JuozasLT
Stebėtojai-
Pranešimai
23 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Atsiliepimai
0%
Turinio tipas
Profiliai
Forumas
Blogai
Galerija
Video
Skelbimai
Viktorinos
Failai
Gidai
Naujienos
Atnaujinimai
Kalendorius
Parduotuvė
Visas JuozasLT turinys
-
Na kolkas track'o nebus, bet manau jis dar gali būti ateityje. Ir panašu DLC nebus galima nusipirkti, bent jau artimiausiu metu, vėliau gal leis, kaip kad buvo su VIP pack'u. O Stig'as aišku tik dėl vaizdo. Ir dar:
-
Tikiuosi tą Stigo DLC bus galima atskirai nusipirkti, nepirkus ultimate.Dabar trūksta tik Top Gear Test Track'o.
-
no0ne pastebėjau, kad pardavinėjai xbox'o vairą, nepatiko su vairu lenktyviauti, ar apsigradinai į geresnį? Šiaip galiu paantrinti, žaidžiant be pagalbų ir be stabdymo linijos ir su "cockpit" kamera ir dar su vairu yra tikrai fun
-
Nevisai, anksčiau visi DLC eidavo po 400MSP, o nuo šiandien išvardinti ribotą laiką kainuos po 240MSP.
-
Nu yra DLC naujų mašinų, juos gali nusipirkti, arba gali laimėti koda (apie galimybe laimėti sekančio DLC kodus), su kuriuo nemokamai galėsi parsisiųsti tą DLC.
-
Buvo pinigų bug'as, bet jam padaryti reikėjo prisijungti prie kito žaidėjo sukurto private lobby, bet jis jau senokai pataisytas. Nemažai kas gavo ban'us už šio bug'o naudojimą (užsirakindavo žaidomo save'as ir reikėjo jį trinti ir pradėti viską iš naujo). Deja to užteko, kad aukcijonuose bid'ai už unicorn'us pakiltų iki milijardų, o brangiausią žaidimo mašiną Ferrari 250 GTO, visų naudotą pinigų plovimui dar ir dabar aukcijonuose galima gauti papigiai, buyout kainos prasideda kažkur nuo 14 500 000 CR, tuo tarpu kai ji žaidime kainuoje 20 000 000 CR. Nu dėl pinigų dar suprasčiau, bet kam tau tas achievement'as?
-
Jei pradėjai stabdyti per vėlai, tai rankinis tikrai tau nepadės, kai ratai pradeda slysti, mašina tikrai greičiau nestoja, bet tampa nevaldoma, nebent nori į sieną trenktis ne priekiu, bet šonu, tada greičiau galėsi pradėti vėl važiuoti. Ne į temą Sakai realiai mašina nesustoja?Jei FM3 būtų tokia nesąmonė, tai dalykai būtų neįmanomi.
-
O kodėl su rankiniu? Siūlau jo išvis nenaudoti, nebent driftinant.
-
Yra kategorijos event'ų kur privaloma, kad būtų tam tikros klasės, ir yra kur negali būti didesnės galios nei nurodyta, tuo ir skiriasi Beginner nuo Professional.
-
Prie kiekvieno event'o nurodyta su kokios klasės mašina ten "reikėtų" lenktyniauti, tik ne visur tas reikalavimas griežtas. Tačiau lenktyniauti su galingesne mašina nei kad nurodyta nėra jokio įdomumo.
-
Tikriausiai nei karto nevažiavau su R34, bet 2008'ų Viper'į vairuoti yra super lengva, ypač jei dar padarai kovnertavimą į 4WD, S klasėje jis neturi sau lygių, užtenka pažiūrėti į Circuit Leader Board'us, daugialyje trasų vien Dodge Viper '08 top 100'uke. Deja, bet kiekvienoje klasėje yra pora dominuojančių mašinų, kurioms sunku pasipriešinti žaidžiant online, ypač jei vairuoja geras vairuotojas, bet su 4WD dominavimu apskritai yra dar blogiau, dėl šios priežasties pastaruoju metu online žaidžiu tik RWD Circuit hoperyje (multiplayer'io servas), kur aišku leidžiama važiuoti tik su RWD mašinom. P.s. lenktyniavimas vienam prieš DI (dirbtinį intelektą) yra gyvenimas iliuzijomis, tik nuėjęs į multiplayer'į supranti, kaip tu "čiulpi"
-
Čia Benchmark High Speed Ring trasa, kurią parsisiunti suvedęs kodą, kuris yra kiekvienoje forzos pakuotėje.
-
Konkrečių pažadų, kada ir kokia trasa, jei iš viso, bus išleista DLC nesu skaitęs, bet tikėtina kad bus. Skaičiau tik tiek, kad pradžiai leis mašinas. Ne taip ir mažai tų rasų yra, nepamiršk dar Mugello, Le Mans, Laguna Seca, Road America, Road Atlanta, Sebring, Tsukuba, Motegi, Nurburgring Nordschleife. Iš išgalvotų trasų man visai patinka Sedona, Camino, Iberian.
-
Front reiskia masinos svorio balansa, t.y. kiek svorio tenka priekiu lyginant su galu. Ir zaidimuose AWD begasi (acceleration) leciau nei kad RWD, ar FWD. Bet rovimas is vietos ir realiame gyvenime daug geresnis pas AWD.
-
Tas buvo antroje forzoje, o trečioje MS nusprendė prieš piratus gerokai pakovoti. Nelabai tos anglų kalbos čia reikia, jei apie derinimą (tuning'ą) supranti, tai iš paveiksliukų galima suprasti kur kas.Jei nelabai ką supranti apie derinimą, tai pradžiai nelabai ir reikia daug ką keisti (jei nekeičiama važiuoklė, pvz. iš FWD į AWD), nebent nori pravažiuoti trąsoje top 100 laiku. Pagrindas yra patobulinimai (upgrade'ai), o derinimas tik po to. Pirmas dalykas, kurį apsimoka paderinti yra pavaros, pradžiai gali įsidėjęs sport pavarų dėžę "final drive" pakeisti taip, kad norimoje trąsoje ilgiausios tiesiosios gale važiuotum aukščiausioje pavaroje netoli nuo sūkių ribotuvo. Jei nori paderinti detaliau, gali pasinaudoti šiuo pakabos skaičiuotuvu. Gerai tuo atveju, kai tobulinant smarkiai keičiasi mašinos svoris/balansas, ar važiuoklės tipas.
-
Atrodo DLC mašinomis neina žaisti jei nesi prisijungęs prie XBL, jos užsilokina/pradingsta (pats nebandžiau, kažkur skaičiau).O DLC bus po vieną kiekvieną mėnesį, visus metus, bent jau taip žadėjo
-
Car pack'us irgi eina piratinius gauti?
-
Pritariu, RWD tikrai smagesnės važiavimui, bet tikrai ne lengviau su jom važiuoti nei kad su AWD. Jei understeer'ina, reikia tiesiog labiau pristabdyti įvažiuojant į posukį, slow in, fast out
-
Kol nepaskaičiau šitam saite, net nežinojau apie tokius "underground" tinklus kaip xlink kai ir leaf, dabar jau nebe nuostabu, kad trečioj forzoj nebėra system link. Gali atsiųsti pakvietimą draugauti, kartais pasmus prisijungia ir pradedančiųjų. Tiesa senokai jau nežaidėm dėl MW2 ir visų švenčių, bet ateityje tikrai dar pažaisim forzos.
-
Ar žaidžia dar kas live forzą po visų banų? Jei taip, kvieskit į draugus. Aš pats nedriftinu ir nedraginu, kids - stay back