Paprastas princas ir juodasis princas - du žmonės viename žmogėne. Juodasis prinsas atkeliauja į paprastajį princą, kai jums įtaisoma grandinė kuri užkrečiama laiko smiltimis (sands of time). Princas negali kontroliuoti juodojo princo, taigi jis gali išlysti bet kurią sekundę, bet juodasis princas visada išnyksta kai atsitojate vandenyje. Jo gyvybė palaikoma tik laiko smiltimis, taigi jei ilga laika jų negausite - kapas.
     
    Muzika tikrai nėra gera, palyginus su Warrior Within, tačiau grafika žymiai pagerėjus, Taip pat pridėta humoro, t.y. bajeriai kuriuos pačiomis netikėčiausiomis akimirkomis pasako jumyse esantis balsas, pvz pirmo boso kovoje, jei suklystate ir milžinas jus paima išgirstate "Manau jis nori bučinio", o kai sviedžia į sieną - "Spėju ne..."
     
    Veiksmo čia netrūksta, bet priešų šiek tiek permažai, nes žudymas SpeedKill ataką atima visą malonumą.. Bet priešų įvairenybė yra...
     
    Galutinis žodis: Pusiautinas žaidimas , tačiau neprilygstantis ankstesnėms dalims...