tralialia

Priklausomi
  • Pranešimai

    410
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Visas tralialia turinys

  1. Na dark souls kaip ir demon souls yra zavus tuo, kad jeigu esi super pro (ir zinai viska mintinai) gali pereiti zaidima budamas 1o lvl. O roll speed isties ya labai svarbus dalykas, gaila nunerfino ninja ring... Anyways gal zinojai gal ir ne, bet roll metu esi invulnerable, o pirmas bosas yra super slow fatass, bet kaip jau kazkas minejo reikia laikytis jam is uzpakalio (nors bosam backstab ir nepadarysi). Realiai geriausia butu visiskai nusirengt, paimkt ginkla i abi rankas (kazkur gal 30% daugiau dmg) ir pasipraktikuot roll
  2. Hmm, nera cd playback funkcijos? Keista, ypac atsizvelgiant i neretai pasitaikancius soundtrack cd su kokiais CE ar LE...
  3. Haha cia tai geras! P.S. skaitant reiktu akcentuoti zodeli "ant"
  4. Tuom, kad vienas yra geras o kitas meh. Svelniai tariant nesu didziausias 1366x768 rezoliucijos salininkas, bene pati kreiviausia rezoliucija kokia tik gali buti (per mazai eiluciu normaliam darbui), o tas pirmasis dar be to turi didele tikimybe buti IPS (antrasis beveik garantuotai TN), kas salygotu geroooooooooooooookai geresnius apzvalgos kampus ir vaizdo kokybe apskritai.
  5. Veiks nebutinai greiciau, nors zinoma, dazniau eis geriau nei prasciau, realiai tai bene vienintelis win 8 pliusas mano akyse - geresnis resursu vadymas, visa kita meh...
  6. Na taip, zaidimams crt butu geriausias variantas jei neesme butu ekrano dydis ir jo uzimamas plotas. Crt palyginus su lcd turi du milziniskus privalumus - jokio imput lag ir jokio motion blurr.
  7. Na tikrai be reikalo zmogeli uzsipuole... Abiems konsolems gaunant 8iu branduoliu cpu kurejai netures kur detis, kaip optimizuoti savo zaidimus daugeliui skaiciavimo giju, priesingu atveju salyginai silpni nauju konsoliu cpu (del menko IPC - isntructions per clock) salygos gan liudnus rezultatus. Na zinoma esant lankstiems gpu, daug cpu darbo galima perkelti jam/jai. Juk kazkada pasirodzius dual core situacija buvo panasi, kelis metus is tu dual core, bent jau zaidimai neturejo jokios naudos, idomu kaip sektusi su single core pazaisti dabar? Niekas nesako kad jau kitais metais su 4+ branduoliu cpu zaidimai lakstys 2x greiciau, bet kad industrija juda ta linkme tia irgi yra menkai nugincyjamas faktas...
  8. Same here, man asmeniskai mirtis alyvose naudot trigerius gazavimui/stabdymui.
  9. Kad ju reiksmes yra on arba off ir nieko tame tarpe, todel jei racing tipo zaidimam reikia precizisko dalinio stabdzio/akseleratoriaus nuspaudimo su siais mygtukais to nepadarysi.
  10. Nesikuklink, pavardink, nes labai idomu ar tai nebus subjektyvus ergonomikos niuansai. O del "visuotinai pripazinto" super xbox gamepad tai tik nereikia.... Visuotinai pripazinta kad xbox gamepad'o d-pad yra niekam tikes (visiskas "pravalas" zaidziant street fighter tipo zaidimus), taip pat visiem zinomas faktas kad xbox abxy mygtukai nera analoginiai kas juos daro beverciais norint naudoti lenktyniu zaidimuose (bent jau man). Taigi tikrai nesiskuklink ir pavardink tuos esminius visiem problemas keliancius ds3 trukumus, galbut busiu kazka praziopsojes, nors abi konsoles turiu jau gan senai.
  11. Na na, cia jau akivaizdziai kvepia subjektyviu vertinimu. Jei tu be jokiu konkreciu nurodymu i tuos 40 patobulinimu priimi tai kaip fakta, tai ka cia galima ir bepridurti. Naudojant tokia "tapobulinimu" skaiciavimo sistema naujasis ps4 pultelis pilnai suskaiciuotu ju dar daugiau plius turetu keleta gerokai zymesniu naujoviu (kuom gi naujasis xbone gamepad apart isvaizdos labai jau skiriasi nuo senojo? DS4 bent jau akivaizdziai matai touchpad, lizda ausinems, pakeistus analog ir move funkcionaluma ) P.S. gamepad patogumas tai pat subjektyvus dalykas, nors man nesuka viduriu ir nuo xbox 360 gamepad, bet esant galimybei rinktis imciau ds3.
  12. Tai priklauso tik nuo zaidimu kureju, nes ps3 jau turejo ta galimybe, bet cia viskas susiveda i tai, jog klaviatura + pele naudojantys zaidejai igauna labai dideli pranasuma pries zaidziancius gamepad (fps, rts), del to zaidimu kurejai samoningai ant konsoliu nedaro visu imanomu ivesties prietaisu palaikymo.
  13. Na tiesos tavo zodziuose aisku yra, bet prie xbox one fiasko visos sony "istaisytos klaidos" atrodo kaip geriausios paskutinio desimtmecio inovacijos. Moralas - viskas yra reliatyvu ir priklauso nuo lyginamu objektu...
  14. Man asmeniskai viska lemia zaidimai, bet net idomu pasidare, kokius gi hw pranasumus turi xbox?
  15. Kam, kokiam atsilupeliui i masina pasikabint ant veidrodelio? Kas gi tavo nuomone lietuvoje bus MS patvirtinti perpardavinetojai?
  16. Kokia cia dar MS vizija? Vizija yra viena, kuo daugiau jusu pinigu... Visos grazios kalbos del cloud galimybiu ir tuom teisinimo always on politikos yra visiska nesamone. Jei zaidimui reikes pastovaus pasijungimo ir online pasaulio, tegu jie ir reikalauja always on (lygtai dabar yra kitaip). Always on yra skirta tik vienam dalykui - kovai su piratavimu ir zaidimu perpardavinejimo kontrolei, kitais zodziais tariant $$$. Zaidejas is to gauna apvalu ir dideli 0. Okas liecia "bonus kinect" tai velgi ce nevisai taip. Atmetus fakta, kad toli grazu ne visiems jo reikia, kinect jau tampa nebe papildomas prietaisas, o vienas is privalomu sistemos elementu, nes be jo ji paprasciausiai neveiks, tad nieko jus papildomai negaunat, jus gaunat viska kas butina konsoles veikimui (lygiai kaip ir ps4 atveju). Siam momentui apart excluzyviniu zaidimu (teoriniu, nes is paskelbtu manes nedomina ne vienas) as nematau ne 1 pliuso xbone naudai pries ps4...
  17. Zaidimus irgi per teta pirksi?
  18. Na, pas rusus tos pacios problemos kaip ir pas visus: http://www.xbitlabs.com/articles/cpu/display/core-i7-4770k.html 96 laipsniai karsciausiame branduolyje ant 4.4 ghz ir 1.2V yra gan graudus rezultatas. Maniskis 3930 @4.6ghz ir 1.395V tame apkrovos teste nepersoka per 84 laipsnius... Ir beja, ne visalaik zaidimuose nesijaus OC. Pirmas atvejas (realiai gerokai paspartines mano pc upgrade) buvo tas, jog zaidziant mmo, didziausi "lagai" buna butent del cpu (susirinkus dideliam zaideju skaiciui Tera man "skraidydavo" ant 1-3 fps su q6600@3ghz). Kitas atvejas, kada Ghz niekad nebus per daug yra emuliacija, mano atveju ps2 ir wii (nes su threadinimu kolkas pas juos yra gan daug bedu, del to max cpu daznis yra labai svarbu). Bet zinoma, jei OC nera svarstomas, nuajieji cpu bus geriausias pasirinkimas, nes su laiku del nauju instrukciju pritaikymo programose ju sparta tik dides.
  19. Netiesa. http://en.wikipedia.org/wiki/Spinning_Dancer
  20. Heh, matyt nvidijos neikvepe ivykis su "tuninguotais" laros plaukais (tressfx technologija) naujajame tomb raideryje, kur nvidia videoplokstes turi labai daug problemu (tiek performance kritimo, tiek stabilumo), todel nusprende, kad geriau jau tegul physx geriau sukasi ant priesininku hw, nei kitu fiziniu varikliuku plitimas ir kruvos suderinamumo problemu su pc platforma ir geforce gaminiais.
  21. Nereikai saves taip apkrauti su apmastymais kas bus, o ko ne, sony oficialiai pranese apie 6x bluray ir 8x dvd drive.
  22. Is kur cia tokia info? 25.6 GB/s ps3 xdr yra juokas palyginus su 176 GB/s. Beto rambus pasizymi arkliskais latency (cia ne pliusas), vienintelis jo pranasumas budavo dideli pralaidumo skaiciukai...
  23. Pristatymas ir naujienos tikria nenuvyle, o ir paliko dar daug ko laukti (pacios konsoles isvaizda). Nerealiai dziaugiuosi del 8 GB gddr5 ram, nes kaip sakant pas ps3 buvo ne atmintis, o skleroze (su kuria kai kurie kurejai ir tiap dare stebuklus). Beja 170 GB/s atminties greitis yra zyyyyyyyyyyyymiai daugiau nei gali pasiulyti quad channel veikiantys intel 39xx cpu (ten regis max 40 GB/s), tiesiog fantastika! Ir dziugus dalykas, kad nors dalys kaip ir pc, taciau niuansai konsole visgi daro unikalia ir identisko pc surinkti nepavyktu. Nelaba isivaizduoju, ka geresnio (ar net tokio pat) pasiulys MS, na bet pagyvensim pamatysim, bet laiska seniui salciui pradeud rasyti jau dabar