KypuTeTpaBy

V.I.P.
  • Pranešimai

    1.157
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    66
  • Atsiliepimai

    100%

KypuTeTpaBy Blogų įrašai

  1. KypuTeTpaBy
    Tikriausiai iš pavadinimo atrodo WTF? bet ant kiek pasaulis atrodytu keistas - tai įvyko. Rovno mieste (Ukraina) du nenustatyti asmenys kurie vilkėjo milicininkų uniformas, įsibrovė į būtų, surišo jos šeimininkę pėdkelnėms ir kelias valandas žaidė kompiuterinius žaidimus ant jos PC. Apie tai oficialiai patvirtino Rovno miesto vidaus reikalų ministerija.
     

     
    Kaip teigia milicininkai, nenustatyti asmenys paskambino į 28 metės moters duris, pristatė kaip pareigūnai ir įsibrovė į būtą. Jei surišo moterį pėdkelnėms ir numetė ant sofos, o patys pradėjo žaisti.
     
    Užpulta moterys pastebėjo, kad nusikaltėlėms ji visiškai neįdomi, jie buvo pilnai susikoncentruoti ties kompiuterinių žaidimų ir dažnai juokavo. Po kelių valandų jie paliko būtą ir paliko moterį vieną surišta ant sofos.
     
    Kol kas "geimerių" nerado.
     
    Proof
     
    Normaliai ane?
  2. KypuTeTpaBy
    Švedijoje vyksta tiesiog neįprastas švietimo eksperimentas, kurio tikriausiai norėtu bet koks Lietuvos mokyklos moksleivis. Apie 180 vidurinės mokyklos “Viktor Rydberg” vardu moksleivių, kartu ir lygiai su tradiciniais dalykais kaip matematika arba literatūra, studijuoja dar papildomai žaidimo konstruktorių – Minecraft. Per tokias pamokas, moksleiviai lavina savo fantazijas ir projektavimo sugebėjimus – stato virtualius miestus, planuoja jų tiekimą vandenių ir elektrą.
     

     
    Kaip teigia šios idėjos autorė, šios mokyklos dėstytoja Monica Ekman, tokie lavinimai labai padeda jaunam žmogui pasirengti vyresniam gyvenimui ir ateityje tikrai tai jiems padės. Tačiau prie tokios švietimo programos nėra visi linkę, kai kurie moksleivių tėvai yra skeptiški tokiems dalykams, jų manymu tai yra tiesiog laisvalaikis ir laiko gaišinimas ir apie jokią naudą negali būti ir kalbų. Tačiau pati mokytoja mano kitaip, jos nurodymai rodo, kad per žaidimus vaikai geriausiai suvokia informaciją.
     
    Tačiau kai; bebūtų, galbūt ateityje, visi vaikai žais, t.y. studijos Minecraft mokyklose ir laikys egzaminus O kaip jūsų manymų, ar gera yra tokia idėja?
  3. KypuTeTpaBy
    Savaitgalį žurnale Esquire perskaičiau gan tokį keistą straipsnį, kas įvyktu jeigu mes žiūrėtume filmus atvirkščiai - t.y. nuo pabaigos iki pradžios. Šiek tiek pasvarsčius tapo įdomu, o kaip atrodytu iš šono, jeigu žaidimą pradėtume nuo pabaigos ir baigtume pradžioje?
     

     
    Jeigu pereiti Portal atvirkščiai, tai išeis istorija apie tai, kaip mergina susirenka iš dalių super kompiuterį, nusileidžia į požeminę laboratoriją ir eina miegoti.
     
    Jeigu pereiti Super Mario Bros. atvirkščiai, tai išeis istorija apie tai, kaip ūsuotas vyras bando išsprukti į laisvę iš juodo-balto požeminės kanalizacijos, palikdamas savo merginą. Savo kelyje pakildamas vėliavas ir metėdamas monetas į įvairias pusės nepamiršdamas slėpti grybus.
     
    Jeigu pereiti GTA IV atvirkščiai, tai išeis istorija apie tai, kaip sėkmingas nusikaltėlis nutraukia visus savo ryšius, persikraustą į bomžynų būtą emigrantų rajone, o veliau pasiilgęs tėvynės, jis išplaukia ant laivo atgal į Balkanus.
     
    Jeigu pereiti Skyrim atvirkščiai, tai išeis istorija apie tai, kaip žinoma ir garsu herojų nuosekliai atimą visus titulus ir regalijas, o galiausiai - baudžia mirtimi.
     
    Jeigu pereiti Assassin's Creed, atvirkščiai, tai išeis viduramžius "Matricos" versija, kurioje assassinas/bajoras/indėnas atsibunda XXI amžiuje, pabėga iš slaptos laboratorijos ir tampa barmenu.
     
    Jeigu pereiti Max Payne 3 atvirkščiai, tai išeis istorija apie tai, kaip Maksas išvaro iš oro uosto, apsistoją viešbutyje, nuskuta barzdą ir atauginą madingą šukuoseną, pradeda tvarkingai rengtis ir atsiranda tarp aukščiausių Brazilijos visuomenės sluoksnių.
     
    Jeigu pereiti Max Payne 3 atvirkščiai, tai išeis istorija apie tai, kaip Adamas tvarkingai bandys slėpti pasaulio sąmokslo pėdsakus, tam kad gautu saugumo viršininko pareigas sėkmingoje korporacijoje.
     
    Jeigu pereiti Braid atvirkščiai, tai išeis vis vien Braid.
     
    Na o Jūsų manymų, kokius žaidimus būtų įdomu pereiti nuo galo?
  4. KypuTeTpaBy
    Vieną dieną besinaršant po tinklą radau naujieną, kad japonai filmuoją porno filmą remdamiesi Lollipop Chainsaw kompiuteriniu žaidimu. Mano nestandartiškas mastymas iškarto pradėjo galvoti - juk tikriausiai tai ne vienintelis atvejis kai žmonės norėdami pasipelnyti iš įvairių frančaizų kuria antrarūšį šlamštą ir vualia - pasirodo tokios pornuškės pilnas internetas.
     

     
    Pasirodo kai kurie žmonės net kolekcionuoja juos ir sudaro topus žodžiu, štai ką man pavyko atkąsti:
     
    Tomb Rider - nieko nuostabaus
     

     
    Kai atsibos žaisti už princą, galėsime pereiti prie princeses
     

     
    Aš nekomentuosiu, o tiesiog paliksiu filmo pavadinimą - World of Whorecraft
     

    Final Fuck? Ačiū Japonija
     

     
    Poke a Mom
     

    Super Hornio Brothers - santechnikai ir taip pagal vokiečių kinematografą "svajonės darbas"
     

     
    Na ir šio vakaro TOPAS: Vice city PORN
     

     
    Šis postas neneša jokios pornografinės prasmės ir buvo sukurtas pasijuokti iš žmonių fantazijos.
     
     
    Jeigu patinka C-c-combo breaker! rubrika, rašykite komentaruose - jeigu ir toliau sulauksiu pozityvių komentarų į savo pusę, žinosiu kad žmonės tai skaito, jiems patinka - o aš toliau rašysiu
  5. KypuTeTpaBy
    Tiems kas nežino kas yra Dota 2 tikriausiai nelabai ir supras apie ką eina kalbos, o iš savo pusės nelabai ir ketinu daug rašyti teksto "C-c-combo breaker!" rubrikoje.
     
    Taigi, tie kas lošia Dota 2 - žino, kad rusų ten tai pat daug kaip WoW kinų. Kai kuri statistika parodo, kad apie 49% Dota 2 žaidėjų jungiasi iš buvusios Sovietų sąjungos (Rusija, Baltarusija, Ukraina...).
     

     
    Nepagalvokite, nieko prieš rusus neturiu, žmonės kaip žmonės, bet įsivaizduokite kad net lošdami JAV serveriuose, bendraujant anglų kalbą su visais, vis vien pasitaiko tokia situacija, kai kažkas rašo: ДНИЩЕ! Ir tai ant tiek juokinga, kad veliau po 30sek vietoje anglų kalbos puse žmonių bendraują rusų k
     
    Šiek tiek DOTA 2 ruso žodyno Jums:
    ДНИЩЕ (ДНО, ДНАРЬ) - dugnas, traukiantis komanda į dugną
    РАК (РАКООБРАЗНОЕ) - dažniausiai taip vadina naujokus, n00bus, kurie nelabai supranta ką reikia daryti
    МЯСО - mėsa, tie kas maitina priešus
     

     
    Daugiau rusai bendram čate nenaudoja žodžių
     
     
    Jeigu tau patinka C-c-combo breaker! rubrika tai laukiu komentarų
  6. KypuTeTpaBy
    Visi Jūs tikriausiai žaidėt, arba bent girdėjote apie žaidimą Fruit Ninja, bet tikriausiai niekas iš jūsų nežinojo, kad žaidimas apie gėjus.
     
    Esme tame, kad žodis "Fruit" slenge reiškia "homoseksualistas", o "Fruit Ninja" žodžių junginys neologizmo žodyne net turi specialia reikšmę - "Draugas, kuris gali būti homoseksualistu, tačiau gerai tai slepia nuo aplinkinių". Proof: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=fruit%20ninja
     

     
    Ten aišku yra ir daugiau įvairių variantų, bet nenorėdamas traumuoti savo psichikos, juos neversiu.
     
     
    C-c-combo breaker! - šiek tiek nestandartiniai dalykai apie kompiuterinius žaidimus. Jeigu patiko, dėsiu ir daugiau, planuoju update daryti kiekvieną dieną.
  7. KypuTeTpaBy
    Kovo mėnesį pasirodęs Mass Effect 3 spėjo pridaryti tiek žiniasklaidos ir žaidėjų dėmesio, kiek tikriausiai nebuvo padaręs joks kitas žaidimas. Viskam tam kaltininkai BioWare scenaristai, na o didžiausių antisimpatijų nusipelnė niekas kitas o pats Casey Hudson kuris buvo atsakingas ne tik už visišką žaidimo scenarijų bet ir jos pabaigą. Apie pabaigą tikriausiai daugiausiai ir buvo dėmesio: vieni buvo ant tiek nepatenkinti kad prašė EA grąžinti jiems pinigus, antri buvo tiek suklaidinti kad nieko tiesiog nesuprato ir iki šiol nenori prisiminti šio žaidimo pabaigos, treti atvirkščiai pradėjo ieškoti kažkokių loginių surišimų su tuo kas įvyko. Vienaip ar kitaip, Mass Effect 3 galima drąsiai suteikti metų FAIL prizą už sušikta pabaigą.
     
    Tiesa sakant ir aš iš savo pusės buvau labai negatyviai nusiteikęs, kai išleidau virš 20 valandų šiam žaidimui ir visą savaitgalį, o pabaigoje likau su klaustuku virš galvos. Tam priežastis labai paprastos: visą žaidimą aš (ir kiti žaidėjai) vargo dėl visos visatos, dėl Žemės išlikimo, darėm kažkokias side-quest misijas galvodami kad tai tikrai pakeis kažkokia žaidimo eigą, bet pabaigoje mes gavome 3 pabaigas su tiesiog pakeistais spalvų renderiais. Originalios žaidimo Mass Effect 3 žaidimo pabaigos aš neketinu jokiu būdu kritikuoti dėl to, kad tai už mane padarė tūkstančiai kitų žaidėjų, čia norėčiau tiesiog išdėstyti savo mintys apie naują nemokamą Mass Effect 3 DLC: Extended Cut.
     

     
    Kas yra Extended Cut? Tai milijoninės fanų armijos prašymas perdaryti arba paaiškinti žaidimo pabaigą. BioWare išties išgirdo fanus ir nusprendė kad jeigu jie to reikalauja, tebūnie - bet pasakė kad ir tos, paaiškintos plačiau pabaigos nepatenkins visų ir kaip vieną iš siurprizų padarė naują ketvirtą pabaigą. Iš esmes jeigu Jus jau perėjote Mass Effect 3 žaidimą, žaisti Extended Cut nėra jokio tikslo ir čia BioWare kažkaip keistai nusitaikė. Visų pirmą kai Jus pereinate žaidimą ir įrašote naują DLC, pas Jus atsiranda naujas save failas pavadinimu Legend. Paleidę jį Jus pradėsite žaidimą nuo to momento kai Normandy ir Alliance pajėgos pasiruošę pulti Cerberus bazę. Savo ruožtu aš galvojau kad BioWare mums pasiūlys šiek tiek kitą bendrą pabaigą su savo alternatyvą - rezultate reikia ir vėl žaisti dvi o gal ir daugiau valandų, vėl peržaisti visą žaidimo pabaigą kuri prisipažinkite šiek tiek yra nuobodi, kai iš visų kampų lendą priešai ir tai trunka vos ne 40 minučių. Buvau labai nusivylęs, kad sugaišinau kone net 3 valandas ir nepamačiau nieko naujo.
     

     
    Todėl išties pagalvojau, jeigu net nėra jokios prasmės žaisti, kam daryti tokį keistą DLC? Tebūnie žaidimas prasideda nuo Citadelės kur vos gyvas Shepardas bando išspręsti visatos likimą. Pabaigos išties yra paaiškintos kuo smulkiau ir kuo detaliau ir vienas ar kitas variantas turi savo pasekmių. Pabaigos nėra kažkaip kardinaliai pakeistos, viskas yra tik įdėtos papildomos cut-scenos ir prailgintos iš 5minučių iki 10-13min (priklausomai nuo pasirinkto būdo). Jeigu Jus jau perėjote žaidimą, siūlau tiesiog pažiūrėti jas ir nesivargti žaisdami vėl, nes nieko naujo, pakartosiu, Jus ten nepamatysite (be pabaigų).
     
    Synthesis Ending

     
    Destroy Ending

     
    Control Ending

     
    Hidden Refusal

     
    Iš esmes visos pirmos trys pabaigos yra tiesiog paaiškinimas, ir nauja ketvirtoji kuri mano manymų yra viena iš teisingiausiu. Jeigu aš žaidimą baigčiau tokių pasirinkimų kai žaidžia Mass Effect 3 žaidimą aš atsistočiau ir pločiau, mano manymu tai buvo teisingiausia ir mažiausiai turinčia nesąmonių pabaigą - taip ir turėjo baigtis žaidimas. Kad ciklas tęsiasi, viskas kas liko tas ir yra, jokio pasirinkimo nėra, visi mirštą, tačiau su užuomina, kad gali būti Mass Effect pratęsimas, tarkim po 50 000 metų kai ir vėl prasidės naujas ciklas. Kaip bebūtų, labai keistas BioWare DLC kurį jie galėjo išleisti ne po puse metų o kai žaidimas pasirodė, kam reikėjo taip sušikti visą žaidimą iš pat pradžios, klausimas - gal tai piaro ar marketingo žingsniai, tačiau keistas sprendimas. Mano akyse jie 100% reabilitavosi, bet jeigu tokios pabaigos būtų iš pat pradžios, žaidimos be abejo taptu didžiausia metų sensacija. Gero žaidimo!
     
     
    Synthesis Ending
  8. KypuTeTpaBy
    Yra toks žmogus, internete kai kurie jis žinomas nicku KOOBERZ, ir pas šitą vyruką buvo Nintendo Wii, kurio korpusas buvo pilnai padarytas iš LEGO konstruktoriaus. Bet laikai eina ir Wii paseno, todėl jis nusprendė ją atnaujinti į Wii U.
     

     
    O šiaip pas šitą žmogų daug ko įdomaus yra padaryto iš LEGO, siūlau panaršyti po jo kanalą YouTube
  9. KypuTeTpaBy
    Pasirodo Sleeping Dogs žaidimas turėjo realiai egzistuojanti prototipą - Chris Thrall.
     
    Chris Thrall - gimė Anglijoje ir buvo jūrų pėstininkas. 1995 metais jis perskilę į Hong Kongą, o jau po metų tapo priklausomas nuo metodono bomžu ir dirbo bandoje 14K. Kai jį apsinešta supakavo policininkai, Chrisas buvo uždarytas į priklausomų ligoninę. Ten beje jis ir buvo verbuotas į policijas slaptas pareigas, su tikslu suteikti visą pusę informaciją apie gaujas.
     

     
    2011 metais Chris Thrall publikuoja knygą - Eating Smoke, savo autobiografiją ir Triados gyvenimą. Time Out Hong Kong leidinys pripažino Eating Smoke kaip geriausią metų knygą.
     
    Kai kurie žaidimo faktai buvo tiesiai susieję su įvykiais knygoje.
     
    O pats Thrall'as labai gyrė žaidimą, minėjo kad labai tikroviškas.