• Pranešimai

    8.279
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    451
  • Atsiliepimai

    100%

Visas Impaler turinys

  1. Taip, pagaliau prisiruošiau, sukūriau kategoriją ir žurnalo failai jau savo vietoje - geros nostalgijos skaitantiems Dėkojam @Suveln už iniciatyvą https://www.playmanija.lt/failai/k64/pc-klubas/
  2. Prieš kelias savaites „YouTube“ sugriežtino savo poziciją dėl reklamų blokatorių, kuriuos visi tiesiog vadina adblock‘eriais. „YouTube“ siekdami gauti daugiau pajamų nori, kad naudotojai neblokuotų reklamų, o tiems kas ir toliau nori naudoti adblock‘erį nebeleidžia žiūrėti video. Pirmiausia naudotojai gauna tik įspėjimus apie naudojamą adblock‘erį, o pasiekus tam tikrą peržiūrų skaičių įspėjamųjų pranešimų uždaryti nebeįmanoma ir tenka arba išjungi adblock‘erį, arba nebesinaudoti „YouTube“. Visas šis procesas susideda iš keturių etapų, kuriuos puikai detalizuoja „uBlock“ komanda „Reddit“ temoje. 1 etapas – tai tik paprastas iššokančio lango pertraukimas, kurį galite atmesti ir tęsti toliau. 2 etapas yra toks pat, tačiau uždarymo mygtuką galima paspausti tik po tam tikro laiko. 3 etapas yra tam tikras „paskutinio šanso įspėjimas“ – prieš perkeliant į kitą etapą, jums suteikiami 3 vaizdo įrašai, kuriuos turite atidaryti (nebūtinai žiūrėti). 4 etapas yra paskutinis etapas. Tai nebėra iššokantis langas. Jis pakeičia jūsų vaizdo įrašą, todėl jo „neįmanoma“ žiūrėti. „uBlock“ atstovas tame pačiame „Reddit“ taip pat sukūrė temą, kurioje detalizuojama kaip apeiti „YouTube“ adblock‘erių blokavimą naudojanti „uBlock“. Šis gidas aktualus naudojantiems „Chrome“, „Opera“, „Vivaldi“, „Brave“ ar „Edge“ naršykles. Jeigu trumpai, reikia būtinai turėti „uBlock“ 1.52.0 ar naujesnę versiją, tada nuėjus į nustatymus nuimti varneles nuo „My filters“ ir visas varneles „Annoyances“ skirtuke ir išsaugoti nustatymus. Po to reikia atstatyti numatytuosius nustatymus ir atnaujinti filtrus. Kaip tai padaryti rasite išsamiame gide su video čia.
  3. Atnaujinta „PlayStation 5“ konsolė, paprastai vadinama „Slim“, yra naujo dizaino žaidimų sistema, kuri palaipsniui pakeis originalią versiją. Dizainas iš tiesų yra plonesnis ir lengvesnis, tačiau oficialiai jis nėra vadinamas „Slim“. Konsolę jau savaitę galima įsigyti, tačiau tik kai kuriose vietose, o oficialaus pristatymo ir platesnio prieinamumo tikimasi artimiausiomis savaitėmis. Vieną iš šių konsolių gavo „Dave2D“ ir „LinusTechTips“, kurie negailėdami laiko jas išardė. Jie paaiškina konstrukcijos skirtumus, pavyzdžiui, perėjimą nuo dviejų skydelių dangtelio konstrukcijos prie keturių skydelių konstrukcijos arba tai, kaip lengva išimti duomenų kaupiklį. Įsigijusieji naująją PS5 konsolę duomenų kaupiklį galės pridėti vėliau, jei to prireiks. Naujoji plonesnė PS5 versija turi 5 šiluminius vamzdelius ir mažesnę pagrindo plokštę, palyginti su ankstesne versija su 4 šiluminiais vamzdeliais ir didesne pagrindo plokšte. „Sony“ inžinieriai stengėsi išspausti kuo daugiau iš radiatoriaus aplink ventiliatorių. Ventiliatoriuje taip pat pastebimas pakeitimas į 19 menčių dizainą. „LinusTechTips“ atliko konsolės matavimus triukšmo slopinimo kameroje. Jie padarė išvadą, kad „Slim“ versija yra šiek tiek tylesnė, tačiau ji skleidžia daugiau triukšmo iš tos pusės, kur yra duomenų kaupiklis. Dizaino pakeitimas nėra susijęs su atnaujintu procesoriumi. Sony jau pakeitė PS5 lustą iš 7 nm į 6 nm, tačiau naujoji „Slim“ versija šioje srityje nesikeičia. Tai paaiškina, kodėl abiejų sistemų energijos suvartojimas nepasikeitė.
  4. Europos Sąjungos intelektinės nuosavybės tarnybos pusmetinėje ataskaitoje apie autorių teisių pažeidimus Jungtinėje Karalystėje ir Europoje yra įdomios informacijos. Remiantis Jungtinės Karalystės sekimo įmonės MUSO duomenimis, daugelį metų trukęs piratavimo srauto mažėjimas nuo 2021 m. pradžios pasikeitė į priešingą pusę. Ataskaitoje teigiama, kad 48 % viso piratavimo sudaro neteisėtas televizijos turinio žiūrėjimas, kuris yra populiariausia kategorija. Joje priduriama, kad 58 % šios praktikos vykdoma per transliacijų svetaines, o 32 % piratų epizodus parsisiunčia iš torrentais paremtų dalijimosi rinkmenomis svetainių. Duomenys pirmą kartą apima ir tiesioginių sporto transliacijų piratavimą. Iš jų matyti, kad nuo 2021 m. pradžios iki 2022 m. pabaigos ši kategorija išaugo maždaug 75 %. Viena kategorija, kurioje nebuvo pastebėtas padidėjimas, yra muzikos piratavimas. Kadaise buvusi neįtikėtinai populiari sritis, pramonės kovos su muzikos piratavimo paslaugomis ir svetainėmis priemonės pasiteisino. Lengva kaltinti Covid dėl to, kad piratavimas tapo labiau priimtinas. Kino asociacija anksčiau teigė, kad piratavimas išaugo apribojimų metu ir tęsiasi šiandien, nes vartotojams patogiau turėti prieigą prie autorių teisių saugomos medžiagos naudojantis nelegaliomis paslaugomis. Kita vertus, MUSO duomenys rodo, kad piratavimas pandemijos metu iš tikrųjų sumažėjo. Ypač sparčiai mažėjo filmų piratavimas. Šis sumažėjimas siejamas su tuo, kad daugiau naudotojų pasirinko legalias priemones, kad galėtų pasiekti juos dominančio turinio platformas, taip pat su tuo, kad buvo mažiau lauko pramogų, kurioms būtų galima išleisti pinigus per draudimus. Ataskaitoje pažymima, kad kai kuriose šalyse piratavimą padeda mažinti tai, kad yra daugiau legalių transliacijos paslaugų. Piratavimo populiarumą kiekviename regione lemia ir tokie veiksniai kaip šalies gyventojų pajamos vienam gyventojui, pajamų nelygybės lygis ir jaunimo nedarbo procentinė dalis. Nors piratavimo mastai auga, jie vis dar nėra tokie aukšti, kokie buvo 2017 m. ir anksčiau. Vis dėlto kyla klausimas, ar srautinių programų, tokių kaip „Netflix“ ir „Apple TV“, kainų didinimas paskatins daugiau žmonių rinktis piratavimą. MUSO duomenys gauti stebint piratavimo svetainių lankomumą, kartu su informacija iš oficialių duomenų bazių, tokių kaip EUROSTAT, ir EUIPO intelektinės nuosavybės suvokimo tyrimų. Į šiuos duomenis neįtrauktas IPTV piratavimas, kuris tapo vienu populiariausių piratinio turinio vartojimo būdų. Jei į ataskaitą būtų įtraukti sunkiai išmatuojami IPTV duomenys, skaičiai neabejotinai būtų daug didesni.
  5. Nemažai naujų žurnalų per vasarą atsiuntė narys @viliux80. Dabar jie visi yra patvirtinti. Naujai įkeltų žurnalų sąrašą galite rasti jo profilyje paspaudę čia. Ačiū. :)

  6. Populiarusis kovinis žaidimas "Tekken 8" ruošiasi startuoti sausio 26 d. Kūrėjai "Bandai Namco" ką tik paskelbė apie keturis naujus veikėjus, o dar du pasirodys kitą mėnesį. Šie nauji veikėjai - tai senų favoritų ir įdomių papildymų mišinys. Vienas iš svarbiausių atskleistų veikėjų - Devil Jin, gerbėjų pamėgtas personažas, kuris grįžta su savo velniškomis galiomis. Kitas pažįstamas veidas - Lee Chaolan, "Violet Systems" generalinis direktorius, dalyvavęs beveik visuose "Tekken" žaidimuose, išskyrus "Tekken 3". Taip pat sugrįžta Zafina iš Tekken 6 ir Alisa, kuri Tekken 6 buvo pristatyta kaip Jin Kazama gynėja. Veikėjų anonsai buvo paskelbti IGN vaizdo įraše. Tačiau tuo įspūdžiai nesibaigia - dar du veikėjai bus atskleisti lapkričio mėnesį. Pirmasis bus pristatytas lapkričio 2 d., o antrasis - lapkričio 12 d. Be to, dar keturi personažai bus įtraukti į 1 sezono DLC rinkinį, tačiau "Bandai Namco" nepateikė jokių užuominų, kada juos išvysime. Tikėtina, kad daugiau informacijos teks laukti iki sausio mėnesio, tačiau yra tikimybė, kad gruodį įvyks netikėtas pranešimas per tokius renginius kaip "The Game Awards". Žaidimas "Tekken 8" pasirodys 2024 m. sausio 26 d. ir bus prieinamas "PlayStation 5", "Xbox Series X/S" ir asmeniniams kompiuteriams. Taigi, žaidimo gerbėjai turi daug ko laukti, kalbant apie naujus veikėjus ir žaidimo išleidimą. Tikiuosi Armor King nebus pamirštas
  7. Peržiūrėjau video, tai toks emocijų rollercoasteris Norėjau visą laiką, kad kuo greičiau viskas pavyktų ir vis ne, vis ne.. kol galiausiai pavyko. Įdomus video, ačiū
  8. Gerai, tegu palaiko DB frančizę gyvą Ateities kartoms vis primins apie save.
  9. Aš esu beveik visiškai tikras, kad kai atsijungsi savo paskyrą, žaidimų joje neliks. Jei paskyrą paliksi, jis galbūt turės galimybę pakeisti paskyros slaptažodį ir pasilikti paskyrą sau. Parduoti su žaidimais nepavyks, nebent jie fiziniai.
  10. Nu ką, pažiūrėkim what's the hype all about
  11. Išsami informacija apie ankstesnius „Grand Theft Auto 6“ nutekėjimus rodo, kad būsimame atviro pasaulio žaidime gali būti išplėsta itin pageidaujama funkcija. „Grand Theft Auto“ žaidimų serijoje įvykiai patalpose buvo gan reti. Išskyrus patalpas, skirtas išskirtinai misijoms, „Grand Theft Auto 5“ žaidime buvo ne daugiau kaip dvi dešimtys skirtingų pasiekiamų pastatų. Visa tai gali pasikeisti „Grand Theft Auto 6“ žaidime – „Vice City“ gali tapti ypač interaktyvia ir tyrinėjama aplinka. Nuo „Grand Theft Auto 5“ išleidimo praėjo jau dešimt metų. Šeštoji žymiosios žaidimų franšizės dalis yra kuriama kurį laiką. Turėtų būti nenuostabu išgirsti, kad buvo daug nutekėjusios informacijos apie šį projektą. „Grand Theft Auto 6“ bendruomenės gerbėjai dabar sukūrė didžiulį dokumentą, kuriame išsamiai aprašomi visi su būsimu žaidimu susiję nutekėjimai. Tame dokumente yra keletas įdomių išvadų. 9 dokumento puslapyje yra skyrius pavadinimu „Pastatai, į kuriuos galima patekti“. Jame išvardijamos vietos, į kurias žaidėjai potencialiai gali patekti „Grand Theft Auto 6“. Dokumento aprašyme pažymima, kad pagausėjęs tyrinėjamų pastatų kiekis bus „didelė GTA 6 savybė“. Teigiama, kad pagrindinis „Grand Theft Auto 6“ žaidimo elementas bus „vagystės ir apiplėšimai“. Viename nutekintame pavyzdyje galima matyti, kaip pagrindinis „GTA 6“ veikėjas įsilaužęs į greitojo maisto restoraną jį apiplėšia. Dokumente teigiama, kad „Grand Theft Auto 6“ žaidime bus galima pasiekti mažiausiai 157 skirtingų pastatų. Visgi oficialios informacijos apie naująjį žaidimą dar teks palaukti. Gandai rodo, kad „Grand Theft Auto 6“ gali pasirodyti 2024 m., 2025 m. ar vėliau. Taigi panašu, kad „Rockstar“ bent keletą mėnesių nesiruoš skelbti informacijos apie šeštąją žaidimo dalį.
  12. „Cyberpunk 2077“ žaidimas sulaukė atnaujinimo, kuriame buvo galima išvysti turinio, susijusio su Rusijos karine invazija į Ukrainą. „Cyberpunk 2077“ kūrėjai „CD Projekt" atsiprašė už dialogą ir grafičius žaidime, kuriuose kritikuojama Rusijos karinė invazija į Ukrainą, ir teigia, kad kitame atnaujinime stengsis juos pašalinti arba pakeisti. Ukrainietiška „Cyberpunk 2077“ versija buvo įtraukta į didžiulį 2.0 atnaujinimą, kuris buvo išleistas anksčiau šį mėnesį. Joje galima pastebėti antirusišką turinį. Pavyzdžiui, policijos dialogo eilutė, nurodanti „Scavengers“ frakciją, kurioje įprastai sakoma: „Couldn't all these assholes bite it out in the Badlands?“ („Ar visi šitie šunsnukiai negalėtų išsiaiškinti Badlanduose?“) buvo pakeista į „Couldn't all this rusnia bite it out in the Badlands?“ („Ar visi šitie rusnia negalėtų išsiaiškinti Badlanduose?“). Rusnia yra neseniai sugalvotas ukrainiečių terminas skirtas menkinančiai apibūdinti rusus. Ukrainietiškoje žaidimo versijoje taip pat buvo įtrauktas dar vienas žaidimo dialogo tekstas, kuriame teigiama: „Go f*ck yourself in the same direction as the ship did“. Tai nuoroda į žymųjį atsaką į Rusijos reikalavimą atiduoti Ukrainos Gyvačių salą. Žaidime taip pat galima rasti grafitį, ant kurio pavaizduotas Ukrainos herbas ir Krymo totorius vaizduojantis simbolis, esantis ant Krymo žemėlapio. „CD Projekt“ atvirai kritikavo Rusijos karą prieš Ukrainą ir palaikė ukrainiečius. Prasidėjus karinei invazijai, „CD Projekt“ skyrė 1 milijoną PLN (243 000 USD) organizacijai, remiančiai Ukrainos civilius, o po savaitės sustabdė visus savo žaidimų pardavimus Rusijoje ir Baltarusijoje. Nors anksčiau Lenkijos žaidimų studija palaikė Ukrainą, dabar Rusijos socialiniuose tinkluose „VK“ ir „Telegram“ paskelbtose žinutėse „CD Projekt“ teigė neturinti nieko bendra su naujaisiais pakeitimais ir pažadėjo, kad jie bus pašalinti.
  13. Sveikinu su pirkiniu, įdomu buvo paskaityti tavo mintis. Linkiu rasti laiko jį kuo daugiau eksploatuoti
  14. Kinijos komunistų partija pastaraisiais metais pradėjo bandyti kovoti su technologijų ir žaidimų keliamomis problemomis nepilnamečiams. Vis dėlto naujausi duomenys rodo, kad jų griežta reguliacinė politika neatnešė norimų rezultatų. 2019 m. lapkritį Kinijos komunistų partija paskelbė naujus reglamentus, kuriais buvo siekiama užtikrinti nepilnamečių priklausomybės nuo žaidimų prevenciją. Kompiuterinių žaidimų leidėjai buvo įpareigoti neleisti nepilnamečiams žaisti daugiau nei 90 minučių per dieną (tris valandas valstybinių švenčių dienomis) ir visiškai uždrausti jiems žaisti nuo 22 iki 8 val. Kinijos vyriausybė skelbė, kad kompiuteriniai žaidimai daro neigiamą poveikį žmonėms ir 2021 m. nusprendė dar stipriau suvaržyti prieigą prie žaidimų. Nepilnamečiams dabar yra leidžiama žaisti tik iki vienos valandos per dieną nuo 20 iki 21 val. penktadieniais, šeštadieniais, sekmadieniais ir valstybinių švenčių dienomis. Neabejotinai galima rasti būdų apeiti šiuos draudimus. Pavyzdžiui, naudoti savo vyresnio giminaičio paskyrą, per kurią galėtumei žaisti. Taigi, ar tokia griežta politika turėjo įtakos sumažintam žaidimo laikui? Naujausias David Zendle, Catherine Flick, Elena Gordon-Petrovskaya, Nick Ballou, Leon Y. Xiao ir Anders Drachen atliktas tyrimas teigia, kad nėra jokių įrodymų, jog Kinijoje taikomi ribojimai sumažino ilgo laiko praleidimo prie kompiuterinių žaidimų apraiškas šalyje. Tyrimo duomenys buvo surinkti naudojant „Unity Technologies“ įrangą. Tyrėjai turėjo duomenis, apimančius vieną milijoną atskirų žaidimų identifikatorių, 7,04 milijardo valandų žaidimo laiko ir maždaug 2,4 milijardo žaidėjų profilių. Reikia pabrėžti, kad Kinijoje gyvena 1.4 mlrd. žmonių, tad galima matyti, jog nemažai žmonių turi keletą naudojamų žaidimų paskyrų. Duomenys apima laikotarpį nuo 2019 m. rugpjūčio 16 d. iki 2020 m. sausio 16 d. Pagrindinė metodologinė šio tyrimo problema yra ta, kad atskirų žaidėjų tapatybės negalima identifikuoti, tad imtį sudaro tiek nepilnamečiai, tiek pilnamečiai, kurių žaidimo laiko nereglamentuoja Kinijos komunistų partija. Iš esmės tyrėjai suskirsto šį duomenų rinkinį penkiais skirtingais būdais ir taip pat išskiria 10 000 atsitiktinių imčių profilių, kad ištirtų, ar žmonės buvo linkę mažiau žaisti po apribojimų. Tyrimas parodė, kad nors dauguma žmonių vis tiek žaidžia mažiau nei valandą per savaitę, profilių, kurie žaidžia keturias valandas per dieną, šešias dienas per savaitę, padidėjo. Žinoma, šis tyrimas neleidžia daryti vienareikšmiškų išvadų apie nepiilnamečių praleistą laiką prie kompiuterinių žaidimų. Rezultatai gali reikšti, kad po įvestų apribojimų (a) nepilnamečiai pradėjo praleisti kur kas daugiau laiko prie žaidimų arba (b) nepilnamečių žaidimo laiko sumažėjimą užmaskavo ir kompensavo didelis suaugusiųjų žaidimo laiko padidėjimas. Visgi viena išvada yra aiški – Kinijos komunistų partijos įvesti apribojimai kompiuteriniams žaidimams sukėlė priešingą efektą, nei jie tikėjosi. Dabar Kinijoje žmonės žaidžia dažniau ir ilgiau.
  15. Taip, po to, kai nusipirkau RTX 3080, tai viskas kas nauja, tai tik ant PC dabar PS5 palauksiu dar ilgiau. Būtų įdomu ir RE1 remake sužaisti, nors jau kaip žinom jau yra išėję tie remake'ai, tik jie old-school'iniai, kas man irgi žiauriai patinka. Žodžiu viskas tinka, visko kuo daugiau tik tegu daro
  16. Per paskutines dvi dienas perėjau RE2, mintimis pasidalinau žaidimo temoje.
  17. Vakar išėjau RE 2 Remake'ą. Likau sužavėtas žaidimu, tikrai labai patiko kaip užkietėjusiam PS1/PS2 laikų RE fanui. Net ilgainiui prilipo nauji aktoriai. Labai patiko visi vizualai, kurie dar geriau perteikė visą vaizdą ir viziją, ko negalėjo padaryti originalus RE2. Ypač patiko nuovada ir Sewers. Nostalgija + naujos technologijos, labai užkabino. Patiko minimalūs scenarijų ir galvosukių pakeitimai. Kai turėsiu laisvo laiko binge'insiu ir RE3 bei RE4 Labai gerai nuteikė ši dalis. Taip pat kilo ne ką mažesnis noras ir originalų RE2 pereiti
  18. Na kaip jums laimėtojai ir finalas apskritai? Man jei trumpai, tai gerai, kad LT įveikė slovėnus, bet, kad braliukams taip prasileido tai keista Džiugu už vokiečius, verti pirmos vietos buvo ir svarbu įkrėtė serbams 😈 Na o kanada ir jav, tegu rūko išleidę ne pačias pajėgiausias žvaigždes. NBA champions of the world
  19. Su amerikonais žiūrėtos rungtynės jaučiu buvo vienos nerealiausiu kokias teko kada matyti. Taip energingai jaučiu neteko dar džiūgauti per jokias rungtynes. Epic buvo viskas. Tikėkimės tuoj pat prieš Serbus taip pat pavarys lietuviai. 😁
  20. Legendinės šaudyklės „Counter-Strike“ tęsinys buvo planuojamas išleisti šią vasarą. Nors jau yra rugpjūčio mėnuo, dar tik vos keletas išrinktųjų turi prieigą prie „Beta“ žaidimo versijos. Vis dėlto patikimas žaidimo ekspertas „ThourCS“ nutekino duomenis, kuriuose rodoma ne tik „CS2“ išleidimo data, bet ir naujos žaidimo funkcijos. Nemaža dalis „Counter-Strike“ bendruomenės narių liko nepatenkinti lėtu žaidimo išleidimu. Staigaus žaidimo nepasirodymo priežastis yra pakankamai aiški – „CS2“ kūrėjai „Valve“ nori įsitikinti, kad išleis pačią geriausią ir sklandžiausią pirminę žaidimo versiją. Visgi šiandien „ThourCS“ savo „Twitter“ paskyroje pasidalino itin svarbia informacija, kurioje sužinojome ne tik potencialią „CS2“ išleidimo datą, bet ir inovacines, žaidimo struktūrą keičiančias funkcijas. „Counter-Strike 2“ turės naują konkurencingą sistemą – esamas „Premier“ režimas sulauks milžiniškų pokyčių. „CS2“ pristatys naują rangų sistemą ir skirtingų regionų lyderių lenteles. „Premier“ režimo lyderių lentelės bus suskirstytos į keturias skiltis: Globalaus, Regiono (t.y. Europos, Šiaurės Amerikos, t.t.), Šalies ir Draugų. „CS2“ turės sezonais pagrįstą rangų ir lyderių lentelės sistemą – panašiai kaip ir kitose šaudyklėse kaip „VALORANT“, „Apex Legends“ ar „Call of Duty“. Tai reiškia, kad kiekvieną sezoną bus atnaujinti žaidėjų rangai ir atnaujinta lyderių lentelė. Šie pokyčiai ne tik pagyvins rangų sistemą ir skatins žaidėjus nuolatos siekti aukščiausio lygio, bet ir suteiks galimybę esporto komandoms lengviau atrasti naujus talentus. Šiuo metu į lyderių lentelės meniu kodą yra pridėti keturi sezonai. Iš kodo galima suprasti, kad prieigą prie „Beta“ žaidimo versijos visi žmonės turėtų įgyti rugpjūčio mėnesį. Pirmasis rudens sezonas vyks nuo rugsėjo 23 d. iki gruodžio 22 d. Pavasario sezonas tęsis nuo 2024 m. kovo 20 d. iki birželio 21 d. Antrasis rudens sezonas vyks 2024 m. rugsėjo 22 d. iki gruodžio 21 d. Iš šios informacijos galima spekuliuoti, kad „Counter-Strike 2“ pilna žaidimo versija oficialiai pasirodys rugsėjo 23 d. (arba prieš ją).
  21. Na Latviukai ir pavarė vakar, eina sau! Prancūzus išpirdolino lauk. Anekdotas. Šaunuoliai.
  22. Kažkaip šiemet iš lietuvos rinktinės daug nesitikiu. Užteko pamatyti kaip jiems sekasi per draugiškas varžybas ir optimizmo mažai. Daug naujų veidų, tai gal dar nesusižaidę, dar neatsiskleidę talentai.