• Pranešimai

    8.296
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    470
  • Atsiliepimai

    100%

Visas Impaler turinys

  1. Naudok ta pati psx pulta tik nusipirk perejima ps2 to usb.
  2. kas nebuvo temoje pasakyta, tai aš nuo savęs galiu pasakyti, kad šis adapteris puikiai man veikia: http://www.dx.com/p/playvision-hdv-m610-mini-hdmi-to-av-video-audio-converter-white-152345 o ir kaina gera dabar, tiesa, aš naudoju tik iš iMac HDMI paduoti vaizdą į CRT TV per RCA kabelius. Rezultatas puikus. Veikia jau virš pusės metų gal ar daugiau.
  3. matomai kažką ne taip padarė lauždamas. sprendimas perrašyti nulaužimą ir viskas.
  4. GameOn – įspūdingiausi nepriklausomi žaidimai po vienu stogu Žiniasklaida nuolat mirga nuo pranešimų apie augantį susidomėjimą žaidimais, milžiniškas pajamas, kūrybingumą ir eksperimentus. Net krizės metu pelningai dirbusi pramonė sudomino ne tik investuotojus, bet ir politikus, čia įžvelgiančius ne tik patrauklias darbo vietas išsilavinusiam ir kūrybingam jaunimui, bet ir naujas kultūrinio eksporto galimybes. Kompiuterinių žaidimų pasaulis be galo įvairus ir fragmentuotas. Žaidimai mobiliesiems įrenginiams netikėtai tapo vienu pagrindinių faktorių visos pramonės augimui, kai tuo tarpu santykinai nauji, bet brangūs ir sudėtingi sužaidybinimo sprendimai išjudino net ir stambiausias pasaulio korporacijas, kurios iki tol į žaismą žvelgė pro pirštus. Taip ir nepriklausomi žaidimų kūrėjai, vadinamasis „Indie“ sektorius turi savą nišą – skatinti kūrybingumą ir jaunų žmonių verslumą. „Indie“ kūrėjai – jauni ir perspektyvūs, mažose komandose dirbantys kūrėjai, arba industrijos veteranai, kurie jaučiasi pavargę nuo rinkodarinių suvaržymų kūrybingumui ir naujų žaismo formų paieškoms. Dauguma šių kūrėjų savo žaidimus ne tik kuria, bet ir platina patys, o finansus reikalingus projekto pradžiai suneša patys žaidėjai. „Indie“ sektorius tai unikali, veržli ir jauna visos žaidimų pramonės žvaigždutė, kurios misija kurti ir džiuginti. Būtent šie kūrėjai dažniausiai siekia grąžinti užmarštin grimztančią klasiką ir nepelnytai užmirštus žanrus, drąsiai eksperimentuoja su menine saviraiška, nebijo kelti nepatogių klausimų ar provokuoti žaidėjus stumtelėdami juos į kontraversiškas situacijas. Būtent nepriklausomi žaidimų kūrėjai yra atsakingi už tai, kad diskusijos apie meninę žaidimų vertę persikėlė į aukščiausią įmanomą lygį – muziejų ir galerijų menes. Nepriklausomi kūrėjai sugriovė dešimtmečiais rinką kausčiusią kainodarą ir išmušė galią stambiems kūrėjams iš rankų bei įtikino skirtingų valstybių vadovus, kad bet kuri pasaulio šalis gali tapti kūrėjų rojumi. „GameOn 2016“ metu vyks būtent tokių žaidimų paroda – nepriklausomi kūrėjai iš Lietuvos, Latvijos, Estijos, Švedijos, Vokietijos, JAV, Turkijos, Ukrainos ir kitų valstybių, spalio 29–30 dienomis vyksiančios parodos lankytojams parodys naujausius ir įspūdingiausius savo darbus bei varžysis dėl ypatingo apdovanojimo – kelialapio į nepriklausomų žaidimų kūrėjų meką – „Casual Connect“ renginį Berlyne. Nepriklausomi kūrėjai iš viso pasaulio „GameOn“ metu lankytojų lauks dešimtys originalių, pasaulio užkariavimui pasirengusių žaidimų. Dalis žaidimų renginio metu dar bus neišleisti oficialiai, arba tik pradėję savo kelionę į žaidėjų širdis. Gerai pasaulyje ir Lietuvoje žinoma leidėjų kompanija „Versus Evil“ pažadėjo atvežti ir „GameOn“ lankytojams parodyti naujausius savo žaidimus – „The Banner Saga 2“, „Guild of Dungeoneering“, „Antihero“, ir „Let Them Come“. „Eight Points“, „Hypetrain Digital“, „Pixel Maniacs“, „KJ Interactive“, „Torreng Labs“, „Trybocalypse“, „Brainseed Factory“, „King“, „Owerpowered Games“, „Toucan Studio“, „Destructive Creations“. Ir tai tik keli kūrėjų vardai, kurių darbus išvysime ekspozicijų zonoje. Nepriklausomi žaidimų kūrėjai ypatingi ir tuo, kad paprastai patys pristato savo kūrinius, tad „GameOn“ lankytojai turės progą paspausti ranką ar užduoti rūpimus klausimus. Didžioji dalis kūrėjų mūsų šalyje lankysis pirmą kartą, tad renginio organizatoriai nė neabejoja, kad Lietuvos žaidėjų komentarai ir įžvalgos jiems bus ypač įdomios. „Nepriklausomiems žaidimų kūrėjams skyrėme nepaprastai daug laiko ir resursų,“ – pasakoja vienas parodos organizatorių Karolis Balčius – „darbus pradėjome dar pavasarį, tačiau netrukome susidurti su skaudžia realybe – Lietuva vis dar yra menkai žinoma industrijoje. Nesame didelė šalis, tad mūsų žaidėjai paprastai nenuperka tiek žaidimų, kad šmėžuotų potencialiai įdomių regionų tarpe, o mūsų kūrėjai nepaisant finansinės sėkmės, dar nėra gerai žinomi „Indie“ bendruomenėje. Kai aplink tiek renginių, įkalbėti kažką atvykti į Lietuvą labai sunku, tačiau mes stengėmės ir manau, kad mums pavyko“ – prisimena Karolis Balčius. Nauji Lietuvių žaidimai Savo naujausius žaidimus parodos lankytojams pristatys daugeliui žinomos Lietuvių kūrėjų kompanijos – „Tag of Joy“, „SneakyBox“, „TutoTOONS“, „TeleSoftas“ bei daugelis kitų. Renginio organizatoriai prasitaria, kad „GameOn“ savo darbus demonstruos keletas dar nežinomų Lietuvos žaidimų kūrėjų jau spėjusių sukurti pirmuosius eksperimentus virtualios realybės įrenginiams. Tačiau vienas didžiausių renginio siurprizų turėti tapti išmaniems įrenginiams, Lietuvoje kuriamos šaudyklės anonsas. GameOn metu bus paneigti ir mitai, kad Lietuvoje kuriami tik mobiliesiems telefonams skirti žaidimai – šiemet renginyje bus parodyti kitokie Lietuvių darbai, nei esame pratę matyti. Debiutuojančių lietuviškų žaidimų sąraše turime be galo gražų kortų žaidimą asmeniniam kompiuteriui „Streets of Cyberworld“, virtualiai realybei skirtą žaidimą „Hurl“, nesenai startavusį, keistoką galvosūkių žaidimą „Human Fall Flat“ ar Steam užkariavusio „Shoppe Keep“ žaidimo migraciją į virtualiosios realybės pasaulį. Varžysis dėl galimybės keliauti į Berlyną Nepriklausomų žaidimų parodos dalyviai taip pat varžysis ir dėl neeilinio prizo – kelialapio į Casual Connect žaidimų parodą Berlyne. 1000 eurų vertės kelialapis, į kurį įeina du bilietai, viešbutis ir stalas Berlyno parodoje, yra puiki galimybė savo žaidimą parodyti tarptautinei auditorijai ir rasti naujų kontaktų. „GameOn“, tiesa, išskirtinis tuo, kad nugalėtoją rinks ne komisija, o renginio lankytojai. Visi atvykę į renginį žaidėjai galės išmėginti žaidimus, o tuomet atiduoti balsą savo favoritui.
  5. Mitus apie žaidimus griaunanti GameOn konferencija Ar kada nors susimąstėte apie žaidimų teikiamą naudą, arba kodėl gi žaidimai taip traukia šiuolaikinį jaunimą? Galbūt visada svajojote sukurti savo kompiuterinį žaidimą, tačiau nežinojote, nuo ko pradėti ir į ką svarbu atkreipti dėmesį? GameOn metu vyksianti dviejų dalių konferencija, kurią pristato lietuvių žaidimų kūrėjų studija „Nordcurrent“ padės susipažinti su žaidimų kultūra iš arčiau, išsklaidyti su žaidimais susijusius baubus, o naujuosius kompiuterinių žaidimų kūrėjus pakvies susipažinti su žaidimų industrijos žvaigždėmis ir jų darbo subtilybėmis. Praėjusiais metais GameOn konferencija atliko svarbų vaidmenį sklaidant mitus apie kompiuterinių žaidimų pasaulį – buvo nagrinėtos edukacijos, virtualios realybės ir ateities žaidimų temos. Po tokio sėkmingo debiuto, šiemet buvo nuspręstą konferencijos programą padalinti į dvi dalis, dar labiau išplėsti ir ant konferencijos scenos sutalpinti dar daugiau įdomių asmenybių ir istorijų. Pramoginė konferencija, šiemet simboliškai pavadinta „Žaidžia visi“, kaip ir pernai, bus orientuota į svarbių klausimų apie žaidimų kultūrą gvildenimą. Dviejų dienų programoje galėsime išgirsti gerai žinomų žmonių pranešimus apie pavojus ir džiaugsmus virtualiuose pasauliuose bei išsamiau susipažinti su žaidimų perteikiamomis idėjomis. TEDxVilnius organizatorė Justė Stašelytė, šiemet dirbanti su „Žaidžia visi“ konferencija, pasakojo, kad viena aktualiausių šių metų temų yra žaidimai ir edukacija. „Spartėjantis technologinis progresas neišvengiamai paveikia vis daugiau namų ūkių, mokyklų ir universitetų. GameOn konferencijos pranešėjai ir ekspertų diskusijos padės suprasti žaidimų rolę mokymosi procese, išsiaiškinti kurios žaidimų savybės teikia daugiausiai naudos. O šiemet mintimis apie žaidimus ir edukaciją ant mūsų scenos dalinsis Kauno technologijos universiteto ekspertai ir garsūs Lietuvos psichologai.“ – pasakojo Justė Stašelytė. Savo kasdieniais rūpesčiais ir išgyvenimais GameOn konferencijoje dalinsis ir Lietuvos žaidėjų auditorijai gerai žinomi „Youtube“ ir „Twitch“ transliuotojai. Diskusijų metu bus aptartos jų populiarumo priežastys, aiškinamasi, ar „Youtube“ iš tiesų gali suduoti rimtą smūgį televizijai, nes su žaidimais susijęs turinys nuolat muša „Youtube“ rekordus, o populiariausi pasaulio filmukų kūrėjai yra žaidėjai. GameOn konferencijos metu įvyks unikali diskusija, kurioje dalyvaus Lietuvos Youtube žvaigždė Rapolas „MrRapolas“ Čepys ir Petter Henriksson iš „Landfall Games“. Šioje studijoje kuriamas žaidimas, „Youtube“ žvaigždžių dėka surinko net 120 milijonų peržiūrų per nepilnus du mėnesius, tad natūraliai kyla klausimai, kaip savo santykius vertina vaizdo filmukų ir žaidimų kūrėjai. Žvelgiant iš šalies, abi pusės gyvena tobuloje simbiozėje, tačiau ar ji iš tiesų vienodai naudinga abiem pusėms? O viską vainikuos klausimų-atsakymų sesija su tokiais puikiai visiems žinomais žaidėjais, kaip Gediminas „Vėjavaikis“ Gabalis, Aldona „Paikutė“ Balčikonytė, Greta „Gretasweet“ Ambrazevičiūtė bei daugeliu kitų žinomų Lietuvos „Youtube“ ir „Twitch“ transliuotojų. Renginio organizatoriai taip pat džiaugiasi, kad į šių metų GameOn renginį pavyko prisikviesti ir neeilinių pranešėjų – Joost van Dongen, dirbantis Ronimo Games kompanijoje, skaitys pranešimą žaidimų kūrėjų konferencijoje, tačiau pramoginės konferencijos žiūrovai taip pat galės pasigrožėti asmeniniu Joost van Dongen projektu „Cello Fortress“. Kaip pasakoja pats kūrėjas, šis naujas žaidimas gali būti valdomas violončele, o kaip tai veikia iš tikrųjų galėsite pamatyti „Žaidžia visi“ konferencijos metu. Muzikinę temą praplės ir Žygimantas „Mesijas“ Kudirka – nedaugelis žino, kad šis žinomas Lietuvos atlikėjas nuo mažens rašė apžvalgas apie kompiuterinius žaidimus ir buvo vienas mėgiamiausių „VA PlayStation“, „PC Klubo“ ir „Game.exe“ autorių. Dar mažiau žmonių žino, kad vienas pirmųjų jo muzikinių kūrinių buvo sukurtas naudojant PlayStation konsolę, o įrašai saugomi šiai konsolei skirtose atminties kortelėse. Konferencijoje netruks ir netiesiogiai su žaidimais susijusių temų. Vienas „Herolab“ parduotuvės įkūrėjų Tomas Jacevičius papasakos apie savo aistrą kolekcionuoti žaidimų herojų statulėles. Lietuvoje kolekcinių statulėlių mados dar nėra prigijusios – daugeliui jos vis dar atrodo it egzotika. GameOn lankytojai turės unikalią progą ne tik susipažinti su šia subkultūra, bet ir laimėti prizų. Tuo tarpu „Dreamerlink“ komanda iš Vilniaus pristatys savo idėją perkelti avatarus ne tik į virtualią realybę, o dar geriau – į specialiai žaidėjams pritaikytą socialinį VR tinklą. Taip pat Arvydas Žemaitis – kuris yra vadinamas vienu sėkmingiausių Lietuvos žaidimų kūrėjų, o jo sukurtas žaidimas „Shoppe Keep“ yra ypač palankiai vertinamas žaidėjų iš viso pasaulio – GameOn scenoje papasakos apie žaidimo plėtros planus ateičiai. Įdomu tai, kad „Shoppe Keep“ taip pat keliauja į virtualiąją realybę, tad Arvydas kalbės mūvėdamas virtualios realybės įrangą ir tokiu būdu demonstruos išskirtinius savo žaidimo bruožus. Nepamiršti bus ir tie, kas domisi žaidimų kūrimu ar žaidimų industrijos užkulisiais. GameOn konferencijos metu bus surengta diskusija su pasauline šlovę pelniusiais Lietuvos žaidimų kūrėjais, kurie aptars šio amato subtilybes ir galimybes Lietuvoje. Kokios jos yra šiandien ir kas pasikeitė per pastaruosius 10 metų? Ko trūksta, kad Lietuvoje būtų kuriami ne tik komerciškai sėkmingi, bet ir mūsų identitetą, kultūrą atspindintys žaidimai? Konferencija sieks aprėpti kaip niekada platų temų spektrą, o jos koordinatorė Justė Stašelytė tikina, kad konferencija „Žaidžia visi“ tinkama kiekvienam amžiui ir pomėgiui. „Tiek žaidėjai, tiek verslininkai, tiek patyrę reklamos vilkai turės unikalią progą susipažinti su modernius įrankius įvaldžiusia žaidimų kūrėjų virtuve, jaunieji kūrėjai semsis įkvėpimo, o su žaidimais nesusipažinę svečiai pamatys žaidimus kiek kitokioje šviesoje. Konferencijos turinio bus tiek daug, kad norintiems gilinti savo žinias į kitas GameOn erdves kišti nosies nebus laiko“ – šypsojosi Justė Stašelytė.
  6. Impaler

    Po maudynių

    padaryk ka dar viena foto su 23-in-1 ir auksciau jo esancia diskete. nesimato pavadinimu.
  7. Lietuvių žaidimą „Cooking Fever“ jau išbandė 100 milijonų žmonių Lietuvių žaidimų studija „Nordcurrent“ pasiekė dar vieną rekordą – hitu tapęs maisto gaminimo žaidimas „Cooking Fever“ parsiųstas daugiau nei 100 milijonų kartų. Prieš dvejus metus pasirodęs žaidimas buvo ypač šiltai priimtas mobiliųjų žaidimų gerbėjų. Per savo gyvavimo laikotarpį „Cooking Fever“ nuolat augino savo auditoriją ir netrukus buvo išleistas visoms mobilioms platformoms, o neseniai ir asmeniniams kompiuteriams „Windows“ parduotuvėje. Dar praėjusiais metais, žaidimo kūrėjai džiaugėsi perkopę 50 milijonų atsisiuntimų ribą, tačiau per metus šis skaičius buvo padvigubintas. Greitai išpopuliarėję Vakarų pasaulyje, lietuviai ėmėsi aktyvios plėtros į Rytus ir per kelis pastaruosius mėnesius įsitvirtino didžiausiose Azijos rinkose: Kinijoje, Korėjoje ir Japonijoje. Tiesa, tam reikėjo nemažai keisti žaidimo įvaizdį, pritaikant jį kiekvienos šalies skoniams. Ypač sėkmingai pavyko įsibėgėti Japonijoje, kur pakeitus žaidime naudojamą hieroglifų šriftą ir po gausybės pagrindinės herojės kimono variacijų, „Cooking Fever“ pateko į populiariausių Apple iOS žaidimų top dešimtuką. „Cooking Fever“ žaidime žaidėjas atlieka restorano šefo rolę, privalėdamas teisingai ir laiku paruošti klientų užsakomus patiekalus. Per savo gyvavimo laikotarpį žaidimas jau sulaukė ne vieno įdomaus atnaujinimo, o pernai metais pasirašyta sutartis su „FC Barcelona“ klubu leido žaidimui dar labiau išpopuliarėti. Nuo savo starto, „Cooking Fever“ restoranų, kuriuose žaidėjai gamina maistą ir aptarnauja klientus, skaičius išsiplėtė nuo penkių iki šešiolikos, o naujausias žaidimo atnaujinimas pridėjo trečią Alpių kurorto teritoriją, kurios pirmasis restoranas, skirtas žaidėjų ilgai lauktam barbekiu griliui. Išmėginti naujausią „Cooking Fever“ žaidimo versiją „Nordcurrent“ pakvies ir Lietuvos žaidėjus. Spalio 29-30 dienomis, parodų ir kongresų centre „Litexpo“ įvyks didžiausia žaidimų ir naujųjų technologijų paroda Baltijos šalyse „GameOn“. „Mums visada be galo smagu susitikti su savo žaidėjais ir išklausyti jų nuomones apie mūsų kuriamus žaidimus. GameOn – tai puiki proga pabendrauti su jaunaisiais žaidėjais, jų tėveliais ir išsiaiškinti kas mūsų žaidimuose jiems patinka labiausiai, o ką dar reikia tobulinti“ – pasakojo „Nordcurrent“ viešųjų ryšių koordinatorius Ričardas Jaščemskas. „Atsidėkodami už dėmesį ir palaikymą, GameOn metu ketiname savo žaidėjams surengti daugybę atrakcijų, konkursų, kuriuose šeimos ne tik įvertins savo greitį ir gudrumą, bet galės laimėti gardžius valgomus prizus“ – planais dalinosi Ričardas Jaščemskas.
  8. gera krūva diskečių strike'ai labai patiko tie žaidimai.
  9. kompas geras, darbe toks pas mane, ekranas superinis. kiti komponentai, kaip komponentai, jeigu kišenė išneša ir ne žaidimams skirtas bus, tai kodėl ne?
  10. taip aš neskubu pult žaist žaidimų, neturiu tam labai daug laiko, teisingiau, nesistengiu labai rasti laiko.
  11. Perėjau ir aš šį gėrį pagaliau neskubėdamas per ~10 val. ir perėjau, jaučiausi kaip senais laikais org. RE pereidinėdamas, labai gera nostaligija in HD.
  12. sveikinimai ir dėkojam @tomashex už surengtą konkursą
  13. manau Corsair dėl SSD controller'io, bet dar ieškočiausi ar tokie negenda ir lyginčiau abiejų USB dar garantijos kiek duoda.
  14. „GameOn 2016“ renginyje – interaktyvios pramogos visai šeimai Ar esate girdėję jau beveik bendriniu tarp vaikų tapusį žodį „mainkraftas“? O ar žinote, ką reiškia tokie sutrumpinimai kaip VR, PS4, WiiU, Xbox? Kokią naudą vaikams ir šeimai teikia žaidimai? Kokie žaidimai tinkamiausi jūsų namuose augančiam jaunajam žaidėjui ar žaidėjai? Visa tai bus galima sužinoti vaizdo žaidimų kultūros renginyje „GameOn 2016“, kur debiutuos interaktyvi šeimos ir pramogų erdvė. Spalio 29-30 d. „Litexpo“ vyksiantis „GameOn“ pakvies visas šeimas į milžinišką interaktyvių pramogų erdvę bei pasiūlys į linksmybes įsitraukti net su žaidimų kultūra nesusipažinusius lankytojus. Čia bus galima pamatyti robotų dvikovas, išbandyti savo sumanumą „Topo centras“ organizuojamose dronų varžybose ar patirti nepaprastą kelionę virtualioje realybėje. Planuojate įsigyti žaidimų konsolę? Prekybos tinklas žaidėjams „Baitukas“ įrengs keliolikos skirtingų modernių įrenginių ekspoziciją. „GameOn“ lankytojai galės ne tik išmėginti nešiojamas ir stacionarias šios kartos konsoles, bet ir pasikonsultuoti, išsirinkti savo šeimai geriausią įrenginį ar žaidimą. Vertingų patarimų ir žinių turės šioje zonoje besidarbuojantys „GameOn“ savanoriai bei renginio svečiai, pristatantys savo žaidimus ar edukacines programas. Vienas iš „GameOn“ organizatorių, dviejų vaikų tėvas Artūras Rumiancevas sakė, jog šeimos ir pramogų erdvė buvo sumanyta tam, kad „GameOn“ svečių gretas papildytų ne tik užkietėję žaidėjai, tačiau ir šeimos, kurios dar tik aiškinasi gerąsias ir blogąsias žaidimų savybes. „Atotrūkis tarp žaidžiančių vaikų ir žaidimais nesidominčių tėvų kartais yra sunkiai suvokiamas. Tai nėra problema, tiesiog mane stebina faktas, kad kai kurie tėvai neišnaudoja progos užmegzti kiek kitokį ryšį su vaiku, persikeldami į pasaulius, kuriuose laiką leidžia jaunieji žaidėjai. Būtent dėl šios priežasties Šeimos erdvė geografiškai taps centrine renginio dalimi, “ – pasakojo Artūras Rumiancevas. „Mes nesiekiame brukti žaidimų į šeimų gyvenimus, greičiau jau padėti suvokti jų rolę šiuolaikinio vaiko pasaulyje, o taip pat susipažinti su giminingomis realaus pasaulio veiklomis. Edukacija, realybės sužaidybinimas, pramoginė literatūra, stalo žaidimai, išmaniosios pramogos, robotika — mūsų šeimos erdvėje bus visko,“ – tęsė A. Rumiancevas. Pamenate pirmuosius kompiuterinių žaidimų aparatus, prie kurių lūkuriuodavo grupės paauglių? Šeimos ir pramogų erdvė „GameOn“ kvies išmėginti senuosius arkadinius žaidimus, sudalyvauti geriausio rezultato turnyre ir pelnyti vietą garbės lentoje. Jauniesiems žaidėjams, o taip pat ir jų mamoms puikiai žinoma Lietuvos žaidimų kūrėjų studija „Nordcurrent“, sukūrusi visame pasaulyje populiarų žaidimą „Cooking Fever“, žada rengti konkursus, kuriuose šeimos ne tik įvertins savo greitį ir gudrumą, bet galės laimėti gardžius valgomus prizus. Kompiuteriniai žaidimai ypač dažnai kviečia į kelionę ne tik po fantastinius pasaulius, bet ir leidžia pakeliauti laike. Istoriniai ar alternatyvią istoriją nagrinėjantys vaizdo žaidimai yra ypač populiarūs tiek jaunesnių, tiek vyresnių žaidėjų tarpe. Dėl šių priežasčių šeimos zonoje įsikurs ir Vytauto Didžiojo karo muziejaus specialistai, kurie pakvies šeimas susipažinti su istorija, pasiūlys edukacinių veiklų ir papasakos, kuo šio muziejaus ekspozicija yra patraukli jauniesiems žaidėjams. Į šiuometinį „GameOn“ galima įsigyti specialius šeimos bilietus, kuriems taikoma ypatinga nuolaida. Šeimos bilietas leis vaikams nepalikti namie savo tėvų, o tėvus paskatins renginyje sudalyvauti kartu su vaikais. Bilietais į renginį prekiauja TIKETA.
  15. Ne „Neo“, o „Pro“. „Sony“ kompanija oficialiai pristatė naują „PlayStation Pro“ konsolę, kuri leis žaisti 4K (3840 x 2160 pikselių) raiškos žaidimus. „Sony“ pritaikė čia patobulintą vaizdo plokštę, kuri yra dvigubai galingesnė nei dabartinė (1,8 TFLOPS vs. 4,2 TFLOPS). Reikėtų pažymėti tai, kad „Sony“ nusprendė nekeisti procesoriaus. „PlayStation 4 Pro“ konsolėje rasime jau žinomą aštuonių branduolių „AMD Jaguar x86-64“. Operatyviosios atminties dydis vis dar turėtų būti 8 GB. „PlayStation 4 Pro“ Naujoji „Sony“ žaidimų konsolė praktiškai bet kokiu aspektu bus geresnė nei pagrindinė „PS4“ versija. Visų pirma, „PlayStation 4 Pro“ leis žaisti 4K raiškos žaidimus. Tai reiškia, kad baigiasi era, kai pramogos Ultra HD raiškoje prieinamos tik žaidėjams, kurie turi našų stacionaraus kompiuterio klasės įrenginį. Įdomu tai, kad „Sony“ žada, jog šį patobulinimą pajus ne tik žaidėjai, kurie turi televizorius su 4K matricomis, nes žaidimų kūrėjai siūlys geresnės kokybės žaidimus taip pat ir HD televizoriams. Žaisti 4K padės kur kas galingesni vidinės konstrukcijos elementai. Jų dėka žaisti galima bus ne tik labai didelės raiškos žaidimus, bet taip pat daryti tai su legendinių 60 kadrų per sekundę sparta. „PS4 Pro“ taip pat turės labai talpų 1 TB diską. „PS4 Pro“ įveda į žaidimus „High Dynamic Range“ funkciją. HDR, t.y. technologijos, siūlančios žymiai platesnį kontrasto diapazoną, dėka žaidimas atrodys kur kas geriau, o žaidėjai matys daugiau. Šios technologijos įvedimas ypatingai pasijus pramogų metu būnant tamsioje erdvėje. HDR dėka pradžioje visiškai juodi esantys vaizdų elementai galės atskleisti juose slypinčias detales. Panašiai kaip ir 4K raiškos palaikymo atveju, HDR technologijos privalumai bus prieinami žaidėjams, neturintiems atitinkamų televizorių. Žinoma, naujausia „PlayStation 4 Pro“ žaidimų konsolė pasižymės „Playstation VR“ rinkinio užtikrinamu virtualios realybės palaikymu. „PlayStation 4 Slim“ Taip pat „Sony“ pristatė „PlayStation Slim“. Tai yra mažesnė trijų metų senumo konsolės versija, kuri specifikacijų požiūriu niekuo nesiskiria nuo pirmtakės. Vienintelis skirtumas – naujiena turėtų pasižymėti mažesnėmis energijomis sąnaudomis. Siūlydama patrauklias galimybes mažesniame korpuse „Sony“ kompanija nori paskatinti neapsisprendusius žaidėjus pasirinkti japonų produktą. Rinkoje ši konsolė pakeis „PlayStation 4“ versiją, kuri dabar bus išimta iš prekybos, tad šįkart situacija bus kita nei „PS3“ atveju, kai žaidėjai kurį laiką galėjo rinktis tiek „storesnę“, tiek „plonesnę“ įenginio versiją. Kada ir už kiek? Naujosios „PlayStation 4 Pro“ konsolės pasirinktose rinkose turėtų pasirodyti šių metų spalio 10 dieną. Nustatyta, kad „PS4 Pro“ kainuos 399 eurus. „PlayStation 4 Slim“ įprastus „PS4“ pakeisti turėtų jau kitą savaitę ir kainuos 100 eurų mažiau nei „Pro“ versija. Visame pasaulyje abi konsolės bus parduodomos lygiagrečiai. „PS4 Pro“ konsolė bus labiau pozicionuojama kaip produktas reiklesniems žaidėjams, o „Slim“ versijos uždavinys bus patenkinti mažiau reiklesnių poreikius.
  16. Sudaužiau savo XPERIA Z3 ekraną šiandien, nachuj :/

    1. Altec128

      Altec128

      Tam yra custom romai :)

    2. Impaler
    3. Impaler

      Impaler

      o šiaip kas nors žinot/mokat/pažystat kas gali tą custom stock kitakat Rom'ą įmest į xperia z3?

    4. Show next comments  dar 255
  17. vėliau būčiau parašęs, kad GameOn metu ir meet'ą padarom.
  18. Aiškėja pirmosios GameOn 2016 programos detalės Pernai Lietuvoje garsiai nugriaudėjęs GameOn į Siemens areną sukvietė daugiau nei 7 000 dalyvių ir tapo rekordiniu žaidimų kultūros renginiu Baltijos šalyse. Fenomenali ir net patiems renginio organizatoriams netikėta sėkmė įkvėpė plėstis ir siekti tarptautinio pripažinimo. Į gerokai erdvesnes patalpas persikėlęs GameOn šiemet duris atvers spalio 29-30 dienomis, Lietuvos parodų ir kongresų centre LITEXPO. GameOn paroda – naujausi žaidimai ir technologijos kiekvienam Didžiausia GameOn 2016 parodos dalis, kaip ir pernai, bus skirta susipažinti su naujausiais žaidimais ir technologijomis. Net kelis kartus išsiplėtęs parodos plotas po vienu stogu leis sutalpinti daugiau nei 50 žaidimų ir kompiuterinės įrangos kūrėjų, leidėjų ir platintojų. Išskirtintė šių metų naujiena – Indie zona, dedikuota nepriklausomiems žaidimų kūrėjams ir leidėjams. Į šią zoną atvyks dešimtys komandų iš visos Europos. Žaidėjai galės pamatyti ir išmėginti dar neišleistus žaidimus, taip pat asmeniškai pabendrauti su juos dominančio projekto kūrėjais. Savo naujausius žaidimus parodoje demonstruos ir nepriklausomi leidėjai, o vienu ryškiausių svečių taps „Versus Evil“ iš Jungtinių Amerikos Valstijų. „Jei mėgstate indie žaidimus, GameOn taps puikia proga aplenkti savo draugus ir pažaisti mėgiamą žaidimą iki jam pasirodant, na, o jei paslapčia kuriate savo žaidimą, atsineškite jį su savimi. Nepriklausomi žaidimų leidėjai dirbs savo stenduose, kas žino, gal susirasite sau partnerių nė nekeldami kojos iš Lietuvos“, – pasakojo Indie zonos koordinatorius Karolis Balčius. AAA segmento gerbėjai taip pat neliks nuskriausti: GameOn parodoje dalyvaus platinimo kompanijos. atstovaujančios tokius žinomus leidėjus kaip „Ubisoft“, „Activision“, „Electronic Arts“, „Square Enix“, „Bethesda“ ir t.t. Šiemet GameOn paroda turės dar vieną naujovę – šeimai dedikuotą pramogų zoną, kurioje bus demonstruojami visiems tinkami žaidimai. Lankytojai galės susipažinti su naujausiais sporto, šokių ir kitais pramoginiais žaidimais, taip pat atrasti žaidimų puikiai tinkančių jaunųjų žaidėjų edukacijai ir pramogai. Stende dirbantis personalas galės atsakyti į tėvus dominančius klausimus, rekomenduoti šeimai tinkantį įrenginį ar žaidimą. 2016-ieji metai buvo nepamirštami ir naujųjų technologijų entuziastams, o šių metų pasiekimus kompiuterijoje demonstruos tokios kompanijos kaip „LG“, „HyperX“, „Logitech“ ir daugelis kitų. Neverta pamiršti ir savo pagreitį vis sparčiau įgaunančios Virtualios realybės industrijos, kur specialiai tam įrengtoje zonoje renginio dalyviai galės savo kailiu išmėginti PlayStation VR, HTC Vive, Oculus Rift galimybes nukelti mus į fantastiškąją virtualybę. Išsiplėtęs e. sporto disciplinų sąrašas Pernai GameOn lankytojai turėjo galimybę pirmą kartą Lietuvos istorijoje mėgautis įspūdingu e. sporto reginiu. Didžiojoje scenoje įvyko iki šiol daugiausiai žiūrovų Baltijos šalyse sutraukęs „Counter Strike: Global Offensive“ žaidimo turnyras. GameOn Baltijos Taurės laimėtojai namo išsigabeno 2 000 eurų piniginį prizą ir turnyro trofėjų, o viso turnyro dalyviams buvo išdalintas daugiau nei 5 000 eurų prizinis fondas. Pasak organizatorių, šiemet šis prizinis fondas bus dvigubai didesnis ir turėtų siekti 10 000 eurų, o prie GameOn esporto disciplinų sąrašo prisijungs ir „League of Legends“ čempionatas. E. sporto koordinatorius Ridas Bušmanas pasakojo, kad „League of Legends“ turnyro organizavimas buvo logiškas žingsnis siekiant plėsti susidomėjimą GameOn e. sporto dalimi. „Šiemet turnyrą organizuojame kartu su gerai žinomais, lokaliais ir tarptautiniais partneriais „Inida“, „Monster Energy“, „Riot“ ir „Razer Arena“. Tai puikus įrodymas to, kad mūsų profesionalioji e. sporto scena auga, yra įdomi ir konkurencinga, tačiau didžiausias dėmesys iki šiol buvo skiriamas tik „Counter Strike“ disciplinai. „League of Legends“ šiuo metu yra populiariausias žaidimas pasaulyje, jį taip pat mėgsta ir Baltijos šalių žaidėjai. Tiksliai žinome, kad tiek Lietuvoje, tiek kaimyninėse valstybėse nestinga puikių „League of Legends“ žaidėjų, tad norime suteikti jiems galimybę susiburti į komandas ir pasirodyti prieš tūkstančius GameOn žiūrovų“, – pasakojo Ridas Bušmanas. Dviejų dalių konferencija Dvi renginio dienos reikš ir dvigubai ilgesnę „Nordcurrent“ konferenciją, kuri šiemet buvo padalinta į dvi dalis. Pirmoji – pramoginė konferencija, kaip ir pernai, bus orientuota svarbių klausimų apie žaidimų kultūrą gvildenimui. Dviejų dienų programoje galėsime išgirsti užsienyje gerai žinomų asmenybių pranešimus apie žaidimų vartojimą, pavojus ir džiaugsmus virtualiuose pasauliuose bei išsamiau susipažinti su žaidimų perteikiamomis idėjomis. Šioje konferencijos dalyje taip pat galėsime išgirsti žinomų žmonių diskusijas apie savo įpročius žaidžiant, specialioje viešoje diskusijoje gerai žinomi Lietuvos ir užsienio „Youtube“ ir „Twitch“ transliuotojai papasakos apie savo kasdienybę ir pamėgins atsakyti į klausimą, kodėl jaunimas ypač mėgsta internetu žiūrėti kitų žaidėjų žaismą. Antroji konferencijos dalis bus skirta išskirtinai kūrėjams ar norintiems jais tapti. Ši konferencija išsiskirs spalvingu pranešėjų iš užsienio sąrašu, kurie dalysis savo patirtimi kuriant žaidimus ar jų reklamines kampanijas, ar ieškant leidėjų. Organizatoriai žada, kad kūrėjams skirtoje konferencijoje bus skirtas ypatingas dėmesys asmeniniam kompiuteriui kuriamiems žaidimams, taip pat ir meniškiems žaidimams, taip siekiant paskatinti Lietuvos kūrėjus rizikuoti ir mėginti įsitvirtinti įvairiose žaidimams skirtose platformose. „Tikimės, kad kolegų iš artimo ir tolimo užsienio patirtis, kuria jie noriai sutiko pasidalinti su GameOn konferencijos svečiais, įkvėps Lietuvos kūrėjus naujiems projektams ir padės išsklaidyti tam tikrus baubus apie žaidimų industriją. Šių metų konferencijoje pranešimais dalinsis ne tik ypač talentingi nepriklausomi kūrėjai, bet ir žaidimų industrijos veteranai, tokie kaip Ragnaras Tornquist, ar Lance James“ – mintimis apie konferenciją dalinosi „Nordcurrent“ viešųjų ryšių specialistas Ričardas Jaščemskas. Didžiausias Cosplay konkursas Lietuvoje GameOn 2016 metu, kaip ir pernai, bus organizuojamas vienas didžiausių cosplay (angl- costume play) konkursų Baltijos šalyse. Pasak organizatorių, šiemet konkursą koordinuos Ingė Stahli, cosplay pasaulyje geriau žinoma Dulcinea vardu ir ypač patyrusi „Nyaaa! Cosplay“ komanda. Konkurso metu įspūdingais kostiumais pasidabinę Baltijos šalių cosplay entuziastai varžysis ne tik dėl įspūdingų prizų ir publikos simpatijų, tačiau ir dėl galimybės laimėti kelialapį į tarptautinį „Cosplay World Masters“ konkursą. Žinoma, kad Baltijos šalių kostiumų autorius vertins gerai žinomi šios kultūros atstovai iš užsienio valstybių, o specialų prizą geriausių kostiumų autoriams įteikti pažadėjo daugybė GameOn renginio dalyvių, tarp jų ir „League of Legends“ žaidimo kūrėjai „Riot“. GameOn prekybos miestelis – unikali proga pasiruošti Kalėdoms GameOn organizatoriai šiemet taip pat atsižvelgė į pernykščio renginio lankytojų prašymus ir ketina įrengti specialią prekybos zoną, kurioje bus prekiaujama įvairiais su žaidimais ir kita populiariąja kultūra susijusiais artefaktais. Pagrindinis organizatorių reikalavimas prekeiviams – nuolaidos ir įvairovė, tad GameOn lankytojai galės įsigyti viską ko širdis geidžia ­– nuo ženkliuko iki nešiojamo kompiuterio. „Kolekcinės super herojų figūrėlės, Lietuvoje dar nematytos grafinės novelės ir komiksai, naujausi žaidimai ir kita fanų atributika – siekiame turėti viską. GameOn ir Kalėdas skiria vos pusantro mėnesio, tad renginio lankytojai turės unikalią progą apsirūpinti dovanomis, rasti kažką unikalaus ir sutaupyti“, – pasakojo vienas iš renginio organizatorių Artūras Rumiancevas. „Mes siekiame, kad GameOn taptų švente visiems – nepriklausomai nuo amžiaus ar pomėgių. Žinome, kad žaidimai turi galią suvienyti ypač skirtingas asmenybes, o mes būtent to ir siekiame. Norime parodyti, kad žaidžia visi.“ Daugiau informacijos apie renginį galima rasti oficialiame puslapyje. Bilietais į GameOn 2016 prekiauja Tiketa. GameOn 2016 Cosplay - žaidimų kultūros ambasadoriai Praėjusiais metais, ypač garsiai Lietuvoje nuskambėjęs renginys GameOn, į Siemens areną sukvietė tūkstančius žiūrovų. Tačiau daugelis net nesitikėjo, jog atvykę į renginį jie taip pat pateks į būrį herojų, burtininkų ir riterių. Cosplay (angl. costume play) tai kultūros atstovai, tokio hobio entuziastai, kurie meilę savo mėgstamiems personažams išreiškia jais persirengdami bei realizuoja savo kūrybą patys gamindamiesi sudėtingus, įvairiausių žinių ir technologijų reikalaujančius kostiumus. Veikėjų pasirinkimas dažniausiai varijuoja nuo japoniškų anime, komiksų, kompiuterinių žaidimų, kino personažų ar muzikos atlikėjų iki realybėje egzistuojančių garsių žmonių įkūnijimo. Neretai, yra klaidingai manoma, kad Cosplay menas kilo būtent iš Japonijos, tačiau šis fenomenas iš tiesų atsirado vakarų mokslinės fantastikos sąskrydžiuose. Amerikoje šis hobis atsirado dar tarpukario metais, kuomet „World Science Fiction Convention“ metu vienas dalyvis apsirengė savo sukurtu futuristiniu kostiumu. Tiesa, terminas „Cosplay“ buvo sukurtas būtent japono, anime studijos „Studio Hard“ įkūrėjo Nobuyuki Takahashi. 1984 metais besilankant mokslinės fantastikos suvažiavime Worldcon, japoną sužavėjo tai, jog konvencijos dalyviai vaikšto persirengę savo mylimais personažais. Cosplay itin išpopuliarėjo 1990 metais ir šis fenomenas tapo neatskiriama Japonijos popkultūros bei viso pasaulio dalimi. Dabar Cosplay galime išvysti kiekviename mokslinės fantastikos komiksų, filmų, anime ar kompiuterinių žaidimų susibūrime. Šio hobio entuziastai suvažiavimuose renkasi ne tik vieni kitais pasigrožėti, bet ir varžosi konkursuose. Dažniausiai konkursui dalyvis turi paruošti trumpą pasirodymą, kuris atspindi įkūnyto veikėjo judesius, charakterį. Nenuostabu, kad ir patys pasirodymai būna labai įvairūs, nuo paprasto veikėjo pozavimo iki įmantrių šokių, atkartotos scenos iš žaidimo ar pasirinktų filmų. Lietuvoje Cosplay kultūra sparčiai pradėjo vystytis 2008-aisiais, kuomet startavo specialiai šiai veiklai skirtas renginys „Koi Cosplay“. Vėliau šis renginys peraugo į didžiausią Baltijos šalyse japonistikos festivalį - „nowJapan“. Populiarėjant šiai kultūrai daugėjo ir renginių. Dabar Lietuvoje vyksta „Anime Weekend“, „Anime Nights“, „Nyaaa! Cosplay“, „Umi no Suna“ renginiai. GameOn 2016 renginio metu, kaip ir pernai bus organizuojamas vienas didžiausių Cosplay konkursų Batijos šalyse. Šiais metais konkursą kuruoja ir dalyviams padeda daugeliui žinoma „Nyaaa! Cosplay“ komanda, kurios atsidavimas ir pagarba cosplay konkursų dalyviams daugeliui yra gerai žinomas ir vertinamas. Cosplay dalies koordinatorė Ingė, šio hobio aplinkoje geriau žinoma kaip Dulcinea, teigė, kad šiemet konkurse tikimasi sulaukti dar daugiau dalyvių nei pernai. „Pernykštis GameOn Cosplay konkursas sulaukė nemažai dalyvių paraiškų. Ant scenos pasirodė net 35 dalyviai, o dviejų valandų trukmės konkursui, tai yra tikrai daug. Šiais metais daugiau laiko bus praleidžiama ant scenos, kadangi GameOn vyks LITEXPO parodų rūmuose, tad tikimės sulaukti daugybės dalyvių! Praėjusiais metais teisėjų komisija išrinko ne tik geriausius soliniuose parodymuose, tačiau ir geriausią cosplay grupę. Publika taip pat rinko savo favoritą, o laimėtojai buvo apdovanoti įspūdingais prizais. Šiemet, bendradarbiavimo su Nyaaa! Cosplay dėka, GameOn Cosplay konkurse taip pat bus renkamas Lietuvos atstovas, kuris gaus galimybę atstovauti savo šalį tarptautiniame Cosplay World Masters konkurse Portugalijoje – tikimės, kad ši galimybė šiemet prikvies dar daugiau šio įspūdingo, originalaus ir nepakartojamo hobio entuziastų, kurie GameOn 2016 papuoš dar niekur nematytais kostiumais ir įspūdingais pasirodymais“ – pasakojo Ingė. GameOn organizatoriai teigia, kad kostiumų konkurse gali dalyvauti visi norintys ir turintys, ar dar tik gaminantys savo kostiumą. Registracijos į konkursą anketa jau pasiekiama visiems, o kompetentingi konkurso organizatoriai žada atrinkti verčiausius pasirodyti GameOn scenoje. GameOn 2016 vyks spalio 29-30 dienomis, parodų ir kongresų centre LITEXPO. Greta įspūdingo Cosplay konkurso, renginio dalyviai taip pat galės pasimėgauti ir didžiausia žaidimams skirta paroda Baltijos šalyse, išmėginti virtualią realybę ar ateiti pasirgti už savo mėgiamas komandas esporto turnyruose. Daugiau informacijos apie GameOn: http://www.gameon.lt/ GameOn 2015 | Cosplay konkursas
  19. piratavimas ant Vitos jau realus ir lengvai prieinamas, pasidalink šia žinia su žmonėm. Visa informacija ir resursai prieinami reddit.com/r/vitapiracy. Kas šiuo metu pasiekiama 3.60: Vita native homebrew Vita Žaidimai ePSP hombrew (homebrew paleidimas naudojant PSP emuliatorių kuris yra pačioj Vitoj, BET nepaleidžia žaidimų)
  20. Tai cia mazdaug zaidimu ripu ieskot gali tekt kur filmukai jau iskarpyti. Paciam ta daryt gal ir imanoma, nezinau. Is usb zaidi, kad tai yra problema?
  21. pabandyk dar ASUS firmos ką nors iš www.asusshop.lt pažiūrėt.