• Pranešimai

    8.291
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    468
  • Atsiliepimai

    100%

Visas Impaler turinys

  1. Aš esu beveik visiškai tikras, kad kai atsijungsi savo paskyrą, žaidimų joje neliks. Jei paskyrą paliksi, jis galbūt turės galimybę pakeisti paskyros slaptažodį ir pasilikti paskyrą sau. Parduoti su žaidimais nepavyks, nebent jie fiziniai.
  2. Nu ką, pažiūrėkim what's the hype all about
  3. Išsami informacija apie ankstesnius „Grand Theft Auto 6“ nutekėjimus rodo, kad būsimame atviro pasaulio žaidime gali būti išplėsta itin pageidaujama funkcija. „Grand Theft Auto“ žaidimų serijoje įvykiai patalpose buvo gan reti. Išskyrus patalpas, skirtas išskirtinai misijoms, „Grand Theft Auto 5“ žaidime buvo ne daugiau kaip dvi dešimtys skirtingų pasiekiamų pastatų. Visa tai gali pasikeisti „Grand Theft Auto 6“ žaidime – „Vice City“ gali tapti ypač interaktyvia ir tyrinėjama aplinka. Nuo „Grand Theft Auto 5“ išleidimo praėjo jau dešimt metų. Šeštoji žymiosios žaidimų franšizės dalis yra kuriama kurį laiką. Turėtų būti nenuostabu išgirsti, kad buvo daug nutekėjusios informacijos apie šį projektą. „Grand Theft Auto 6“ bendruomenės gerbėjai dabar sukūrė didžiulį dokumentą, kuriame išsamiai aprašomi visi su būsimu žaidimu susiję nutekėjimai. Tame dokumente yra keletas įdomių išvadų. 9 dokumento puslapyje yra skyrius pavadinimu „Pastatai, į kuriuos galima patekti“. Jame išvardijamos vietos, į kurias žaidėjai potencialiai gali patekti „Grand Theft Auto 6“. Dokumento aprašyme pažymima, kad pagausėjęs tyrinėjamų pastatų kiekis bus „didelė GTA 6 savybė“. Teigiama, kad pagrindinis „Grand Theft Auto 6“ žaidimo elementas bus „vagystės ir apiplėšimai“. Viename nutekintame pavyzdyje galima matyti, kaip pagrindinis „GTA 6“ veikėjas įsilaužęs į greitojo maisto restoraną jį apiplėšia. Dokumente teigiama, kad „Grand Theft Auto 6“ žaidime bus galima pasiekti mažiausiai 157 skirtingų pastatų. Visgi oficialios informacijos apie naująjį žaidimą dar teks palaukti. Gandai rodo, kad „Grand Theft Auto 6“ gali pasirodyti 2024 m., 2025 m. ar vėliau. Taigi panašu, kad „Rockstar“ bent keletą mėnesių nesiruoš skelbti informacijos apie šeštąją žaidimo dalį.
  4. „Cyberpunk 2077“ žaidimas sulaukė atnaujinimo, kuriame buvo galima išvysti turinio, susijusio su Rusijos karine invazija į Ukrainą. „Cyberpunk 2077“ kūrėjai „CD Projekt" atsiprašė už dialogą ir grafičius žaidime, kuriuose kritikuojama Rusijos karinė invazija į Ukrainą, ir teigia, kad kitame atnaujinime stengsis juos pašalinti arba pakeisti. Ukrainietiška „Cyberpunk 2077“ versija buvo įtraukta į didžiulį 2.0 atnaujinimą, kuris buvo išleistas anksčiau šį mėnesį. Joje galima pastebėti antirusišką turinį. Pavyzdžiui, policijos dialogo eilutė, nurodanti „Scavengers“ frakciją, kurioje įprastai sakoma: „Couldn't all these assholes bite it out in the Badlands?“ („Ar visi šitie šunsnukiai negalėtų išsiaiškinti Badlanduose?“) buvo pakeista į „Couldn't all this rusnia bite it out in the Badlands?“ („Ar visi šitie rusnia negalėtų išsiaiškinti Badlanduose?“). Rusnia yra neseniai sugalvotas ukrainiečių terminas skirtas menkinančiai apibūdinti rusus. Ukrainietiškoje žaidimo versijoje taip pat buvo įtrauktas dar vienas žaidimo dialogo tekstas, kuriame teigiama: „Go f*ck yourself in the same direction as the ship did“. Tai nuoroda į žymųjį atsaką į Rusijos reikalavimą atiduoti Ukrainos Gyvačių salą. Žaidime taip pat galima rasti grafitį, ant kurio pavaizduotas Ukrainos herbas ir Krymo totorius vaizduojantis simbolis, esantis ant Krymo žemėlapio. „CD Projekt“ atvirai kritikavo Rusijos karą prieš Ukrainą ir palaikė ukrainiečius. Prasidėjus karinei invazijai, „CD Projekt“ skyrė 1 milijoną PLN (243 000 USD) organizacijai, remiančiai Ukrainos civilius, o po savaitės sustabdė visus savo žaidimų pardavimus Rusijoje ir Baltarusijoje. Nors anksčiau Lenkijos žaidimų studija palaikė Ukrainą, dabar Rusijos socialiniuose tinkluose „VK“ ir „Telegram“ paskelbtose žinutėse „CD Projekt“ teigė neturinti nieko bendra su naujaisiais pakeitimais ir pažadėjo, kad jie bus pašalinti.
  5. Sveikinu su pirkiniu, įdomu buvo paskaityti tavo mintis. Linkiu rasti laiko jį kuo daugiau eksploatuoti
  6. Kinijos komunistų partija pastaraisiais metais pradėjo bandyti kovoti su technologijų ir žaidimų keliamomis problemomis nepilnamečiams. Vis dėlto naujausi duomenys rodo, kad jų griežta reguliacinė politika neatnešė norimų rezultatų. 2019 m. lapkritį Kinijos komunistų partija paskelbė naujus reglamentus, kuriais buvo siekiama užtikrinti nepilnamečių priklausomybės nuo žaidimų prevenciją. Kompiuterinių žaidimų leidėjai buvo įpareigoti neleisti nepilnamečiams žaisti daugiau nei 90 minučių per dieną (tris valandas valstybinių švenčių dienomis) ir visiškai uždrausti jiems žaisti nuo 22 iki 8 val. Kinijos vyriausybė skelbė, kad kompiuteriniai žaidimai daro neigiamą poveikį žmonėms ir 2021 m. nusprendė dar stipriau suvaržyti prieigą prie žaidimų. Nepilnamečiams dabar yra leidžiama žaisti tik iki vienos valandos per dieną nuo 20 iki 21 val. penktadieniais, šeštadieniais, sekmadieniais ir valstybinių švenčių dienomis. Neabejotinai galima rasti būdų apeiti šiuos draudimus. Pavyzdžiui, naudoti savo vyresnio giminaičio paskyrą, per kurią galėtumei žaisti. Taigi, ar tokia griežta politika turėjo įtakos sumažintam žaidimo laikui? Naujausias David Zendle, Catherine Flick, Elena Gordon-Petrovskaya, Nick Ballou, Leon Y. Xiao ir Anders Drachen atliktas tyrimas teigia, kad nėra jokių įrodymų, jog Kinijoje taikomi ribojimai sumažino ilgo laiko praleidimo prie kompiuterinių žaidimų apraiškas šalyje. Tyrimo duomenys buvo surinkti naudojant „Unity Technologies“ įrangą. Tyrėjai turėjo duomenis, apimančius vieną milijoną atskirų žaidimų identifikatorių, 7,04 milijardo valandų žaidimo laiko ir maždaug 2,4 milijardo žaidėjų profilių. Reikia pabrėžti, kad Kinijoje gyvena 1.4 mlrd. žmonių, tad galima matyti, jog nemažai žmonių turi keletą naudojamų žaidimų paskyrų. Duomenys apima laikotarpį nuo 2019 m. rugpjūčio 16 d. iki 2020 m. sausio 16 d. Pagrindinė metodologinė šio tyrimo problema yra ta, kad atskirų žaidėjų tapatybės negalima identifikuoti, tad imtį sudaro tiek nepilnamečiai, tiek pilnamečiai, kurių žaidimo laiko nereglamentuoja Kinijos komunistų partija. Iš esmės tyrėjai suskirsto šį duomenų rinkinį penkiais skirtingais būdais ir taip pat išskiria 10 000 atsitiktinių imčių profilių, kad ištirtų, ar žmonės buvo linkę mažiau žaisti po apribojimų. Tyrimas parodė, kad nors dauguma žmonių vis tiek žaidžia mažiau nei valandą per savaitę, profilių, kurie žaidžia keturias valandas per dieną, šešias dienas per savaitę, padidėjo. Žinoma, šis tyrimas neleidžia daryti vienareikšmiškų išvadų apie nepiilnamečių praleistą laiką prie kompiuterinių žaidimų. Rezultatai gali reikšti, kad po įvestų apribojimų (a) nepilnamečiai pradėjo praleisti kur kas daugiau laiko prie žaidimų arba (b) nepilnamečių žaidimo laiko sumažėjimą užmaskavo ir kompensavo didelis suaugusiųjų žaidimo laiko padidėjimas. Visgi viena išvada yra aiški – Kinijos komunistų partijos įvesti apribojimai kompiuteriniams žaidimams sukėlė priešingą efektą, nei jie tikėjosi. Dabar Kinijoje žmonės žaidžia dažniau ir ilgiau.
  7. Taip, po to, kai nusipirkau RTX 3080, tai viskas kas nauja, tai tik ant PC dabar PS5 palauksiu dar ilgiau. Būtų įdomu ir RE1 remake sužaisti, nors jau kaip žinom jau yra išėję tie remake'ai, tik jie old-school'iniai, kas man irgi žiauriai patinka. Žodžiu viskas tinka, visko kuo daugiau tik tegu daro
  8. Per paskutines dvi dienas perėjau RE2, mintimis pasidalinau žaidimo temoje.
  9. Vakar išėjau RE 2 Remake'ą. Likau sužavėtas žaidimu, tikrai labai patiko kaip užkietėjusiam PS1/PS2 laikų RE fanui. Net ilgainiui prilipo nauji aktoriai. Labai patiko visi vizualai, kurie dar geriau perteikė visą vaizdą ir viziją, ko negalėjo padaryti originalus RE2. Ypač patiko nuovada ir Sewers. Nostalgija + naujos technologijos, labai užkabino. Patiko minimalūs scenarijų ir galvosukių pakeitimai. Kai turėsiu laisvo laiko binge'insiu ir RE3 bei RE4 Labai gerai nuteikė ši dalis. Taip pat kilo ne ką mažesnis noras ir originalų RE2 pereiti
  10. Na kaip jums laimėtojai ir finalas apskritai? Man jei trumpai, tai gerai, kad LT įveikė slovėnus, bet, kad braliukams taip prasileido tai keista Džiugu už vokiečius, verti pirmos vietos buvo ir svarbu įkrėtė serbams 😈 Na o kanada ir jav, tegu rūko išleidę ne pačias pajėgiausias žvaigždes. NBA champions of the world
  11. Su amerikonais žiūrėtos rungtynės jaučiu buvo vienos nerealiausiu kokias teko kada matyti. Taip energingai jaučiu neteko dar džiūgauti per jokias rungtynes. Epic buvo viskas. Tikėkimės tuoj pat prieš Serbus taip pat pavarys lietuviai. 😁
  12. Legendinės šaudyklės „Counter-Strike“ tęsinys buvo planuojamas išleisti šią vasarą. Nors jau yra rugpjūčio mėnuo, dar tik vos keletas išrinktųjų turi prieigą prie „Beta“ žaidimo versijos. Vis dėlto patikimas žaidimo ekspertas „ThourCS“ nutekino duomenis, kuriuose rodoma ne tik „CS2“ išleidimo data, bet ir naujos žaidimo funkcijos. Nemaža dalis „Counter-Strike“ bendruomenės narių liko nepatenkinti lėtu žaidimo išleidimu. Staigaus žaidimo nepasirodymo priežastis yra pakankamai aiški – „CS2“ kūrėjai „Valve“ nori įsitikinti, kad išleis pačią geriausią ir sklandžiausią pirminę žaidimo versiją. Visgi šiandien „ThourCS“ savo „Twitter“ paskyroje pasidalino itin svarbia informacija, kurioje sužinojome ne tik potencialią „CS2“ išleidimo datą, bet ir inovacines, žaidimo struktūrą keičiančias funkcijas. „Counter-Strike 2“ turės naują konkurencingą sistemą – esamas „Premier“ režimas sulauks milžiniškų pokyčių. „CS2“ pristatys naują rangų sistemą ir skirtingų regionų lyderių lenteles. „Premier“ režimo lyderių lentelės bus suskirstytos į keturias skiltis: Globalaus, Regiono (t.y. Europos, Šiaurės Amerikos, t.t.), Šalies ir Draugų. „CS2“ turės sezonais pagrįstą rangų ir lyderių lentelės sistemą – panašiai kaip ir kitose šaudyklėse kaip „VALORANT“, „Apex Legends“ ar „Call of Duty“. Tai reiškia, kad kiekvieną sezoną bus atnaujinti žaidėjų rangai ir atnaujinta lyderių lentelė. Šie pokyčiai ne tik pagyvins rangų sistemą ir skatins žaidėjus nuolatos siekti aukščiausio lygio, bet ir suteiks galimybę esporto komandoms lengviau atrasti naujus talentus. Šiuo metu į lyderių lentelės meniu kodą yra pridėti keturi sezonai. Iš kodo galima suprasti, kad prieigą prie „Beta“ žaidimo versijos visi žmonės turėtų įgyti rugpjūčio mėnesį. Pirmasis rudens sezonas vyks nuo rugsėjo 23 d. iki gruodžio 22 d. Pavasario sezonas tęsis nuo 2024 m. kovo 20 d. iki birželio 21 d. Antrasis rudens sezonas vyks 2024 m. rugsėjo 22 d. iki gruodžio 21 d. Iš šios informacijos galima spekuliuoti, kad „Counter-Strike 2“ pilna žaidimo versija oficialiai pasirodys rugsėjo 23 d. (arba prieš ją).
  13. Na Latviukai ir pavarė vakar, eina sau! Prancūzus išpirdolino lauk. Anekdotas. Šaunuoliai.
  14. Kažkaip šiemet iš lietuvos rinktinės daug nesitikiu. Užteko pamatyti kaip jiems sekasi per draugiškas varžybas ir optimizmo mažai. Daug naujų veidų, tai gal dar nesusižaidę, dar neatsiskleidę talentai.
  15. Aš laimingai sėdžiu su Windows 10 naujausia LTSC versija, jokių raginimų naujintis, jokio bloat'o. Patariu ir jums.
  16. „Twitch“ sukėlė milžinišką nepasitenkinimą savo kūrėjams po jų platformos naudojimo taisyklių atnaujinimo. „Twitch“ transliuotojai prieštarauja naujoms platformos „prekinių ženklų turinio gairėms“, kurios nustatys griežtus apribojimus, kaip reklama gali būti rodoma jų kanaluose. Iš pradžių „Twitch“ sumažino dalį pinigų, kuriuos vartotojas gauna iš reklamų kanale (nuo 70% iki 50%), o dabar siekiama sumažinti galimybių kūrėjams pasipelnyti iš prekinių ženklų rėmimo. Naujose gairėse yra pateiktas išsamus aprašymas, kuriame nurodyta, koks yra tinkamas prekės ženklo pateikimas ir kada bei kaip turi būti atskleistos reklamos ir rėmimas. Visgi dabar atsirado draudžiamų remiamo turinio formatų pateikimų, kurie yra visiškai įprasti kitose platformose. Iš esmės dabar „Twitch“ transliacijose remėjų logotipai galės maksimaliai užimti tik 3% viso ekrano, nebus galima rodyti reklamų vaizdo ar garso įrašų bei reklaminių juostų. Nuo liepos 1 d. bus leidžiama tik kalbėti apie remiamą turinį, žaisti remiamus žaidimus, dalintis reklamų nuorodomis pokalbių lange ar padėti reklamuojamą prekę fone. Ši nauja politika sukels daug problemų didžiajai daliai „Twitch“ transliuotojų. Daugelis transliuotojų teikia pirmenybę remiamo turinio rūšims, kurias „Twitch“ dabar uždraudė. Kai kuriems didžiausiems transliuotojams šie prekės ženklo pasiūlymai yra pagrindinis jų pajamų šaltinis. Šis pokytis paveiks ne tik individualius, bet ir esporto transliuotojus. Tiek vieni, tiek kiti turės priimti sprendimą arba susitaikyti su naujais pokyčiais, derėtis dėl naujų sutarčių su savo remėjais ir prarasti daug pinigų, arba persikelti į kitą platformą. Šis „Twitch“ sprendimas sukėlė milžinišką nepasitenkinimo bangą tiek iš turnyrų organizatorių, tiek iš individualių kūrėjų, tiek iš paskirų įmonių vadovų. „Twitter“ platformoje savo pyktį reiškė tokie kūrėjai kaip Jericho, Anne Munition, Nihachu, Zentreya, ShyLily ir kt. Reaguodami į šitus įvykius, „Twitch“ socialiniame tinkle „Twitter“ pripažino, kad „neperteikė savo naujos politikos tinkama kalba ir perrašys gaires, kad jos būtų aiškesnės“. Tačiau neatrodo, kad tai numalšino susierzinimą, nes dauguma atsakymų tiksliai nurodo, kad problema yra ne aiškumas, o turinys: gairės yra visiškai aiškios ir blogos. „Twitch“ savininkai turės priimti sprendimą iki liepos 1 d., ar jie laikysis savo pirminių nuostatų ir rizikuos prarasti šimtus populiariausių kūrėjų iš savo platformos, taip patiriant milžiniškus nuostolius, ar jie vis dėlto išklausys supykusiųjų reakcijas ir atšauks šiuos pokyčius.
  17. NVIDIA rytoj išleis RTX 4060 Ti vaizdo plokštes, o šiandien galime pamatyti produktų apžvalgas. Jau iš anksto žinojome, kad RTX 4060 Ti nebus labai įdomi grafikos korta, o apžvalgos tai tik patvirtino. RTX 4060 Ti net nesugeba aplenkti RTX 3070, o keliant raišką nuo juos ir atsilieka. RTX 4060 Ti lyginant su RTX 3060 Ti irgi nematome didelio pranašumo, naujoji vaizdo plokštė yra tik iki 10 % greitesnė. Tai tikrai nėra gerai, turint omenyje, kad RTX 3060 Ti rinkoje jau yra kelis metus. Todėl daugeliui kyla klausimas, kam reikalinga vos ne ta pati vaizdo plokštė už brangiau? RTX 4060 Ti gerai atrodo tik žiūrint į energijos sąnaudas, bet ir čia nėra nieko netikėto, nes energetinis efektyvumas yra panašus kaip ir kitų RTX 40 serijos modelių. NVIDIA GeForce RTX 4060 Ti Reviews Media Graphics Card Model Benchmark NVIDIA RTX 4060 Ti Founders Edition Benchlife NVIDIA RTX 4060 Ti Founders Edition Club386 NVIDIA RTX 4060 Ti Founders Edition Clubic NVIDIA RTX 4060 Ti Founders Edition ComputerBase NVIDIA RTX 4060 Ti Founders Edition Cowcotland NVIDIA RTX 4060 Ti Founders Edition ZOTAC RTX 4060 Twin Edge Der8auer NVIDIA RTX 4060 Ti Founders Edition Dexerto NVIDIA RTX 4060 Ti Founders Edition El Chapuzas Informatico NVIDIA RTX 4060 Ti Founders Edition GamersNexus NVIDIA RTX 4060 Ti Founders Edition GDM NVIDIA RTX 4060 Ti Founders Edition Guru3D NVIDIA RTX 4060 Ti Founders Edition Forbes NVIDIA RTX 4060 Ti Founders Edition [Video] Hardware & Co NVIDIA RTX 4060 Ti Founders Edition GIGABYTE RTX 4060 Ti EAGLE HardwareLuxx NVIDIA RTX 4060 Ti Founders Edition GIGABYTE RTX 4060 Ti EAGLE HardwareUnboxed NVIDIA RTX 4060 Ti Founders Edition HardwareUpgrade NVIDIA RTX 4060 Ti Founders Edition HardZone NVIDIA RTX 4060 Ti Founders Edition HKEPC NVIDIA RTX 4060 Ti Founders Edition HotHardware NVIDIA RTX 4060 Ti Founders Edition Igor’sLAB NVIDIA RTX 4060 Ti Founders Edition ITHardware GIGABYTE RTX 4060 Ti EAGLE JayzTwoCents NVIDIA RTX 4060 Ti Founders Edition KitGuru NVIDIA RTX 4060 Ti Founders Edition LanOC NVIDIA RTX 4060 Ti Founders Edition Lowyat NVIDIA RTX 4060 Ti Founders Edition LinusTechTips NVIDIA RTX 4060 Ti Founders Edition MyNavi NVIDIA RTX 4060 Ti Founders Edition Overclock3D NVIDIA RTX 4060 Ti Founders Edition Overclocking NVIDIA RTX 4060 Ti Founders Edition Paul’s Hardware NVIDIA RTX 4060 Ti Founders Edition PCGamesN NVIDIA RTX 4060 Ti Founders Edition PC Games Hardware NVIDIA RTX 4060 Ti Founders Edition [video] PC Perspective NVIDIA RTX 4060 Ti Founders Edition PCWatch NVIDIA RTX 4060 Ti Founders Edition ZOTAC RTX 4060 Ti TWIN EDGE PCWorld NVIDIA RTX 4060 Ti Founders Edition Prodigeek NVIDIA RTX 4060 Ti Founders Edition Professional Review NVIDIA RTX 4060 Ti Founders Edition GIGABYTE RTX 4060 TI EAGLE SweClockers NVIDIA RTX 4060 Ti Founders Edition Tech Critter NVIDIA RTX 4060 Ti Founders Edition TechPowerUP NVIDIA RTX 4060 Ti Founders Edition PNY RTX 4060 Ti VERTO TechTesters NVIDIA RTX 4060 Ti Founders Edition The FPS Review NVIDIA RTX 4060 Ti Founders Edition ThePCEnthusiast ZOTAC RTX 4060 Ti TWIN EDGE Tom’s Hardware NVIDIA RTX 4060 Ti Founders Edition Uniko’s Hardware ASUS RTX 4060 Ti DUAL OC
  18. Pastaraisiais metais susidūrė žaidimų ir lošimų pasauliai, todėl atsirado nauja kazino žaidimų rūšis, kuri sujungia lošimo automatų azartą ir populiarių vaizdo žaidimų nostalgiją. Vaizdo žaidimų teminiai lošimo automatai tapo unikalia ir patrauklia pramoga, leidžiančia žaidėjams iš naujo išgyventi mėgstamus žaidimus ir kartu bandyti laimę laimint realius pinigus. Šiame straipsnyje pasinersime į vaizdo žaidimų tematinių lošimo automatų pasaulį, tyrinėdami tokius mėgstamus žaidimus kaip Zuma, Street Fighter II, Tomb Raider ir Call of Duty. Zuma Įkvėptas klasikinio galvosūkio žaidimo, Zuma lošimo automatas perteikia originalaus žaidimo esmę. Su ryškia grafika, spalvingais simboliais ir įtraukiančiu garso takeliu žaidėjai gali leistis į kelionę, su klasikiniais simboliais ir originaliu Zuma žaidimą primenančiu premijos raundu. Street Fighter II Tai – kultinis arkadinis kovinis žaidimas Street Fighter II, palikęs neišdildomą pėdsaką žaidimų istorijoje. Jo adaptacija lošimo automatu perteikia žaidimo varžybų dvasią ir veikėjų sąrašą, suteikdama žaidėjams galimybę susigrumti su savo mėgstamais kovotojais kovoje dėl didelių laimėjimų. Specialių judesių, daugiklių ir interaktyvių premijų raundų dėka Street Fighter II lošimo automatas sujungia nostalgiją ir azartinius lošimus taip, kad patiktų ir žaidimo gerbėjams, ir kazino entuziastams. Plius žaidimas lengvai pasiekiamas, svetainės kaip ice kazino ir kt., siūlo Street Fighter II savo žaidėjams. Tomb Raider Įspūdingi Laros Croft nuotykiai Tomb Raider serijoje sužavėjo kelių kartų žaidėjus. Tomb Raider lošimo automatas leidžia žaidėjams prisijungti prie drąsios archeologės ir kartu su ja ieškoti paslėptų lobių. Šis lošimo automatas, pasižymintis nuotaikingu dizainu, įtemptu garso takeliu ir Laros žygdarbius atspindinčiomis premijų funkcijomis, siūlo jaudinantį azartinių lošimų ir tyrinėjimų derinį, kuris patiks tiek originalaus žaidimo gerbėjams, tiek kazino entuziastams. Call of Duty Call of Duty frančizė iš naujo apibrėžė pirmojo asmens šaudyklių žanrą, įtraukdama žaidėjus į intensyvias karines kampanijas. Žaidimo Call of Duty lošimo automatas perkelia veiksmą į kazino automatą, siūlydamas adrenalino kupiną patirtį, kuri atkartoja žaidimo intensyvumą. Sprogstanti animacija, karinės tematikos simboliai ir žaidimo misijų įkvėpti premijiniai raundai – šis lošimo automatas suteikia jaudinančią žaidimo patirtį serijos gerbėjams ir lošėjams, ieškantiems aukšto intensyvumo pramogų. Resident Evil Siaubo žaidimų aistruoliams širdis suvirpins Resident Evil tematikos lošimo automatai. Pagrįsti kultine išgyvenimo siaubo frančize, šie žaidimų automatai į kazino salę perkelia šiurpą keliančią žaidimų atmosferą. Būgnuose rasite pažįstamų veidų, tokių kaip Chrisas Redfieldas ir Jill Valentine, taip pat zombius ir biologinio pavojaus simbolius. Žaidimo premijų funkcijos, tokios kaip Resident Evil Bonus ir Umbrella Corporation nemokami sukimai, suteikia papildomos įtampos ir jaudulio. Dėl šiurpą keliančios atmosferos ir galimų didelių laimėjimų Resident Evil tematikos lošimo automatai siūlo išties unikalų siaubo ir azartinių lošimų derinį. Apibendrinimas Vaizdo žaidimų teminiai lošimo automatai tapo tiltu tarp žaidimų ir azartinių lošimų, siūlydami žaidėjams unikalų nostalgijos, azarto ir galimybės lošti dėl potencialių prizų. Tokie žaidimai kaip Zuma, Street Fighter II, Resident Evil, Tomb Raider ir Call of Duty sėkmingai persikėlė iš konsolės ar kompiuterio į kazino, sužavėdami ir aistringus žaidėjus, ir kazino entuziastus. Kadangi žaidimų ir lošimų pasauliai ir toliau susilieja, galime tikėtis dar daugiau naujoviškų ir įtraukiančių vaizdo žaidimų tematikos lošimo automatų, kurie patenkins įvairius žaidėjų skonius visame pasaulyje.
  19. Jei ir bus pay2win, tai nesamonė iš principo nepalaikau ir nežaidžiu žaidimų, kurie palaiko tokį modelį. Nuomonę apibendrinsiu papildomai ir memu
  20. Portale „Dexerto“ pateiktas gandas teigia, kad GTA 6 biudžetas gali siekti nuo 1 iki 2 milijardų dolerių. Tai taptų brangiausiu visų laikų vaizdo žaidimu, pranokstančiu „Cyberpunk 2077“ (330 mln.), „Destiny 2“ (500 mln.) ir „Star Citizen“ (550 mln.). Ankstesnė serijos dalis, GTA 5, kainavo 250 mln., tad biudžetas nuo 1 iki 2 milijardų dolerių būtų reikšmingas padidėjimas. Įtakos tokiam dideliam biudžetui galėjo turėti ilgas GTA 6 kūrimo laikas. Žaidimas jau kuriamas daugiau nei 10 metų ir gali būti, kad „Rockstar Games“ leidžia daug pinigų norėdami įsitikinti, jog jis bus sėkmingas. Turėsime palaukti daugiau naujienų, kad patvirtintume arba paneigtume gandą. Tačiau, jei tai tiesa, GTA 6 gali būti vienas brangiausių ir ambicingiausių kada nors sukurtų vaizdo žaidimų. Didelis GTA 6 biudžetas gali būti panaudotas įvairiems dalykams, įskaitant: Didžiulio atviro pasaulio su daugybe detalių ir interaktyvumo kūrimui Patrauklios istorijos su įsimintinais veikėjais kūrimui Aukščiausio lygio balso aktorių ir muzikantų samdymui Pažangiausio žaidimo variklio kūrimui Rinkodarai ir žaidimo reklamai Tiesa, yra keletas pavojingų momentų, susijusių su 1-2 mlrd. dolerių biudžeto skyrimu GTA 6 žaidimu. Jie apima: Žaidimas gali būti pernelyg ambicingas ir nepateisinti lūkesčių Žaidimas gali būti atidėtas ar net atšauktas Žaidimas gali būti išleistas su daugybe klaidų ir nesklandumų Kai kuriems žaidėjams žaidimas gali būti per brangus Nepaisant rizikos, galimas 1–2 milijardų dolerių biudžeto investavimo į GTA 6 pelnas yra didžiulis. Jei žaidimas bus sėkmingas, jis gali būti vienas populiariausių ir pelningiausių visų laikų vaizdo žaidimų.
  21. Jei tik pamatysiu kur nors, paimsiu dėl tavęs
  22. „Assassin's Creed: Mirage“ yra naujoji žymios franšizės žaidimo dalis. Žaidimų studija „Ubisoft“ „PlayStation Showcase“ renginio metu pristatė ne tik žaidimo išleidimo datą, bet ir jo anonsą. „Assassin's Creed: Mirage“ pasirodys spalio 12 d. Iš anonso galime matyti daug atpažįstamų žaidimo elementų – nardymai nuo stogo į minkštą nusileidimo vietą, aukštai virš miesto išsidėstę apžvalgos taškai, sparnuoti gyvūnai kompanionai ir daugybę sėlinimo ir žudymo. Visgi galime pastebėti ir naujų detalių. Pagrindinis žaidimo veikėjas Basimas Ibn Is'haqas tyko ne su sau įprastu peiliu prie riešo, o vietoj pirštų turi ašmenis. Panašu, kad jis neteko bevardžio piršto ir vietoje jo įsitaisė ginklą. Taip pat galima pamatyti ir naujų personažo triukų, kurių nebuvo galima išvysti kituose „Assassin's Creed“ žaidimuose. Dabar Basimas išmoko šuoliuoti su kartimi, taip patobulinant jo parkūro įgūdžius. Taip pat jis įgijo sufokusavimo įgūdį, kuris leidžia jam pažymėti kelis priešus vienu metu. Kai jis šoka nuo stogo, sulėtėja laikas ir jis iš anksto suplanuoja savo judesius, kad nusileistų ant vieno priešo, o paskui greitai numuštų dar du. Šio žaidimo aplinka – IX a. Bagdadas. Grafikos atrodo itin detaliai, kaip ir buvo galima tikėtis iš šio žaidimo. Tiesa, pats žaidimas yra mažesnio masto ir jį pereiti užtruks mažiau laiko, palyginus su buvusiomis dalimis kaip „Odyssey“ ar „Valhalla“. Stéphane'as Boudonas, kalbėdamas apie šį naują žaidimą, teigė: „Išgirdome mūsų gerbėjų norą sukurti personažais pagrįstą istoriją, orientuotą į bazinius AC serijos komponentus. Tai tapo mūsų naujo projekto pradiniu tašku.“