kuoduotasis
Priklausomi-
Pranešimai
59 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Atsiliepimai
0%
Turinio tipas
Profiliai
Forumas
Blogai
Galerija
Video
Skelbimai
Viktorinos
Failai
Gidai
Naujienos
Atnaujinimai
Kalendorius
Parduotuvė
Visas kuoduotasis turinys
-
Aha, klanai man irgi mistika. Suprantu passive buff'us, bet kas daugiau iš to - velnias žino.
-
Vakar nusprendžiau pailsėti nuo story ir pabandyti co-op, tai supratau, kad daugumai pagalbos reikia su Umi-bozu. Šiaip co-op, kai nori padėti kitiems veikia nepriekaištingai, nes laukti gal reikia kokias 10 sekundžių. Tuo tarpu kai bandžiau pats išsikviest, tai per 15 minučių nieko nesulaukiau. Amritos coope gauni daugiau nei reikia, tai jei reikia pagrindinti levelius - tai pats tas. Šiaip žaidimas kol kas pranoksta visus lūkesčius, gameplay'us solidžiai ir kabliuojančiai surestas.
-
Man toks jausmas, kad ninja build + šiek tiek magijos yra OP as fuck. Nes užmeti sloth talisman, tada įjungi kusarigama mėsmalę su paralyžiaus buff'u, žiūri, jau pusės boso life baro nėra. O tada pribaigi su bombomis ir fire shurikens. Toks jausmas, kad cheatynčiau prieš game'ą, bet jau keletoje vietų būčiau rovęsis plaukus, jei ne šita cheesy "strategija".
-
O watchdog covenant neužsibuginęs? Nes per visą laiką tik kartą buvau summonintas? O nameless King skausmą suprantu:) Čia ir strigau ilgam...
-
per daug užsiėmę žaidimu. 50 valandų ir dar tik 2/3 kažkur spėju praeita. Šiaip ką galima pasakyti, same good old stuff, kas mane džiugina. Norinčių kažko naujo gali nusivilti, bet šiaip pvp sutvarkytas, bosai įdomus, secret'ų irgi daug. Pagrindinis trūkumas man yra friendly npc, kažkaip patingėta su jų dialogais, ta prasme, kad vis tas pats per tą patį, nors jau norėtųsi kažką naujo išgirst. Bet iš principo viskas ok, jaučiu, kad ilgai dar žaisiu vis išbandydamas naujus build'us.
-
pirmam playthrough darau quality build'ą, kad kuo daugiau ginklų išbandyčiau - tai kol kas viskas į strength/dexterity eina. šiam momentui visai džiugina lucern'a, ypač jos skill ir good ol' claymora.
-
Šiaip įdomus filmukas, kaip defense veikia žaidime: http://www.youtube.com/watch?v=2MKc9ejlUYs Rekomenduoju pažiūrėt, spoiler'ių nėra. Ir dar, kaip suprantu, nelabai apsimoka splitinti damage'ą į regular ir elemental (pvz., fire ar lighting), nes tada damage'as turi praeiti du skirtingus defence modifier'ius, kai tuo tarpu pure scalling weapon tik vieną physical damage defence modifier'į.
-
klausimas: jeigu weapon'as +2 ir tada padarai fire upgrade, tai ar būna fire upgrade+2 ar pasidaro tik fire upgrade bet +2 nelieka?
-
Gaila negrįš pirmųjų fallout dalykai, kai characteris su mažu intelligence (1 ar 2) negalėdavo suprast, ką kiti kalba. Va ten tai role play buvo:)
-
O gal kas žino, ką dar duoda atliekamos papildomos užduotys misijos metu. Pavyzdžiui, fultoninti sunkvežimio vairuotoją, kad nepamatytų ir t.t. ir pan. Čia tiesiog iššūkis pereiti taip misiją ir nieko daugiau ar dar kokie nors hidden bonusai?
-
Su Quite gali pasirinkti, ar ji scoutina, ar killina visus. Tai scoutas jos silpnesnis nei šuns, bet vis tiek gerai. O šiaip tai taip, su Q per lengvai viskas einasi, kai abu su silenced sniperiais į misiją išsiruošia.
-
dėl emblemų - tai skaičiau, kad bent jau viena (drugelis) susijusi su Quite istorija. Jeigu užsidedi, atsitinka kiti dalykai nei neužsidėjus. Kitos, tikriausiai, tik estetikos dalykas. Nesupratau, kam avataras pradžioje sukuriamas. Čia tipo istorijos tvistas laukia (jei taip - tai nespoilinkit) ar online taip rodo?
-
Bet negali nesutikti, kad batmobilis padarytas vos ne reklamine šios dalies ašimi ir tai atrodo šiek tiek juokingai. Aišku, reikėtų patį geimą pažaist, bet iš matytų gameplay video atrodo, kad batmobilis yra tikrai forced. Ta prasme, ką bendro turi Riddler užduotys su batmobiliu? Kodėl priešas, kurio esmė yra intelektualiai challengint batmaną staiga sugalvoja daryti specialias trasas, kuriomis turi važiuoti batmobiliu? WTF? Tada tos vietos, kur keletą minučių batmobilis tampa tanku ir šaudai į daugybę kitų tankų... Turbūt dėl to ir krito vertinimas. Kad tai inovacija - viskas tvarkoje, bet kai inovacija yra mechaniškai primetama ir pritempinėjama - tada jau blogai. Bet čia tik spekuliacija į orą, kol patys neišbandysim.
-
Naudok burtą, kur sulėtina priešus - daug lengviau būna.
-
Gal visai ir patarimas tiems, kurie "kovoja" su kovų animacija (ta prasme, kad paspaudi mygtuką, o Geraltas šoka kaip balerina kažin kiek laiko) - don't mash ir nelaikykit nuspaudę į priekį! Esmė ta, kad po poros smūgių priešininkas atsitraukia ir tam, kad sumažinti atstumą G pradeda savo piruetus link jo. Bent jau man padeda tai, kad padarau du smūgius, tada dodge link priešininko ir vėl pora smūgių - visai suvaldoma kova gaunasi.
-
Aš ant ps4 - tai be gwent crasho didelių techninių problemų nematau. Aišku, fps vietomis krenta, bet su konsolėm ir nesu per daug išlepintas aukštų fps ar geriausios grafikos. Dėl explorinimo neturėjimo reikšmės nesutikčiau, nes taip, xp neduoda, bet užtat mažas "istorijas" ir įdomius dokumentus galima atrasti. Aš taip pat ant trečio sudėtingumo - tai kol kas atrodo lengvokas, kai po ranka visada Swallow ir duonų kepalai:) Galvoju pakelt sudėtingumą ant aukščiausio, bet jei teisingai supratau, tada dar lėčiau xp kyla, o šito kažkaip nenoriu.
-
Kol kas mano vienintelis nusiskundimas yra valdymas. Ir valdymas ne kovose, nes ten viskas gerai, bet bėgiojime ir explorinime. Kaip ir scalman minėjo, geraltas nesustoja, kai reikia arba per greitai pasuka ir pan. Šiek tiek sumažėja šitas dalykas, kai pamažini valdymo jautrumą ir gana stipriai. Aišku, iki galo nesusitvarko, bet šiek tiek geriau. Kitas keistas dalykas - xp. Pirmą zoną beveik visą iššniukštinėjau, liko tik keletas neatrastų vietų su klaustukais, bet kol kas esu tik lvl 2. tarsi nieko tokio, bet matau, kad reikės laaaaabai daug laiko, kol kažkokį konkretesnį specializuotą build'ą pavyks pasidaryti. Ai, ir dar bug'as žaidžiant Gwent kortų žaidimą. Visai norėčiau rimtai įsigilinti, bet visada crachina, kai paspaudžiu pass turn. kiek skaičiau, ne man vienam šita problemėlė - tai reikės laukti patch'o, kol dar ir kortom bus galima palošt.
-
Va čia tai release trailer'is! Prisimenant witcher 2 ir šitą trailer'į:
-
Aš tik perėjęs sužinojau, kad yra trys pabaigos. Laukia dar minimum 2 pražaidimai:)
-
O kokie multiplayer nustatymai? Pats co-op nesikviečiau, bet pasidaręs worldwide ir be password'o pas kitus co-op ilgai nelaukdavau, net į ng+ keletą kartų patekau. Va invazijos dar nei vienos neturėjau, nors bell maiden ir skambino poroje vietų tuo sinister varpeliu.
-
Ne tiek raudonas, kiek su raudona aura - sinister resonant bell skirtas pvp. Beckoning bell - iškviesti kitus. Small resonant bell - keliauti co-op pas kitus. Čia visi sudėti su aprašymais: http://bloodborne.wiki.fextralife.com/Bloodborne+Wiki (spausti equipment, items, multiplayer) Nepamirškit, kad paskambinę beckoning bell esate atviri invazijoms, taip kad galite gauti ne tik partnerį, bet ir priešą.
-
O ar tikrai tą skambinai? Nes didelį skambinant iškvieti kitus (bet prarandi insight), mažą skambindamas pats prašaisi co-op į kitų žaidimą, o raudonas - pvp. Dar gali būti, kad neišsikvieti dėl to, kad tuo metu toje vietoje niekas neskambina mažu varpeliu, kurie būtų +-10% nuo tavo level'io.