gedunex

Maniakai
  • Pranešimai

    3.087
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    53
  • Atsiliepimai

    0%

Visas gedunex turinys

  1. defensive mode ziuriu kazkam isijunges net nezaidus
  2. gavau, jau siek tiek palosiau. valdymas, tai biski gaidiskas. zmoniu apieskojimas trunka valanda, nes kol palaikai kvadrata, kol apiesko, senos mechanikos, tas pats su daiktu paemimu. aim assistas irgi pokolkas nestebina, and Red Dead Redemption jis buvo geresnis, bent jau man. texturos silpnos. grafikos pas PS4 exclusivus kitam lygi. jeigu tokie kaip Horizon, Detroit ar God of War zaidimai jau butu next generation grafikos lyginant su situo.
  3. idomu kada tas anksciau, nes 12h UK atsirakina zaidimas, centrineje EU 13h. pvz Komplett, kuris vienas didziausiu Norgeje, pristate zaidima jau i pasto skyriu 1142 ir galiu pasiimti.
  4. palauk ryt, kada review hit'ins market'a, tada manau tikrai jausti spaudima pradesi, kada neapsispresi kuria 10/10 apzvalga klausyt/skaityt
  5. https://www.youtube.com/watch?v=CxFL8aacqtk medziokle, atrodo paprastai bet neprastai
  6. nezinau, man tai kaip tik atrodo super viskas. spejau pamatyt 2 video. kiti uzblokuoti. bet pokolkas kaip ir viskas rodyta, nieko nenustebino, super viskas. laukiu ketvirtadienio
  7. gavau is gamestop'o zinute kad galesiu pasiimti 0000 26diena Red Dead Redemption 2 unlock timesDepending on where you are in the world, Red Dead Redemption 2 will unlock at the following times: Australia/New Zealand: 12:01 am October 26Eastern Time: 7:01 am October 25Pacific Time: 4:01 am October 25UK Time: 12:01 pm October 25
  8. ka nori paziuret siaip random 24 sekundes https://www.onlysp.com/new-red-dead-redemption-2-gameplay-leaked/
  9. bukit atsargus, jau yra tu, kurie specialiai spoilina zaidima ir jo pabaiga.
  10. kazkoks b* bullshite, nukele vel zaidima, i April 26, 2019. jau b* laukiau, buvau pasiruoses ir pyst, yra nukeliamas.
  11. o siandien isleidimo treileris bus parodytas.
  12. o kaip dar galima suprast? netalpina, tai bus 2 diskai. kitaip cia neimanoma suprast
  13. ar panasu kad tas darbas kazka uzkniso? tiesiog uzbaiginejo darbus Rasymo komanda, kurioje buvo 4 zmones. dirbo taip 3 savaites. gyvenime dar ne taip buna, matai rado cia problema ant lygios vietos. 8 metus dirbo zmones, liko paskutinieji strichai, cia dar gerai kad tik po 100h beliko padirbet tik 3 savaites. eile zmoniu ir ne po tris savaites taip dirba, kad uzbaigti projektus, darbus ir t.t., visi supranta kad poto jie tures atostogu, tai pat ir alga atitinkama. man kaip tik atrodo ispudingiau, kai zmones idejo sirdi ir darba i toki projekta, tik dar didesnis respektas visai komandai.
  14. visiems skirtingai tas preload. kitiems savaite anksciau atsirakins, kitiems daugiau, kitiems maziau.
  15. jau reikalauja. ir manau teisingai reikalauja. kad ir Atom'ais moket, bet tokia galimybe privalo siame zaidime buti. nes tu gausi perk kortas, kurios neaisku realiai net kokios yra siai dienai, plius, bus visokie pakeitimai tokiose kortose, tai nelogiska kad Special negaletum respect padaryt.
  16. visi stume ant zaidimo, bet po betos visi kazkaip nutilo. pokolkas vienintelis minusas kad negalesi savo Special pergrupuot, o tai didele problema manau, ziurint i tai kaip Fallout 76 sukurtas. manau sita jie tures pakeisti.
  17. oi, tik nereikia cia tos dramos del to 100h, padirbo gal kelias savaites ir viskas. gauna uz tai pinigus. tuo labiau, kad nemazai zmoniu turi aistra zaidimu kurimui, tai tie 100h nera kazkas tragisko, jus paziurekit kiek amerikoje zmones aplamai dirba, kiek lietuvoje dirba ir t.t., rado cia problema del keliu savaiciu. daugeliui zmoniu tas zaidimas buvo kaip "kudykis", tai jiems ypac malonu uzbaigti sita zaidima. mane tuo ir uzknisa zaidimu zurnalistika, zmogus pasidalino info apie zaidima, o keli prisipiso ir dabar stampuoja ta story su 100h kaip kokie idiotai del keliu kliku. visa istorija: The polishing, rewrites, and reedits Rockstar does are immense. “We were working 100-hour weeks” several times in 2018, Dan says. The finished game includes 300,000 animations, 500,000 lines of dialogue, and many more lines of code. Even for each RDR2 trailer and TV commercial, “we probably made 70 versions, but the editors may make several hundred. Sam and I will both make both make lots of suggestions, as will other members of the team.” When asked by Kotaku to elaborate, Rockstar sent over a statement, also attributed to Dan Houser: There seems to be some confusion arising from my interview with Harold Goldberg. The point I was trying to make in the article was related to how the narrative and dialogue in the game was crafted, which was mostly what we talked about, not about the different processes of the wider team. After working on the game for seven years, the senior writing team, which consists of four people, Mike Unsworth, Rupert Humphries, Lazlow and myself, had, as we always do, three weeks of intense work when we wrapped everything up. Three weeks, not years. We have all worked together for at least 12 years now, and feel we need this to get everything finished. After so many years of getting things organized and ready on this project, we needed this to check and finalize everything. More importantly, we obviously don’t expect anyone else to work this way. Across the whole company, we have some senior people who work very hard purely because they’re passionate about a project, or their particular work, and we believe that passion shows in the games we release. But that additional effort is a choice, and we don’t ask or expect anyone to work anything like this. Lots of other senior people work in an entirely different way and are just as productive – I’m just not one of them! No one, senior or junior, is ever forced to work hard. I believe we go to great lengths to run a business that cares about its people, and to make the company a great place for them to work.
  18. kaip pranesa IGN, Story, vien tik story uzims 60h 5h buvo ispjauta, o buvo ispjauta antra romantikos siuzeto linija ir misija traukinyje su bounty hunteriais.
  19. 300 tukstanciu animaciju zaidime, 500 tukstanciu dialogo eiluciu zaidime. plius visas zaidimo "gylis" parodytas, belenkas.
  20. siaip taip ir turetu buti, pagal gandus, dar Origins neanonsavus buvo gandai kad bus trilogija, Egiptas, Graikija, Roma, du zaidimai pasitvirtino, ziuresim kas toliau Roma siaip buvo bet paziurek kelinti metai buvo tikiuosi daugiau bosu kovu dar bus, didesne gladiatoriu arena galetumem pradet zygi nuo gladiatoriaus, kuris bus own'inamas kazkieno ir turetu issikovot laisve o paskui ten kokia agenda buti pries kitus ir kelione testis gaila, juru musiu nenusimato, nes nelabai ten kur ir gali buti.
  21. beabejo. didesnis, gylesnis, platesnis, idomesnis, istorija man labiau patiko, veikejai irgi. evoliucija nuo Origins. turi aisku savo minusu, bet visomoje geras man.
  22. paimta platina. zaidimas super bent jau man. idomu bus pamatyt dlc kuriuos isleis veliau, ka jie ten sugalvojo. zaidimas ilgas kiti metai bus be Assassino, ziuresim kokia kryptim kitas zaidimas judes.
  23. nutekejo trophy listas. nemazai trofeju online. idomus sprendimas. galejo platina palikti tik story daliai, nes zaidimas kaip ir pagrinde story eina. tuo labiau kad menesi praeis kol beta isleis Online
  24. evoliucija jauciasi. man asmeniskai tai tikrai geresnis. didesnis, pilnesnis, ivairesnis. fetch quest'u nemazai, tai geriausia koncentruotis i story mission ir i misijas, kurios yra su markeriu juodai geltonu.
  25. noobas as, pagaliau radau kaip laivu naudotis kad galeciau ir vandenynuose issokti is laivo