• Pranešimai

    8.279
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    451
  • Atsiliepimai

    100%

Visas Impaler turinys

  1. Šiokie tokie įvykiai, kurie aktualūs turintiems būtent tokį modelį su 2 TB talpa. https://www.tomshardware.com/news/samsung-980-pro-ssd-failures-firmware-update SSD diskas gali nepataisomai sugesti lygioje vietoje. Būtina atsinaujinti firmware su Samsung Magician ASAP.
  2. @Javelin gerų įspūdžių!
  3. Rekomenduoju puikia kaina įsigyti Samsung 980 PRO SSD su ar be Heatsink PCIe 4.0 (up to 7,000 MB/s) NVMe M.2 (2280) Internal Solid State Drive (SSD) (MZ-V8P2T0CW). Jį reklamuoja kaip suderinamą su PlayStation 5. Aš pirkau 2 TB modelį, sumokėjau 218 €. kad jis būtų pagrindinis Windows SSD. Veikia super. 990 versijos pirkti beveik šimtu eurų brangiau visiškai neapsimoka. Užsakiau sekmadienį, atvyko ketvirtadienį vakare. Matėsi, kad keliauja iš prancūzijos. Super greitai. Rekomenduoju atsinaujinti. Tokia gera kaina bebuvo tik per black friday. Lietuvoje kainuoja nuo 254.69 € ir dar laukimas ~+2 sav. https://www.amazon.de/-/en/dp/B09J14CJ89/?coliid=I1K7QMQR9PA2IB&colid=3DKESBBWOLE84&ref_=lv_ov_lig_dp_it&th=1
  4. Taip, emeilai apie gautas žinutes visada buvo ir bus siunčiami. To išjungti nustatymuose negalima. Galima daugelio tipo laiškų atsisakyti, bet naujos žinutės ir accounto prisijungimo atstatymo - ne. Tai yra core pranešimai. Negi tiek daug tave spamina kas, kad tai kelia tokį nepasitenkinimą?
  5. @liencas amm, gal gali konkrečiai kas tave spamina, prašau nuosekliai išdėstyk kas kur ką kaip
  6. Galiausiai, po ilgų svarstymų vakar nusipirkau Gigabyte GeForce RTX™ 3080 GAMING OC 10G (rev. 2.0) modelį. Pirkau nedaug naudotą, labai gerai prižiūrėtą, kurią pats patikrinau. Joined the club Renkantis padėjo keletas video:
  7. Šaltais žiemos vakarais norisi susisukti į pledą ir žiūrėti mėgstamą serialą. Televizijos serialų gerbėjams šiemet tikrai yra ko laukti – populiariausios turinio platformos yra paruošusios daug naujienų. Viena jų – socialiniuose tinkluose nuolat minimas ir ypač vaizdo žaidimų mėgėjų laukiamas serialas „Paskutinieji iš mūsų“ (angl. „The Last of Us“). Kuo jis ypatingas ir kodėl visas pasaulis taip jo laukė? Pirmoji diena JAV. 2003 m. rugsėjo 26 d. mergina, vardu Sara, pabunda savo namuose Ostino priemiestyje, kai ją pažadina blyksinčios karinių sraigtasparnių šviesos. Jos tėtis Džoelis dingo, o televizorius skelbia nacionalinį perspėjimą apie nepaprastąją padėtį. Sara nueina į kitoje gatvės pusėje esantį namą ir virtuvėje įlipa į kraujo pėdsaką. Sekdama juo, ji randa pagyvenusią kaimynės mamą, suklupusią ant keturių ir tarp dantų suspaudusią dukros gerklę. Sara išbėga į lauką, kaimynė ją vejasi. Kaip tik tuo metu sunkvežimiu atvažiuoja Džoelis su dėde Tomiu ir suduoda jai per galvą. Sarai, Džoeliui ir Tomiui pabėgus pikapu, horizonte dega namas. „Visi galvoja apie tą patį“, – sako Tomis, matydamas greitkeliuose susigrūdusius automobilius. Kaip netrukus sužino veikėjai, milijardai žmonių užsikrėtė parazitiniu grybeliu, paverčiančiu juos į piktus zombius, kurie, norėdami daugintis, kanda savo aukoms. Kai tėtis ir dukra įvažiuoja į Ostino centrą, „užkrėstieji“ jau būriuojasi gatvėse. Iš dangaus nukrenta lėktuvas, o jų automobilis apvirsta nuo sprogimo. Sarai lūžta kulkšnis. Džoelis neša ją per užkandinę, o „užkrėstieji“ juos persekioja. Galiausiai pora pasiekia kareivį, kuris paklausia, ar jie neužsikrėtę. Vykdydamas įsakymą, kareivis pradeda šaudyti ir nužudo Sarą. Taip prasideda naujas HBO televizijos serialas „Paskutinieji iš mūsų“. Tačiau daugeliui to paties pavadinimo „PlayStation“ žaidimo, kurį 2013 m. išleido kompanija „Naughty Dog“, gerbėjų ši seka jau yra žinoma. Jie jau matė, kaip dega kaimyno namas. Jie traukė Sarą iš griuvėsių ir nešė ją gatvėmis, kai būrys „užkrėstųjų“ bandė juos pasivyti. Jie taip pat matė, kaip miršta Sara. Nors pasirodė tik viena serija, šiuo metu IMDB platformoje serialas vertinamas 9,4 balo iš 10. Toliau žaidimas tęsia Džoelio ir keturiolikmetės Elės, kurią jam pavesta saugoti, istoriją po daugelio metų. Ji yra vienintelis žmogus, atsparus katastrofą sukėlusiai smegenų infekcijai, taigi ir raktas į pandemijos pabaigą. „PlayStation“ bendruomenė išrinko žaidimą „Paskutinieji iš mūsų“ dešimtmečio žaidimu. Šis vaizdo žaidimas užima ypatingą vietą žaidėjų širdyse dėl daugybės priežasčių, viena iš jų – tai, kad, ko gero, šis žaidimas yra vienas iš kinematografiškiausių kada nors sukurtų žaidimų. Žaidimo buvo parduota daugiau nei 17 milijonų kopijų; tęsinio per pirmąją savaitę parduota 4 milijonai kopijų – tai triumfas žaidimui, išleistam pačiame COVID-19 pandemijos įkarštyje, rašo wired.com. Televizijos ekranizacijoje, kurią sukūrė žaidimo kūrėjai Neilas Druckmannas ir Craigas Mazinas, sukūręs „Černobylį“, garsioji įžanga išversta tiksliai, išlaikant įtampą ir siaubą, kai Džoelis ir Sara bando pabėgti. Šią seką sustiprina scenos, kurios nebūtų tinkamos žaidimui, bet parodo, koks buvo Džoelio ir Saros gyvenimas prieš tai, kai pasaulis pradėjo griūti. Šis naujas HBO serialas yra fantastiškas, turint omenyje liūdnai pagarsėjusią negausią žaidimų adaptacijų istoriją. Neskaitant kelių fantastiškų animacijų, Holivudas dar niekada nepavertė vaizdo žaidimo dėmesio vertu filmu ar serialu. „Istoriškai vaizdo žaidimų adaptacijos nepavyko dėl to, kad dažniausiai jas kūrė ne žaidėjai, bet jos buvo skirtos žaidimų gerbėjams“, – sako Casey Baltesas, kuris vadovauja interaktyvioms Tribekos kino festivalio programoms. „Dėl to atsirado projektai, kurie gali atrodyti neautentiški žaidėjų auditorijai, o nežaidžiančiam žiūrovui gali būti visiškai painūs.“ Žaidimo adaptacija kelia visai kitokių iššūkių nei, tarkime, romano ar komikso adaptacija. Filmai yra linijiniai, o žaidimai – interaktyvūs. Kai žaidėjai valdo Džoelį, kuris neša Sarą, jie ne tik stebi jį – jie jį įkūnija. Kartu yra dalykų, kuriuos galima padaryti linijiniu, kinematografiniu pasakojimu, o ne žaidimu. Jei mylimus televizijos ir kino filmų personažus sieja svajonės, baimės, konfliktai ir ryšiai, tai žaidimų veikėjai dažnai yra gyvybingi šifrai, skirti tik užduotims atlikti. „Paskutinieji iš mūsų“ gali būti pirmasis serialas, kuriam pagaliau pavyko įveikti šį kodą. Pirmoji vaizdo žaidimo adaptacija buvo garsiausio visų laikų žaidimo adaptacija. 1993 m. kino teatruose pasirodžius filmui „Super Mario Bros“, nebeliko mėlyno dangaus ir žalių grybų karalystės kalvų, o Mario itališką akcentą pakeitė Bobo Hoskinso mėginimas kalbėti niujorkietiškai. 2000-aisiais sukurtos žaidimų adaptacijos, tokias kaip „BloodRayne“ ir „Alone in the Dark“, sulaukė didelio žiūrovų ir kritikų pasmerkimo. Būtų neteisinga sakyti, kad laikui bėgant situacija nepagerėjo. Tačiau tokie filmai kaip „Detective Pikachu“ ir „Werewolves Within“ tikrai nelaikomi prestižiniais. Vis dar vyrauja nuomonė, kad Holivudas tiesiog nesupranta vaizdo žaidimų. Būtent tai paskatino N. Druckmanną ir C. Maziną susivienyti ir kurti šį serialą. Prieš kelerius metus N. Druckmannas bandė paversti savo žaidimą filmu, tačiau C. Mazinas teigė, kad filmas nepavyks. Jis buvo teisus: žaidimas pasirodė per didelis vienam filmui. Sausio 15 d., sekmadienį, pasirodžius pirmajai serijai, kritikai visuotinai pradėjo girti žaidimo ekranizaciją, rašo bbc.com. Serialas apibūdinamas kaip „patogiausiai geriausia kada nors sukurta vaizdo žaidimo adaptacija“, kuriai pavyko „sulaužyti prakeiksmą“ dėl žaidimų ir televizijos kryžminimo. Laikraštis „The Washington Post“ gyrė serialo scenarijų už tai, kad jame laikomasi originalios medžiagos, tačiau taip pat pažymėjo, kad kai kurių veikėjų vystymasis papildo pasakojimą. Dienraščio „The Independent“ kritikas Nikas Hiltonas skyrė serialui keturias žvaigždutes, sakydamas, kad tai „neabejotinai naujas orientyras iš pirmo žvilgsnio neįmanomoje vaizdo žaidimų adaptavimo užduotyje“. „Serialui pavyksta atsikratyti epizodinio linijinio žaidimo pobūdžio“, – rašė jis. „Dizainas stulbinantis: apleistų, subombarduotų didmiesčių vaizdai dera su išsiplėtusiais, vakarietišką atspalvį turinčiais Amerikos kaimo vaizdais.“ Kritikai sutaria, kad „Paskutinieji iš mūsų“ sulaužė vaizdo žaidimų adaptacijos prakeiksmą. Žaidimai visada rėmėsi filmais, bet nė viena studija to nedarė taip gerai, kaip „Naughty Dog“.
  8. Aš labiausiai Silent Hill'ų naujųjų dabar laukiu. Ketinu šiemet pasiimti kokį galingą GPU, kad galėčiau tinkamai peržaisti daugelį senesnių žaidimų ant PC kaip RE 2 ir 3 remeikus, nes į PS4 / PS5 traukinį taip ir nebuvau / nesu įšokęs dar
  9. Kiekvienų metų pradžia prasideda didžiule technologijų paroda Las Vegase. CES kasmet sutraukia tūkstančius entuziastų, o renginio metu netrūksta ir naujų produktų pristatymų ar naujausių technologijų demonstracijų. „Sony“ ruošiasi pagerinti „PlayStation 5“ žaidėjų patirtį: jau netrukus debiutuos keletas naujų produktų „Sony Computer Entertainment“ šios tarptautinės parodos metu įrengė nedidelį, bet populiarų stendą. Ir nors stendas buvo nedidelis, tačiau čia rinkosi minios žmonių norinčiųjų praktiškai išbandyti naujuosius „PlayStation 5“ belaidžius valdiklius „DualSense Edge“ ir virtualios realybės sistemą „PlayStation VR2“ bei dar keletą įdomių žaidimų įrangos dalių. Naujasis „DualSense Edge“ pradedamas pardavinėti nuo sausio 26 dienos. Tai daugybę funkcijų turintis naujas belaidis valdiklis, kuriame yra pažangus naujos kartos haptinis grįžtamasis ryšys, adaptyvūs paleidikliai, galimybė tiksliai sureguliuoti lazdelių jautrumą, naudotojo keičiami lazdelių dangteliai ir galinis mygtukas bei mygtukų peradresavimas. Tikimasi, kad aukščiausios klasės valdiklio kaina bus 200 JAV dolerių. „PlayStation VR2“ virtualios realybės akiniai turėtų būti išleidžiami vasario pabaigoje ir veiks išskirtinai su „PlayStation 5“ konsolėmis, kad būtų galima rinktis naujus VR2 optimizuotus žaidimus. VR2 turi daug spartesnę aparatinę įrangą nei 2016 m. originali PSVR, didesnės raiškos ekraną su 4000 x 2040 taškų gimtąja raiška, HDR, 110° FOV ir bent 90 Hz atnaujinimo dažnį, kuris tam tikruose didelio judesio scenarijuose gali būti padidintas iki 120 Hz. „Sony Playstation VR2“ virtualios realybės įrenginyje įdiegta naudotojo sekimo „inside-out“ funkcija – įmontuotos kameros nustato jūsų kūno judesius ir papildo inercinius jutiklius. Virtualios realybės įrenginyje taip pat yra akių sekimo funkcija, pažangus haptinis grįžtamasis ryšys ir patobulintas 3D erdvinis garsas.
  10. Per paskutinius tris metus vaizdo žaidimų auditorija išaugo net 26 procentais. Nors paskutinių metų vaizdo žaidimų populiarumą daugiausiai augino pandemija, ši kategorija nežada sustoti ir ateityje, žaidimų kategorijai prognozuojamas prieaugis apie 10 proc. per metus. Kompiuteriniai žaidimai: kokios vyrauja tendencijos ir naujausi technologiniai sprendimai? „ACC Distribution“ atstovas Svajūnas Budra, vaizdo žaidimus aktyviai stebintis ir paskutinius 5 metus pats aktyviai žaidžiantis, teigia, kad pandemija ne tik ženkliai padidino e. žaidimų populiarumą, bet ir tiesiogiai įtakojo žaidėjų elgsenos pokyčius – nuo pandemijos vaizdo žaidimus renkasi vis jaunesnio amžiaus asmenys, rinkoje įsivyravo tendencija dažniau rinktis žaisti ne individualius, o komandinius žaidimus: burtis į bendruomenes ir likti jose, aptarti taktiką, stebėti varžovus. Žaidimai vis daugiau persikelia į „online“, o žaidimo eiga tampa vis mažiau nuspėjama – eigą vis dažniau formuoja patys žaidimo dalyviai. Pasak S. Budros, vaizdo žaidimų, kurių metu vienas personažas vykdo savo misiją, greičiausiai ateityje nebeliks. „Būrimasis į bendruomenes paskatino žaidėjus žengti į socialinius tinklus, jungtis į tikslines grupes, dalintis savo sėkmingai sužaistais žaidimų turnyrais ir sulaukti sekėjų, pripažinimo. Laikui bėgant sėkmingus žaidėjus seka vis platesnis ratas stebėtojų, juos dažnai pastebi ir vietos, tarptautiniai e. sporto klubai, tuomet pasirašomi kontraktai klubų atstovavimui bei dalyvaujama turnyruose, kurių metu varžomasi dėl milijoninių prizinių fondų, pavyzdžiui, 2021 m. „Dota 2“ turnyro prizinis fondas siekė daugiau kaip 40 mln. Eur., iš kurių 27 mln. Eur. pasidalino trys stipriausios komandos“, – pasakoja „ACC Distribution“ atstovas Svajūnas Budra. Pasak S. Budros, pasitaiko ir tokių atvejų, kai e. sporto žaidėjų karjera baigiasi pakvietimu į realias rungtynes, pavyzdžiui, į gyvai vykstančias sporto automobilių lenktynes. Jungtinėse valstijose ir kitose šalyse e. sporto aistruoliai jau gali gyvai stebėti e. sporto varžybas tam specialiai įrengtose sporto arenose. Šio sporto rūšis vis labiau pastebima ir tarp stambių tradicinio sporto šakų rėmėjų, be to, jau ji sulaukė ir televizijos kanalų susidomėjimo – vakarų valstybėse jau galima stebėti tiesiogines e. sporto turnyrų transliacijas per televiziją. Net ir į naujausių televizorių programas jau yra įdiegiami vaizdo žaidimų transliavimo kanalai, kaip „Twich“ ir pan. Sėkmingam žaidimui treniruočių nepakanka „ACC Distirbution“ atstovas atskleidžia, ko reikia, kad asmuo taptų sektinu žaidėju: „Pirmiausia reikia gerai žaisti. Sėkmingam žaidimui, kaip ir sporte, reikia daug pastangų ir bandymų. Taip pat nemaža sėkmės dalis priklausys ir nuo žaidėjo komunikacijos, žaidimo manevrų, veiksmų. Tačiau virtualioje erdvėje iki visiškos sėkmės tik būdo savybių ir treniruočių ne visada pakanka, žmogus žaisdamas turi jausti maksimaliai gerai virtualią erdvę, pats žaidėjas komandos nariams turi būti gerai girdimas, greitai reaguoti, būti žvalus. Visa tai padeda atlikti labai teisingai pasirinkti įrankiai pasirinktam žaidimo tipui.“ Anot S. Budros, dažna žaidėjų klaida yra neįsigilinus į žaidimo ir įrenginių specifiką, įsigyti visiškai netinkamus žaidimui įrenginius. Pavyzdžiui, strateginiuose žaidimuose svarbus planavimas, strategijos sudėliojimas, o šaudyklės metu svarbu gerai girdėti priešininką: kas iš kur ateina, kas ką kalba. Pastarųjų žaidimų metu įranga gali padėti geriau orientuotis aplinkoje ir bendrauti su komanda. Būna apmaudu, kai žaidėjas pralaimi tik dėl to, kad dėl nekokybiško ausinių garso blogai išgirdo savo komandos narį ar priešininko poziciją. Technologijos vaizdo žaidimams gali suteikti daugiau komforto, aštresnių pojūčių, galimybes greičiau reaguoti ir įsijausti į virtualią aplinką. „ACC Distribution“ atstovas S. Budra paklaustas, kaip teisingai atsirinkti reikiamus įrenginius ir ką svarbu žinoti, pradedant žaidėjo karjerą, išskyrė svarbiausius technologinius įrenginius ir tinkamai žaidimams darbo vietos paruošimą. Mikrofono įtaka žaidimų eigai ir rezultatui. Rinkoje aptinkami kelių tipų mikrofonai: vieni yra prijungiami per 3,5 mm jungtį ir esant poreikiui gali būti nuimami, kiti – fiksuoto tvirtinimo, tačiau turintys įstūmimo į ausinių korpusą funkciją. Kryptinis kokybiškas ausinių mikrofonas fiksuoja pašnekovo balsą, eliminuojant aplinkos triukšmus. Tai ypatingai praverčia žaidėjams, kai jie žaidžia triukšmingoje aplinkoje. „Taip pat yra modernūs mikrofonai, kuriuos galima valdyti nuotoline mobiliąja programėle/aplikacija, kurios pagalba galima koreguoti balso tembrą, triukšmo filtrus. Būti gerai girdimam žaidime yra labai didelis privalumas žaidžiant komandinius žaidimus“,– teigia S. Budra. Nei vienas kompiuterinių žaidimų žaidėjas neįsivaizduoja savęs be ausinių. Tarp žaidėjų dažniausiai naudojamos ausis dengiančios ausinės (angl. k. „head-band“), tokiose ausinėse naudojami garsiakalbiai didesni, dėl ko išgaunama geresnė garso kokybė. Labai svarbu pasirinkti tinkamą ausinių kaušelių dydį bei jų medžiagiškumą. Oda padengtų ausų kaušelių privalumas – lengva priežiūra, tačiau jos turi ir trūkumų, pvz., mažesnį oro pralaidumą, tai ypatingai svarbu šiltuoju laikotarpiu (pvz., vasara). Tuo metu medžiaginiai ausų kaušeliai užtikrina geresnį oro pralaidumą, tačiau juos sunkiau prižiūrėti, valyti. Kompiuterinė pelė – tai vienas iš svarbiausių žaidimo valdymo įrenginių. Renkantis tinkamą žaidimų pelę, pirmiausiai rekomenduočiau atkreipti dėmesį į jos formą, dydį ir ergonomiką. Pelė turi tinkamai, patogiai tilpti į delną, kad vartotojui nereiktų dėti papildomų pastangų ją valdyti. Vieni svarbiausių kriterijų renkantis žaidimų pelę – jos optinio sensoriaus jautrumas, kuris svyruoja nuo 1,5-30 tūkst. DPI, prijungimo tipas ir reikiamas klavišų kiekis pasirinktam žaidimui. Pvz., žaidžiant šaudyklę žaidėjui dažniausiai užtenka pelės su 4-5 klavišais, o žaidžiant strateginius MMO tipo žaidimus vartotojai renkasi peles net su 19 programuojamų mygtukų. Žaidimo metu nemažiau svarbus klaviatūros pasirinkimas. Klaviatūra per paskutinius 5 metus buvo stipriai patobulinta. Šiuo metu gaminamos mechaninės klaviatūros yra apginkluotos dviejų lygių optiniais mygtukais (angl. k. „swichais“). Šio tipo klavišai, valdomi šviesos srautu, gali atlikti dvi skirtingas funkcijas, esant skirtingam paspaudimo lygiui. Pavyzdžiui, iki pusės nuspaudus klavišą, jo funkciją galima priskirti žaidimo metu „ėjimo“ veiksmui, o visiškai nuspaudus tą patį mygtuką – „bėgimui“. Žaidimų metu būna situacijų, ypatingai šaudyklėse, kai reikia atlikti vieną ar kitą veiksmą kelių klavišų kombinacijos pagalba. Tokiems veiksmams atlikti pravers klaviatūra, turinti makro komandų funkcionalumą. Šiose klaviatūrose galima suprogramuoti skirtingų klavišų kombinacijas atlikti vos vienu paspaudimu. Žaidimo vietos ergonomika. Žaidėjo, kaip ir bet kokio biuro darbuotojo, darbo vieta turi būti patogi. Nes žaidėjas dažnai prie žaidimo neatsitraukdamas praleidžia vidutiniškai 2-3 val., o dažnai tai trunka ir ilgiau. „Šiuo atveju technologijos, ergonomiškas stalas, kėdė padeda ne taip greitai pavargti. Jeigu asmuo turės neteisingą techniką, sėdės neteisingai, žaidėjas greičiau pavargs, bus mažiau dėmesingas ir mažiau rezultatyvus. Taip pat ne ką mažiau yra svarbus kokybiškas monitorius. Pavyzdžiui, jeigu žaidėjo monitoriaus vaizdo atnaujino dažnis yra mažesnis nei 144 Hz, akys pavargs keletą kartų greičiau, nei žaidžiant prie daugiau nei 144 Hz turinčio vaizdo ekrano.“, – teigia S. Budra. Kai žaidėjai tampa vaizdo žaidimų turinio kūrėjais Žaidėjai neapsiriboja tik vaizdo žaidimais, jie vis dažniau nori dalintis ir savo žaidimų turiniu su kitais. Ko pasėkoje pastebimas vis aktyvesnis žaidimų transliavimas socialiniuose tinkluose ir kitose erdvėse (angl. k. streaming). Remiantis tarptautiniais rinkos tyrimais, e. sporto bei žaidimų tiesioginės transliacijos pajamos 2022 metais sieks 2,3 mlrd. JAV dolerių. Tačiau tai ne riba, planuojamas apie 11,9% metinis pajamų prieaugis, o tai jau 2032 metais generuos tris kartus daugiau metinių pajamų nei dabar – prognozuojama, kad metinės pajamos sieks 7,2 mlrd. JAV dolerių. Čia didelę įtaką daro mobilių telefonų didėjanti paklausa, nes augant vartotojų skaičiui, sparčiai auga ir žaidėjų, žiūrovų skaičius. „Dažnu atveju vyrauja klaidinga nuomonė, kad norint pradėti „streaminti“ reikia turėti tam skirtos papildomos įrangos. Tačiau tai tik mitas, bene visi žaidėjai pradžioje jau turi bazinius įrenginius, kurie leidžia išbandyti savo jėgas tiesioginių transliacijų metu: kompiuterį, interneto ryšį, ausines su mikrofonu bei valdymo įrenginius (pultas, pelė, klaviatūra)“, – teigia „ACC Distribution“ atstovas. Anot eksperto, bazinių įrenginių užtenka pirmiesiems išbandymui, tačiau ilgainiui su jais greičiausiai nesulauksite daug dėmesio arba sunkiai išlaikysite stebėtoją dėl kuriamos turinio kokybės. Todėl dauguma norinčių ne tik puikiai žaisti, bet ir dalintis savo žaidimų turiniu, pasitelkia tam skirtus įrenginius. S. Budra išskiria, be vaizdo žaidimo svarbių įrankių, itin svarbų „streaminimo“ sėkmės elementą – apšvietimą. Apšvietimai turi skirtingas paskirtis: vieni apšvietimo sprendimai būna naudojami žmogaus užnugario sienai/fonui apšviesti, kad vaizdas būtų patrauklus, kiti – paties kalbėtojo apšvietimui, kad stebintys tiesiogines transliacijas galėtų gerai matytų žaidėją. Turint omenyje tai, kad „streaminimas“ dažniausiai vykdomas vakarais, gana blogomis apšvietimo sąlygomis, papildomas geros kokybės apšvietimas yra būtinas, siekiant kokybiško vaizdo rezultato. Šiuo metu išmanūs stalo apšvietimo šviestuvai gali būti suporuoti belaide sąsaja su kompiuteriniu įrenginiu, žaidimu ir kitais kambario apšvietimo įrenginiais. Tuomet išmanūs šviestuvai gali greitai reaguoti į žaidimo eigą ir rezultatą. Tokio sprendimo dėka, pavyzdžiui, jeigu asmuo žaidime laimėjo, gali pasikeisti viso kambario spalva, ištikus pavojui, pradėti mirksėti, taip įspėjant žaidėja apie gresiantį pavojų. Apibendrindamas ekspertas rekomenduoja prieš įsigyjant bet kokią žaidimams skirtą įrangą, išsiaiškinti visus žaidimo, šeimos, asmens poreikius ir galimų įrenginių funkcionalumą, išmanumą. Taip ne tik pasieksite geresnio rezultato, bet ir potyriai bus įsimintinesni.
  11. Nors 2020 metai daugeliui yra itin komplikuoti metai, kurie įnešė nemažai pokyčių į mūsų kasdienį gyvenimą, tačiau žaidimų mėgėjams jie turi tikrai gerų naujienų. Naujosios „Microsoft“ ir „Sony“ sukurtos žaidimų konsolės jau prekyboje, o to dauguma laukė jau ne vienerius metus. Dabar aiškėja ir tolimesni „Sony“ planai. Internete jau kuris laikas netyla kalbos apie naują „PlayStation“ žaidimų konsolės versiją. Japonijos milžinė „Sony“ netrukus gali išleisti atnaujintą „PlayStation 5“ versiją, o taip pat aiškėja ir kada galima būtų tikėtis pamatyti ir naujos kartos „PlayStation“. Nutekėję dokumentai rodo, kad tai gali įvykti jau 2027 metais. JK konkurencijos tarnybai tiriant „Microsoft“ 68 mlrd. JAV dolerių vertės „Activision Blizzard“ įsigijimo sandorį, kuriam „Sony“ griežtai nepritarė, buvo paskelbtas dokumentas, atskleidžiantis galimą „Sony PlayStation 6“ išleidimo datą. Minimame dokumente kalbama apie „Call of Duty“ žaidimo svarbą konsolių rinkai, o taip pat minima ir „PlayStation 5“ konsolės versija. Dokumentuose minima, jog „Sony“ praras prieigą prie „Call of Duty“ licencijos ir kitų „Activision“ žaidimų, o tai sutaps su metais, kuomet bendrovė bus pasirengusi pristatyti naują konsolę. Nors dokumentų specifika ir yra laikoma konfidencialia, tačiau, remiantis kelių šaltinių informacija, „Sony“ nurodo būtent 2027 metus. Priminsime, jog dar visai neseniai pasirodė pranešimų ir apie atnaujintą „Sony PlayStation 5“ konsolės versiją. Pasirodo, jog naujo modelio galime sulaukti jau netrukus, o pastarasis gali turėti ir išskirtinę savybę. Dar prieš keletą mėnesių buvo pasirodę gandai apie PS5 versiją, kuri turėtų išimamą diskų skaitytuvą ir dabar tokia informacija patvirtinta dar kartą. Remiantis naujausia informacija, „Sony“ atnaujintą konsolės versiją turėtų išleisti jau šių metų pradžioje, tačiau kompiuterio pardavimai prasidėtų tik rugsėjo mėnesį. Remiantis žurnalisto Tomo Hendersono duomenimis, naujojo konsolė išties turės išimamą diskų skaitytuvą. Pažymima ir tai, jog atnaujintas modelis prekyboje turėtų pakeisti senesnes „Sony PlayStation 5“ konsolės versijas.
  12. Puiki proga vos už 3 eurus įsigyti šį nerealų remaster'į ? https://store.steampowered.com/app/1213210/Command__Conquer_Remastered_Collection/
  13. @madagaskaras pabandyk dar šitą - https://hddguru.com/software/HDD-LLF-Low-Level-Format-Tool/
  14. Augant vaizdo žaidimų populiarumui, į šį laisvalaikio leidimo būdą įsitraukia vis daugiau suaugusių žmonių. Visame pasaulyje žaidimus kompiuteriuose ar mobiliuosiuose įrenginiuose žaidžia daugiau nei 3 milijardai žmonių, o tai sudaro beveik pusę planetos. Šiais laikais, kai žaidimus galima žaisti įvairiose platformose ir įrenginiuose, žaidėjai gali laisvai pasirinkti ir atrasti sau labiausiai patinkantį žanrą. Senovės Egiptas kompiuteriniuose žaidimuose dažniausiai vaizduojamas strategijos žanruose, nors jį galima sutikti ir veiksmo žaidimuose. Kalbant apie šaudykles – vyrauja pasaulinių ir kitų karų bei fantastinės temos. RPG žanro žaidimuose dažniausiai išlaikomas fantastinis ir daugeliui šio žanro gerbėjų dar nepabodęs stilius. Nors yra daugybė gerų žaidimų, skirtų žaisti vieno žaidėjo režimu, tačiau kalbant apie „multiplayer“ tipo žaidimus, didžiausią poveikį jų populiarumui daro e-sportas. Jo dėka, patyrę konkretaus žaidimo žaidėjai gali pasiekti pasaulinį pripažinimą ir susišluoti dosnius piniginius prizus. Toliau aptarsime populiariausius „multiplayer“ tipo žaidimus Lietuvoje. „Counter strike: global offensive (CS:GO)“ Kompiuterių ekranus šis žaidimas išvydo dar 2012 metais. Anuomet vidutinis šio žaidimo žaidėjų skaičius pasaulyje siekė 14000 žaidėjų, tačiau dabar, šis žaidimas sutraukia didesnę nei 600 tūkstančių žaidėjų auditoriją. Tai yra pirmojo asmens komandinis žaidimas, kuriame yra galimi du scenarijai. Vienas iš jų yra taikinio užminavimas. Vienos komandos tikslas yra užminuoti taikinį, tuo tarpu kitos komandos – apsaugoti taikinį nuo susprogdinimo. Galimas ir kitas, tačiau kiek mažiau populiarus žaidimo eigos scenarijus – įkaitų išvadavimas. Viena komanda privalo išsaugoti įkaitus, tuo tarpu kitos komandos pagrindinis tikslas yra šių įkaitų išvadavimas. Tai yra vienas iš populiariausių „multiplayer“ režimo žaidimų Lietuvoje. Iš pergalių žaidžiant šį žaidimą įvairiose turnyruose, žaidėjai iš Lietuvos yra gavę daugiau kaip 600 tūkstančių JAV dolerių. „League of legends“ Apie šio žaidimo išleidimą pranešta dar 2008 metais, o dienos šviesą jis išvydo 2009 metais. Žaidimą žaisti ir parsisiųsti galima visiškai nemokamai. Tai MOBA žanro komandinis žaidimas, kuris dažniausiai yra žaidžiamas penki prieš penkis arba trys prieš trys formatu. Žaidimas vyksta uždaro tipo arenoje, kur žaidimo metu kiekvienas žaidėjas kontroliuoja savo pasirinktą čempioną, pasižymintį tik jam būdingomis savybėmis. Pagrindinis šio žaidimo tikslas yra užimti ir sunaikinti priešininkų komandos bazę. Iš pažiūros tai nėra visiškai lengva užduotis, nes komandos bazes saugo nuolat atsinaujinantys ir į kovą stojantys karių būriai. Nors žaidimas yra išleistas prieš trylika metų, tačiau jis vis dar gali puikuotis savo populiarumu. Žaidime iš viso yra prisiregistravę daugiau kaip 150 milijonų žaidėjų. Lietuvos žaidėjų tarpe šis žaidimas taip pat yra populiarus. Už dalyvavimą įvairiuose turnyruose, „League of legends“ žaidėjų komandos iš Lietuvos yra laimėję daugiau kaip 200 tūkstančių JAV dolerių. „Fortnite“ „Fortnite“ yra trečiojo asmens šaudyklė, kurią kompanija „Epic Games“ išleido 2017 metais. Žaidimas žaibiškai išpopuliarėjo internetinių žaidimų tarpe ir jau pačiais pirmaisiais metais buvo nominuotas tarp geriausių metų žaidimų. Kiekvieną sezoną žaidimo kūrėjai jį papildo įvairiomis naujovėmis, todėl žaidėjai privalo nuolat tobulėti ir prisitaikyti prie pasikeitusių taisyklių. Vienas iš populiariausių žaidimo režimų yra „Battle Royale“. Jo metu viename žemėlapyje kaunasi iki 100 žaidėjų. Bėgant minutėms, žemėlapio erdvė nuolat mažėja, o žaidėjai privalo saugotis vienas kito ir viską naikinančios audros. Pagrindinis žaidimo tikslas – apsiginti nuo kitų kovojančių žaidėjų ir audros. Žaidimo nugalėtoju skelbiamas paskutinis gyvas likęs žaidėjas. „Fortnite“ žaidimo populiarumą Lietuvos žaidėjų tarpe įrodo ir įspūdinga pasaulio turnyruose žaidėjų iš Lietuvos laimėta pinigų suma, kuri sudaro beveik 200 tūkstančių JAV dolerių.
  15. @Mindaugas951 taip, manau turėtų. Reikalavimus nurodytus Steam'e kompas viršyja.
  16. https://store.epicgames.com/en-US/p/dishonored-definitive-edition
  17. Sveikiname visus PlayManija.lt narius Su Šv. Kalėdomis ir artėjančiais Naujaisiais metais! Linkime Jums visiems šiltų, jaukių ir stebūklingų švenčių. Raskite po Eglute to ko norėjote, arba pre-paid kortelių už ką pasidovanosite tai, ko širdis geidžia. Toliau linkime, kad kitais metais jus pasiektų gausa naujų, įtraukiančių ir įkvepiančių žaidimų, kuriems žaisti visada atsirastų laiko. Metams po truputį baigiantis ir į namus įsėlinant žiemoms šventėms, norime Jums padėkoti. Ačiū, kad esate, lankotės, diskutuojate, dalinatės mintimis, įžvalgomis ir nuomonėmis!
  18. Aš kažkaip WAP visą periodą tiesiog prašokau, man tai atrodė ant tiek nepatrauklus dalykas, kai prieš tai jau buvau matęs IRC'o. Vat IRC'e aš tai neršiau, turėjau savo kanalą, botų, viktorinų ir t.t. @Džekeris PLM forumas prasidėjo su phpBB software'u - here's some flashbacks. Žemiau paėjęs rasi screenshot'ų.
  19. Sveiki, mažai esu apsišvietęs GPU kainose ir apskritai toje situacijoje, todėl prašau salės pagalbos. Galvoju, gal jau tinkamas metas būtų kokį GPU įsigyti, kai jau turiu rimtesnį monitorių. Ar baigėsi jau tas crypto ir minerių bumas? Kainos krenta ar vis dar aukštumoj? Kompas pas mane Gigabyte Z390, Intel i7-9700K 3.60 GHz, 32 GB RAM. Monitorius 27 colių 240 Hz Full HD. Skelbimuose akį užkabino tokie variantai: Evga Geforce Gtx 1660 Ti XC Ultra 6 GB Gddr6 - 170 Eur Gigabyte RTX 2060 GDDR6, PCI-E 3.0 12 GB - 350 eur (garantija iki 2025) 3060 RTX Ti 8GB - 350 eur Norėtųsi kažkiek į ateitį užsimesti, kad galėčiau padoriai ant Full HD pažaisti kartais, kad kokį GTA V trauktų ant visko max
  20. Turiu susisiuntęs į skaityklę visas Dune knygas, bet kai jų toks nerealus mąstas - niekaip negaliu pradėti skaityti. Kosminis kiekis skaitalų. Nespoilindamas parašyk ar patiko, kai pradėsi skaityt @Soujiro
  21. Patyliukais per 2022 metus įvykdyti atnaujinimai Sukurta „Pakelti temą“ funkcija, kuri leidžia pakelti temas į sąrašo viršų nerašant joje bereikšmio atsakymo. Nuo šiol užteks paspausti vieną mygtuką siekiant atkreipti kitų narių dėmesį į jums aktualią temą. Kurioms narių grupėms ši funkcija yra prieinama sužinokite Narių grupių puslapyje. Pašalinta forumo skiltis „Failų aptarimas“. Ten seniau būdavo kuriamos temos skirtos aptarti į Failų skiltį įkeltiems failams. Buvo atliktas didelis darbas, kurio metu buvo peržiūrėtos visos toje forumo skiltyje buvusios temos ir pranešimai. Jie buvo sugrupuoti ir perkelti po kiekvienu konkrečiu failu. Kaip atrodo galutinis rezultatas galite pamatyti pavyzdį šiame puslapyje nusileidę žemiau. A.I. pagalba buvo paryškinti visų narių avatarai. PLM v4.0 atnaujinimo metu dėl programinės įrangos klaidos narių avatarų rezoliucija buvo sumažinta. Šie padariniai pašalinti. Sutvarkyta pagrindinio meniu nuoroda „Mano skelbimai“. Padarytas indikatorius, kuris temos peržiūros metu rodo ar pranešimą parašęs narys šiuo metu yra prisijungęs. Panaikinti rangų paveiksliukai bei sumažintas reikalingas turinio kiekis iki 50 vnt., kurį pasiekus galite užsidėti savo pageidaujamą rangą nustatymuose (kiti nustatymai ? redaguoti profilį). Temų peržiūros metu kompaktiškiau atvaizduojami narių gamertag'ai ir kita informacija po turimomis konsolėmis. Padarytos ikonėlės ant kurių užvedus pele pasirodo informacija. Sukurta funkcija, kuri leidžia narių Sienose įsibėgėjusias diskusijas perkelti į forumo temų formatą. Pašalinta forumo skiltis „Šiukšlinė“. Į ten seniau būdavo perkeliamos visos taisykles pažeidžiančios bei senos temos. Beverčiui turiniui vietos pas mus nėra.
  22. 2020 metais „Sony“ visus nustebino pagaliau pristatydama naujos kartos „PlayStation“ žaidimų kompiuterį. Ir nors praėjo jau daugiau nei dveji metai, tačiau įsigyti šį įrenginį nėra pati lengviausia užduotis. Nepaisant to, japonai jau turi ir naujų planų. JK konkurencijos tarnyba, kuria tiria „Microsoft“ sandorį įsigyjant „Activision Blizzard“ kompaniją, kuriam nepritarė „Sony“, paviešino dokumentus, kurių Japonijos milžinė veikiausiai nenorėjo dar viešinti. Pastarieji atskleidžia „Sony“ planus jau visai netrukus pristatyti naujos kartos „PlayStation“ konsolę. 22 puslapių dokumentuose atskleidžiama, jog jau 2027 metais turėtų debiutuoti naujoji „Sony PlayStation 6“ žaidimų konsolė, kuri turėtų pakeisti prieš keletą metų debiutavusią „PlayStation 5“ versiją. Tiesa, ganėtinai įdomus ir visas kontekstas, kuriame minima naujoji konsolės versija. „Sony“ dokumentuose, kurie pateikti JK konkurencijos tarnybai, kalbama apie „Call of Duty“ žaidimo svarbą žaidimų kompiuterių rinkai. Japonijos milžinės teigimu, prieigos praradimas prie „Call of Duty“ ir kitų „Activision“ žaidimų gali turėti didelę įtaką bendrovei, o taip pat ir naujos kartos konsolei, kuri bus pristatyta vėliau. Šiuo atveju yra kalbama būtent apie „PlayStation 6“, kuri debiutuotų praėjus septyneriems metams po PS5 išleidimo. Visame šitame konflikte, kuris atskleidžia ir „Sony“ ateities planus, įdomu yra ir tai, jog „Microsoft“ tikina, kad „Call of Duty“ žaidimas bus prieinamas ir „PlayStation“ vartotojams dar bent 10 metų, kas absoliučiai nesutampa su „Sony“ pozicija. Verta prisiminti ir tai, jog kitąmet turėtų debiutuoti ir „Sony PlayStation 5 Slim“ konsolės versija.
  23. Europos Parlamentas priėmė rezoliuciją, pripažįstančią esporto ir kompiuterinių žaidimų pramonės vertę ir rekomenduojančią ilgalaikę strategiją sektoriams remti ir finansuoti. Europos Sąjungos įstatymų leidžiamoji institucija rezoliuciją priėmė didžiule balsų persvara – 560 parlamentarai balsavo už, 34 balsavo prieš ir 16 susilaikė. Europos Parlamento rezoliucijoje pripažįstama esporto ir kompiuterinių žaidimų pramonės ekonominė ir kultūrinė vertė Europoje. Joje pritariama ilgalaikės Europos kompiuterinių žaidimų strategijos, kurioje atsižvelgiama į esportą ir kuri remiasi esamomis nacionalinėmis strategijomis, kūrimui. Pati rezoliucija nėra įpareigojanti, tačiau Europos Komisijos – ES vykdomosios institucijos – atstovas per parlamento sesiją išreiškė ketinimą imtis veiksmų įgyvendinti šią iniciatyvą. Dabar ES įstatymų leidėjai spręs, kaip įgyvendinti šią rezoliuciją, kuri vėliau sudarys bendrą ES strategiją dėl esporto ir žaidimų pramonės plėtros. Sėkmingas rezoliucijos priėmimas yra didelis Europos esporto ir žaidimų pramonės laimėjimas – tiek pripažinimo, tiek finansiniu požiūriu. Tikėtina, kad šių sričių įmonės turės galimybę gauti ES finansavimą ir paramą, kai bus parengta strategija. Rezoliucijos tekstas patvirtino ES poziciją, kad esportas ir sportas yra skirtingi sektoriai, dėl to, kad esporto žaidimai priklauso privačioms įmonėms, turinčioms intelektinės nuosavybės teises. Tačiau rezoliucijoje pripažįstama esporto ir žaidimų pramonės komercinė vertė ir augimo bei inovacijų potencialas. Tekste Komisijos prašoma parengti chartiją, kuria būtų skatinamos Europos vertybės esporto varžybose, apsvarstyti galimybę sukurti Šengeno masto esporto vizą, taip pat pabrėžiama esporto nauda švietimui ir gerovei. Vienas pagrindinių rezoliucijos iniciatorių buvo Europos Parlamento narys prancūzas Laurence'as Farrengas, atstovaujantis frakcijai „Atnaujinkime Europą“.
  24. „Red Dead Redemption 2“ PC versijos vienu metu aktyvių žaidėjų skaičius buvo didžiausias nuo žaidimo pasirodymo prieš ketverius metus. Tai yra vienas iš labiausiai įtraukiančių ir vizualiai stulbinančių kada nors išleistų kompiuterinių žaidimų. „Rockstar“ laukinių vakarų šedevras mums pristatė turtingą istoriją ir intriguojančius personažus. Nenuostabu, kad „Red Dead Redemption 2“ gerbėjai taip aktyviai žaidžia ligi šiolei. Vis dėlto pastaruoju metu pasirodė vis mažiau šio žaidimo atnaujinimų. Kadangi „Rockstar“ dabar daugiausia dėmesio skiria „Grand Theft Auto 6“, daugelis laukia kitos ilgalaikės ir prieštaringos šios franšizės dalies. Dėl to kiti šios įmonės žaidimai bus palikti nuošalyje. Visgi „Red Dead Redemption 2“ akivaizdžiai nėra užmiršta žaidėjų bendruomenės. Remiantis SteamDB duomenimis, „Red Dead Redemption 2“ pasiekė šį rekordą prieš porą dienų, kai vienu metu jį žaidė 66492 žmonių. Praeitas rekordas buvo 55271 žaidėjų vienu metu, kuris buvo pasiektas 2019 m. gruodį. „Red Dead Redemption 2“ pasirodė 2018 m. spalio 26 d. Žinoma, kompiuterinių žaidimų pasaulyje šį „Rockstar“ šedevrą galime laikyti senu žaidimu. Visgi „Minecraft“ bei „Skyrim“ sėkmė rodo, kad net ir seniai pasirodę žaidimai gali išlikti populiarūs. Deja, kol kas nėra kalbų apie trečiąją serijos dalį, ypač atsižvelgiant į tai, kad „Rockstar“ dabar dirba su „GTA 6“, tačiau daugelis tikrai norėtų pamatyti naują „RDR“ dalį.