
Impaler
Administratorius-
Pranešimai
8.295 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Laimėta dienų
470 -
Atsiliepimai
100%
Turinio tipas
Profiliai
Forumas
Blogai
Galerija
Video
Skelbimai
Viktorinos
Failai
Gidai
Naujienos
Atnaujinimai
Kalendorius
Parduotuvė
Visas Impaler turinys
-
Gaila, kad nebus Mercenaries mode, labai patikdavo ten pataškyti zombius, replayability pridėjo. Kiek valandų 99 metais praleista, kol surinkta $9999 ant kiekvienam šautuvui Infinite bullets ir už kitus ginklus. Siaubas prisiminus... Gal bus kokia alternatyva sugalvota vis tiek šiam mode'ui.
-
@MaFetas o bandei atnaujinti į 7.02 versiją?
-
Interviu su PlayManija.lt karaliumi Viliumi-Impaler
Impaler pakomentavo Impaler straipsnį Projekto naujienos
Malonu, kad susiskaitė @SoulReaver Stengiausi, kad būtų įdomu skaityti, išlikti žemišku ir paprastu, koks ir esu. Dėl video interviu gal kada nors bus ir tokių. Šiaip iš esmės nesu prieš kokiam podcast'e sudalyvaut ar dar kur nors, kur yra kamerų. ? @CerberusLT tikrai bus ? -
Prieš preaėjusias šventes mane pakalbino GamElement.lt kolektyvas. Praėjus kuriam laikui pasidalinu šiuo interviu turiniu su PLM lankytojais. Sveikas, Viliau. Papasakok kuo užsiimi gyvenime? Sveikas, pagrindinis mano užsiėmimas dabar yra internetinių puslapių, el. parduotuvių kūrimas, priežiūra ir pan. Prieš tai dirbau Vilniaus senamiestyje tokioje 8 įmonių grupėje, kur pradirbau 5 metus ir iš kurios šią vasarą išėjau. Ten aš dariau tą patį ką ir dabar plius prie viso to dar buvo ir viso IT ūkio priežiūra, visko nuo iki, bet kas kas jungėsi į rozetę buvo mano atsakomybė, kad veiktų ir visi mokėtų naudotis. Kaip sukūrei PlayManija, kokia buvo pirmoji idėja jai? Idėja įkurti forumą PlayStation konsolių tematika man kilo 2006 metų kovo 30 dieną, kai pats nusipirkau PlayStation 2 konsolę (tada Microsoft ir Nintendo konsolėms vietos nebuvo). Pats nelabai išmaniau apie čipus, žaidimų kopijavimą, programas, žaidimų save‘ų perkėlimą į PC ir t.t. Todėl nusprendžiau įkurti forumą, kad pasisemčiau pats informacijos iš kitų lankytojų, kad galėtumėme visi diskutuoti ir t.t. Praėjus vos keletui mėnesių jau apie PlayStation 2 išmaniau, palyginti, labai daug. Todėl nutariau forumo neapleisti ir „apmokyti“ kitus, nieko nežinančius narius (ko pa sekoje ir prirašiau įvairiausių gidų įvairiomis temomis gidų skyriuje). Taigi, taip praėjo visa 2006 metų vasara, forumas vis augo, plėtėsi ir long story short išaugo iki to ką visi prisimena. Tačiau yra dar tokia detalė, kurios niekada anksčiau, turbūt, niekam nesu minėjęs. Idėja įkurti forumą šiaip sau negalėjo atsirasti iš niekur. Kelias savaites prieš tai mano draugas įsteigė hosting’o kompaniją ir man davė planą, šiaip, kad turėčiau, nes maža ką sugalvosi. Nors aš su www kūrimu apskritai tada dar jokių reikalų neturėjau. Tai gavosi taip, kad jis pirma man tarsi davė kur talpinti, o aš nepraėjus daug laiko sugalvojau ką talpinti. Jeigu ne tai, tai nesu tikras ar būčiau žengęs papildomus žingsnius lyg forumo įkūrimo dar įsigyjant hosting’ą. Kas yra tavo arkliukas, nes PlayManija vis dar gyvuoja ir sulaukia atnaujinimų, kas veda tave ją plėsti ir tobulinti ? Į šį klausimą ir labai lengva atsakyti ir labai sunku. Lengvas atsakymas – nes jaučiu, kad reikia. Ir viskas. Prieš visą logiką. Galiausiai, o kas jei ne aš? PlayManija yra tarsi neatsiejama dalelė manęs, tai pasiekimas, kuriuo labai didžiuojuosi, kuris man suteikė daug teigiamų emocijų, gerų prisiminimų naujų pažinčių, patirčių ir t.t. Todėl, kai aš išėjau iš darbo ir staiga turėjau visas 24 valandas per parą sau, tai man net nekilo klausimas ką aš turėčiau dabar veikti. Todėl sutelkiau visą savo dėmesį į PlayManija.lt v4.0 atnaujinimą ir taip į tai pasinėriau, kad net nesitikėjau ant kiek “gilus” tas pasinėrimas iš tikro bus, kai pažvelgi per pastangų ir laiko prizmę. Aš įdėjau labai daug laiko tam visam ir tuo dar labiau mėgavausi. Ar tikėjaisi, kad PlayManija išaugs į didžiulę bendruomenę ir gyvuos tiek metų ? Jei atvirai, tai ne. Aš to net nesiekiau. Aš apie tai net negalvojau. Ne todėl, kad man tai nerūpėtų ar nebūtų įdomu, aš tiesiog nesusimąsčiau tuo metu apie tai, kuo tai gali baigtis, iki ko tai gali išaugti. Kuriant forumą, kaip minėjau, mano tikslas buvo įgauti žinių pačiam ir kai tas “check’as buvo uždėtas”, kai tas tikslas buvo įvykdytas aš pastebėjau kiek daug naujų narių rado namus tame forume ir turėjo ką juose veikti ir kaip leisti laiką, ir kiek užduoti klausimų ir t.t. Todėl tiesiog buvo natūralu pasistengti dėl jų ir perduoti tas žinias atgal, jas sisteminti, rašyti Gidus ir t.t. Dar įterpsiu tokį fun-fact, kad pačioje ankstyvoje PlayManija.lt gyvavimo eigoje (tada net pavadinimo jokio nebuvo, tiesiog vadinomės www.PlayStation2.naujas.com), kad buvo lūžę kaimyno serveriai ir forumas buvo nepasiekiamas gal 2-3 mėnesius ir prie viso to buvo pakeistas forumo adresas į www.PlayStation2.puikiai.lt ir nepaisant to seni nariai vis tiek neišsilakstė, jie atrado tą patį forumą kitu adresu ir toliau jame lankėsi. Pamatęs tai, kaip to žmonėm reikia, pasikeitė mano požiūris dar labiau ir pajaučiau dar didesnę atsakomybę prieš juos ir tai buvo vienas lūžių, kai į visa tai pradėjau daug rimčiau žiūrėti, rūpintis, kad puslapis būtų pasiekiamas, moderuojamas ir t.t. Kaip pasikeitė PlayManija po socialinių tinklų “sprogimo”, kuomet daug žmonių tiesiog nustojo naudotis forumais ? Kaip ir galėjai tikėtis, pasikeitė – sumažėjo aktyvumas. Soc. tinklai tiesiog tapo taip gerai ir patogiai pasiekiami, kad net įsivaizduoti tuo metu negalėjai, o tuometinės (kalbu apie 2013-2014 metus) forumų platformos atsiliko gana stipriai ir konkuruoti patogumu (pritaikymas mobiliesiems), pasiekiamumu (notification’ai) niekaip negalėjo. Mano nuomone forumus pradėjo palikinėti didžioji dalis žmonių, kurie buvo tokie, pabandykim apibūdinti, casual lankytojai, kurie vieną dieną yra, kitą kažkur kitur, neprisirišę. Praėjus dar porai metų pradėjo ir aktyvesni nariai po truputį dingti be žinios.. Kokia tolimesnė PlayManija ateitis, ko tikiesi iš projekto ? Kokia ateitis – pasakyti niekas negali, nes aš galiu turėti vienokių ar kitokių planų projektui, bet ar ir kaip jie bus realizuoti yra visai kitas klausimas. Todėl galiu užtikrintai atsakyti tik tai, kad ateitis YRA. PlayManija.lt isn’t going anywhere. Dabar PlayManija.lt yra etape, kai ji pilnai techniškai atsistojo ant kojų ir pradeda apie save priminti seniems nariams ir pasirodo naujiems. Gal norėtum perduoti kažką mūsų skaitytojams ir PlayManija publikai ? Pirmiausia noriu paraginti aplankyti atnaujintą www.PlayManija.lt, pasilabinti su kitais nariais atnaujinimo temoje. Jei esi senas narys pajausti tą nostalgiją, prisiminti kodėl būdavai aktyvus forume ir užduoti sau klausimą, kodėl tau šiandien ko nors nepakomentavus forume?
-
Perkračiau galvoje žaistus žaidimus na ir tai nebus populiarus variantas, bet tikrai nežaidžiau jokio žaidimo tiek daug ir taip smagiai kaip WWE 2K14. Toliau Tekken Tag Tournament 2. Dar ką prisiminęs papildysiu.
-
Aš siūlyčiau šioje temoje nominuoti žaidimus iki tam tikros datos, o tada sukurti apklausą, kurioje lengvai visi galėtų atiduoti balsą ir patiem nereiktų rankiniu būdu skaičiuoti balsų
-
Dar WWE '13 laikais jaučiau, kad jau netoli yra iki puikaus WWE žaidimo, todėl jau tais metais pasigaminau kelis CAW'us, kuriuos vėliau atkūriau WWE 2K14 - geriausiam old-gen WWE žaidime. Šiame video labiausiai atpažystamas bus M. Bison iš Street Fighter serijos prieš kurį kovoju su vienu iš savo atkurtu CAW'ų - Assault Vilius, kurį pirmą kartą sukūriau žaisdamas WCW Backstage Assault 2001 metais.
-
Važiuodamas traukiniu šventėmis naršiau YouTube ir man atsitiktinai pasitaikė šis video įrašas. Ilgas, 2 val. 36 min., tačiau nutariau pažiūrėti bent pradžią ir net nepajutau, kaip visą sužiūrėjau, buvo labai malonus nostalgia trip'as. Tai yra vieno žmogaus susukta serija apžvelgianti viskas Mortal Kombat dalis, pateikiama tokių faktų ir informacijos, kur ne kiekvienas gali žinoti apie šį žaidimą. Labai lengvai žiūrisi. Tikrai rekomenduoju.
-
Sveiki, Noriu paprašyti Jūsų visų, kad įsitikintumėte ar Jūsų PlayManija.lt paskyroje yra nurodytas teisingas el. pašto adresas. PlayManija.lt gyvuoja jau daug metų ir visai yra tikėtina, kad tuo metu, kai registravotės panaudojote tokį el. pašto adresą, kurio dabar nebenaudojate (pvz. kietiakas69@gmail.com ?) ir galbūt net nebeturite priėjimo prie jo. Pvz. taip atsitiko su el. pašto adresais, kurie baigiasi ONE.lt. Jų atstovas patikino, kad jau daugiau kaip pusę metų yra išjungę šią paslaugą ir niekas nebegali gauti nei patikrinti ONE.lt pašto dėžučių. ? Taip pat išjungti jau yra ir šie paštai: centras.lt, bamba.lt, xxx.lt, delfi.lt, mail.lt bei email.lt. Neaiški situacija yra ir su Takas.lt bei Zebra.lt paštais... ❗Todėl prašau Jūsų spausti čia, kad patikrintumėte ar naudojate teisingą el. pašto adresą.❗ Noriu priminti, kad svarbu nurodyti teisingą el. pašto adresą, kad ateityje pamiršus slaptažodį galėtumėte atkurti prieigą prie savo paskyros, kad gautumėte pranešimus apie gautas asmenines žinutes, kad gautumėte svarbią informaciją susijusią su PlayManija.lt projektu, įskaitant ir apie rengiamus konkursus. ?
-
Be komentarų
-
@Saulenas1235 iš to kiek pasakei naudingos informacijos 0 kaip tau būtų galima padėti. Kas? kaip? kur?
-
peržiūrėjau per šventes antrąjį sezoną, superinis, labai gerai suėjo
-
-
„Google“ paskelbė geriausių „Android“ žaidimų ir programėlių sąrašą. Žaidimo reitingo lyderis yra labai nuspėjamas, atsižvelgiant į didžiulę sėkmę. Vienaip ar kitaip, reitingas vartotojams padės suprasti, į ką verta atkreipti dėmesį. Taigi, žaidimų čempionu 2019 metais tapo „Call of Duty Mobile“. Tai nestebina, nes šaudyklė pademonstravo geriausią startą istorijoje. Milijonai vartotojai taip pat šį veiksmo žaidimą įvertino geriausiai ir pelnytai paskyrė pirmąją vietą. „Google“ administracijos nuomone geriausia programėlė pernai buvo „Ablo“, skirta bendravimui, tačiau paprasti „Android“ vartotojai daugiausia balsavo už vaizdo įrašų redaktorių „Glitch Video Effects“. Visas laureatų sąrašas: Geriausias žaidimas: Call of Duty Mobile Geriausias žaidimas pagal vartotojus: Call of Duty Mobile Geriausi indie žaidimai: Ailment CHUCHEL Grimvalor Stardew Valley Tiny Room Stories: Town Mystery Geriausi varžybų žaidimai: Brawl Stars Call of Duty Mobile Rumble Stars Football Tacticool Tennis Clash Geriausi laisvalaikio žaidimai: Angry Birds Dream Blast Diner Dash Adventures Golf Peaks Mario Kart Tour Vineyard Valley Inovatyviausi žaidimai: Archero Assassin’s Creed Rebellion Auto Chess The Elder Scrolls: Blades Minit Auto Chess Geriausia programėlė: Ablo Geriausia programėlė, pasak vartotojų: Glitch Video Effects Geriausia programėlė kiekvienai dienai: Appy Weather Geriausios asmeninio augimo programėlės: Peloton Scripts by Drops Smarter: Brain Training and Mind Games Wisdo Yoga for Beginners Geriausios pramogų programėlės: 21 Buttons Ablo Concepts Enlight Pixaloop Video Editor: Glitch Video Effects Metų atradimai: Big Bang AR Hipcamp Camping App MashApp MASSE MelodyVR Mario Kart Tour
-
Kompiuterinių žaidimų istorija: kada viskas prasidėjo?
Impaler patalpino straipsnį Žaidimų naujienos
Kompiuteriniai (PC) žaidimai – tai virtuali realybė, kuri per keletą akimirkų geba sukelti puokštę įvairiausių potyrių. Ją gali sudaryti adrenalinas, azartas, džiaugsmas, liūdesys ar net euforija, patiriama laimėjus mūšį ar išsprendus dešimties lygių galvosūkį. Sunku patikėti, jog žaidimus, taip pat kaip kadaise – kiną daugelis žmonių tebevertina kaip vaikišką užsiėmimą. Nepaisant to, kompiuterinių žaidimų istorija jau siekia daugiau nei 50 metų. Grįžkime laiku atgal ir susipažinkime su šios pramogos ištakomis, augimu. Drąsūs eksperimentai ir jų rezultatai XX a. pabaigoje kompiuteriai buvo žinomi tik mažai saujelei žmonių – tai mokslininkai ir pirmieji programuotojai. Vis dėlto iš jų lūpų kalbos apie revoliucinį išradimą sklido toliau, kol galiausiai šios mašinos, kuriose ir gimė PC žaidimai, pasiekė pramogų industriją. Taip atsirado pirmieji žaidimų automatai, o juose kamuoliukus pakeitė lemputės ir maži ekranėliai. Dar vėliau tuose nedideliuose ekranėliuose daiktai įgavo vis tikroviškesnes formas, buvo galima atpažinti žmogaus ar automobilio atvaizdą. Taip pamažu realus gyvenimas buvo perkeltas į ekranus, o kartu su juo – ir sporto šakos, detektyvai, lenktynės, kortų žaidimai ir dar daug kitų sričių. Tuo pačiu metu kompiuterių ekranai po truputį įgavo spalvas ir pradėjo skleisti įvairius garsus. Pirmieji kompiuteriniai žaidimai Nors šia tema kyla daug diskusijų, manoma, jog PC žaidimai kaip pramogų industrijos dalis prasidėjo sulig pirmuoju, kuris buvo skirtas specialiam „Nimrod“ kompiuteriui ir vadinosi „Nim“ (1951 m). Jis neturėjo grafinės išvesties ir buvo žaidžiamas mygtuko paspaudimais – pirma žaidėjas paspausdavo mygtuką, o tik tuomet kompiuteris padarydavo tą patį. Pirmasis grafinę išvestį turėjęs žaidimas buvo „Tik-Tac-Toe“ (išleistas 1952 m.), kuris šiandien gerai žinomas kaip „iksiukai ir nuliukai“. Vienspalvių taškų, 35 ir 16 rezoliucijos ekranas ant katodinio spindulių aparato leido lengvai sekti žaidimo eigą ir matyti padarytus ėjimus. 1985 m. buvo sukurtas pirmasis kompiuterinis žaidimas, valdomas dviejų žaidėjų: tenisas. Žaidimų konsolių perversmas PC žaidimai nebuvo žaidžiami konsolėmis iki 1971 m. Tada sukurta pirmoji, o jos išradėjas Ralfas Bajeris už tai apdovanotas Nacionaliniu technologijos pažangos medaliu. Vėliau prasidėjo konsolių perversmas: atsirado pirmieji pulteliai, 12 ar daugiau žaidimų paketai su tokiais žaidimais kaip šachmatai ir šiandien gerai žinomas „Ping-Pong“. Japonai puikiai išmanė konsolių subtilybes: jų dėka pasaulis išvydo „Nintendo“, „Sega“ ir „TurboGrafx-16“ konsoles. Kartu su jomis pasirodė ir iki šių dienų mylimi žaidimai „Super Mario“, pirmasis 3D žaidimas „Last Hope“ ir „Sonic“. Konsolės, dėl kurių PC žaidimai dabar puikiai žinomi, priklauso jau šeštajai ir septintajai kartoms. Kompiuteriniai žaidimai šiandien Šiandien kompiuterinių žaidimų industrija pasaulio mastu įvertinta 70 mln. dolerių, o kai kurie žaidimai daugelyje šalių priskiriami nacionalinėms elektroninio sporto rūšims. Dėl tokių revoliucinių atradimų kaip dirbtinis intelektas, veido, balso bei judesių atpažinimo sistemos, kvapą gniaužianti grafika, virtuali ir papildytoji realybė žaidimai mažai kuo skiriasi nuo realaus pasaulio. Nors vieni šį reiškinį vertina kaip blogybę, kiti džiaugiasi jo teikiamais džiaugsmais: žaidėjai slidinėja Alpių kalnyne, leidžiasi į nuotykius Amazonės džiunglėse, tampa mokslininkais, archeologais ar geriausiai vertinamais šefais. Šiandien PC žaidimai ypatingi – vienintelis dalykas, kuris gali nustatyti ribas, tėra žaidėjo vaizduotė. Nuo pat kompiuterinių žaidimų istorijos pradžios kūrėjai įkvėpimo sėmėsi iš realaus, nuolatos besikeičiančio gyvenimo. Dėl šios priežasties kiekvienas žaidimas – tai terpė įgyvendinti savo didžiausias, kartais sunkiai asmeniniame gyvenime pasiekiamas svajones. Kita vertus, galbūt tai – galimybė pamatuoti, kiek troškimai verti to, kad būtų pasiekti? Galiausiai toks patikėjimas galimybe yra pagrindinis rodiklis, įprasminantis laiką, praleistą prie kompiuterio ekrano. -
atsakymo į tavo klausimą neturiu, bet ar yra skirtumas? rask laisvo laiko, kai tikrai nežaisi, uždėk tuos update'us darytis ir nesuk sau galvos. ar yra kitokia priežastis, kodėl tai yra svarbu? o į temą logiškai mąstant, tai jei yra 10 ATSKIRŲ update, tai jie neturėtų kartotis vėl visi nuo 10, jeigu vieno kartu spėjo įrašyti pvz. 4. Wouldn't make any sense otherwise.
-
bandyk tada per proxy UK šalies ar VPN eiti š tą chatą arba ieškok kitų kontaktų būdų. Yra telefonas nurodytas pvz. gali bandyt skambint.
-
1. Naudokite tik rekomenduojamas programas žaidimų įrašymui - ImgBurn arba CloneCD. Kitų programų nenaudokite (naudoti ImgBurn vis dar rizikinga). 2. Naudokite tik rekomenduojamus diskus žaidimų įrašymui - Verbatim (pagamintus Singapure). Aišku galima naudoti ir kitų brand'ų diskus, juo labiau, kad Verbatim ne visada galima gauti, bet jei kyla problemų, su žaidimo paleidimu / veikimu, perrašykite žaidima į Verbatim. Jei problema kartojasi, tada jau ieškokite techninių kliučių, kodėl taip vyksta. Informacija apie diskus, jų brand'us, ir tikruosius gamintojus rasite čia. 3. Esant galimybei naudokite rekomenduojamus diskų recorder'ius - Pioneer 111D / 112D. Jei planuojate artimoje ateityje įsigyti recorder'į XBOX 360 žaidimams, siūlomi yra būtent tie. Jie pasižymi labai stipriu lazeriu įrašant diskus ir vidutiniškomis savybėmis juos nuskaitant (XBOX 360 diskus skaitys pats XBOX 360). 4. Esant galimybei, dual-layer diskų įrašytuvą naudokite tik dual-layer diskų rašymui. Stenkitės juo neįrašinėti paprastų DVD ir juo labiau CD. 5. Diskus laikykite storosiuose CD dėkluose. Nenaudokite "slim" dėklų. Dual-layer diskai nėra atsparūs dulkėms ir įbrėžimams paviršiuje, "slim" dėklai neužtikrina tinkamos apsaugos. Naudokite dėklų viršelius, kad apsaugoti diską, nuo šviesos poveikio. 6. Nenaudokite diskams skirtų lipdukų. Netepliokite dual-layer diskų markeriu. Net ir patys geriausi markeriai skirti užrašyti diskams, gadina jų savybes. Dual-layer diskus laikykite švarius, užmarkiruokite tik patį dėklą. Jei jau butinai norite sumarkiruoti patį diską, bent jau nedarykite to prieš rašymą. Negalima markiruoti diskų prieš juos įrašant. 7. Nelaikykite diskų niekur kitur, o tik jų dėkluose. 8. Nejudinkite įjungtos XBOX 360 konsolės su įdėtu disku. Stenkitės nepalikti disko konsolėje net tada, kai ji yra išjungta. Diskas turi būti dėkle. 9. Saugokite XBOX 360 konsolės lazerį, stenkitės nedėti apšnerkštų Audio CD, Video DVD, stenkitės nenaudoti daugkartinio perrašymo diskų (RW / Re-Writable). 10. Žiūrėkite kaip dedamas diskas į diskasukį. Neteisingai įdėtas diskas gali užstrigti uždarant diskasukio stalčių, ko pasekoje būna subraižomas. Tai aktualu laikant XBOX 360 konsolę tiek vertikalioje, tiek horizontalioje padėtyje. 11. Dual-layer diskus konsolei rašykite tik mažu greičiu. Net jei diskas palaiko didesnį greitį, rašymo greitis yra rekomenduojamas x2 - x2.4. 12. Stenkitės siųstis "sceninių" grupių, išleidžiančių "back-up" žaidimų relyzus. Jei Jūs siunčiatės žaidimus BitTorrent pagalba, tai geriau, jei iš uždarų traker'ių, nes ten galima gauti šiokios tokios pagalbos konkrečiam žaidimo relyzui. 13. Į naujai flash'inamą XBOX 360 konsolę siūloma dėti tik naujausias firmware versijas. Jei renkatės "stealth" firmware (norite žaisti "back-up'us" XBOX live), ieškokite naujausių firmware su xbins. Jie yra atnaujinami nuolat. Nuoroda į temą forume: Gido aptarimas, klausimai ir pastabos.