BadBoyyy

Veteranai
  • Pranešimai

    624
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    16
  • Atsiliepimai

    100%

BadBoyyy Blogų įrašai

  1. BadBoyyy
    Šį kartą stebina Shopto.net, kurie pasiūlė už nepilnus 16~svarų įsigyti Final Fantasy XIII-2 kolekcinę pakuotę
     
    Taigi gauname labai tvarkinga pakuotę storo popieriaus, kuri atsiverčia kaip knyga, man priimtiniausias įpakavimas, nes vietos sutaupymas ir storas popierius nesuplyš, ne taip kaip Dark Souls ar Demon's Souls, o ką jau kalbėti apie SUPER didelę MGS HD Collection pakuotę, iš Square-Enix galėtų pasimokyti ir kiti gamintojai.
     

     
    Šioje kolekcinėje pakuotėje gauname FFXIII-2 Art knygelę, kuri nors ir nedidukė, bet sutalpina miestų, priešų ir herojų vaizdus.
     

     
    Taip pat gauname 3D Light atviruką, kuris labiausiai sužavėjo. Pakuotėje randame 6 personažų korteles, kurių aš neišpakavau, garso takelis, kurio dar neperklausiau ir be abejo pats žaidimas.
     

     
    Pabaigai, kolekcija tikrai nebloga, kai pats žaidimas atskirai kainuoja apie 12~ svarų, tad jei kas susidomėjote, berods dar yra likusių pakuočių Shopte.net
  2. BadBoyyy
    Felix The Cat
     
    Originali sistema: NES
    Pasirodymo data: 1992
    Žanras: Platform
    Kurejas/Leidejas: Hudson Soft
    Bandytas/Pereitas: NES
     

     
    Jau seniai galvoje kirbėjo mintis, kad reikėtų pradėti rašyti apie senus, nostalgiją sukeliančius žaidimus. Nostalgija galima prisiminti arba numalšinti, aš ją malšinsiu žaisdamas senus retro žaidimus, kurie man sukelia daugybę puikių prisiminimų. Vieni susipažins, kiti prisimins - vienu šūviu du zuikiai
     
    Pirmyn
     
    Blogiukas daktaras-bevardis pagrobia Felikso draugę-mylimąją-meilužę-....galima tęsti ir tęsti. Kaip supratau jis labai nori šio katino krepšio, įdomiausia tai, kad krepšys stebuklingas. Visą žaidimą šis piktas dėdė skambina Feliksui ir lieja pyktį, nes mes vis stumiamės į priekį. Aišku viskas būtų kitaip jei bevardis galvotų smegenėlėmis, į panelę Kitty pistoletą, mainais į krepšį, o jei ne pykšt pokšt...O gal jam reikia abiejų? na bet ką aš čia apie žiaurumus, kai žaidimas skirtas jaunesniajai auditorijai.
     
    Pradėjus žaisti mus pasitinka spalvotas-linijinis pasaulis. Jis suskirstytas į 9 skirtingas vietoves. Nuo vietovių priklausys, ką mums pasiūlys stebuklingas krepšys, pvz. esant sausumoje gausime mago kostiumą/motociklą/tanką, o būdami tarp debesų oro balioną/lėktuvą. Pradžioje mūsų arsenalą sudaro bokso pirštinės, tačiau bėgant žaidimui rinksime širdeles, kurių dėka, terba mums duos visokių transporto priemonių. Su gyvybės taškais labai panašiai kaip ir Mario, tik čia gauname širdelę ir jau esam magas, dar viena ir jau turim motociklą, ups pataikė priešas ir vėl nusiritam į magą. Gavus ši elementą, šone atsiras 10 mažų širdukių, kurios palaipsniui mažės, joms dingus grįšim vienu laiptelių žemiau, kad tai neįvyktų katinas privalo gerti pieną arba ieškoti širdelės, skamba kvailai, bet žaisti smagu, nes čia nėra kada atsikvėpti, judi tik į priekį. Tiksintis laikas, taip pat neleis stovėti vietoje, jam pasibaigus, šausime letenomis į viršų ir lygis prasidės nuo pradžių.
     

     
    Nematau kas viršuje/apačioje
     
    Žaidimas turi vieną nemalonią problemą, tai kamera. Keliaujant per lygį, norint pamatyti kas viršuje arba apačioje, tenka pasikliauti laimę, ar nusileisi/pakilsi ant priešo arba liksi sveikas. Priešais dažniausiai bus įvairiausi gyvūnėliai, kurie judės tuo pačių keleliu. Siūlau atkreipti dėmesį į debesėlius su Kitty arba daktariūkščio veidais, kartais juose slypės papildomi taškai arba gyvybės. Taipogi, kad gyvybių nepritrūktų, po lygius yra išmėtyta pilna burbuliuojančių Felikso atvaizdų, surinkus jų 100 jums priklausys gyvybė.
     
    Į Pabaigą
     
    Grafiškai pats kūrinys suriestas pakankamai neblogai, o ir garso takelis sukelia atitinkama lygių atmosfera. Tačiau inotyvumo stoka, pakiša koją, todėl antroje žaidimo pusėje jaučiamas kūrėjų išsisėmimas. Felix the Cat yra suvalgomas per keletą valandų, o ir sunkumo lygis yra toks žemas, kad nori nenori, kad ir kaip bespaudytum mygtukus vis vien žaidimą įveiksi.
     

     
    Statistika
     
    Gyvybės: 33
    Taškai: 760400
  3. BadBoyyy
    Kartais Zavvi sugeba tave įtikinti (KAINA) kad tu nusipirktum neplanuota pirkinį. Pamatęs ilgai svarsčiau pirkti/nepirkti galiausiai nugalėjo PIRKTI..maniau lauksiu ilgai aš šios kolekcinės pakuotės, tačiau atkeliavo greičiau nei per 7 dienas. Nemaniau, kad dėžė bus tokia didelė, nelabai suprantu kam reikėjo ją daryti tokio dydžio??? Laisvos vietos n skaičius, galėjo perpus mažesnę padaryti, suprasčiau jei ši pakuotė būtų pardavinėjama parduotuvėse (pvz. pamatai ir varvini seilę), o dabar parduodama tik per internetinę parduotuvę.
     

     

     
    Prieš perkant pasiskaičiau forumus, buvo labai daug nusivylusių pirkėjų, kurie pirko šią pakuotę. Pakuotė kurią jie gaudavo, būdavo velniškai sumaitota ir paplėšyta...Man pasisekė pakuotė buvo supakuota tvarkingai, ir jokio įplėšimo neradau.
     

     

     
    Būtent ją paėmęs į rankas supranti ką reiškia kokybiškas daiktas, storas viršelis, geras popierius. Pagrinde vien eskizai, grožėtis grožėtis grožėtis
     

     
    Metalinis dėklas žaidimui (na man gražesnis buvo The Last story)
     
    Marškinėlių neatidariau pakuotės ir nefotografavau, paliksiu juos greičiausiai nenešiotus.
     
    Apibendrinant galiu pasakyti, jei būčiau pirkęs už pilna suma, tai būčiau šiek tiek nusivylęs, dabar sumokėjęs vos ne pusę kainos, esu patenkintas.
  4. BadBoyyy
    Final Fantasy III
     
    Originali sistema: NES
    Pasirodymo data: 1990
    Žanras: JRPG
    Kūrėjas/Leidėjas: Square
    Bandytas/Pereitas: NDS
     

     
    Galvodamas, kodėl Nintendo šią dalį išleido NDS, priėjau prie vienintelės išvados, bandė pramušti tikriausiai daugiau $$$, ar jiems pavyko pastatyti Skrudžo pinigų dėžę? Bandysiu rašliavodamas atsakyti
     
    Kontrastai
     
    Buvau bandęs šią dalį seniai, tada pavyko nusigauti netoli, nes užkirto kelią mano smegenėlės, nenorėdamos tęsti žaidimo, o man beliko joms paklusti. Šį kartą jau manęs klausė smegenėlės, todėl viskas vyko daug sklandžiau, amm..sakykim sklandžiau, nes pabaigiau žaidimą. Manau žaidžiant FFIII galima išsiugdyti savikontrolę ir užsispyrimą, o tai jau didelis pliusas pačiam žaidėjui t.y. man
     
    Pradėsiu nuo istorijos, kuri kaip ir pirmoje dalyje yra tragiškai ir paprastai pateikiama. Jūs esate jaunas vaikaitis, kuris kaip ir kiekvienas jaunas žmogus, mėgsta bėgioti, išdykauti ir .t.t. įvykus žemės drebėjimui, jūs patenkate į olą, kurioje be abejo randate kristalą, kuris nerenka žodžių, o iš karto eina prie esmės. Kristalas mus įtikina, kad mes esame šviesos karys, kuris turi išgelbėti planeta nuo tamsos piktadarių, tą mes ir bandysim padaryti su visą šviesuolių šutve. I ir III dalies siužetas smerktinai panašus, tad NDS versija šiek tiek buvo perkurta nuo NES versijos, bet daugmaž gauname tą patį tortą, tik su daugiau žvakučių, kremo ir blizgučių.
     
    Kas krenta į akis, tik pradėjus maigyti žaidimą, tai 3D grafiką!!! Taip Taip 3D, bet akinių jums nereikės, tad būkite ramūs, čia ne 3D vaizdas. Žinant NDS galimybės, iš karto pasimato ir skirtumai, lyginant su PSP. Spalvų paletė blanki, labai blanki, žinot palyginimui paimkite ryškų naują megztinį ir paimkite prieš metus pirktą, kontrastas akivaizdus? jei ne, reiškia senojo, net nebuvo palietę. Priartinus vaizdą matomi visi "nešvarumai": iškraipyti personažai, priešai ir lygių dizainas. Kyla klausimas kokio velnio šią dalį įmetė į NDS, o ne į PSP ir kodėl padarė 3D, nors originalus NES variantas 2D...Užuodžiat? šlama, pilnėja piniginė. Jei esate maigę Dragon Quest IX žinote, kokio gėrio ten žaidimas ir kaip gerai išnaudotas NDS grafinis varikliukas, manau tą patį galėjo padaryti ir FFIII, jei būtų panašiu laiku išleidę, tačiau...
     
    Pagaliau!
     
    Tik iškeliavus iš miestelio, pamatome PAGALIAU ŽEMĖLAPĮ! Taip, jis atsiranda jau šioje dalyje, taip supaprastindamas mūsų navigacijos sunkumus, kurie buvo iškilę ankstesnėse dalyse. Kaip visada keliauja keturi jaunuoliai, tačiau dabar prisijungs dažnai ir penktas NPC, kurio dirbtinis intelektas atsiprašant ....... Įsivaizduokite kovojate su bjaurybėm, jums taip reikėtų gyvybės taškų ir netrūkus jūs pamatot užrašą "I will help you" turururu..paleidžia magija "Protect" gilus atodūsis..arba dar geriau pradedate kova su pilnais gyvybės taškais ir vėl tas nelemtas "i will help you" ir pasipila gyvybės taškai, kurių jums nereikia..Dar viena naujovę, kurią bandė įkišti, tai blink blink šviesa, kurią galėsite pamatyti, tik priartinę vaizdą. Kai keliausite po požemius ar kitas vietoves, dažnai priėjus liepto galą, teks jos ieškoti, bet tolimesnėje žaidimo kūrimo stadijoje, tikriausiai buvo greitai pamiršta ir antroje žaidimo pusėje jos nebeliks. Magija galėsite naudoti, ne tik kovodami, bet ir keliaudami (nekalbu apie "Teleport") pvz. matome kanalizacija, kaip mums į ją patekti, šiukšt ir mes jau varlės, dainuoti niekas nepakvies, bet į kanalizaciją pateksim.
     

     
    Oij tie darbai..
     
    Didžiausia naujadarą pasilikau antrai pusei, dabar žaidime galėsite pasirinkti "darbų klasę", FFI dalis siūlė minimalų kiekį darbų, o čia bus visa krūva nuo kurios priklausys ar greitai pereisite žaidimą ar ne. Dabar jūsų šviesuoliai ne tik savo patirtį kels, bet ir darbų patirtį. Sakykim kuo didesnės "Balto Mago" patirtis tuo daugiau manos taškų turėsit, o pvz. "Lankininkas" gaus daugiau vikrumo taškų ir pan. Palaipsniui augant keliautojų lygiams atsiras ir vis daugiau įvairesnių darbų, kuriuos turėsite, norite ar nenorite keisti, nes kitaip gali tekti tam pačiam kvadrate mušti n kiekį monstrų. Iš tikro nėra taip baisu kaip parašiau, jūs bet kada galėsite keisti "darbų klasę" neprarasdami jau anksčiau įgyto lygio, tai žaidimui suteikia daug galybių derinant kovos mechanika, tačiau ir čia yra kabliukas. Jei jums taip patiko pirmosios "darbų klasės", tai apie geresnius ginklus, šarvus teks pamiršti, nes jūs jų negausite, viskas bus tolimesnėms klasėms. Man nukeliavus iki paskutinio "maištininko" aš jo negalėjau nugalėti, vien todėl..kad neteisingai buvo pasirinktos veikėjų darbų klasės...arba manęs laukė ilgas "gindinimo" procesas, prieš ką aš esu DIDELIS prieš. Eilinis klausimas "Square" WTF???? Ir pats didžiausias ko gero MINUSAS FFIII išsisaugojimo sistema, kurią galime atlikti tik keliaujant iš vienos vietovės į kitą..tai yra didžiausia NETEISYBĖ, kurią sugalvojo kūrėjai, suprasčiau, kad tai būtų namų konsolei, bet dabar ir nešiojamai konsolei??? .........
     
    Įdomus dalykas yra transporto priemonės, kurios beveik visos yra lėktuvai, tik skirtingų kombinacijų. Pradžioje turėsite kanoją, kurią jei neklystu, tik kartą pasinaudojau. Po to seks "kukuruznikas", lėktuvas/povandeninis laivas ir galiausiai balionas, kuris sugeba pakilti per kalnus (su šiuo, kūrėjų fantazija man rodos tuo metu buvo išgaravus). Šį kartą galėsite plaukioti po vandeniu, nors tai mažoji žaidimo dalis, bet vis gardesnis kąsnis. "Muštynių" mechanika išliko ta pati "Tu Man - Aš Tau". Sutiksime neatpažįstamai pasikeitusi Cid, kuris dabar panašus į "Oktoberfest" festivalio dalyvį. Neliko pamiršti ir Chocobo, kuriais galėsime pagreitinti savo žygius, o suradę didelį chocobo galėsime jame laikyti daiktus (dar vienas nesuprastas kūrėjų sprendimas, veikėjai gali inventoriuje laikyti n kiekį daiktų). Vienintelis labai gerai atliktas darbas , tai garso takelis. Kas jau kas, bet muzika šiame žaidime švyti, ausis, tik ryja garsus: švelnius, tylius, gargaruojančius ir visus kitus.
     
    Į galą
     

     
    Šioje dalyje atsiranda Moogle, kuris bus naudingas jei jūsų draugai ir žaidžia FFIII per NDS sistema. Per juos galėsite siųsti žinutes draugams, mainytis daiktais (Praktiškai nėra sunkiai gaunamų daiktų, tad nelabai išmanau ką ten mainytis + kaip visada pinigų kalnai). Pabaigus žaidimą gavau 3 auksines žvaigždes, kodėl trys, taip ir nesupratau, gal todėl, kad III dalis? Ir ką mes gauname New Game+ ogi eilinį kartą grįžtą "Square" prie ištakų, pasakydama: "grindinkit" toliau...Gauname jau pereitą žaidimą, daiktus ir veikėjų lygius, kuriuos turėjome pereidami žaidimą ir VISKAS???? Jokių naujų užduočių, misijų, daiktų...p.s. teko nugirsti, kad susikontaktavus su NPC per Moogle, atsiveria vienintelis slaptas požemis, dėkui, tačiau teko mušti žaidimo pabaigą kokius dešimt kartų, kol perėjau pasirinkdamas teisingas darbų klases...
     
    Patarimas esi užkietėjęs JRPG žanro miklūnas, tada siūlau išbandyti, bet jei meilės nematai šiam žanrui, geriau praleisk ir kibk prie to kas tau patinka.
     
    p.s. Pasidarysiu FF mini pertraukėlę, nes laukia keli labai įdomūs žaidimai, bet nebijokit aš grįšiu
     
    Palyginimui NES versus NDS
     

     

     
     
    Statistika
     
    Laikas: 27val. 04 min.
    Veikėjų Lygis: 62
    Aukščiausias Darbų Lygis: 99 (White Mage, Ranger)
    Pinigai: 1856189
    Galingiausias ginklas: Ragnarok
    Šarvai: Crystal Armor
    Šalmas: Crystal Helm
    Skydas: Crystal Shield
    Pirštinės: Crystal Gloves
  5. BadBoyyy
    Laukiau ir pagaliau sulaukiau, nors gavau prieš gerą savaitę, bet dar išmėginti nepavyko, nes tenka pabaigti ką ne laiku pradėjau (Final Fantasy III ir Fallout: New Vegas)
     
    Štai tokia smagi dėžutė pasitinka įsigijus Limited Edition pakuotę
     

     
    Jame randama dar vieną pakuotę, kurioje guli Art mini knygutė bei žaidimo garso takelis
     

     
    Taip pat kūrėjai nepamiršo progos pasidalinti savo išgyvenimais kuriant šį žaidimą.
     

     
    Žaidimą stengėsi kuo detaliau ir įspūdingiau detalizuoti, todėl ir patariama dažnai žaidžiant įjungti pauzės režimą ir grožėtis vaizdais.
     

     

     
    Toliau eina labai gražiai išlieta ir apipavidalinta metalinė žaidimo dėžutė
     

     
    Viduje galima patalpinti ne tik žaidimo diską, bet ir žaidimo garso takelį.
     

     
    Štai dėl ko daugelis kūrėjų raunasi plaukus ir dažnai keičia išleidimo datas, tai 8 kalbomis pateikta žaidimo instrukcijų knygelė, kurioje neradau anglų kalbos...
     

     
    ...baimę teko nuvyti į šalį, nes žaidimo dėžutėje buvo plona angliška instrukcija.
     

     

     
    gal pavyks ir sukrapštyti išsamesnę apžvalga, jei įveiksiu žaidimą.
     
    p.s. Final Fantasy III judesys jei neklystu eina link pabaigos..greičiau!!!!!
  6. BadBoyyy
    Final Fantasy II
     
    Originali sistema: NES
    Pasirodymo data: 1988
    Žanras: JRPG
    Kūrėjas/Leidėjas: Square
    Bandytas/Pereitas: PSP
     

     
    Po gero mėnesio ir vėl galiu apsireikšti čia, mano laimei pagaliau įveikiau Final Fantasy II
     
    Daug žadanti pradžia
     
    Įsijungus žaidimą, pirmas įspūdis buvo "oooo čia tai bus geras laiko praleidimas", deja kaip žinome pirmu įspūdžiu niekada neverta vadovautis, bet apie viską nuo pradžių. Istorija pasakoja mums apie 'Blogio imperija', kuri viską naikina savo kelyje ir be abejonės ji atkeliauja į mūsų miestelį, kur viską sunaikina. Keturi draugai bando pasipriešinti, tačiau ką gali padaryti vaikas prieš policininką? nebent jis vienas namuose...Atsibudus pagrindiniam veikėjui, papasakojama, kad jį ir jo du draugus išgelbėjo sukilėliai, tačiau kur trečiasis? atsakymo nė vieno..Pasąmonėje turime du tikslus: 1. Nugalėti blogiukus 2. Surasti draugą
     
    Kas pirmiausiai krenta į akis, tai žaidimo grafika ir mechanika, dabar jūs bendraudami su įvairiais veikėjais, galite pamatyti paryškinta žodį ir jį užfiksuoti. Pvz. Ar daug bulvių nuskutai? Veikėjas užfiksuoja žodį bulves. Dabar nuėjęs prie kito NPC galiu jo užklausti ar jis ką nors žino apie bulves, aišku šių žodžių per visą žaidimą yra minimalus kiekis, šios funkcijos įnešimas į žaidimą yra sveikintinas, tačiau nebijokit bulvinių blynų nebus. Žaidimas daug detalesnis nei jo vyresnis brolis, spalvų kontrastas didžiulis, kaip būtų sunku įveikti NES žaidimą, vien pagalvojus apie spalvų paletę...Dabar jūsų veikėjai gauna patirties taškus ginklams, skydams, magijai. Sakykime jūs esate karžygis, kuriam patinka mosuoti kalaviju, o magija jums tabu, tad įpusėjus žaidimą jūsų kardo patirtis bus labai didelė ir darysite daug žalos. Kovojant su priešais, automatiškai kyla aukštyn jūsų atributai, tačiau nenaudojant manos, jos stulpelis aukštyn nepakils. Esant viduryje žaidimo turėti pvz. Ugnies magiją I lygio yra patikėkite oij ne kas, todėl turėsite visada mąstyti, kaip subalansuoti kovos sistema, kad visi jūsų sugebėjimai kiltų aukštyn.
     
    Treniruojam smegenis
     
    Žaidimas nenaudoja žemėlapio, tai vėl vers jūsų galvą sukti ir prisiminti vietas kuriose lankėtės. Dažnai apie naują vietovę sužinom bendraudami su įvairiais NPC. Viskas būtų gerai jei jie mokėtų tiksliau išreikšti savo mintis, nes pasakymas 'Go to the west and head east' varydavo į neviltį. Pasaulis pradžioje yra gan painus, o užsukus ne ten kur reikia, gali po poros priešo judesių ir žūti. Žaidimas yra atviras, jei užsukai, ne ten kur tau sakė nueiti, pats kaltas. Žaidimą pradedam su trejais veikėjais, tad nori nenori, kažkas turi prisidėti ir užpildyti ketvirtą vietą. Prie jūsų prisijungs įvairūs veikėjai plėtojantis istorijai, bet atsiminkit, kad jie taip pats ir dings istorijai plėtojantis, mane šis dalykas siutino kaip reikalas. Atrodo turi komanda, kuri yra stipri ir pakšt, vienas veikėjas padaro 'dingau' .... Kovos vyksta principu 'Tu Man Aš Tau' [Turn based]. Priešų nesimato, kai keliaujama, tikriausiai jie užpuola iš pasalų, tada veiksmas persikelia į kovos lauką. Pėstute keliaujant daugiausiai tenka skriausti monstrus arba atvirkščiai monstrams skriausti mus, kad neįsivyrautų monotonija, su laiku atsiras ir laivas ir lėktuvas. Nepaminėjau, kad pirmą kartą Final Fantasy istorijoje galėsime sutikti Cid ir pajodinėti ant Chocobo.
     

     
    Papiktintas
     
    Tris priežastis, kurios mane privertė nusikeikti
    1. Turint tris pagrindinius veikėjus ir dalyvaujant visose kovose kartu, nori nenori visų atributai labai supanašėja. TAČIAU čia tas jokios įtakos neturi, jei visų veikėjų 'Defence' bus 50 taškų, žalos priešai turėtų visiems daryti panašiai, BET Neeeeeeeeeee (dar ir dabar pykstu b*#$@) iš išvaizdos, lyg ir turi būti stipriausias veikėjas, gaus 10x daugiau žalos, nei kiti du. KUR TAI MATYTA???? net esant su tais pačiais šarvais ir .t.t. same shit..
    2. Įsivaizduokite visą žaidimą žaidėte su viena komanda, jos narius tobulinote ir priėjus paskutinį lygį, jums prie komandos prideda nebrendylą...ko pasekoje gauname n laiko 'grindin'imą'.
    3. Pradžioje minėjau, apie karžygį, kuris nenaudoja manos, ogi aš taip ir pabandžiau pereiti žaidimą, kartais panaudodamas 'Cure' ir 'Teleport' ir mano didžiausiam nusivylimui taip žaidžiant, negalima įveikti žaidimo 99%. Tai kokių velnių man leidžiama nužingsniuoti iki paskutinio piktadario, tačiau jokios žalos aš jam padaryti negaliu, nes mano magijos lygiai maži kaip žirniai. Ir ką vėl imuosi to pačio 'grindin'imo'...sup#$@#$
     
    Galui
     
    Nors ir papiktintas, bet po pabaigos žaidimas suteikia galimybę išbandyti naują nuotykį "Soul of Rebirth". Plačiau apie jį nesiplėsiu, tik paminėsiu, kad valdysite naujus veikėjus ir veiksmas vyks pomirtiniame pasaulyje. Taipogi, kas turės noro, galės pradėti žaidimą, po paskutinio blogiuko žūties. Galėsite ieškoti neatrastų priešų bei keltis savo veikėjų sugebėjimus iki maksimumo. Žaidimas JRPG fanams, turėtų tikrai patikti jei ne šios karčios priežastys.
     
    Palyginimui NES versus PSP
     

     

     
    Statistika
     
    Laikas: 34val. 09 min.
    Ginklų Lygis: 10
    Magijos Lygis: 16 (Cure)
    Pinigai: 3223404
    Enciklopedija: 72%
    Galingiausias ginklas: Rune Axe
    Šarvai: Genji Armor
    Šalmas: Genji Helm
    Skydas: Aegis Shield
    Pirštinės: Diamond Gloves
    Daugiausiai kartų nužudytas monstras: Goblin 245
     

  7. BadBoyyy
    Final Fantasy
     
    Originali sistema: NES
    Pasirodymo data: 1987
    Žanras: JRPG
    Kūrėjas/Leidėjas: Square
    Bandytas/Pereitas: PSP
     

     
    Pradėsiu nuo to, kad bandysiu pereiti visą FF triliktologiją...(praleidžiant VII, IX, XI, XII ir XIV dalis, sp visas perėjau, o mp nesiruošiu bandyti). Jei man seksis, gausite daugiau rašliavos, jei nesiseks, blogui ir nesiseks
     
    Final Fantasy serija, laikoma kalčiausia, kad atsirado toks žanras kaip JRPG, manau daugelis sutiksite su tuo, ir dabar galime pastebėti iki ko ji nusirito...(daug perleidimų, daug bandymų su kitais žanrais/portais ir t.t. sėkmės Square-Enix kompanijai neatneša, aš siūlyčiau sugrįžti prie ištakų, tik ne pirmos dalies, o tarp II ir VII tarpo).
     
    Pirmas blynas
     
    Pirmą kartą susidūriau su FF, kai nutariau išbandyti ant NES emuliatoriaus, grafiškai žaidimas atrodė siaubingai, bet žinant, kad tai buvo 1987 metai, teko užsidėti rožinius akinius ir smegenų pagalba, viską įsivaizduoti daug gražiau. Praleidus apie valandą prie žaidimo, teko keletą kartų bandyti iš naujo, nes priešai mano pradinukų šutvės nenorėjo pasigailėti. Patekus galiausiai į piratų miestelį ir gavus pirmąją transporto priemonę, teko, tik atsidusti ir ištrinti FF, nes sunkumo lygis...tikriausiai supratote apie ką aš. Šis senas receptas mano 'geimerio' receptoriams pasirodė labai kartus..tad patiekalas taip ir liko nesuvalgytas.
     
    Antras blynas
     
    Pamatęs, kad šį receptą Square perkepė ant PSP konsolės, susigundžiau ir aš. Taigi apie viską iš pradžių...
     
    Pradžioje gaunate galimybę pasirinkti klasę, visiems keturiems jūsų veikėjams (PATARIMAS! Rinkitės skirtingų klasių veikėjus, nes pasirinkus keturius karius jūsų kelionė kaip reikiant prailgs). Pirmiausiai, kas krenta į akis, tai labai graži spalvų paletė ir be abejonės pati žaidimo grafika, būtent taip ir reikia prikelti seną žaidimą, naujomis spalvomis. Istorija paprasta, kaip du pirštai, pasaulį užvaldo blogio jėgos, visi keturi elementai (Vanduo, žemė, vėjas ir ugnis) užvaldomi tamsiųjų blogio jėgų ir nori nenori tenka pasirodyti mūsų keturiems šviesos didvyriams. Pradėjus ragauti vis daugiau žaidimo, supratau, kad pinigų man niekada netrūks, nes jų duoda tiek, kad nėra kur išleisti (būtent dėl ko FF [NES] versijos ir neįstengiau sudoroti). Žaidime nėra žemėlapio, tad teks pasižymėti arba viską įsiminti, man tai buvo didelis pliusas (aš nesižymėjau), tad teko daug kartų apkeliauti visą pasaulį, kad prisiminčiau, kur visi miesteliai ir požemiai yra. Žaidimo pasaulis atidaromas po truputį, pvz. kol neturite valties, tol nepateksite į kitą žemyną ir nesutiksite stiprių priešų. Kovos mechanika paprastutė, priešų nematote, jie užpuola atsitiktinai, vienus tai veda iš proto (kartais ir mane), kitiems tokia kovos mechanika priimtina. Iš NPC veikėju numestų frazių ar kelių žodžių teks gaudytis kur keliauti ir ką padaryti, keliuose vietose pasisekė, tik atsitiktinumo dėka atsidūriau ten kur ir reikėjo, tad visas žaidimas praėjo be didelių sunkumų. Pradėjus galabyti pagrindinius blogio sutvėrimus, atsiveria keletas vietovių, kurių dėka teks patirti pralaimėjimą, nors tai ir papildomas stimulas žaidėjams, kurie mėgsta susirinkti visus ginklus, šarvus ir .t.t. bet šie lygiai turėtų atsirasti mano manymu, pačiame gale, kai tavo pradinukai jau išaugę ir pasiekę bent 50 lygį. Nugalėjus monstrą, jis atsiras monstrų enciklopedijoje, kur galėsite nuodugniai sužinoti, kokios magijos šis niekadėjas bijo, kiek kartų žuvo nuo veikėjų letenos ir etc. Nors žaidimas siūlo nemaža dalį įvairių vaistinėlių/užkerėjimų/burtų buteliukuose, tačiau magija šiame žaidime yra numeris Uno, ji ir gydys ir priešus žudys, jos tikrai užteks. Jei nemėgstate 'grindinti' savo personažų, šis FF kaip tik jums, žaidžiate iki galo ir nesukate galvos, bet jei jūs esate vienas iš tų kuriems patinka kelti savo veikėjų atributus iki maksimumo, turėsite ką veikti ir čia, nes tuose papildomuose lygiuose tikrai turėsite nė kartą ašarą braukti ir spausti "Load game". Įveikus visą istoriją, jūsų nenuostabai atsiras New game + ir iš praėjusio žaidimo gausite, TIK SAVO SURINKTA ENCIKLOPEDIJA (WTF??? SQUARE??? Tik nelemta enciklopedija..???.)
     
    Palyginimui NES versus PSP
     

     

     
    Statistika
     
    Laikas: 20val. 12 min.
    Veikėjų Lygis: 59
    Magijos Lygis: 8
    Pinigai: 999999
    Enciklopedija: 70%
    Galingiausias ginklas: Masamune
    Šarvai: Dragon Mail
    Šalmas: Diamond Helm
    Skydas: Aegis Shield
    Pirštinės: Genji Gloves
    Daugiausiai kartų nužudytas monstras: Sahagin 268
     

  8. BadBoyyy
    Klasika. Šis terminas dažnai priskiriamas 80-ųjų ir 90-ųjų animaciniems "Disney" filmams. Pasakos, kurias kiekvienas žiūrėdavome per nespalvotus televizorius savaitgalio rytais. Tuo pačiu metu "Nintendo" buvo "ant bangos". Prasidėjo pažintis su namų žaidimų konsolėmis. Ir toks "mažytis" žaidimų kūrėjas "Capcom", ėmė ir sudarė sutartį su animacinių filmų gigantu "Disney". Gavę licenzija kurti žaidimus pagal populiariausių pasakų personažus, "Capcom" išleido visa krūva dabar nostalgija keliančių žaidimų. Tokie žaidimai, kaip "Darkwing Duck", "Duck Tales", "Chip 'n Dale", "Disney's Aladdin", "Disney's Magical Quest" serija ir daugelis kitų tapo pavyzdžiu, kaip tinkamai išnaudoti animacinių filmų adaptacijas žaidimuose. Šį kartą Jūsų dėmesiui mažosios undinėlės nuotykiai "Nintendo Entertainment System" pasaulyje
     
    Įsijungus žaidimą mus pasitinka žavus MIDI garsų intro. Užtenka kelių sekundžių muzikinio garso takelio, kad suprastume, kad tai raudonplaukės undinėlės žaidimas. Prieš leidžiantis į nuotykius, mums trumpai nupasakojamas siužetas. Undinėlė Arielė įsimyli princą, ir paprašo tetulės Ursulos, kad ji magijos pagalba ją paverstu žmogumi. Ji išpildo Arielės norą. Ir dar nespėjus džiaugsmo akimirkai išb*ėsti, undinėlė sužino, kad piktoji tetulė Ursula nori užvaldyti vandenyno karalystę. Išgirdusi šią naujieną, ji išskuba į pagalbą, atgal į platųjį vandenyną.
     

     
    Kai pirmą kartą žaidžiau "The Little Mermaid" žaidimą, jis man atrodė kaip gražios pasakos inkarnacija į žaidimą. Pirmiausiai tai "Disney" veikėjų puiki vizualizacija, dėl kurios reikėtų pagirti "Capcom" meistrus. Jie sukūrė labai gerą grafikos varikliuką, kuris puikiai perteikė "Disney" pasaulius, todėl jose netrūksta detalumo ir spalvų. Kiekvienas priešas atrodo taip, lyg būtų nupieštas animaciniame filmuke. Garso takelis puikiai įsilieja į žaidimo pasaulį, ar tai undinėles rausiamas smėlis, ar tai kova su vandenyno blogiukais. Visur vyrauja smagūs MIDI garsai, kurie puikiai dera šiame žaidime. Pats žaidimo valdymas yra labai supaprastintas. Naudojame vos kelis pultelio mygtukus, vienu plaukiame greičiau, kitu leidžiame burbulus (taip galime pagauti priešus). Nors žaidimas ir yra labai lengvas, visgi ir čia turime maža bėdelę. Ji susijusi su kadrų skaičiumi, jie yra nepastovūs, dėl ko kartais tenka pasijusti, lyg sulėtintame kine. Tačiau šis "negalavimas" neatbaido nuo žaidimo, o jausmas, kad dalyvauji pasakoje išlieka.
     
    "The Little Mermaid" iš viso turi penkis lygius, kurie yra suskirstyti į kelias sekcijas. Matomai kūrėjai stengėsi per save perlipti, ir vietoje ilgesnio žaidimo, pasiūlyti žaidėjui daugybę skirtingų žaidimo savybių. Apie jas šiek tiek plačiau. Lygiuose galėsime atrasti kriaukles, su kuriomis galėsime atrakinti skrynias. Jas atrakinus dažniausiai rasime dviejų spalvų perlus, kurie leis pagerinti Arielės leidžiamų burbulų savybes. Priešai atsidūrę burbuluose, taps mūsų ginklu prieš kitus vandenyno blogiukus. Mėgstantiems rinkti taškus, jų pagalba galėsime atrasti daugiau lobių t.y. šakučių, pypkių (tikriausiai jos sidabrinės arba auksinės). Kartais galėsime atsidurti sausumoje, ir šokinėti ant žvininės papilvės. Tačiau šios savybės nublanksta, dėl trumpų žaidimo lygių.
     

     
    Iš vienos pusės "The Little Mermaid" šių laikų mąstais yra labai trumpas žaidimas. Greitesni žaidėjai gali jį užbaigti per 15 minučių. Tačiau iš kitos pusės, šis nuotykis turi visas geriausias platformerių savybes. Tikriausiai, tai vienas geriausių būdų supažindinti jaunuosius žaidėjus su kompiuteriniais žaidimais. "The Little Mermaid" yra įvairus, spalvingas ir trumpas žaidimas, kuris neturėtų atbaidyti pradedančiojo žaidėjo dėmesio. Istorija pateikiama aiškiai ir paprastai, o gražūs personažai suteikia šiai pasakai puikų motyvą žaisti žaidimą toliau. Tad jei norite supažindinti savo mažąjį su kompiuteriniais žaidimais, tai puikus pirmas žingsnis link to. Smagaus
     
    p.s.s. Jei Jums patiko šis įrašas, prašau pasidalinkite savo Facebook ar Twitter paskyrose.
     
    BadBoyyy aka Sumanytojas - Gamelement.lt
  9. BadBoyyy
    Prisiminimų sužadintas, užsimaniau prisiminti vaikystės žaidimą – “Rockin’ Kats“ (taip vadindavom katinus 90-aisias, o ne “cats“ kaip dabar…etc būdavo geri laikai). Pati žaidimo istorija kaip ir visų platformerių, yra blogiukas – šį kartą piktasis buldogas Mugsy ir gėriukas… ne, taip neskamba. Ir gerasis katinas Willy, iš kurio panosės pagrobiama jo katytė (miau). Ir mes žinoma lėkte lekiam jos gelbėti.
     
    Pats žaidimo pristatymas yra gana įdomiai pateiktas, prieš mus yra televizorius (ir ne bet koks, o senas geras kineskopinis. Jame sužymėti kanalai nuo pirmo iki penkto (tai žaidimo lentelės, t.y. lygiai), ir keli specialūs kanalai, tai S – Shop – jame perkame ko širdis geidžia, jei tik turime pakankamai pinigų ir B – Bonus – bandome laimę laimėti laimę. Taip bejunginėdami kanalus pradedame žaidimą.
     
    Pirmasis patarimas: Pradėk nuo pirmo kanalo! Kodėl nuo pirmo? kodėl ne nuo ketvirto, o jau penktas koks gražus, nu nu… Nes NES žaidimai yra negailestingi, o norint juos perprasti reikia laikytis taisyklių! O po to jas apeiti…ir Willy ne šiaip sau katinas, jis turi ne bet ką, o bokso pirštinę. Ši pirštinė yra “kertinis akmuo“ žaidimo “Rockin’ Kats“. Oij ir kiek mes laiko kartu praleisime, kiek mes laiko ją keiksime, kiek mes laiko ašaras brauksime…ir viskas dėl tos žaidimos pabaigos.
     
    Antrasis patarimas: Pradžioje čiupk visus dolerių maišus! Nes “peržiūrėjus“ pirmąjį kanalą, jungsime B kanalą. Ir jame čiupsime laimę. Šiame kanale rasime trys smagius “pokanalius“. Pirmasis mus kvies sukti ruletę t.y. ratą. Antrasis mus pakvies į krepšinio aikštelę. O į trečiąjį geriau neikite, kūrėjai pasistengė, kad mes nesuprastume ko iš mūsų nori. Geriau grįžkime prie pirmojo B pokanalio. Čia suksime ratą, taip prikaupsime gyvybių ir taškų t.y. žaidimo dolerių. Sukite kiek širdis geidžia, o kai nusibos, pats laikas bus perjungti TV į kanalą S “Suaugusiems“ t.y. Shop.
     

     
    Trečiasis patarimas: Pirk viską ką matai parduotuvėje, išskyrus punktą už 500$ (ten tik gyvybė)! Svarbu turėti visas pirštinės variacijas, nes tik taip sugebėsime įveikti likusius kanalus. Be standartinės bokso pirštinės, galėsime turėti – bokso pirštinę su bomba, bokso pirštinę su raketomis, bokso pirštinę su spygliais (pati stipriausia) ir labai skaniai skambantį prietaisą “Jet Sneakers“(jap, galėsime saugiai nusileisti). Žaidimo eigoje suprasite koks svarbus yra mygtukas “Select“. Jis leis pasikeisti pirštines, todėl per visą žaidimą spaudinėsime jį ne ką mažiau nei A ir B knopkes t.y. mygtukus. Dažnai dėl nuovargio mums atrodys, kad B mygtukas neveikia, nes kartais būsime transe “jump, kick, jump, kick, juuuuump, kick, kick, kick…“ prakeiktas B mygtukas…
     
    Ketvirtas patarimas: Žaisk be garso! Kam tas garsas, kai aplink mus supa tikri garsai: už lango šuo loja, kaimynas žolę pjauna, skamba telefonas..etc. Suprantu, kad ne visiems yra duota iš MIDI garsų sukurti kažką gražaus. Bet kai ausyse sukasi tas pats 10 sekundžių “loop“, pradedi garso takelio nekęsti. Pradžioje sėdi sukandęs dantis, tada vis agresyviau spaudai pultelį, kol galiausiai garsą sumažini arba išjungi. Ką tik išvengėte nervinio tik tik tik tik…Tikiuosi supratote. O nesusipratėliams čia.
     
    Penktasis patarimas: Jus nesergate! Žaidžiant “Rockin’ Cats t.y. Kats“ dažnai manysite kad matote haliucinacijas. Kaip kitaip jei per atstumą atima širdeles. Tačiau patikėkite, įprasite ir su tuo susitaikysite. O svarbiausia išmoksite žaisti pagal žaidimo taisykles. Geriau pagalvokite kaip jas apeiti ir viskas atsivers Jums prieš akis. Nors visi tik ir taikysis “nuotoliniu būdu“ atimti iš Jūsų gyvybę, tačiau palaukite kol sutiksite Mugsy šunėkus t.y. draugelius. Jų čia bus daugiau nei dešimt, visas margumynas, tiesiai iš kūrėjų “nurautų“ fantazijų. O dar šita šutvę padauginkite iš x1,5 karto, tiek pasimatymų turėsime su jais.
     

     
    S patarimas: Šiais laikais visi žaidimai nori būti S (verčiasi Super) lygio, deja! Net ir šis žaidimas tikriausiai taikė į tokį lygį, nes jį pabaigus su ašaromis akyse, mums pasirodys tas pats šuniukas Mugsy. Ir pasakys “Ei, a nenori vėl pasimužti?“ ir mums nespėjus, nė žodžio pratarti, mes būsime vėl įmesti į žaidimą. Įsivaizduokite dar sunkesnės naujos lentelės, atimti visi mūsų sukaupti pinigėliai, visi išmanieji daikčiukai, o gale tas pats bosiukas Mugsy. Kūrėjams matyt pasirodė, kad per mažai turinio, tai še imkite ir žaiskit.
     
    Bonus patarimas: Kartais nostalgija yra apgaulinga! Ji kviečia prisiminti, kaip gražu ir skambu viskas buvo, tačiau kartais viskas būna atvirkščiai, ir tada lieki su kartėliu burnoje. Taip ir su “Rockin’ Kats“ žaidimu, pirmas įspūdis labai geras, bet kuo toliau, tuo labiau jis b*ėsta, ir jau po 30 minučių atrodo laikas baigti. Kam niežtės pirštai, tai išbandykite, o įspūdžiais kaip visada pasidalinkite. Smagaus! (nervų pasitampymo)
     
    BadBoyyy aka Sumanytojas - Gamelement.lt
  10. BadBoyyy
    Tikriausiai mano protėviai buvo iš tolimų rytų, nes Japonijai jaučiu ypatinga ryšį. Šalies kultūra, technologijos, Haruki Murakami+Nujabes, bet svarbiausia, tai media - anime, manga ir kompiuteriniai žaidimai. Didžiausią įspūdį man padarė piešimo stilius, vaizduotės laisvė ir istorijos pasakojimas. Šie dalykai man suteikė daug teigiamų emocijų. Todėl noriu kartas nuo karto pasidalinti Japonijos anime ir manga scena, kurios daugelis nepažįsta. Tad Prašom susipažinti, tai Golgo13, prašau garsiai netarti šio vardo, nes...(*nuskamba šūvis*)...
    ...Daugelio gyvenimas baigiasi ištarus šį vardą - Golgo13.
     
    Veikėjas - Patikimiausias samdomas žudikas, emocijų ir jausmų neturintis laukinis, atsargus ir nenuspėjamas - tokiais epitetais sklinda legendos apie Golgo13. Nors ir prisistato vardu Duke Togo, tačiau jo asmenybė lieka visiems nežinoma. Norint pasamdyti šį žudiką, reikia nei daug nei mažai, tik trijų milijonų dolerių. Viena svarbi detalė, užsakovas turi įvardinti priežastį, kodėl jam prireikė jo paslaugų. Jei Golgo13 sutiko su kontrakto sąlygomis, nesvarbu kurioje Tu pusėje - gėrio ar blogio, taikinys bus pašalintas, bet kokiu atveju. Niekas nežino iš kur kilęs šis žudikas, tačiau veido bruožai išduoda, kad jis yra azijietis. Be reikalo netuščiažodžiauja. Visada pasiruošęs netikėtiems atvejams ir neprarandantis budrumo. Geriausias jo "draugas" - modifikuotas M16 šautuvas. Toks veikėjo paveikslas susidaro jau po keletos serijų.
     

     
    Įdomi detalė - Golgo13 pavadinimas siejamas su nukryžiuotu Jėzų Kristumi. "Golgo" žodis šifruojamas kaip Golgotos kalnas, būtent ten Kristus buvo nukryžiuotas. Skaičius "13" pasirinktas, kaip nešantis nelaimę. Šio anime pradžioje visada matomas skeletas su erškėčių vainiku, tai Golgo13 ženklas, nors jis parodomas tik intro.
     
    Siužetas - Kiekviena serija yra atskira mini istorija. Todėl serialą galima žiūrėti, bet kokia seka. Serijos siužetas yra vystomas lėtai, versdamas žiūrovą laukti, tos vienintėlės akimirkos, kol bus paleistas šūvis. Veiksmas vyksta įvairiuose pasaulio taškuose ir taikiniai ne visada būna žmonės, viename epizode taikinys yra smuikas, o kitame gyvūnas. Kad ir kokia kebli būtų situacija, Golgo13 visada suranda sprendimą užduoties įvykdymui.
     
    Šis anime yra skirtas vyresniajai auditorijai, dėl to netrūksta erotinių scenų ir žiaurių istorijų (viena iš jų pasakoja apie daktarą, kuris priglaudžia jaunas narkomanes merginas po savo "sparnu". Padeda joms atsitiesti ir atsikratyti šio įpročio. Tačiau išgijusios merginos vėliau yra parduodamos organų transplantacijoms). Todėl žiūrėti serialą yra įdomu, nes kiekviena serija yra skirtinga.
    Įdomi detalė - Golgo13 yra ilgiausiai gyvuojanti manga (japonų komiksai), leidžiama net nuo 1968 metų. Kūrėjas Takao Saito viename iš interviu apie Golgo13 sako: "Jo darbo etikos kodeksas yra kontraktas, kurį jis turi įvykdyti bet kokiu būdu". Todėl dažnai šis personažas yra palyginamas su Samurajumi, kuriam didžiausia gėda yra jo sulaužytas ir neištesėtas žodis.
     

     
    Piešimas ir Garsas: Šio anime piešimas taikytas į senesnę kartą, tačiau neužmirštant ir šiuolaikinės kartos. Man asmeniškai labiausiai patinka 80-90 metų anime stiliaus piešimas, todėl džiugu kad čia išlaikytas piešimas ranka. Nors šis anime ir naudoja, kai kuriuose vietuose 3D vaizdo technologija, tačiau ji nebado akių, nes taip atvaizduojami tik judantys automobiliai.
    Kalbant apie garso takelį, kūrėjai persistengė norėdami "sulipdyti" senus ir naujus garsus į vieną visumą. Pradžios ir pabaigos garso takeliai visiškai nedera su šio anime atmosfera, todėl juos norisi visada praleisti. Tačiau viską atperka, pačiose serijose girdimi garsai, kurie puikiai dera su šio serialo nuotaika.
     
    Pabaigai: Žiūrint šį anime serialą, dažnai susidursite su dvejopą nuomonę, vienu metu jausite simpatija, kitu antipatija pagrindiniam personažui. Todėl su kiekviena serija, turėsite skirtinga epilogą. Smagaus
     
    Nuo savęs: Pirmą kartą susidūriau su Golgo13 ne kur kitur, o prie nespalvoto kineskopinio ekrano. Tuo metu laikiau NES klono pultelį ir bandžiau suprasti ko iš manęs nori šie žaidimai (nes viskas buvo japonų kalba). O jų yra net du: Golgo 13: Top Secret Episode ir The Mafat Conspiracy. Abu žaidimai pasižymėjo įdomiais sprendimais: kaip vaizdo scenos, skirtingais "gameplay" bei ypač "skaniu" garso takeliu. Tačiau apie juos papasakosiu kitą kartą.
     
    BadBoyyy aka Sumanytojas - Gamelement.lt
  11. BadBoyyy
    Prisipažinsiu, ši serija nėra man svetima, tačiau artima jos pavadinti ir negaliu. Leiskite paaiškinsiu. Assassin's Creed (toliau AC) žaidimai buvo "kepami" taip greitai, kad su jais suspėti buvo ganėtinai sunku. Pridėkime ir tai, kad dideliomis inovacijomis šis "serialas" nelabai pasižymėjo, todėl praleisti pro akis nebuvo didelis atsitiktinumas. Tačiau, kai šios serijos kūrėjai - Ubisoft sugalvojo metams sustoti, Aš suklusau. 2017 metais pristatytas Origin serijos žaidimas, daugelį žaidėjų privertė prisiminti ją iš naujo. Ir man knietėjo ją išbandyti, tačiau Origin taip ir liko gulėti lentynoje. Atsiradus murmesiams, kad Odyssey bus dar inovatyvesnis, mano apetitas pradėjo augti. Pristatomos naujos detalės apie žaidimą, man buvo kaip užkandžiai prieš pagrindinį patiekalą. Ir štai uždanga nuleista, patiekalas pateiktas, laikas skanauti. Tai bus daugiau pirmų 30 valandų įspūdžiai, nei pilna žaidimo apžvalga.
     
    Kaip įprastai visose AC dalyse mums tekdavo žaisti už vyrą personažą, tačiau Odyssey suteikia galimybę pasirinkti personažą. Galima pasirinkti Alexios (vyrą) arba Kassandra (moterį). Jūsų žaidimo istorija priklausys nuo pasirinkto personažo. Kas įdomu, neseniai susumavus apklausos rezultatus, už kurį personažą žaidėjai žaidžia, net 77 procentai balsų atsakė, jog žaidžia už Kassandra. Toks Ubisoft žingsnis gali pasirodyti kaip anti seksizmo apraiškos patenkinimas, tačiau Kassandros personažas sukurtas apgalvotai ir jis mano nuomonę yra labai stiprus. Ji atletiška, savimi pasitikinti, šiek tiek karštakošė, nelaikanti žodžio liežuvyje. Todėl ne be reikalo, fanai svajoja, kad Kassandra sugrįžtų ir kitose AC dalyse.
     
    Ši dalis žengia į Graikiją, kai Sparta kovojo su Atėnais arba kai Atėnai kovojo su Sparta - kaip Jums patogiau. Šioje istorijoje esame samdomas samdinys, leidžiame laiką mažoje saloje ir užsidirbame duonai vykdydami įvairias užduotis. Mūsų idilę sugriauna paslaptingas kultas, kuris mus nori nužudyti. O atsakymų žinoma mažiau, nei iškilusių klausimų. Pirmoji vietovė bus Graikijos sala Kefalonija, kurioje pravedama įžanga į patį žaidimą. Kas palieka pirmiausiai įspūdį, tai koks detalus ir margas Odyssey žaidimo sukurtas pasaulis. Po kelių valandų tariau sau, šis žaidimas labai panašus savo struktūra į Witcher 3 pasaulį. Paros ciklas, besikeičiantys orai, įvairios šalutinės misijos, įdomūs veikėjai, išplėtotas personažo augimas, didelis pasaulis. Galbūt AC:O nėra toks gilus istorijos prasme, tačiau visuose kituose punktuose jis yra arti aukščiausios prabos žaidimų.
     

     
    Pradėsiu nuo žaidimo valdymo, jis yra intuityvus - nuo mygtuko paspaudimo iki atliekamo ekrane veiksmo, jokio atsilikimo. Visi veiksmai atliekami sklandžiai ypač tai jaučiasi kai kovojate su priešais. Žaidimo mechanika leidžia žaidėjui įsikūnyti į jam labiau patinkantį "kokoną" t.y. būsite medžiotojas, kovotojas ar žudikas, be abejo galite viską maišyti ir būti viskuo po truputį. Kūrėjai sakydami, kad šis žaidimas turės daugiau RPG elementų tikrai nesumelavo. Integruoti RPG elementai, žaidimui suteikia daugiau spalvų, dialogai dabar nėra tik dialogai, juose atsirado galimybę pasirinkti atsakymus, ko pasekoje mes įtakojame mus supanti pasaulį. Kaip vienas iš pavyzdžių: Siaučia epidemija, dėl ko yra sudeginamas kaimas, o sergantys kaimiečiai yra žudomi, kad epidemija neišplistų. Jus turite pasirinkimą, apginti kaimiečius arba palikti juos likimo valiai. Jei apginsite tolimesnėje istorijos dalyje sužinosite, kad epidemija išplito ir dėl jos kaltas esate Jūs, o jei leisite juos nužudyti, Jus peiks, kad leidžiate mirti nekaltiems. Taip pat kai kurios papildomos misijos yra su 24 valandų laiko limitu, jei jos neįvykdysite, ekrane išvysite "mission failed". Jos kaip ir neturi įtakos žaidimo progresui, dažniausiai naudojamos, kai norite įgyti daugiau patirties taškų ar gauti geresnius daiktus. Kalbant apie žaidimo resursus ir daiktus, jų įvairovė yra didžiulė. Kiekviena ginklų grupė turi pranašumą prieš kitą ginklų grupę, tačiau dažnai reikia atsižvelgti ir į jos minusus. Šarvus ir ginklus galima tobulinti arba juos paversti Jums naudingais resursais. Tuo pačiu suteikiama nemaža laisvė žaidėjui, kaip jis nori žaidimą žaisti, visus iš eilės naikinti ar būti tamsoje sėlinantis žudikas. Jei aplinkiniai matys, kad esate vagis ar žudote taikius gyventojus, sulauksite kitų samdinių dėmesio. Jei nepaisysite ir toliau visų akivaizdoje darysite "savo" darbus, Jūs tapsite ieškomiausiu Graikijos žemėje ir tepadeda Jums Dievai.
     
    Kovos mechanika lengva perprasti, bet ją įvaldyti prireiks šiek tiek laiko, ypač jei žaisite ant Hard (mano pasirinkimas) ar Nightmare sunkumo. Įvaldyti ją prireiks ilgiau, nes kiekvienas priešas turi savo veiksmų seka, kuri kartais bus atsitiktinai sumaišoma. Vienoje misijoje mums pavesta nužudyti Kaledonijos šerną, kas atrodo nieko įprasto. Tačiau čia atsiranda dar viena labai įdomi AC:O žaidimo detalė, tai kovos su "pikčiausiais" priešais. Kova vyksta panašiu principu į Souls tipo žaidimus, kur turite išmokti visus Jūsų priešo judėsius, stipriąsias ir silpnąsias savybes. Mano kova su šia kiaule tęsėsi apie 4 valandas, pasiduoti negalėjau ir nenorėjau, su kiekviena mirtimi artėjau prie pergalės. Ir kai galutinis mano kirtis išpūtė iš šio gyvio paskutinį kvapą, pajaučiau kad įvaldžiau kovos mechanika, dėl to pergalės skonis buvo dvigubai saldesnis. Laukiu nesulaukiu antro susidūrimo su kitu priešu. Dar įdomi detalė yra veikėjo progresas, kuris progresuoja kartu su priešais, tuo pačiu taip išvengiama silpnų priešų kurių lygiai skiriasi. Šioje dalyje grįžta laivai, juos bus galima tobulinti, taip pat verbuoti priešus, kad jie prisijungtų prie mūsų kapitono kajutės. Patys laivų mūšiai vadovaujasi strategija - puolimas, manevravimas, gynyba. Nors vandens nuotykiai nėra pagrindinis AC akcentas, tačiau jūroje praleisti nuotykiai suteikia žaidimui įvairovės.
     

    Garso takelis puikiai atspindi Graikiją, jis keičiasi nuo jos pasaulio nuotaikos. Per 30 valandų atkarpa jis nepabodo, o į atmintį spėjo įkristi (nors ir niūniuoti nepradėjau). Dialoguose girdimas mūsų veikėjų akcentas, kas puikiai dera su tų laikų atmosfera. Jei turite ausines su 3D surround galimybę, būtinai žaiskite su jomis, nes klausytis pasaulio garsų (vėjas, lietus, fauna, miesto šurmulys) yra didžiulis malonumas.
     
    Odyssey turi mikrotransakcijas, kadangi jų daugelis nemėgsta, tai šiek tiek apie jas. Mokėti už papildomus resursus/daiktus/patirties taškus nematau prasmės, nes žaidimo balansas yra sąžiningas žaidėjo atžvilgiu, jų čia gaunama ir taip su kaupu. Papildomai pinigus mokės nebent tie, kas norės laivo arba arklio "blizgučių" (ko žaidime ir taip apstu). Tad nebijokite pinigai liks ten kur jiems ir vieta, Jūsų kišenėje.
     
    Laikas praleistas Odyssey pasaulyje nė kiek nenumalšino mano alkio, vis dar noriu mėgautis tolimesnėmis žaidimo minutėmis. Neslėpsiu mano mėgstamiausias žanras yra nuotykiai, tad prieš leidžiantis į AC:O pasaulį, būtinai rekomenduoju pasirinkti "Exploration" metodą, kuris leis patirti atradimų ir nuotykių jausmą. Smagaus
     
    BadBoyyy aka Sumanytojas - Gamelement.lt
  12. BadBoyyy
    Arc The Lad
     
    Originali sistema: Playstation
    Pasirodymo data: 1995
    Žanras: Taktinis JRPG
    Kurejas/Leidejas: G-Craft/Working Designs
    Bandytas/Pereitas: PSN
     

     
    Anksčiau, kai žaidimai dar tik kopė į Olimpo šlovės viršūnę, buvo kūriami JRPG žaidimai, kurių populiarumas Europoje buvo menkas, todėl didelė jų dalis mūsų nepasiekdavo. Amerikiečiai daug dažniau gaudavo išbandyti naujus JRPG žanro žaidimus, o europiečiams buvo daug sunkiau, reikėdavo arba siųstis iš Amerikos žaidimą arba bandyti paleisti per emuliatorių (turint galvoje tai, kad reikėdavo tuo metu LABAI galingo PC). Pagrindinis niuansas dėl ko šio stiliaus žaidimai neatkeliaudavo, tai maža paklausa ir dar didesnę svarba turintis leidėjas, kurį surasti buvo be galo sunku. Kas patikės prekės ženklu, kurio paklausa maža? Tačiau šiuo metu šio žanro žaidimai plaukte plaukia į mūsų žemyną, tad išbandyti galime galybę žaidimų, kaip tik apie vieną iš jų dabar ir papasakosiu.
     
    Kaip atsiranda herojai
     
    Nuotykis prasideda, kai mergina vardu Kukuru turi nukeliauti į kalną ir užgesinti šventą ugnį, kuri saugo nuo tamsos pabaisų (aišku ji to nežino). Užgesinus ugnį ji grįžta atgal į savo klaną. Tuo tarp Arc (vaikinukas apie kurį ir suksis žaidimas) nusprendžia ieškoti savo tėvo, kuris dingo prieš 10 metų, būtent tame pačiame kalne. Pakeliui jis sutinka Kukuru, kuri nujaučia, kad užgesinta ugnis atnešė kažką negero. Dviese kopdami į kalną jie sutinka "kalną" monstrų, kuriuos nugali. Arc prižada įžiebti ugnį ir grįžti sveikas gyvas, tačiau ji vienu smūgiu patiesia tamsioji pabaisa. Kai atrodo, jog pasaulį aptemdys blogis ir tamsa, jis išgirsta balsą Kalno sergėtojo, kuris jį prikelia ir papasakoja, jog jo tėvas sutarė su Sergėtojais, kad jis saugos pasaulį nuo tamsos jėgų. Arc įžiebdamas ugnį uždaro tamsiausią būtybę ir gauna mistinę dėžutę pavadinimu Ark (su personažų ir daiktų pavadinimais matyt kūrėjai neturėjo problemų). Keletai dienų prabėgus, Palencia pilies karalius išgirdęs apie mūsų herojų, pakviečia jį į pilį. Keliaudamas Arc pakeliui sutinka Kukuru, kuri žūtbūt nori keliauti kartu, teigdama jog tai likimas. Papasakojęs karaliui apie sergėtojo suteikta galią, juo nenori patikėti karūnuotojo ministras Andelis, kuris pareiškia, jog Arc privalo vykti į mūšį ir įrodyti,kad jis yra palaimintas sergėtojų, taip mūsų kelionė ir prasideda...
     

     
    2D pasaulis
     
    Kaip matote žaidimas yra 2D grafikos, tačiau ir čia netrūksta tuo metu vis daugiau populiarėjančio 3D varikliuko, kuris dažniausiai yra matomas kai panaudojama magija. 2D grafika kaip žinote (o gal nežinote) yra nemirštanti, jei ji atrodė gerai prieš 20 metų, tai ir po 20 metų atrodys gerai (ko nepasakytum apie 3D žaidimus >_<). Pradžioje mane pribloškė žaidimo detalumas, tačiau vėliau atrodo jog būtų paskubėta ir prie aplinkų mažai padirbėta, todėl lygiuose jaučiasi nykumas ir tuštuma, užtat veikėjus ir priešus gauname visame gražume. Gavus privatų lėktuvą, pamaniau, kad laukia (wow) koks didelis pasaulis, tačiau tai didelė apgaulę, kurią kūrėjai "gerai" pasinaudojo. Nukeliavus į vieną vietovę, gausime mini žemėlapį, kuriame galėsime rinktis kur norime keliauti, deja vietos dažniausiai bus 4 arba dar mažiau, tad žaidėjams mėgstantiems tyrinėti pasaulį (kaip man) teks nuryti karčią piliulę...Kaip ir daugelyje taktinių JRPG žanro žaidimų, keliaujant sutiksime naujų personažų, kurie įsilies į mūsų kolektyvą ir kovos prieš priešus. Kiekvienas komandos veikėjas išsiskirs ne tik išvaizda ir savybėmis, tačiau ir sau būdingomis charakterio savybėmis, kurio privers nusišypsoti arba prunkšti į delną. Pvz. narys Poco visada burbuliuos apie maistą (koks jis alkanas) ar baimę, o Chongara visada norės blizgučių t.y. lobių ir brangenybių, tačiau kad ir kokie jie būtų visi skirtingi, tampa puikia komanda. Verta paminėti, kad žaidimo pasaulis yra niūrus ir tamsus, tai atspindi puikus garso takelis, kuriuo su Jumis būtų negražu nepasidalinti <OST>. labai panaši nuotaika buvo žaidžiant jau aprašyta Alundra žaidimą.
     
    Gelbėjam pasaulį
     
    Didžią dalį žaidimo praleisime mūšiuose su monstrais, kurie savo sugebėjimais gal ir neišsiskiria, tačiau puikiai suvokia, kad silpniausia varžovą reikia pulti pirmą. Kovos vyksta žingsnis po žingsnio, t.y. vieną žingsnį Tavo komanda, kitą žingsnį Tavo priešai. Leidėjai, kurie išleido šį žaidimą Amerikoje (į Europą žaidimas pakliuvo dėka SCEI, kurie žaidimą išleido tik 2012 metais o_o) padarė puikų žingsnį neversdami japonų kalbos, kurią mūšiuose naudoja mūsų veikėjai, šis žingsnis puikus prieskonis suderintas su pagrindiniu patiekalu t.y. žaidimu. Pradžioje maniau, kad žaidimas reikalaus nežmoniško grindin'imo, tačiau klydau, jo nereikia išvis, nes levelių sistema čia veikia labai greitai ir išspausti maximum bus vieni juokai. Kalbant apie pašalines misijas, jų bus vos kelios, kurias norint įveikti reikės laiko ir...laiko. Žaidimo eigoje pasitaikys, kad reikės kovoti vienas prieš vieną, tai įdomus sprendimas, kuris suteikia šiokį tokį įvairumą. Grįžtant prie "priešų taškymo" turėsime pasikliauti dažniausiai savo jėga, nes magija bus ribota, minėtas Chongara turi puikią savybę iš savo unikalios puodynės išleisti monstrą, kuris gali pvz. pagydyti ar pasiversti į priešišką būtybę. Čia nesutiksime pardavėjų-pirkėjų, būdingų šio žanro žaidimuose, čia bus tik dviejų tipų daiktai: tai mūšyje naudojamos vaistinėlės, bombos ir t.t. IR įrankiai, kurie suteiks mūsų šviesuliams ypatingų galių kaip stipresnė magiją, counter ataka ir t.t. Tačiau vienas didelis BET įrankių savybės nėra aprašomos, nurodomas, tik pavadinimas pvz. "Sunglasses" ir galvok ką tai per daiktas, tad teks pasikliauti savo sugebėjimu, kuris vadinasi "atspėk"..
     

     
    Vienas du ir baigta
     
    Keista, tačiau Arc The Lad yra ganėtinai trumpas žaidimas, jį turėtumėte įveikti per 13-15 valandų. Tai puiki paskata nežaidusiems taktinių JRPG žaidimų, nes kovų sistema priima patį "žaliausia" žanro žaidėją, o vientisa žaidimo eiga, neverčia galvos spausti kokį kelią rinktis ar kur eiti toliau. Šis serija turi dar 2 dalis, kurios yra susijusios su pirmąją, todėl buvo išleistas 4 diskų žaidimų rinkinys (Arc The Lad I, II, III ir Monster Tournament). Aš jau nekantrauju išbandyti antrąją dalį, kuri jau sukasi PS Vita konsolėje, kas daro Playstation'o žaidimus dar patrauklesnius šiuolaikiniam žaidėjui, tad išbandyti gali ir Tu!