
Impaler
Administratorius-
Pranešimai
8.295 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Laimėta dienų
470 -
Atsiliepimai
100%
Turinio tipas
Profiliai
Forumas
Blogai
Galerija
Video
Skelbimai
Viktorinos
Failai
Gidai
Naujienos
Atnaujinimai
Kalendorius
Parduotuvė
Visas Impaler turinys
-
Buvo minčių apie tai ir techniškai galimybė yra pridėt dar ir Patreonus, tačiau to daryti neskubu aš dar. Negi tai baisiai ką keičia, patreonu ar paypal/banku padaryt pavedimą?
-
@cheburator , visų pirma čia nėra reikalavimas. Paspaudi ant Nenoriu ir daugiau neiššoks tas pop-up'as, kol cookies neišsivalysi. Arba, kol aš nepakeisiu modo konfigūracijos (tas mod'as dar yra derinamas, tai gali pasitaikyt bent 1 kartą tai tikrai). Matyt tu uždarai tą lentelę arba kitaip dismiss'ini, todėl kitam page load ji vėl tavęs klausia. Kiek uždirbs nežinau. Grupės / plano tik be reklamos neplanuoju daryti.
-
Pop-up tipo tikrai nebus reklamos Pats tokių nemėgstu labai.
-
O koks čia variantas? Nuėjęs nuoroda nei kainų nei nieko nematau, kažkoks katalogas su 0 info..
-
Vis dar jokio, man auto ne taip dažnai tereikia, tai neprisėdau prie to klausimo dar. ?
-
Pavieniams vartotojams aš negaliu reklamos junginėti, tik grupėms. Pasikartosiu, kad labai malonu, bet jums į reklamas žiūrėt nepriklauso AČIŪ!
-
spėju, kad tik mes @pspgamer būsi tu ar ne?
-
-
-
-
Mes senam darbe labai mėgom https://www.WeTransfer.com Ten duoda iki 2GB nemokamai siuntinėt failus, labai geri greičiai tiek up tiek down. O failai expirina po savaitės maždaug.
-
Sveiki, gal kas turi pakvietimą į GazelleGames (GGn)?
-
Dėkui, nors moderatoriams aš ir taip išjungęs reklamą, kaip ir V.I.P.'ams
-
Kas turite AdBlock'ą, tai su jumis 'pasisveikins' popup'as Būkite malonūs, padėkit PLM ir išjunkite reklamos blokavimą, ačiū
-
Assassin's Creed Syndicate ir Faeria žaidimai NEMOKAMAI
Impaler patalpino straipsnį Žaidimų naujienos
Tam, kad pasinaudoti šiuo pasiūlymu, turite užsiregistruoti epicgames.com puslapyje ir paspaudus ant atitinkamo žaidimo spausti See editions ir Get. Assassin's Creed Syndicate Faeria Pasiūlymas galioja iki vasario 27 dienos. Assassin's Creed Syndicate sisteminiai reikalavimai OS: Windows 7 SP1 or Windows 8.1 or Windows 10 (64bit versions) CPU: Intel Core i5 2400s @ 2.5 GHz / AMD FX 6350 @ 3.9 GHz GPU: NVIDIA GeForce GTX 660 / AMD Radeon R9 270 (2GB VRAM with Shader Model 5.0) Memory: 6 GB RAM Technical Notice from the developer: For a recommended experience, the game requires a video card with at least 3GB of VRAM when playing at a full HD resolution. While we encourage you to fiddle with the advanced options to fully customize your gaming experience, please keep an eye out for the VRAM meter usage when you adjust these settings. Faeria sisteminiai reikalavimai Windows OS: Windows 7 SP1+ Processor: 2.2GHz Dual Core Memory: 4 GB RAM Graphics: OpenGL 3.3 or DX10 compatible, 2GB+ (DirectX 10) Storage: 2 GB available space MacOS OS: macOS 10.12+ Processor: 2.2GHz Dual Core Memory: 4 GB RAM Graphics: OpenGL 3.3 compatible, 2GB+ Storage: 2 GB available space -
-
na o aš asmeniškai siūlau tokius žurnalus patalpinti į failus amžinam prieinamumui
-
Kompiuteriniai žaidimai ir buvimas virtualioje erdvėje šiandien ne tik užima didelę dalį žmonių laisvalaikio, bet ir kursto karštas diskusijas. Ypač tarp tėvų, kurių vaikai, pasak suaugusiųjų, per daug laiko praleidžia prie kompiuterio ar telefono, rašoma pranešime spaudai. Vis tik vaikų ir paauglių psichiatras Linas Slušnys turi ne vieną kontrargumentą patiems tėvams, ką jie daro ne taip, kad vaikai didžiąją laisvo laiko dalį mieliau leidžia prie kompiuterio ar telefono. Šią savaitę visoje Europoje minint „Saugesnio interneto dieną“, „Telia“ projektas „Augu internete“ skelbia vaikų ir paauglių psichiatro Lino Slušnio pokalbį, kuriame jis neigia paplitusius mitus ir primena tėvams jų pačių daromas klaidas. „Suaugusieji kartais pamiršta, kokį vaidmenį, sprendžiant vaikų užimtumo ir laisvalaikio leidimo klausimus turėtų jie patys užimti, o tuomet atpirkimo ožiu dažniausiai tampa kompiuteris, internetas ar dar blogiau – pats vaikas“, – sako L. Slušnys. Pasak specialisto, tikėtis, kad vaikas pats atras kitą alternatyvią veiklą, yra labai naivu ir neatsakinga, todėl suaugusiojo vaidmuo yra vaiką nukreipti, sudominti, parodyti kitas veiklas, į jas įsitraukti kartu ir taip padėti atrasti kažką įdomaus ir smagaus. Tik toks dėmesys ir pastangos vaikui gali sukelti tikresnes emocijas nei kompiuterio ekranas. „Pasiūlykite vaikui kartu remontuoti automobilį ar drauge pagaminti dar neragautus patiekalus – tikrai galima atrasti tai, dėl ko jie mielai pasitrauks nuo kompiuterio“, – pataria L.Slušnys. Nesudominsite jūs – vaikai ras ką veikti patys Šiandien visi gyvename apsupti technologijų ir jų suteikiamų galimybių. Kompiuteriniai žaidimai savaime nėra blogis, bet vienas esminių iššūkių, o kartais ir rimtų problemų, yra juose praleidžiamas laikas. „Kai žmogus – ar suaugęs, ar vaikas – „sulenda“ į žaidimus tiek, kad tai ima kenkti jo socialiam gyvenimui – krenta akademiniai pasiekimai, nustoja lankyti mokyklą, nutrūksta ryšiai su draugais, kyla sunkumų darbe – tuomet jau tikrai turime sakyti, kad žaidimai kelia sunkumų ir ilgainiui gali tapti rimta problema. Tačiau, tyrimai rodo, kad normalus praleistas laikas prie ekrano vaikui, priklausomai nuo jo amžiaus, gali būti iki 90 min. per dieną. Taigi per savaitę tai gali sudaryti visai daug laiko – net iki 10 valandų“, – pasakoja L.Slušnys. Tačiau specialistas primena, kad, jeigu tėvai nepasiūlys vaikui ko nors įdomesnio nei kompiuteris, šios valandos gali ir padvigubėti. Tai kas kaltas – technologijos ar abejingumas? Tenka pripažinti, kad neretai netinkamo elgesio internete klausimas, per didelis dėmesys kompiuteriniams žaidimams, atskleidžia kokias nors šeimos vidines bėdas. „Deja, šiandien visi skubame, ne visada tėvai skiria kokybiško laiko atžaloms. O kai kyla konfliktas ir rimtesnės bėdos, tuomet tėvai užsiima gynybinę poziciją ir kaltina technologijas, internetą ar pačius vaikus“, – pastebi psichiatras, dirbantis su vaikais ir paaugliais. Tačiau, L.Slušnio teigimu, internetą ir technologijas kaltinti blogiu, tai tas pats kaip kaltinti supuvusį obuolį tuo, kad jį teko suvalgyti: „Obuolys pūva. Kai jis supūva, reikia jį tiesiog išmesti ir nevalgyti. Jeigu jūs jį suvalgėte, tai prie ko čia tas obuolys. Taip ir su internetu. Jis yra. Jame yra ir begalės galimybių, ir pavojų. Išmokykite vaiką juo saugiai ir tinkamai naudotis, domėkitės, bendraukite su vaiku ir nereikės nieko kaltinti, nieko drausti“, – sako specialistas. Nepamirškime – mūsų vaikai auga kitų galimybių eroje Nesidomėjimas ir priekaištai, pasak L.Slušnio, yra viena svarbiausių tėvų klaidų. „Dažnai iš vaikų girdžiu jų tėvų išsakytus priekaištus „tu nieko neveiki tik sėdi prie kompiuterio“, „ar negali geresnio užsiėmimo rasti, tik prie telefono sėdėti?“, „man įgriso tavo sėdėjimas prie kompiuterio…“. Tai – lyg žibalas į ugnį. Priekaištai ir nuolatiniai grasinimai tikrai nepadės nei rasti bendros kalbos, nei priversti vaiką atsitraukti nuo kompiuterio“, – atkreipia dėmesį vaikų psichiatras. Jis primena, kad reikšmingiausi yra formuojami įpročiai ir susitarimai, o su vaikais būtent tą ir reikia daryti – tartis. „Draudimai dar niekam nepadėjo, o abejingumas ir nesidomėjimas tuo, kaip keičiasi technologijos, jų suteikiamos galimybės ir grėsmės mūsų vaikams tik dar sparčiau augins nepagrįstus mitus. Todėl raginu visus tėvus bendrauti su vaikais, klausti jų apie technologijas ir jokiais būdais nepalikti mažamečių susigaudyti jų įvairovėje vienų. Mūsų vaikai šiandien auga kitokioje aplinkoje nei augome mes, bet nepamirškime tuo džiaugtis, nes tai jiems suteikia daug daugiau naujų galimybių ir naudos“, – reziumuoja vaikų psichiatras.
-
Kompiuterinis žaidimas „Minecraft“ jauniems moksleiviams puikiai žinomas, tačiau nuo šiol su juo gali tekti susipažinti ir mokytojams bei tėvams. Švietimo inovacijas diegiantys „Trys kubai“ pristato edukacinius nuotykius, kuriuos drauge kūrė moksleiviai bei žinomi valstybingumo puoselėtojai: lenktynininkas Benediktas Vanagas, atlikėjas Gabrielius Liaudanskas-Svaras bei mokslininkas Liudas Mažylis, rašoma pranešime spaudai. Pažinti istoriją per „Minecraft“ Pagrindinis projekto siekis – patrauklia moksleiviams forma pristatyti Lietuvos istoriją ir jos raidą, o tam puikiai pasitarnauti gali vienas populiariausių žaidimų pasaulyje „Minecraft“. Jau dabar moksleiviai gali šiuolaikiškai pažinti Lietuvos istoriją trijuose nemokamuose edukaciniuose „Minecraft“ nuotykiuose: „Gelbstint Vytį“, „Kunigaikščių lobiai“ ir „Nepriklausomybės Aktas“. Ne pirmas istorinis projektas Tai jau ne pirmas „Trys kubai“ atstovų projektas, susijęs su istorija. 2019 metais naudojant „Minecraft“ platformą švietimo inovatoriai atvaizdavo Valdovų rūmų teritoriją penkiose skirtingose epochose ir pristatė šį projektą Vilniaus mokyklose. Naujausią „Trys kubai“ projektą finansavo Vasario 16-osios fondas, kuris skatina Lietuvos istorijos tyrinėjimus bei siekia stiprinti šalies valstybingumą. Prisidėjo žinomi vardai Kūrėjai atskleidžia, jog kiekvienas nuotykis susijęs su konkrečia istorijos tema, kuri perteikiama skirtose užduotyse. Juose sutinkamus herojus įgarsino gerai žinomi visuomenės veikėjai: B. Vanagas, G. Liaudanskas-Svaras, L. Mažylis. Tiesa, jie buvo pasirinkti neatsitiktinai. Lenktynininkas, Lietuvos kariuomenės ambasadorius ir vienas iš projekto „100 Vyčio vėliavų“ organizatorių B. Vanagas naujai prabilo edukaciniame nuotykyje „Gelbstint Vytį“. Komandos „Inbank team Pitlane“ ir jos piloto B. Vanago identiteto dalimi tapęs valstybės simbolis, kaip sako pats lenktynininkas, lydi jį kiekvieną dieną. Nuotykis „Gelbstint Vytį“ moksleivius nukels į Lietuvos praeitį, kur jie turės išgelbėti Vyčio bokštą nuo priešų invazijos. Nuotykio metu moksleiviai sužinos Vyčio atsiradimo istoriją bei jo reikšmę. Dar vienas žymus visuomenės veikėjas ir ordino „Už nuopelnus Lietuvai“ laureatas G. Liaudanskas-Svaras nuskambės „Kunigaikščių lobiuose“. Jame moksleiviai turės surasti lobius, paslėptus Gediminaičių pilyje, o ieškant jų susipažins su LDK kunigaikščiais, baltų dievais bei prekyba LDK teritorijoje. Nuotykyje „Nepriklausomybės Aktas“ moksleiviai išgirs mokslininko L. Mažylio balsą. Moksleiviai gilins žinias apie Lietuvos signatarus ir taps istorijos detektyvais, turinčiais surasti dingusį Nepriklausomybės aktą. „Minecraft“ – populiariausias žaidimas pasaulyje Per visą žaidimo „Minecraft“ istoriją buvo parduota daugiau nei 176 mln. jo versijų. 2018-tųjų spalį „Business Insider“ teigė, kad žaidimas pritraukia 91 mln. žaidėjų kiekvieną mėnesį. 2019 metais „Minecraft“ šventė dešimtąjį gimtadienį, kas paskatino tokias asmenybes, kaip vieną žymiausių „Youtube“ turinio kūrėjų „PewDiePie“, vėl sugrįžti prie šio žaidimo, o tai smarkiai prisidėjo prie pasaulinio „Minecraft“ atgimimo.
-
„LT Game Jam 2020“ rezultatai: 100 naujų žaidimų prototipų
Impaler patalpino straipsnį Įvairios naujienos
Pirmą vasario savaitgalį Lietuvoje ir visame pasaulyje vyko kasmetinis žaidimų kūrimo renginys „Global Game Jam“. Beveik 50000 žaidimų kūrėjų ir entuziastų iš 118 pasaulio valstybių kūrė ir kolegoms demonstravo naujų žaidimų prototipus, rašoma pranešime spaudai. Ir galima pasidžiaugti, kad Lietuva vėl gali pasigirti regiono lyderės pozicijomis: žaidimų kūrimo maratone dalyvavo per 400 žmonių, o po 48 valandų darbo, dienos šviesą išvydo net 100 naujų žaidimų prototipų. „Global Gam Jam“ organizacija džiaugiasi fantastišku renginiu ir augančių susidomėjimu žaidimų kūrimu. Lietuva šiame maratone dalyvauja jau labai senai, tačiau kasmet prie iniciatyvos prisijungia vis daugiau šalių. Šiemet dalyvių gretas papildė net 8 šalys naujokės Beninas, Burkina, Faso, Mauritanija, Senegalas, Zimbabvė ir rytų Europos žaidimų kūrėjų Meka tapęs Kipras. „Šių metų renginys tik patvirtino lyg šiol turėtus lūkesčius ir nuogąstavimus“, – sakė Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacijos direktorius Gediminas Tarasevičius. „Organizuodami šių metų „Game Jam“ ypatingą dėmesį skyrėme bendravimui su Lietuvoje jau esančiomis bei čia biurus steigti ketinančiomis įmonėmis, tikėdamiesi, kad šis festivalis suves talentus ir talento gerbėjus po vienu stogu. Mūsų lūkesčiai pasiteisino su kaupu: žmonių, norinčių ateiti į žaidimų industriją, yra daugybė, tačiau pasitvirtino ir nuogąstavimai, kad mes vis dar stokojame siaurų arba naujų sferų specialistų, klasikinio meno kūrėjų (rašytojų, kompozitorių) dėmesio. Ketiname ir toliau vystyti „karjeros mugės“ iniciatyvą, nes kai ją surengėme, akivaizdžiai pagerėjo ir per trumpą savaitgalį sukurtų žaidimų kokybė“ – juokavo LŽKA vadovas. Šių metų renginyje visi sukurti žaidimai turėjo būti kuriami pagal temą „Taisymas“. Ką reikės taisyti – santykius, orus ar geopolitinę situaciją – jau sprendė patys žaidimų kūrėjai. Tarp Lietuvoje sukurtų žaidimų vyravo įvairovė. Vieni jų susitelkė į naujas konstravimo mechanikas, kiti labiau tikrino žaidėjo vikrumą ir reakciją. Lietuvos kūrėjai noriai ėmėsi ir socialinį diskursą provokuojančių žaidimų idėjų. Viename tokių valdysime seno dvaro vaiduoklį, kuris sieks išsaugoti savo namus ir vaikys renovatorius kurie nė nenutuokia, kad šis užsakymas jiems yra paskutinis. Kitas žaidimas, pavadinimu „vamzdis“, leis pabūti nelabai sąžiningo šaltkalvio kailyje ir suremontuoti ekologine katastrofa tapusį vamzdį. Visa tai slapstantis nuo gamtosaugininkų, žinoma. Išskirtinę šių metų žaidimų kokybę įvertino ir LŽKA valdyba, kurios nariai atrinks keletą įdomiausių projektų ir rekomenduos juos eksponuoti plačiai auditorijai, Klaipėdoje rengiamo animacijos ir žaidimų festivalio BLON metu. Pakilios „LT Game Jam 2020“ nuotaikos ir rezultatai dar kartą įrodo, kad Lietuva bręsta kaip visavertė žaidimų kūrėjų šalis bei įkvepia laukti naujų žaidimų. LŽKA prognozuoja, kad šiemet Lietuva į pasaulio rinką paleis bent dešimtį naujų žaidimų, išsiskiriančiu aukšta išpildymo kokybe, menine verte, bei platformų įvairove. Susipažinti su „Global Game Jam“ renginiu galite apsilankę oficialioje svetainėje, o Lietuvių sukurtus darbus rasite čia. -
-
labai specifinė klaida, nieko pagal ją neina sugooglint. kažin ar pavyks išsiaiškinti..
-
Dėl koronaviruso vėluoja Switch priedų tiekimas
Impaler pakomentavo Impaler straipsnį Nintendo naujienos
ne visiems rūpi žmonių sveikata -
jau geriau tiesiogini is tulpiu isejima pasijung jei paprastom ausinem.