kuoduotasis
Priklausomi-
Pranešimai
59 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Atsiliepimai
0%
Turinio tipas
Profiliai
Forumas
Blogai
Galerija
Video
Skelbimai
Viktorinos
Failai
Gidai
Naujienos
Atnaujinimai
Kalendorius
Parduotuvė
Visas kuoduotasis turinys
-
Tas pats questas, bet vėliau, kai jau bus hunteris nugalėtas, bet eileen išgyvens. Pažiūrėjau, kad pagrindinis būdas yra parry'inti. Nu bandysiu vakare.
-
Chees'ą mačiau, bet tada satisfakcijos nelieka:) Norisi teisingai nugalėti.
-
Gal kas gali patarti, kaip nugalėti Eileen the crow questo paskutinį hunter''į (tą, kur katedroje, o ne tą, kur kapuos)? Vakar dvi valandas su juo kankinausi ir palūžau. Jo šūviai atima pusę gyvybės, jeigu užsipuolu - tada lengvai parry'ina, jeigu atsitraukiu - tada pasigydo. Ir taip tąsiausi visą laiką. Tokios desperacijos nejaučiau nuo Smough ir Ornstein laikų. Gal yra tokių, kurie įveikė? Gal tiesiog cane ginklas jam netinkamas? Žodžiu, lauksiu patarimų.
-
Yra skirtumas. turint 1 atgyja lėlė. su 10 pradeda veikti insight bath pirkliai. su 15 atsiranda papildomi priešai arba tie patys pradeda naudoti magiją (pabandykit su 14 prasieiti pro cathedral ward, o tada panaudoti madman's knowledge ir su 15 ten pat praeikit - pamatysit skirtumą; dar pastebėjau, kad keičiasi ir papildomi priešai atsiranda hemwick aplinkoje). kitas slenkstis yra ties 40 - pradėsit matyti, ko iki tol nematėt:) dabar turiu apie 75, bet didelio skirtumo nuo 40 nepastebėjau. kiek skaičiau, turėtų atsirasti papildomi dialogai... bandysiu iki 99, tada žiūrėsiu.
-
Apie 30 valandų ir kol kas įveikti tik 7 bosai. Iš jų 3 - optional. Neskubu:), nors mačiau, kaip galima greitai bent jau pradžią pereiti. Bet nelabai suprantu, kam iš savęs džiaugsmą atimti naudojant dupe glitch ir speedruninant?
-
Pasirodo, žaidimą gali pasisunkinti keldamas insight level'į (automatiškai kyla nugalėjus bosus arba naudojant tam tikrus item'us). Šito nežinodamas tai patyriau savo kailiui, kai sunaudojau daugybę insight item'ų ir žiūriu, kad priešininkai pasikeitė, pradėjo naudoti magiją, kitas animacijas, kitas atakas ir daugiau health'o turėti. Pradžioj galvojau WTF, o paskui faina pasidarė. Įdomu, kokių dar paslapčių prikaišiota ir kokia nauda iš didelio insight.
-
Vakar išbandžiau co-op funkcijas - tai siūlyčiau daryti tik tuo atveju, jeigu jau labai norit padėti kitiem ir blood echoes prisirinkti, nes iššūkio visiškai nelieka: bosų AI pasimeta ir tampa pliušiniais žaislais vaikų darželyje. Visiškai kitokia patirtis, nei vienam bandant juos nugalėti. Žodžiu, co-op nerekomenduoju pirmam playthrough, nes dar papildomai prisideda ir framerate problemėlės.
-
Nu ką gi, po pirmų 5 valandų įspūdžiai kuo geriausi. Aišku, objektyvumo man trūksta, nes esu soul serijos fanas (net DS2 skirtingai nei daugumai man patiko), bet šitas kol kas pranoksta visus lūkesčius. Atmosfera, dėmesys detalėms, soundtrackas, priešai - viskas neįtikėtinai gerai, įtraukia ir nepaleidžia. Gal buvau išlepintas DS2 ir buvau nusiteikęs, kad šitas bus dar lengvesnis ir oi, kaip klydau. Iš pirmo pusvalandžio gal pusę laiko dėl mirčių praleidau loading screenuose (taip, jie tikrai tokie ilgi, kaip šneka visi). Paskui adapatavausi ir jau biškį geriau buvo. Toks įspūdis, kad parry BB lengviau padaryti nei kituose soul geimuose. Keletas problemų ar rūpestį keliančių dalykų (jeigu atmesime loading laiką): 1) su pirmu bosu ant tilto yra problemų su kamera (bent jau man); jos dalinai išsisprendė, kai nenaudojau lock on, nes bosas milžiniškas ir kamera susifuckupina; 2) kol kas loot'as iš priešų yra tik blood vials (healing item) ir bullets; čia gal pasitaisys dar situacija. Be šitų dalykų visa kita super, seniai man nebuvo tokio žaidimo, kuris taip įtrauktų. Vienas pagrindinių patarimų būtų iš karto meniu controls nustatyti, kad lock on automatiškai permestų ant kito priešininko (default - off) - bent jau man mirčių skaičių sumažino ženkliai. Kol kas tiek, vakare vėl lauks bemiegė naktis. Good hunting.
-
Yra besiruošiančių išbandyti šį didžiojo M naują geimą? Aš pasidaviau hype'ui ir digital versija jau laukia 03/24 dienos. Jeigu ką, mano psn yra muddylegs, nes yra gandas, kad co-op ir chalice dungeon kažkokiu būdu bus lengviau dalintis su friend list'u.
-
o vargiai tikėtina, kad 3 atrodys blogiau už 2. tai nelabai suprantu kame bėdos, kai žaidimo stiprioji pusė yra istorija, dialogai, questai ir atmosfera. ir tikrai ne pirmoje vietoje grafika.
-
o tai jūs witcher 1 ir 2 žaidėt dėl grafikos?
-
ne visai. Edge žurnale paminėta, kad pražaidę 40h ir dar galo nesimato. + viskas priklauso nuo žaidėjo: vienam gali būti 100 valandų, speedruneriui - 50 min.
-
Nesvarbu Skyholde ar pirmoj bazėj, runos dedasi pas kalvį. Gali būti, kad neina įdėti dėl to, kad runos irgi pririštos prie klasės: radau vieną, bet rašo, kad tik rogue skirta. O Skyholde laukia geras bajeris su master enchanter skirtas konkrečiai tau:). Citata, per daug nespoilinant: "It's fire, yes? First time is always fire." Dar klausimėlis: gal kas išbandėt rogue double daggers klasę? Galvoju pradėt nuo pradžių, nes mage kažkaip pabodo. Tik nesinori investuoti daug laiko kol paaiškės, kad double daggers irgi ne taip jau ir linksma.
-
velnias žino, aš runų niekur nerandu:) šiaip kur modify weapon visada paskutinis slot'as būna paliktas runai - tai pagal viską turėtų ten būti.
-
Nu ką, įspūdžiai po 30 valandų, bet niekur per daug neskubant. Pliusai: Gerai sukurta atmosfera, aplinkos, kompanijonų pašnekesiai, įtikinami personažai, craftingas, platus pasaulis, įtikinama inkvizicijos įtakos mechanika. Minusų kol kas nedaug, bet gana dideli: Klišinė istorija ir mažos personažo vystymo galimybės (gali rinktis tik skills'us, o attributai automatiškai darosi). Neįdomūs spell'ai. Tik dabar atrakinau papildomas specializacijas - tai dar žiūrėsiu gal kas pasikeis, nes palyginus su DA:O burtais - tai šitam niekingi. Tikėjausi, kad bus sunkesnis. Kol kas pavyko rasti tokią kompanijonų kombinaciją, kuri šluoja viską nuo kelio ant "hard". Gal vėliau bus sunkiau. Bet šiaip kabliuoja. Vien tai, kad pražaidžiau tiek valandų prie jo ir mane patį nustebino. Ir istorijos bukumas netgi netrukdo, kiti dalykai gerai padaryti, kurie prikausto prie žaidimo.
-
o įeina tik tos, kurias išleidai levelindamas characterį ar ir visos prarastos mirus?
-
Velnias žino. Dabar esu lyg ~235, bet problemų dėl matchų nematau. Gal tiesa, kad NG+ soul level negalioja?
-
O cap'inat level'į ar visas atliekamas sielas investuojat į kėlimą iki bile kiek? Čia toks gandas sklando, kad kas nori pvp žaist kaip ir nekelia daugiau 150 SL. Ar čia visiška lempa, ypač kai dar dabar matchmaking pririštas ir prie soul memory?
-
yra vienoje iš kalėjimo celių prieš bosą, tiesiog turi būti human formoje, kad galėtum summoninti.
-
Tiesiog tikriausiai tokio stiliaus žaidimas ne tavo ir oligarcho skoniui. Ir viskas tame ok, nes DS serijoj arba randa kiekvienas ką pasiimti, arba ne. Vieniems čia patinka pvp, kitiems challeng'as, kitiems bosai, dar kitiems tai, kad nepateikta viskas kaip ant lėkštutės, o reikia patiems suvesti kas prie ko. Aš asmeniškai žaidžiu dėl atmosferos, lore'o ir dar dėl to, kad kantrybę ugdo:)
-
galbūt, bet jeigu eini str/dex keliu ir neinvestuoji į int/faith - tai damage'ą tik prarandi.
-
Kažko nesuprantu apie ginklų infusion... Jeigu darau infusion - tai prarandu stats'ų scaling'o bonusus ir darau mažau damage'o. Jeigu reikia elemental damage, galiu pasidaryti juos su resin ir išlaikyti scaling'ą. Tai kokia, sakykit, prasmė infusint ginklus?
-
Man atrodo, kad diskusiją apie tai, kad DS2 per lengvas įtakoja ir tai, kad tai jau trečias žaidimas šioje serijoje. Jei tai būtų pirmas žaidimas, visi sakytų eina ######, kaip sunku. Kadangi dauguma jau žaidžia su Demons souls ir DS1 patirtimi - tai ir žino, ko tikėtis ir kaip žaisti. Aišku, reikia sutikti su tuo, kad žaidimo dizaino elementai padaro žaidimą lengvesniu, kaip kad pvz., žiedas, kuris padeda išsaugoti sielas gali būti sutaisytas pas kalvį ir pan. Tai patį mirties faktą padaro ne tokį skaudų. Tačiau iš kitos pusės, kūrėjai organiškai į žaidimą įdėjo sudėtingumo lygius: pvz., champions covenant, bonfire ascetics arba item'ai, kuriuos gauni perėjęs geimą nė karto nemiręs arba nė karto nepasinaudojęs bonfire. Taip kad sudėtingumo lygių yra daugybė ir kiekvienas gali pasirinkti sau, kas yra gerai. Aš asmeniškai sutinku, kad šiek tiek lengvesnis ir bosai lengviau įveikiami, bet tikriausiai irgi dėl to, kad pražaidęs DS nemažai. O šitam atmosfera man išlikusi ir tai kaip ir svarbiausia. Praise the sun!
-
Pats dar nežaidžiau - tai nežinau, bet dėl levelinimo stats'ų galbūt yra taip, kaip kad aiškina šitam video: http://www.youtube.com/watch?v=qR_XkXEWbJw&list=UUI6keWArpxmfeiuAATv7jZw (nuo 11.40), kad neužtenka kelti tik int, bet reikia kartu pakelti ir faith, kad būtų didesni damage bonusai?
-
Kadangi atsiranda žaidžiančių LT, siūlyčiau sumesti į vieną krūvą gamertag'us, kuriuos įtraukus į friendlist'ą pawn'us galima būtų rent'intis nemokamai. Mano: nekazhkas (zaidziu tik xbox)