tadasas99
Maniakai-
Pranešimai
1.485 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Laimėta dienų
2 -
Atsiliepimai
0%
Turinio tipas
Profiliai
Forumas
Blogai
Galerija
Video
Skelbimai
Viktorinos
Failai
Gidai
Naujienos
Atnaujinimai
Kalendorius
Parduotuvė
Visas tadasas99 turinys
-
tai kad ka daugiau ir besakyti, paziuri task manageri, kas daugiausiai valgo isjungi arba istrini, jei nepadeda tai dar siokia tokia viltis system restore jei irgi nepadejo tada windows perrasai, jei vistiek nepadeda tai nebeziuri porno...
-
kazin ar nepadauginai pastos? fps skirtumas gali ir del bios nustatymu atsirasti, o bios galbut galejo nusiresetinti del pakaitusio cpu. p.s. del bios tik speju, todel kad pvz owerclokinus perdaug biosas persikrauna i default, galbut susije ir su perkaitimu...
-
geriausiai cpu usage sumazina windows perrasymas, o jei seni win ir kompas ne tik muzikai ir filmams tai siuksliu visada bus pilnas
-
auksines mintys visada paskutines, jei nezinai kokia jungtis tai ir nezinosi kaip pardavejui paaiskint ir daznai patys pardavejai visu terminu nezino, geriausiai nusinesk sena, kad ir tokio pat negausi bet bent jungti matysi ar tokia pati
-
pirmiausiai: jei TIK padaryta pandora tada idejus batke ir bandant ijungt dega lempuke bet nesikrauna, o isemus batke ir jungus pakroveja uzsikrauna tada idedi batke atjungi pakroveja ir naudojiesi jei jei neisijungia su pakroveju tada psp uzbrickintas, norint ji ijungti reikia pandoros (jau turi) ir i atminties kortele isirasyti softa, tada idejus pandora baterija ir magic memory stic (atmintine su softu) jungiant psp jis neieskos softo irasyto paciame psp o krausis ir mmc, tokiu atveju ijungsi psp net jei ir jo sugadintas softas (bric) viskas ko tau reikia
-
ziurint kaip jungs ta hdd, jei per usb tada lagas toks pats
-
Ne į temą mikrofona jei neturi labai paprasta susichalturinti jei turi stiprintuvi "line in" jungti, cia butu tapati fyske kuria kisi i tel ar mp3, prie jos pasijungi paprasciausia garsiakalbi ir reki i ji, aisku kokybe nestebuklai bet pamenu per sokius parekauti uztekdavo
-
taip ir isaiskeja viesos paslaptys... visi keikia kad neziuriu tv nes ten nieko gero nerodo, bet kad rodo butent ta ka ziurovai ziuri..., todel ir realybes sou kelis sezonus rode todel melodramos puse dienos rodo
-
viskas imanoma, bet nepraktiska, pirmiausiai: maitinimas, masininio akumo nesinesiosi, mopedo 12v 5ah greit isciulpsi, ir jis taippogi rugstinis tai daug vartyti negalima, todel lieka laptopo baterija 14v, bet su laptopo baterija kita beda, krovimas, kaip pvz, jei baterija turi 8 pinus tai dviejuose rasi minusa ir +14v, bet tais paciais pinais nepakrausi, o kaip atrinksi krovimo pinus as nzn... paskui stiprintuvas, tarkim turi 14v baterija tai gali bet ka is automobiliniu rinktis, bet vietos ir svorio taupymui as paimciau senesnio modelio mage atsirinkes pinus ant mikruskes ji panaudociau kaip stiprintuva, 4x45w tai realiai gaunasi 4x18w, to turetu pilnai pakakti. kolonele, jei darant rimciau tai garsiakalbis betkoks netinka, tau reikalingas garsiakalbis kuris skirtas naudoti be dezes, pasidarai kazkoki cilindro formos korusiuka aptrauki plona bet tvirta medziaga kaip apsauga nuo grarsiakalbio pazeidimu, toki galetum ir betkur numesti kuprineje ir ant stalo salia alaus pasideti, jis visada svariai gros.
-
nu bent as kaip rasydavau, tai pirmiausiai pakeisdavau regiono koda i lietuvos (tiksliau baltijos salys) ir tada software update per nokia ovi (krc naujausias ps suite), bet reikia kad tavo telefone butu ne naujausias softas, jei irasytas naujausias tai neupdatins, jei leis updatint tai pagal tavo ivesta regiono koda ir updatins kalbu paketa. (bent man visada pasiteisindavo ant parvestu is UK paprastu nokiu tokiu kaip C1, pabandyk, nepakenks)
-
geriau kw butum paminejes, nes siais laikais L nieko nereiskia kalbant apie galia, kaip pvz bulka 1.8l gali buti 54kw, 66kw ir 83kw, alfa romeo (nepamenu modelio) 1.8l 106kw, renault espace 2.8l v6 110kw, o kur dar sukimo momento duomenys, taigi...
-
turejau nepatiko, priekiu ant vingiu smagiau, pries vingi prisistabdai kiek reikia, iriedi vos prilaikydamas tempima, vingio centre paspaudi , galu varoma vingiuose neprilakstysi...
-
nu man tai pramoga jaunimelio kregzdes i vieta pastatyt su antu golfuku, o seip smagus pasivazinejimai kurie veide sypsena palieka tai man tik zvyrkelis, sniegas ar lauku vieskeliukai, juose nevengiu paspausti, ten aklai spausti neiseina viskas turi buti apgalvota visada ziuri i prieki visi veiksmai atliekami isleto atsargiai, nu ir leistinas greitis zvyrkeliu biskututa virsijamas, golfukas tik nuo 140km/h pradeda plaukioti bulka nuo 110km/h, renuko dar nebandziau nes neseniai turiu, dar reikia prisipratint, nzn ko is jo galiu tiketis, ant sniego abi 110km/h vaziuoja, bet abi gali ir geriau kadangi abieju vaziuokles turi defektu, apie golfa zn tiek kad varant TA pries beveik 2metus liepe sarnyra pasikeisti, bulka db kaip tik tvarkau, tai prieki apziurejus vienas sarnyras abu traukiu antgaliai ir vienos puses sailendblokai apgailetinos bukles, nebereikalo nuo 90km/h budavo vaziuojant tiesiioje kartais mesdavosi i betkuria puse, idomu kaip po remonto stoves ant kelio, kiek riba nutols... ant asvalto labai retai kada 100km/h pasiekiu, kazkaip nera idomumo, kad pasiekt tapati adrenalino kieki ant asvalto reikes 160-180km/h vaziuoti o suklydus nezinia kokiam ruoze mano dalis rankios, o ir asvaltas apgaulingas, vaziuoji tiesiai ir nejauti kaip padangos sukimba su danga, jei uzmes ar greiciau vaziuodamas suksi niekada nezinai ar sukibs ar slys, zvyrkelyje visada jauti. p.s. sakydamas "kregzdziu vairuotojai" netaikau nei i viena asmeniskai, cia tik kaip dalies vairuotoju stereotipas, dazniausiai atitinkantis vairuotojus kurie vazineja su klevu arba neseniai nusieme, moka paspausti akseleratoriu ir baranka pasukti i ta puse kur noretu nuvaziuoti, nu ir aisku pamate pana atsidaro langa ir muzika pasigarsina, dazniausiai nepamirsta ir pirma pyptelti paskui gaza paspausti, sustresni jau ir buna pramoke zemesni begi isijungti pries spausdami gaza, bet sukelti apsukas pries atleidziant sankaba retai kam iseina, skiriamieji bruozai, kregzde, niaukti langai, plerpiantis ismetimas, nuo muzikos plerpiantys numeriai, ir chuliganiskas vairavimas, tokiu vairuotoju buna jau ir kristaus amziaus sulaukusiu
-
as "vairavimo entuziastais" vadinu ve jaunimeli su kregzdemis 1.8l bendzas dujos, isbadytas ismetimas ir gazas dugnas entuziastai pramogauja uz vairo kai niekas nemato ir negirdi, t.y. neissisokdami
-
vairavimo entuziastai isivaizduoja 200kw su mechanine, bet kaip ir seniau rasiau, as ne pries automatus, jie turi savu pliusu
-
metai nieko nereiskia, daugiausiai kiniecio patvaruma ir atitinkamai kaina nulemia firma, kiek as zn tai patvariausi yra loncin, ju ir kaina beveik dviguba kaip lifan ar zolcigen, nu ir aisku gana auksta kokybe pasizymi stomp, bet jie motoroleriu kiek zn negamina, tik pitbike ir krosinius, bet kokybe nenusileidzia yamaha'i
-
bel 4m vazinejimo bent as tai uzsiimciau grupe keisti, kadangi senoji 49cc tau 4m tikrai neatlaikys, (ziurint kokia firma motorolerio, ne visu kinieciau vienodas resursas), t.y. cia ateiciai patarimas, kai matysi kad mazeja greitis, tai matuoji kompresija, jei maziau nei 7bar tada nusiimi cilindra, nuo stumoklio nuimi ziedus, stumokli idedi i cilindra nuo apacios stumi stumokli aukstyn cilindru ir ziuri i tarpeli tarp cilindro ir stumoklio sieneliu, jei yra laivumo 1mm ar daugiau, ypac jei tas laivumas atsiranda viduryje cilindro o virsuje ir apacioje dingsta tada tavo cilindra jau reikia keisti, o jei perki nauja cilindra tai tada jau geriau nusipirkti ne 49cc o 80cc...
-
bet juk ir kausimas buvo apie 8 core zaidimams ATEITYJE o ne uz menesio ar pusmecio, o as prikibau tik del tavo atsakymo kategoriskumo "NE"
-
qrezas, neklausyk tu komentaru, ten tik viename yra teisybes, kiti komentarai tai zmoniu net nezinanciu 4t spec skirtumu nuo 2t asmenu isankstine nuomone apie kinietiska mopeda kurie pamirsta kad toj pacioj gatvej viena priesais kita kinijoje stovi yamaha ir lifan gamyklos ir kategorskai atmeta nuomone kad galbut kinietis galetu ir kazkka geresnio pagamint. kas del tavo pyrdos nieko neisspausi ir neziurek kaip kiti 49cc motoroleriai vaziuoja, ten 2t, rezonancas ir dauk didesnis sukimo momentas, pagrindine galios skirtumo priezastis tai kad 2t kiekvienu veleno apsisukimu uzdega bendzina o 4t tik kas antru ir 4t dar alkuniniam velenui reikia paskirstymo veleneli sukti, ir plius prie viso sito kinieciai kazkodel megsta taip sureguliuoti isiurbimo kanala kad didziausias sukimo momentas butu palyginus zemuose apsisukimuose, 3000-4000rpm, o toliau tik galia dideja bet ne sukimo momentas, o sukimo momentas yra tai ka vaziuodamas vadini trauka, o variklio galia kaip pvz dyzelinis automobilis, uzkraumi krovini ar priekaba ir variklis beveik nejaucia svorio, bet kai tuscia vaziuoji nu traukos nera, taip yra todel kad dyzelio didesne galia bet mazas sukimo momentas kas del ribotuvu, tavo ismetimo bakelis tik garso slopintuvas, ir nesugalvok nieko ten pjaustyt ir draskyt, nieko ten nerasi ir nieko nepadarysi, tuose komentaruose chebra prisiskaite forumu apie 2t variklius kur ismetimas daro labai didele itaka variklio galiai, tavo variklis isspjauna suspausta sudegusi misini, tiksliau stumoklis ji isstumia per atsidariusi ismetimo voztuva su didele jega, ir dekis koki nori ismetima stumoklis vistiek isstums dujas pas tave tik vienas ribotuvas stovi, cdi riboja apsukas ties 7500rpm, ir nesugalvok nieko ten daryti, kadangi 7500rpm yra tavo variklio patvarumo riba "red line" o pakeitus cdi variklis turetu suktis kazkur apie 10000rpm, kadangi varijatorius ne begiai tai gautusi kaip su automobiliu vaziuti 50km/h pirmu begiu, pravaziavus kelis km uzkals variklis ir sakysi kad prastas variklis varijatoriu gali pasiziureti del saibos ant pirsto nors abejoju ar bus. del transmisijos reguliavimo komentaro galetum bandyti bet tikrai tau mineti komponentai netiks del mazesnio sukimo momento. nori greiciau vaziuoti kelk ne apsukas o galia, t.y. dekis 80cc grupe, variklis suksis tokiais paciais sukiais bet su didesne jega ir didesniu sukimo momentu tada pazaisi su svareliais ir pyruoklem nu ir turetuk kazkur 80km/h vaziuti nedrozdamas variklio, visi kiti greicio kelimo budai yra mirties nuosprendis varikliui del gana prasto detaliu isscentravimo neatlaikys guoliai guoliavietes ko pasekoje prades salnykai nelaikyti, ir kita kruva bedu
-
pamenu kai tapati kalbejau apie pentium 4, dar seniau apie pentium 3, pamenu kai 600mhz 32mb ram 16mb voodoo3 gpu buvo zveris ne kompas, senamne pc zurnale ( nepamenu metu bet kazkas 286 laikai) skaiciau straipsni apie ateities kompa, isiminiau viena sakini "ateityje pelyte prie kompiuterio bus savaime suprantamas dalykas", tai kodel snd galima sakyti kad 8 branduoliai zaidimams tai kazkas is kosmines srities, tipo progresas jau paieke maximumo riba? gali buti ramus kad naudos 8 ir ne tik, kur galas net nebandau speliot
-
nuo sito klausimo ir prasideda patarinejimo diskusijos, jei praktikos nera tai pirmiausiai reiketu paprasciausio sintezatoriaus, turguje iki 200lt gali rasti, pasibandyk, pasiziurek, musika ne visiems ikandamas dalykas...
-
o su kuo iki siol kurei/grojei?
-
senais laikais ant senu zaidimu tokia problema isspresdavo vaizdo hz sumazinimas, cia ne apie vaizdo plokstes sparta kalbu o apie monitoriaus hz
-
seip as nerasiau kiek laiko naudojau tik paminejau kad 2m guli stalciuje, esme ta kad kompas buvo senukas ACER laptopas, as ji nenauja pirkau tai savaime aisku kad is jo nieko nebeliko, kazkaip hdd gaila aismest buvo tai imeciau i stalciu