Isankstine apzvalga Semas Fišeris, per tuos metus kol Ubisoft kūrė „Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction“ žaidimą, spėjo tapti senesniu ir dar protingesniu nei anksčiau. Dar pradėjęs dirbti Nacionalinėje Saugumo Agentūroje buvo jaunas, turėjo priedangą ir daug naujausių prietaisų, padedančių jam lengviau tobulėti. Tačiau viskas anksčiau ar vėliau turi savo pabaigą. Taip ir Semas palieka agentūrą ir pradeda veikti savarankiškai. Neturėdamas nieko, tik savo visą sukauptą patirtį. Fišeris tapo greitesnis, stipresnis ir fiziškai galintis atlikti daugiau. Conviction gvildena Fišerio istorijos posūkį, kai jis sužino, jog jo duktė buvo nužudyta. Jei prisimenate, „Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent“ dalyje, buvo teigta, kad Semo duktė žuvo automobilio avarijoje, vairuodama girta. Tačiau Fišeris tuo nepatiki ir nusprendžia viską iki galo įsiaiškinti pats. Nesvarbu kiek jam tai kainuotų, todėl nutaria palikti taip ilgai tęstą savo tarnybą vyriausybėje ir pasinerti į teisybės paieškas. Žaidimas nemažai pasikeitė lyginant su pirmuoju E3 video filmuku, parodytu prieš keletą metų. Kūrėjai „Ubisoft Montreal“ visiškai perdirbo žaidimą. Nes dabar viskas atrodo visiškai pasikeitęs nei buvo tada. Niekada nesužinosim ar tai geras sprendimas, bet tikėkimės, kad taip. Juk kitaip kūrėjams nebūtų šovusi tokia mintis? Žaidžiant siužetas, tekstas, garsai ir video intarpai pateikti gana unikaliai, gal ne taip kaip „Half-Life“ atveju, bet panašiai. Viskas pateikiama taip, kad nebūtų nuobodu, netektų jos ilgai skaityti ar ieškoti, o tai – pagirtina. Apskritai visa sistema veikia gana paprastu principu, ji nukreips jus tinkamu keliu. Misijos irgi atkeliaus paprastesniu būdu, nebereikės kiekvieną kartą klausytis kokio nors viršininko per ausines, kad sužinotumėt informaciją. Ji tiesiog atsiras ant namo, lango ar užuolaidos, žodžiu visur kur tik yra pakankamai vietos viskam sutilpti. Labai jau neįprastas metodas, bet ganėtinai įdomus. Žiūrėsime kaip jis suveiks. Vaizdo intarpai žaidimo epizodų metu pasakojami pačio pagrindinio veikėjo lūpomis, taip padidinant ir taip rodos jau jaučiamą vienišumo jausmą. Beje intarpai, bent jau kaip teko pastebėti, nebus atskirai užkraudinėjami, panašiai kaip „GTA IV“ žaidime. Kaip bebūtų Fišeris nebedirba Trečiajam Ešelonui, o tai reiškia tik viena – ribotus išteklius. Kuriuos teks „žvejotis“ pačiam. Nors tai nereiškia, kad jis bus beginklis, visada šalia bus jo patirtis ir gudrumas. Dar geriau, jog prireikus kokios nors priemonės, ją galima bus tiesiog pasigaminti. Kaip pavyzdžiui sudaužius automobilio šoninį veidrodėlį gaunamas - šnipinėjimui puikiai tinkantis stiklo gabalas. Su ginklais viskas šiek tiek lengviau. Prireikus ir laipioti pastatų sienomis nebus problema. Panašiai kaip „Assassin‘s Creed“ žaidime. Taip pat pabėgioti stogų briaunomis nuo kurių net ir pašokinėti sugebėdamas, nuo stogo ant stogo. Tačiau ne tai rodo žaidimo didžiausią pasikeitimą. Ankstesnio slapukavimo šešėlių pakampėse nebeliko, nes nebėra reikalo to daryti, paprasčiausiai nebėra dėl ko slėptis. Norite pasišaudyti? Pirmyn! Nebeliko to vienintelio kelio, tarsi labirinto, kuriuo sekant bus pasiektas galutinis tikslas. Atsiveria daug daugiau alternatyvių skirtingų kelių, užduoties įvykdymo link. Atvirame pasaulyje aplink vaikštinėja ir krūvos civilių žmonių ir kaip bebūtų jūs vis tiek esate geriečių pusėje. Tad būnant tarp jų, norom nenorom tenka jausti šiokią tokią atsakomybę, nes jiems žuvus – žaidimas baigtas! Nors niekas nedraudžia prireikus jais pasinaudoti saviems tikslams. Conviction be jau paminėtų naujovių atsineš dar vieną įdomią savybę, pavadintą Mark & Execute, kitaip tariant pažymėk ir pribaik. Ši funkcija pagelbės planuojant puolimą. Nesvarbu ar puolimas nukreiptas prieš žmogų ar tai tam tikrą objektą, tiesiog pasižymit visus (žiūrint kiek reikia) ir pradedat veikti. Visa puolimo procedūra bus atlikta už jus, tik planavimas paliekamas jūsų rankose. Aišku jei ši savybė vyktų be apribojimų, tai žaidimas taptų per lengvas ir prarastų nemažai žavesio. Tad norint atlikti Mark & Execute veiksmą, pirma teks jį užsitarnauti. O tai bus galima pribaigus kokį niekšelį, slapta ar iš arti. Bet tai dar ne viskas. Įdomiausia tampa, kai vis tik atsiduri šešėlio priedangoje. Kadangi likus be specialaus maskuojančio kostiumo tampa nebeaišku ar Fišeris pasislėpęs ar ne. Laimei kūrėjai apie tai irgi pagalvojo, nes kai aplinkui tave supa tamsa, pasaulis tampa juodai baltas, o tai reiškia, jog esi nematomas. Dar viena puiki mintis iš Ubisoft, kuri atrodo bus šauniai realizuota. Pabaigai liko paminėti dar vieną ganėtinai subtilų aspektą. Tai paskutinės buvimo vietos apgaulė. Taip galėsite laisvai apgaudinėti priešus, sukurdami savo atspindžio siluetą, prieš persikraustant prie kitos uždangos. Kai tuo tarpu priešai manys, jog jūs vis dar toje pačioje vietoje. Na aišku tokia gudrybė veiks iki tol kol jūsų niekas nepastebės arba nepatikrins senosios buvimo vietos. Kiek visko prigalvojo kūrėjai, kad net sunku pagalvoti. Vien tik tam kad tik mums būtų linksmiau ir įdomiau žaisti. Oj kad tik viskas pasiteisintų su kaupu… Mano akimis žiūrint, Semas Conviction dalyje evoliucionavo į visai kitą, šaunų bei kietą vyruką. Tapęs it koks kietas riešutėlis savo priešams. Bei pasukęs savo buvusį, senąjį gyvenimą 180 laipsnių kampu, pakeitė ir jo kryptį. Kur tai nuves mus toliau? „Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction“ bus skirtas įskirtinai visai Microsoft produktų linijai į kurią įeina PC ir Xbox 360 vardai. Šiuo metu nustatyta pasirodymo data – 2009 Spalio mėnuo.