LmbS
Priklausomi-
Pranešimai
96 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Laimėta dienų
1 -
Atsiliepimai
100%
Turinio tipas
Profiliai
Forumas
Blogai
Galerija
Video
Skelbimai
Viktorinos
Failai
Gidai
Naujienos
Atnaujinimai
Kalendorius
Parduotuvė
Visas LmbS turinys
-
Galėčiau palaukti, kad ir iki 2020 jeigu kažką pagaliau naujo padarytų savo žaidimuose, o ne collectathon žaidimus su savo towers ir šimtais klaustukų. AC Odyssey nusipirkau neseniai. Žinojau, kad nereikia, bet neatsilaikiau 15 svarų kainai. Ir po 10 valandų supratau, kad žaidimas tiesiog per didelis ir per monotoniškas. Tikiuosi buvo jiems pamoka blogi pardavimai Ghost'ų.
-
Aš kolkas susilaikiau, būtent dėl priežasties, kurią mini. Manau, kad atkels. Jeigu sausį, ypač antroje jo pusėje, nepradės reklamuoti labiau, manau beveik garantuota, kad atkels. Likę grubiai 3 mėnesiai. Turėtų pradėti eiti visokie ign first, gameinformer cover ir t.t. Čia realiai vienas iš 2 ar 3 didžiausių 2020 žaidimų, tai marketingo turėtų būti labai daug. Kolkas visiškai tylu, kas sufleruoja, kad nukels.
-
Gal šiek tiek off topic bet paklausiu. Vis knieti nuspirkti Re 2 remake, bet stabdo būtent tas Mr X. Jis for real visą žaidimą tave vaikosi ir nuolat turi bėgioti nuo jo, ar gali kartais atsikvėpt? Nes nors tai ir siaubo žaidimas bet aš mėgstu paexplorinti po aplinką, neskubėti, prieš tai mobus išsivalęs ir kažkaip nesinori 10 valandų bėgiot nuo nenugalimo boso, kurį gavus bazooką jau galėsiu nušaut.
-
Scalman, tame laive iš tiesų nemažai vaikščiojimo, bet visas žavesys dialoguose ten, būtent tame map. Manau, kad ne normal lygis čia kaltas. Manau žaidimas visiškai nesubalansuotas. Padarytas, kad ir noobas ir gameris normalus galėtų pereiti, tik nepagalvota, kad pastariesiems nuobodu. Galėjo būti laisvai arti tobulybės žaidimas, bet visiškai jokio balanso. Žaidime prigalvota daugybė scenarijų ir skillsų, bet nesvarbu kurią veikėjo dalį tobulini, vistiek esi visų galų meistras. Tarkime pvz, yra žaidime 5 science unikalūs ginklai. Tai tarkime jeigu aš nelevelinu science tai galėtų jie būti tik gražūs žaislai bet daryti mažai damage. Dabar gi gavus tą hammer iš laivo, tu nuo pat pradžių esi OP. Tas pats ir su ginklais. Užkėliau iki 20, bet galėjau visus mobus taškyt ant hard, kaip tik norėjau... Nesuprantamas sprendimas man kūrėjų ir už ką šitą žaidimą liaupsina, nes jis kaip RPG žanro game neturi jokio challange. Gaila, nes labai laukiau, kad vėl patirsiu kažką panašaus kaip fallout 3...
-
Sveiki. Seniai lankiausi Playmanijoje, bet smagu matyti, kad puikiai gyvuoja ir atsinaujino Tik neseniai pavyko pereiti Outerworlds. Mano trumpa apžvalga. Reiktų paminėti, kad esu tas žaidėjas, kuris visų pirmą išvaikšto viską, padaro visą side content ir tada eina main questus. Kolkas geriausiai su šitu mano guilty pleasure tvarkėsi witcher 3, kai jei tapdavai 5+ leveliais stipresnis už quest levelį, nebegaudavai už jo perėjimą xp. Tokiu būdu visada buvo balansas ir jokio overlevel. Pirmas įspūdis pražaidus ir ištyrinėjus Edgewater (pirmąjį regioną), buvo labai geras. Questai įdomūs, dialogai įdomūs, questus pereiti yra keli būdai. Bet jau nuo pat pradžių pradėjo kirbėti mintis, kad žaidimas per lengvas (žaidžiau ant normal). Tad po edgewater pasidariau hard lygį. Sekantis regionas - didelis laivas (nespoilinsiu toliau). Suradus jame vieną iš science ginklų - sakyčiau žaidimas pasidaro tiesiog pasivaikščiojimas. Meele ar gun skillų nekėliau visiškai, tik iki 20 taškų. Pagrinde viską sudėjau ant science, lie, persuade ir panašių skillų. Mano nuomone su tokiu buildu turėtų būt be proto sunkus combat ir dar ant hard, bet visas žaidimas nuo antro regiono yra tiesiog pasivaikščiojimas. Ir man tai atėmė visą smagumą. Nejaučiau jokio poreikio mąstyt kaip apeiti situaciją, kaip kitaip išspręsti situaciją ir panašiai. Tiesiog bukai šaudžiau kur galėjau... Kur leisdavo aišku pasinaudodavau savo lie, intimidate ir kitais skillais, bet visumoje ištraukė iš žaidimo visą smagumą. Niekada nejaučiau jokio pavojaus. Čia sakyčiau labai didelis minusas iš mano pusės šitam žaidimui. Paskutinę misiją visą tiesiog prabėgau kiaurai. Apibendrinant turbūt nesu žaidęs labiau nesubalansuoto žaidimo gyvenime. Galėčiau netgi pavadinti walking simulator where you can shoot guns and smack people with meele weapons.... Kalbant apie kitus aspektus. Grafika kaip double A žaidimui padori tikrai. Savitas stilius. Vienos planetos ir regionai gražesni, kiti ne taip. Daug pasikartojančių objektų žaidime. NPC taip pat mieste be jokio tvarkaraščio. Kūrėjai net nesistengė apgauti mus, kad verda gyvenimas. Ten ir šen nugirsi dialogus, bet visuomoje NPC tiesiog stovyniuoja vietoje. Stipriausia dalis sakyčiau yra story ir pasirinkimų galimybė kaip pasiekti galutinį rezultatą. Gali iššaudyti visiškai visus NPC, gali žaidimą pabaigti labai greitai išduodamas tam tikrus veikėjus ir t.t. Dialogai - aukščiausio lygio. Sumokėjau pilną kainą ir norėjau pažiūrėti, kaip baigsis žaidimas ir tik todėl perėjau, bet vertinčiau 5,5/10. O pradžia buvo tokia daug žadanti....
-
Manau, sunku visiems vertinti žaidimą, kai jo dar nėra. Ypač kalabant apie looter shooter, game as a service tipo žaidimą. Juose visa esmė yra endgame, tai yra, viskas kas nutinka kai pasieki max levelį ir prasideda power/ light ar kitaip pavadintas levelis. Manau visų pirma reikėtų atsakyti į klausimą ar jums patinka looter shooter žaidimai kaip destiny ir t.t. Bent jau iš to ką žadą, atrodo kad nuo Division pirmos dalies labai daug ko pasimokė devai. Aš asmeniškai neginu žaidimo, bet iš to ką žaidžiau ir skaičiau: 1. Priešai kempinės. Labai stipriai patobulinta. Neįsivaizduoju aišku, kad nuo vieno headshoto tokio žanro žaidime galėtų mirti priešai. Vienintelė išeitis būtų padaryti n kartų daugiau priešų, kitu atveju nebūtų jokio įšūkio. Visi prie kempininių priešų kabinasi todėl, kad žaidimas realiame pasaulyje. Kiek galėjo manau šitą dalyką apėjo. Uždėjo daug armorų golden ir purple priešam ir t.t. Raudoni priešai miršta nuo vieno ar dviejų kulkų į galvą. 2. Dark zone. Man tai viena geriausių idėjų žaidimuose per ilgą laiką. Pirmame divisione su squadu visą laiką praleidome darkzone realiai. Labai smagi įtampa apima kai dvi valandas rinkai daiktus ir kvieti malunsparnį juos išgabenti ir visi esantys darkzone tą žino. Division 2 bus trys dark zones. Dvi bus kur bet koks level ar weapon pranašumas bus panaikinamas, trečia, kur jeigu esi galingesnis tai ir būsi turbūt geresnis. Ir taip kas savaitę tuos dark zone switchins. 3. Mėnesio eigoje po išleidimo išeis 8 žmonių reidas. 4. Dvigubai daugiau skillų + specializacijos, kurių tik daugės einant laikui. 5. Priešų AI - stipriai patobulintas. Vakar žaidėm su squadu, kur division 1 apie 200 valandų prasukę. Tikrai buvo ne kartas kai mus sutaškė dėl neatsargumo, apsupo ir t.t. 6. Dabar visas lootas turės setus. Net ir žali ar mėlyni itemai turės setus. 7. Pridėjo ne tik base of operations bet ir settlements. Kiekvienam gali padėti atlikti užduotis, ko pasekoje jie tobulės, keisis, gausi įvairių bonusų ir t.t. Vienintelį minusą kurį įvardinčiau tai kolkas, kiek mačiau boring bosai (tiesiog su daugiau kraujo žmonės) + misijų dizainas. Realiai visur go ir kill viską ką matai arba apgink zoną kol kažkas užsikraus. Aišku, neteko dar daug žaidimo matyti. Trumpai tariant jeigu kabliuoja žaidimai kur visa esmė susirinkti kuo geresnį lootą ir turite su kuo žaisti = must buy. Jeigu norit solo experience su superiniu misijų dizainu tada šitas žaidimas ne jums.
-
Na Grynai Sony studija yra vienintelė turbūt - Sony Japan. Kitos yra first party studijos, kaip naughty dog, Guirella games, Santa Monica (God of war) Sucker punch, Bend (kuria days gone). Turi dealus su sony kad exclusivus kurtų. Realiai pastarieji SOny exclusyvai labai kokybiški.
-
Na aš ir nesakau, kad kažkuo blogai būti generic. Tiesiog iš first party studijų Sony (exclusivų) tikiuosi daugiau visada. Pakankamai turim štampuojamų COD, Assassins creed ir kt. Čia norisi kažko daugiau. Vien kad važinėji motociklu ir zombiai laksto nepadaro žaidimo išskirtiniu. Daug straipsnių kur skundžiasi visiškai stereotipiniu pagrindiniu veikėju, labai blogu performance (15 fps ir pan). Taip pat keistas sprendimas yra fast travel, kai tuo pačiu svarbu žiūrėt kad degalai nepasibaigtų motocikle ir tas pavojus važiuojant kad kažkas užpuls. Bet kas iš to jei pasibaigs degalai o tu nu-fasttravelinti gali. Aš kažkaip aklai tom pre alpha versijom netikiu, nes 2016 kai rodė žaidimą tai kas ten buvo? Irgi pre alpha? Kažkaip keistai 3 metus pre alpha sedėti stadijoje... Ne kartą gavome tą patį iš kitų studijų, ką jos rodydavo kaip pre alpha. Bet aišku Sony studijos, tikiu pasitaisys. Suprask aš tikrai ne hateris o daugiau Sony fanboy ir labai noriu kad visi žaidimai jų būtų puikūs, tiesiog išsakiau savo įspūdžius. Džiaugiuosi kad Sony single player žaidimų nepamiršo, bet išsakiau savo nuogastavimus ką pamačiau pažėjęs 1 val. gameplay.
-
Generic - reiškiasi niekuo neišsiskiriantis, toks pat kaip masė žaidimų. Žodyno paaiškinimas - having no particularly distinctive quality. Idomiausia, kad kai rodė demo prieš 2 metus viskas kitaip atrodė. Dabar labai daug bugų su fizika man atrodo, dialogai irgi labai prasti. Grafiką sunku vertinti. Su tais alpha gameplay man dažniausiai atrodo kūrėjai apsidraudžia ir naudoja kaip argumentą paskui pagrįsti kažkokius nesklandumus. Labai ilgai atidėlioja šitą žaidimą. Anksti labai anonsavo ir vos ne 3eti metai vis dar kažką taiso. Manau, kad problematiškas kūrimo procesas jiems. Aišku pažiūrėsim. Čia tik mano nuomonė.
-
Man tai buvo vienas laukiamiausia, bet po 1 hour gameplay nebežinau... Kažkoks atrodo broken šiek tiek. Fizika sakyčiau prastoka tų zombių, netinkamai reaguoja į ginklų šūvius, sprogimus ir pan... Kolkas nesužavėjo. Toks labai generic atrodo. Be to kam rodyti prieš beveik metus 1 hour gameplay ir dar žaidimo pradžios....
-
Na ir Gta IV ant Xbox 360. Nes Gta iki GTA IV buvo playstation console exclusive ir pc.
-
Manęs tarkime Nioh irgi nedomina. Skill turiu jį pereiti, nes DS žaidimus kelis per prievartą įveikiau, bet tiesiog ne mano skonio. Aišku, kad kokybiškas Nioh - niekas nepaneiks. Man tiesiog keista, kad šitas Ghost recon wildlands dėl savo trukūmų neatstumia žaidėjų. Realiai matosi, kad jis neišdirbtas ir ta Beta manau padarys meškos paslaugą Ubisoft. Du blogiausi dalykai susiję su šiuo žaidimu. 1. Žiauriai, žiauriai repetative. 2. Žiauriai pasaulis tuščias. 3. Grafika, fizika neišdirbta. Tarkime susprogdini mašiną ji dega, užsilipi ant jos stogo ir tipo dzin. Atsparus ugniai tipo:) Ir čia aišku daug tokių gliuchų pilna ir pastebėjau vien per 1 val. žaidimo.
-
Tai viskas ok jei tau patinka. Bet kažkaip galima ir geriau išsireikšt. Manau minusai ir neišdirbimas yra plika akimi matomas. Bet kartais būna ir man, kad gali užsimerkti ir nekreipt dėmesio. Mano nuomone iki splinter labai toli šitam žaidimui. Man irgi tokie žaidimai patinka ir labai tikėjausi kad gal bus geras, pagaliau bus ką su xebra lošt, bet deja. Anyway išeina Horizon, Mass effect. Inside įsigijau tai yra ką lošt tik deja ne su draugais. Teks toliau Battlefield 1 kamuot
-
O čia kažkaip tavo nuomone yra geras žaidimas? Kuo jis geras gal tada gali pasakyti? Nes man tai totali tragedija ir atėjau į forumą, kurio narys esu daug metu, pasidalinti nuomone. Jei ji čia nelaukiama - gal tada reiktų nesilankyti čia daugiau...
-
Aš vakar išbandžiau irgi Ghost recon open beta. Palošiau valandą ir supratau kad žaidimas turbūt ps2 laikų kalbant apie animacijas, open world pasaulio tuštumą (iconų daug, bet tiesiog jis negyvas). Nekalbu apie radiją nesamoningą (soundtrack man labai svarbus). Grafika ps3 laikų geriausiu atveju. Dar vienas Ubisofto „stebuklas“ su daug blipų ant map ir monotonišku gameplay... Tikrai neimsiu ir nemesiu pinigų o taip norėjosi su draugais naujo grajaus kažkokio...
-
Stipriai nusivyliau po E3 2016 gameplay video. Fizika arti medinės, grafika tikrai prastoka. Sakyčiau net iki to pačio downgradinto division jiems toli. Scalman kaip ir sakei bendram vaizdui kažko trūksta. Boring aplinkos. Ploto tipo daug, bet tas plotas super vienodas... Kolkas iš laukiamiausių nukrito po dideliu klaustuku...
-
Iš to ką parodė - nežinau ko gali nesužavėt. Dabar gal pagaliau Crushing sunkumas bus kaip crushing. Nes erdvės atviro nepriskraidysi ten tikrai su virve kaip klipuose nes mirsi, priešai galės apsukinėt tave nes turės tam erdvės ir manau bus tikrai sunku Reiks pradžioj ant kokio normal eiti - pasismaginti. Mp irgi kiek teko žaisti labai patiko, tai manau bus ką veikti Naughty dog rules !
-
Aš irgi normaliai apie 10-12 val. pralošęs jau. Visas 4 -iese party. Vienam gal būtų biškį boring, bet 4 eiti misijas ant hardo tikrai super. Smagu kad jei sugalvoji replaying misiją seną ant hardo scalina priešus iki tavo lygio. Grafinė pusė. Vienas gražiausių ps4 žaidimų. Nesakau, kad be trukumų, bet niekada nesitikėjau pirmojo treilerio grafikos.Todėl nelikau nusivylęs. Open world detalumas galbūt tik GTA V nusileidžia ir tai - GAL.Gameplay. Cover sistema tikrai gerai išdirbta, lengva judėti nuo vieno prie kito coverio. Valdymas paprastas, intuityvus. Kaip ir tikėjausi looting dalis užkerėjo. Norisi vis kažką rasti, net ir kepurė nauja džiugina. Neseniai perkirtau visą žaidimo sistemą ir dabar pradedu daugiau į itemus kreipt dėmesi būtent ką jie duoda, nes jau nuo 10 lvl prasidėjo mėlyni daiktai.Misijos ir story pusė. Kartojasi ir kaip prieš tai rašiau, čia didžiausias žaidimo minusas. Kiekvienam rajone kartojasi water pump misijos, antena misijos ir t.t. Nesinori to ir blogiausia kad tarkime water pump misijos yra netgi tokios pačios aplinkos. Čia daugumos žaidimų klaida todėl neteisčiau Division labai dėl to, bet galėjo labiau pasistengti. Main story irgi MEH. Save this scientist, recover this vaccine and so on...PVP dalis arba Dark zone. Geriausia žaidimo dalis. Reikia nepamiršti kad į DZ eiti reiktų ne tik 30 lvl, bet galima ir anksčiau tą daryti. Mes pirmą kartą įžengėm 6 lvl, buvo per sunku, tada grįžom 10-12 būdami į DZ01 tai prisirinkom mėlynų daiktų tikrai gerų. Gaila kad visos dėžės užrakintos iki DZ 30 lvl. Dark zone tikrai sukyla įtampa kai pamatai nežinomą agentą, ko nei vienam žaidime netekę jausti ir kažkas naujo. Plius prisidėjau itemu urie DZ currency greičiau padeda rinkti o pas DZ vendorius geriausi ginklai to levelio tikrai. Anyway matau save lošiantį ilgai ir jau dabar aukiu end game content DLC - raidų ir t.t. Vertinų 9/10
-
Matau Playmanija PC forumu virsta? O gaila, nes anksčiau buvo konsolininkų prieglobstis ir likeminded žmonės rinkosi... Kalbant apie Division kaip Darkzone sistema veikia? Visi visų levelių po ją laksto? Kitaip sakant kol neužsimaksini charakterio nėra ko nosies kišt?
-
Manęs irgi iš darbo parėjus laukia Divisio, kolkas aišku squad neturiu, nes draugai neperka po Betos. Aš surizikuosiu nors irgi klaustukų daug turiu. Be reikalo dėl to monotiškumo užsipuolėt žmogų, nes bent jau betoje tai ir man tas pats pasirodė. Tik šiek tiek ne taip apibūdino. Dėl taško A ir taško B, tai šita mechanika yra visuose be išimties žaidimuose. Ar tai open world ar kito žanro tipo. Lenktynėse turi nuvažiuoti nuo starto iki finisho, horror irgi turi iki kažkur nusigauti, platformerį iki kažkur nušokinėti ir t.t. Priklauso kaip tai pateikiama, ir tai ką padarai, nuveiki pakeliui. Pateiksiu blogų ir gerų pvz: Gerieji - GTA V, Witcher 3. Witcher apskritai kiekviena misija yra kitokia, kiekviena istorija siužeto ar ji maža ar didelėį tikrai idomiai sudėliota ir niekada nesijauti pasiuntiniu. Retai kada Witcher 3 buvo taip kaip aš galvojau kad bus, o tai didelis privalumas. Division atrodo bent jau, kad n kartu kažką nušaut turėsi ir jis arba slėpsis už šiūkšlių konteneirio arba už sienelės tai tiek tų staigmenų. Gta V lygiai tas pats. Suteikiamas puikus pretekstas. Tarkime reikia pasiruošti heistam ir tu to heisto lauki kaip kažkokio didelio boom ir vykdai viską kad jam pasiruošt ir darai tai dėl pačių veikėjų o ne todėl kad kažkas paprašė. Kitas pretekstas kažkam vykdyti - kai atsiduri nepavydėtinoje situacijoje. Division tuo tarpu pasirodė iš Betos kad bus 20 misijų kur reiks sumedžiot bosą, 20 misijų kur pastatą išvalyt ir 20 misijų padėti prašalaičiam ir t.t. Daug to pačio kitaip sakant. Tas labai neramina ir pirkau galima sakyti dėl Dark zone nes tikrai reikia pripažinti kad tiek writingas tiek apskritai story pats bent jau kolkas neatrodo kažkoks wow. Loot sistema irgi atrodo iš pirmo žvilgsnio wow, bet paskui supranti kad realiai gauni tą patį automatą tik kitokios spalvos ir pažėjus į veikėją tu nepajauti skirtumo su kokiu jis ginklu, nes jo išaizdoje tai neatsisipindi ir sunku atskirti high level veikėją nuo noob. Pirkau todėl kad grafika patiko ir looter shooter mėgstu žanrą ir norisi coop experience gero third person. Bet kad monotoniškas žaidimas bus tai faktas. Jei norit story tikrai nemanau kad Division yra geras pasirinkimas.
-
Palošiau ir aš savaitgalį apie 3 h. betą. Nepabandžiau tik Dark zone, apie visa kita susidariau išsamią nuomonę, kiek įmanoma iš betos. Tokie trumpi įspūdžiai: 1. Grafika. Mane tikrai tenkina. Čia tikrai ne Watchdogs atvejis ir kaip konsolės viskas tikrai super. Matosi, kad šiek tiek prasčiau viskas, bet nėra ko norėti, nei minutę nepatikėjau kad bus tokia grafika kaip treileryje. Čia juk Ubisoft ne naughty dog 2. Gameplay. Nieko įspūdingo. Cover based shooteris, bet kadangi tokiem prijaučių tai čia dėčiau pliusą. Cover sistema kokybiška, nesusidūriau su problemomis. Valdymas patogus. 3. Misijos, story. Kolkas labiausiai nuvylęs dalykas bent jau tai ką pavyko pereiti. Misijos labai generic tokios. Nueik, nušauk, paimk ir gelbėja jas tik aplinkos, kaip Madison square garden ir panašiai. Neįtraukė kolkas visiškai, o man tai būtina ir dėl to galvoju nepirkti. 4. Inventory/ drop sistema. Šiek tiek liūdna kad visi dropai irgi labai generic. Nėra skirtumo galima sakyti ką uždedi, tiesiog retumas itemo skiriasi. Norėtųsi kad ginklai turėtų išskirtinumą didesnį ir vizualiai ir special skillu. Tikrai neidomu rasti kažkokį rare item jeigu jis tiesiog nuo 2,% iki 5 % pakeltų headshot damage. Norisi ir veikėjų didesnio customization, nes dabar tiesiog kita striukės spalva. Galėtų būti kažkas daugiau išskirtinio. Čia aišku dar klaustukas gal full game bus daugiau visko bet kolkas - meh. Kolkas tiek. Labai ant klaustuko ar pirksiu.
-
O yra dar lošiančių ant ps4? Nes seniai nusipirkęs bet dabar noriu rimtai sugrįžti ir online pakapoti tik sunkoka rasti su kuo...
-
Na aš irgi nelabai suprantu. Neduok dieve bus dar koks 30 fps tai vėl čia tiradų bus bilekiek. bet kokiu atveju, patys kūrėjai pasakė, kad čia yra pre-alpha tai tobulėt laiko labai daug. Tikiuosi 2015 išleis... Reikia džiaugtis kad 15 minučių gameplay gavom taip anksti... Jaučiu Sony kaip reikiant prispaudė. Bloodborne irgi labai gerai atrodė
-
-
Gedunex - nu scalman teisus. Biški downgrade matosi. Gameplay nesiskiria pas juos nuo intarpų video. Pereina žaidimas iš filmuko seemlesly kaip angliškas žodis yra... Bet kokiu atveju man vistiek burna prasivėrė kai pamačiau. Grafiškai tikrai kažkas tokio ir neverta priekabiauti manau. Bet kokiu atveju matosi skirtumas ant animations kiekio, AI elgesio ir viso kito. Taip šitam gameplay nebuvo didelių boom, lėktuvų ar laivo besisupančio jūroje, bet manau bus visko labai daug kai gausim žaidimą. Reikia nepamiršti kad vėl per pusę pasaulio keliaus ir pamatysim labai įvairių aplinkų. Kažkiek su baime laukiau gameplay kai išėjo gana svarbūs komandos žmonės iš Naughty dog, bet matau kad viskas ok bus. Tik story kad nenukentėtų. Yra daug third person žaidimų, bet niekas nieko panašaus nepadaro. Negaliu atsistebėt kiek smulkmenų jie pridaro žaidimė. Kaip pvz iš parodyto gameplay. Nukala Drake pirmą priešą, paimą jo ginklą, ir pažiūri ar apkaboj šovinių yra, užsitaiso. Paskui žiedas ant piršto vestuvinis, parodo, kad su Elena susituokė matyt. P.s botagas buvo awesome, bus gerų finishing moves su juo